NDED!?

geelisetit

Hei! löysin nuo nail design euro discountin sivut ja siellä näyttäisi olevan aika edullista.. olisin kiinnostunut tilaamaan jonkun tuommoisen UV-geelisetti paketin. mitähän eroja nuissa on kun nuita on niin paljon? onko kukaan tilannut ja oliko tuotteet hyviä? ja sisältääkö kaikki nuo setit kaiken tarvittavan!? :) nyt kaikki vihjeet ja vinkit kehiin tuolta tilauksen tehneet :p kiitos!

71

8587

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kynsitaiteilija

      kiinnostaisi kanssa jos jollakin on kokemuksia? Pankkikortti maksut eivät ainakaan tunnu toimivan tai sitten on kusetusta? Onko kukaan tilannut tilisiirrolla?

    • ----

      Itse tilasin viikko sitten ekan kerran, odottelen vielä pakettiani :)
      Mutta aloituspaketeissa on eroja mm. tarvikkeissa ja niiden määrässä, kannattaa lukea niiden pakettien sisällöt ja verrata niin keskenään.

      Tuotteista on täällä paljon puhuttu ja ilmeisesti ovat laadukkaita kun oppii käyttämään. Itse en osaa vielä sanoa. Aloitussetit sisältävät kaiken tarvittavan.

      Ja maksut kyllä toimivat, itse valitsin maksutavaksi payment in advance, sain sähköpostiini laskun ja maksoin sen normaalisti visa electronilla, joka oli kyllä todellakin plussaa kun yleensä ulkomailta ostaessa joutuu käyttämään visaa.

      En ole vielä pakettiani saanut, mutta NDED on kyllä pitänyt mut ajantasalla laittamalla viestin kun paketti lähetettiin ym. eli suosittelen!

    • akryyyyyyli

      hei kerro oletko saanut jo tilauksesi? ja kauanko siinä meni? itselläkin kiinnostusta tilata mutta tarvitsisin tavarat viimeistään ensi maanantaina, ehtiiköhän tulla..

    • faerieee_

      Ei ehdi. Toimituksessa kestää n. 2 viikkoa siitä, kun olet maksanut.

    • 1

      tilaa mereneid.ee/fi saat maksusta viimeistään ma kun tilaat tänään (ke 14.12) luotettava palvelu ja saat henk koht opastusta englanniksi sähköpostitse

    • akryyyyli

      kiitoksia vastauksesta. täytyypä tilailla tässä myöhemmin kunhan edelliset aineet näyttävät ehtymisen merkkejä :)

    • xycämaister

      minä tilasin NDED. maksu toimi. toimitus toimi, tuovat kotiovelle asti. mulle kesti 8arkipäivää, riippuu tietysti varmaan maksutavasta ja myös siitä missä asut. ite maksoin visa electronilla ja asun Turun seudulla.
      tilasin akryylisetin ja kuulisin mieluusti muidenkin kommentteja tuotteista, akryylituotteista siis. voin itsekin kommentoida kunhan hiukan kartuttelen ensin kokemuksia siitä.

    • ongelmia tilauksessa

      yritin tilata tuolta nded.ltä kynsitarvikkeita mutta itselleni ei ole tullut mitään tilausvahvistuts? maksoin tilaukset nettipankin kautta mutta en ole saanu vahvistuksia.? onko kokemuksia, miten teillä vahvistukset ja toimitukset?

    • 13b

      olen tilannut jo neljä kertaa. kaikki toiminut moitteettomasti. maksanut pankkisiirrolla ja kortilla. saat vahvistuksen jos ja kun tilauksen maksu näkyy niiden tilillä oman tilauksen kans siihen meni yksi päivä. on ihan luotettava kauppa.

    • vahvistusta odotel..

      tosi olen jo kaksi kertaa yrittänyt tilata mutta en ola saanu mitään vahvistuksia. täytynee yrittää kait uudelleen tai kirjoittaa sähköpostia sinne :) kiitos!

    • jo monesti tilannut

      onko maksu lähtenyt kuitenkin tililtäsi? kirjoita ihmees jos otain ongelmaa. voi kirjoittaa ihan suomeksi ite olen saanut loistavaa palvelua ja kaikki tilaukset tulleet moitteetta. huomaa että jos koneellasi evästeet estetty ei pysty maksua suorittamaan eli maksun hetkeksi ota evästeet käyttöön tietokoneesi asetuksista.

