Lankesin samaan pelimieheen uudelleen!

en ymmärrä itseäni

Tapailin syksyllä erästä miestä, joka paljastui myöhemmin pelimieheksi, joka pyörittää ilmeisesti useampaakin naista samaan aikaan....
Hiljattain mies otti minuun uudelleen yhteyttä ja päädyimme sänkyyn (vaikka olin tiukasti päättänyt että niin ei tule käymään).... Olen niin heikko, niin heikko.... En voi vastustaa hänen vetovoimaansa, vaikka tiedän mikä valehteleva paskiainen hän on....
Enkä voi satavarmasti vannoa ettei se enää toistu....
Puhukaa mulle järkeä! Kivittäkää vaikka tähän paikkaan!

42

1398

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mikä bimpo

      Kiviä tänne ja vähän äkkiä...

    • FF

      ???

      Mikä sinun ongelmasi on? Jos sait hyvää seksiä niin mikä vikana?

    • ap

      Niin.... eihän tässä mitään ongelmaa ole.... Seksi oli kyllä mahtavaa....ja haluan sitä lisää....
      Kiitos FF :)

      • Late-l

        Ihan hyvä, kun teitä on olemassa ja olette himokkaita, eipä tarvitse turhia lupauksia antaa, eikä tunne itseään petetyksi, poljen niin kauan kuin jaksan,


    • Sini-Mailanen

      Voisitko tarkentaa hieman ikää ja paikkakuntaa tms. Tunnen ehkä?

      • en ymmärrä itseäni

        Yli neljäkymppinen,harmahtavat hiukset,norm vart, noin 190 pitkä...Harjavallasta
        ap voi vastailla omaan ?? eli älä anna tästä kommentteja kiitos.


      • Se siitä ja sen kest

        Pelimies sylkäisi mällit pilluun, nai mua tunteja, tuli kylään kuukauden poissa olon jälkeen rintarottinkilla ja lähti taas.(Niin kuin mitään ei olisi tapahtunut).Panetti ja oli ikävä minua..


    • ap

      Keski-ikäinen charmikas mies kyseessä..... Onhan noita varmasti tässä maassa vaikka miten monta....

    • ap

      Ei sillä ole merkitystä kuka hän on....
      Tiedän että tästä koukusta pitäisi päästä pois, koska tästä ei hyvää seuraa.... enkä koskaan voi saada sitä miestä omakseni.... tuskin saa kukaan mukaan...

    • Mikä mies

      No kerro, mitä tuolla tarkoitat???Missä niin erikoinen mies menee

    • Pössikössi

      Minäkin muka löysin maailman ihanimman miehen. Kunnes sitten, kävikin ilmi, että hänellä paljon naisia. On vielä lapista..pienestä kylästä, yrittäjä, mutta aikaa silti pyörittää naisia. Olin toinen nainen kauan. Sitten hän vei sen tämän hetken parhaimman ulkomaille, se oli mulle viimonen pisara. Sitten tää loppu. Haluttas kertoo tälle valitulle, että mitä mies hommaa, mutta miksi? Eiköhän se selviä aikanaan. Pyysin viimesimmäksi tätä miestä ettei rikkoisi tätä uutta naistaan..kertois joko totuuden tai antaisi olla. Minunkin kanssani oli menossa naimisiin, ostamassa taloa jne. Kunnes sitten..JA kyllä..minäkin sorruin. Ja eniten ketuttaa, että suostuin tollaseen. Minua on petetty ja nyt ole se jonka kanssa petetään. Olen pahoillani tämän ykkös naisen puolesta. Mutta nyt heräsin todellisuuteen ja lopetin tän höpötyksen. Rikon vaan itteni. On sitä pössi. Mutta kun kauan on yksin sitä vissiin pää pehmeenee, yleensä tosin pukki tutka on toiminu ihan hyvin, sitä ei vaan tahtonu uskoa tommosesta mettämiehestä joka asuu kaikena kaikesta. Mutta näyttäs nyt et he just ovat pahimipia! Tiedän jo monta jotka hänen kanssaan olleet ja koska kortsua ei käyttele, menkää ihmeessä lekuriin!

      • siis kyllä natsaa

        Suomi24 treffi palstan kautta 24v oli nuorin ja 52v on ollu vanhin ja ekailtana juuri kun laskin niin niitä on 30 kpl, aika hyvin vai mitä, ne on syöttänyt juottanut ajeluttanut majoittanut kesä on menny tosi kivasti kiitos teille naiset ja joku poraa täällä että ei saa seuraa suomi24 kautta.Mä oon ainakin tosi tyytyväinen.


