VPD verkkokauppa.. varoituksen sana

pettynyt-asiakas-625

Pelikauppa VPD toimii pääkaupunkiseudulla, verkossa ja toimittaa pelejä myös verovapaasti Ahvenanmaalta.

Tilasin joulukuun alussa pelin VPD:ltä. Etsin tiettyä peliä ja VPD:llä sitä näytti olevan varastossa ja toimitusajaksi luvattiin 2-4 arkipäivää. Googlasin nopeasti verkkokaupan nimellä, koska se oli minulle uusi tuttavuus. Pikaisella silmäyksellä palaute oli positiivista - negatiivisia kommentteja oli, mutta ne oli yleensä vähemmistönä, sillä jokaisen ongelmia kokeneen tapauksen jatkona oli liuta hyviä kokemuksia. Pistin siis tilauksen sisään ja maksoin sen luottavaisin mielin ennakkoon.

Tilauksesta tulikin kiitettävästi tiedotetta sähköpostiin ja heti seuraavana päivänä myös tieto että se on postitettu. Hieman kummastelin tätä, koska postitus oli tapahtunut lauantaina ja postit ainakin manner-Suomessa ovat lauantaisin kiinni.

Odottelin pakettia ja kun sitä ei luvatussa 2-4 arkipäivässä saapunut, ajattelin että postissa lienee ruuhkaa, elettiinhän joulukuun alkua. Pakettia ei vielä seuraavallakaan viikolla kuulunut. Laitoin sähöpostia VPD:n asiakaspalveluun, mutta en saanut vastausta. Odottelin vielä ja laitoin uudelleen postia: ei vastausta. Nyt tilauksesta ja VPD:n ilmoittamasta postituksesta on kulunut jo 18 päivää eikä vieläkään pakettia eikä vastausta asiakaspalvelusta.

Postissa kun kävin ja tiedustelin toimitusaikoja ja ruuhkaisuutta niin siellä kerrottiin että paketit ja tavalliset kirjeet kulkee 1-2 päivän viiveellä ruuhkasta johtuen, mutta mikään postin ruuhka ei selitä lähetyksen vivästymistä yli viikolla. Arvelivat ettei sitä ole kenties lähetetty ollenkaan tai sitten se on lähetetty väärään osoitteeseen tai sitten se on kadonnut matkalla.

Laitoin uudelleen tiedustelua VPD:n asiakaspalveluun, mutta ei vastausta. Päätinpä sitten tutkia uudelleen Googlella kaupan saamaa palautetta ja kun ajatuksen kanssa luin niin vaikutti hyvin pitkälti siltä, että kun asiakkaat ovat nettiin kirjoitelleet varoitusta verkkokaupan venähtäneistä tilausajoista tai uusina ostamistaan ja käytetyistä saamistaan tuotteista, niin näiden perään on sitten tarkoituksella laitettu runsaasti hyviä ja puolustelevia kokemuksia. Ettei vaan olisi verkkokauppiaan omaa toimintaa nämä plussapalautteet...

Paras VPD:tä kehuva asiakaspalaute väitti että Posti olisi tuonut paketin kotiovelle TUNNISSA tilauksesta ...eli tuskinpa vaan on ihan aito asiakas :D:D:D

Veikkaanpa, että tämänkin viestin perään ilmestyy piakkoin hyviä ja upeita asiakaspalautteita VPD:stä.

99

32946

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • raumalta(: 2012

      tilasin mw3 ja bf3 ps3 pelit sieltä:) tulivat päivän ennen suomessa julkaisua niin kuin aina! ja sain ne tietty joululahjaks:) itelleni on tullut kaikki ja aika monelle muullekki kaikki kamut on saanut pelinsä ! ota emailillä yhteyttä viellä ja ota yhteyttä facebookista (; http://www.facebook.com/VPDPelikauppa

      • metamaatikko

        "Veikkaanpa, että tämänkin viestin perään ilmestyy piakkoin hyviä ja upeita asiakaspalautteita VPD:stä."


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        VPD kokemuksia - http://hespac.com/vpdfi.htm Ei moitteita. Toimitukset ajallaan, hinnat kohdallaan ja laaja valikoima uusia ja käytettyjä pelejä sekä laitteita. Olen ollut asiakkaana vuosia.

        Tilasin maanantaina kaksi käytettyä peliä jotka tupsahtivat keskiviikkona postiluukustani.. joten tilasin kyseisenä keskiviikkona uudestaan kaksi käytettyä peliä ja taas kahden päivän kuluttua perjantaina pelit olivat perillä. Sanoisin erittäin hyvä palvelu varsinkin muissakin asioissa kun olen lähettänyt sähköpostia vastaus tullut viipymättä. (tuuriako?)

