Martina ja Stefan

AVOLIITTO = TOTTA

94

3348

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • haukkujat vaikenevat

      Vetikö hiljaiseksi? :)))))

      • Sikaniska1

        Joo, kertoo myös tuosta Stefusta. Ei mikään mies, kun tarvitsee aivottoman naisen rinnalleen


      • Onni yksillä...
        Sikaniska1 kirjoitti:

        Joo, kertoo myös tuosta Stefusta. Ei mikään mies, kun tarvitsee aivottoman naisen rinnalleen

        Ha-haa, vai onko Stefukin jo arvostelun kohteena kun asia sai teille yllätyskäänteen. Antakaa jo ihmisten elää rauhassa ja nauttia onnestaan!


    • jj

      vai nin

    • Kuulkaas enot

      Kiristänyt Stefu-rukkaa, kun Tugee-Martsu ei pystynyt maksamaan vuokraa, kun ei ole ollenkaan tuloja.

    • 2+8

      Missäs nyt ovat suuret suut :)))))

      • HAH!

        Uskotko kaiken mitä SEISKASSA lukee???


    • ei kestä kauaa

      Saahan Stefukin vähän pitää hauskaa.

    • suapa nähä

      Ei päässy karkuun, vaan joutu hellan väliin. Toivotaan, että seuraava pakoyritys onnistuu :) Kaveritkin toivoo sitä ;)

    • supa nähhä

      Voishan sitä myös hattua martinalle nostaa, kun KERRANKIN puhui totta :D

    • norm käytöstavat

      Onnea vaan!

      Jokainen normaalijärjellä varusrettu ihminen toivottaa onnea, ja miettii enemmän oman parisuhteensa tilaa ja sen kestävyyttä, kuin jonkun tuikituntemattoman.

      Se tietysti edellyttää, että on ihan OMA oikea elämä mitä voi elää.

      • Onnea täältäkin!

        Oma Elämä on hyvässä kunnossa, ei valittamista.


      • avokas myös
        Onnea täältäkin! kirjoitti:

        Oma Elämä on hyvässä kunnossa, ei valittamista.

        Jos kaksi ihmistä muuttaa avoliittoon, niin mikä ettei?, miksi pitää keskustelupalstoilla aina kyseenalaistaa asia?. Kahden kauppa, kolmansien korvapuusti, vai mitä?.


      • Farbod Mehrabkani,
        avokas myös kirjoitti:

        Jos kaksi ihmistä muuttaa avoliittoon, niin mikä ettei?, miksi pitää keskustelupalstoilla aina kyseenalaistaa asia?. Kahden kauppa, kolmansien korvapuusti, vai mitä?.

        Farbod Mehrabkani,


    • Velat seuraavaksi

      Toivottavasti Stefu hoitaa seuraavaksi Martinan ulosottovelat, kun summa kasvaa parilla tonnilla kuukaudessa.

      • Kuka maksaa ja millä

        Maksaako se vuokran myös?


    • pettäjä ei muutu

      Ei mene kauaa, kun tämä nainen jää taas rysänpäältä kiinni, jonkun toisen miehen vehje suussaan.

    • niiiiiiiiiiii

      kai jäänny vuokrat maksamatta ja saannu häädön omasta asunnosta

    • raikulipoikanen

      Ei voi saada mistään häätöjä koska Stefun kaveri oli vuokraisäntä!!!!

      Ja stefu maksoi vuokrat.

      Ei martinan tarvinnut vuokria hoitaa, Stefu hoiti kuten on hoitanut kaiken muunkin, viimeisimmäksi ostanut heille ison ökyasunnon jphon ovat juuri muuttamassa.

      Onnea vaan heille.

      • Älä puhu paskaa.

        Ei ostanut vaan vuokrannut.


    • Köyhä raukka

      Normivuokrakämppä Hesan keskustassa ja ei oma, vaan Stefanin kaveri omistaa sen ja Stefan ja Martina maksaa sille vuokraa. VAU tosi HIENOO, että oikeen vuokralle taas. On se kumma ettei 30v ole varaa ostaa omaa kämppää/taloa.