      • Todennäköisestipitää

        Tuo valittaja on kakara. Mars iltapesulle ja nukkumaan.
        Tapasin maailman ihanimman miehen...kunnes tajusin ja kävi ilmi että hänellä on paljon naisia...
        No tietenkin, senkin lude. Maailman ihanimmalla miehellä on tietenkin muitakin naisia. Onhan hän sentään maailman ihanin mies.
        Vai eikö hän olekaan, kun ei ole ihana vain yksin sinulle ja hylkää kaikkia muita.
        Olet vaan raukka.
        Jos et halua saada maailman ihaninta miestä jalkojesi väliin, etsi maailman tyhmin ja rumin. Voit näin varmistaa että hänestä ei ole muut kiinnostuneita. Hän on yksin sinun. Tietysti vain siinä tapauksessa että hän huolii sinut, eikä pidä sinua maailman idiooteimpana ihmisenä.


    • pettynyt1234

      Laitoin sitten minäkin keväällä profiilin suomi24:n sivustolle. Löysin sieltä ihanan miehen, ja laitoin hänelle viestiä. Tapasimme melko nopeasti, ja juttu luisti. Mies (47v) kertoi olevansa liikkeellä tositarkoituksella ja hakevansa seurustelusuhdetta. Olemme jo tavanneet useamman kerran, ja mies alkaa osottautumaan täydelliseksi playeriksi, joka etsii ihan jotakin muuta kuin parisuhdetta.

      Hän tapailee aikaa montaa naista ilmeisesti samaan aikaan. Jännä juttu, että kaikki hänen vieraskirjaan kirjoittaneet naiset löytyvät myös hänen facebook kavereistaan....myös nekin, jotka ovat hänen vieraskirjaansa kirjoittaneet meidän tapaamisien jälkeen. Menin sitten idiootti ihastumaan häneen, ja nyt ottaa todellakin päähän. Oma moka tietysti se, että tuli mentyä sänkyyn hänen kanssaan. Nyt on todellakin kusetettu olo.

      Ja mun nettideittailut oli kyllä todellakin tässä. En halua pelotella ketään, mutta suhtautukaa naiset ihan oikeesti pikkusen varauksella näihin nettideittailuihin. Tää mies ei ole varmastikaan ainoa player niillä sivuilla. Ja tämä nainen jatkaa edelleen sinkkuelämää toivoen, että ehkä joskus kolahtaa.

      • Naispaholainen/piru

        Sydämessä asuu kadotettu itsetunto ja vietti täyttää se tyhjiö rahalla ja statuksella. Pettymysten tuoma katkeruus on tappanut inhimillisyyden ja katseesta aistii kylmyyden ja laskelmoinnin siitä, miten tuotakin ukkoa voisi käyttää hyväkseen.

        Hän osaa antautua kiihkeään suudelmaan ja omaa taidon tuntea himoa kaikkiin muihin paitsi sinuun. Hän tietää maailman pyörivän oman napansa ympäri ja nauttii täysin siemauksin siitä, että voi hallita elämää selibaatin ja seksin taitavalla vuoropuhelulla.
        Sen naisellisuuden siemenen, joka jokaisen naisen sydämmessä asuu, hän on kasvattanut kauniiksi kieloksi, jonka tuoksu huumaa miehen kyvyttömäksi erottamaan myrkyllistä kielonmarjasoppaa mansikkamaidosta.


      • outs
        Naispaholainen/piru kirjoitti:

        Sydämessä asuu kadotettu itsetunto ja vietti täyttää se tyhjiö rahalla ja statuksella. Pettymysten tuoma katkeruus on tappanut inhimillisyyden ja katseesta aistii kylmyyden ja laskelmoinnin siitä, miten tuotakin ukkoa voisi käyttää hyväkseen.

        Hän osaa antautua kiihkeään suudelmaan ja omaa taidon tuntea himoa kaikkiin muihin paitsi sinuun. Hän tietää maailman pyörivän oman napansa ympäri ja nauttii täysin siemauksin siitä, että voi hallita elämää selibaatin ja seksin taitavalla vuoropuhelulla.
        Sen naisellisuuden siemenen, joka jokaisen naisen sydämmessä asuu, hän on kasvattanut kauniiksi kieloksi, jonka tuoksu huumaa miehen kyvyttömäksi erottamaan myrkyllistä kielonmarjasoppaa mansikkamaidosta.

        Onpa outo kommentti pettynyt 1234 viestiin.