        Ps. Jokainen neljästä pelistä olivat täysin uusia vaikka
        tilasin käytetyt rahan säästämiseksi.


    • vittu mitä paskaa

      Hei, minulla on juuri itsellänikin samanlainen tilanne, kun tilasin juuri muistaakseni 19.12. Pelin VPD:ltä ahvenanmaasta, ja siinähän pitäisi kestää 2-4 arkipäivää, mutta nyt jo kulunut jo 10 arkipäivää, eikä peliä ole näkynyt. Pistin tänään viestiä vpd:lle, saa nähdä kuuluuko vastausta, viime viikolla kun kyselin, vastasivat vain että ota myöhemmin uudelleen yhteyttä. Kohta otan yhteyttä kuluttaja asiamieheen!!!!

      • älkää kitiskö

        Jos tulee tuollaisia tilanteita niin ottakaa hyvät ihmiset se puhelin kauniiseen käteen älkääkä aina pistelkö niitä viestiä.. Ainakin soittaen VPD:hen saa yhteyden hyvin. Itse olen yleisesti ottaen asioinut tuolla vain liikkeessä, kerran tilasin ahvenanmaalta ja hyvin tuli.


      • Ärsyyntynyt
        älkää kitiskö kirjoitti:

        Jos tulee tuollaisia tilanteita niin ottakaa hyvät ihmiset se puhelin kauniiseen käteen älkääkä aina pistelkö niitä viestiä.. Ainakin soittaen VPD:hen saa yhteyden hyvin. Itse olen yleisesti ottaen asioinut tuolla vain liikkeessä, kerran tilasin ahvenanmaalta ja hyvin tuli.

        Ei pidä paikaansa. Useita kertoja koitettu soittaa puuttuvan pelin perään, lasku kyllä on tullut mutta ei peliä ja kukaan ei vastaa meileihin, facen kautta viestiin, puheluihin. Eli kyllä, täälläkin on otettu puhelin kauniiseen käteen ja silti ei tule vastauksia.


    • pellaaja

      paskaa puhut saatana mulla on tullu peliskät aina ajallaan kun oon tilauksen laittanu sinne niin jas siittebn on vielä madden tulossa tänään pääsee pel, a man!!!!!oih että sjuattana

    • tulee!

      Minulle tulee peli sieltä aina ei ongelmaa ikinä.

    • runkkari

      Aina tulee perille ajallaan!

    • lol

      mää oon tilannu sieltä paljon pelejä ja kaikki on tullu ajallaa :) wi mitään ongelmii

    • dfgbvc

      En ole kuullut, että sieltä kukaan olisi koskaan saanut mitään.

    • Mikkofsf

      Itse olen tilannut VPD:stä 3peliä ja kaikki ovat tulleet 2viikon sisään , eli ei mitään ongelmaa ! Luultavasti aloittajan tapauksessa kyse vain , että paketti oli kadonnut postissa tai muualla ollessaan matkalla.
      Eli itsellä , ei ole kuin hyviä kokemuksia VPD:stä , kuten kavereilla.

    • Monni

      Itekki tässä maanantaina tilasin pelin, ja vielä odottelen. Saa nähä tuleeko pakettia ollenkaan. Jos ei ensi viikon aikana tule, nii pitää kai ottaa asiakaspalveluun yhteyttä tai jotain...

    • perhananaananperhana

      sehän on silleen että jos katoaa paketit matkalla niin sitte niiden pitäis lähettää uusi. tai ainakin korvata se kädonnu paketti, koska todennäkösesti ovat ryssineet lähetyksen jotenkin. kaikkia kyrpiä sitä onkin perhana...

    • roskisrobotti oon

      ite tilasin keskiviikkona 3.10.2012 borderlands 2, eikä mulle oo ikinä sielt tullu mikään yli viikkoon (siis on tullut viikossa kaikki mitä oon tilannut ahvenanmaalta) 5/%

    • Huijattu

      Harjoittavat ilmeisesti järjestelmällistä huijausta. Tilasin 18.9 virustorjuntaohjelman nyt on 11.10 eikä mitään ole tullut

    • Epäilen

      Itse olen ostanut pari käytettyä peliä heiltä mutta uusia en ostaisi näkyvät mainostavan nettisivuillaan että Star Wars 1313 olisi saatavilla 14.12.2012 vaikka Lucasarst ei ole vielä edes ilmoittanut julkaisupäivää.

