Panomatkat laivalla

hmm ahaa

Kuinka todennäköistä on saada naisia laivalla, jos lähtee sinne yksin? Vähän terskaa tässä kutittelisi ja muutamat laivapanot olisi ihan mielenkiintoista kokea. Olen aika lyhyt, mutta komea ja normaalivartaloinen mies, jonka supliikki ei ole korkeinta luokkaa. Laiva kuitenkin varmin tapa päästä panemaan?

96

16794

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • prööööt

      Tallinnan laivoilla ei ehkä niin todennäköistä.

      Tukholman risteilyllä ihmiset kuulemma sekstailee sekaisin paljonkin.

      Sekaan vaan, vaikkei seisoiskaan!

    • ssknakkdjn

      Aika huonot mahikset jos oman tasoista seuraa haet. Etenkin viikonloppuisin laivalla pyörii paljon näitä Ed Hardy-tyylisiä pellejä jotka kaataa kännissä örveltäviä siiderivalaita minkä kerkeävät. Normaalit, hieman hiljaisemmat miehet jää auttamatta näiden "hurmurien" jalkoihin ja päätyy hyttiin yksin runkkaamaan. Paremmat mahikset ois jos keskellä viikkoa menisit, silloin siellä on ainakin DTF-puumalaumoja jotka janoaa nuoria kolleja. Good luck!

      • Niin tolla tavallahan se asia just on, kun laivalla on aina näitä kaveriporukoiden kanssa olevia suositumpia miehiä, joista kaikki naiset pitävät aina paljon enemmän kun yksinäisistä nuorista miehistä, joille kukaan ei varmasti halua tulla mitään juttelemaan.

        Hyvä juttu, kun tähänkin keskusteluun on osallistunut edes joitakin sellaisia ihmisiä, jotka osaavat ymmärtää nuorten miesten yksinäisyyttä ja ovat valmiita myöntämään ne tosiasiat turhia kiertelemättä.


      • Tukkisaari

        "Paremmat mahikset ois jos keskellä viikkoa menisit, silloin siellä on ainakin DTF-puumalaumoja jotka janoaa nuoria kolleja."

        Keskellä viikkoa laivoilla ei kyllä seilaa kuin eläkeläisiä, rekkakuskeja ja kansallispukuun pukeutuvia vähemmistön edustajia. Että ei kannata.


      • sdfhsfsfsdfsd

        HAHAHAAA!


    • No sen kyllä sanon, että ei sulla yksin lähtiessä ole mitään mahdollisuuksia naisia sieltä löytää, sillä se nuoren miehen yksinäisyys karkoittaa kyllä naiset ja kaikki muutkin ihmiset pois sun läheltäsi, kun luultavasti oot vielä nuorempi mies?

      Eri juttu se olisi silloin, jos lähtisit sinne laivalle kavereiden kanssa, niin silloin sulla olisi varmasti kysyntää naisten keskuudessa, mutta yksinäisenä sulla ei varmasti ole mitään toivoa. Mitä enemmän sulla olisi kavereita siellä mukana, niin sitä paremman, sosiaalisemman ja suositumman kuvan onnistut sillä itsestäsi antamaan. Yksin jos sinne menet, niin joudut kyllä viettämään koko risteilyn ajan yksin omissa oloissasi ja jos joku sulle tulee juttelemaan, niin ihan ensimmäiseksi he kysyvät sulta kyllä siitä yksinolosta ja siitä miksi sulla ei ole ketään kavereita mukana tuolla laivaristeilyllä.

      Niin ja jos nyt joku nainen erehtyy tulla yksinäiselle nuorelle miehelle juttelemaan, niin eiköhän hän kyllä lähde viimeistään sun luotasi pois siinä vaiheessa, kun kuulee sun olevan siellä yksinään ilman ketään kavereita. Varmasti kuka tahansa selväjärkinen nuori nainen hakeutuu mieluummin niiden nuorten miesten seuraan, jotka ovat siellä laivalla kaveriporukoidensa kanssa.

      Mutta älä nyt toki liikaa masennu näistä ikävistä faktoista, joita mä sulle tässä kerroin. Tässä nimittäin jäi se tärkein tieto puuttumaan, eli se, että oletko minkä ikäinen? Jos oot keski-ikäinen(n.40 ) tai vanhempi, niin kyllä sä silloin voit ihan hyvin löytää naisseuraa laivalta, kun tossa iässä se miehen yksin liikkuminen noissa sosiaalisissa paikoissa on paljon normaalimpaa ja hyväksyttävämpää kun joskus nuoruusvuosina.

      • hmm ahaa

        Olen kolmekymmentä. Voihan sitä varmaan huijata, että kaverit lähti seikkailemaan johonkin ja kadotin ne ja päätin kostoksi hieman yksin kierrellä paikkoja. Sehän oikeastaan toisi persoonalleni pientä mysteeristä mausteisuutta. Eniten kyllä kiihottaisi päästä kokeilemaan ruotsalaisnaisia. Ruotsin kieli ei taivu, mutta siellähän osataan englantia yhtä hyvin kuin Suomessakin.


      • Älä kuuntele tota

        Eivät nuo mitään faktoja ole, vaan omassa päässäsi kehitettyjä uhkakuvia.

        Kaikki eivät ole niin neuroottisia ja itseään häpeäviä kuin sinä. Jos joku tulee juttelemaan, niin normaali mies ei jää panikoimaan yksin liikkeellä olemisestaan, vaan tarttuu tilaisuuteen ja juttelee ihan muista aiheista sen juttelemaan tulleen kanssa. Jos kerran joku juttusille tulee, niin hän on jollain tapaa kiinnostunut, tai ainakin halukas juttelemaan.

        Sinä voit itse panikoida vaikka seuraavat 10 vuotta yksin kotona, mutta älä kaikille muile omia kuvitelmiasi syöttämään.

        Se että menee yksin johonkin, ei tarkoita että täytyisi olla koko ajan siellä ykisn. Siinä olet kyllä oikeassa, että jos vaan murjottaa surkean näköisenä eikä puhu itse muille, niin takuulla saakin olla yksin.

        Alkuperäiselle kysyjälle sen verran, että tämä DF on palstalla tuttu jätkä, joka ei uskalla tehdä mitään yksin ja häpeää kovasti yksinäisyyttään. Tee sinä mitä itse haluat, äläkä kuuntele tuota tyyppiä.


      • hmm ahaa kirjoitti:

        Olen kolmekymmentä. Voihan sitä varmaan huijata, että kaverit lähti seikkailemaan johonkin ja kadotin ne ja päätin kostoksi hieman yksin kierrellä paikkoja. Sehän oikeastaan toisi persoonalleni pientä mysteeristä mausteisuutta. Eniten kyllä kiihottaisi päästä kokeilemaan ruotsalaisnaisia. Ruotsin kieli ei taivu, mutta siellähän osataan englantia yhtä hyvin kuin Suomessakin.

        Ollaan sitten samaa ikäluokkaa, eli siinä mielessä en todellakaan suosittele sua tai ketään muutakaan nuorta miestä lähtemään yksin laivalle tai mihinkään ulkomaan matkalle.

        En kyllä suosittele keksimään mitään tollaisia valheita siitä, että on kadottanut kaverit ym. vastaavaa, kun kuitenkin ne valheet lopulta paljastuvat ja siinä onkin sitten vaan oma maine kokonaan mennyttä, kun joutuu selittelemään sitä yksinoloaan ja vielä sitä, että miksi oikein oli selitellyt jotain tarinoita kavereista ym.

        Eniten ihmettelin tätä sun kysymystäsi siitä, että miksi oikein olisit menossa yksin sinne laivalle. Luulisin kuitenkin, että sullakin on varmasti joitain sellaisia kavereita, joiden kanssa voisit sinne lähteä, ettei turhaan tarvisi yksin sinne lähteä, varsinkin jos vielä epäilee vähänkin sitä yksin menoa.

        Luulisi sentään, että sun kavereilla on joskus pari päivää aikaa lähteä yhdelle risteilylle, vaikka olisivatkin perheellisiä ja työssä käyviä miehiä.


      • Älä kuuntele tota kirjoitti:

        Eivät nuo mitään faktoja ole, vaan omassa päässäsi kehitettyjä uhkakuvia.

        Kaikki eivät ole niin neuroottisia ja itseään häpeäviä kuin sinä. Jos joku tulee juttelemaan, niin normaali mies ei jää panikoimaan yksin liikkeellä olemisestaan, vaan tarttuu tilaisuuteen ja juttelee ihan muista aiheista sen juttelemaan tulleen kanssa. Jos kerran joku juttusille tulee, niin hän on jollain tapaa kiinnostunut, tai ainakin halukas juttelemaan.

        Sinä voit itse panikoida vaikka seuraavat 10 vuotta yksin kotona, mutta älä kaikille muile omia kuvitelmiasi syöttämään.

        Se että menee yksin johonkin, ei tarkoita että täytyisi olla koko ajan siellä ykisn. Siinä olet kyllä oikeassa, että jos vaan murjottaa surkean näköisenä eikä puhu itse muille, niin takuulla saakin olla yksin.

        Alkuperäiselle kysyjälle sen verran, että tämä DF on palstalla tuttu jätkä, joka ei uskalla tehdä mitään yksin ja häpeää kovasti yksinäisyyttään. Tee sinä mitä itse haluat, äläkä kuuntele tuota tyyppiä.

        "Eivät nuo mitään faktoja ole, vaan omassa päässäsi kehitettyjä uhkakuvia. "

        Ei ne ole mitään mun omassa päässä kehiteltyjä oletuksia, vaan ihan tosiasioita, joita ei vaan tällä palstalla juuri kukaan halua ikinä myöntää. Huomasitko muuten sen, kun tossa alussa eräs toinenkin henkilö (tod.näk. miespuolinen) kertoi myös siitä, miten ne yksinäiset miehet tulevat jäämään laivalla ilman seuraa. Oli kiva huomata kun kerrankin joku osasi mua ymmärtää.

        "Kaikki eivät ole niin neuroottisia ja itseään häpeäviä kuin sinä. Jos joku tulee juttelemaan, niin normaali mies ei jää panikoimaan yksin liikkeellä olemisestaan, vaan tarttuu tilaisuuteen ja juttelee ihan muista aiheista sen juttelemaan tulleen kanssa. Jos kerran joku juttusille tulee, niin hän on jollain tapaa kiinnostunut, tai ainakin halukas juttelemaan. "

        Niin johtuu just siitä, että näiden muiden ei olekaan koskaan tarvinnut kokea elämässään mitään samanlaista häpeää ja syrjintää sen oman yksinäisyytensä takia, kun mitä mä olen joutunut aina kokemaan! Tällä tavalla ne kaikki muut ihmiset ovat päässeet elämässään niin paljon mua helpommalla, kun ei ole koskaan joutunut kokemaan mitään samoja kärsimyksiä mitä mä oon joutunut kestämään.

        "Sinä voit itse panikoida vaikka seuraavat 10 vuotta yksin kotona, mutta älä kaikille muile omia kuvitelmiasi syöttämään. "

        Sanon kyllä mielipiteeni täällä suoraan ja haluan vain varoittaa näitä muita yksinäisiä miehiä niistä yksinäisten laivaristeilyjen vaaroista, ettei tarvitse sitten tulla yksinään sieltä pettyneenä ja masentuneena pois, kun oli ensialkuun asettanut enemmän kaikenlaisia odotuksia ton risteilyn suhteen.

        "Se että menee yksin johonkin, ei tarkoita että täytyisi olla koko ajan siellä ykisn. Siinä olet kyllä oikeassa, että jos vaan murjottaa surkean näköisenä eikä puhu itse muille, niin takuulla saakin olla yksin."

        Ei tarkoita ei, mutta kyllä se vaan muiden ihmisten silmään pistää, jos joku tyyppi on laivalla koko matkan ajan ilman yhtäkään kaveria.

