hevarit

hevari12

Eli kaikki hevarit tänne. Hopparit ja räppärit pysyy poissa

145

2051

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hevari15

      ilmoittautuu!

      • hevari12

        Hyvä


      • 567567567567567
        hevari12 kirjoitti:

        Hyvä

        ahahaha vittu miten säälittävää. hevarien kokoontuminen suomi24:sen tyylipalstalla. en siis ole mikään hoppari tai räppärikään, ehkä miten noloa tuo hopparien ja hevarien toistesa mollaus.


    • hevari15

      Joku varmaan sanoisi etten ole troo-hevari (kuuntelen muutakin metallimusaa kuin sitä vanhaa heviä), olen kuitenkin ainakin metallisti ja musiikki soi jatkuvasti ;)
      Mitäs bändejä kuuntelette? Minulla soi sellaista kuten Rammstein, Iron Maiden, Sonata Arctica, Children of Bodom ja lähes kaikkea metallia youtubesta, nuo ovat ne joiden levyjä omistan :)

      • hevari12

        Metallica, soad, Cob, nightwish ja vähän apocalypticaa kuuntelen


    • hevari15

      Pukeudutko kuten hevari ja onko sulla pitkää lettiä? Itse ajattelin kasvatella, kuinkahan kauan kestää kasvattaa?

      • hevari12

        Pukeudun kuin hevari ja letti kasvaa 0,3 mm päiväs


      • joku randomi

        4 ja puoli kk ja yltää jo melkein hartioille jos ei ihan kalju oo...


    • 19121

      Minäkin voisin ilmoittautua pk-seuduta.

    • hevari 11

      Hevari 11 Etelä-Suomesta ilmoittautuu!
      Minäkin tykkään Metallicasta ja soadista.

    • possse

      Jees no morjensta moi täältä etelä-karjalastakin.
      Kajareissa soi sepultura, sodom, morbid angel, death ja atheist. Siinä nyt muutama.

      • hevari12

        Kertokaa mist ootte. Oon ite espoost


      • 19121
        hevari12 kirjoitti:

        Kertokaa mist ootte. Oon ite espoost

        Minäkin olen espoosta xD


      • hevari12
        19121 kirjoitti:

        Minäkin olen espoosta xD

        Kertokaa kaikki ikänne


    • 19121

      Voinenkin kertoa kaiken tästä samalla: Ikää on 16 espoosta kotoisin tyyliltäni ja musamaultani black metalisti. Kaikki metal musiikin tyylit kyllä menee, mutta tuohon olen nyt erityisesti tykästynyt seuraavana tuleepi folk ja death jne. Ja mainittakoon vielä, että tyttö olen.

      • hevari12

        Mun iän varmaan arvaat nimimerkist...ite oon ajatellu alkaa black metallistiks. Minkälaisiin vaatteita suosittelette? Käyks takiks semmone muovinen kaapu vai onks se liian goottimaista


      • possse
        hevari12 kirjoitti:

        Mun iän varmaan arvaat nimimerkist...ite oon ajatellu alkaa black metallistiks. Minkälaisiin vaatteita suosittelette? Käyks takiks semmone muovinen kaapu vai onks se liian goottimaista

        Eikös se ole ihan sama mitä pitää päällään..
        Itse en ainakaan usein mitenkään erityisen stereotyyppisesti pukeudu, prätkärotsi löytyy joka voisi kyllä olla hiukan naisellisempi ja sitten tottakai noita bändipaitoja joita olenkin suurimman osan saksinut mieleisekseni.. Ja farkkuliivi.
        Ja kesällä kyllä maastokuvioiset caprit ovat ehdottomat!


      • hevari12
        possse kirjoitti:

        Eikös se ole ihan sama mitä pitää päällään..
        Itse en ainakaan usein mitenkään erityisen stereotyyppisesti pukeudu, prätkärotsi löytyy joka voisi kyllä olla hiukan naisellisempi ja sitten tottakai noita bändipaitoja joita olenkin suurimman osan saksinut mieleisekseni.. Ja farkkuliivi.
        Ja kesällä kyllä maastokuvioiset caprit ovat ehdottomat!

        Toi Sun tyylis kyl kuullostaa vähän rockhenkisemmält...mut minkä värinen tää farkkuliivi on. Ittelläni on joku bändipaita ja nahkatakki tai semmonen hupparitakki ja housuina on maastohousut tai farkut. ja oon poika


      • 19121
        hevari12 kirjoitti:

        Mun iän varmaan arvaat nimimerkist...ite oon ajatellu alkaa black metallistiks. Minkälaisiin vaatteita suosittelette? Käyks takiks semmone muovinen kaapu vai onks se liian goottimaista

        Riippuu vähän millainen tämä 'muovinen kaapu' on. Itse pukeudun kokonaan mustaan (yllätys) ja käytän melko normaaleita vaatteita, mutta musta nahkatakki (Yleensä lyhyt, mutta pitkäkin kelpaa) ja mustat farkut on ne yleisimmät. Olen hieman huono kuvailemaan ko tyyliä, mutta googlaa bändi 'Darkthrone' niin saat jotain käsitystä.


      • possse
        hevari12 kirjoitti:

        Toi Sun tyylis kyl kuullostaa vähän rockhenkisemmält...mut minkä värinen tää farkkuliivi on. Ittelläni on joku bändipaita ja nahkatakki tai semmonen hupparitakki ja housuina on maastohousut tai farkut. ja oon poika

        Farkkuliivi on vaaleansininen. Musta ja tummansininen olisi hakusessa..
        Miulla on oikeestaan ihan sama mitä laitan päälle, jos nyt en satu laittamaan bändipaitaa joka päivä päälle ei se paljoon harmita. Mikä nyt vaan sattuu silmää miellettymään. Ennen tuli just pidettyä bändi t-paitaa ja hupparia mutta nyt kun on ikää tullut haluaa vähän naisellisempaa fiilistä siihen.. mutta keikat on eriasia! En mielellään juoksentele pitissä jossain topissa, jotain rajaa siihenkin.


      • --------------------
        19121 kirjoitti:

        Riippuu vähän millainen tämä 'muovinen kaapu' on. Itse pukeudun kokonaan mustaan (yllätys) ja käytän melko normaaleita vaatteita, mutta musta nahkatakki (Yleensä lyhyt, mutta pitkäkin kelpaa) ja mustat farkut on ne yleisimmät. Olen hieman huono kuvailemaan ko tyyliä, mutta googlaa bändi 'Darkthrone' niin saat jotain käsitystä.

        Nolo


      • --------------------
        hevari12 kirjoitti:

        Mun iän varmaan arvaat nimimerkist...ite oon ajatellu alkaa black metallistiks. Minkälaisiin vaatteita suosittelette? Käyks takiks semmone muovinen kaapu vai onks se liian goottimaista

        Nolo


    • The Chosen Legacy

      Minkä takia pitäis pukea tiettyjä vaatteita päälle jos kuuntelee metallia?
      Enkö minä nyt sitten ole hevari/metallimies, jos en pue jotain goottivaatteita mitkä eivät liity helvetilläkään metalliin?

      Enkö ole hevari/metallimies vaikka ostan aina bändien levyt, en koskaan lataa biisejä, käyn keikoilla, ja silloin tällöin pidän bändipaitoja yms. bändin oheistuotteita.

      Mainitsempa nyt tässä vielä, että olen 17-vuotias poika ja kuuntelen:

      Children Of Bodom, Blackguard, Dimmu Borgir, Turisas, Sepultura, Black Label Society ja muuta black metal/melodista death metal/folk metal/metallia jne. Toki kuuntelen myös normaalia heviä: Ozzy Osbourne, Black Sabbath, DIO, Disturbed ja niin eespäin.

      Mukavaa illanjatkoa sitte kaikille vaan!

      • hevari12

        No hyvää päivänjatkoo


      • 17v hevari

        Ei pidäkkään, tunnen monia jotka eivät pukeudu gootiksi mutta kuuntelevat metallia. Helmikuussa 2010 olin unohtumattomalla Rammsteinin keikalla Hartwall Areenalla Helsingissä, ja sielläkin varmaan joka kolmas oli ilman mitään ketjua tai mustaa, ihan kuin normaalista keskustan vilinästä satunnaisesti napattu ihan normi ohikulkija.


