oma tarina

vaippa housu

Vaippojen päiväkäyttö alkoi muistaakseni 15 vuotiaana ja silloin käytin vaippoja päivällä aina yksin ollessa. 15 vuotiaana kiinnostuin myös housuun pissaamisesta ilman vaippaa mut silloin en vielä housuun kakkinut. Housuun kakkasin ilman vaippaa ekakerran 16 vuotiaana ja silloin olin yksin kotona viikonlopun.

Siinä suurin piirtein miten vaipat alkoi mulla ja samalla alkoi myös housuun tekeminen.

Nykyään teen vaippaan tarpeet mutta joskus on sellaisia päiviä vielä että pitää tehdä housuun ilman vaippaa. Housuun teko päiviä ei ole kovin useasti (kuukaudessa n. 1-2 kertaa) tai ei ollenkaan.

82

17979

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • VaippaHousu98-_-

      Minä olen 13v ja myös pidän vaipoista. pissaan ja kakkaan niihin. housuihin pissaamisestakin tykkään, ja olen muutaman kerran pissannutkin mutta housuun en ilman vaippaa ole kakannut

      • Anonyymi

        Eikö olisi aika hakea hoitoa näihin kusemisiin ja paskantamisiin, ei ole tervettä touhua mitenkään.


    • minä olen 14 vuotias ja pidän vaipoista. pissaan ja kakkaan niihin. housuihin lasken päivittäin jos ei ole vaippaa ja kakkaan housuun ilman vaippaa

      • BervoX-70

        Ja kukahan ne sun paskahousut pyykkää?
        Mä käytän Tena Slip vaippoja ja muovihousuja, ja yöllä on sängyssä muovilakanat.
        Mahtavan hyvälle tuntuu lopuksi "unnuttaa" mällit pissasta ja kakasta turvonneeseen vaippaan. Namia!


      • vaippahousu97
        BervoX-70 kirjoitti:

        Ja kukahan ne sun paskahousut pyykkää?
        Mä käytän Tena Slip vaippoja ja muovihousuja, ja yöllä on sängyssä muovilakanat.
        Mahtavan hyvälle tuntuu lopuksi "unnuttaa" mällit pissasta ja kakasta turvonneeseen vaippaan. Namia!

        monta vuotiad oot BervoX-70


      • Miia19432

        mul on vaipat koulussa ja kotona ja koko ajan en haluis käyttää mut mun on pakko. Koulus terkkari vaihtaa tai oon vaan kakat housussa. Mut se on nii noloo ku makaan siin sängyllä ja se vaihtaa niit ja Tosi kiva pyöräillä kotiin kakat housussa. Yöllä mä revin vaipan pois joten mun pitää käyttää vaippahaalarii jonka saa vaa jonku avulla auki.


      • Olevarovainen
        Miia19432 kirjoitti:

        mul on vaipat koulussa ja kotona ja koko ajan en haluis käyttää mut mun on pakko. Koulus terkkari vaihtaa tai oon vaan kakat housussa. Mut se on nii noloo ku makaan siin sängyllä ja se vaihtaa niit ja Tosi kiva pyöräillä kotiin kakat housussa. Yöllä mä revin vaipan pois joten mun pitää käyttää vaippahaalarii jonka saa vaa jonku avulla auki.

        Toivottavasti ymmärrät Miia19432 , että tämä on pääosin fetissikeskustelua. Eli jos tilanteesi on sellainen kun kuvasit ja haluaisit jonkun juttukaverin, joka ei fantasioi vaippojen käyttämisestä, niin suosittelen etsimään sitä muualta. Täältä veikkaisin sinun saavan keskustelukumppaniksi vain ihmisiä, joiden seksuaalisiin fantasioihin vaipat kuuluva. Mutta ennen kaikkea suosittelisin ottamaan johonkin vastuulliseen aikuiseen yhteyttä. Esimerkiksi Mannerheimin LastesuojeluLiitolla on auttava puhelin. http://mll.directo.fi/nuortennetti/info/lasten_ja_nuorten_puhelin_ja_net/


      • Miia19432
        Olevarovainen kirjoitti:

        Toivottavasti ymmärrät Miia19432 , että tämä on pääosin fetissikeskustelua. Eli jos tilanteesi on sellainen kun kuvasit ja haluaisit jonkun juttukaverin, joka ei fantasioi vaippojen käyttämisestä, niin suosittelen etsimään sitä muualta. Täältä veikkaisin sinun saavan keskustelukumppaniksi vain ihmisiä, joiden seksuaalisiin fantasioihin vaipat kuuluva. Mutta ennen kaikkea suosittelisin ottamaan johonkin vastuulliseen aikuiseen yhteyttä. Esimerkiksi Mannerheimin LastesuojeluLiitolla on auttava puhelin. http://mll.directo.fi/nuortennetti/info/lasten_ja_nuorten_puhelin_ja_net/

        Kiitos! Soitin tonne ja sain apua.