        Ja se on myös aivan totta, että totta kai laivalla naiset haluavat tutustua mieluummin niihin nuoriin miehiin, jotka ovat siellä yhdessä kavereidensa kanssa, kun joihinkin yksinäisiin luusereihin, jotka ovat hyvinkin todennäköisesti jotain epäsosiaalisia, epäsuosittuja ja kaverittomia luusereita, joihin ei kannata edes tutustua, kun heidän kautta ei pääsisi kuitenkaan tutustumaan uusiin ihmisiin ja mukaan kaiken maailman baari-iltoihin ja muihin hauskanpitoihin.

        Onneksi mä olenkin tällä palstalla just se henkilö, joka uskaltaa puhua suorasanaisesti kaikista näistä tabuista asioista, mistä täällä ei saisi koskaan äääneen mitään puhua, kun aina vaan pitäisi mielistellä kaikkea ja kieltää kaikki nämä ikävät tosiasiat, sellainen kun se tämän palstan ilmapiiri onkin aina just ollut.


      • käsi kädessä
        DarkFear kirjoitti:

        Ollaan sitten samaa ikäluokkaa, eli siinä mielessä en todellakaan suosittele sua tai ketään muutakaan nuorta miestä lähtemään yksin laivalle tai mihinkään ulkomaan matkalle.

        En kyllä suosittele keksimään mitään tollaisia valheita siitä, että on kadottanut kaverit ym. vastaavaa, kun kuitenkin ne valheet lopulta paljastuvat ja siinä onkin sitten vaan oma maine kokonaan mennyttä, kun joutuu selittelemään sitä yksinoloaan ja vielä sitä, että miksi oikein oli selitellyt jotain tarinoita kavereista ym.

        Eniten ihmettelin tätä sun kysymystäsi siitä, että miksi oikein olisit menossa yksin sinne laivalle. Luulisin kuitenkin, että sullakin on varmasti joitain sellaisia kavereita, joiden kanssa voisit sinne lähteä, ettei turhaan tarvisi yksin sinne lähteä, varsinkin jos vielä epäilee vähänkin sitä yksin menoa.

        Luulisi sentään, että sun kavereilla on joskus pari päivää aikaa lähteä yhdelle risteilylle, vaikka olisivatkin perheellisiä ja työssä käyviä miehiä.

        Ongelmahan on sillä ratkaistu, että lähdette yhdessä.


      • All hail the Messiah
        DarkFear kirjoitti:

        "Eivät nuo mitään faktoja ole, vaan omassa päässäsi kehitettyjä uhkakuvia. "

        Ei ne ole mitään mun omassa päässä kehiteltyjä oletuksia, vaan ihan tosiasioita, joita ei vaan tällä palstalla juuri kukaan halua ikinä myöntää. Huomasitko muuten sen, kun tossa alussa eräs toinenkin henkilö (tod.näk. miespuolinen) kertoi myös siitä, miten ne yksinäiset miehet tulevat jäämään laivalla ilman seuraa. Oli kiva huomata kun kerrankin joku osasi mua ymmärtää.

        "Kaikki eivät ole niin neuroottisia ja itseään häpeäviä kuin sinä. Jos joku tulee juttelemaan, niin normaali mies ei jää panikoimaan yksin liikkeellä olemisestaan, vaan tarttuu tilaisuuteen ja juttelee ihan muista aiheista sen juttelemaan tulleen kanssa. Jos kerran joku juttusille tulee, niin hän on jollain tapaa kiinnostunut, tai ainakin halukas juttelemaan. "

        Niin johtuu just siitä, että näiden muiden ei olekaan koskaan tarvinnut kokea elämässään mitään samanlaista häpeää ja syrjintää sen oman yksinäisyytensä takia, kun mitä mä olen joutunut aina kokemaan! Tällä tavalla ne kaikki muut ihmiset ovat päässeet elämässään niin paljon mua helpommalla, kun ei ole koskaan joutunut kokemaan mitään samoja kärsimyksiä mitä mä oon joutunut kestämään.

        "Sinä voit itse panikoida vaikka seuraavat 10 vuotta yksin kotona, mutta älä kaikille muile omia kuvitelmiasi syöttämään. "

        Sanon kyllä mielipiteeni täällä suoraan ja haluan vain varoittaa näitä muita yksinäisiä miehiä niistä yksinäisten laivaristeilyjen vaaroista, ettei tarvitse sitten tulla yksinään sieltä pettyneenä ja masentuneena pois, kun oli ensialkuun asettanut enemmän kaikenlaisia odotuksia ton risteilyn suhteen.

        "Se että menee yksin johonkin, ei tarkoita että täytyisi olla koko ajan siellä ykisn. Siinä olet kyllä oikeassa, että jos vaan murjottaa surkean näköisenä eikä puhu itse muille, niin takuulla saakin olla yksin."

        Ei tarkoita ei, mutta kyllä se vaan muiden ihmisten silmään pistää, jos joku tyyppi on laivalla koko matkan ajan ilman yhtäkään kaveria.

        Ja se on myös aivan totta, että totta kai laivalla naiset haluavat tutustua mieluummin niihin nuoriin miehiin, jotka ovat siellä yhdessä kavereidensa kanssa, kun joihinkin yksinäisiin luusereihin, jotka ovat hyvinkin todennäköisesti jotain epäsosiaalisia, epäsuosittuja ja kaverittomia luusereita, joihin ei kannata edes tutustua, kun heidän kautta ei pääsisi kuitenkaan tutustumaan uusiin ihmisiin ja mukaan kaiken maailman baari-iltoihin ja muihin hauskanpitoihin.

        Onneksi mä olenkin tällä palstalla just se henkilö, joka uskaltaa puhua suorasanaisesti kaikista näistä tabuista asioista, mistä täällä ei saisi koskaan äääneen mitään puhua, kun aina vaan pitäisi mielistellä kaikkea ja kieltää kaikki nämä ikävät tosiasiat, sellainen kun se tämän palstan ilmapiiri onkin aina just ollut.

        Sinä itse jankutat koko ajan itsellesi, että olet yksinäisyytesi takia joku kelvoton, epäsosiaalinen luuseri. Minä käyn usein yksin jossakin, enkä silti pidä itseäni epäsosiaalisena, enkä varsinkaan luuserina. Pidä sinä itseäsi sellaisena jos niin kovasti sitä haluat.

        "Tällä tavalla ne kaikki muut ihmiset ovat päässeet elämässään niin paljon mua helpommalla..."

        Juu juu. Kaikilla muilla ihmisillä on ollut elämässään helpompaa kuin sinulla. Kenelläkään muulla ei ole ollut vaikeaa, eikä mitään vastoinkäymisiä. Sinähän olet oikea marttyyrimessias. Oletko uusi Jeesus?


      • All hail the Messiah kirjoitti:

        Sinä itse jankutat koko ajan itsellesi, että olet yksinäisyytesi takia joku kelvoton, epäsosiaalinen luuseri. Minä käyn usein yksin jossakin, enkä silti pidä itseäni epäsosiaalisena, enkä varsinkaan luuserina. Pidä sinä itseäsi sellaisena jos niin kovasti sitä haluat.

        "Tällä tavalla ne kaikki muut ihmiset ovat päässeet elämässään niin paljon mua helpommalla..."

        Juu juu. Kaikilla muilla ihmisillä on ollut elämässään helpompaa kuin sinulla. Kenelläkään muulla ei ole ollut vaikeaa, eikä mitään vastoinkäymisiä. Sinähän olet oikea marttyyrimessias. Oletko uusi Jeesus?

        "Sinä itse jankutat koko ajan itsellesi, että olet yksinäisyytesi takia joku kelvoton, epäsosiaalinen luuseri. Minä käyn usein yksin jossakin, enkä silti pidä itseäni epäsosiaalisena, enkä varsinkaan luuserina. Pidä sinä itseäsi sellaisena jos niin kovasti sitä haluat. "

        En mäkään sanonut tossa sitä, että mä pitäisin nimenomaan itse itseäni epäsosiaalisena luuserina, vaan ensisijaisesti ne kaikki muut nuoret aina pitävät ja näin ajattelevat, jos näkevät nuoren miehen yksinään laivaristeilyllä tai baarissa ilman ketään kavereita.

        Mutta sä kun et tietenkään mitään tällaista ymmärrä, kun sua ei olla varmaan koskaan haukuttu tai kohdeltu kaltoin sen sun yksinäisyytesi takia.

        "Juu juu. Kaikilla muilla ihmisillä on ollut elämässään helpompaa kuin sinulla. Kenelläkään muulla ei ole ollut vaikeaa, eikä mitään vastoinkäymisiä. Sinähän olet oikea marttyyrimessias. Oletko uusi Jeesus? "

        Miten sitten kenelläkin mennyt omassa elämässään, mutta kyllä vaan mulla on ollut enemmän kaikenlaisia vaikeuksia elämässäni mitä monilla muilla, kun oon joutunut kärsimään niin paljon siitä yksinäisyydestä, muiden ihmisten syrjinnästä ja siitä, kun ihmiset eivät koskaan ole ymmärtäneet mua ja sitä, miksi oon käynyt mm. yksin baareissa ilman ketään kavereita. Eikä pidä unohtaa myös kaikkea sitä paskaa, mitä oon joutunut kärsimään ja kokemaan sen oman sivarivalintani takia!!

        Pelkästään toi sivarivalinta on aiheuttanut mulle niin paljon tuskaa ja kärsimystä elämässäni, että olisin kyllä hankkinut aivan varmasti sen vapautuksen koko asevelvollisuudesta, jos olisin tiennyt etukäteen sen, että miten paljon sitä oikein joutuu kestämään ja kokemaan kaikkea syrjintää ja haukkumista ton yhden "väärän" valinnan takia.


      • DarkFear kirjoitti:

        Ollaan sitten samaa ikäluokkaa, eli siinä mielessä en todellakaan suosittele sua tai ketään muutakaan nuorta miestä lähtemään yksin laivalle tai mihinkään ulkomaan matkalle.

        En kyllä suosittele keksimään mitään tollaisia valheita siitä, että on kadottanut kaverit ym. vastaavaa, kun kuitenkin ne valheet lopulta paljastuvat ja siinä onkin sitten vaan oma maine kokonaan mennyttä, kun joutuu selittelemään sitä yksinoloaan ja vielä sitä, että miksi oikein oli selitellyt jotain tarinoita kavereista ym.

        Eniten ihmettelin tätä sun kysymystäsi siitä, että miksi oikein olisit menossa yksin sinne laivalle. Luulisin kuitenkin, että sullakin on varmasti joitain sellaisia kavereita, joiden kanssa voisit sinne lähteä, ettei turhaan tarvisi yksin sinne lähteä, varsinkin jos vielä epäilee vähänkin sitä yksin menoa.

        Luulisi sentään, että sun kavereilla on joskus pari päivää aikaa lähteä yhdelle risteilylle, vaikka olisivatkin perheellisiä ja työssä käyviä miehiä.

        "en todellakaan suosittele..."

        Puhutko nyt kokemuksen syvällä rintaäänellä?


      • 2268

        Mistä faktoista? Käsittäkseni et ole ikinä päässyt laivalle asti.


      • Anonyymi

        Yksinäinen kaveriton mies on outo.
        Yleensä kieroonkasvanut mamelo.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Yksinäinen kaveriton mies on outo.
        Yleensä kieroonkasvanut mamelo.

        Niin just tämän vuoksi sitä ei pidä nuoren miehen lähteä koskaan yksin mihinkään baareihin tai laivaristeilyille, kun kaikki muut ihmiset ajattelisivat siitä kuitenkin kaikkea negatiivista ja ihmettelisivät sitä, että miksei sitä nuorella miehellä ole ketään kavereita siellä mukana, kun kaikki muut nuoret ovat kuitenkin siellä yhdessä kavereidensa kanssa hauskaa pitämässä.

        Parempi vaan, kun yksinäiset nuoret miehet jättävät kaikki tollaiset baarireissut, laivaristeilyt ja ulkomaan matkat tekemättä, etteivät sitten muut ihmiset pääse siitä sitä negatiivista ajattelemaan.