    • rikasss

      NYT on oma. Stefan osti.

    • 14+17

      Milloinkohan tulee ensimmäiset kuvat asunnosta sisältä. Nyt on mitä näyttää :)

    • Nyt ei ehdi

      Martinalla on "joulu lahja urakka".

      • kiirettä pittää..

        Jopas oli turhanpäiväinen plogi seiskassa, siis ei mitään asiaa, Lol


      • 10

        Martinalla on "JOUlahja urakka". Ei se osaa kirjoittaa edes sanaa joulu.

        Eikös Stefu halua kuitenkin yksityisyyttä. Tuskin haluaa kotiinsa mitään kuvaajia ja kameroita. Vaikka Martina siihen kyllä varmasti painostaa.


    • =======

      Normaali vuokrakämppä, onpa ihmeellistä.

      • 2+17

        Olisiko itselläsi varaa asuntoon Kaartinkaupungissa, se on yksi stadin kalleimmista paikoista :)


      • Normaali?!

        Normaali vuokrakämppä??? No ei mulla ainakaan varaa 3500 euron vuokraan.


      • ja asun ja omistanki
        2+17 kirjoitti:

        Olisiko itselläsi varaa asuntoon Kaartinkaupungissa, se on yksi stadin kalleimmista paikoista :)

        on


    • Penttipee

      Vuokralla. Ja vielä hitto vie kamun kämppä. UPEETA JOOOOOO!!!!! Martsu ei voi koskaan edes unelmoida omistusasunnosta, puhumattakaan omakotitalosta hyvällä paikalla. Sillä kun on pelkästään ulosotossa kaikkiaan yli 30 000 euroa. Martina kun on saanut joka paikasta potkut ja on työtön.

      • Kjl

        Miksi ette voi olla vaan iloisia Martinan puolsesta?!


      • Huhhuh...
        Kjl kirjoitti:

        Miksi ette voi olla vaan iloisia Martinan puolsesta?!

        Voisin vaikka ollakin iloinen hänen puolestaan, mutta Martina vain on niin ilkeä, vihamielinen ja kateellinen, ettei oikein voi olla iloinen tuommoisen puolesta. Kun se luonne ei siitä miksikään muutu, asuu missä tahansa.


    • vanha ja kateellinen

      No ei voida, kun jallittaa tuollaista nuorta jannua, joka päässyt naisen makuun.

    • 43434334334333

      Voin tästä näin lyödä vetoa, tähän aikaan ensi vuonna, Martina ei ole Stefun kanssa. Martina on joko jälleen yksin tai sitten se on taas jo ottanut jonkun, koska se ei pysty oleen yksin.

      • tyrkkyelätti

        Ei pysty eikä ole varaa olla yksin. Tarvitsee elättäjän.


    • Siru.....

      Stefanhan on varakas mies, ja he muuttivatkin lehden mukaan "ökylukaaliin". Varakas ja komea mies saa millaisen ja minkä ikäisen naisen haluaa. Hän nyt vain sattuu haluamaan seksikkään Martinan, ja moni mies kadehtii häntä.

      Eikä 24-v, ensi vuonna 25 v täyttävä mies ole mikään pentu vaan ihan aikunen mies, joka tekee omat valintansa. Eiköhän hänellä ole eri ikäisistä naisista kokemusta jo ennestään.

      Martina on onnekas nainen: sai miehen joka on komea, nuori JA varakas samaan aikaan. Moni ottaa vanhan ja ruman varakkaan vain rahan takia, mutta Martina sai, kenet halusikin.

      • Tasan ei käy....

        Se on vaan noiden ilkeilijöiden vaikea tajuta :)


      • DenDär

        Siru = Martina. Molemmat kohta yksin samassa kropassaan haaveilemassa varakkaista elättäjistä. Oikeaan luksukseen synnytään, jalkojaan llevittävälle nartulle jää aina mustapekka viimeisessä jaossa.


      • lopettakaa jo...
        DenDär kirjoitti:

        Siru = Martina. Molemmat kohta yksin samassa kropassaan haaveilemassa varakkaista elättäjistä. Oikeaan luksukseen synnytään, jalkojaan llevittävälle nartulle jää aina mustapekka viimeisessä jaossa.