    • kiiiitos! :)

      kiitos paljon :) selvensi asiaa ja auttoi eteenpäin :)

    • AUTTAKAAAA

      Mä en saa tuotteita pysymään tuolla ostoskorissa vaikka olen kirjautunut sisään. Kun painan lisää ostoskoriin sivu kirjautuu itsestään ulos ja tuotteet poistuu ????????? EI ONNISTU

    • Nded vs Vylet

      Hei!

      Olen ihan tässä lähipäivinä myös tilaamassa aloituspakkausta NDEDin verkkokaupasta, ja mietinkin tässä yhtä asiaa. Olen siis kiinnostunut akryylisetistä.

      Sieltä löytyy sekä NDED pro akryyli setti että Vylet Nails aktyyli setti. Tietääko kukaan mitä NDEDin mukaan niissä on eroa, paisti hinta? Onko Vyleti merkillä laadukkaammat aineet vai mitä? Ja onko niissä nyt todellisuudessa mitään eroa vai onko tämä joku markkinointijuttu...

      Ymmärsin niin, että NDED on molempien valmistaja.

      Meinaan muuten vielä soittaa ennen tilauksen tekoa tulliin ja varmistaa ettei tule mitään ylläreitä...

    • liiilaviila

      ei tuu mitään tulliongelmia. Nded toimittaa suoraan kotiovelle, luksusta!

    • 5+7=12

      Olen tilannut kyseisestä paikasta jo vuden verran tuotteita Paypalin kautta, eikä mitään ongelmia ole ollut. Tuotteet ovat olleet hyvät ja aina on tullut vielä jokin kylkiäinen mukana. Olen käyttänyt Euro-Linen geelegä.

    • j

      Myös minä olen käyttänyt Nded tuotteita ja ei mitään moittimista=)

      • Tanea

        Mul olis vielä noista toimitusajoista kysyttävää, tein tilauksen 26.3. ja niiden sivuilla sisään kirjautumisen jälkeen näkyi 2.4., että tilaus on mennyt käsittelyyn (ilmeisesti siis maksu näkynyt tilillä) Alkuperäisen tilausvahvistuksen jälkeen ei ole tullut kuitenkaan mitään ilmoituksia maksun kirjautumisesta, toimituksesta tai muutakaan sellaista. Kauan teillä on mennyt toimituksessa, onko tullut vahvistuksia tms. Jakakaa kokemuksia kaikkeen tilauksen käsittelyyn liittyen...Koska vois pakettia odottaa saapuvaksi, soittaako DHL, ennenkuin tulee yms...


      • nailartist
        Tanea kirjoitti:

        Mul olis vielä noista toimitusajoista kysyttävää, tein tilauksen 26.3. ja niiden sivuilla sisään kirjautumisen jälkeen näkyi 2.4., että tilaus on mennyt käsittelyyn (ilmeisesti siis maksu näkynyt tilillä) Alkuperäisen tilausvahvistuksen jälkeen ei ole tullut kuitenkaan mitään ilmoituksia maksun kirjautumisesta, toimituksesta tai muutakaan sellaista. Kauan teillä on mennyt toimituksessa, onko tullut vahvistuksia tms. Jakakaa kokemuksia kaikkeen tilauksen käsittelyyn liittyen...Koska vois pakettia odottaa saapuvaksi, soittaako DHL, ennenkuin tulee yms...

        minulle dhl on soittanut aina. Olethan ilmoittanut numerosi tilauksen yhteydessä?
        Olen myös voinut seurata paketinkulkua ndedin sivuilla.
        Edellisen tilauksen, jonka tein pari viikkoa sitten sain n. 2 viikossa. Ovat muuttamassa uusiin tiloihin, siksi toimitus viivästyi ja tuotteita on loppi varastosta....


