Mitä tehdä kun kiusataan???

Se koulukiusatta

Mä en tiedä mitä mä tekisin... Koulussa on yli 6 kiusaajaa,4 minun luokalla...Aina kun mä sanon jotain ni ne vaa on et : "Turpa kii, ei suo jaks kuunnella!". Yksi kiusaaja tekee ihmiskasoja päälleni ja huutaa: "Koht sil katkee käsi tai se kuolee, Tulkaa ny tän kasaa!!!" sit se hakkaa ulkovälkil ja dissaa julkisesti ja puhuu paskaa! Tämä kyseinen kiusaaja on minua rotevampi enkä pärjää hänelle hän on vielä minun joukkueessani ja kertoo kaikki mokaukset mitä teen seuran tapahtumissa. Ketään ei puolusta minua koulussa... olen kertonut vanhemmille ja kuraattori ja lv tietää asiasta mutta ei ole paljon tapahtunut mitään. Minut jätetään pois kaikesta, jopa ex-kaveriporukka ei ole kiinnostunut minusta... Kusettaa vaan aina!!! Olen ajatellut itsemurhaa ja olen villellyt itseäni... koulussa olen aika hyvä mutta ei minua sen takia kiusata.. en ole lintsannut kertaakaan koulusta...Nyt yritän päästä uusiin porukoihin, mikä on vaikeaa koska kaikki puhuu paskaa minusta :(

50

4575

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hohhohhooooooooooooo

      sano sille kiusaajalles että onks himassa ongelmii

    • Se koulukiusatta

      Sit se alkas nauraa vaa kaikkie kaa ja alkas potkii!!!

    • jos kiinnostaa juttelu seura kiusatuksi tulemisesta niin kuuntelen ja voin kertoa omista kokemuksista ja olen 13v poika tässä sähköposti [email protected]

    • .

      Vaihda vaikka koulua

      • Anonyymi

        minun luokka laiset koko ajan sanoo mulle vaiha koulua


    • tyttönen

      älä välitä niist. mun on kyl muuta vaikee sanoo ku mul itel on hyvä itsetunto enkä oo itsetuhoinen. oon 13 vee likka ja mua ei kiusata tollee kyl mut ei kavereitakaa pal oo siis OIKEITA kavereita kaikki vaa teeskentelee....

    • puharinen

      mua kiusattiin joskus 7.lk mun vaatteista (joku köyhä jolla ei ollu varaa samanlaisiin) kerran ku se tuli sanoo mulle et vitun ruma t-paita niin sanoin sille vaan et *aijaa, mun mielest nää on vitun hienot* sen jälkeen ei kiusattu yläkoulus enää. nyt mua kiusattiin lukios (oon 1 lk.) mun sukunimestä niin kerroin opelle niin homma loppu siihen. on se kyllä aika lapsellista lukiossa tehä toisten sukunimistä hölmöjä muunelmia... sellaset jutut on 3 lk. juttuja!!!

      • Anonyymi

        𝕟𝕠 𝕛𝕠𝕠 𝕛𝕠𝕤 𝕙𝕒𝕦𝕜𝕜𝕦𝕦 𝕟𝕖 𝕠𝕟 𝕧𝕒𝕒 𝕜𝕒𝕥𝕖𝕖𝕝𝕝𝕚𝕤𝕚𝕚 𝕛𝕠𝕤 𝕛𝕠𝕜𝕦 ä𝕣𝕤𝕪𝕥𝕥ää 𝕥𝕒𝕚 𝕜𝕚𝕦𝕤𝕒𝕒 𝕟𝕚𝕚𝕟 𝕤𝕒𝕟𝕠 𝕤𝕚𝕝𝕝𝕖 𝕥ä𝕝𝕝𝕖𝕖:ä𝕝ä 𝕜𝕚𝕦𝕤𝕒𝕒 𝕖𝕚 𝕠𝕠 𝕜𝕚𝕧𝕒𝕒 𝕛𝕒 𝕞𝕚𝕖𝕥𝕚:𝕥ää 𝕖𝕚 𝕛ää 𝕥ä𝕙ä𝕟.


    • Se koulukiusatta

      Olen muuten 13.v poika.. Minulla on kyllä paljon merkkivaatteita,että ei minua siitä kiusata.

    • Se koulukiusatta

      Ja olen puhunut vanhemmille koulun vaihtamisesta, mutta he sanovat vain "yritä olla niiden kanssa ketkä eivät sinua kiusaa..". Yhtenä päivänä yksi kiusaajista heittää penaalini pitkin lattiaa ja sitten kusettaa opettajalle, että "toi sen ite heitti".

      • Kassu02

        Tiiäkkö mitä. Mua kiusattiin aikoinaan,mutta sitten ku Alko ärsyttää nii uhkaili rauta tangolla nii loppu siihen


    • turpaas haluut?

      mee muualt ettiii homokaveris ei tän tarvi tul pistää tollassii viestei ku tääl on kiusattuja!!!

    • Sagetan tän

      Soitappa lapsisuojeluun jos ei perhe eikä koulu auta sua. Tai jos olet Porista niin voin tulla vetelemään ne kiusaajat.

      • huomiohuom...

        Hei ei tod kannata sotkea lastensuojelua kiusaamisiin, sillon kiusaaminen alkaakin ja kiusattu joutuu umpikujaan.


      • porilainen

        Mä messis


      • Karolin ++
        porilainen kirjoitti:

        Mä messis

        Niin nostit tämän nyt esiin?


      • Anonyymi

        poliisille ja lasu perään.


    • JT

      JUMALAUTA MEET NIITÄ TIRVASEE OIKEIN KUNNOLLA ETTÄ OPETTAJAT PUUTTUU ASIAAN JA SANOT ETTA NE KIUSAA.


      (Hanki elämä jos et tee tota)

      • hölömö :O

        Miten tollasta rykelmää voi "tirvasta oikein kunnolla"? Hölmö ehotus.


    • timetofight

      aloita kamppailujlajit ja kuntoilu nii voit kaikkia vetää turpaan. Mutta jos et sitä annan pari vinkkiä: puske niitä nenään yllättäen, potki muniin, sormi silmään ja lyönti kaulaan, jos ei mitään niin ota vaikka pesäpallomaila ja hakkaa niitten luut paskaks.

      • bitch1111

        Joo lyö kasseille, silloin kiusaa aika moni muukin :DD


    • Se koulukiusatta

      Mistä tiesit, että olen Porista?

    • helper....

      Itse olen porista myös jos apua tarvit niide hiljentämisee ni otappa yhteyttä , ei tommosii pellei tarvi kuunnel siihe saa kyl lopunki ...

    • Porista

      Mäki oon Porista voin tulla kans antaa tällaisille urpoillle turpii
      Herra jumala millaisia paska päitä ne sun kiusaajat on siis ihan uskomatonta että sun vanhemmat ei puutu kunnolla vaikka ne näkee että sä kärsit ja sua sattuu

    • snowman1

      muaki alkaa ottaa nii pattiin tollaset kiusaajat joilla on vaan kotona ongelmia sitten ne purkaa sen muihin

    • näin....

      otat jonku kepin ja vedät sitä sen kaa naaman oikeen monta kertaa nii et sen nenä murtuu

    • Kattokaa päivämäärä

      Tääki on 2 vuotta vanha sitte muistakaa...

    • Karolin ++

      No en mä ala käyttämään aikaa siihen, että vastaan kaksi vuotta vanhaan aloitukseen, kun kysyjä ei enää tarvitse apua.

    • jarskad

      mua kiusataan aina en tiiä mitä tehdä....

    • Kokemusta_on

      Potkikaa kiusaajia munille ja lujaa, mielellään jollain kovakärkisillä kengillä. Loppuu siihen se kiusaaminen.

      • 459865tuoirfhdk

        Palleille potku sattuu ja voi tehdä lapsettomaksi..


      • Kokemusta_on

        Totta kai se sattuu ja siksi kiusaajia pitääkin potkia palleille. Tässä hommassa hyvät kengät on teräskärkimaiharit ja kumisaappaat. Kunnon potku takaa päin, jos mahdollista.


    • Hauka7

      Kandee soittaa kylmis ja saunis paikalle.

    • Myöskoulukiusattu

      Terve, olen myös kiusattu, joka on perseestä, käyn usein porissa, on kokemusta, jos haluat tulla jakamaan kokemuksiasi ja tutustumaan niin.jos on snäppi äddää vain Shokora_aikawa :)

    • Muakiusataan

      Vituttaa oikeesti tollaset jonnet. mua kiusaa tyttö ja viis poikaa

    • Anonyymi

      Ota joku mukaan kouluun joku serkku isoveli joku vanhempi ku ne kiusaajat sitte jos tulee vittuilee nii se ketä ikinä otatkaan nii lataa sitä naamaan siihen varmaa loppuisi se vittuilu

    • Anonyymi

      Olen itse ylä asteella nyt ja en pääse kiusaajastani eroon ja hän on kiusannut minua ihan ala asteesta lähtien. ja vihdoin kun pääsin ylä asteelle niin toivoin, että kiusaajani olisi mennyt eri luokalle mutta ei. Hän joka päivä omalla kevri porukalla nöyryyttää mua luokan nähden ja potkii ja lyö. kerran tönäisi minua ja ranteeni murtui ja tuntuu mahdottomalta antaa anteeksi! Mitä tehdä?

      • Anonyymi

        Siis kiusaaja potkii ja lyö päivittäin koulussa! No rikosilmoitusta vaan pahoinpitelystä. Mitä vanhemmat ja opettaja on mieltä oletko kertonut heille? Tähän pitää jo puuttua sun ei tarvi kestää tämmöstä enää päivääkään.


      • Anonyymi

        Ootko kertonut vanhemmille? Eikö opet tee mitää? Ite oon kiusattu. En tiiä mitä tehä. Kiusaajat on mun entisii kamui, mutta sit ku mun besu palasi samaan kouluun nii ne alko kiusaa. Ekana ne alko syrjii mun besu ja nyt jopa satuttaa. Ei oo viel käyny niinku sulle...
        Ootko ilmoittanut lastensuojeluun? Kannattaa, jos se jatkuu ja kerran murtui ranne. Se on jo paha!
        Tsemppiä! Oon sun puolella! Toivon että ne lopettaa. 🤞


    • Suosittelen ottamaan opettajaan yhteyttä kahden kesken ja kertomaan asian niin kuin se todellisuudessa on. Kannattaa myös keskustella kotona vanhempien kanssa ja kertoa totuus värittämättä asiaa. Näin olisi hyvät lähtökohdat asian ratkaisuun että, kiusaus loppuisi. T: Hannu Joensuun nettisaapas

    • Anonyymi

      Stadissa on jotakin pielessä.

    • Anonyymi

      𝕞𝕦𝕠 𝕜𝕚𝕦𝕤𝕒𝕥𝕒𝕒𝕟 𝕤𝕚𝕝𝕝𝕖𝕖𝕟 𝕖𝕥𝕥ä 𝕞𝕦𝕤𝕥𝕒 𝕡𝕦𝕙𝕦𝕥𝕒𝕒𝕟 𝕜𝕒𝕜𝕜𝕒𝕒 𝕛𝕒 𝕞ä 𝕠𝕠𝕟 𝕪𝕜𝕤𝕚𝕟ä𝕚𝕟𝕖𝕟 𝕞𝕦𝕠 𝕙𝕒𝕦𝕜𝕦𝕥𝕒𝕒𝕟 𝕝ä𝕤𝕜𝕚,𝕙𝕦𝕠𝕣𝕒,𝕚𝕕𝕛𝕠𝕠𝕥𝕥𝕚 𝕥ä𝕞ä 𝕖𝕚 𝕠𝕝𝕖 𝕝𝕒𝕚𝕝𝕝𝕚𝕤𝕥𝕒 𝕧𝕒𝕒𝕟 𝕥ä𝕞ä 𝕠𝕟 𝕝𝕒𝕡𝕤𝕖𝕝𝕝𝕚𝕤𝕥𝕒 𝕛𝕠𝕤 𝕛𝕠𝕜𝕦 𝕟ä𝕜𝕖𝕖 𝕥ä𝕟 𝕠𝕝𝕖𝕟 𝕜𝕚𝕚𝕥𝕠𝕝𝕝𝕚𝕟𝕖𝕟 𝕛𝕒 𝕠𝕝𝕖𝕟 𝕜𝕚𝕚𝕥𝕠𝕝𝕝𝕚𝕟𝕖𝕟 𝕞𝕪ö𝕤 𝕤𝕚𝕚𝕥ä 𝕖𝕥𝕥ä 𝕛𝕠𝕜𝕦 𝕖𝕕𝕖𝕤 𝕧ä𝕙ä𝕟 𝕡𝕦𝕠𝕝𝕦𝕤𝕥𝕒𝕒

      • Anonyymi

        Missä sua kiusataan?


      • Anonyymi

        Ite oon täysin sun puolella! Ite toivoisin että muutkin on sun puolella ja ne lopettaisi.


    • Anonyymi

      Minun lasta kiusataan enin mäkseen syövän takia ja siksi kun hän on niin pitkä
      (・o・)

    • Anonyymi

      Älä missään tapauksessa vahingoita itseäsi kiusaamisen vuoksi, äläkä menetä toivoasi. Olet todella tärkeä, eikä joku muu ole tärkeämpi. Kiusaajasi ovat selvästi sellaisessa elämänvaiheessa, että heillä pitää olla joku jolle näyttää ja esittää kovaa ja purkaa samalla ylimääräistä energiaa.. Kiusaaminen ei varmasti ole henkilökohtaista, eivätkä he tarkoita sitä sinulle. Kiusaajien pitäisi ymmärtää purkaa energiansa johonkin muuhun toimintaan kuin kiusaamiseen. Varsinkaan joukkuepeleihin kiusaaminen ei kuulu, vaan joukkueessa pitää valita hyvä yhteishenki. Aikuisten peleissäkin kiusaamisesta saa punaisen kortin ja joutuu pois kentältä. Auttaisikohan, jos vetäytyisit heistä vähän kauemmas, etkä olisi samoissa porukoissa. Koska olet hyvä koulussa, sinun kannattaa ehdottomasti panostaa myös hyvään koulumenestykseen. Toivon Sinulle kaikkea hyvää, ja muista kertoa opelle ym. aikuisille, jos sinusta tuntuu vaikealta.

    • Anonyymi

      Olinkin hiukan myöhässä (10 vuotta...). Toivottavasti asiat ovat korjaantuneet.

    • Anonyymi

      no mulki on yks samankaltane kiusaaja

    • Anonyymi

      Koulupakkoa ei ole,voi jäädä kotioppijaksi.

    • Anonyymi

      minua kiusataan koulussa ja lyödään

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1545
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1174
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1117
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1016
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      965
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      927
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      852
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      684
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      650
    Aihe