    • SSSatana

      Tääläki yks 13-vuotias tyttö. Kuuntelen: Cradle of Filth, Satyricon, Cannibal Corpse, Demon Vomit, Apocalyptica, Slipknot, Opeth, Ajattara, Pantera, Slayer, Megadeth, Rammstein, Marilyn Manson, Black Sabbath, Equilibrium, Eluveitie, Dimmu Borgir yms.

      • hevari12

        Tunnen apocalyptican lötjösen


      • afaasfef

        slipknot? uhm... Really? ja Marilyn Manson? ::DD


      • Älä dissaa
        afaasfef kirjoitti:

        slipknot? uhm... Really? ja Marilyn Manson? ::DD

        Manson on kova


    • Te kuvotatte minua.

      Hyvää yötä.

    • Ciccie

      No kylhä toi hevi on iso olsa elämää
      ja oon 14-vuotta :33

    • Hevaripoika 14v

      Mä kuuntelen Iron Maidenia ja kaikenlaista kasariheviä.

    • 17v niittihevari

      Elikkä Helsingin seudulla asustelen, 17v, lukion toisella vuosiasteella opiskelen ja aivan fanaattinen hevari olen. Maiharit, maastohousut, jokin bändipaita (yleensä death metalia, Cannibal Corpse yms.), nahkarotsi ja lähes kaljuksi ajeltu pää, ns. "siilitukka". Maastohousuja kiristää vyö, johon olen kiinnittänyt neljä kettinkiä. Tämmönen perusvarustus, lähes aina päällä. Metallia kuuntelen laidasta laitaan, mutta erityispaino on extreme metalissa, death/folk/black metal alalajeineen ovat parhaita. Suosikiksi nimeisin varmaan Cannibal Corpsen, Dimmu Borgirin tai jotain tämmöistä. Perinteiset heavy metal -tyylisuunnat (Black Sabbath, Metallica jne.) ovat ihan jees, mutteivät sytytä yhtä lailla kuin synkkä rääkyminen ja murina.

    • Black dahlia murder

      "Mun iän varmaan arvaat nimimerkist...ite oon ajatellu alkaa black metallistiks. Minkälaisiin vaatteita suosittelette? Käyks takiks semmone muovinen kaapu vai onks se liian goottimaista"

      Ei jumalauta Black metallistiksi vaan aleta... Jos kuuntelet heviä vaan sen takia että se tekee suusta jotenkin kovan tai "coolin" kannattaa miettiä onko tää ollenkaa sun juttu...

    • seppolampela1

      minä olen 15vee hevari mäntsälästä ja minunmielestän räppi o ihantyhmää.

      • seppolampela1

        Noniin tästä kommentista tykänneet. Käykääpäs googlettamassa "Seppo Lampela"
        Saattaa avautua jotain melko olennaista tosta kommentista.....


    • bläkmetalforlife

      Joillain on vähän suppea musiikkimaku. Kyllä minuakin vittutais olla noin rajoittunut, ja jonka mielestä kaikki muu on paskaa kuin HEVI! \m/ Sori vaan, mutta Suomi on vapaa maa, ettekä te voi estää sitä että joku tulee esittämään tänne mielipiteensä. (ette edes hoppareita ja räppäreitä) Ei sillä että ette saisi kuunnella tuota teille niin rakasta HEVIÄNNE, tehän siinä häviätte, mutta kaikella musiikilla on puolensa. Antakaa mahdollisuus. Ette tiedäkkään mistä kaikesta jäätte paitsi kuuntelemalla noin suppeasti musiikkia. (vaikka teillä olisi 500 eri bläkkis bändiä, niin se ei tarkoita että teillä olisi vitun laaja musiikkimaku.) Ja mitä pukeutumiseen tulee, niin onko se nyt niin vitun siistiä ja PAHAA kun näyttää samalta kuin Ihsahn? No toisaalta, eihän sillä ole mitään väliä. Olkaa vaan rajoittuneita, ketään ei haittaa. (varmaan luulette että minua haittaisi, mutta ei haittaa yhtään.) Aina on kiva päteä.

      • hevari02

        SIIS BLÄKMETAL ON PARAST MUSAAA! RÄPPI JA HIPHOP ON LUUSEREILLE! JA SE ON VITUN NOLOO MUSAA!


    • Ite sanoisin, että hevari oisin jos haluisin pukeutuu niin. Bändihuppareil värii edustan, niist löytyy niinki keposii ku Disturbed, BMFV ja Sabaton.

      Mut ite asiaan mistä kiistelette, nii toi ei pitkälle kanna että tunnustatte henkeen ja vereen norjalaista extreme metallimusaa. Rokki musiikkina on hienoin taiteenlaji mitä löytyy, ja bändejä on tosi moneen junaan. Siinä vaiheessa kun toho tulee jotai sosiaalisuutta, lähette normifestareille tai ootte toisen asteen koulus (lukio, amis) jossa porukka vähä valveutuneempaa, nii perus rokki ja metallibändit on se kultane keskitie, ja niistä ne oikeet sielunmaisemat löytyy.

      Cooliudesta, nii ei tosiaa kukaa huviksee kuuntele örinämetallia, että se ois vaa kovaa ja tällee. Dimmu Borgir vetää mun mielest vaa läpäl ja paskasti, ja sit noi tuntemattomammat on korvienraiskaust. Ne ehkä menee aggressioon joillekin, mut ei se muuten tervettä oo.

      Sit noi maidenit ja muut, ne ja maiden-paidat voi jättää nille nelikymppisille ketkä käy stadionikeikoil ja on aikoinaa nuoruudessaa noit kuunnellu. Nykyaikana pitää pystyy löytää suosikkei, niiku nousevat bändit Suomes ja muual tarjoo valinnanvaraa: MyGrain, Raised Fist, Rise To Remain, pistäkää youtubest soimaa ja avartakaa makuanne.

      Viidentoistaikäsenä voi olla siistiä ottaa irti ja vetää täysmustat ylle, mut todellinen musiikillinen täyttymys tulee syvällisemmästä rokista, kuten suomalaisesta Viikatteesta. Samalllailla räppigangsta-lökärityypit pääsee JVG-villityksestä ja Junoista sun muista aikanaan yli ku tajuaa kui paljo musiikkia maailmassa lopulta onkaan.

    • rottanotkea

      te idiootit olkaa hiljaa barokki ajan klassinen on ainoa ja oikea musiikki tyyli ja siihen teillä nolife rokkareilla ei ole mitään sanomista.

    • bläkmetalforlife

      Ne helmet löytyvät kyllä ihan sieltä 40-90 -luvuilta. Nykyiset uudet rock -ja metal bändit ovat toistensa kopioita, niin tyylillisesti että musiikillisesti. Tästä hyvä esimerkki on metalcorea edustavat bändit kuten Asking Alexandria ja Make Me Famous, jotka ovat niin keskinkertaista paskaa ettei mitään rajaa. No, joihinkin tuo paska uppoaa, eikä sille voi yksinkertaisesti mitään.

      Edelleen, se ei ole minkäänlaista musiikkimaun avartamista, kun etsii uusia rock -tai metallibändejä lisää. Sitten kun kuuntelette erilaisia musiikkityylejä laidasta laitaan, tutustutte eri genreihin, (jopa niihin teidä kammoksumaan rappiin ja hiphoppiin) artisteihin yms. niin silloin voi sanoa musiikkimaun AVARTAMISESTA. Toki rockilla ja metallilla on paljon alalajeja, eikä sitä käy kiistäminen, mutta ei sitä voi sanoa että kuuntelee musiikkia laidasta laitaan kun kuuntelee vaan pelkästään rockia tai metallia, sekä niiden alalajeja.

      Opetelkaa kuuntelemaan erilaisia musiikkityylejä, niin yllätytte kuinka hienoa musiikkia maailmasta löytyy.

    • Hungryfreak

      Räppi on oikeesti just jees... :) sori... Esim. Steen1 (seppolampela1, I salute you!) on tavallaan jopa "raskaampaa" (nii'in räppikin voi olla raskasta) settiä kuin mikään Cannibal Corpse. Ainaki Stenkka potkii lujempaa >:)
      Metallibändejä joita viimeaikoina olen enemmän (kaiken bon iver, iron & wine ja james blake hypetyksen keskellä) ovat mm. Gojira, Devin Townsendin eri bändit ja Tool.
      Mut kuunnelkaa ihan oikeesti vaikka Asan Persepolis. Se saattaa kolahtaa.
      Oikeastaan kaikk genre runkkaus on turhaa. Tää kommentikin on turha. Vapaa rakkaus, myös vapaa rakkaus yli genrerajojen!
      LOPPUJEN LOPUKSI, NIISTÄ SAMOISTA AFRIKASTA KAAPATTUJEN ORJIEN PUUVILLAPELTO SETISTÄ JA NEGROSPIRITUAALEISTA KAIKKI POPULAARIMUSIIKKI ON PERÄISIN. Niin metalli, räppi, reggae, kaikki klassinen rock kuin nrj:ltä tuleva jumputuskin.