    • utmpoiåiopoy6i

      Yleisesti sanottuna ottaa hieman päähän noiden asiakasarvosteluiden väärentäminen. Monet arvostelut ovat todella pahasti liioiteltuja, joten niitä ei voi pitää todellisten asiakkaiden kirjoittamana. Vaikuttaa, että yrittäjä itse käy postaamassa hyviä arvosteluita, joten oikeastaan vain negatiiviset arvostelut ovat luotettavia. Kun aikoo testata uutta nettikauppaa vain negatiivistista arvosteluista tietää, miten asiakaspalvelu pelaa.

      Tietenkin on niitä nettikauppoja, joiden asiakaspalvelukäytäntö on tullut lukuisten ostokokemusten kautta tutuksi. Ainahan kaikki ei mene hyvin ja niistä kerroista erottaa hyvän ja huonon nettikaupan. Hämmentävää on, että näiden nettikauppojen negatiivisissa arvosteluissa lukee ettei asiakaspalvelu vastaa. Väistämättä tulee mieleen, että epärehelliset kilpailijat postaavat myös vääriä negatiivisia arvosteluita.

      Niitä nettikauppoja kannattaa välttää, joiden asiakaspalveluun saa yhteyden ainoastaan heidän oman nettisivuston palautelinkin kautta. Näillä kaupoilla on todellisia ongelmia ja sen vuoksi yhteydenottoon ei ole olemassa kuin tuo yksi ainoa väylä.

    • kyrsiintynyt

      Vittu mitä paskaa!!!
      Vpd on ainut suomalainen pelikauppa netissä, josta itse ostan pelit. Mulla ei ole kuin yhden kerran ollut ongelmia tilauksen kanssa, ja sekin johtui ainoastaan maahantuonnin takkuilusta.
      Ja voin kyl suositella muillekin hyvällä omalla tunnolla kyseistä firmaa, ja suosittelenkin. Itse oon ollut asiakkaana jo vuodesta 2007.

      Te, jotka ineette täällä Vpd:stä, taidatte olla oikeesti palkattu tohon hommaan.

    • suck1

      Aivan helvetin paska paikka, elekää ikinä tilakko mittää sieltä!!!!!

      • Anonyymi

        Kylläpäs tilataan! Kommenttisi teki kyllä tilamaan entistä enemmän. Pitää vaa kokommentoida jonku hihhulin omiaa joka ei tiedä yhtään mitään mistään tai saati sitä että onko edes itse hihhuli tai edes olemassakaan hihhulina.


    • joo5

      Itse jo yli viikon olen odottanut peliä, jonka piti tulla 2-4 päivässä. Voi perse etten lukenut ensin esim. näitä viestejä.

    • V.itun P.aska D.iili

      Joo Sama Homma, peli tilattu 2.5 viikkoo sitten, ei oo kuulunut. sähköpostiin on vastattu, tekevät kuulemma katoamis ilmoituksen postiin kun on kulunut 10 arkipäivää lähetyksestä, no nyt on kulunut 10 päivää ja pari päälle,, eikä ne enää vastaa edes sähköpostiin.... ÄLKÄÄ TILATKO!

      • Anonyymi

        Tilataanpas! Paketti tuli heti 1 päivän kuluessa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tilataanpas! Paketti tuli heti 1 päivän kuluessa!

        😂😂


    • !QQE

      Juuh, tuli sit tuolta VPD ltä tilattua Black Ops 2. toimitusehdoissa lukee melko selvästi että ahvenanmaalta tulevat lähetykset vievät sen 3-4 arkipäivää MUTTA jännä juttu nimittäin nyt on jo kulunut puoli toista viikkoa eikä peliä vieläkään näy !
      oli muuten viiminen kerta kun tuosta paska storesta jotain tilaan ku eihän ne läskit nördit jaksa liikauttaa persettään yhden paketin vuoksi !

    • Nussutus96

      Itse tilasin black ops 2 vod:stä ja tulin postiin vähäyli viikon sisällä. Meni varmaan joulruuhkan pikkiin. Perille kummiskin tuli.. :)

    • lawe3

      ite olen tilannut sieltä 3 peliä, viime jouluna tilasin skyrimin ja bf 3 ja tänä jouluna bo 2 ja hyvin ovat tulleet nämä tilaukset perille vaikka hiemna myöhässä jouluruuhkan takia mutta kumminkin perille ovat tulleet. Ja jos tilauksia yli viikon odottelun jälkeen ala kuulua niin kyllä sinne kannattaa mieuluiten soittaa tai facebookissa ottaa yhteyttä. MUTTA tämäkin lysti loppuu heti tuossa uudenvuoden alussa kun uusi laki astuu voimaan jonka takia ei saa enää tilattua ahvenanmaalta verottomasti mitään ellei tuotteen hinta ole alle 22 e

    • evvk3

      VPDeen kanssa ei mulla koskaan mitään ongelmaa...parttiarallaa 30 peliä 2kpl ps3 sieltä ostettu.viive voi myös johtua varaston nolla saldosta jos peliä ei kuulu...