        Ei ole Siru Martina. Siru osaa kirjoittaa korrektia kieltä yhdyssanoineen ja välimerkkeineen...

        Joko hullaantunut fani tai Martinan lähisukulainen, esim. äiti.

        Mutta yhtä kaikki -- minä ainakin olen pöyristynyt tästä patologisesta solvaamisesta, joka kohdistuu Martinaan. MIkä ihmeen voima saa ihmiset kirjoittamaan uskomattomia törkeyksiä toisen luonteesta, elämäntilanteesta ja ulkonäöstä jatkuvasti. SAIRASTA!

        Eihän kenenkään ole pakko ostaa lehteä eikä klikata linkkiä, jossa Martina esiintyy. Elämä ilman Martinaa on aivan mahdollista.

        En ole fani, en äiti enkä tunne koko naista. Ilmiönä tällainen toisten herjaaminen sontapalstoilla vain kuvottaa.


      • En minäkään oo fani
        lopettakaa jo... kirjoitti:

        Ei ole Siru Martina. Siru osaa kirjoittaa korrektia kieltä yhdyssanoineen ja välimerkkeineen...

        Joko hullaantunut fani tai Martinan lähisukulainen, esim. äiti.

        Mutta yhtä kaikki -- minä ainakin olen pöyristynyt tästä patologisesta solvaamisesta, joka kohdistuu Martinaan. MIkä ihmeen voima saa ihmiset kirjoittamaan uskomattomia törkeyksiä toisen luonteesta, elämäntilanteesta ja ulkonäöstä jatkuvasti. SAIRASTA!

        Eihän kenenkään ole pakko ostaa lehteä eikä klikata linkkiä, jossa Martina esiintyy. Elämä ilman Martinaa on aivan mahdollista.

        En ole fani, en äiti enkä tunne koko naista. Ilmiönä tällainen toisten herjaaminen sontapalstoilla vain kuvottaa.

        En ole minäkään ei sen asiat kiinnosta minua pennin vertaa, hankkikaa elämä!


      • inga pengar

        Varakas :DD viime vuoden tulot tais olla jotain 20000€


      • Paljon Onnea!

        Hyvä kommentti Siru! Toivottakaamme Martinalle ja Stefanille paljon onnea!


      • Tosi sairasta!
        lopettakaa jo... kirjoitti:

        Ei ole Siru Martina. Siru osaa kirjoittaa korrektia kieltä yhdyssanoineen ja välimerkkeineen...

        Joko hullaantunut fani tai Martinan lähisukulainen, esim. äiti.

        Mutta yhtä kaikki -- minä ainakin olen pöyristynyt tästä patologisesta solvaamisesta, joka kohdistuu Martinaan. MIkä ihmeen voima saa ihmiset kirjoittamaan uskomattomia törkeyksiä toisen luonteesta, elämäntilanteesta ja ulkonäöstä jatkuvasti. SAIRASTA!

        Eihän kenenkään ole pakko ostaa lehteä eikä klikata linkkiä, jossa Martina esiintyy. Elämä ilman Martinaa on aivan mahdollista.

        En ole fani, en äiti enkä tunne koko naista. Ilmiönä tällainen toisten herjaaminen sontapalstoilla vain kuvottaa.

        Olet aivan oikeassa nimimerkki "lopettakaa jo..."!


      • Nej!
        DenDär kirjoitti:

        Siru = Martina. Molemmat kohta yksin samassa kropassaan haaveilemassa varakkaista elättäjistä. Oikeaan luksukseen synnytään, jalkojaan llevittävälle nartulle jää aina mustapekka viimeisessä jaossa.

        Siru ei voi olla Martina, yhdyssanat ja kielioppi on liian kehittynyttä Martsun tekstiksi. Ellei koko Martinan blogi olekin vain kusetusta! Se haluaa, että me luullaan et se on vähän yksinkertainen, mutta tää kaikki on oikeasti osa sen suurta suunnitelmaa päästä Iken seuraavaksi salarakkaaksi! :D :D


      • Oliipekkak
        DenDär kirjoitti:

        Siru = Martina. Molemmat kohta yksin samassa kropassaan haaveilemassa varakkaista elättäjistä. Oikeaan luksukseen synnytään, jalkojaan llevittävälle nartulle jää aina mustapekka viimeisessä jaossa.