      • Muiskuli
        Tanea kirjoitti:

        Mul olis vielä noista toimitusajoista kysyttävää, tein tilauksen 26.3. ja niiden sivuilla sisään kirjautumisen jälkeen näkyi 2.4., että tilaus on mennyt käsittelyyn (ilmeisesti siis maksu näkynyt tilillä) Alkuperäisen tilausvahvistuksen jälkeen ei ole tullut kuitenkaan mitään ilmoituksia maksun kirjautumisesta, toimituksesta tai muutakaan sellaista. Kauan teillä on mennyt toimituksessa, onko tullut vahvistuksia tms. Jakakaa kokemuksia kaikkeen tilauksen käsittelyyn liittyen...Koska vois pakettia odottaa saapuvaksi, soittaako DHL, ennenkuin tulee yms...

        Viime vuoden puolella paketit tulivat noin viikossa (olemme porukalla tilanneet useita kertoja kyseisestä paikasta), tänä vuonna pahimmillaan on mennyt kuukausi toimituksessa... Tämä tosin ilmeisesti johtui firman muutosta. DHL soittaa vain jos kukaan ei avaa ovea, ainakaan minulle ei ole koskaan soitettu jos olen ollut kotona...


      • Muiskuli
        Muiskuli kirjoitti:

        Viime vuoden puolella paketit tulivat noin viikossa (olemme porukalla tilanneet useita kertoja kyseisestä paikasta), tänä vuonna pahimmillaan on mennyt kuukausi toimituksessa... Tämä tosin ilmeisesti johtui firman muutosta. DHL soittaa vain jos kukaan ei avaa ovea, ainakaan minulle ei ole koskaan soitettu jos olen ollut kotona...

        Viimeisin paketti saapui tällä viikolla noin kahden viikon kuluttua tilauksesta (maksettu luottokortilla).


      • Tilaajaaa

        Tilasin sellaisen alottelia pakkauksen ja siinä oli kaikki mitä piti kaikki on toiminut todella hyvin ja sen tilauksen kanssa meni semmoiset 7-9 päivää että tilaus saapui postii


    • ssoikkelii

      TIlatkaa ehdottomasti aina paypalin kautta, kun siihen mahdollisuus. Minun nded pakettini saapui n. 2 viikon kuluttua. Tilasin akryylitarvikkeita, ja olen ollut todella tyytyväinen laatuun. :)

      PS. mimax.fi:ssä myydään myös todella edullisesti rakennekynsitarvikkeita. Olen sieltä kerran tilannut, ja yllätyksekseni tuotteet olivat samaa tavaraa kuin ndedillä. Joten jos tarvitsee jotain vähän, eikä halua maksaa saksasta toimituskuluja, suosittelen mimaxia :)

    • serafiinasu

      Tein myös tilauksen NDED sivuilta toissapäivänä mutta en saanut mitään tilaus vahvistusta vaan tilauksen tehtyä se meni taas etusivulle ja ostoskorissa näky ne samat tuotteet :o Maksoin pankkitunnuksilla ja tililtäkään ei ole viellä lähtenyt rahaa. Mistä mä nyt tiedän että onko mun tilaus lähteny eteempäin?? :(

      • hieman apua

        Ndedillä on ollut jo pidempään ongelmia luottokorttimaksujen kanssa. sain tällaisne vastauksen, kun odottelin ostoskorin ja tilin tyhjenemistä muutamia päiviä ja lopulta päätin tiedustella asiaa. Sain englanninkieliseen sähköpostiini seuraavana päivänä suomeksi vastauksen ja pyynnön maksaa etukäteen tilille tai paypalin kautta. Maksoin heidän tililleen, tilitiedot löytyvät tilausvahvistuksesta, ja tilauksen viestiksi laitetaan tilausnumero.
        Tilauksen onnistumisen tiedät, kun ostoskorissa ei ole enää tuotteita, ja tilaus näkyy orders- tai my account -sivulla. Myöskään rahaa ei tililtä silloin lähde, jos tilaus ei ole onnistunut. En tiedä miksi eivät saa ongelmaa korjattua, eikä missään heidän sivuillaan ollut tästä ohjetta, itsekin takkusin kahden tilauksen kanssa ja meinasin jo jättää tilaamatta ensin. Ei auta siis kuin odottaa että maksu näkyy ja sitten lähettävät paketin, älä siis jää odottamaan että ostoskorissa oleva tilaus menee itsestään läpi.


