Kalliossa ei mene asunnot kaupaksi.. Poimin www.etuovi.fi

Kokenut tietää...

myynnissä olevat asunnot Kalliossa 2 viikon takaa ja niitä oli melkein 50 kpl. Muutama oli merkitty 2 viikon takaa, suurin osa on odottanut ostajaa jo monta kuukautta, puoli vuotta ja vuodenkin tai monta vuotta.

Alkavatko ihmiset tajuta vihdoin, että on iso riski ostaa asunto vanhasta talosta?

9

210

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 5+12

      Kyllä vaan. Olen huomannut saman asian. Ei kannata ostaa asuntoa, kannattaa jatkaa asumista vuokralla...

      Heh heh heh....

      • Kokenut tietää.

        Tarkoitin siis ei kannata ostaa asuntoa vanhasta talosta Kalliosta.


      • 13+13
        Kokenut tietää. kirjoitti:

        Tarkoitin siis ei kannata ostaa asuntoa vanhasta talosta Kalliosta.

        Olet aivan oikeassa. Kannattaa ostaa ennemmin uudistuotantoa Kalliosta...

        Heh heh heh....


      • Kokenut tietää.
        13+13 kirjoitti:

        Olet aivan oikeassa. Kannattaa ostaa ennemmin uudistuotantoa Kalliosta...

        Heh heh heh....

        Pienempi riski ostaa uudesta talosta asunto Kalliossakin. Huolia ja vaivaa on vähemmän.

        Tosin Kalliosta asunnon ostavat ovat vähävaraisia eikä heillä riitä rahat ostaa uutta asuntoa. Itse en ostaisi Kalliosta uutta enkä vanhaa asuntoa.


    • Välittäjä-LKV

      Välittäjä-LKV
      21.11.2011 10:45
      0
      Haluatteko analyysini ajasta jolloin olin perämoottorin konehuoneessa?
      Minä Skitso-Välittäjä_LKV
      Minä Trauma-Välittäjä_LKV ja
      Minä Narsis-Välittäjä_LKV
      osaan analysoida?

      • I understand.

        Ja sinä katsoit itseäsi peilistä ja analysoit itseäsi ja huomasit itsessäsi nuo kaikki persoonallisuuden piirteet. Enempää ei tarvi kertoa, ymmärretään jo yskäsi luultavasti herra Välittäjä-LKV.


    • Pökäleet hississä

      Ei kait nyt juuri kukaan halua Rane-Hildan, tuon pylly-sedän naapuriksi. Tyypillä on aina uusi sälli alkovissa ja harrastaa myös tirkistelyä. Esittelee mekko päällä takapuoltaan ja on tännekin kirjoittanut monesti nimimerkillä Anusaukkko. Ei raukka pipi-pää tiedä onko mies vai nainen. Tajuaisi jo muuttaa takaisin äitinsä luokse Tampereen hervantaan.

      • kusihätä

        Hei, ei saa pilkata Hervannan slummin asukasta. Hänellä oli ankea lapsuus ja kaikkea. Onhan Hervanta Suomen ainoa alue, jossa poliovirus jyllää yhä.

        http://www.aamulehti.fi/Kotimaa/1194704574933/artikkeli/tartuntavaara polioviruksen erittajaa etsitaan nyt suomessa.html

        Kallion slummissa taas kaduille kuseskelu niittää tuhoa. Uutislinkissä tosin kerrotaan kaunistellen pelkästä koiranpissasta, mutta uutislähetyksen haastatteluissa tuli kyllä ihmisetkin useaan kertaan mainuttua - "yllättäen".

        http://yle.fi/alueet/helsinki/2011/11/koiran_pissa_tuhoaa_lyhtypylvaita_3048126.html


    • perintäsauvamies

      Tyhmäkin jo tajuaa että lama on tulossa. Miksi kiirehtiä ostamaan näillä hinnoilla?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      271
      2466
    2. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      38
      1399
    3. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      60
      1368
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1156
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1144
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1136
    7. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      26
      1123
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1101
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1073
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      6
      1032
    Aihe