        Dendär ei taida paljon tietää elämästä.


    • niin vaan kävi

      Stefu erosi syyskuussa Martinasta ja oli todella ahdistunut. Martina jahtasi, kun ei muuten miehiä saa, pojan takaisin.

      • 14+5

        Tunnetko Stefanin hyvinkin läheisesti, jos hänen sielunelämänsä on sinulle noin tuttu?


      • 1+1=?
        14+5 kirjoitti:

        Tunnetko Stefanin hyvinkin läheisesti, jos hänen sielunelämänsä on sinulle noin tuttu?

        En NIIN läheisesti, mutta kaverin kautta.


    • 7+6

      Joillakuilla näyttää olevan kova huoli nostaa Martinaa mollaavia viestejä koko ajan ensimmäiseksi listalla.

      Onko se noin vaikeata hyväksyä toisen ihmisen onni=

      • svensk äller finne

        Itsekin ihmettelen suuresti mollaajia, todella alhaista käytöstä.
        Ja sivistymätöntä.
        Tuskin heistä kukaan tuntee henk. koht. parjaamaansa henkilöä?!

        Heillä täytyy todella olla ongelmia omassa elämässään, on helpompi parjata ja haukkua alhaisesti niminerkin suojista, kuin esim. keskittyä oman parisuhteensa tilaan ja sen kestävyyteen.

        Onko oma elämä niin ahdistavaa, että tällainen lokakampanja on ainoa keino saada helposusta omaan pahaan oloonsa?

        Näille Martinalle terapiaa suositteleville se olisi itselleen varmasti yhtä paljon tarpeen jos ei enemmänkin.

        Btw, itselleni on aivan sama mitä M tekee tai jättää tekemättä.
        Pienen hetken tunnen sääliä tai iloa hänen puolestaan, ihan kuten kenen tahansa tuntemattoman asioista lukiessani/kuullessani.

        Sen jälkeen jatkan ihan OMAA ELÄMÄÄ.


      • Kiinnostaisi tietää
        svensk äller finne kirjoitti:

        Itsekin ihmettelen suuresti mollaajia, todella alhaista käytöstä.
        Ja sivistymätöntä.
        Tuskin heistä kukaan tuntee henk. koht. parjaamaansa henkilöä?!

        Heillä täytyy todella olla ongelmia omassa elämässään, on helpompi parjata ja haukkua alhaisesti niminerkin suojista, kuin esim. keskittyä oman parisuhteensa tilaan ja sen kestävyyteen.

        Onko oma elämä niin ahdistavaa, että tällainen lokakampanja on ainoa keino saada helposusta omaan pahaan oloonsa?

        Näille Martinalle terapiaa suositteleville se olisi itselleen varmasti yhtä paljon tarpeen jos ei enemmänkin.

        Btw, itselleni on aivan sama mitä M tekee tai jättää tekemättä.
        Pienen hetken tunnen sääliä tai iloa hänen puolestaan, ihan kuten kenen tahansa tuntemattoman asioista lukiessani/kuullessani.

        Sen jälkeen jatkan ihan OMAA ELÄMÄÄ.

        Svensk eller finne, mihin otsikkosi viittaa?


    • Väkivaltainen sekoil

      Voi Steppuli parkaa...
      Säälin kyllä. Nuori kundi vielä. Jos nyt jonkin aikaa kitkuttelee Maran kanssa, uskon että uskaltaa vielä erota.
      Tällä palstalla on muuten Mara, Maran äippä ja ne maximi pari "ystävää" mitä sillä on, laittamassa naurettavia puolustusviestejä. Viimeisin idolinne tekeminen oli toisen naisen kimppuun hyökkääminen, hieno ihminen.