      • Nyt make vittu

        Ihanko väität että räp pääsisi ikinä Black-, Viking-, Death- tai Doom-metallin raskauteen? Kevyeen shrashiin saattaa päästä, mutta ei raskaammaksi.


      • munvelihakkaasut
        Nyt make vittu kirjoitti:

        Ihanko väität että räp pääsisi ikinä Black-, Viking-, Death- tai Doom-metallin raskauteen? Kevyeen shrashiin saattaa päästä, mutta ei raskaammaksi.

        Ihan tosissaanko väität ettei räppi voisi olla raskaampaa tai yhtä raskasta? Kuuntele Asaa tai Stenkkaa, niin kyllä huomaat. Deathmetal nyt ei kovin raskasta ole muutenkaan.


      • Hungryfreak
        Nyt make vittu kirjoitti:

        Ihanko väität että räp pääsisi ikinä Black-, Viking-, Death- tai Doom-metallin raskauteen? Kevyeen shrashiin saattaa päästä, mutta ei raskaammaksi.

        Jäbä. Nyt tehdään diili. Pistät turvan kiinni, laitat toolin 10000 dayssin levyasemaan, volan yhellettoista, ja opettelet ajattelemaan.


      • Paidinfull
        Nyt make vittu kirjoitti:

        Ihanko väität että räp pääsisi ikinä Black-, Viking-, Death- tai Doom-metallin raskauteen? Kevyeen shrashiin saattaa päästä, mutta ei raskaammaksi.

        Mun mielestä räppi on tylsää musiikkia. Kuuntelen itse lähinnä Sonata Arcticaa ja vastaavia. Mutta noi jotka sanoo että räppi voi olla raskasta on oikeassa. Raskas dynamiikka voi olla minkä tyylin kappaleessa tahansa. Myös räpissä. Olen kuullut paljonkin raskasta räppiä. Sitäpaitsi melodinen metalli, joka uppoaa itseeni, on melko kevyttä. Myös Black- ja Viking metalli ovat kevyttä tavaraa.


      • taivasvarjele324324
        Paidinfull kirjoitti:

        Mun mielestä räppi on tylsää musiikkia. Kuuntelen itse lähinnä Sonata Arcticaa ja vastaavia. Mutta noi jotka sanoo että räppi voi olla raskasta on oikeassa. Raskas dynamiikka voi olla minkä tyylin kappaleessa tahansa. Myös räpissä. Olen kuullut paljonkin raskasta räppiä. Sitäpaitsi melodinen metalli, joka uppoaa itseeni, on melko kevyttä. Myös Black- ja Viking metalli ovat kevyttä tavaraa.

        Vihdoin joku joka tajuaa jostain jotain! IHANAA!


    • manson<3

      ei missä on sun perustelut tolle rock ei liity mitenkään kuravetiseen räppiin tai muuhun tuollaiseen paskaan

      • bläkmetalforlife

        Päivä on siirtynyt jo torstaihin, enkä vieläkään ole saanut mitään tolkkua edellisestä kommentista.


      • i
        bläkmetalforlife kirjoitti:

        Päivä on siirtynyt jo torstaihin, enkä vieläkään ole saanut mitään tolkkua edellisestä kommentista.

        *Perjantaihin anteeksi. Tätä tää loma teettää.


    • komissaario jyrkkä

      mikä vitun loma? tollaset sossu pummit ja kelan ryöstökalastajat pitäis hirtää palleistaan, ja viedä mäntsälään mätänemään.

    • bläkmetalforlife

      Jo on kumma kun ei tiedetä edes mitä loma tarkoittaa... Kaiken lisäksi minua aletaan leimaamaan erilaisiin yhteiskuntaluokkiin, ja samalla vielä toivotaan pallien hirttämistä... Aika pahan heitit, pakko myöntää.

    • komissaario jyrkkä

      kerro yksikin hyvä syy miksi perjantaina olisi kuulunut olla lomaa. te siellä vaan nautitte "hevistä" ja sossu masseista, sillä välin kun me kunnon kansalaiset teemme työtä raadamme selät hiessä. me olemme tämän yhteiskunnan tukipilareita. miksi teillä olisi synnynnäinen syy vetää lonkkaa, sillä välin kun me teemme työtä josta menee rahaa teidän elättämiseen. sen pitäis mennä niin että jos on itsensä huonoon kuntoon ajanut nii se on oma vika.

      • voividdumage

        Joku on vähän katkera. :P IN YOUR FACE BITCH!


      • Peksi

        AIVAN! HEVI ON SAATANASTA! PALAKAA HELVETISSÄ NEEKERIEN HYYSÄÄJÄT JA SYNNINTEKIJÄT! KANSA TIETÄÄ ETTÄ TUOLLAISET SOSSUPUMMI HEVARIT OVAT YHTEISKUNNANTUHO JA TURMELUS HOMOJEN JA VAPAAMUURAREITTEN KANSSA!!!!!!!!!!!!


      • Prepaidjäbä
        Peksi kirjoitti:

        AIVAN! HEVI ON SAATANASTA! PALAKAA HELVETISSÄ NEEKERIEN HYYSÄÄJÄT JA SYNNINTEKIJÄT! KANSA TIETÄÄ ETTÄ TUOLLAISET SOSSUPUMMI HEVARIT OVAT YHTEISKUNNANTUHO JA TURMELUS HOMOJEN JA VAPAAMUURAREITTEN KANSSA!!!!!!!!!!!!

        pala auringosa-.-


      • 17v poika
        Peksi kirjoitti:

        AIVAN! HEVI ON SAATANASTA! PALAKAA HELVETISSÄ NEEKERIEN HYYSÄÄJÄT JA SYNNINTEKIJÄT! KANSA TIETÄÄ ETTÄ TUOLLAISET SOSSUPUMMI HEVARIT OVAT YHTEISKUNNANTUHO JA TURMELUS HOMOJEN JA VAPAAMUURAREITTEN KANSSA!!!!!!!!!!!!

        http://www.youtube.com/watch?v=Fgg4B_AM9EQ


      • Callanyvegetable

      • jeesuspelastaa
        Peksi kirjoitti:

        AIVAN! HEVI ON SAATANASTA! PALAKAA HELVETISSÄ NEEKERIEN HYYSÄÄJÄT JA SYNNINTEKIJÄT! KANSA TIETÄÄ ETTÄ TUOLLAISET SOSSUPUMMI HEVARIT OVAT YHTEISKUNNANTUHO JA TURMELUS HOMOJEN JA VAPAAMUURAREITTEN KANSSA!!!!!!!!!!!!

        Olen aivan samaa mieltä! Hevi ja kaikki muu tuollainen nykymusiikki on saatanallista! Teidän sielunne tulisi palaa helvetissä.


    • nerd_alert

      luulin että tääl on pelkkii paskan musan kuuntelijoita niiku toi tyyppi joka linkkas norteria, mutta henkilö joka edes tietää ladin!!!! devin townsend sexiest man in metal 2011!!

    • viljami01

      Kaikki hevarit tais jäätyä. (:

    • Filthy Design

      "Ei pidäkkään, tunnen monia jotka eivät pukeudu gootiksi mutta kuuntelevat metallia."
      En ihan kauheasti itse pidä kaiken lokeroimisesta, mutta ärsyttää kun ihmiset ei osaa edes tehdä sitä oikein! Gootti ei välttämättä edes kuuntele metallia, daa.

      Asiaan, itse kuuntelen vähän kaikenlaista musiikkia, edelleen metalli ja industrial suurimmassa suosiossa, mutta kuuntelen myös listaykkösiä ja räppiä sekä klassistakin musiikkia. Mut muistan kun mullakin oli tollanen HEVI FOR LIFE EN KUUNTELE MITÄÄN MUUTA IKINÄ -vaihe, se oli aika koomista aikaa. Kyllä siinä jää monta hyvää tyyppiä tutustumatta jos tyylin perusteella leimaa jo suuren osan ihmisiä pois.