    • iloinen asiakas

      olen ostanut VPD:Stä vain yhden pelin kun vähän aikaa epäilin mutta peli tuli 2 päivän päästä ja on muuten hyvä peli

    • tietämättömiä ootte

      VPD:n sivuilla, jos peliä on varastossa, lukee että toimitus HETI.

      Jos lukee että 2-4 päivää tms niin se tarkoittaa että ko peliä ei heillä ole varastossa jäljellä ja tuo olisi arvioitu aika jossa täydennystä tulisi. Eli, jos haluat pelisi varmasti saada katso että lukee TOIMITUS HETI. Silloin peliä löytyy ja se toimitetaan ajallaan. Toivottavasti tästä oli apua tuskailijoille. :D

    • v****np******dillet

      Aivan paska pulju. Pelit rahaksi palvelussa lupaavat rahat tilille parissa päivässä pelin saapumisesta. Nyt neljä kertaa palvelua käyttäneenä joka kerta on mennyt lähes kolme viikkoa. Sähköposteihin ei vastailla ollenkaan. Kaksi kertaa kun on soittanut ja kysynyt asiasta niin on sanottu, että lähetystä ei ole saapunut, mutta kun ottaa puheeksi kuluttaja-asiamiehen niin kummasti peli sitten onkin löytynyt samantien. Älkää ikinä tilatko tästä paskapuljusta mitään tai lähettäkö käytettyjä pelejä rahan/lahjakortin toivossa.

    • asdas

      Tilasin hiirimaton sieltä ja ei oo varastossa ni postiennakolla varasin ni siinä oli saatavilla 10.4.14 mutta joka päivä se päivänmäärä aina vaihtuu 11.4.14 jne jne jne että millonkoha ne sit lähettää sen onneks sentäs postiennakol tilasin :O

    • AlbertS

      Tämä on niitä kauppoja joista tilaaminen on täysin asiakkaan omalla vastuulla. Jos haluatte säästää hermojanne ja aikaanne, neuvon vilpittömästi tilaamaan muualta, vaikka se sitten muutaman euron enemmän kustantaisi.

      Sekavaa touhua, johon ei meinannut tulla tolkkua kahden viikon aikana tilauksesta, vaikka neljä kertaa otin puhelinyhteyttä, syystä koska luonnollisesti Vpd:n asiakaspalveluun ei kuulu sähköpostiviesteihin vastailla. Lopuksi pelit tulivat risoissa koteloissa ja toinen peli oli levyä myöten pinttyneissä likatahroissa, lähetyspaketti oli ehjä ja puhdas, joten ovat tämän taatusti pakatessaan huomanneet.

      Ympäri maailmaa tilanneena, vain venäjältä olen huonompaa palvelua saanut.

    • Joku_luuseri

      VPD:stä tulee yleensä pelit 1-2 päivän sisällä omalla kokemuksellani.

    • luotan

      tilasin viime joulukuus xbox onen ja tuli 2päivän pääst ja konsoli toimii niiku pitääki annan kaupalle täyet pisteet ja btw siel on tuotteil hyvät hinnat

    • Tilattuin

      Itse tilasin tuolta ensimmäistä kertaa pelin ennakkoon. (F1 2016) tuli sieltä päivää ennen julkaisua, eli hyvin toimi tilaus.

    • UseammanVuodenAsiakas

      Yli kymmenkunta vuotta tuota firmaa käyttänyt, ennakkotilannut vähintään kerran vuodessa ja tehnyt halpatilauksiakin varastolta. En muista olisiko peli koskaan saapunut myöhässä suhteessa arvioituihin toimitusaikoihin (pelit saapuneet muutaman kerran jo pari päivää ennen julkaisua). Muista verkkokaupoista on joskus myöhästellyt, mutta niistäkin harvoin. Taitaa olla enemmän vikaa Postin toiminnassa kyseiseen toimitusosoitteeseen kuin VPD:n vikaa. Näin se melkein aina on.

    • trabajesdemasiado

      no nyt sillä on ongelma. Itse saanut aina >VPD kuin sovittu monasti haettu myymälästä, varattu verkosta

    • steemittäjä

      Suosittelen esimerkiksi steam pelien hankkimiseen, ei tarvitse postittaa mitään, maksa ja lataa peli. Jos peli ei miellytä niin siitä voi saada tietyin ehdoin rahat takaisinkin, kahdesta pelistä jo pyytänyt rahat takaisin, huom ne ehdot. Varmaan muitakin hyviä paikkoja on, kun en niin paljoa pelaa niin mulle nyt steam on ainoa mikä tuli mieleen.