      • Huh huhhei

        Kerro nyt missäpäin tapahtu, ihan vaan varotukseksi


    • elämän varastajat

      Järjen sanaa. Itse erehdyin myös taannoin, mutta ei koskaan enää. Tuo vetovoima on kurja juttu silloin, kun kohde on huono. Sitä pitäisi nyt pystyä vastustamaan. Voisitko yrittää vaan pakolla tapailla muita miehiä? Paljon treffejä. Siitä saa perspektiiviä, muitakin on. Toisaalta saattaa käydä niinkin, että kun on tavannut useita aivan epäsopivia, niin ko. pelimies alkaa tuntua entistä haluttavammalta. Siinä tarvitaan tahdonvoimaa. Uusia kehiin vaan. Nimittäin huijareihin ei kannata sitoutua, ei. Elämä valuu hukkaan. Minulta tuhrautui monta vuotta tuollaisen kpään takia. Kaduttaa. Nyt olen kuitenkin entistä vahvempi ja tiedän, mitä haluan.

      • ap

        Olet niin oikeassa.... yritän ajatella järjellä.... en tiedä onko mulla varsinaisesti tunteita tuota miestä kohtaan.... ehkä tässä tapauksessa vaan "fysiikka pettää"....


      • mullemulleyksin

        Ämmät on tyhmiä.
        Ai ku ihana mijäs. Ai ku se panee ihanasti. Saa pilli kyytiä ja ornasmit tulee kuin sarjatulella.
        Mutku se onkii täyspaska mijäs, kun se panee muitakin kun mua. Mää ole niin vihanen tollasiin mijäspaskoihin kun ei pane vaan mua yksin, kun mää olen sentäs maailman napa.
        Että meninkin erehtymään tommoseen.
        Tosin on se hyvä panemaan ja annan sille heti kun se tulee ja sipasee mun haaroista ja kuiskaa että mennäänkö panemaan.
        On se nii ihquu mut samal nii kurjaa. Mää ole nii mustasukkanen.


    • yksin kotona

      mä olen suomen rehellisin mies, mut siltin kukaan ei ole kiinnostunut musta

    • up.

      Provot on kivoja, mutta niihinkin pitäisi olla joku laatuluokitus, ettei mitätahansashittiä tule läpi.

      Surullista luettavaa tällaisen "mikkihiiri mättähältä mättähälle käy" teksti, naisten moittiminen ja itsensä korostaminen.

      Käsittääkseni te vedätte samat mömmöt naamaan tuli tauti kummalta tahansa, tai sitten olen käsittänyt jotain väärin.

      Tuurilla ne laivatkin seilaa... ainakin ilman kapteenia, miestä jolla on jotain vielä saavutettavana elämässä... annahan mennä vaan tuulten mukaan, karille saatat iskeä siinä missä unelmien laguuniinkiin, kaikki on mahdollista.

      .....Parempaa provoaa odotellessa....

      • ap

        up. En kyllä tajua sun tekstistä yhtään mitään.... mikäs sun pointtis on? Tai ehkä sä et ymmärtänyt mitä mä kerroin...


    • Pillunporaaja Päiväk

      Pillunporaaja Päiväkirja nyt facebookissa..
      Paljastuksia...

    • Oon3Kypänen

      joo peluriin minäkin törmäsin suomi24.llä... mut mullapa ei hätiä.herra on mua melkeen 20vuotta vanhempi ja vakipanonsa on oman ikäisensä kamala noita-akka... mies olis halunu mut omaks,muka,en uskonu lässytyksiä...
      käskin pitää sen luudalla lentävän noitansa:D
      mieluummin jatkan sen oikean etsintää...olen nätiksi haukuttu kolomekymppinen naikkonen....

      • Utelee hän

        Mistäpäin tämä tapaus noita-akkoineen?


    • 22

      Olen lähes viisikymppinen nainen, ihan kiitettävästi on s24:n treffeiltä löytynyt seuraa. Pitää vain osata poimia siat helmien joukosta...

      • etsiskelijät

        Niin kumpia sinä etsit? Sikoja on varmasti. Entä viiskymppiselle pysyvä hyvä suhde kunnollisen miehen kanssa?


    • pettynyt sydän

      mulla täysin sama tilanne.. :/ ja kaipaan tätä miestä ihan kamalasti; joka hetki, joka päivä. oli ihan ihastunut muhun, ja sitte kans yhtäkkiä..en kuulemma ookkaan se oikea nainen. oli todella surullinen joulu, piti esittää muille ilosta jne..mutta muuten meni koko joulu nukkuessa ja itkiessä. vaikka tien että tästä pääseekin taas jossain vaiheessa yli mut silti. se vie oman aikansa. koitetaan jaksaa

    • my lover

      Niin määki vai mitä my lover...feikki sivusto...