        Yksinololla sitä antaisi vaan sen yksinäisen luuserimiehen vaikutelman itsestään, niin siihen ei kannata todellakaan nuoren miehen sortua.


      • Anonyymi
        hmm ahaa kirjoitti:

        Olen kolmekymmentä. Voihan sitä varmaan huijata, että kaverit lähti seikkailemaan johonkin ja kadotin ne ja päätin kostoksi hieman yksin kierrellä paikkoja. Sehän oikeastaan toisi persoonalleni pientä mysteeristä mausteisuutta. Eniten kyllä kiihottaisi päästä kokeilemaan ruotsalaisnaisia. Ruotsin kieli ei taivu, mutta siellähän osataan englantia yhtä hyvin kuin Suomessakin.

        Svenskidaamit vaikeampia. MUTTA. Painele sieltä Tukholmasta junalla Norjaan. Älä Osloon, vaan Karlstadista luoteeseen, eli Arvikan ja Carlokttenbergin kautta Norjan Hedmarkin lääniin. Niin tein 17v sitten itsekin ja heti rajan jälkeen Mangnorissa "tärppäs" finskipoikaa. Kielimuuri: "prevensuun" olisi ollut norjaksi ehkäisy. Opettele se, jos et halua kohtaloani. Toisaalta; mitään en kadu ja esikoisemme (16v) lähti jo kotoa opiskelemaan. Mutta alkuperäiseen ongelmaasi: Täällä Norjassa finskipoika on kuumaa valuuttaa ja Norjan Hedmarkissa pohjoismaiden kaunein naisväki. Siis: prevensuun kirjoitetaan "prevensjon"

        Terveisiä Kongsvingeristä


    • laivan kapteeni

      Dark fear ei sais naista vaikka olis ainoo mies laivalla 2000 naisen kanssa

    • juu, saa kyllä

      Jos yksin olet liikkeellä ja naista pitäisi saada niin suosittelen ruotsinristeilyä ma-to lähdöille. Laivoilla vähemmän porukkaa, rennompi fiilis. Siellä on myös yksin matkustavia naisia liikkeellä. Kohtuudella alkoholia ja tanssiparketille - tulet varmasti huomioiduksi ja loppuillasta/yöstä taatusti joku naikkonen lähestyy sinua - jos et siihen itse kykene. Kannattaa myös tarkistaa olisiko jollakin laivalla naisvaltaisia seminaariristeilyjä.. Niistä löytyy tietoa netistä.

      • Luuseri olet hei

        Ei kannata. Kannattaa vain olla aina yksin kotona, eikä ikinä käydä missään. sitten vasta voi mennä johonkin, kun internetin keskustelupalstalta löytyy yhtäkkiä täydellinen ystävä, joka on oikean ikäinen ja ajattelee kaikesta täsmälleen samalla tavalla.


      • Onkohan se kovin hyvä idea lähteä nuorena miehenä yksin tollaiselle risteilylle, sillä luulisi siinä naisten ihmettelevän kovasti sitä, jos näkevät laivan baarissa jonkun nuoren miehen yksinään ilman ketään kavereita. Vaikea olisi uskoa, että kukaan vähänkään fiksu nainen ei halua lähestyä kyllä millään tavalla ketään yksinäisiä nuoria miehiä, kun laivalta löytyy kuitenkin niitä kaveriporukoiden kanssa olevia miehiä, jotka ovat paljon kiinnostavampia, kun jotkut yksinäiset luuserit, joilla ei todennäköisesti ole edes ketään kavereita joiden kanssa lähteä laivaristeilylle.


      • Tarpeet on monet
        DarkFear kirjoitti:

        Onkohan se kovin hyvä idea lähteä nuorena miehenä yksin tollaiselle risteilylle, sillä luulisi siinä naisten ihmettelevän kovasti sitä, jos näkevät laivan baarissa jonkun nuoren miehen yksinään ilman ketään kavereita. Vaikea olisi uskoa, että kukaan vähänkään fiksu nainen ei halua lähestyä kyllä millään tavalla ketään yksinäisiä nuoria miehiä, kun laivalta löytyy kuitenkin niitä kaveriporukoiden kanssa olevia miehiä, jotka ovat paljon kiinnostavampia, kun jotkut yksinäiset luuserit, joilla ei todennäköisesti ole edes ketään kavereita joiden kanssa lähteä laivaristeilylle.

        "kun jotkut yksinäiset luuserit, joilla ei todennäköisesti ole edes ketään kavereita joiden kanssa lähteä laivaristeilylle."

        Ja tuntui varmasti hyvältä ulostaa tuollaista savea ulos... Noooo, tunnen ihmistyypin tarpeineen.


      • daokwq
        DarkFear kirjoitti:

        Onkohan se kovin hyvä idea lähteä nuorena miehenä yksin tollaiselle risteilylle, sillä luulisi siinä naisten ihmettelevän kovasti sitä, jos näkevät laivan baarissa jonkun nuoren miehen yksinään ilman ketään kavereita. Vaikea olisi uskoa, että kukaan vähänkään fiksu nainen ei halua lähestyä kyllä millään tavalla ketään yksinäisiä nuoria miehiä, kun laivalta löytyy kuitenkin niitä kaveriporukoiden kanssa olevia miehiä, jotka ovat paljon kiinnostavampia, kun jotkut yksinäiset luuserit, joilla ei todennäköisesti ole edes ketään kavereita joiden kanssa lähteä laivaristeilylle.

        Okei eli jos meen käymää ruotsis vaikka sukulaisil ja meen yksin laivalle nii tarkottaa et oon luuseri? oot aika helvetin tyhmä ihminen.


    • juupasen juu

      Kannattaahan sitä yrittää, mitä siinä menettää. Jos paniikki iskee laivalla niin nyhjää yksin hytissä ja katsele merimaisemia ja otat parempitasoisen hytin niin pystyt katseleen TV:tä. Sillähän siitä ongelmasta pääsee. Suosittelen kuitenkin ottamaan muutaman rohkasuryyppyn alkuillasta ja täsmäisku yökerhoon, voí muuten tuottaa tulosta.

    • pomon elkein

      Jos tarviit tekosyyn yksin matkustamiseen niin sano olevas duunimatkalla. Kukaan ei ihmettele miks olet yksin ja jos jonkun onnistut hyttiis saamaan niin pääset siitä aamulla helposti eroon kun heti laivan saavuttua satamaan lähdet sinne "työtapaamiseen".

      • Vaan kun

        kuulemma ihmettelee

        terv. Kotiseudun TYYPIT


    • Jos ei saa maissa

      ei saa merelläkään

      • Reipas Mies

        No ilmasta sitten puhumattakaan. Arvioisin laiva-maa-ilma-saamis järjestyksen helpoimmasta vaikeimpaan.

        Noloahan se on laivan parketilla pyöriä yksikseen jos naiset vain ignooraavat ja juuri wingmanin kanssa voisi tehdä täsmäiskuja naisten iskennässä.

        Voihan siellä laivalla muutenkin mies aikaa viettää kivasti kuin yrittää vonkailla epätoivoisesti.


      • Reipas Mies kirjoitti:

        No ilmasta sitten puhumattakaan. Arvioisin laiva-maa-ilma-saamis järjestyksen helpoimmasta vaikeimpaan.

        Noloahan se on laivan parketilla pyöriä yksikseen jos naiset vain ignooraavat ja juuri wingmanin kanssa voisi tehdä täsmäiskuja naisten iskennässä.

        Voihan siellä laivalla muutenkin mies aikaa viettää kivasti kuin yrittää vonkailla epätoivoisesti.

        Niin ei sinne laivalle ole todellakaan mitään järkeä yksin lähteä, kun kaikki ihmiset kuitenkin sitä ihmettelisivät ja tulisivat painostavaan sävyyn kovasti kyselemään, että miksei ole ketään kavereita siellä mukana.

        Yksin on todellakin aivan turha lähteä laivalle, kun ei siellä kulu aika yksinään ja sitten saa vielä miettiä koko ajan sitä, että miten ne muut ihmiset yksinäisiin nuoriin miehiin siellä suhtautuvat. Eli parempi kun ei lähde yksinään, niin säästyy iso summa rahaa ja pysyy vielä mielialakin korkeammalla, kun ei tarvitse joutua muiden ihmisten ihmeteltäväksi ja nolattavaksi.


      • ----
        DarkFear kirjoitti:

        Niin ei sinne laivalle ole todellakaan mitään järkeä yksin lähteä, kun kaikki ihmiset kuitenkin sitä ihmettelisivät ja tulisivat painostavaan sävyyn kovasti kyselemään, että miksei ole ketään kavereita siellä mukana.

        Yksin on todellakin aivan turha lähteä laivalle, kun ei siellä kulu aika yksinään ja sitten saa vielä miettiä koko ajan sitä, että miten ne muut ihmiset yksinäisiin nuoriin miehiin siellä suhtautuvat. Eli parempi kun ei lähde yksinään, niin säästyy iso summa rahaa ja pysyy vielä mielialakin korkeammalla, kun ei tarvitse joutua muiden ihmisten ihmeteltäväksi ja nolattavaksi.

        DarkFear, olet toistellut tätä samaa asiaa jo useamman vuoden. Oletko koskaan oikeasti käynyt yksin laivalla? Jos et ole, mistä voit tietää nämä asiat niin varmasti?
        Minä olen käynyt yksin laivalla. Ei minulle kovin moni ihminen juttelemaan tullut mutta joku ainakin, eikä missään vaiheessa ihmetellyt miten aikuinen ihminen voi olla laivalla ilman kavereita.


      • ---- kirjoitti:

        DarkFear, olet toistellut tätä samaa asiaa jo useamman vuoden. Oletko koskaan oikeasti käynyt yksin laivalla? Jos et ole, mistä voit tietää nämä asiat niin varmasti?
        Minä olen käynyt yksin laivalla. Ei minulle kovin moni ihminen juttelemaan tullut mutta joku ainakin, eikä missään vaiheessa ihmetellyt miten aikuinen ihminen voi olla laivalla ilman kavereita.

        No en ole käynyt koskaan yksin laivalla, enkä kyllä aio koskaan yksin sinne lähteäkään. Ei sitä tarvitse aina kaikkeen olla omakohtaista kokemusta asiasta, jos jotain tietää tai arvelee asian noin olevan. Kyllä se nyt on ihan kaikille selvä asia, että yksin olevat nuoret miehet saavat viettää laivalla aikansa ihan omissa oloissaan, kun taas kaveriporukoissa olevat miehet löytävät kyllä koko ajan seuraa joka paikasta, eikä heidän tarvitse olla siellä yksinään.

        Syynä tähän on se, että yksinäisiä nuoria miehiä vältellään kaikissa tollaisissa paikoissa, kuten baareissa, laivaristeilyillä ja muilla ulkomaan matkoilla, koska tollaiset jutut ovat tarkoitettu ensisijaisesti just kavereiden kanssa käymistä ja hauskanpitoa varten.


      • Darkkis..
        ---- kirjoitti:

        DarkFear, olet toistellut tätä samaa asiaa jo useamman vuoden. Oletko koskaan oikeasti käynyt yksin laivalla? Jos et ole, mistä voit tietää nämä asiat niin varmasti?
        Minä olen käynyt yksin laivalla. Ei minulle kovin moni ihminen juttelemaan tullut mutta joku ainakin, eikä missään vaiheessa ihmetellyt miten aikuinen ihminen voi olla laivalla ilman kavereita.

        Sä oletkin väärän ikäinen tai väärää sukupuolta. Et voi ymmärtää.


      • ----
        DarkFear kirjoitti:

        No en ole käynyt koskaan yksin laivalla, enkä kyllä aio koskaan yksin sinne lähteäkään. Ei sitä tarvitse aina kaikkeen olla omakohtaista kokemusta asiasta, jos jotain tietää tai arvelee asian noin olevan. Kyllä se nyt on ihan kaikille selvä asia, että yksin olevat nuoret miehet saavat viettää laivalla aikansa ihan omissa oloissaan, kun taas kaveriporukoissa olevat miehet löytävät kyllä koko ajan seuraa joka paikasta, eikä heidän tarvitse olla siellä yksinään.