      • Lapsuusmuistot

        No mitäpä jos haluaa ostaa esimerkiksi lapsuutensa lempipelejä vanhoille konsoleille? Ei taida onnistua Steamista.


    • Ipe123456

      Viikko menny eikä näy pelejä!! Eivät vastaa viestiin. Puhelimessa sano et asia selvitetään vielä tänään ja saat vastauksen viestinä! Elkää ostako mitään tästä kaupasta!! Kusettaja

      • Anonyymi

        1 Tunti meni ja paketti tuli ovesta!


    • MaunoMatkaaja

      Minulla on mennyt sen VPD-verkkokaupan vetkuttelun takia hermot ja rahat, tilasin pelin tammikuun alkupäivinä nyt on 8.2.-17. Sinne kun soittaa, niin ovat vasta saaneet pelin maahantuojalta ja valehtelevat postittaa sen niin pian kuin suinkin, mutta mitään ei kuulu eikä tule. Verkkokaupalla on velkaa vähän joka paikkaan, kohta alkaa YT-neuvottelut kun konkurssi uhkaa, ja se on sille firmalle ihan oikein, pyysin rahat takaisin tililleni uhkaamalla perintätoimistolla, saa nähdä kuinka tässä käy, vai joudunko raastuvan kautta perimään saataviani. En suosittele ostamaan mitään tuolta huijari kaupasta, rahat säästyy kun tilaatte muualta!

    • VpdOnOk

      Minulla on vpd:stä onneksi vain positiivisia kokemuksia. Olen tehnyt ainakin 10 tilausta tässä vuosien varrella jo silloin kun lähettivät vielä verovapaasti ahvenanmaalta ja aina on ihan ajoillaan tullut.
      Vantaassa olen käynyt myös liikkeessä, asiakaspalvelu oli ok tasoa, ei juuri kehuttavaa muttei myöskään aivan huonoakaan. Käytetyistä peleistä eivät maksa sitten juuri mitään. Vein noin 20 peliä, joista sain kappalehinnaksi 0,5-4 euroa.

      Sanoisin että älkää ikinä ostako puolenkuunpeleistä, vpd on ok, mutta verkkokauppa.com on ylivoimaisesti paras!

      • Anonyymi

        Minäkin tarjosin heille 7 uudenveroista peliä ja olivat valmiita maksamaan koko paketista 10 euroa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minäkin tarjosin heille 7 uudenveroista peliä ja olivat valmiita maksamaan koko paketista 10 euroa...

        Mulle 10 pelistä ihan avamattomina olevista 1000€ maksovat


    • Ärsyttäääää

      Tilasin itse viikko sitten tuosta ja maksoin ennakolla 259 euroo. Viikko siis jo mennyt enkä oo saanut mitään sähköpostiin onko paketti edes lähetetty. Sivulla luki että kaikki ostamani tuotteet löytyisi päävarastosta. Eli ei oo siitä kyse että tuotteet olisi loppuunmyyty. Koitin myös hakea numerolla postin sivujen kautta mut ei löydy mitään. Vaikuttaa vähän siltä ettei pakettia oo edes niitten kaupasta vielä postattu. Ja kaikki ostamani tuotteet siis löytyy päävarastosta. Ei pitäis vittu yli viikon kestä pakata noi asiat. Ja vielä 259 euron ennakolla maksettu tilaus. Vois vähän enemmän välittää noin kalliista tilauksesta. Oon yrittäny ottaa myös yhteyttä ilman vastausta. Ellei vielä pariin päivään kuulu mitään vien tän asian oikeuteen.

      • jaageri69

        minä tilasin ps4 pelin tuolta ja maksoin verkkopankilla yhteensä 40.98e 27.3 tuote piti olla varastossa mutta kun en kuullut mitään tuolta 3 päivään otin yhteyttä jolloin he vastasivat että tuote on loppunut uusi tulee viikon sisällä haluanko odottaa johon vastasin että en maksakaa summa takaisin tililleni mutta ei ole näkynyt ainakaan vielä rahoja tililläni ja tämä vitun paska divari on ollut olemassa vuodesta 1992


    • epäluotettavao

      Mummu tilasi tuolta pelin, kun odotti 30-luvulla isääni eikä peli ole vieläkään tullut.

    • EI_Pelit_Rahaksi

      Käytin Pelit Rahaksi -palvelua ja myin sinne pari peliä. Lupasivat, että "Rahat saat tilillesi tai lahjakortin muutamassa päivässä." No, näin ei valitettavasti ole.
      Pari viestiä piti sinne laittaa, jossa pahoittelivat viivettä ja ruuhkaa. Kesti kaksi viikkoa ennen kuin sain sitten rahat tilille.