    • hahbah

      Olet siis ihan tavallinen suomalainen nainen. Valitettavasti.
      Masentavaa.

    • Nimet esiin!

      tässä yksi varma pelimies, satakunnasta, porin alueelta ja nimikirjaimet JJ. (ikä 50 )
      pyörittää vähintään kahta naista samaan aikaan.

      • sellainenonpuuhamaa

        Ei se mikään pelimies ole. Pelimies panee vähintään kahta eri naista joka päivä. Siis joka päivä.


    • Stella Provos

      Juu ja satakunta ja Pori on niin pieni paikka, että siellä asuu yksi viisikymppinen äijä, jolla on kaksi naista ja nimestä ei tiedetä varmuutta, mutta luultavasti joku nimi silläkin taitaa olla.

    • suosittelija

      Mäkin tapailin yhtä porilaista miestä iältään 50 Fiksu ja kivannäköinen, rehellisen oloinen mies. Siitä en tiedä montaako naista pyörittää, mutta tuolla treffeissä lähes aina.... Oltiin kovin erilaisia, joten pitkää suhdetta siitä ei tullut, mut voisin häntä suositella jollekin kivalle naiselle :)

    • 02-area

      Kerro nyt alkuperäinen kirjoittaja mistä tämä mies on!

    • ap

      Mies on Savon suunnalta, mutta naisia taitaa olla koko etelä-suomen alueella. Itse olen Hämeestä.

    • Ioioioi

      Hitsi. Mä en kyllä uskalla tutustua kehenkään enää, kun lukee näitä juttuja. Pelimiehiä ja pelinaisia kaikki.

      • Fuulio

        Heh.. Vähän haiskahtaa sarkasmi, mutta omalla kohdalla taitaa olla juuri tällä hetkellä näin. Hairahduin laastariksi. Taisi olla muutenkin pelinainen. Oikein mukava, ihastuttava, kaunis, hyvä keskustelukumppani, mutta peluri. Haku päällä koko ajan. Välillä aina "tunnustelee", että onko minulla jotain meneillään ja vaikuttaa möksähtävän, jos kerron jutelleeni jonkun naisen kanssa. Hän siis kyselee, onko mitään meneillään :) No ei ole, eikä tule!! Ilman sen suurempaa katkeruutta voin vain todeta, että löytyy niitä pelureita naisistakin ihan yhtälailla. Mitäpä tuolla "markkinoilla" roikkumaan leima otsassa, vaikka kuinka olet oikealla asialla. No onpa tullut kuraa siitäkin, etten ole ollut kiinnostunut jostakin, kuka olisi ollut minusta kiinnostunut. Niin täi näin, menee väärinpäin.

        Mutta! Miehen täytyy vain kylmästi hyväksyä se, jos nainen ei ole kiinnostunut tai "etsii" sitä oikeaa tutustuessaan/treffaillessaan useampaa yhtäaikaa. Pelimiehillä on siinä hyvät saumat. Itsestä ei moiseen olisi, mutta on annettu ymmärtää, että sellainen ei ole kovinkaan soveliasta käytöstä mieheltä. Se loukkaa naista ja on väärin!! Näin naiset on minulle kertoneet (sellaisetkin, jotka itse pyörittää). Eiks ole jännä juttu :)


    • Nauttivasisko

      Ääh, hyvät siskot.. Lopettakaa tuo miesten syyllistäminen. Te molemmat halusitte seksiä ja sitä saitte. Miksei siitä vain voi nauttia ilman että heittäytyy uhriksi. Harmi jos sulla tunteita tätä tyyppiä kohtaan, ei selkeesti ole seurustelumateriaalia. Mutta voihan sitä pitää hauskaa sillä aikaa kun sitä oikeeta etsii! ;)

    • harmin_paikka

      Mutta kun mies käy jopa perjantai Lahden Renkomäessä ja siitä survaisee suksillaan syvemmälle Hämeeseen.

      • motoristitonpahimpia

        No nyt alkoi kiinnostaa...mitkä on miehen nimen alkukirjaimet? Täällä syvemmällä tumma, roteva mies, joka etsii rakasta, plus50v, etunimi alkaa A:lla. On pelaaja.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      373
      4714
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      86
      1904
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      67
      1631
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1566
    5. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      229
      1463
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1410
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      60
      1386
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      54
      1367
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1245
    10. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      11
      1234
    Aihe