      • Kommentoija123
        vaippahousu97 kirjoitti:

        monta vuotiad oot BervoX-70

        7 varmmaan kun se ei ymmärrä..


      • Anonyymi
        Miia19432 kirjoitti:

        Kiitos! Soitin tonne ja sain apua.

        Nimimerkki Olevarovainen kertoi oikeastaan kaiken olennaisen.

        Kumminkin haluan antaa vielä yhden ohjeen, jos Miia tai joku muu samassa tilanteessa oleva tarvitsee apua.

        Jos apupuhelimeen soitto ei riitä, kannattaa sopia aika lääkärin kanssa. Kertoo lääkärille kohteliaasti, mutta selkeästi, ettei kestä tätä tilannetta enää ja tarvitsee vaihtoehdon vaipoille tai jos niille ei ole vaihtoehtoa, niin muuta vahvaa tukea. Lääkäri pystyy ohjaamaan sosiaalityöntekijälle, psykiatrille jne.

        Valitettavasti enempää en pysty auttamaan. Käytännön vinkkejä en uskalla antaa, koska pelkään aiheuttavani enemmän haittaa kun hyötyä.

        Kaikkea hyvää tällaisten ongelmien kanssa painiskeleville!🙂


    • nainen35v

      Olen 35 vuotias nainen,ja käytän vaippaa töissä hameen alla.
      Vaippaan on pissata ja sitä ei huomaa kukaan, joskus olen kakannut vaippaan.

      • DirtyDiapers4every

        Minä olen 23 vuotias mies, ja minustakin on mukava käyttää vaippoja. Minulla on naisystävä, joka pitää myös vaipoista. Kun olemme kahdestaan käytämme vaippoja ja taidamme ne toisillemme.


      • ;) ;) ;) ;)

        Kyllä sut jo kaukaa hajusta tunnistaa nainen35v. :D


      • ollero

        Kuulostaa mukavalta minäkin käytän vaippoja runkkaan siihen mällit


      • Anonyymi

        Kyllä jossain on menny kunnolla pieleen kun pitää aikuisen ihmisen paskantaa housuihinsa .
        Vessat on sitä varten että siellä tehdään tarpeet, se on sitten eri asia jos on joku eläimellinen vika virtsateissä että on pakko turvautua vaippaan.


    • Juuust.

      Kiinnostuksen kivivyöry. -.-

    • -------------

      EI OO JÄRKEVÄÄ PORUKKAA!!

    • vaippasetäpk

      vaippailu on niin ihanaa! ja uskomattoman kiihoittavaa. etenkin töissä, aina ei pääse/mahdollisuutta päästä pissille ja työn tekö tehokkaampaa kun ei tarvii keskeyttää wc käynnin takia. =)

    • nyt makaan sängyl vaipas paskaa ja kusta on mukavaa koht mutsi tulee vaihtaa vaipan ja syöttämää ja pesee perseen

    • nuori poika

      Minkälaiset vaippat käytätte, minäkin haluaisin alkaa käyttämään vaippaa mutta en ole löytänyt yhtään vaipaa mikä sopisi kunnolla päälle,drynites 4-7 on hiukan lian pieni ja libero up an go 8 ei mahdu olenkaan.

      • anonym 1100

        Kannattaa kokeilla isoimpia teippivaippoja. Minullakaan ei ne housuvaipat mahtunut mutta kokeile vaikka sitä liberon 7 kokoa ja jos ei silti mahdu niin pistä pieni teipinpala niitten vaipan tarrojen lisäksi.


      • heko

        Osta pampers easy up koko 6 vaipat venyy paljon ja pitää kuset sisällä


    • a

      Osta vain Pamperseja kuutoskokoa. Ne ovat noin 33 kiloisille mutta venyvät hillittömästi.