      En kyllä enää käytä tuota palvelua. Eivät lunastaneet asiakaslupausta. Jos s-posteja en olisi sinne laittanut, olisinko milloin saanut sitten rahat?

      • Eivaikea

        Ihme paskaa, tuskin teisä yksikään on tilannut mitään Vpd:stä.
        Olen käyttänyt noiden palveluita vuosia ilman mitään sanomista, kaikki on toiminut enemmän kun hyvin.
        Ihme mustamaalaamista yritystä kohtaan, täytyykin ottaa yhteyttä heihin ja katsotaampa kun saatte kutsun oikeuteen.


      • Anonyymi

        Nyt olen jälleen käyttänyt Pelit Rahaksi -palvelua ja olen ollut tyytyväinen. Vaihtoarvo on minulle ollut ihan hyvä ja hyvitys on tullut lahjakorttina. Nyt voin suositella :)


    • Heccu88

      Tilasin ps4 tuunaustarrat, 2 päivää ja postilaatikossa. Tilasin overwatcheja perättäisinä päivinä 1 & 1 kpl, postilaatikossa vajaat 48 tuntia tilauksesta. Ainoo mistä jouduin soittamaan oli lasku noista tarroista kun ei kuukauteen tullut postilaatikkoon eikä mailiin.. 😀 tilaan jatkossakin jos hyviä tarjouksia. 👍🏿

    • Pettymys

      Toivottoman hidasta. Taitavat tilata kiinasta ja postittaa sitten eteenpäin mojovalla voitolla. Olisin itse tilannut muualta halvemmalla, mutta halusin nopeammin paketin.

    • HyväVerkkokauppa

      Ööö... Mulle ainakin on tullut tilauksesta seuraavana päivänä pelit (Varastossa olevat)

      T. En ole VPD:n työntekijä 😛

      • ksfjfgsj

        Eli olet :D


      • HyväVerkkokauppa

        No en kyllä ole. Juurihan tuossa kirjoitin aiemmin viime vuonna!

        T. VPD:n tyytyväinen asiakas


    • Tyytyväinen

      Ennakot aina tulleet etuajassa julkaisupäivään nähden, tilaan aina täältä, hyvin on tullut perille 😊😊😊joskin ovat ilmoittaneet jos on viivästynyt tai varastosta loppu😊😊

    • Anonyymi

      Mäkin tilasin paketin ja kas! Paketti olikin jo oven takana ennenkuin ehdin painaa verkkokaupassa lähetä painiketta...todella nopeaa!Suosittelen!

      • Anonyymi

        No ei kai nyt sentään noin nopeaa 😉


      • Anonyymi

        Taidat vaa olla itse myyjä sieltä :D joka mukamas tilas itelleen jotta voi kehuskella että nyt jo tuli ja naurella muille päin naamaa


    • Anonyymi

      Hehhehheeeiiii. Itsellä tilaus kyllä onnistu hyvin. Aluks olin paskat housuissa ja luin näitä kun tilauksesta ei tullut sähköpostia. Lähetin heille sähköpostia ja vastasivat parin päivän sisällä. Lähettivät tilauksen sähköpostin minulle uudestaan ja tekstiviestikin tuli. Tyytyväinen olen.

    • Anonyymi

      Kyllä tuotteet pitäs tulla nopeasti. Olen tilannut pelejä ja pleikkarin. Kesti noin 1-5 päivää mutta kummatkin toimii.

    • Anonyymi

      Tutkailin tuossa puoli vuotta sitten verkkokaupan pelejä ja törmäsin yhteen kiinnostavaan pc-peliin, jonka latauskoodin pystyi ostamaan. No, ostin sitten tämän pelin ja sivusto ilmoitti että pelin voi ladata "ladattavat tuotteeni" kohdasta. Eipä siellä mitään latauskoodia tai linkkiä ollut. Soitin useaan otteeseen paikkaan, pistin sähköpostia, viestiä jne. Ei mitään! Menin tämän jälkeen tarkistamaan hieman juttuja pelistä ja selvisi ettei pelistä edes ole olemassa pc versiota! Eli kusetusta koko homma. Onneksi oli vaan 5 euron arvonen peli, en siis suosittele sivustoa

    • Anonyymi

      Kolme kertaa olen siitä puljusta tilannut ja viimeisellä kerralla oli niin ala-arvoista toimintaa, että enää en sieltä tilannut sen jälkeen.