        Syynä tähän on se, että yksinäisiä nuoria miehiä vältellään kaikissa tollaisissa paikoissa, kuten baareissa, laivaristeilyillä ja muilla ulkomaan matkoilla, koska tollaiset jutut ovat tarkoitettu ensisijaisesti just kavereiden kanssa käymistä ja hauskanpitoa varten.

        Tuntuu vain omituiselta kun aina toistelet samaa ettei laivalle voi yksin lähteä vaikket ole siellä koskaan käynyt. Minä olen käynyt usein yksin laivalla, ja kyllä olen siellä aika omissa oloissani saanut olla, mutten tee siitä itselleni mitään ongelmaa. Joskus olen laivan baarissa ohimennen jutellut muille ihmisille, eivätkä he ole heti ensimmäisenä ihmetelleet miten voin olla laivalla ilman kavereita vaan ovat ihan mukavasti jutelleet takaisin.
        Olen myös monesti säästösyistä jakanut hytin täysin tuntematonten miesten kanssa ja pystynyt juttelemaan heidän kanssaan. Kerran kävi niin että olin lähdössä Tukholmasta InterRail-matkalle pidemmälle Eurooppaan ja niin oli sattumalta täysin tuntematon hyttikaverinikin. Tapasimme toisemme vielä Kööpenhaminan rautatieasemallakin ja moikkasimme toisiamme, sitten tiemme erkanivat, minä jatkoin kohti Itävaltaa ja hän kohti Alankomaita.
        Mitään parisuhdetta tai seksiseuraa en tosin ole koskaan yrittänytkään laivalta etsiä, en usko että se minulta onnistuisi siellä yhtään sen helpommin kuin missään muuallakaan.
        Jos kerran minä pystyn käymään ihan hyvin yksin laivalla, vaikka olenkin aika äärimmäisen epäsosiaali tapaus, mikset sinäkin pystyisi? Tai jos et kerta kaikkiaan pysty, niin ei ainakaan tarvitsisi kirjoittaa asiasta samaa tarinaa yhä uudestaan ja uudestaan.
        Anteeksi nyt jo etukäteen, mutta tuli tarve vähän avautua.


      • ---- kirjoitti:

        Tuntuu vain omituiselta kun aina toistelet samaa ettei laivalle voi yksin lähteä vaikket ole siellä koskaan käynyt. Minä olen käynyt usein yksin laivalla, ja kyllä olen siellä aika omissa oloissani saanut olla, mutten tee siitä itselleni mitään ongelmaa. Joskus olen laivan baarissa ohimennen jutellut muille ihmisille, eivätkä he ole heti ensimmäisenä ihmetelleet miten voin olla laivalla ilman kavereita vaan ovat ihan mukavasti jutelleet takaisin.
        Olen myös monesti säästösyistä jakanut hytin täysin tuntematonten miesten kanssa ja pystynyt juttelemaan heidän kanssaan. Kerran kävi niin että olin lähdössä Tukholmasta InterRail-matkalle pidemmälle Eurooppaan ja niin oli sattumalta täysin tuntematon hyttikaverinikin. Tapasimme toisemme vielä Kööpenhaminan rautatieasemallakin ja moikkasimme toisiamme, sitten tiemme erkanivat, minä jatkoin kohti Itävaltaa ja hän kohti Alankomaita.
        Mitään parisuhdetta tai seksiseuraa en tosin ole koskaan yrittänytkään laivalta etsiä, en usko että se minulta onnistuisi siellä yhtään sen helpommin kuin missään muuallakaan.
        Jos kerran minä pystyn käymään ihan hyvin yksin laivalla, vaikka olenkin aika äärimmäisen epäsosiaali tapaus, mikset sinäkin pystyisi? Tai jos et kerta kaikkiaan pysty, niin ei ainakaan tarvitsisi kirjoittaa asiasta samaa tarinaa yhä uudestaan ja uudestaan.
        Anteeksi nyt jo etukäteen, mutta tuli tarve vähän avautua.

        Ei sinne laivalle tarvitse yksin lähteä kokeillakseen sitä, että millä tavalla siihen yksinoloon suhtaudutaan, kun sen tietää jo nyt etukäteen, että miten ihmiset suhtautuvat yksinäisiin nuoriin miehiin tollaisissa paikoissa, kuten baareissa ja laivaristeilyillä.

        No itse en vaan osaisi lähteä yksin mihinkään laivareissulle tai muuhun ulkomaan matkalle, kun se olisi mulle liian ongelmallista, enkä osaisi suhtautua siihen noin rennosti ja välinpitämättömästi, kun sä tunnut siihen suhtautuvan. Eikä sua selvästi edes pelota se, että miten ne muut ihmiset siihen yksinoloon ja yksin matkustamiseen suhtautuvat.

        En vaan pysty lähtemään yksin mihinkään tollaisiin paikkoihin, kun se olisi mulle liian rankkaa ja vaikeaa. Taitaa johtua siitä huonosta itsetunnosta ja itseluottamuksen puutteesta.


      • Yksimatkusteleva
        DarkFear kirjoitti:

        Ei sinne laivalle tarvitse yksin lähteä kokeillakseen sitä, että millä tavalla siihen yksinoloon suhtaudutaan, kun sen tietää jo nyt etukäteen, että miten ihmiset suhtautuvat yksinäisiin nuoriin miehiin tollaisissa paikoissa, kuten baareissa ja laivaristeilyillä.

        No itse en vaan osaisi lähteä yksin mihinkään laivareissulle tai muuhun ulkomaan matkalle, kun se olisi mulle liian ongelmallista, enkä osaisi suhtautua siihen noin rennosti ja välinpitämättömästi, kun sä tunnut siihen suhtautuvan. Eikä sua selvästi edes pelota se, että miten ne muut ihmiset siihen yksinoloon ja yksin matkustamiseen suhtautuvat.

        En vaan pysty lähtemään yksin mihinkään tollaisiin paikkoihin, kun se olisi mulle liian rankkaa ja vaikeaa. Taitaa johtua siitä huonosta itsetunnosta ja itseluottamuksen puutteesta.

        Helkutti mies. Pakko tähän on jotakin sanoa, kun kaikki kuvitelmasi johtuvat sinun omasta ajattelustasi.

        Itse olen liikkunut myös paljon yksin nuoresta miehestä alkaen (nyt olen jo keski-iässä) ja koskaan kukaan ole kysynyt, miksi liikun yksin. Ruotsin laivalla olen matkaillut sekä yksin että kaveriporukassa, eikä niissä ollut mitään eroa muiden suhtautumisessa minuun. Kaveriporukassa ollessa tosin itse en ollut kontaktissa muihin, koska oli niitä kavereita mukana. Mutta yksin silloinkin joskus laivalla liikuin, kun kävin esim. pelaamassa kasinolla yksin, kun kaverit eivät olleet kiinnostuneita rahapeleistä.

        Parhaiten tuollaiseen itseluottamuksen puutteeseen auttaa, kun kuvittelee omistavansa koko paikan ja suhtautuu omassa pään sisässään muihin sillä asenteella kuin paikan omistajana tekisi. Toimii ainakin itselläni mainiosti, jos joskus iskee heikomman itseluottamuksen hetki. Itseään voi psyykata niin halutessaa, koska kaikki tunteemme heijastelevat omia ajatuksiamme ja ajatuksiamme voimme hallita ihan niin kuin haluamme, vaikka tunteita emme voikaan täysin hallita.


      • ----
        DarkFear kirjoitti:

        Ei sinne laivalle tarvitse yksin lähteä kokeillakseen sitä, että millä tavalla siihen yksinoloon suhtaudutaan, kun sen tietää jo nyt etukäteen, että miten ihmiset suhtautuvat yksinäisiin nuoriin miehiin tollaisissa paikoissa, kuten baareissa ja laivaristeilyillä.

        No itse en vaan osaisi lähteä yksin mihinkään laivareissulle tai muuhun ulkomaan matkalle, kun se olisi mulle liian ongelmallista, enkä osaisi suhtautua siihen noin rennosti ja välinpitämättömästi, kun sä tunnut siihen suhtautuvan. Eikä sua selvästi edes pelota se, että miten ne muut ihmiset siihen yksinoloon ja yksin matkustamiseen suhtautuvat.

        En vaan pysty lähtemään yksin mihinkään tollaisiin paikkoihin, kun se olisi mulle liian rankkaa ja vaikeaa. Taitaa johtua siitä huonosta itsetunnosta ja itseluottamuksen puutteesta.

        DarkFear, täällä on nyt kaksi miestä (minä ja nimimerkki Yksinmatkusteleva) kertoneet sinulle käyneensä yksin laivalla eivätkä kohdanneensa lainkaan niitä painostavia kyselyitä joista sinä jatkuvasti näet painajaisia.
        Eikö olisi pikku hiljaa aika viimeinkin kokeilla sitä yksin laivalle lähtöä? Muistaakseni asut jossain vähän pohjoisempana. Lähde junalla joko Helsinkiin tai Turkuun ja lähde laivalla Tukholmaan. Ole laivalla yötä, käy välillä maissa (minä teen aina niin - laivamatka ilman maissa käyntiä tuntuu vähän tyhmältä) tai pysy koko aika laivassa, valinta on sinun. Palaa sitten takaisin Helsinkiin tai Turkuun ja palaa junalla takaisin kotiisi. Silloin koko homma on ohi ja voit onnitella itseäsi siitä että uskalsit käydä yksin matkalla.
        Jos sinua pelottaa mitä muut ihmiset laivalla sinulle sanovat, ei heitä tarvitse kohdata. Pysyttele välillä hytissä, käy välillä muina miehinä kiertelemässä käytävillä ja kannella. Käy välillä baarissa yhdellä oluella. Vältä yökerhon saalistusmeininkiä keskellä yötä. Niin minäkin aina teen. Pysyttele vaikka koko matka yksin hytissä jos sinusta niin tuntuu.
        Jos sinusta tuntuu etteivät vanhemmat suhtaudu siihen hyvällä se on yksi p*skan hailee. Olet aikuinen mies etkä enää vanhempiesi holhouksessa. Tässä on sentään kyse vain yhdestä laivaristeilystä, ei mistään ongelmallisesta tapauksesta. Saattaisivat vanhempasi olla vielä hyvillään kun heidän poikansa on itsenäistynyt.


      • ---- kirjoitti:

        DarkFear, täällä on nyt kaksi miestä (minä ja nimimerkki Yksinmatkusteleva) kertoneet sinulle käyneensä yksin laivalla eivätkä kohdanneensa lainkaan niitä painostavia kyselyitä joista sinä jatkuvasti näet painajaisia.
        Eikö olisi pikku hiljaa aika viimeinkin kokeilla sitä yksin laivalle lähtöä? Muistaakseni asut jossain vähän pohjoisempana. Lähde junalla joko Helsinkiin tai Turkuun ja lähde laivalla Tukholmaan. Ole laivalla yötä, käy välillä maissa (minä teen aina niin - laivamatka ilman maissa käyntiä tuntuu vähän tyhmältä) tai pysy koko aika laivassa, valinta on sinun. Palaa sitten takaisin Helsinkiin tai Turkuun ja palaa junalla takaisin kotiisi. Silloin koko homma on ohi ja voit onnitella itseäsi siitä että uskalsit käydä yksin matkalla.
        Jos sinua pelottaa mitä muut ihmiset laivalla sinulle sanovat, ei heitä tarvitse kohdata. Pysyttele välillä hytissä, käy välillä muina miehinä kiertelemässä käytävillä ja kannella. Käy välillä baarissa yhdellä oluella. Vältä yökerhon saalistusmeininkiä keskellä yötä. Niin minäkin aina teen. Pysyttele vaikka koko matka yksin hytissä jos sinusta niin tuntuu.
        Jos sinusta tuntuu etteivät vanhemmat suhtaudu siihen hyvällä se on yksi p*skan hailee. Olet aikuinen mies etkä enää vanhempiesi holhouksessa. Tässä on sentään kyse vain yhdestä laivaristeilystä, ei mistään ongelmallisesta tapauksesta. Saattaisivat vanhempasi olla vielä hyvillään kun heidän poikansa on itsenäistynyt.