    • Medallllllll

      Ei sit voinu yhtää turhempaa topicia keksii? Mitä vitun väliä sillä on jos joku pukeutuu lökäreihin ja viiteen huppariin? Ei se teirän elämää mitekää vaikuta kuitenkaa. Siis joo... Itekki oon hevari ja kuuntelen metallia ja sen alalajeja sun muuta bluesia, jazzia, rockia etc. Pukeutumistyylinä tietenkin maastohousut, farkut, bändipaidat ja muuta turhaa paskaa.
      Päivästä toiseen soi esim. Slipknot, Trivium, Accept, In Flames, (vanha) Metallica, IRON MAIDEN ja muu hyvä.

      • 14 vuotias poika

        Ja mistä vitusta nää repii että hevarit on sossupummeja? Voi vitun kärryiltä pudonneet keski-iän kriisissä olevat mukakaikkitietävätaikuiset ( KYLLÄ! KAIKKI YHTEEN IHA VITTUILUKS) tehkää sitä työtänne ja olkaa ylpeitä sitte.

        1. Ketää ei kiinnosta jos teillä on oma paska työ mitä te vihaatte

        2. Ennen kuin sanotte mitään, nielaiskaa muffinssinne!

        3. On niin perättömiä katteettomia väitteitä, että huh huh.

        Minä oon hevari ja silti keskiarvo 8,7
        Pekka Pouta on myös!

        Ps. Jumala on ihmisen mielikuvituksen tuote, jonka olemassaolosta ei ole saatu ainuttakaan todistetta. Älä ole tyhmä, älä usko jumalaan!

        IN YOUR FACE MARTAT!


      • Bläkmetal4life
        14 vuotias poika kirjoitti:

        Ja mistä vitusta nää repii että hevarit on sossupummeja? Voi vitun kärryiltä pudonneet keski-iän kriisissä olevat mukakaikkitietävätaikuiset ( KYLLÄ! KAIKKI YHTEEN IHA VITTUILUKS) tehkää sitä työtänne ja olkaa ylpeitä sitte.

        1. Ketää ei kiinnosta jos teillä on oma paska työ mitä te vihaatte

        2. Ennen kuin sanotte mitään, nielaiskaa muffinssinne!

        3. On niin perättömiä katteettomia väitteitä, että huh huh.

        Minä oon hevari ja silti keskiarvo 8,7
        Pekka Pouta on myös!

        Ps. Jumala on ihmisen mielikuvituksen tuote, jonka olemassaolosta ei ole saatu ainuttakaan todistetta. Älä ole tyhmä, älä usko jumalaan!

        IN YOUR FACE MARTAT!

        1. En vihaa työtäni

        2. Kuka nössö nielaisee kun syö?

        3. Enemmän perää niissä oli kuin sun.

        Ja joo, uskon Jumalaan mutta en niin miten luulet.


      • asdasdasdasdasd
        14 vuotias poika kirjoitti:

        Ja mistä vitusta nää repii että hevarit on sossupummeja? Voi vitun kärryiltä pudonneet keski-iän kriisissä olevat mukakaikkitietävätaikuiset ( KYLLÄ! KAIKKI YHTEEN IHA VITTUILUKS) tehkää sitä työtänne ja olkaa ylpeitä sitte.

        1. Ketää ei kiinnosta jos teillä on oma paska työ mitä te vihaatte

        2. Ennen kuin sanotte mitään, nielaiskaa muffinssinne!

        3. On niin perättömiä katteettomia väitteitä, että huh huh.

        Minä oon hevari ja silti keskiarvo 8,7
        Pekka Pouta on myös!

        Ps. Jumala on ihmisen mielikuvituksen tuote, jonka olemassaolosta ei ole saatu ainuttakaan todistetta. Älä ole tyhmä, älä usko jumalaan!

        IN YOUR FACE MARTAT!

        yksi onko olemassa yhtään todistetta ettei jumalaa ole? ihan sama onko se buddha, allah, jeesus, saatana, lentäväspagethihirviö tai jokin muu. se voi olla että se on iso valkoinen valo ja toinen jos noista teksteistä et tunnistanut trollia niin huhuh. ja sillä ei ole mitään väliä onko ka 8,7 vai 6 jos sulla ei ole ns. street smart vaan on ns. book smart. ja vielä FUCK YOU I WON'T DO WHAT YOU TELL ME.


    • (=)

      mäa p!dän h ev!saruksesta. rokken ro!!


      (=) to! om mun hecar! merk!

    • Sevenfoldism

      Olen 12-vuotias tyttö, ja elämäni tärkein asia on Avenged Sevenfold. Se on mielestäni paras bändi, eikä muuksi muutu, vaikka muut haukkuisivat sen maanrakoon. Lisäksi kuuntelen Rammsteinia, Slipknotia, Children of Bodomia, Dead by Aprilia ja Nightwishiä. Menee myös BMFV, Nomy ja muut. En hauku tai millään tavalla halua loukata, mutta vihaan AC/DC, Metallica ja Black Sabath-tyylistä musiikkia. Se on minun mielipiteeni, eikä siitä kannata sen kummemmin jankata. Räppi on perseestä, ja seuraavaksi mottoni mun;

      Avenged Sevenfold henkeen ja vereen, Rihanna ja JVG heitetään mereen.

      Pukeudun ihan kuin normaali Britney Spearsia kuunteleva tyttö. En meikkaa, tai muutenkaan käytä erikoisemmin kosmetiikkaa, sillä olen oikein eläinrakas, enkä ota sitä riskiä, että käyttäisin eläinkokeilla testattuja kosmetiikkatuotteita. Haaveenani on kyllä mustat hiukset ja lävistyksiä, sekä tatuointeja.

      Rest in Peace, The Rev.

      • Lol

        The Rev on yliarvostettu. Lahjakas soittaja se oli, mut ei lähellekkään maailman paras muusikko tai rumpali.


      • 17v poika

        Kai tiedät myös sen, että ilman AC/DC:tä ja Black Sabbathia sun mainittemia bändejä ei ees olis olemas? ;)


      • possse
        17v poika kirjoitti:

        Kai tiedät myös sen, että ilman AC/DC:tä ja Black Sabbathia sun mainittemia bändejä ei ees olis olemas? ;)

        Ei ne sitä tajua, ja vaikka tajuaisivat eivät he niitä siltikään arvostaisi.


      • Derp
        17v poika kirjoitti:

        Kai tiedät myös sen, että ilman AC/DC:tä ja Black Sabbathia sun mainittemia bändejä ei ees olis olemas? ;)

        Nii joo, musiikki siis keksittiin silloin kun Black Sabbath perustettiin. Vittu mikä spede..


      • mmmmm

        Toi The Rev hypetys alkaa pikkuhiljaa ärsyttämään... Koska ei se oikeesti ollu niin hyvä ku kaikki tuntuu uskovan.
        Sitäpaitsi. Vaihtaisitko vaikka perhees tai frendis Avenged Sevenfoldiin? Hei pliis, vähän yritystä.


      • Sevenfoldism

        Johan tuossa tekstissä sanoin: "Se on minun mielipiteeni, eikä siitä kannata jankata"

        Toki teilläkin on oikeus ilmaista mielipiteenne, mutta sanonpahan vaan, mihin pyritte noilla kommenteilla? Ette tuu ikinä muuttamaan mun mielipidettä AC/DC'n tai Black Sabath'n, ettekä varsinkaan The Reviin!

        Enkä mä rakasta Reviä vaan sen lahjakkuuden takia! Jimmy on aina ollu hyvä rumpali, eikä siitä koskaan tuu huonoa, se tulee olemaan aina hyvä rumpali! Otittekohan te yhtään huomioon sitä, että aina ei tarvii rakastaa jotain muusikkoa vaan sen taitojen ja lahjojen takia? Mä rakastan The Reviä myös sen persoonan takia. Sen luonne ja ulkonäkö lahjat, koko ihminen kokonaisuudessan; Sitä minä rakastan!