      Tilasin ohjaimen ja useaan viikkoon siitä ei kuulunut mitään vaikka varastossa sitä oli.
      Sitten kun puhelimessa tiedustelin tilaustani, ja joku suomenruotsalainen viimeinkin ymmärsi mitä minä kysyin, niin sanoi sitten, että ei sitä ohjainta ole lähetetty, tuolla se on hyllyssä.
      Sitten antoi luurin koppavalle esimiehelleen jolta en saanut edes minkäänlaista pahoittelua, päinvastoin alkoi minua syyllistämään vaikka vika oli täysin siellä päässä.

      Menettivät siinä taas yhden asiakkaan kilpaileville yrityksille.
      Discshopin kautta olen tilannut kymmeniä kertoja ja aina on tuote tullut nopeasti perille.
      CDON.Com ja Verkkokaupan kautta on myös tullut usein tilattua tavaraa myöskin ilman mitään ongelmia.

    • Anonyymi

      Kun näitä juttuja lukee niin ei voi kyllä kun ihmetellä. Itelle on aina tullut kaikkein nopeiten pelit VPD:stä ja sieltä yleensä tilailenkin. Ainoa kerta kun viivästyi oli viime jouluna kun oli nuo postilakot. En tiiä kirjotteleeko porukka sitten ihan tahallaan paskapalautetta, ei nimittäin olisi uutta mutta itelleni on kyllä vain hyviä kokemuksia VPD:stä.

      • Anonyymi

        Black OPS 4 voi asennuttaa sillä koodilla Steamin kautta ilman levyäkin


    • Anonyymi

      En suosittele tilaamaan kyseisestä liikkeestä yhtään mitään. Tilasin pelin Call of Duty Black Ops 4 pelin ja levy oli rikki. Eivät korvanneet levyä.

    • Anonyymi

      Tilasin sunnuntaina webbikameran tuolta. Lähettivät kuitin s-postiin ja maanantaina tuli toinen s-posti että lähetys on lähetetty postiin. Keskiviikkona pystyin noutamaan paketin. Oikea paketti tuli ja toimi. Ei ongelmaa. Hyvinhä tuo liike näytti osaavan hommansa

    • Anonyymi

      Pyysin pelejä ilmaiseksi mutta ei antaneet.ihme nuuka liike!

    • Anonyymi

      Onneksi kerkisin tilata ennen kuin luin tämän ketjun. Tilasin pari käytettyä peliä iltapäivällä, maksoin 4€ nopeasta kuljetuksesta ja pelit olivat perillä seuraavana päivänä. Hyvä kokemus itselle jäi!

      • Anonyymi

        Olen pettynyt kyseiseen firmaan! Odottanut tilaamaani tuotetta , yli kuukauden!


    • Anonyymi

      Eivät vastää @ joulu lahja idea pilalla tuote resu eikä ollut mikään halpa, turhaan liikeen kommunikoija ps tavara tulee kyllä ajoissa mitä luvataan, jos tuote rikki kärsit omissa nahkoissaan vajaat 400e. Ostakaa oikeita merkkii kiertäkää kaukaa kyseinen pulju.

      • Anonyymi

        Toivotaan parasta jos sais toimivan tuotteen tilalle ps kehutaan sit jos kaikki menis reilaan odotellaan kuinka nopeesti vialisen tuotteen palautus onnistuis.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivotaan parasta jos sais toimivan tuotteen tilalle ps kehutaan sit jos kaikki menis reilaan odotellaan kuinka nopeesti vialisen tuotteen palautus onnistuis.

        Voisi sanoa suoraan etten tilaa mitään tosta puljusta enään. Palvelu palautuksen käsittely sikamaisen hidasta mitään ei tapahdu. Toiset liikkeet kun palauttaa tavaran niin rahat saa näppiisä samantie.


    • Anonyymi

      Ite tilasin kaks peliä vpd:stä no valitsin 2-3 päivän toimituksen. KESTI 1,5 VIIKKOA. JA ARVATKAAS MITÄ TOINEN PELI TOIMI MUTTA TOINEN PELI OLI JOKU ARABIANKIELINEN VERSIO VAIKKA TILAUKSESSA MAINITAAN IHAN POHJOISMAINEN VERSIO JA SEN LISÄKSI KOKO PELIN ETUKANSI OLI MENNYT RIKKI. Menin liikkeeseen valitin asiasta kaupasta ei löytynyt kun vain käytetty versio vaikka netissä luki että yli 20 olisi liikkeessä. Ostin lopulta käytetyn ja olen juuri kokeilemassa toimiiko se edes kyllä levy ainakin näytttää ehjältä. Käytetty peli oli 5 e halvempi ja edellisen pelin rahat pitäisi tulla tilille lähiaikoina. Saa nähdä tuleeko. EN SUOSITTELE KENELLEEKKÄÄN KYSEISTÄ PELIKAUPPAA 0/5 ÄLKÄÄ TUHLATKO RAHOJANNE VPD PELIKAUPPAAN.