      • oikeinoikein

        Mä en kanssa ymmärrä, mitä Martinan "fanien" päässä oikein liikkuu... Samaan aikaan kahden lehden kannessa kuva Martinasta. Toisessa käsitellään aviorikosta ja ulosottovelkoja. Toisessa Martinan väkivaltaisuutta. Mitä ihmeen hienoa ja kadehdittavaa siinä oikein on???


      • 17
        oikeinoikein kirjoitti:

        Mä en kanssa ymmärrä, mitä Martinan "fanien" päässä oikein liikkuu... Samaan aikaan kahden lehden kannessa kuva Martinasta. Toisessa käsitellään aviorikosta ja ulosottovelkoja. Toisessa Martinan väkivaltaisuutta. Mitä ihmeen hienoa ja kadehdittavaa siinä oikein on???

        Varmaan talon on "innoissaan" arvoalueella, kun saavat tämän rähisijän naapurikseen.


      • 17
        17 kirjoitti:

        Varmaan talon on "innoissaan" arvoalueella, kun saavat tämän rähisijän naapurikseen.

        Talon asukkaat.


      • Miellyttävä henkilö
        17 kirjoitti:

        Varmaan talon on "innoissaan" arvoalueella, kun saavat tämän rähisijän naapurikseen.

        Mielestäni Martinalla on aika kultivoitu tapa keskustella. En ole koskaan kuullut hänen ns. rähisevän.


    • uliuli

      Eikö teillä ihmiset oo muuta tekemistä kun haukkua täällä muita. Tiedättekö te edes millaisia Martina ja Stefan ovat? Jokainen ihminen varmaan tietää, että mm seiska lehti vääristelee asioita suhteellinen paljon.
      Monesti oon täältä lukenut kuinka ihmiset sanoo, että Martina ja Sefan on eronnu, mistä helkkarista ootte saanu sellasta päähänne? :D Mahtaa nyt niitä nolottaa ketkä on sellasta väittänyt.

      Martina on hyvä äiti eikä Victoriaa pitäisi ottaa Martinalta pois. Se, että Martina on joskuslyönyt Eskoa, niin on tuskin pelkästään Martinan vika, kyllä toisessakin sitä vikaa on.

      Eli kattokaahan sinne peiliin ja miettikää, millasia asioita on varaa toisista ihmisistä puhua.

      • nollapojoo

        "Se, että Martina on joskuslyönyt Eskoa, niin on tuskin pelkästään Martinan vika, kyllä toisessakin sitä vikaa on."

        Uskomattomia kommentteja. Varmaan kommentoija sietää hakkaamista tai itse hakkaa kumppaniaan, jos noin näkee asian. Aika sairas ajattelutapa.

        Stefania en tunne. Martinaa olen nähnyt sarjoissa "Vauvakuumetta" ja "Isku Kolumbiaan". Kauheeta kiroilua ja mäkätystä.

        Taitaa taas Martina itse olla puolustelemassa hulluja toilailujaan.


      • Farbod Mehrabkanikin
        nollapojoo kirjoitti:

        "Se, että Martina on joskuslyönyt Eskoa, niin on tuskin pelkästään Martinan vika, kyllä toisessakin sitä vikaa on."

        Uskomattomia kommentteja. Varmaan kommentoija sietää hakkaamista tai itse hakkaa kumppaniaan, jos noin näkee asian. Aika sairas ajattelutapa.

        Stefania en tunne. Martinaa olen nähnyt sarjoissa "Vauvakuumetta" ja "Isku Kolumbiaan". Kauheeta kiroilua ja mäkätystä.

        Taitaa taas Martina itse olla puolustelemassa hulluja toilailujaan.

        Asun Kasarmikadulla. Perseestä saada tämä vosu tänne idarimiehensä kanssa :(


      • Ihmettelen...
        Farbod Mehrabkanikin kirjoitti:

        Asun Kasarmikadulla. Perseestä saada tämä vosu tänne idarimiehensä kanssa :(

        Mitä tarkoittaa vosu? Tuskinpa ihmiseen liittyvä sana.