        Jimmyn kuolema oli mulle ja muille A7X faneille tosi kova paikka! Mä vaan itkin ja itkin ensimmäiset kaks päivää sen kuoleman jälkeen. Jos esimerkiks Zacky kuolis, niin luultavasti mä masentuisin ja ties mitä.. Empä mä voi sille mitään, että niistä jäsenistä on tullu mulle niin rakkaita! :)

        Turhaan te tuutte tänne valittamaan mun mielipiteistä. Get a life ! :O


      • mmmmmmm-jäbä
        Sevenfoldism kirjoitti:

        Johan tuossa tekstissä sanoin: "Se on minun mielipiteeni, eikä siitä kannata jankata"

        Toki teilläkin on oikeus ilmaista mielipiteenne, mutta sanonpahan vaan, mihin pyritte noilla kommenteilla? Ette tuu ikinä muuttamaan mun mielipidettä AC/DC'n tai Black Sabath'n, ettekä varsinkaan The Reviin!

        Enkä mä rakasta Reviä vaan sen lahjakkuuden takia! Jimmy on aina ollu hyvä rumpali, eikä siitä koskaan tuu huonoa, se tulee olemaan aina hyvä rumpali! Otittekohan te yhtään huomioon sitä, että aina ei tarvii rakastaa jotain muusikkoa vaan sen taitojen ja lahjojen takia? Mä rakastan The Reviä myös sen persoonan takia. Sen luonne ja ulkonäkö lahjat, koko ihminen kokonaisuudessan; Sitä minä rakastan!

        Jimmyn kuolema oli mulle ja muille A7X faneille tosi kova paikka! Mä vaan itkin ja itkin ensimmäiset kaks päivää sen kuoleman jälkeen. Jos esimerkiks Zacky kuolis, niin luultavasti mä masentuisin ja ties mitä.. Empä mä voi sille mitään, että niistä jäsenistä on tullu mulle niin rakkaita! :)

        Turhaan te tuutte tänne valittamaan mun mielipiteistä. Get a life ! :O

        Nojoo... Totta tuo mielipide setti...

        Olisinko itkenyt jos olisin ollut elossa kun Zappa kuoli? Voi olla.
        Rokkareita tulee ja menee. Omasta mielestäni vaikka Kurt Kobain, Jimi Henrix tai Jim Morrison ovat olleet aika paljon suurempia menetyksiä kuin The Rev =)
        Eikä kukaan ole väittänyt että the Rev olisi ollut >huono< rumpali. Rumpaleita on ollut vain paljon parempiakin, eikä sitä voi kiistää.

        Eikö tu ollut aika ilkeästi sannottu tuo "Get a life" ? Varsinkin tyypiltä joka "Masentuisi jos Zacky kuolis".

        Ja muuten, rakastun muusikoihin, koska rakastun heidän musiikkiinsa. Minulle musiikki on pääasia. Mutta en toisaalta voi väittää, että pitäisin Shakirasta musiikin vuoksi.

        Kaikkea hyvää kultsi


      • !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
        Sevenfoldism kirjoitti:

        Johan tuossa tekstissä sanoin: "Se on minun mielipiteeni, eikä siitä kannata jankata"

        Toki teilläkin on oikeus ilmaista mielipiteenne, mutta sanonpahan vaan, mihin pyritte noilla kommenteilla? Ette tuu ikinä muuttamaan mun mielipidettä AC/DC'n tai Black Sabath'n, ettekä varsinkaan The Reviin!

        Enkä mä rakasta Reviä vaan sen lahjakkuuden takia! Jimmy on aina ollu hyvä rumpali, eikä siitä koskaan tuu huonoa, se tulee olemaan aina hyvä rumpali! Otittekohan te yhtään huomioon sitä, että aina ei tarvii rakastaa jotain muusikkoa vaan sen taitojen ja lahjojen takia? Mä rakastan The Reviä myös sen persoonan takia. Sen luonne ja ulkonäkö lahjat, koko ihminen kokonaisuudessan; Sitä minä rakastan!

        Jimmyn kuolema oli mulle ja muille A7X faneille tosi kova paikka! Mä vaan itkin ja itkin ensimmäiset kaks päivää sen kuoleman jälkeen. Jos esimerkiks Zacky kuolis, niin luultavasti mä masentuisin ja ties mitä.. Empä mä voi sille mitään, että niistä jäsenistä on tullu mulle niin rakkaita! :)

        Turhaan te tuutte tänne valittamaan mun mielipiteistä. Get a life ! :O

        sä 12v tyttö joka on nyt niin rakastun a7x: ää ni tiiätsiä et nää jätkät sevenfoldis liputtaa slashin, ac/dc:n panteran sun muitten LEGENDOJEN nimeen! nää aina pitää päällä omal keikallaa metallican sun muitten paitoi. must jotenki tuntuu et siä oot rakastun näitten jätkien ulkonäköö enemmän ku musaa. koska väitätsä tosissaa et kuuntelit a7x:ää 10 vuotiaan? öhöm... oon 13, kuuntelen punkkii ja avenged sevenfoldii, ja mäkää en tykkää noist sabbatheist, mut niinku tääl on sanottu ni ilman niit ei ees ois a7x:ää! en kiellä et miäkää en tykkäis esim. zackyn ulkonäöst mut musa ratkasee aina! sä taijat olla sama joka alotti rock palstalle sen aveged sevenfold radio rockin top500 keskustelun......?


      • J484
        Sevenfoldism kirjoitti:

        Johan tuossa tekstissä sanoin: "Se on minun mielipiteeni, eikä siitä kannata jankata"

        Toki teilläkin on oikeus ilmaista mielipiteenne, mutta sanonpahan vaan, mihin pyritte noilla kommenteilla? Ette tuu ikinä muuttamaan mun mielipidettä AC/DC'n tai Black Sabath'n, ettekä varsinkaan The Reviin!

        Enkä mä rakasta Reviä vaan sen lahjakkuuden takia! Jimmy on aina ollu hyvä rumpali, eikä siitä koskaan tuu huonoa, se tulee olemaan aina hyvä rumpali! Otittekohan te yhtään huomioon sitä, että aina ei tarvii rakastaa jotain muusikkoa vaan sen taitojen ja lahjojen takia? Mä rakastan The Reviä myös sen persoonan takia. Sen luonne ja ulkonäkö lahjat, koko ihminen kokonaisuudessan; Sitä minä rakastan!

        Jimmyn kuolema oli mulle ja muille A7X faneille tosi kova paikka! Mä vaan itkin ja itkin ensimmäiset kaks päivää sen kuoleman jälkeen. Jos esimerkiks Zacky kuolis, niin luultavasti mä masentuisin ja ties mitä.. Empä mä voi sille mitään, että niistä jäsenistä on tullu mulle niin rakkaita! :)

        Turhaan te tuutte tänne valittamaan mun mielipiteistä. Get a life ! :O

        Tunne vammaisuuttako? et ole ikinä puhunut kenellekkään avenged sevenfolsin jäsenelle ja rakastat heitä silti hyym pitäisikö tästä huolestua?


    • Randomi 97.

      Ite tykkää rammsteinistä. Mutta mulla ei oo mitän tiettyä musamakua. Kuuntelen myös räppiä.

      • bach

        jos nyt siitä lähetään nii mitään nykyajan musiikkia ei olisi jos ei olisi ollut klassista joka siksi on kaikkein paras musiikki tyyli


    • o.o1243

      Räppäri ilmottautuu... Eiku täh

      • 0.03421

        hahahahahahaaaaa olipas niin hauska juttu...


      • Loppuasukas
        0.03421 kirjoitti:

        hahahahahahaaaaa olipas niin hauska juttu...

        Heeei! Yleinen kysymys. Vaikka te oottekin HEVAREITA (/,,/ /,,/ /,,/ /,,/ /,,/ ), ja RATM ei mitään metallia olekkaan, ni mitä mieltä te olette Rage Against the Machinesta?
        Eli mihin genreen te genre runkkarit sen lokeroisitte? Mikä sen erottaa räpistä vai erottaako mikään? Väitättekö, että se ei olisi funkiksi aika raskasta?


      • Kolmio
        Loppuasukas kirjoitti:

        Heeei! Yleinen kysymys. Vaikka te oottekin HEVAREITA (/,,/ /,,/ /,,/ /,,/ /,,/ ), ja RATM ei mitään metallia olekkaan, ni mitä mieltä te olette Rage Against the Machinesta?
        Eli mihin genreen te genre runkkarit sen lokeroisitte? Mikä sen erottaa räpistä vai erottaako mikään? Väitättekö, että se ei olisi funkiksi aika raskasta?