      • vaippapoik98bdjd

        libero night comfort large menee hyvin ite oon 175cm 70 kg niitä saa prismast ja s maarketista ja pampersin easy up 6 ja 7 menee hyvin. parhaita on aikuisten vaipat. joissaki tarjoustalois ainaki on tenan ja abenan housuvaippoja aikuisille. must parhaita on abri form teippivaipat. ne o. semmoses valkovihrees pussis ja maksaa 20e joku 20 - 40 vaippaa. imee kahetki pissat ja pitää paskat sisällä.
        oon ite siiss 13v poika


      • 15vuotias

        voisitko sä pyytää mut kaveriks faces


    • Turkulainen 19v

      Itse käytän Libero night comfort large vaippoja moottoripyörällä ajaessa kun pitempää matkaa ajan, Ne pitemmät matkat on yleensä Turku - Inari, jossa tulee kilometrejä rapiasti 1400km/suunta ja ei aina osu huoltoasemia matkanvarrelle niin ei ole mahdollista käydä huussissa pelkästään kushädän takia. Toki mökillä suihkuun menen ajon jälkeen, ei ketään nyt kusisilla munilla viitti olla! Tää on muuten tosi ku vesi.

      • ???????????????

        Etkö osaa puskapissata?


    • Kakka pöksy

      Olen 23v ja käytän vaippaa paitsi jos teen seksiä Kerran on tullut paskat seksiä tehdessä siihen sänkyyn.. toinen tarina olin jku 13v ja olin koulussa kun oli matikan koe olin kai sterraantunut liikaa kun ulostin siihen penkilleni ja jätin kokeen pulpetille

    • jpa999

      lol

      • koku

        LoL ite


    • jhkf

      voi paska teidän kanssa

    • PikkuHousunSuoja

      Joo-o, kannattaa varoa, noihin voi jäädä koukkuun koko iäks, itekkään en oo vielä eroon päässy.

      Eipä näistä mitään haittaa ole ja pysyny pääosin kuivana, kiva lisä elämään mut tuntuu hankaloittavan kumppanin löytämistä.

      Pitäs löytää toisinsanoen tavallinen ja järkevä, mut vähän pervo pitää olla ett hyväksyy jos hyväksyy, suomalaisista tälläsiä hmm, 0,001% eli katse ulkomaille :)

    • kokoomus

      Nämähän ovat ihan yleisiä leikkejä. Tiukkojen teryleenihousujen kanssa en vaippaa käytä koska se näkyy mutta löysempien housujen alla on aina salaisuus ;)

    • moimoimoiq

      Ite käytön tenan ultimaa kokoa m. Vetää 4 litraa ja pitää kaiken sisällään.

    • Niksuli94

      Itse olen 22v nuori mies, ja kiinnostuin vaipoista uudestaan kunnolla n. 18-vuotiaana.Tilaan vaipat netistä ens viikon alussa. Niihin on hyvä pissata kun en aina jaksa mennä vessaan, ja tykkään käyttää vaippoja muutenkin, niistä tulee hyvä olo. Olen myös kiinnostunut turvaistuimessa istumisesta, kun niissä on paljon turvavöitä, ja mie rakastan turvavöiden käyttöä. Tykkään pitää turvaistuimen 5-pisteturvavöitä tiukalla kun on myös vaipat jalassa, sillon tulee pissa ja se on hyvä tunne, enkä häpee asiaa. Kun saan hankittua 5-pisteturvavöillö olevan turvaistuimen ni mie pistän ne tiukalle etten saa niitä ite auki, tai sitten miun kihlattu laiittaa ne miulle. Auki en niitä itse välttämättä saa eikä miun tarvitsekkaan. Haluun sitten istuu niissä 24/7 ja istunkin koska vain niissä tunnen oloni turvalliseksi. Pikkusen poikkesi kai aiheesta mut tuskin haittaa ketään. 😋

      • DIPs01

        Jos jotain turvaistuimet kiinnostaa, itteeni myös mutta oon liian pitkä niihin :(, niin kannattaa katsoo tämän linkin viestiketju, siellä kerrottu tarkkaan isoimpien 5-pistevyöllä varustettujen turvaistuimien mallit ja kuinka iso ihminen sellaiseen mahtuu. https://www.adisc.org/forum/showthread.php/113968-Car-seat/


      • Kiitos. Olisiko jotain sivustoa jolta sais kyseisiä turvaistuimia tilattua Suomessa? Painan 66 kg ja pituutta on 169,5cm


      • DIPs01
        Nikke-94 kirjoitti:

        Kiitos. Olisiko jotain sivustoa jolta sais kyseisiä turvaistuimia tilattua Suomessa? Painan 66 kg ja pituutta on 169,5cm

        Ebaysta saa tilattua Suomeen. Laita hakuun Britax frontier ja katso niitä joissa Global Shipping Program. Itse en ole tilannut, kun pituutta ittellä lähes 190cm... :( Mutta sun pitäis kyllä mahtua istumaan tollaseen Britaxin Frontieriin ja vyötkin pitäisi mennäkiinni ilman modifiointeja.


      • Nikke_94

        Kiitos tuhannesti. Toivon että saan sen onnistumaan ❤️


      • Nikke_94
        DIPs01 kirjoitti:

        Ebaysta saa tilattua Suomeen. Laita hakuun Britax frontier ja katso niitä joissa Global Shipping Program. Itse en ole tilannut, kun pituutta ittellä lähes 190cm... :( Mutta sun pitäis kyllä mahtua istumaan tollaseen Britaxin Frontieriin ja vyötkin pitäisi mennäkiinni ilman modifiointeja.

        Katoin ebayn sivuilta niin siellä ei lukenu tota Global Shipping program, vaan Free International shipping. Onks se myös sama, et saako silläkin tilattua? Ko en löytänyt mistään mis ois lukenu toi Global Shipping program?


      • DIPs01
        Nikke_94 kirjoitti:

        Katoin ebayn sivuilta niin siellä ei lukenu tota Global Shipping program, vaan Free International shipping. Onks se myös sama, et saako silläkin tilattua? Ko en löytänyt mistään mis ois lukenu toi Global Shipping program?

        No jos Free International Shipping on, niin
        silloin on ilmainen postitus :) Eli lähettäjä maksaa postit eikä sun tarvitse huolehtia niistä. Tai noh maksaa kuka maksaa, mutta ainakinasta kun tilannut elektroniikan komponentteja ym. pienempää rojua kiinasta, niin hyvin on toiminut tuo Free International Shipping eikä ole posteja tarvinnut erikseen maksaa.

        Toinen vaihtoehto mitä olen keksinyt jos et saa Frontieria tilattua tai arveluttaa kallis tilaus ebay myyjältä, niin on modata valjaat turvavyöistuimeen. Eli semmoiseen, joka kiinnitettäisiin autoon sillä normaali turvavyöllä. Hyvä, halpa ja kaikista isoin tälläinen on Dionon Monterey. Niitä saa Amazonista tilattua ihan itse valmistajalta, Dionolta suomeen.

        Mitat, hiukan isompi, kuin frontier: https://us.diono.com/wp-content/uploads/2017/06/montereyXT_dimension_chart_062717.png?x43623

        Amazon linkki, saksan amazoni tmv
        voi kyllä olla halvempi jos vaan toimittavat suomeen: httpsww.amazon.co.uk/gp/aw/d/B005MQRDSY/ref=mp_s_a_1_1_a_it?ie=UTF8&qid=1532674721&sr=8-1&keywords=diono monterey&dpPl=1&dpID=41jwtxvmoOL&ref=plSrch

        Valjaita lukkoineen saa ebaysta ja sitä "turvavyökangasta" varmaan myös.

        Ja kun saat istuimesi oli se sitten Frontieri tai mikä tahansa kotiin ja istumakuntoon, niin laita kuva siitä :)


      • DIPs01
        DIPs01 kirjoitti:

        No jos Free International Shipping on, niin
        silloin on ilmainen postitus :) Eli lähettäjä maksaa postit eikä sun tarvitse huolehtia niistä. Tai noh maksaa kuka maksaa, mutta ainakinasta kun tilannut elektroniikan komponentteja ym. pienempää rojua kiinasta, niin hyvin on toiminut tuo Free International Shipping eikä ole posteja tarvinnut erikseen maksaa.

        Toinen vaihtoehto mitä olen keksinyt jos et saa Frontieria tilattua tai arveluttaa kallis tilaus ebay myyjältä, niin on modata valjaat turvavyöistuimeen. Eli semmoiseen, joka kiinnitettäisiin autoon sillä normaali turvavyöllä. Hyvä, halpa ja kaikista isoin tälläinen on Dionon Monterey. Niitä saa Amazonista tilattua ihan itse valmistajalta, Dionolta suomeen.

        Mitat, hiukan isompi, kuin frontier: https://us.diono.com/wp-content/uploads/2017/06/montereyXT_dimension_chart_062717.png?x43623

        Amazon linkki, saksan amazoni tmv
        voi kyllä olla halvempi jos vaan toimittavat suomeen: httpsww.amazon.co.uk/gp/aw/d/B005MQRDSY/ref=mp_s_a_1_1_a_it?ie=UTF8&qid=1532674721&sr=8-1&keywords=diono monterey&dpPl=1&dpID=41jwtxvmoOL&ref=plSrch

        Valjaita lukkoineen saa ebaysta ja sitä "turvavyökangasta" varmaan myös.

        Ja kun saat istuimesi oli se sitten Frontieri tai mikä tahansa kotiin ja istumakuntoon, niin laita kuva siitä :)

        Mut kokos puolesta mahdut kyllä Frontieriin, että hommaa ihmeessä sellanen jos vaan onnistut saamaan. Se on kuitenkin oikea 5-piste valjas istuin :) Mutta näin vinkkinä myös muille ja isommille tuo Diono


      • DIPs01 kirjoitti:

        No jos Free International Shipping on, niin
        silloin on ilmainen postitus :) Eli lähettäjä maksaa postit eikä sun tarvitse huolehtia niistä. Tai noh maksaa kuka maksaa, mutta ainakinasta kun tilannut elektroniikan komponentteja ym. pienempää rojua kiinasta, niin hyvin on toiminut tuo Free International Shipping eikä ole posteja tarvinnut erikseen maksaa.

        Toinen vaihtoehto mitä olen keksinyt jos et saa Frontieria tilattua tai arveluttaa kallis tilaus ebay myyjältä, niin on modata valjaat turvavyöistuimeen. Eli semmoiseen, joka kiinnitettäisiin autoon sillä normaali turvavyöllä. Hyvä, halpa ja kaikista isoin tälläinen on Dionon Monterey. Niitä saa Amazonista tilattua ihan itse valmistajalta, Dionolta suomeen.

        Mitat, hiukan isompi, kuin frontier: https://us.diono.com/wp-content/uploads/2017/06/montereyXT_dimension_chart_062717.png?x43623

        Amazon linkki, saksan amazoni tmv
        voi kyllä olla halvempi jos vaan toimittavat suomeen: httpsww.amazon.co.uk/gp/aw/d/B005MQRDSY/ref=mp_s_a_1_1_a_it?ie=UTF8&qid=1532674721&sr=8-1&keywords=diono monterey&dpPl=1&dpID=41jwtxvmoOL&ref=plSrch

        Valjaita lukkoineen saa ebaysta ja sitä "turvavyökangasta" varmaan myös.

        Ja kun saat istuimesi oli se sitten Frontieri tai mikä tahansa kotiin ja istumakuntoon, niin laita kuva siitä :)

        Juu, laitan kuvan siitä sit, ko saan sen. Kyl mie kans ajattelin et kyl mie sen Frontierin tilaan, koska se näytti parhaimmalta ja on ainaki satavarmaa että mie mahdun siihen niin että turvavyötkin saan riittävän tiukalle. Ja koska muutenki toi 5-pisteturvyö on paras keksintö ikinä. En osaa mitään rakentaa ni siks aion tilata sen Britax Frontierin heti ko saan rahat kasaan. Laitan siitä sitten kuvan ❤️


      • Nikke-94 kirjoitti:

        Juu, laitan kuvan siitä sit, ko saan sen. Kyl mie kans ajattelin et kyl mie sen Frontierin tilaan, koska se näytti parhaimmalta ja on ainaki satavarmaa että mie mahdun siihen niin että turvavyötkin saan riittävän tiukalle. Ja koska muutenki toi 5-pisteturvyö on paras keksintö ikinä. En osaa mitään rakentaa ni siks aion tilata sen Britax Frontierin heti ko saan rahat kasaan. Laitan siitä sitten kuvan ❤️

        Pari vuotta siihen meni, mutta nyt sain sen Britax Frontier turvaistuimen.



