Motonet Kuninkaanportti

030303

Motonet tulee kuulemma kuninkaanporttiin tammi-helmikuussa.Paikkana etra-etola talo.
Tervetuloa,loppuu porvoon varaosakauppiaiden rahastus ja vittuilu kun tarvike ja alkuperäisosien hinnat on kohdallaan.

23

1646

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Fordman

      Ihan hyvä sinänsä, Autokiristä olen kyllä saanut asiantuntevaa ja hyvää palvelua aina. Hintoja olen kysynyt Motonetistä silloin tällöin eikä ole antanut aihetta ajaa Vantaalle.

      • pe123

        Autokiri on kyllä mainio, melkeen mitä vain löytyy aina hyllystä. Motonetin hinnoille kyllä toisaalta on aina kysyntää.


    • Mosse Romeo

      Ei koske minua. En aja kolmea vuotta vanhemmalla autolla.

      • pienihiace

        Niin varmaan, mokomi kamppulalainen tyhjätasku...


    • letkumies..

      Vidun väliä, Motonetti myy paljon muutakin, sateenvarjoista kortonkiin, piparkakkua ja saappaita. Mikrokulma saa pistää ovet kiinni.

    • Motonet...

      Mä taas kuulin että motonet tulee taidetehtaalle? Vai onko varma tieto et tulee kuninkaanporttii? Letkumies, mikrokulmahan pistääkin ovet kiinni....

    • Letkumies..

      Tottakai pistää ovet kiinni, mutta minä tarkoitin että liike joutuu lopettamaan toimintaansa.
      Muutes Motonetti rakentaa oman kiinteistön, jos nyt tulee Porvooseen, mitä pikkasen epäilen.

    • ½!"#¤

      Ei tuu Porvooseen Motonetti kun Vantaan myymälä on niin lähellä. Idästä ei tule asiakkata kun Kouvolassa on jo ja Kotkaan avataan joulukuussa.

    • Motonet....

      Toivottavasti motonet tulee porvooseen. Iso liike isolla varaosa varastolla eikä mitään pikkupuljua. Plussanahan tulee tietysti uusia työpaikkoja.

      Perus porvoolaisten meininkiä, toiset sanoo että tulee ja toiset ei, kohtahan se toivottavasti nähään

    • Dummi dammi

      Älkääs nyt hyvät ihmiset parjatko Mikrokulmaa. Tosi on, että myy tosiaankin samaa krääsää kuin Motonetit, Honkkarit sun muut, mutta toisaalta sieltä löytyy tämän krääsän lisäksi paljon sellaistakin, mitä näistä ketjuliikkeistä ei tule koskaan löytymään. Löytyy melkein mitä vaan, sanoisin, että jos jotain ei sieltä löydy, niin sitä saa lähteä metsästämään Kehä III:n sisäpuolelta. Suurin osa näistä erikoisartikkeleista ei ole myyviä, eli ei niillä tiliä tehdä, mutta ne tuovat asiakkaita, jotka ehkä ostavat jotain mistä saa katettakin. Tämä on sitä hyvää asiakaspalvelua, jota ketjuliikkeiltä ei tulla koskaan saamaan. Vaan Motonet, tervetuloa vaan!!

      • buhahahahhaaa

        Et taida tietää mitä motonet myy...


    • Dummi dammi

      Itse asiassa Motonetin nykyisenä asiakkaana tiedän varsin hyvin. Se myy auton varaosia, joita nyt ei tietenkään Mikrokulmasta saa, mutta sen lisäksi kodintarvikkeita vedenkeittimistä energiansäästölamppuihin, kalastus- ja erätarvikkeita, sähkötarvikkeita, keittiötarvikkeita jne. samaa sortimenttia kuin Mikrokulmat sun muut. Vaan jos tarvitset jotain erikoisempaa pulttia, mutteria, sulaketta, kiinnikettä yms., niin se löytyy yleensä Mikrokulmasta, vaan ei löydy Motonetista, siellä kun pidetään auton osia lukuunottamatta valikoimissa ainoastaan sellaisia tuotteita, joita myös myydään paljon. Erikoisartikkelit vievät vain varastotilaa ja saattavat jäädä myymättöminä käteen, siksi ne eivät kiinnosta näitä ketjuliikkeitä.

    • Juustokulli

      Totta puhut. Tänään kävin viimeksi Mikrokulmassa ostamassa sähköparranajokoneen terät. Löytyy joka merkkiin. Mamma siinä sivussa osti talvisaappaat. Sähköpuolelta olen hakenut silikonikaapelia naurettavaan hintaan jos vertailee Bauhausiin. Ja parasta, alla försäljaren pratar svenska.
      Tosi harmi että Robbari ja Hong-Kong pilasivat liikkeen mahdollisuutta pärjätä Porvoossa.

    • jjooseppiio

      Mistäs tällainen tieto että Motonet tulisi Porvooseen? Minun puolesta tervetuloa vaan, olisi kyllä jos Motonet tulisi.

      Varmasti asiakkaita riittäisi, tässä ympärillä tätä maaseutua on ja moni ajelee Vantaan Motonettiin ostamaan kaikkea auton nippeliä ja nappelia.

    • Motonetti

      No hei.. Ei se tule, ei ole tarpeeksi asiakskuntaa. Kyllä ne tarkasti laskee mihin kannattaa avata uutta myymälää.

    • prlööö

      Kait tuostakin Persut valittaa... niin ei tuu

      • Juustokulli

        Mulla on semmonen haju että hyvin voikin avata Porvooseen. Kotkaan avataan 3.12 uusi myymälä, mutta silti jää rakoa yhdelle. Katellaan karttaa:http://www.motonet.fi/web/guest/myymalat
        Eikös siinä olisi vapaa rako?
        Tekisi nanna Porvoon ylimielisille harakirikauppiaille.


    • Motonet.........

      Uusimaassa oli kuulemma juttu että se tulee siihen hirvoxin ja olikohan se iskun tiloihin? Myös yks tuttu sano näin että se tulee siihen kuka sillä alueella on töissä...

    • äijäparkki

      Hienoo että kuninkaanporttiin tule äijäparatiisi.Mihis ne akat jättää siks aikaa parkkiin....?

      • 858585

        hoploppiin :D


      • paskaosia
        858585 kirjoitti:

        hoploppiin :D

        Tiätysti Hoploppiin kun on oltava paskahuusi lähellä.


    • markolix

      motonet tulee sotkan ja askon tiloihin kuninkaanportttiin

    • NaurettavaKauppa

      Näin jälkikäteen Motonetin oltua jo aikansa voi todeta, et en ole missään kaupungissa törmännyt noin saakelin surkeaan henkilökuntaan kuin tässä Porvoon leikkikaupassa. Kenelläkään ei ole mitään tietoa myytävistä tavaroista eikä tuntuvasti juuri mistään muustakaan.
      Kaksi kertaa käynyt ja molemmilla kerroilla saanut käydä pari kertaa uudestaan, että sain oikeat osat.
      Eipä enää kiitos, tuen mitä tahansa muuta liikettä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1565
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1204
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1046
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      995
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      977
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      880
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      724
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      680
    Aihe