        Rage Against The Machine on aivan törkeän hyvä bändi :)

        Ja räbä on myös tiukkaa


    • J484

      tuolla tuo yksi gootti vailla vertaa sais tehdä paremman blogin ja viellä yks juttu: Lähettänyt Bloody Shadows klo 5.30 0 kommenttia 5:30!!!!!!!!!!!!!!

    • Ziltoid

      Itselläni oli muutaman vuoden ajan vaihe, jona en kuunnellut muuta kuin metallia ja kasvatin pitkät hiukset. Joitakin bändipaitojakin hankin, mutta en muuten panostanut tyyliin. Tuohon aikaan ajattelin, että kaikki muu musiikki on paskaa.
      Onneksi olen kuitenkin vähän viisastunut ja päässyt tuon vaiheen yli. Asenteeni muita ihmisiä ja musiikkia kohtaan muutui huomattavsti järkevämmäksi. Ajelin myös vihdoinkin ruman lettini pois.
      Nyt lyhythiuksisena elämäni tuntuu muuttuneen parempaan suuntaan. Ihmiset varmaan pitivät minua vähän outona tyyppinä hiuksieni takia, minkä ymmärrän nyt, koska ne jälkeenpäin kuvia katsoessa näyttävät ihan helvetin tyhmiltä. Valitettavasti pidin tuota tyyliä ihan liian monta vuotta.
      Mitä musiikkiin tulee, niin enää en tuomitse kaikkea radiosta tulevaa täydeksi paskaksi, vaikken siitä välttämättä pidäkään. Poikkeuksiakin tosin löytyy, kuten suomiräppi ja kaiken maailman frontside olliet, joita kuullessa tekee mieli tappaa joku. Metallia kuuntelen silti edelleen, enimmäkseen progressiivista. Olen kuitenkin oppinut arvostamaan myös muunlaista musiikkia, kuten vanhaa rockia, ambientia, klassista musiikkia ja jopa jotain suomirockia ja iskelmää. Genrellä ei ole mitään väliä, kunhan musiikki on hyvää.
      Devin Townsendin musiikki on itselleni tärkeintä tässä maailmassa. Mieshän on suorastaan jumala. Löysin herra Townsendin musiikin Strapping Young Ladin kautta, ja soolotuotantoon tutustuessa olin heti vaikuttunut. Levyjä on tullut todella paljon, mutta jokainen levy on erilainen ja täyttä mahtavuutta. Aloitin Devyn musiikin kuuntelun raskaalla Extreme metallilla, mutta nykyään kuuntelen hänen rauhalisimpiakin levyjä.
      Suosittelen kaikkia tutustumaan herra Townsendin musiikkiin. Etenkin hevareiden on pakko tutustua Strapping Young Ladiin.

    • duunijazz

      Rajoittuneet, olette täten hävinneet tämän keskustelun.

    • -Psychosocial-

      Joo o..Itse olen kohta 15vuotias poika,jolla koulussa menee hyvin,ystäviä on ja kaikkea löytyy, JA minä kuuntelen Black/Folk/Death metallia..En tajua miksi hevareilla pitäisi mennä elämässä huonommin kuin muilla, kyllähän se vaan niin on että se on ihmisen asenteesta/ elämän halusta kiinni että miten pärjää.
      Voin sanoa että Lukioon menen peruskoulun jälkeen ja hommaan kunnon elämän kuunnellen samalla Metallia. Ja sitten vielä semmonen että totta se on että Metallicat,Black sabatit ja Beatlesin on kaiken maailman metalli musiikin alku, mutta minkä sille tekee jos vanha ei enää kiinnosta. Ja sen vielä sanon että ateisti olen,mutta en todellakaan sen takia että kuuntelen metallia, vaan siksi koska en usko raamatun asiaan koska en ole saanut siihen todistetta.
      Bändeistä sen verran että suosikkina tällä hetkellä: Amon amarth,Lamb of god,Slipknot,The black satans,Klamydia,Mistreat,Final war, ja THE BEATLES

      • -Psychosocial-

      • J484

        anteeksi en tiedä oletko ymmärtänyt sanan "uskonto" väärin? minun mielestäni "usko" ja "uskonto" kuulostavat samalta. ja kuka käskee ottaa raamatun tosissaan? esim. ei ole tärkeää kävelikö jeesus vetten päällä vai ei. vaan tärkeää ovat raamatun opetukset. esim. kohtele muita niinkuin haluasit itseäsi kohdeltavan. tai vaikkapa 10 käskyä vetoaa suaraan jokaisen ihmisen moraalisiin kysymyksiin ja opastaa ihmistä elämään hyvin ja pyrkiä toteuttamaan elämän tarkoitus, eli olla onnellinen. ja vielä hevi musiikkiin, ilman kirkko musiikkia 1000-1200 luvulla ei olisi musiikki kehittynyt läheskään tämän näköiseksi.


      • lifemocker

        yleensä miespuolisilla "hevareilla" menee hitusen huonommin, koska hevityttöjä on vähemmän kuin hevipoikia, joten kaikille ei riitä kumppania. ja "tavalliset" naiset karsastavat "hevareita", joten periaatteessa olisi helpompaa (ainakin näyttää) tavan tallaajalta


    • J484
    • Heavygirl98

      tääl yks omalla tavalla hevari.. Kuuntelen Sonata Atricaa,metallicaa, Black Veil Bridesiä ja Stam1naa.. Oon tyttö ja pukeudun nahkarotsiin,bändipaitoihin ja mustiin housuihin.. Ketjuja löytyy (;

      • Nikki Sixx

        Oon 12- vuotias tyttö joka RAKASTAA heavyä


      • rfdhdhdhrfd
        Nikki Sixx kirjoitti:

        Oon 12- vuotias tyttö joka RAKASTAA heavyä

        Mötley Crüe ei ole heavyä, se on metallia


      • sepi.,
        rfdhdhdhrfd kirjoitti:

        Mötley Crüe ei ole heavyä, se on metallia

        Glam rockia


      • bcvndf<bhfsd
        sepi., kirjoitti:

        Glam rockia

        Väärin edelleen. Se on Glam Metallia :)


    • vttu!

      vitun hevarit painukaa vittuu!!!!

      • ?

        Sanoo kuka?


    • :ZEI

      Powerii ja Deathii...

      • Nikki Sixx

        Aa joo totta:) No Heavy Metallia sitten :)
        Ja ne jotka oikeeti pitää metallista ja heavystä kattokaa dokkari"Louder than life" Ihan sika hyvä!!!


    • Dreamin in a casket

      Huomaan aina tällaset keskustelut liian myöhään :/ Pain, In Flames, The 69 Eyes ja Hardcore Superstar kuuluvat suosikkeihin

      • Nikki Sixx

        Ei oo myöhäst!!!

        Hardcore superstar on hyvä!! Niitten paras biisi on Guestlis (joku tollanen:))
        Ja Painilta on Dancing with the death
        In flamessilta The guiet place ja jne:)

        Tykkään myös paljon kitareistakin
        Slash
        Eddie Van Halen
        Buckedhead
        Kirk Hammett
        Dave Mustaine
        Andy McCOY
        Mick Mars
        Alexi Laiho

        Yms:)

        Entäs te muut:)?


      • ergehgr
        Nikki Sixx kirjoitti:

        Ei oo myöhäst!!!

        Hardcore superstar on hyvä!! Niitten paras biisi on Guestlis (joku tollanen:))
        Ja Painilta on Dancing with the death
        In flamessilta The guiet place ja jne:)

        Tykkään myös paljon kitareistakin
        Slash
        Eddie Van Halen
        Buckedhead
        Kirk Hammett
        Dave Mustaine
        Andy McCOY
        Mick Mars
        Alexi Laiho

        Yms:)

        Entäs te muut:)?

        Slash ja Mick on mun suurimpia vaikuttajia :)


      • aifhasf
        Nikki Sixx kirjoitti:

        Ei oo myöhäst!!!

        Hardcore superstar on hyvä!! Niitten paras biisi on Guestlis (joku tollanen:))
        Ja Painilta on Dancing with the death
        In flamessilta The guiet place ja jne:)

        Tykkään myös paljon kitareistakin
        Slash
        Eddie Van Halen
        Buckedhead
        Kirk Hammett
        Dave Mustaine
        Andy McCOY
        Mick Mars
        Alexi Laiho

        Yms:)

        Entäs te muut:)?