      • sommartiden hejhej

        Voisi kääntää niinkin päin, että jos poikaystäväsi / tyttöystäväsi on joskus lyönyt sinua, niin kyllä sinussakin sitä vikaa oli.


    • Neiti Niisku

      Ihan olen vilpittömästi iloinen Martinan puolesta, kun nyt näyttää elämä taas etenevän oikeaan suuntaan.

      Käsittämättömiä vihakirjoituksia täällä on ollut. Ja todella hämmästyttävää, että heti epäillään Martinan sukulaiseksi tai faniksi, jos kirjoittaa jotakin myönteistä. Käsittämätöntä.

      Onneksi meitä omilla aivoillaan ajattelevia on kuitenkin enemmän. Elämämme ei pyöri näiden julkkisten elämän ympärillä vaan meillä todella on ihan oma elämä, josta nautimme :)

    • meikku 164m2 oma

      No, jos on vuokrattu asunto missä vain ei kanna ta ihan hirveesti sitä kehua. Kun hankitte vastaavan oman ymmärrän jos haluaa hehkuttaa. Kuka vain voi vuokrata asunnon kuin asunnon ja varsinkin kaverin, halvalla. Tuolle naiselle en asuntoa ikinä vuokraisi ( 2 kpl vuokralla)

    • Selkeä asia

      Maran pari fania on katsokaas itse väkivaltaan uskovia nyrkit kaikesta pystyssä olevia ulosotossa rahoja makuuttavia työttömiä kouluttautumattomia ja miehiään pettäviä naikkosia, joilla ei ole rahaa eikä koskaan varaa mihinkään omistusasuntoon, vuokralla asuminen on heille suurta ja hienoa. Sellaista Suomen white trashia. Tottakai samanlaisilla aatteilla varustetuilla on idolinsa, kuka muu tähän sopisi kuin Martina.

    • 4323432423e423

      ei steppuu tarvii tuntee henk koht, itse se pisti omaan fb syyskuun puolivälissä että on sinkku nyt ja sinne tuli heti kommentteja "jo oli aikakin" tai "tää oli tiedossa". martsu kuiteskin vonkasi ilmeisesti stepun takaisin.

    • 9+13

      joopa joo, aika tyhjää täytyy näiden vihakirjoittajien elämän olla :(

      en ole Martinafani, en hänen sukulaisensa, minulla on akateeminen koulutus ja sitä vastaava erinomainen työpaikka ja palkka, asun tilavassa omistusasunnossani lähellä Helsingin keskustaa, minulla ei ole koskaan ollut ulosottovelkoja enkä käytä muiden miehiä :) - minulla on asiat todella hyvin.

      olen vilpittömän hämmästynyt kirjoittajien kielteisestä elämänasenteesta, miksi aina on löydettävä joku haukkumisen kohde?

      minun ei ole vaikea iloita kanssaihmisteni hyvästä olosta - iloitkaa tekin :)

      • kgjsdsgsegsgs

        Sinä akateeminen? Miten voi kirjoittaa noin kirjoitusvirheistä tekstiä? Miten gradusi on voinut mennä läpi? Mitä noin akateeminen ihminen tekee täällä Suomen suurimmassa vessanseinä- ja pulpettiyhteisössä ihailemassa Martinaa?


    • Toooosi säälittävä

      Lopeta Martina jo kirjoittelu, koita jo tajuta että sua halveksii koko Suomi. Hyvästä olosta, JOOOOO, se ämmä veti taas jotain toista turpiin!!! Sillä on varmaan TOSI HYVÄ OLO!

      • Järki käteen!

        Kannattaisi varmasti vähän miettiä mitä tänne kirjoittaa. Jokainen on kuitenkin vastuussa omista kirjoituksistaan.


      • Haistatan pitkät

        Mikäs sua oikein nyppii? Onko oma elämä seis ja pillu tuohesta tehty? Stefan saa märkää ja tiukkaa joulupiparia ja kruunuksi tiukan botx-renkaan kepin juureen.