    • turhapihistellä

      huoh...en pysty käsittään miksi ette tilaa Suomesta?? Ei tarvitse jännittää menettääkö rahansa tai odottaa ikuisuutta tuotteita ja takuut toimii hyvin esim.uv-uuni...ja vielä lisäneuvojakin saa suomeksi..

      Kynnet on myös varmasti paljon helpompi oppia tekemään suomenkielisistä ohjeista jne...

      mene vaikka jtcosmetics.fi --> aloituspakkaukset

    • kiitos

      kiitos vastauksesta selvensi paljon asiaa! ei auta kun mennä tekeen uusi tilaus :) ja tohon toiseen vastaukseen, saksasta kun tilaa ne on huomattavasti halvempia ja laatu on silti kuulemma todella hyvä :)

      • häivy mainostamasta

        Jt-cosmeticsilla ei ole kyllä kehumista. ei myöskään markkinointiosaamista. tuotteet on joko huonolaatuisia tai samaa kuin saksassa myytävät mutta kolminkertaisella hinnalla. voisitteko ystävällisesti lopettaa tuon tuputtamisen sieltä, kiitos. boikotoin kyseistä yritystä ja ilmeisesti niin tekee moni muukin...


    • serafiinasujälleen

      ei hitto.. tein sitten tilauksen paypal kautta ja tilaus onnistui, mutta nyt sivuilla lukee etta merenkulku on tapahtunut 9.5 eli 3pv sitten, ja siinä "tila" kohdassa lukee että suljettu?:o ja kun paina siitä että näkee tarkemmin niin siellä lukee "ausgeliefert" eli suomeksi toimitettu, mutta ei mulle ole mitään pakettia saapunut! enkä ole saanut mitään seuranta numeroa :/ Voi helvetti onko tää ihan normaalia, miten teillä on mennyt? tais olla vika kerta kun tilailen tuolta :(

    • Itse olen tilannut vain akryylejä ja moitteettomasti on palvelu toiminut , tuotteet olivat hyviä ja suosittelen lämpimästi. Kaverini tilasi myös, mutta hänelle lähetettiin vahingossa varmaankin väärä paketti. Käskin ottaa asiasta selvää mutta kaverini ei jaksanut lähteä pelleilemään vaan myi virheellisen paketin eteenpäin ja tilasi uudelleen.

    • tinnikka

      Moikka! Ite oon ajatellu tilata NDEDstä itelleni geelejä ja sitten sen UV-lampun, mutta kauhistuttaa kun tuntuu etten ymmärrä oikein tuotteiden otsikoitakaan... Paljon toimituskulut ovat olleet? Juuri epäröin tässä MiMaxin ja NDEDn välillä...

    • Prkl

      Yritin tilata tuotteita, nähtävästi siinä onnistumatta!?! Tein tilauksen pari viikkoa sitten. Valitsin tuotteet ja annoin luottokorttini tiedot ja henkilöllisyyteni varmistettiin myös pankkitunnuksilla yrittäessäni maksaa. Nyt kirjautuessani nded-tililleni sisään näen samat tuotteet edelleen ostoskorissani ja tilaushistoriassa 0 tilausta... Toivottavasti ei sitten ole lähtenyt rahatkaan visalta... ärsyttävää!!!

    • xycämaister

      Heip. lupasin tuolla aiemmin kirjotella kokemuksiani ndedin akryyleistä. En tilatessa tiennyt mistä tunnistan laadun eikä sitä nyt ihan purkin kuvaa katsomalla selvitäkään mutta itse päädyin kouluttautumaan yhden johtavan merkin kurssilla ja nyt kun olen päässyt käsiin ammattikamaan niin voin todeta että ei niistä nded kamoista kyllä mihinkään ole. kirkaus puuttuu kaikista väreistä. kirkaskin on oikeammin vain sumea. tarvikkeista en viitsi ees puhua. joitakin pulvereita oon käyttänyt nyttemmin tuon ammattinesteen kanssa mutta silti niistä asiakkaan kynsien kulmat usein tuppaavat murtumaan, mitä nää ammattikamat eivät kyllä tee.
      tosin eikai asialla ehkä ole niin merkitystä jos teet vainitsellesi mutta semmosen voin akryyli/geeli kanssa pähkäilevälle todeta että kantsii niiden omien kynsien tekoa varten hommata se geelisetti. akryyli on vaikea. puhumattakaan siitä että tekisit sitä vielä itsellesi.. säästä hermoja tilaa geelit. toisaaalta vielä fiksumpi ostaa geelilakat. ne voi sulattaa pois kynsistä kuten akryylinkin mutta geeli on pakko viilata. geelin tekijän kantsii melkein suoraan tilata myös sähköviila ettei mee käsipeliksi, se on rankkaa se.

      • kynsikaima

        Pakko kysyä minkä merkin ammattilaisakryyleihin vertaat?

        Itse olen tehnyt neljällä eri ammattilaisaineilla ja ihan hyvin pärjää mukana niin Nded, Studio Max, Mereneid ja LD:kin.


      • ons rocks!
        kynsikaima kirjoitti:

        Pakko kysyä minkä merkin ammattilaisakryyleihin vertaat?

        Itse olen tehnyt neljällä eri ammattilaisaineilla ja ihan hyvin pärjää mukana niin Nded, Studio Max, Mereneid ja LD:kin.

        odyssey nail systemin kamat mulla käytössä. eikä kyllä yllä lähellekään noi ndedin potashh..


      • Huoh45123

        Ainakin mulla on tullut kirkkaat kynnet?? Sameet tulee jos ei koveta kunnolla.. Ja akryylit ei tosiaan oo vaiheet.


    • malttamaton tytti

      Tein ison tilauksen tuolta ndedistä eikä paketistani ole vieläkään kuulunut. tilauksesta on ainakin kaksi viikkoa. maksu on kyllä mennyt perille kun olen saanut siitä s-postiin vahvistukset mutta sen jälkeen ei ole kuulunut mitään. sähköpostiakin olen jo ndedille pistänyt mutta sieltäkään ei ole kuulunut mitään. onko teilläkin kokokemusta tällaisesta? Sitten jos/kun saan s-postia nded saanko vastauksen suomeksi?

    • kokemus huono

      itellä vetämäs kuluttajaviraston kautta toimeksianto. kun nded ei ole toimittanut toimivaa tuotetta eikä myöskään palauttanut rahojani. en lähtis sieltä tilaamaan. ongelmatilanteita he eivät hanskaa vaan yksin jäät ongelman kanssa. sitäpaitsi niiden kama on ihan paskaa. olen ammattilainen tiedän kyllä eron. on kukkupuhetta että kaikki tuotelinjat on samaa kamaa. kokeilkaa itse jollette usko muuten.

      • malttamaton tytti

        Joo en enään ikinään tilaa tuolta ndedistä! nyt on käynyt vielä niin että kun kirjaudun sivuille tunnuksilla ja katson tilaushistoriaa tuoteiden määrä kohtiin on joihinki tullut nolla ja mulle ei esimerkiksi ole tullut mitään tietoa että ne ois loppunut varastosta. kaikki on maksattu ja mitään ei kuulu paketistä eivätkä vastaa etes s-postiin.! Ottaa niin päähän tällanen.


      • ihmeissääääön
        malttamaton tytti kirjoitti:

        Joo en enään ikinään tilaa tuolta ndedistä! nyt on käynyt vielä niin että kun kirjaudun sivuille tunnuksilla ja katson tilaushistoriaa tuoteiden määrä kohtiin on joihinki tullut nolla ja mulle ei esimerkiksi ole tullut mitään tietoa että ne ois loppunut varastosta. kaikki on maksattu ja mitään ei kuulu paketistä eivätkä vastaa etes s-postiin.! Ottaa niin päähän tällanen.

        Mulla on aivan sama! Tilaushistoriassa ei näy mitään. kuitenkin paketti oli hinnakas ja rahaa opiskelia tytöllä ei ole niin hirmuisesti. Lähettelin juuri sähköpostia suomeksi/englanniksi että varmasti ymmärtäisivät, sitä tässä odotellessa.Toivottavasti tulee ratkaisu ongelmiin.
        Onko sinulle kuulunut paketista vielä mitään?


    • Sinnemenirahat

      Ite tilasin vuosi sitte 200€, maksoin ja puolet tuotteista jäi tulematta.. Soitin, eivät vastanneet niinkun eivät sähköposteihinikaan enää.. Enää en ole tilannut enkä tilaa.

    • pettynyt3

      Olen kanssa kuluttajasuojaan ottanut yhteyttä, tilasin tuotteita ja muut tuli paitsi geeli home setin uv-uuni. Yhteyttä oon ottanut kaikkia mahdollisia keinoja käyttäen vastausta saamatta. En suosittele.

    • kjhyn

      kannattaa olla aktiivinen sinne kuluttajasuojaan. mä sain rahat takaisin vaikkakin siihen meni puolisen vuotta siitä kun tein ilmoituksen kuluttajasuoja viranomaisiin. jos olet tilannut yrittäjänä niin silloin ne ei asiaan edes puutu. eli vain jos olet maksanut alvit ja tilannu yksityiskäyttöön yksityishenkilönä. todella epämääräinen yritys tuo nded. eikä ole kyllä laadussakaan kehumista. myy kökkötavaraa hyvin markkinoituna. ymmärrän että näyttää houkuttelevalta mut ei kannata! surkiaa on!

    • prkl

      No voi prkl. Olisi pitänyt lukea tämä ennen tilaamista... kaverin suosituksesta tilasin sieltä muutaman tuotteen (kuten ímurin). Maksoin tilauksen luottokortilla ja vahvistus nettipankissa normaalisti, mutta kun siirtyi takaisin ndedin sivuille, ei siellä lukenut mitään vahvistusta tilauksen vastaanottamisesta, tuotteet edelleen ostoskorissa ja omissa tilauksissa tilausten määrä 0. Eli rahat on veloitettu varmaankin mutta tilaus jäi menemättä...

    • Jenni-irmeli

      Hei!
      Itse tilasin ndedin kautta geelikynsien aloituspaketin joitakin koristeita. Maksoin luottokortilla ja sain tilausvahvistuksen heti. Toimituksessa kotiovelle kesti 2 viikkoa, pakettia pystyi seuraamaan dhl:n seurantakoodin avulla. Eivät tosiaan soittele dhl:tä etukäteen, aamulla klo8 soi vai ovikello(asun kerrostalossa). Todennäköisesti olisivat soittaneet tai jättäneet lappua, jos en olisi ollut kotona.

      • Miksi eksyin lukemaankaa

        Hohhoijaa. Olen yli kolme vuotta tilannu aina ksikki rakennekynsi tarvikkeet nded:ltä.. Ei ikinä minkäänlaisia ongelmia maksuissa eikä toimituksissa. Vahvistusviesti on tullut n muutaman päivän sisällä ja toimitus n kaksi viikkoa. Käytän Vylet-Nails Revolution geelejä ja ne on minusta aivan huippuja. Mun tekemät kynnet pysyy viis viikkoa ehjinä ja paikoillaan. Miten se on niin vaikeaa joillaki?


    • Uusavuton

      Tilasin nded:iltä aloitus paketin. Muuten hyvä, mutta ohjeita ei tullut miten tehdä. Noh, sitten etsin muilta sivuilta ohjeet kynsien tekoon, mutta asiaa ei auta se, että näissä aineissa ja muissakaa ei missään lue mitä se on. Eli valkoiset purnukat löytyy yms. Sitten joku kynsilakan tyylinen ainekin on. En tiedä mitä se on ja kaksi purnukkaa löytyy akryylinestettä, tai niin luulin. Toinen haisee puhdistusianeelta ja toinen ei haise miltään.. Että kumpi ny on se akryylineste? Äää!! Menee hermo kohta:D apuva!

    • kynnet kotona

      http://www.naiskauneus.fi on suomalainen yritys. Josta saa ainankin neuvoa suomeksi puhelimitse ja sähköpostitse ja sivustoillemme on juuri tuosta syystä tulossa suomenkieliset teko ohjeet. Asiakkaalle tuo on melkoisen turhauttavaa kuten edellinen nimimerkki sen antoi ymmärtää.

    • ndedilt

      Jjtilasin tuolta noin viikkko sitten. Paketin seurannassa nökyy ett virhe vastaanottajan tiedoissa paketti seurannan nukaan o. Olkut kolme pv helsingissä vklp laskettu mukaan. Kokemusta?