        Ummh.. missä ovat Jimmy Page, Dimebag Darrell, Kerry King, S.R.V, Hendrix, Gary Moore, Randy Rhoads, Tony Iommi, Ritchie Blackmore, Dave Murray just to name a few...


      • dafd
        aifhasf kirjoitti:

        Ummh.. missä ovat Jimmy Page, Dimebag Darrell, Kerry King, S.R.V, Hendrix, Gary Moore, Randy Rhoads, Tony Iommi, Ritchie Blackmore, Dave Murray just to name a few...

        Steve Vai, Joe Satriani, Zakk Wylde, vivian Campbell..


      • Jgstjctobgd
        Nikki Sixx kirjoitti:

        Ei oo myöhäst!!!

        Hardcore superstar on hyvä!! Niitten paras biisi on Guestlis (joku tollanen:))
        Ja Painilta on Dancing with the death
        In flamessilta The guiet place ja jne:)

        Tykkään myös paljon kitareistakin
        Slash
        Eddie Van Halen
        Buckedhead
        Kirk Hammett
        Dave Mustaine
        Andy McCOY
        Mick Mars
        Alexi Laiho

        Yms:)

        Entäs te muut:)?

        Mainitsemasi kitaristit ovat surkeita pellejä jotka soittavat kuusi kielisillä kitaroilla.kitarassa pitää olla vähintään 8 kieltä


      • Dreamin in a casket
        Nikki Sixx kirjoitti:

        Ei oo myöhäst!!!

        Hardcore superstar on hyvä!! Niitten paras biisi on Guestlis (joku tollanen:))
        Ja Painilta on Dancing with the death
        In flamessilta The guiet place ja jne:)

        Tykkään myös paljon kitareistakin
        Slash
        Eddie Van Halen
        Buckedhead
        Kirk Hammett
        Dave Mustaine
        Andy McCOY
        Mick Mars
        Alexi Laiho

        Yms:)

        Entäs te muut:)?

        Hienoo et löytyy muitaki Hc Superstarista tykkääviä :D
        Ja noista kitareista en kyl ketää poistais enkä ny yhtäkkiä keksi lisättävääkää :)


    • ashdoash

      En jaksa lukee kaikkii kommentteja mutta näyttää siltä että tosi moni on raskaampaan päin... Ite ei noi Death ja Black metallit iske... kuuntelen paljon 70 ja 80 luvun Heavy Metal bändei. Dio, Sabbath, Motörhead, Maiden, Priest, Rainbow Myös Rock yms. AC/DC, Led Zeppelin, Dokken, Van Halen, Thin Lizzy, Gary Moore, Europe, Guns N' Roses, Aerosmith, Deep Purple and so on... Paljon tulee kuunneltuu myös Blues Rockkia ja Vanhempaa Rockia (50's & 60's). Myös jonkin verran Thrashia , Speed Metallia ja muta sellast.

      • lifemocker

        hevi ja metalli ovatkin 2 eri asiaa


    • Otofotptptotptptotptotto

      Itsehän kuuntelen progressiivista avant-garde jazz metallia. Olen ainoa oikea hevari enkä mikään pelle joka kuuntelee iron maidenia joka on muka kunnon heviä ja ollaan truuee hevareit jeeah.

      • Kfkdjdudifbdbddbdjjdjdjf

        Ja "anus young on maailman paras kitaristi jee"


      • gsdfhgsdhd

        Hyi vitun ROTTA


    • Nikki Sixx

      Totta listasta puuttui kyllä paljon hyvii kitaristeja:)

      Thanks!!!!!!

      entäs nää laulajat?:)
      Anteeks,jos ei tuu teijän lemppareit en vaa jaksta kirjottaa XD
      j
      JJames Hetfield
      Axl Rose
      Blackie Lawless
      Michael Monroe
      Till Lindemann
      Vince Neil
      Neumann (suomalaista rockia, ei heviä, mutta ok:))
      Matthew Tuck
      Bon Scott
      Alice Cooper
      JSebastian Back (Skid Row)
      Steven Tyler
      Ozzy Osbourne
      David Coverdale
      Freddie Mercury
      Dave Mustaine
      Nää ei ollut todellakaan paremuus järkässä!!!:) ja oohan noit hyvii viel paljon!!!

      • rjd4eva

        Ronnie James Dio. Paras laulaja ikinä.


      • skhglk

        Lisään viel Rob Halfordin, Bruce Dickinsonin ja Robert Plantin...


      • fkllk
        skhglk kirjoitti:

        Lisään viel Rob Halfordin, Bruce Dickinsonin ja Robert Plantin...

        Jja Lynyrd Skynyrdin Van Zant sekä Glenn Danzig


      • 80sthrash

        mihis vittuu Kotipelto ja ville Laihiala jäi listaltas


    • tapaittes

      moro :D

      • Slash13

        moi?


    • ItäStateofMind

      Haluaisin täten ilmoittaa, että rakastan teitä kaikkia.

      • AlisonRock

        Sitä samaa.


    • panterasetä

      missä on kristinuskopiipittäjät tältä palstalta? niie kommentit oli niin saatanan hassuja että tulipas päivän naurut, ja itse kuuntelen pääasiassa panteraa ja black label societyä. ku oon niihi niin addiktioitunut että en voi olla kuuntelematta niiin ei nykyään hirveesti tuu muuta kuuneltua mutta kyllä mä muitakin päntejä kuntelen, ja soitan skitaa ja ois päntiki hakusessa ku soitan kitaraa

    • 10+16

      Nopeestippa ootte tänne keskustelun saanu, miten en ite tunne ketään hevaria ja harvemmin bändipaitojakaan katukuvassa näkyy... Vielä luulis Helsingistä löytyvän

    • tornado98

      en ny tiiä kui hevari oon mut pukeudun mustaan, kulmakoru, pitkät mustat hiukset, ketjui ja nahkarannekkei, kuuntelen: Apocalyptica, Children of bodom, Slipknot, Rammstein, Iron maiden, Frosttide, Avenged sevenfold, Blind guardian, Bullet for my valentine, Hammerfall, Manowar, Cmx, Kotiteollisuus, Disturbed, Firewind, For the fallen dreams, Korn, Lamb of god, Nirvana, Sabaton, Scorpions, Sonata arctica, Sparzanza, Sturm und drang, System of a down, Suicide silence, The 69 eyes, Turmion kätilöt, Twilights guardians, Lynyrd Skynyrd , Hardcore superstar ja monii muita. jaja oon 15v tyttö:)

    • HAILSATANICMAJESTY!

      Olen 13-vuotias todella kyyninen Suicidal Black Metal -elitisti Kokkolasta. Vietän iltani kuunnellen Gestapo 666:sta, Impaled Nazarenea ja Skrewdriveriä ja hönkäilen norjalaista usvaa keuhkoihini.

      BEHERIT!

    • FestivalGuy

      moro täältä pohjois savosta. Ite kuuntelen enimmäkseen death metalia tai brutaalia death metalia jotain vaik: Abominable Putridity, Cannibal Corpse, Yattering. yms. Käytän puketumisessa nahkarotsia/Liiviä joka on täynnä metalli bändien kangasmerkkejä NS battle jacket, nahka maiharit, pitkä letti melkein persuksiin asti, maastohousut. siinäpä ne.http://www.youtube.com/watch?v=gNhN6lT-y5U

    • Spectrum ripper

      Saako noisemies tulla :33

    • Rässäri

      Joo tuota olen 16v hevari pohjois-karjalasta . Tässä jotai bändejä mitä kuuntelen ... Metallica, Megadeth , Slayer , Death , Guns n roses, Electric Wizard , Beherit , Dark Angel, Stone , Tankard ,Havok, Muncipal Waste, Exodus, Anthrax, Pantera, Misfits, Iron Maiden , Stratovarius, vanha Nigthwish, Nuclear Assault, Ozzy osbourne , Black Sabbath, DIO!!, Judas Priest ,Artillery , Sodom, DRI , destruction ja lisa jatkus vielä loputtomiin... Ja pukeudun yleensä mustiin pillifarkkuihin ja bändipaitoihin :D JEEEJEE

    • shadow_angel

      täältä löytyy yksi 16v tyttö. kuuntelen mm. scorpions, saxon, ozzy osbourne/black sabbath, judas priest, kiss, AC/DC, manowar, hammerfall, sonata arctica, blind guardian, turmion kätilöt, turisas, children of bodom, slipknot, disturbed, five finger death punch, iron maiden, megadeath, guns n roses, sabaton, panthera, dio. siinä oli ny muutama, on paljon enemmänkin mut en jaksanu laittaa:D
      mul on mustat hiukset, kulmakoru, pukeudun lähinnä mustiin vaatteisiin, ketjuja ja nahkarannekkeita löytyy niittejä unohtamatta:D

      • hevari97

        omg ihan saakelin hyvii bändei :D mun suosikkei kans Judas Priest, black sabbath, Iron Maiden, Pantera, COB, Megadeth.. ja Lamb of god, metallica, Slayer ja tämmösii :)


    • Heavygoth

      Moro, meikä ilmoittautuu :D 15v hevari/goottitypy eteläsuomesta päin.