      • Anonyymi

        Joskus tämä liike toimi hyvin, mutta en tilaa heiltä enää ikinä. Niin karut kokemukset tuli nyt viime kerrasta, että olkaa varovaisia mitä tilaatte ja etenkin jos tuote ei vastaa odotuksia, niin peruuttamisen kanssa tulee varmasti ongelmia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joskus tämä liike toimi hyvin, mutta en tilaa heiltä enää ikinä. Niin karut kokemukset tuli nyt viime kerrasta, että olkaa varovaisia mitä tilaatte ja etenkin jos tuote ei vastaa odotuksia, niin peruuttamisen kanssa tulee varmasti ongelmia.

        Komppaan, kiertäkää kaukaa!


    • Anonyymi

      90% ketkä on kehunut tätä tai mainostanut on pelikaupan omia puheita !!!!!

      • Anonyymi

        Itsellä ei ole mitään moitittavaa kyseisestä verkkokaupasta ja en ole kyllä VPD:n työntekijä !!!!!

        Tosin sähköposteihin voisivat vastailla nopeammin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itsellä ei ole mitään moitittavaa kyseisestä verkkokaupasta ja en ole kyllä VPD:n työntekijä !!!!!

        Tosin sähköposteihin voisivat vastailla nopeammin.

        Ennakkotilattu pelikin tuli kerran edellisenä päivänä oikeasta julkaisupäivästä :o


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ennakkotilattu pelikin tuli kerran edellisenä päivänä oikeasta julkaisupäivästä :o

        Siis päivää ennemmin.


      • Anonyymi

        Höpö höpö.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpö höpö.

        ”90% ketkä on kehunut tätä tai mainostanut on pelikaupan omia puheita !!!!!”

        Höpö höpö siis tähän.


      • Anonyymi

        Ei pidä paikkaansa! Tämä!


    • Anonyymi

      Ihmetyttää kyllä tämä koko valitusrumba... Olen tilaillut vpd:ltä pelejä ja tarvikkeita monen vuoden ja aina kaikki tulleet 1-2 pv sisällä, aikoinaan jopa kävin hakemassa sieltä Kielotieltä paikan päältä, eikä mitään valitettavaa ole. Silloin 90-luvulla käytin Game Housea, joka oli Tikkurilassa myöskin, Peltolantielltä, mutta nytten vaihtunut tähän

    • Anonyymi

      Tein reklamaation takuuaikana rikkoutuneesta ps4 ohjaimesta. Laitoin sähköpostia torstaina, perjantaina tuli vastaus ja maanantaina oli uusi ohjain postista noudettavissa. Nopeeta toimintaa!

    • Anonyymi

      Tilatkaa luottokortilla tai Paypalilla. Mielipahaa ei saa takaisin mutta rahat kyllä.

      • Anonyymi

        Tilaa laskulla niin ei velvoita kukaan maksamaan laskua jos ei tuotetta ole saanut. Itse en maksa ikinä laskua jos ei tuotetta näy. Tuote perille sitten vasta laskulla maksu! En koskaan maksa mitään ennen kuin tilaamani tuote tullut perille asti :)


    • Anonyymi

      Mistä kannattaa tilata psp5 pelejä jotka varpilla tulis??siis suomessa.

    • Anonyymi

      Onko vpd:n kaikki tuotteet käytettyjä?

    • Anonyymi

      Pysyisin kaukana puljusta

      Maksavat konsolista huonosti.

      Pyytävät useita kuvia siitä mitä myyt..

      Ihan kusetusta.Ostakaa muualta

    • Anonyymi

      Koko lafka ja asiakaspalvelu on huonoa.

    • Anonyymi

      Vain huonoja kokemuksia: huono asiakaspalvelu ja lisäksi huono kuljetus, kun paketti meni rikki ilman suojaa.

      0/10

    • Anonyymi

      VPD laittoi nyt vasta tulemaan ennakkoon tilaamani pelin jonka olin varannut jo 3 vuotta sitten julkaisu päivä oli lokakuu 2021. En todellakaan maksa laskua taidan palauttaa kyseisen pelin ei se olisi ollut edes hyvä.

    • Anonyymi

      Palvelutaso puljussa surkeaa!

    • Anonyymi

      todella paska paikka

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      243
      3869
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2318
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2121
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      91
      2027
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      93
      1704
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1391
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1301
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1297
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      303
      1236
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe