PPO VIIHDE

PPO VIIHDE

Meidänkin taloudessa otettiin käyttöön tämä uutuus PPO VIIHDE, joka sisältää huippunopean laajakaistan, 24 tv-kanavaa ym. ja systeemi vaatii tietokoneen ja television. Maksutv-korttini joutaa nyt romukoppaan. Viihteellä näytti olevan hyviä kanavia mm. National Geographic

37

1526

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eppej

      Tämä taisi tulla suoraan PPOn markkinointiosastolta.

      • missä viipyy viihde?

        luulisi olevan päinvastoin, meille piti tulla asentaja jo 1.3 mutta eipä ole näkynyt.

        myyvät enemmän kuin pystyvät asentamaan?


    • huohohhoijaa

      ei tarvi tietokonetta

    • Naapuri,

      PPO.lla on vähän kyseen alaset keinot markkinoija
      viihde pakettia
      Puhelin myyntinä naapurin 80 kymppinen muorikin
      oli heltynyt ja tilannut viihdepaketin
      Asijahan on aivan oikia viihdettähän tarvitaan vaan
      asijaa mutkistaa semmonen mutta Tällä muorilla
      on pahatementia eikä hän tajuva mihin on sitoutunut

      • hijk ?

        Vai möivät muorille viihde paketin Oliko tuo tyyriskin


    • Kolmeenkertaanpetett

      Lupashan valehteleva PPO minullekkin 24megaa, muttei antanut kuin puoli mekaa.
      Vaikka maksan kahdesta mekasta.
      Huijaa samalla lailla kuin tuolla s-pankki ja net posti puolella.
      Täysiä rahastushuijauksia molemmat.

      • Netti remonttia

        Sä maksat 2 Mt. PPO:n sivulla voit kokeilla laajakaistan nopeuden. Laajakaistan nopeus riippuu kuitenkin monesta tekijästä mm. onko netissä paljon käyttäjiä yhtaikaa, joka hidastaa nettiä. Miten kaukana asut pääteasemasta, jos asut kaukana pääteasemasta sekin hidastaa nettiä. Jos sulla on koneessa useampi nettiselain ja virustorjuntaohjelmisto, nekin hidastavat netin käyttöä.

        Mulla on vain maksullinen Norton 360, joka sisältää virustorjunnan ja palomuurin eikä pitäisi vaikuttaa ollenkaan netin käyttöön. Nettiselaimia käytän kahta eli Explorer ja Mozilla Firefox, Mozillaan tulee joskus riittämättömät päivitykset ja esim. sähköposti ei toimi silloin.

        Netin nopeuteen voi vaikuttaa erittäin paljon evästeiden poisto-ohjelmalla, kuten Ccleaner, ei pääse kiintolevy täyttymään tarpeettomilla tiedostoilla. Itse käytän Ccleaneria jokaisen netissä käynnin jälkeen.

        Erittäin tärkeää on muistaa eheyttää tietokone. Mulla ei riittänyt Windowsin oma eheytysohjelma, koska katsomme paljon videoita ja elokuvia, joista jää paljon evästeitä kiintolevylle ja mulla kone ilmoitti, kun hitaaksi meni, että koneesi on huonossa kunnossa, että aja se eheytysohjelmalla. Tietokoneisiin liittyvissä nettikeskusteluissa kehuttiin Deflaggeria. joka on tehty Windows-pohjaisille käyttöjärjestelmille. Olen alkanut eheyttämään joka päivä Deflaggerilla ja tietokone on toiminut tosi hyvin.


      • Kelaa mainokset pois
        Netti remonttia kirjoitti:

        Sä maksat 2 Mt. PPO:n sivulla voit kokeilla laajakaistan nopeuden. Laajakaistan nopeus riippuu kuitenkin monesta tekijästä mm. onko netissä paljon käyttäjiä yhtaikaa, joka hidastaa nettiä. Miten kaukana asut pääteasemasta, jos asut kaukana pääteasemasta sekin hidastaa nettiä. Jos sulla on koneessa useampi nettiselain ja virustorjuntaohjelmisto, nekin hidastavat netin käyttöä.

        Mulla on vain maksullinen Norton 360, joka sisältää virustorjunnan ja palomuurin eikä pitäisi vaikuttaa ollenkaan netin käyttöön. Nettiselaimia käytän kahta eli Explorer ja Mozilla Firefox, Mozillaan tulee joskus riittämättömät päivitykset ja esim. sähköposti ei toimi silloin.

        Netin nopeuteen voi vaikuttaa erittäin paljon evästeiden poisto-ohjelmalla, kuten Ccleaner, ei pääse kiintolevy täyttymään tarpeettomilla tiedostoilla. Itse käytän Ccleaneria jokaisen netissä käynnin jälkeen.