    • >:)

      hevi/gootti 15v. tyttö kainuusta

    • niimpäniinn

      hevaripunkkari 14v savosta :D

    • hevaripunkkarihomo

      kohtuu homoo..

    • oma itteni

      jos haluu olla hevari ei vain näyttää siltä .siihen täytyy opiskella vuosia.
      jos sinulla on pitkä musta tukka ja vaatteet .se on hyvä sitten kuuntelet metallia .
      ja sit sun täytyy hakeutua oikeisiin piireihin .jossa voi vapaasti käyttaa alkoholia joka päivä,mut se ei vielä riitä .aamiaiseksi lääkkeitä alkoholilla huuhdottuna alas.sitten jos vaan saat pikkasen piriä se on ok.sitten kun olet koukussa aineisiin .ja olet
      seka käyttäjä ollut muutaman vuoden .sitten ei enää tartte esittää hevaria.

      http://www.youtube.com/watch?v=voGyqy-knag&index=3&list=PLvnCSfBiNNN86EPaWhWRQpkEBDNb3VsKR

      hyvää loppuelämää :)

      • SIEMAKURWA

        Succesful TROLL is a succesful TROLL... mutta sie et onnistunu RÖLLÄMÄÄN :) hAhAHA


    • :DD

      Oma itteni, opettele ensiksi kirjoittamaan oikein yhdyssanat ja kaikki muut paskat :DDDD ja tiedätkö edes mitä piri on? :PP

    • hehhetihei

      voi hevariparkaa kun tipahti .kuunteli pikkasen paskaa musaa,hehhetihehee

    • Ihan vitun BRüTääLIä

      Jos joku haluaa tutustua niin ite oon 17v hevari Helsingistä ja ite tykkään metallista laidasta laitaan että tämmösiä bändei esim (tosin Folk-metal on tosi lähellä sydäntä) :3
      Finntroll, Korpiklaani, Turisas, Moonsorrow, Ensiferum, Tyr, Amon Amarth,Equilibrium, Metsatöll, Varg, Sabaton, Turmion kätilöt, Children of Bodom, Slayer, Iron Maiden, Megadeth, Rammstein, Kotiteollisuus... ynnä muuta mutta nää nyt tuli mielee.

      Jos kiinostaa tutustua niin laittaa sähköpostiin [email protected] tai lisää fb Jasper Lukkarinen :3

    • Kuolonkorina

      Ehkä jopa säälittävää kun "true hevarit" tulee lokeroimaan bändejä, joita joku toinen kutsuu yleisesti heviksi tai metalliksi, mutta kuitenkin oman listan "helmet" lokeroituu emometallin puolelle, huoh. En halua provosoida, mutta ottakaa selvää kaikista mahdollisista alalajeista ennenkuin alatte lokeroimaan, koska muuten käy niinkuin melkein jokaisella tässä keskustelussa; homma menee reisille.
      Toinen hivenen hassu juttu oli, kun muutamat ajattelee " miten kuuluu pukeutua, haluan olla hevari" Haha ei näin. Lapsellista genrelokerointia ulkonäön perusteella. Ei se pukeutuminen, tai kuolonkorinan kuunteleminen tee kenestäkään sen coolimpaa kun mitä olisit, jos kuuntelisit sitä mistä oikeasti nautit ja pukeudut niinkuin haluat.
      Kolmas (mutta maailman lapsellisin ajattelutapa) asia oli se, kun ihmiset olettaa että jokaisella "hevarilla" on suppea musiikkimaku. Totuus: ei ole. Esimerkiksi, itse kuuntelen tilastollisesti eniten hevi- ja metallimusiikkia kaikkine mahdollisine alalajeineen, miksikö? Koska nautin ns "oikeasta musiikista" jossa soittamiseen tarvitaan oikeasti taitoa, luovuutta ja vuosien harjoittelua, eikä tietokoneita jotka tekee kaiken valmiiksi, sekä arvostan sitä ettei tässä suunnassa autotunea tunneta. En toki sano, että konemusiikki olisi syöpää, kuuntelen sitäkin. Paljon. Kuuntelen myös poppia, klassista, iskelmää, kotimaista, ulkomaista, reggaeta yms. Toki ulkopuolisen silmään näytän luultavasti siltä, mitä itsekkin ajattelisin jos olisin kaavoihin kangistunut ja suppea ihminen.
      Pukeudun luultavammin kuten tavallinen stereotyyppinen hevari (= maastohousut, bändipaidat sekä -hupparit, maiharit, nahkarotsi, ketjuja, tatuointeja, lävistyksiä ja värimaailma: musta) Miksikö? Koska olen luonut vuosien ajan itselleni tyyliä pikkuhiljaa jossa viihdyn ja tunnen olevani se ihminen, joka haluan olla. :)
      Kerron vielä tositarinan tämän avautumisen loppuun.
      Menin kaverini kotibileisiin, jossa soi trancea ja NRJ listahittejä. Täällä tuli tuntematon porukka olevinaan pätemään, kuinka olen pelkästään musiikillisesti väärässä paikassa, okei. Kerroin heille, ettei pukeutuminen kerro minusta teille yhtään mitään, ja että he näyttivät juuri kuinka lapsellinen osaa ihminen olla. Nämä henkilöt menivät hetkeksi pois, mutta löysivät tiensä nopeasti takaisin; he halusivat tutustua minuun, koska "olen hevari joka kuuntelee poppia", mitä? No, kerroin heille että rakastan musiikin lisäksi kisuvideoita, teetä, kirjoja, valokuvaamista ja piirtämistä. Toki metallimusiikin myötä on tarttunut tiettyjä mielipiteitä esim. uskonnosta, mutta tuonkin kun avasi tarkemmin olin heille taas "normaali". Juteltiin ilta mielenkiinnon kohteista, unelmista, elämästä, periaatteista; ja vaikka olinkin se "väärässä paikassa oleva hevari" oli seuraavana päivänä tullut jokaiselta kaveripyyntö facebookkiin. :)
      Opetus: Älkää tuomitko ketään ulkonäön perusteella, voitte tehdä paljon virheitä ja menettää ehkä ne jotka joskus olisivat elämäsi tärkeimmät henkilöt.
      Terveisin 18- vuotias kisuvideoita rakastava metallityttö :3

    • Tottahei36

      Täysin samaa mieltä kuolonkorinan ... Puhut niin asiaa !!

    • sosiork666

      oon 17v (kohta 18) hevari/rokkari. lempparibändejä. Mötley Crüe, Guns N' Roses , KISS, Iron Maiden, Children Of Bodom, Cradle Of Filth, Avantasia, Megadeth, Metallica, The 69 Eyes, Marilyn Manson, AC/DC, Volbeat, Def Leppard. olis kiva jutella jonku kaa esim kikissä (sosiork666) mulla ei oo oikee ketää ihmisiä joiten kaa jutella koska täällä oulun seudulla ihmiset on yleensä massaa tai muuten vaa perseestä :DD

    • OLETTEPERSEESTÄ

      TEIN RIPULIN KATTILAAN JA SYÖTIN VAUVALLE! RIPULI EI LAKANNUT JA RIPULOIN KISSAN PÄÄLLE JA RAPPUKÄYTÄVÄÄN! NUOLIN HARAKAN PIMPPIÄ JA TYÖNSIN HARAKAN PIMPPIINI!!

    • Anonyymi

      JOO MÄÄ ELÄN VIE. MITÄ MIÄS??

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1525
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1164
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1097
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      996
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      965
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      917
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      872
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      842
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      664
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      640
    Aihe