        Revi sinä siitä joulunakin huumoria kun varmaan aattosikin täällä vietät. Me emme vietä :-)


    • oma marapellemme

      Martina on yksinkertaisesti Tuksu kakkonen. Sirkushupia kansalle, joten jatka Martsu samaan malliin, sua on hauska nauraa!!!!! :)

      • Ikuinen Teini

        Siinä ihailtava ihminen. Jättää velat muiden maksettaviksi, äärimmäisen väkivaltainen, ei ole lapsensa kanssa, pettää miestään, loisii toisten nurkissa, ei ole työtä, ei ole opiskellut, ei ole ulkonäköä (siksi juoksee Jylhän klinikalla), ei osaa laulaa vaan häpäisee itsensä koko kansan edessä "laulullaan", onneksi levy-yhtiö dumppasi pihalle. Tunkee "julkisuuteen" Eremenkon salapanona. Ja samaa rataa jatkunut, ei ole ikä tai lapsi tuonut fiksuutta niinkuin useimmille.


    • 16+14

      "... äärimmäisen väkivaltainen..." ???

      tieto lienee kehittynyt kirjoittajan mielikuvituksessa

      kehottaisin tarkkaavaisuuteen kirjoittelussa, ihan mitä tahansa perätöntä ei tänne kannata suoltaa - vastuu on kirjoittajan

      • Käytä järkees

        Tosiasioita sen sijaan voi kirjoittaa ja Martina ON väkivaltainen. Sehän voisi mennä itkemään poliisille, että taas hänen tekemisistään on kirjoitettu. Jopa Seiskassa ollut juttua Eskon pääle käymisestä ja viidakkotappelusta. Seiska ei uskalla kirjoittaa paikkaansa pitämättömiä juttuja.

        Ja Martina hankkii sitten itselleen asianajajankin. Eihän sillä olekaan kuin muutama tuhat euroa ulosotossa edellisen asianajajan palkkoioita maksettaessa.


    • huhhhhhh

      Mitä sä typerys kirjoitat itse, kuinka monta kertaa on Martsu jäänyt kiinni väkivallasta! On kerrottu Eskoon kohdistuvasta väkivallasta, Eskolla meni OTSA AUKI, sitten oli ihan syyte, kävi AMB käsiksi, sitten Stefu "kaatui pyörällä", siitä ei tiedä mitä oikeasti oli, sitten Mara hyökkäsi Maisan kimppuun. TOTTAVIE VÄKIVALTAINEN! TODELLA SAIRASTA TUOMMOINEN KÄYTÖS.

    • J. Tukiainen

      Ketä kiinnostaa, blaablaa...

    • ihan sivusta.

      Se "haju" ei peity kulisseja vaihtamalla eikä hiusten väriä muuttamalla. Menneisyytensä tulee aina seuraamaan perässä. Naurettavaa edes kuvitella, että jollekin arvoalueelle? muuttaminen pojun kanssa tuo muka jotain henkilökohtaista arvoa henkilöön lisää. Kyllä paska on sama vaikka eripakettiin laitettas.

    • Pikku raukka

      Ketjun aloittajan elämä se vasta köyhää on. Raukan ainoa onni elämässä on seurata miten hänelle tuntematon täydellinen nobody muuttaa toisen nobodyn kanssa vuokralle yhteen asumaan. Olkaamme onnellisia omasta elämästämme, ei sentään noin tyhjää ole.

      • Greebio

        Voi, olisipa minunkin elämä noin täydellistä. Täyttymys on mollata positiivisesti ajattelevaa ihmistä :)

        ... varo, että et tukehdu sitruunaan!


    • Hahhahahhahaaaa

      Aloittaja on ihan huumassa kun saa seurata taukoamatta turhisjulkkujen elämää.

    • Ihmettelen minäkin

      Hienoa, jos Martina ja Stefan ovat onnellisia, mutta millähän rahalla he maksavat hurjan 3500e vuokran?! Tuollaiseen summaan kun ei ole varaa edes akateemisella ja kohtuullisesti tienaavalla..Ja kaikki rahat menevät ns. kankkulan kaivoon, vaikka omaakin asuntoa maksaisi tuolla piykästi. Asuntolainaahan Martina ei tietysti saa maksamattomien velkojensa vuoksi.