        No varmaan ne eivät ole kohdanneet laivamatkoilla niitä painostavia kyselyitä, jotka ovat liikkuneet laivalla vain noissa tax-free kaupoissa, muissa myymälöissä ja pysyneet hyteissään suurimman osan matka-ajasta. Mutta kuten itsekin tossa sanoit just sen, että kannattaa vältellä tota yökerhojen saalistusmeininkiä. Eli tiedät selvästi itsekin sen, että tollaiset paikat ovat just niitä kaikkein pahimpia yksinäisille nuorille miehille. Noissa paikoissa kun sitä kohtaa juurikin sitä painostavaa kyselyä omasta yksinäisyydestä ja siitä, että miksei ole ketään kavereita siellä mukana. Aivan samanlaista meininkiä kun maissakin yökerhoissa, eli ei sovi nämä paikat alkuunkaan yksinäisille nuorille miehille, kuten itsekin sen tiedät.

        En todellakaan lähtisi laivalle sillä periaatteella, että haluaisin pysytellä koko matkan yksin hytissäni. Ei tollaisesta matkasta olisi mitään iloa, sillä laivalla täytyy saada nimenomaan nauttia baareissa kiertelystä ja ym. laivan tarjoamista paikoista. Mieluummin sitä viettäisi aikansa sitten ihan yksin kotona ollessa ja tulisi vielä edullisemmaksi kun laivalle lähtö.

        Enkä myös suostuisi yksin laivalle koskaan lähtemään, kun siinä olisi se suuri riski, että siellä saattaisi törmätä joihinkin tuttuihin ihmisiin, jotka sitten kyselisivät siitä yksinolosta ja siitä miksei ole ketään kavereita siellä mukana. Aina sitä voi sattumalta osua samalle laivalle esim. työkavereita, vanhoja koulukavereita, naapureita tai muita tuttuja tyyppejä.


      • ----
        DarkFear kirjoitti:

        No varmaan ne eivät ole kohdanneet laivamatkoilla niitä painostavia kyselyitä, jotka ovat liikkuneet laivalla vain noissa tax-free kaupoissa, muissa myymälöissä ja pysyneet hyteissään suurimman osan matka-ajasta. Mutta kuten itsekin tossa sanoit just sen, että kannattaa vältellä tota yökerhojen saalistusmeininkiä. Eli tiedät selvästi itsekin sen, että tollaiset paikat ovat just niitä kaikkein pahimpia yksinäisille nuorille miehille. Noissa paikoissa kun sitä kohtaa juurikin sitä painostavaa kyselyä omasta yksinäisyydestä ja siitä, että miksei ole ketään kavereita siellä mukana. Aivan samanlaista meininkiä kun maissakin yökerhoissa, eli ei sovi nämä paikat alkuunkaan yksinäisille nuorille miehille, kuten itsekin sen tiedät.

        En todellakaan lähtisi laivalle sillä periaatteella, että haluaisin pysytellä koko matkan yksin hytissäni. Ei tollaisesta matkasta olisi mitään iloa, sillä laivalla täytyy saada nimenomaan nauttia baareissa kiertelystä ja ym. laivan tarjoamista paikoista. Mieluummin sitä viettäisi aikansa sitten ihan yksin kotona ollessa ja tulisi vielä edullisemmaksi kun laivalle lähtö.

        Enkä myös suostuisi yksin laivalle koskaan lähtemään, kun siinä olisi se suuri riski, että siellä saattaisi törmätä joihinkin tuttuihin ihmisiin, jotka sitten kyselisivät siitä yksinolosta ja siitä miksei ole ketään kavereita siellä mukana. Aina sitä voi sattumalta osua samalle laivalle esim. työkavereita, vanhoja koulukavereita, naapureita tai muita tuttuja tyyppejä.

        En minäkään yksin laivalle lähde muuten kuin päästäkseni käymään Suomen ulkopuolella. Mutta siihen tulee tarvetta noin kerran tai pari vuodessa, ja silloin luontevin tapa on lähteä yksin laivamatkalle.
        Olen kyllä itse aika h*lvetin ujo ja introvertti, mutta suoraan sanoen sinä vaikutat vielä enemmän sellaiselta. Tämä ei ole kovin pahalla sanottu, en edes tunne sinua, mutta sellainen käsitys sinusta on minulle näiden Suomi24-viestien kautta muodostunut.
        Minä itsen nimen omaan pidän siitä että saan käydä yksin mahdollisimman kaukana kotoa. Nautin siitä että olen ihan omalla vastuullani, eikä kukaan ole minua auttamassa. En minä näillä yksinäisillä laivamatkoillani ole koskaan koko aikaa pysytellyt yksin hytissäni, vaan aina olen kierrellyt laivaa ja katsellut ihmisiä, joskus jopa yrittänyt saada heihin kontaktia laivan baarissa. Se minun mielestäni kuuluu asiaan. Ikinä en ole etsinyt seksiseuraa laivalta enkä usko että se tulee minulta koskaan onnistumaankaan.
        Mutta sinä toistelet aina tätä samaa juttua että haluaisit päästä laivalle mutta et kehtaa yksin mennä. Minä olin hädin tuskin 20-vuotias kun ensimmäistä kertaa laivalle yksin menin. En ollut edes muuttanut pois vanhempieni luota vielä. Eikö sinunkin olisi korkea aika joskus edes kokeilla tätä?


      • Anonyymi
        Darkkis.. kirjoitti:

        Sä oletkin väärän ikäinen tai väärää sukupuolta. Et voi ymmärtää.

        Mamelon tunnistaa siitä ettei ole koskaan käynyt missään. Esim ulkomailla.
        Kaupassa käyntikin pelottaa.


    • Senkus menet

      jos on noin halvat huvit, mutta pidä myös mielessä ettet olisi ensimmäinen mies, josta ei sen koommin kuulla...

    • pysykää maissa

      Laivalmatkan aikana menee rahaa joku 3-400 . Sillä sais jo jonkun maksullisen naisen maista jolta sais varmana pimppiä.

      • DarkFear.

        Ei yksinäinen mies voi maksullisen naisen luokse mennä, kun se kuitenkin kovasti ihmettelisi sitä, että tulitko yksin tänne ja inhottavasti ihmettelisi, että mikset halua kaverin kanssa kolmen kimppaa, kun saisi ryhmäalennuksella ja sitä joutuu sitten sitä kovasti häpeilemään ja lähtemään häntä koipien välissä kotiin, kun ei siitä seksistä enää tuollaisten inhottavien kyselyiden jälkeen kuitenkaan mitään tulisi.


      • Ei taida olla
        DarkFear. kirjoitti:

        Ei yksinäinen mies voi maksullisen naisen luokse mennä, kun se kuitenkin kovasti ihmettelisi sitä, että tulitko yksin tänne ja inhottavasti ihmettelisi, että mikset halua kaverin kanssa kolmen kimppaa, kun saisi ryhmäalennuksella ja sitä joutuu sitten sitä kovasti häpeilemään ja lähtemään häntä koipien välissä kotiin, kun ei siitä seksistä enää tuollaisten inhottavien kyselyiden jälkeen kuitenkaan mitään tulisi.

        aito Darkkis tämä,vaan imitaatio.


      • ----
        Ei taida olla kirjoitti:

        aito Darkkis tämä,vaan imitaatio.

        Oli kai se aika helppo huomata muutenkin.


      • Ei taida olla kirjoitti:

        aito Darkkis tämä,vaan imitaatio.

        Hyvä että joku tajusi, sillä mä kun kirjoitan aina vain kirjautuneena.


      • ----

        Onpas sinulla aika huikentelevaiset laivamatkat. Jos itse laskeskelen laivamatkan hintaa:
        * Itse matka Helsingistä Tukholmaan ja takaisin: 100 €
        * Ruoka ja olut laivan ravintolassa: 20 €
        * Saunamaksu: 5 €
        * Kolme olutta lisää laivan baarissa: 15 €
        * Kahvi voileipä aamulla kahvilassa: 5 €
        * Muutama tax-free -olut kotiin vietäväksi: 10 €
        Tästä tulee yhteensä 165 €, eli vähän yli puolet sinun arviosi alarajasta. Mitä sinä siellä laivalla oikein edes teet kun tuon verran rahaa kuluu?


      • ---- kirjoitti:

        Onpas sinulla aika huikentelevaiset laivamatkat. Jos itse laskeskelen laivamatkan hintaa:
        * Itse matka Helsingistä Tukholmaan ja takaisin: 100 €
        * Ruoka ja olut laivan ravintolassa: 20 €
        * Saunamaksu: 5 €
        * Kolme olutta lisää laivan baarissa: 15 €
        * Kahvi voileipä aamulla kahvilassa: 5 €
        * Muutama tax-free -olut kotiin vietäväksi: 10 €
        Tästä tulee yhteensä 165 €, eli vähän yli puolet sinun arviosi alarajasta. Mitä sinä siellä laivalla oikein edes teet kun tuon verran rahaa kuluu?

        No kyllä tolle laivamatkalle voi laskea selvästi enemmän hintaa, kun vaikka nyt esim. toi mainitsemasi 165euroa.

        Tässä nyt alustava matkabudjetti:

        - Itse matka hesa - Stokis ja takaisin n. 60 euroa (ale-hintaan)
        - Ruokailu laivan raflassa buffet-pöydästä 35 euroa
        - Ruokailu laivalla myös paluumatkalla, joko buffasta 35 euroa tai jostain muusta raflasta n. 15-20 euroa.
        - Kahvi ja voileipä aamupalaksi kahvilassa 5 euroa
        - Ostokset tax-freessa ja alkoholijuomat illaksi n. 100 euroa
        - Muutamat juomat laivan baareissa n. 20-30 euroa

        Näistä tuleekin yhteensä vähintään n. 220-230 euroa ja lisää riippuen siitä, miten paljon käyttää rahaa ruokailuun laivalla ja ostoksiin tax-freessa. Kannattaa laskea myös mukaan hieman sitä, että mitä ostelee Tukholmassa ja minkä verran laittaa siellä rahaa menemään.


      • ----
        DarkFear kirjoitti:

        No kyllä tolle laivamatkalle voi laskea selvästi enemmän hintaa, kun vaikka nyt esim. toi mainitsemasi 165euroa.

        Tässä nyt alustava matkabudjetti:

        - Itse matka hesa - Stokis ja takaisin n. 60 euroa (ale-hintaan)
        - Ruokailu laivan raflassa buffet-pöydästä 35 euroa
        - Ruokailu laivalla myös paluumatkalla, joko buffasta 35 euroa tai jostain muusta raflasta n. 15-20 euroa.
        - Kahvi ja voileipä aamupalaksi kahvilassa 5 euroa
        - Ostokset tax-freessa ja alkoholijuomat illaksi n. 100 euroa
        - Muutamat juomat laivan baareissa n. 20-30 euroa

        Näistä tuleekin yhteensä vähintään n. 220-230 euroa ja lisää riippuen siitä, miten paljon käyttää rahaa ruokailuun laivalla ja ostoksiin tax-freessa. Kannattaa laskea myös mukaan hieman sitä, että mitä ostelee Tukholmassa ja minkä verran laittaa siellä rahaa menemään.