    • mmiiba

      Tein tilauksen muutama tunti sitten ja maksoinkin verkkopankissa, mutta unohdin kirjoittaa tilausnumeron viestikenttään. Onko kellään käynyt samaa mogaa ja meneeköhän maksu kuitenkin perille kun rahat lähtivät tililtä?

    • EiHyväSittenAlkuunkaan

      Tilasin tyttärelleni kynsituotteita kyseisestä puljusta. Toimitusaika tuotteille oli pitkä, 4 viikkoa tilauksesta. Sähköpostikyselyihin tuli vastaukset pitkällä viiveellä. Lisäksi toimituksesta puuttui yksi tuote. Asiasta kyllä ilmoitettiin mutta maksuhyvitystä en ole edelleenkään saanut vaikka tilauksen teosta on nyt 2.5 kk. Onneksi makson PayPalilla ja heidän kauttaan saan kuulemma hyvityksen. NDED ei vastannut edes PayPalin lähettämiin selvityspyyntöihin.

      Summa summarum:
      Ihmettelen suuresti miten tälläisella asenteella toimiva verkkokauppa on vielä hengissä. En suosittele kenellekään joka ostoa tuolta harkitsee.

      PS. Sen puuttuvan tuotteen sain tilattua kiinalaisesta verkkokaupasta kolmaosahintaan.

    • Todellapettynyt111

      Tilasin marraskuussa (11/18) akryyli alotuspaketin sekä uunin. Meni kuukaus niin uuni saapui, kyselin akryylien perään niin vastaus tuli viikossa, että lähettävät pikimmiten, oli loppunut varastosta ja odottavat uutta. Joulukuun aikana laitoin useamman s.postin sekä otin sivujen kautta yhteyttä monesti ja kyselin paketin perään. Tänään (yli kuukausi) ensimmäisestä kyselystä tuli viesti että eivät saa kyseistä pakettia minulle koska se on edelleen loppu (sivuilla näkyy että heti saatavilla). Kysyivät minkä tuotteen haluan tilalle. Vastasin että ainut on että haluan rahani takaisin ja että tämä 3kk odotus on aivan liian pitkä, sekä 1kk pimennossapito aika. Vuosia sitten tilannut viimeksi ja silloin toimi kaikki erittäin hyvin. Facebookin kautta ei enää voi sinne edes palautetta/viestiä laittaa. Palautteen laittoivat vissiin kiinni, kun negaa oli sinnekkin tullut.
      Onko niistä valituksista mitään apua kuluttajansuojaan?

    • verkkoshoppailija

      Erehdyin tilaamaan tämän verkkokaupan kautta kynsiporaan hiekkapaperisylintereitä ja kynsi-imurin. Tilasin 25.1.19 (nyt on 13.2.19) eikä ole mitään kuulunut. Kun kirjaudun omalle tilille, näkyy, että tilausta ei ole toimitettu. Kummankin tuotteen kohdalla luki, että varastossa on ja toimitus 2-14 päivän sisällä. Tosin tänään juuri huomasin, että 2-14 TYÖpäivän sisällä. No, 14:s työpäivä on huomenna. Ja jos ne meinaa yhdessä päivässä saada Saksasta kotiovelle niin onnea heille. Kolmeen sähköpostikyselyyn ei ole vastattu mitään. Ihan hiirenhiljaista sieltä. Onneksi maksoin PayPalilla. Saanpahan ainakin sitä kautta rahat takaisin.
      Toinen verkkokauppa mitä suosittelen välttämään, on bluescarabassieraden.com. Eksyin heidän sivuilleen hakiessani tiettyä Espritin tankinia, joka oli omassa koossani loppu Zalandosta. Heidän sivunsa oli ihan asiallisen näköiset, mutta sen sijaan että sain Esprit-merkkisen tankinin ja Lascanan rantamekon, sain jotkut kiinalaiset pikkutytön (nuoren teinin) kukkamekon ja ihmeellisen näköiset bikinit. Sitten sinne ottaessani yhteyttä pyysivät kokoajan vain olemaan kärsivällinen ja että asia on käsittelyssä. Käsittelyssä noin kuukauden. Eivät palauttaneet rahoja eikä toimittaneet tilattuja tuotteita. Onneksi maksoin tilauksen Mastercardilla, sain luottokorttiyhtiöltä rahat takaisin muutamassa päivässä.
      Tässä taas opetus näistä verkkokaupoista, tämä NDED.fi myös. Eipä sitä koskaan tiedä miten näissä käy!

    • Pettynyt_asiakas

      Onko kukaan saanut lähiaikoina pakettiaan tuolta?? 130 e tilaus ollut jo kolme viikkoa tilassa ei vielä lähetetty? Alkaa totisesti jo hermot menemään ja tuskin tuolta saa rahojakaan koskaan takaisin..😕 En enää koskaan tilaa tuolta mitään!!

    • Suivantunut_asiakas

      Hei, itse tilasin kanssa tuotteita pari viikkoa sitten, eikä tuotteita ole tullut. Paketin seurantakoodia tai toimitusvahvistusta en myöskään ole saanut. Muutaman sähköpostin olen asiakaspalveluun laittanut, mutta mitään ei kuulu. Vahvasti tuntuu siltä, että jää paketti saamatta.

    • Anonyymi

      Haluaisin tilata geelikynsitarvikkeita, ainut paikka mistä löydän halvalla on tämä NDED. Joskus olen tilannut MiMaxilta, mutta en löydä kyseistä sivua enää. Mitä on mahtanut MiMaxille käydä?

    • Anonyymi

      Auts, tilasin geelilakkaus aloituspakkauksen keskiviikkona ja nyt vasta näin tämän ketjun! :S Mahtaakohan paketti koskaan tulla. Sain vahvistusviestin mutta tila on yhä "ei vielä lähetetty"

      • Anonyymi

        Tilasin 25.4 ja paketti lähti 6.5 tulemaan. Sain lähetystunnuksen joka toimii vain saksan päässä. Katsotaan kauanko kestää että on lopulta perillä .


      • Anonyymi

        Itse tein tilauksen. 1.4. ja nyt on siis 7.5. ja maksoin paypalin kautta mutta vieläkään ei oo kuulunu tilausvahvistusta sähköpostiin ja mihinkään sähköposteihin mitä olen laittanut en ole saanut vastausta. Että täällä sitä odotellessa että millon alkaisi kuulua jotain.


      • Anonyymi

        Mitä tilasit?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä tilasit?

        Kynsiuunisetin ja pari lisä geeliä samalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kynsiuunisetin ja pari lisä geeliä samalla.

        Joo mä tilasin kans semmosen geelilakkaus setin alottelijalle. Seurannassa lukee nyt että The international shipment has been processed in the export parcel center. Elikkäs tulossa on.


    • Anonyymi

      nail design exclusive discovery

      Siis tuo googleen ja arvostelut.. ei hyvältä näytä

      • Anonyymi

        Toi mun paketti on tulossa, toivottavasti muutki sais omansa. Kerron heti kun saapuu.


      • Anonyymi

        Paketti saapui, kaikki mukana.


    • Anonyymi

      Tätä yritystä ei ole enää olemassa!! Peukut pystyyn niille joilla on rahat sisällä, eikä ole tilaustaan vielä saaneet.. :/

    • Anonyymi

      Tilasin 9.5. 60eurolla tuotteita kun kaveri suosotteli.itse oli pakettinsa saanut alkuvuodesta. Nyt olen lähetellyt spostia jatkuvasti eikä mihinkään ole reagoitu. Kannattaako tehdä rikosilmoitus?

      • Anonyymi

        Kuluttajansuojaviranomaiseen voit olla yhteydessä, mutta en tiedä auttaako, kun ei koko firman tietoja enää löydy mistään. Kannattaa varmaan asennoitua siihen, että menetit sen 60 euroa..


    • Anonyymi

      Onko kellään varmaa tietoa menikö NDED konkurssiin? Kaikki nettisivut lopettivat yhtä aikaa ja mihinkään yhteydenottoihin ei vastata. Näin ollut nyt jo parisen kuukautta.

    • Anonyymi

      Mua myös kiinnostaa mitä tälle kävi? Geelit loppu eikä koko nded näy olevan olemassakaa. Vaihtoko kuitenki vaan nimeä??

    Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1595
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1234
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1147
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1076
    5. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      1047
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      585
      1023
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      940
    8. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      922
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      12
      806
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      9
      721
    Aihe