    • O000

      Minun poika joutuu käyttämään papersin easy up vaippoja koska yö ja päivä kastelua. Poika on 12v. Lääkkeet ei tehoa. Koulussa osa kavereista tietää ja osa ei kiusausta ei ole enää. Hyvin vaihtaa vaipan koulussakin. Aamulla vaihtaa kuivan vaipan kun herää ja sitten ottaa kouluun pari mukaan. Koulun liikkatunnilla ei käytä vaan aina ennen ottaa vaipan pois ja sitten jälkeen uuden. Usein matkustetaan ja lentokoneessa kerran yksi näki kun poika otti vaipan repusta ja sit vähän kyllä ihmetteli että mitä ihmettä? Pojalla jouduttiin n. vuosi sitten käyttämään vaippahaalaria koska ei halunnut vaippoja mutta nyt ei enään tarvita haalaria. Hyvin homma toimii!

    • Vaippailija123
    • make45ab

      käyttääkö kukaan naisten kuukautis suojia vaippoina

    • DIPs01

      Kellään täällä kokemusta Bella Happy vaipoista? Itelle mahtuu just ja just Libero Comfort 7 teipparit, mutta olisi kiva kokeilla myös näitä Happyja, kun vaippavarasto alkaa tyhjenemään ja näissä on aika söpö kuviointi :3 Vaan kuinkahan pieniä ovat liberoihin verrattuna, saisinkohan nää päälle (jatkeillahan ne saa, mutta tulisiko liian alas vyötärölle)? Näitä olis 5 (6 on isoin) kokosina lähikaupassa myynnissä...
      S-Ryhmän sivuilla:https://www.foodie.fi/entry/1293/teippivaippa-12-25kg/5900516602901
      Tuolla näkyy 5-koon kuviointi, joku ihmeen ruskisivu ainoo mikä löyty google kuvahausta et älkää ihmetelkö :D https://besplatka.ua/uk/obyavlenie/poshtuchnopodguzniki-pampersy-bella-happy-junior-5-bella-xeppi-85cbc9


    • ohutmylly

      bump

    • Hei tietääkö joku mitkä vaipat mahtuis mulle mä painan 65kg ja voisko joku muutenkin jutella jos joku haluu jutella niin voin sitten kertoo mun sähköpostin haluisin käyttää vaippaa mutten tiedä mitkä vaipat mahtuu mieluite haluisin käyttää housuvaippoja voiko joku auttaa

      • Anonyymi

        Moi jos sulla kik tai sähköposti voin jutella


      • Anonyymi

        Voit kertoo mulle snäpin😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voit kertoo mulle snäpin😊

        Kerro sinä


      • Voin auttaa. Annatko vaikka puhelinnumeron tai jonku jonka kautta jutella privana, oon ite yhellä foormumilla ollu jo ehkä 2 vuotta ni siellä paljon meiän kaltaisia.


      • Miun snäp on Demondevil234, saa tulla juttelee, autan mielelläni. Suomessa on yks kauppa joka on tarkotettu aikuisille "pikkuisille", sieltä löytyy vaippoja, tutteja, tuttipulloja, vaatteita ja kaikkee muutakin.


      • Anonyymi

        Moi. Kokeile s, m, kokoja , uskoisin et ne nahtuu. S koko ainakin.


      • Anonyymi
        Nikke-94 kirjoitti:

        Miun snäp on Demondevil234, saa tulla juttelee, autan mielelläni. Suomessa on yks kauppa joka on tarkotettu aikuisille "pikkuisille", sieltä löytyy vaippoja, tutteja, tuttipulloja, vaatteita ja kaikkee muutakin.

        Heippa. Laitatko tähän kaupan nettiosoitteen?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Heippa. Laitatko tähän kaupan nettiosoitteen?

        Joo. Kaupan nimi on Dreamcare/Care2play. Liike sijaitsee Hämeenlinnassa, osoitteessa Vanajantie 4. Siellä on vaippoja, tuttuja, ruokalappuja, bodeja, siis aika paljon kaikkea, kannattaa käydä paikan päällä. Tai jos ei paikan päälle pääse niin niillä myös nettisivut ko kirjottaa Googleen Care2play.


    • Anonyymi

      Mä varastin vaipan oli tosi mukavaa pissata niihin ja on tosi kiva kuunnella teidän tarinanoita oon 9v joo on kielen käyttö vähän hukassa tehkää lisää

      • Anonyymi

        Miksi varastat eikö sulla oo varaa ostaa itse vaippoja?


    • Anonyymi

      Ja lehmät lentää. Hohhoijaa! Ihme provoja…

      • Anonyymi

        Sulle anonyymi 18.8.22 Onhan tää juu vähän outoa juttua.


    • Anonyymi

      okei, kohta on jouluaatto.

    • Anonyymi

      Eikö tuohon olisi paras hakea hoitoa ,

    • Anonyymi

      Oon 9v ja haluaisin käyttää vaippoja mut en uskalla sanoa vanhemmille. Mitä teen??

    • Anonyymi

      Ja meillä on kotona vaippoja mut jos laittaisin ne yöllä niin äiti kuitenki huomais. Pls auttakaa!!!!!

      • Anonyymi

        Jos niitä vaippoja on paljon niin ei kai sun äiti sitä huomaa tai sit meet ite ostaa kaupasta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos niitä vaippoja on paljon niin ei kai sun äiti sitä huomaa tai sit meet ite ostaa kaupasta

        Niitä vaippoja on jäljellä n.9kpl
        Mulla on mun pikkusiskon kaa yhteinen huone niin sisko ainaki huomais.
        Ja mulla ei oo paljoo rahaa niin en halua ostaa vaippoja.
        Mun ja mun siskon huoneessa ei oo melkeinpä mitään piiloja vaippapaketille.


    • Anonyymi

      Haluuks joku jutella mukaan vaipoista

      • Anonyymi

        Mä voin jutella


    • Anonyymi

      Onks kellään mitään foorumii heittää jossa jutellaan tämmöisistä asioista.

    • Anonyymi

      no en ny kyl paskanna vaippaan tai housuun mut pari vuotta sitte tuli sellane ajatus et haluisin kokeilla vaippoja mut tiesin et vanhemmat ei suostu joten aloin tahallaan pissaamaan sänkyyn öisin ja sit äiti osti mulle vaippoja mut hups keikkaa ne on yhä käytössä mulla

    • Anonyymi

      minä, olen aina kakannut yöllä housuun ja myös pissannut.

    • Anonyymi

      Mä ostin kaks vuotta sitten ittelleni avaippoja ja nykyään pissaan ja kakkaan niihin aina viikonloppuisin kun pelaan koneella tai muuten vaan

      • Anonyymi

        Käytäks ihan julkisilla paikoillaki vaippoja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käytäks ihan julkisilla paikoillaki vaippoja

        No tossa äsken olin ajelulla ihan muuten vaa ja vaippa päällä, päätin pissata vaippaan kun tuli tarpeen. Välillä käyn kaupassa märällä vaipalla mutta pidän paksuja housuja ettei sitä huomata.
        Yleensä en kuitenkaan käytä julkisella paikalla ellen käy vain nopeasti jossain


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No tossa äsken olin ajelulla ihan muuten vaa ja vaippa päällä, päätin pissata vaippaan kun tuli tarpeen. Välillä käyn kaupassa märällä vaipalla mutta pidän paksuja housuja ettei sitä huomata.
        Yleensä en kuitenkaan käytä julkisella paikalla ellen käy vain nopeasti jossain

        Itelläki on vähä sama homma et käyn ajelees vaipois ja pissaan niihin ja se onki vast ihanaa. Välil meitsi menee ihan kouluuki vaipois ja jne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itelläki on vähä sama homma et käyn ajelees vaipois ja pissaan niihin ja se onki vast ihanaa. Välil meitsi menee ihan kouluuki vaipois ja jne.

        Ite en uskaltaisi mennä kouluu vaipoissa :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ite en uskaltaisi mennä kouluu vaipoissa :D

        No joo se vaati aika paljo uskallust mut sit ku on oppinu et miten saa piilotettuu sen vaipan nii sit ei oo mitää hätää ja voi vaa nauttii märäst vaipast kesken tunnin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No joo se vaati aika paljo uskallust mut sit ku on oppinu et miten saa piilotettuu sen vaipan nii sit ei oo mitää hätää ja voi vaa nauttii märäst vaipast kesken tunnin

        Eikö porukka huomaa sitä hajuu mitä siitä tulee ja eikö kesken koulupäivää pitäis vaihtaa vaippa myös


    Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5500
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3517
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1642
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      205
      1604
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1076
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1058
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      907
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      836
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      809
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      798
    Aihe