        No tämä olikin laskettu oman kokemukseni mukaan. Tykkään syödä menomatkalla hyvin, mutta paluumatkalla laiva tulee niin aikaisin satamaan että tyydyn voileipään ja kahviin. Menomatkalla menee baarissa noin kolme-neljä olutta mutta paluumatkalla ostan tax freestä korkeintaan yhden sixpackin olutta ja ehkä vähän karkkia. Eli kyllä se hyvin tähän 165 € jäisi.
        Sinunkin laskelmiesi yläraja näyttäisi olevan 70 € vähemmän kuin nimimerkin "pysykää maissa" alaraja, eli edelleenkin ihmettelen mistä hän repi tuon laskelman.

        Toisaalta kun minä lähden yksin laivaristeilylle, niin tärkeintä on matkakohde, ei itse matka. Tuohon 165 € oli laskettu pelkästään itse laivalla kulutetut rahat. Arvioisin että esimerkiksi viime kesänä tekemäni kesälomamatka, johon sisältyi laivaristeily ja sieltä edelleen InterRail-matka Itävaltaan ja lentomatka sieltä Viroon maksoi minulle reilusti toistatuhatta euroa. Mutta näitä matkoja en teekään kuin korkeintaan kerran vuodessa, ja silloinkin itse matkustamisen takia, en biletyksen.


      • ---- kirjoitti:

        No tämä olikin laskettu oman kokemukseni mukaan. Tykkään syödä menomatkalla hyvin, mutta paluumatkalla laiva tulee niin aikaisin satamaan että tyydyn voileipään ja kahviin. Menomatkalla menee baarissa noin kolme-neljä olutta mutta paluumatkalla ostan tax freestä korkeintaan yhden sixpackin olutta ja ehkä vähän karkkia. Eli kyllä se hyvin tähän 165 € jäisi.
        Sinunkin laskelmiesi yläraja näyttäisi olevan 70 € vähemmän kuin nimimerkin "pysykää maissa" alaraja, eli edelleenkin ihmettelen mistä hän repi tuon laskelman.

        Toisaalta kun minä lähden yksin laivaristeilylle, niin tärkeintä on matkakohde, ei itse matka. Tuohon 165 € oli laskettu pelkästään itse laivalla kulutetut rahat. Arvioisin että esimerkiksi viime kesänä tekemäni kesälomamatka, johon sisältyi laivaristeily ja sieltä edelleen InterRail-matka Itävaltaan ja lentomatka sieltä Viroon maksoi minulle reilusti toistatuhatta euroa. Mutta näitä matkoja en teekään kuin korkeintaan kerran vuodessa, ja silloinkin itse matkustamisen takia, en biletyksen.

        No laivalla saa kyllä menemään aina rahaa yllättävän paljon noihin ravintoloihin, baareihin ja tietenkin tax-freehen. Kuitenkin vähintään toisella matkalla on käytävä syömässä tuolla laivan buffetissa ja tax-freesta joutuu ostamaan ainakin tupakkakartongin ja jonkin verran myös olutta ja muita juomia.


      • ----
        DarkFear kirjoitti:

        No laivalla saa kyllä menemään aina rahaa yllättävän paljon noihin ravintoloihin, baareihin ja tietenkin tax-freehen. Kuitenkin vähintään toisella matkalla on käytävä syömässä tuolla laivan buffetissa ja tax-freesta joutuu ostamaan ainakin tupakkakartongin ja jonkin verran myös olutta ja muita juomia.

        Täytyy kyllä tässä vaiheessa kysyä, että oletko sinä DarkFear koskaan laivalla oikeasti käynyt? Olet jo monen vuoden ajan toistellut pyyntöäsi seuraa laivalle ja kertonut ettei sinne kannata yksin lähteä. Jos et ole siellä koskaan käynyt, mistä tiedät että siellä saa menemään rahaa niin paljon? Ja jos olet, kerro konkreettinen esimerkki kuinka paljon rahaa olet kuluttanut. Ei tarvitse olla euroa myöten oikein, kunhan suuruusluokka käy ilmi.
        Minä olen käynyt monesti yksin laivalla, ja yleensä laivalla kulutettu rahamäärä on jäänyt reilusti alle 200 €. Se tosin on pientä koko matkalla kulutettuun rahamäärään, siihen on yleensä sisältynyt junamatka Tukholmasta pidemmälle Eurooppaan, hotellihuone, ruoat ja juomat, yms.


    • tämä kummaa

      Minkähän takia yksinäistä naista ei ihmetellä ja häntä myös lähestytään varmasti.

      • No tietenkin siksi, koska naisten kohdalla sitä yksin reissuamista ja yksin baareissa käymistä pidetään tänä päivänä hienona ja ihailtavana asiana, kun naispuolinen henkilö uskaltaa lähteä yksin tollaisiin paikkoihin, eikä tartte olla koko ajan kavereita siellä mukana ja turvana. Miesten ja etenkin nuorten miesten kohdalla sitä yksin liikkumista tollaisissa paikoissa, kuten just baareissa ja laivaristeilyillä pidetään pelkästään säälittävänä ja merkkinä nuoren miehen yksinäisyydestä, surkeudesta ja siitä ettei hänellä ole ketään kavereita, kun on joutunut yksin tollaisiin paikkoihin lähtemään.

        Näin se asia muuten on ja se on myös ihan täysi fakta!!


      • ----

        Varmasti samasta syystä kuin muuallakin kuin laivalla: Miesten on nimen omaan helpompi lähestyä yksinäistä naista kuin kaveriporukassa olevaa. Naiset taas lähestyvät mieluummin kaveriporukassa olevaa miestä kuin yksinäistä.
        Niin, ja viitaten edelleen keskustelun alkuperäiseen aiheeseen, silloin harvoin kun minä lähden laivalle (etupäässä yksin), menen sinne päästäkseni Tukholmaan. En päästäkseni bailaamaan tai iskemään naisia. Toki voi sielläkin ihmisille jutella ja muuten ottaa kontaktia, mutta pääasia on minulle aina ollut itse matka. Naisia voin yhtä hyvin etsiä kotona Helsingissäkin.


      • "#:¤"%¤%56t3g
        DarkFear kirjoitti:

        No tietenkin siksi, koska naisten kohdalla sitä yksin reissuamista ja yksin baareissa käymistä pidetään tänä päivänä hienona ja ihailtavana asiana, kun naispuolinen henkilö uskaltaa lähteä yksin tollaisiin paikkoihin, eikä tartte olla koko ajan kavereita siellä mukana ja turvana. Miesten ja etenkin nuorten miesten kohdalla sitä yksin liikkumista tollaisissa paikoissa, kuten just baareissa ja laivaristeilyillä pidetään pelkästään säälittävänä ja merkkinä nuoren miehen yksinäisyydestä, surkeudesta ja siitä ettei hänellä ole ketään kavereita, kun on joutunut yksin tollaisiin paikkoihin lähtemään.

        Näin se asia muuten on ja se on myös ihan täysi fakta!!

        No vittu nyt kyllä puhut asiaa! Se on just näin!

        Mutta pitääkö tähän alistua? Pitää!


      • ---- kirjoitti:

        Varmasti samasta syystä kuin muuallakin kuin laivalla: Miesten on nimen omaan helpompi lähestyä yksinäistä naista kuin kaveriporukassa olevaa. Naiset taas lähestyvät mieluummin kaveriporukassa olevaa miestä kuin yksinäistä.
        Niin, ja viitaten edelleen keskustelun alkuperäiseen aiheeseen, silloin harvoin kun minä lähden laivalle (etupäässä yksin), menen sinne päästäkseni Tukholmaan. En päästäkseni bailaamaan tai iskemään naisia. Toki voi sielläkin ihmisille jutella ja muuten ottaa kontaktia, mutta pääasia on minulle aina ollut itse matka. Naisia voin yhtä hyvin etsiä kotona Helsingissäkin.

        Niin koska yksinäisiä nuoria miehiä pidetään aina luusereina ja säälittävinä tapauksina, jotka on parempi jättää vain yksin oman onnensa nojaan, sillä ei heille kannata koskaan mennä mitään juttelemaan. Tällä tavalla ne kaikki nuoret aina just ajattelevat. Hyvä kuulla, kun kerrankin joku kertoo mun olevan tässä asiassa ihan oikeassa.


      • Voi voi sentään
        DarkFear kirjoitti:

        Niin koska yksinäisiä nuoria miehiä pidetään aina luusereina ja säälittävinä tapauksina, jotka on parempi jättää vain yksin oman onnensa nojaan, sillä ei heille kannata koskaan mennä mitään juttelemaan. Tällä tavalla ne kaikki nuoret aina just ajattelevat. Hyvä kuulla, kun kerrankin joku kertoo mun olevan tässä asiassa ihan oikeassa.

        Olipa yllätys että DF saapuu kommentoimaan, kun esiin nousee ketju jossa puhutaan laivaristeilyistä. Sehän on sitä laatukeskustelua :D

        Hei DF. Mites on vuosi vierähtänyt? Oletko saanut mitään aikaiseksi, vai ollut pelkästään töissä? Vieläkö istut kotona tärisemässä mitä muut ajattelee, etkä uskalla tehdä mitään mitä haluaisit? Kuinka kauan ajattelit jatkaa samalla kaavalla? 40-vuotiaaksi? Viisikymppiseksi?

        Kai ymmärrät, että tuhlaat omaa nuoruuttasi? Tai ethän sinä enää kauhean nuorikaan ole.


      • Voi voi sentään kirjoitti:

        Olipa yllätys että DF saapuu kommentoimaan, kun esiin nousee ketju jossa puhutaan laivaristeilyistä. Sehän on sitä laatukeskustelua :D

        Hei DF. Mites on vuosi vierähtänyt? Oletko saanut mitään aikaiseksi, vai ollut pelkästään töissä? Vieläkö istut kotona tärisemässä mitä muut ajattelee, etkä uskalla tehdä mitään mitä haluaisit? Kuinka kauan ajattelit jatkaa samalla kaavalla? 40-vuotiaaksi? Viisikymppiseksi?

        Kai ymmärrät, että tuhlaat omaa nuoruuttasi? Tai ethän sinä enää kauhean nuorikaan ole.

        Totta kai mua kiinnostaa kommentoida sellaisia aiheita, jotka sattuvat mua kiinnostamaan. Tällä palstalla kun sitä ei juuri koskaan näe tätä nykyä mitään asiallista ja tasokasta keskustelua.

        Tässähän tämä vuosi on mennyt ihan samalla tavoin kun ennenkin, eli pääasiassa töissä käydessä, ei ole tullut laivaristeilyillä tai missään matkoilla käytyä.

        Miten niin tuhlaan muka nuoruuttani? Ei kai se ole mitään tuhlaamista, jos jättää tekemättä sellaisia asioita, joista ei itse nauti ollenkaan, kuten esim. yksin tehdyistä laivaristeilyistä?

        No mulla onneksi on vielä aikaa tehdä elämässäni kaikenlaista, kun sitä ollaan kuitenkin vielä nuoria. Nuoruusikä kun kestää tonne neljäkymppiseksi saakka ja sittenkin sitä ollaan vasta varhaiskeski-ikäisiä.


    • ap.

      Haha, tämä puutteesta syntynyt trollini onkin taas etusivulla. Olen edelleen ihan yhtä puutteessa. En ole saanut seksiä tai edes yrittänyt sitä saada vuoden aikana mistään, enkä ole käynyt laivalla, eikä se ollut oikeasti edes suunnitelmissa.

    • 121224

      Miksi saisi laivalla jos ei saa baarissa?

      • t6a4w6taw6t

        Naiset ei pääse laivalta pakoon. Pakko tyytyä siihen mitä on tarjolla.


    • Komea mies

      Muistan hyvin 10 vuotta sitten, kun olin vielä 30-vuotias niin sain erittäin hyvää pillua. Olin ja olen vieläkin keskimääräistä komeampi.
      Nyt olin kuukausi sitten laivalla ja käteen meni, eli 40-vuotiaalle ei oikein irtoa. Ei edes oikein sellaisia järkeviä vaihtotehtojakaan ollut tarjolla. Oli liian nuorta, tai sitten liian vanhaa, vaikka en nyt niin hirveän tarkka olisikaan. 20-50 vuotta on ikähaitari tuollaisessa paikassa ja muutaman rohkaisevan jälkeen,,,

    • KENEN SILMISSÄ MUKA.

      "En kyllä suosittele keksimään mitään tollaisia valheita siitä, että on kadottanut kaverit ym. vastaavaa, kun kuitenkin ne valheet lopulta paljastuvat ja siinä onkin sitten vaan oma maine kokonaan mennyttä"

      • No tietenkin niiden ihmisten silmissä, joille se totuus itsestään paljastuu. Mikä tässä on niin vaikea käsittää?


    • 12+18

      Ihme paskaa jauhatte, darkfear kuulostaa henkilöltä joka ei koskaan ole käynyt missään vaan pysyy kotonaan kaiken ajan koska ei uskalla tehdä mitään.

      Ei ole mitään ihmeellistä matkustaa yksinään laivalla tai ulkomailla, tai sitten mennä esim baariin, kukaan koskaan ole kysynyt missään mikset tullut tänne kaveriporukassa, aina sieltä löytyy jengiä jonka kanssa viettää aikaa.

    • mies32

      Sanoisin kyllä, että Helsingin keskusta viikonloppuiltana on paljon parempi paikka saada naista. Jo valikoimakin on suurempi. Laivalla voi hyvinkin käydä niin, että siellä ei ole yhtään sytyttävää tapausta koko veneessä. Eräänkin kerran oli eläkeläisristeily. Ja usein taas disko täynnä teinejä.

      Eikä se naisten asennekaan laivalla nyt niin paljon eroa maista. Toki tapauskohtaista, mutta aika perusbaarimeno laivalla mielestäni on. Suurin bonus siinä, että hytit ovat lähellä ja niissä myös hengaillaan ja tutustutaan monesti.

    • ----

      Kävin Tallinnan-risteilyllä tänä viikonloppuna kaveriporukassa, ja yökerhossa yksi puolituttu nainen käytännössä liimaantui sekä minuun että kahteen muuhun mieheen, kuhunkin vuorotellen. Pääsin tanssimaan hänen kanssaan erityisen läheisesti, ja niin pääsivät nuo kaksi muutakin miestä. Ilta johti sitten siihen että nainen lähti yhden noista toisista miehistä matkaan. Ei tullut mitään panoa tai muutakaan läheisempää kontaktia koko matkan aikana mutta sentään tuli todistettua että minussa on kuin onkin edes jotain vetovoimaa naisia kohtaan.

    • lähtiskö

      Kertokaas, onko laivalla tullut yksin käytyä ja mikä oli fiilis ?

      • Marc_0

        Työn puolesta joudun aina silloin tällöin seilaamaan tuota hel-tukholma väliä. Kyllä siellä laivan diskossa aina joskus on ihan hyvä tunnelma ja sopivaa naisseuraa paikalla, mutta lähes yhtä usein ei löydy kuin 1-2 naista joiden kanssa voisi mennä edes juttelemaan. Eli melkoista tuuripeliä se on. Jos matkustaa perjantaina tai lauantaina, niin silloin on paremmat mahdollisuudet kuin muina päivinä matkustettaessa. Siljalla enemmän 20-30v naisia kuin viikkarilla viikonloppuisin.

        Minua "onnistaa" ehkä 4-5 kertaa vuodessa laivalla, tosin käyn melkein joka kuukausi, joten kovinkaan suuresta onnistumisprosentista ei voida puhua. Myöskään aina käytössä ei ole parivuoteella varustettua sänkyä, joten sekin vähentää sitä kokemuksen laatua.

        Laivalla ei kannata olla kovinkaan humalassa, joku 2-5 annosta alkoholia riittää vallan mainiosti hyvään juhlatunnelmaan. Hytissä on hyvä aina pitää paria juomaa siltä varalta että voi kutsua mukavan naisen niitä sinne maistelemaan. Passi ja muut arvokkaat tavarat piiloon laukkuun ennen yökerhoon lähtemistä.

        Käy suihkussa, laita siistit vaatteet päälle. Ole kohtelias, aktiivinen ja juttele aina pidempään ihan muista asioista naisten kanssa kuin siitä mitä itselläsi on mielessä. Jos jutustelu sujuu, niin sitten voit kokeilla vähän rohkeampaakin jutustelua, mutta tässäkin asiassa kannattaa huomioida se kellonaika. Mitään seksiin viittaavaa ei yleensä kannata ottaa puheeksi ennen puoltayötä, ellei aloite aiheeseen tule sitten naiselta. 4 aikaan on jo auttamatta liian myöhäistä olla liikenteessä, kun siinä vaiheessa kaikki hyvät ovat jo poistuneet yökerhosta ja jäljellä on vain liian humalaisia tai bilehileitä joiden kanssa se onnistuminen on sitten mitä on.

        Itse olen hyvin usein kuullut naisilta sen että n. 30v täyspäisistä siisteistä ja kohteliaista suomalaisista miehistä on laivoilla huutava pula, sillä suurin osa laivalla olevista miehistä on joko ulkomaalaisia, liian humalassa tai liian ujoja tapauksia. Eli kyllä siellä kannattaa käydä, ellet sitten ole jollain tapaa täysin toivoton tapaus naisten suhteen.


      • lähtiskö
        Marc_0 kirjoitti:

        Työn puolesta joudun aina silloin tällöin seilaamaan tuota hel-tukholma väliä. Kyllä siellä laivan diskossa aina joskus on ihan hyvä tunnelma ja sopivaa naisseuraa paikalla, mutta lähes yhtä usein ei löydy kuin 1-2 naista joiden kanssa voisi mennä edes juttelemaan. Eli melkoista tuuripeliä se on. Jos matkustaa perjantaina tai lauantaina, niin silloin on paremmat mahdollisuudet kuin muina päivinä matkustettaessa. Siljalla enemmän 20-30v naisia kuin viikkarilla viikonloppuisin.

        Minua "onnistaa" ehkä 4-5 kertaa vuodessa laivalla, tosin käyn melkein joka kuukausi, joten kovinkaan suuresta onnistumisprosentista ei voida puhua. Myöskään aina käytössä ei ole parivuoteella varustettua sänkyä, joten sekin vähentää sitä kokemuksen laatua.

        Laivalla ei kannata olla kovinkaan humalassa, joku 2-5 annosta alkoholia riittää vallan mainiosti hyvään juhlatunnelmaan. Hytissä on hyvä aina pitää paria juomaa siltä varalta että voi kutsua mukavan naisen niitä sinne maistelemaan. Passi ja muut arvokkaat tavarat piiloon laukkuun ennen yökerhoon lähtemistä.

        Käy suihkussa, laita siistit vaatteet päälle. Ole kohtelias, aktiivinen ja juttele aina pidempään ihan muista asioista naisten kanssa kuin siitä mitä itselläsi on mielessä. Jos jutustelu sujuu, niin sitten voit kokeilla vähän rohkeampaakin jutustelua, mutta tässäkin asiassa kannattaa huomioida se kellonaika. Mitään seksiin viittaavaa ei yleensä kannata ottaa puheeksi ennen puoltayötä, ellei aloite aiheeseen tule sitten naiselta. 4 aikaan on jo auttamatta liian myöhäistä olla liikenteessä, kun siinä vaiheessa kaikki hyvät ovat jo poistuneet yökerhosta ja jäljellä on vain liian humalaisia tai bilehileitä joiden kanssa se onnistuminen on sitten mitä on.

        Itse olen hyvin usein kuullut naisilta sen että n. 30v täyspäisistä siisteistä ja kohteliaista suomalaisista miehistä on laivoilla huutava pula, sillä suurin osa laivalla olevista miehistä on joko ulkomaalaisia, liian humalassa tai liian ujoja tapauksia. Eli kyllä siellä kannattaa käydä, ellet sitten ole jollain tapaa täysin toivoton tapaus naisten suhteen.

        Hyvä teksti, kiitoksia. Ite oon 25v, joten minullahan on tuohon kolmeenkymppiin vielä matkaa. Mitä ikäluokkaa muuten edustat?


    • kokematon1

      Pitääkin tätä aihetta nostella. Olen lähdössä kesäloman alussa (kesäkuun alussa) laivalle kaverini kanssa, vajaa parikymppinen sinkkumies. Laivamatkoilta ei ole juurikaan kokemuksia, millä mielellä naiset yleensä ovat laivalla. Jos heille menee juttelemaan, pitävätkö he säälittävänä pervona, vai kiinnostaako heitä alkaa myös juttelemaan vastavuoroisesti?
      Tietenkin pillu mielessä, suomeksi sanottuna.

      • kokematon1

        Tarkoitin siis, että olemme kaverini kanssa vajaita parikymppisiä miehiä, näin selvennyksenä.


      • joskusolinnuori
        kokematon1 kirjoitti:

        Tarkoitin siis, että olemme kaverini kanssa vajaita parikymppisiä miehiä, näin selvennyksenä.

        No kuulkaas vajaat kakskymppiset miehet. Ite olen päälle kolmekymppinen ja edelleen vähän vajaa:)
        Nii siis:
        Laivallahan ollaan hieman normaalia vähemmän sosiaalisesti varautuneena, eli sielä ollaan jutustelutuulella liikenteessä.. Muistan kun sillon parikymppisenä ei tarvinnut muuta kun muutaman oluen nousu saada päälle ja mennä kaverin kanssa juttelemaan 2- tai useamman misun porukalle ja loput hoitui "kuin ittestään".

        En tiedä miten sen selittäsi järkevämmin mutta jos nykyään joku tulee mulle laivalle mukavia juttelemaan noin niinkun kuka tahansa ei välttämättä se chicksi joka haluaa qullia, mutta yleensä kuka vaan, tuntisin itteni tosi epäkohteliaaks, jos en juttelis takas.


    • piiloalfa

      Haha. Tämä on minun muinainen DarkFear-baitti. Unohdin jo, että olin tehnyt tämän.

      • piiloalfa

        Oho, olin tuolla aiemmin todennut: "Haha, tämä puutteesta syntynyt trollini onkin taas etusivulla. Olen edelleen ihan yhtä puutteessa. En ole saanut seksiä tai edes yrittänyt sitä saada vuoden aikana mistään, enkä ole käynyt laivalla, eikä se ollut oikeasti edes suunnitelmissa."

        Tuo oli aika tasan vuoden päästä ketjun aloittamisesta... Tuolloin en ollut vielä tutustunut nofapin ihmeelliseen maailmaan.


    • Laivalleyksin

      No, olitko yksin laivalla?

    • Naisasialooser1

      Itse sain laivalta pillua toissa kesänä ja vieläpä 6 vuotta nuoremmalta naiselta. Sanoisin, että viking lineltä irtoaa paremmin pillua kuin siljalta. Silja on enemmän perhelaiva kuin biletyslaiva ja baaritkin menevät aikaisemmin kiinni eli samaan aikaan kuin maissakin, vikingillä bileet jatkuvat yli aamuviiden.

    • Kannattaa pysyä suht selvänä laivalla..

    • joulujuhlat

      juuri hiljattain tulin laivalta ja oli melko riemukasta menoa. Mukana oli erään sairaalan kätilöt viettämässä pikkujouluja. Hytin ovella jo luki "puumat toisessa kuumat jne.
      kyllä nuo naiset jotka pääsevät vapaalle silloin tällöin niin alkoholin nauttiminen vie kyllä kaikki estot. Kolmea eri mimmiä tuli jyystettyä. 23v sinkku, 42v eronnut ja 53 v rouva. Oli eri kokoista , karvatonta ja aitoa karvakaulusta. nam.

      • Anonyymi

        Pakko vaa nauraa


    • Anonyymi

      "Niin ei sinne laivalle ole todellakaan mitään järkeä yksin lähteä, kun kaikki ihmiset kuitenkin sitä ihmettelisivät ja tulisivat painostavaan sävyyn kovasti kyselemään, että miksei ole ketään kavereita siellä mukana."

      tässä darkfear tekstiä vuodelta 2011.
      Ollut silloin jo pimeä.

      • Enhän mä mitään pimeä ole koskaan ollut, kun kerroin siinä vaan tosiasioita siitä nuoren miehen yksinolosta ja siitä, että kuinka sitä ei yksin kannata nuoren miehen koskaan mihinkään matkoille lähteä. Täytyy sitä aina nuorella miehellä olla ne kaverit mukana baareissa, laivaristeilyllä ja muilla ulkomaan matkoilla, ettei muut ihmiset ajattelisi kaikkea negatiivista siitä nuoren miehen yksinäisyydestä.


      • Anonyymi
        DarkFear kirjoitti:

        Enhän mä mitään pimeä ole koskaan ollut, kun kerroin siinä vaan tosiasioita siitä nuoren miehen yksinolosta ja siitä, että kuinka sitä ei yksin kannata nuoren miehen koskaan mihinkään matkoille lähteä. Täytyy sitä aina nuorella miehellä olla ne kaverit mukana baareissa, laivaristeilyllä ja muilla ulkomaan matkoilla, ettei muut ihmiset ajattelisi kaikkea negatiivista siitä nuoren miehen yksinäisyydestä.

        On pimeä. Ja tuo oma peukutus jutuilleen kruunaa kaiken.


      • Anonyymi kirjoitti:

        On pimeä. Ja tuo oma peukutus jutuilleen kruunaa kaiken.

        Totta kai sitä aina mieluusti laittaa plussan hyvätasoisille kirjoituksille. Mutta on varmasti myös jotkut toiset laittaneet niitä plussia mun kirjoituksilleni.


    • Anonyymi

      No mutta mikään ei oo tässä maailmassa täysin selvää.. joskus voi saada joskus taas ei. Kyl laivalla eli ruotsinlaivalla suht hyvät mahkut on saada. Jotkut varatutkin unohtaa kännipäissä joskus sen että ovat varattuja.. Mutta jos yrittää nuoria hienohelma tyttöjä niin puheet ehkä pitää aloittaa muusta kuin haluamastasi että puhe siitä vasta parin tunnin viihdytyksen ja tanssiin vientien jälkeen..

    • Anonyymi

      Itse kävin juuri tuossa syyslomaviikolla yksin ruotsinlaivalla ja toisena iltana onnisti. Ei tarvinnut mitään ihme vippaskonsteja, ihan perus siisti yökerhovarustus päälle ja lähdin kiertelemään laivaa rennolla fiiliksellä ilman mitään suuria odotuksia (jotta en jännittäisi ja vaikuttaisi epätoivoiselta yksinäiseltä vonkaajalta). Illalla tupakkakopissa pari n. 20v, ihan ok näköistä (tosin umpihumalassa olevaa) mimmiä tuli ihan oma-aloitteisesti juttelemaan mulle. Vähän oli sattumaa ja tuuriakin mukana, tilanne meni vissiin joteskin niin että siinä oli joku ulkomaalaistaustainen mies jututtamassa niitä ja ne mimmit halusi "tekosyyn" päästä eroon siitä ulkomaalaisesta ja siksi tulivat juttelemaan mulle mutta siitä se sitten lähti, juttu luisti ihan hyvin, vietin niiden kanssa iltaa, asia johti toiseen ja toisen lopulta näistä naisista kanssa onnisti. Ja olen ihan perus keskiverto mies ulkonäöllisesti ja sosiaalisilta taidoiltani, ainakin omasta mielestäni, en mikään miesmallin näköinen pelimies.

      • Kävitkö tosiaan ihan yksin laivalla? Aika rohkean vedon oot kyllä tehnyt, jos oot yksin sinne laivalle lähtenyt ilman ketään kavereita. Sitähän voisi ihmiset helposti jo laivan terminaalissa ajatella kaikkea negatiivista, jos näkisivät siellä nuoren miehen yksin ilman ketään kavereita.

        En kyllä itse ainakaan suostuisi lähtemään yksin mihinkään laivaristeilylle tai muihinkaan ulkomaan matkoille.


      • Anonyymi
        DarkFear kirjoitti:

        Kävitkö tosiaan ihan yksin laivalla? Aika rohkean vedon oot kyllä tehnyt, jos oot yksin sinne laivalle lähtenyt ilman ketään kavereita. Sitähän voisi ihmiset helposti jo laivan terminaalissa ajatella kaikkea negatiivista, jos näkisivät siellä nuoren miehen yksin ilman ketään kavereita.

        En kyllä itse ainakaan suostuisi lähtemään yksin mihinkään laivaristeilylle tai muihinkaan ulkomaan matkoille.

        Ketjua lueskellessani huomasin että sä oot jo 2011 puhunut tota samaa. Sanonpa vaan vinkkinä, että sä ITSE teet siitä yksin laivalle, baariin tms. menemisestä itelles sen ongelman jos otat ton asenteen. Ongelma ei ole se yksin oleminen vaan sun asenne. Ei sun tarvii sitä yksinäisyyttä mitenkään perustella ja selitellä kenellekkään, silloinhan sä näytät epävarmalta jos otat sen asenteen että mun pitää nyt keksiä joku selitys tälle ettei mua luulla oudoksi jne. Ja epävarmuus näkyy kyllä ulospäin tiedostamattomasti, kehonkielessä, katsekontaktissa, puheessa jne. Ja se jos joku on se pahin naisten karkote. Itsevarma mies on hot, ja itsevarma mies ei kulje häpeissään katse lattiassa eikä selittele tekemisiään kenellekkään, vaan marssii leuka pystyssä yökerhoon tsekkailemaan meininkiä, oli yksin tai porukassa.


      • Anonyymi
        DarkFear kirjoitti:

        Kävitkö tosiaan ihan yksin laivalla? Aika rohkean vedon oot kyllä tehnyt, jos oot yksin sinne laivalle lähtenyt ilman ketään kavereita. Sitähän voisi ihmiset helposti jo laivan terminaalissa ajatella kaikkea negatiivista, jos näkisivät siellä nuoren miehen yksin ilman ketään kavereita.

        En kyllä itse ainakaan suostuisi lähtemään yksin mihinkään laivaristeilylle tai muihinkaan ulkomaan matkoille.

        Ja lisään vielä että siitä oon samaa mieltä että epävarman ja sosiaalisesti kyvttömän miehen ei kannata yksin laivoille tai baareihin lähtee koska silloin se oma epävarmuus vaan korostuu jos sitä yksinäisyyttään miettii tollei. Mutta se yksinäisyys ei oo todelakaan oo hidaste saati este saada naista jos itsevarmuus on kondiksessa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja lisään vielä että siitä oon samaa mieltä että epävarman ja sosiaalisesti kyvttömän miehen ei kannata yksin laivoille tai baareihin lähtee koska silloin se oma epävarmuus vaan korostuu jos sitä yksinäisyyttään miettii tollei. Mutta se yksinäisyys ei oo todelakaan oo hidaste saati este saada naista jos itsevarmuus on kondiksessa.

        En kyllä itse ainakaan suostuisi lähtemään ikinä yksin mihinkään baareihin tai laivaristeilyille, kun kyllähän siitä muut ihmiset kaikkea negatiivista kuitenkin ajattelisivat, jos sitä nuori mies olisikin yksin baarissa tai laivalla ilman ketään kavereita.

        Aina sitä kuitenkin kaikkien nuorten miesten oletetaan olevan siellä baarissa tai laivalla yhdessä niiden kavereidensa kanssa, kun nuorilla sitä on aina tapana liikkua kaveriporukoissa ja sitten kun muut ihmiset ajattelevat aina niin helposti kaikkea negatiivista siitä nuorten miesten yksinolosta. Se kun antaa kuitenkin heti yksinäisen luuserimiehen vaikutelman, jos sitä ei ole miehellä niitä kavereita mukana.

        Ei se mistään omasta itsevarmuudesta ole kiinni, vaan siitä muiden ihmisten ajattelutavasta. Se kun on kuitenkin aina kaikkien ihmisten mielestä just niin, että pitäähän sitä nuorilla miehillä olla ne kaverit mukana noissa menopaikoissa, kuten baareissa ja laivaristeilyillä.

        Kyllä sitä nuorella miehellä pitää olla aina ne kaverit mukana siellä laivaristeilyillä ja baareissa, etteivät muut ihmiset ajattele kaikkea negatiivista siitä yksinolosta. Jos sitä kaveriseuraa ei ole mahdollista sinne saada, niin kyllä se silloin on vaan parempi olla kokonaan lähtemättä, ettei se oma maine vaan pääse heikentymään ihmisten silmissä.


      • Anonyymi
        DarkFear kirjoitti:

        En kyllä itse ainakaan suostuisi lähtemään ikinä yksin mihinkään baareihin tai laivaristeilyille, kun kyllähän siitä muut ihmiset kaikkea negatiivista kuitenkin ajattelisivat, jos sitä nuori mies olisikin yksin baarissa tai laivalla ilman ketään kavereita.

        Aina sitä kuitenkin kaikkien nuorten miesten oletetaan olevan siellä baarissa tai laivalla yhdessä niiden kavereidensa kanssa, kun nuorilla sitä on aina tapana liikkua kaveriporukoissa ja sitten kun muut ihmiset ajattelevat aina niin helposti kaikkea negatiivista siitä nuorten miesten yksinolosta. Se kun antaa kuitenkin heti yksinäisen luuserimiehen vaikutelman, jos sitä ei ole miehellä niitä kavereita mukana.

        Ei se mistään omasta itsevarmuudesta ole kiinni, vaan siitä muiden ihmisten ajattelutavasta. Se kun on kuitenkin aina kaikkien ihmisten mielestä just niin, että pitäähän sitä nuorilla miehillä olla ne kaverit mukana noissa menopaikoissa, kuten baareissa ja laivaristeilyillä.

        Kyllä sitä nuorella miehellä pitää olla aina ne kaverit mukana siellä laivaristeilyillä ja baareissa, etteivät muut ihmiset ajattele kaikkea negatiivista siitä yksinolosta. Jos sitä kaveriseuraa ei ole mahdollista sinne saada, niin kyllä se silloin on vaan parempi olla kokonaan lähtemättä, ettei se oma maine vaan pääse heikentymään ihmisten silmissä.

        Ootko joku trolli vai mikä? Sä vaan jankkaat tota samaa paskaa joka helvetin viestissä.


    • Anonyymi

      Kyllää Ruottin laival saa pillua jos vaan haluu. Ite oon saanu joka kerran kun oon laival ollu. Muutaman kerran omalta vaimolta ja pari kertaa esimiehen vaimolta. See on pitkä juttu,miks niin pääsi käymään,mutta olipahan ihan mukavaa verellä sellasta kypsempää vaan vähällä käytöllä ollutta vakoa.Meikäpoikahan nai ihan syrämmen pohjasta ja totta kait laukasin kassit tyhjiksi sinne rööriin. sitte vaan toiselle kannelle omaan hyttiin ja vaimo oliki siellä sopivast peppu pystyssä,niin meikälääne ei aikaallu vaan junttaasin kaluni omanki emännän pilluun. Ja see olikin ihan mukavaa myös,jotenkin alko sitte veto loppummaan parin tunteroisen tiukkatahtiisen nussinnan jälkehen.Vaan saattuu sitä paremmiski piireis.

    • Anonyymi

      Kyllä laivalla saa. Hyvä konsti on mennä baariin / baaritiskille ja siinä jösöttää vaan ja eikä aikaakaan kun joku käy pyydykseen. Mutta jos siihen änkeää tyypillinen siidervalas, niin sitten vain itse siirtyy hetkeksi kauemmas.

    • Anonyymi

      MIMÄ EN TARKOITAPAHAA, VAANSARKASMIA KUTEN JOKU JAMES BOND JUTTU SELLAISTA, ENT RAKOITA PÅAHAA TYUTÖILLE.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1565
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1204
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1036
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      985
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      967
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      880
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      724
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      670
    Aihe