      Sekin joskus mietityttää, miten Martina blogissaan hehkuttaa aina, kuinka hyvin hänellä on asiat, kuinka kaikki on aina niin mahtavaa ja ihanaa..ei se kenelläkään niin mene.

    • Siru.............

      "Hienoa, jos Martina ja Stefan ovat onnellisia, mutta millähän rahalla he maksavat hurjan 3500e vuokran?! Tuollaiseen summaan kun ei ole varaa edes akateemisella ja kohtuullisesti tienaavalla.."

      Stefan on rikkaan suvun poika. Älä sinä siitä huolehdi, millä he vuokran maksavat.

    • siivelläkö

      Stefan on rikkaan suvun poika. Älä sinä siitä huolehdi, millä he vuokran maksavat."

      Siinä ei sitten rikkaan suvun perillisen ja avovaimon kannate olla muuta kuin mielinkielin suvulle, että raha juoksee.

    • järkyttävää...

      Pakkohan niiden vuokralle oli mennä, ei ne omistusasuntoa saa. Martina se jaksaa katsoa kiltisti vaan Steppulin muiden naisten vokottelua. Mitä muutakaan voi, kun olisi muuten taivasalla, siltojen alla, 30 000 euron ulosottovelkoineen. Miettikää mihin jotku naiset voi vielä 2011 vuonna alistua.

    • aksjdpdtdgd

      Joo ja olivathan ne "LUKSUSLOMALLA" jossain hikisessä Andaluziassa kokonaiset neljä päivää eli päivän Marbellassa ja sitten muut päivät jossain Espanjan aurinkorannikon hikisissä kohteissa. Mutta mikä helkkarin luksus? Eihän tuonne maksa matkat nykyään enää mitään, koska ei sinne matkusta ketkään muut kuin eläkeläiset tai ne ketkä vasta aloittelevat matkustamista. Varmaan matka maksanut huikean luksukset 400 € per lärvä. Säälittävää, luuleeko Martina itse että se elää jotenkin luksuksesti? Vuokra-asunto? Säälittäviä halpismatkoja? Vaatteita halpisriepuja halpissponsoreilta kuten Sunny's Fashion? Juttu Hymyssä aviorikoksen taphtumapaikalla? Helkkaristi ulosottovelkaa? Pienet tulot?

      • jvisdjjjvlakjv

        Ja sen luxus-matkan maksoi Seiska lehti :))


      • gggggggggggggggggf
        jvisdjjjvlakjv kirjoitti:

        Ja sen luxus-matkan maksoi Seiska lehti :))

        Mä en ikinä edes suostuisi enää lähtemään jonnekin Espanjaan, seuraavaksi ne varmaan menee "luksuslomalle" yhtä kuppaiseen Egyptiin jossa kaikki lomat aina alennusmyynneissä kuten Espanjan lomatkin, koska molemmat kohteet yhtä passé.


    • ------

      eikö se epsanjan parin pvän reissu ollut seiskan järjestämä, sehän oli sitä aikaa kun stepu ilmoitti fb olevansa sinkku...

    • 2+9

      Eipäs muuttaneetkaan. Nolottaako nyt, kun uskotte kaikki huuhaalehtien jutut? :DD

    • ehheheeöö

      ei ainakaan vielä oo muuttanut, martina se näkyy yhä vanhalla asunnollaan.
      martina on kovin hiljaa ollut jo joitain päiviä, taitaa ottaa pannuun kun taas sai kiinni pojunsa muista naisista, ainakin flirttailusta.

      • mulliainen

        Kerro lisää kun havaitset liikettä martin kämpin suunnalta!!ja olen tosissani mulla ei ole elämää enkä ees halua!!


    • *love*

      ihan uutinen! Onnea heille!!!!!

    • Kaed

      Olen niin kateellinen, kun muuttivat yhteen.
      Stefu minkä teit! Olisin itsekin Maran kanssa yhteen muuttanut, mutta kesä kaikilla ja onni vaan kahdella.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      11
      1284
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1245
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1140
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1018
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      996
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      26
      992
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      8
      974
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      962
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      961
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      960
    Aihe