        Erittäin tärkeää on muistaa eheyttää tietokone. Mulla ei riittänyt Windowsin oma eheytysohjelma, koska katsomme paljon videoita ja elokuvia, joista jää paljon evästeitä kiintolevylle ja mulla kone ilmoitti, kun hitaaksi meni, että koneesi on huonossa kunnossa, että aja se eheytysohjelmalla. Tietokoneisiin liittyvissä nettikeskusteluissa kehuttiin Deflaggeria. joka on tehty Windows-pohjaisille käyttöjärjestelmille. Olen alkanut eheyttämään joka päivä Deflaggerilla ja tietokone on toiminut tosi hyvin.

        PPO VIIHDE on tosi kätevä, kun katsoo automaattisesti tallennettuja ohjelmia, niin VOI KELATA KAIKKI MAINOKSET POIS JA OHJELMAN KATSOMINEN NOPEUTUU HUOMATTAVASTI, tosi mahtavaa!


      • tietokone sisuskalut
        Netti remonttia kirjoitti:

        Sä maksat 2 Mt. PPO:n sivulla voit kokeilla laajakaistan nopeuden. Laajakaistan nopeus riippuu kuitenkin monesta tekijästä mm. onko netissä paljon käyttäjiä yhtaikaa, joka hidastaa nettiä. Miten kaukana asut pääteasemasta, jos asut kaukana pääteasemasta sekin hidastaa nettiä. Jos sulla on koneessa useampi nettiselain ja virustorjuntaohjelmisto, nekin hidastavat netin käyttöä.

        Mulla on vain maksullinen Norton 360, joka sisältää virustorjunnan ja palomuurin eikä pitäisi vaikuttaa ollenkaan netin käyttöön. Nettiselaimia käytän kahta eli Explorer ja Mozilla Firefox, Mozillaan tulee joskus riittämättömät päivitykset ja esim. sähköposti ei toimi silloin.

        Netin nopeuteen voi vaikuttaa erittäin paljon evästeiden poisto-ohjelmalla, kuten Ccleaner, ei pääse kiintolevy täyttymään tarpeettomilla tiedostoilla. Itse käytän Ccleaneria jokaisen netissä käynnin jälkeen.

        Erittäin tärkeää on muistaa eheyttää tietokone. Mulla ei riittänyt Windowsin oma eheytysohjelma, koska katsomme paljon videoita ja elokuvia, joista jää paljon evästeitä kiintolevylle ja mulla kone ilmoitti, kun hitaaksi meni, että koneesi on huonossa kunnossa, että aja se eheytysohjelmalla. Tietokoneisiin liittyvissä nettikeskusteluissa kehuttiin Deflaggeria. joka on tehty Windows-pohjaisille käyttöjärjestelmille. Olen alkanut eheyttämään joka päivä Deflaggerilla ja tietokone on toiminut tosi hyvin.

        Ja tietty tietokoneen nopeuteen vaikuttaa myöskin ne TIETOKONEEN SISUSKALUT ELI PROSESSORIN NOPEUS, MUISTIN SUURUUS YM. Uudessa tietokoneessa laajakaista toimii hyvin.


      • kokoko trolli
        Kelaa mainokset pois kirjoitti:

        PPO VIIHDE on tosi kätevä, kun katsoo automaattisesti tallennettuja ohjelmia, niin VOI KELATA KAIKKI MAINOKSET POIS JA OHJELMAN KATSOMINEN NOPEUTUU HUOMATTAVASTI, tosi mahtavaa!

        Trollaako joku täällä


    • Lumoutunut

      Lupasivat viikoksi kaikki kanavat näkymään tutustumis mielessä. Hain Lumotv kortin, ei toiminut oli "maanataikappale". Sitten oli vielä "tiistaikappalekkin", no nyt tämä kolmas kortti sitten toimii kyllä. Ovat siirtymävaiheessa kortittomaan vaiheeseen ja kaikki ei vielä natsaa. Varmana käteväkampe kun saavat itsepalveluportaalin toimimaan.

    • PPO ei toimi

      Meillekkin tuli tuo PPO viihde muutama kuukausi sitten. Alkuun jo oli ongelmia modeemin kanssa (Inteno) joka pätki koko ajan ja nopeudet olivat murto-osaa luvatusta. Laitettiin siihen sitten "siltaan" toinen modeemi, jolla nopeudet kasvoivat sinne 20 megan paikkeille. Nyt taas on ruvennut nopeudet laskemaan ja tulee enää se 2 megaa... Heikkoa palvelua on PPO:lla jos minulta kysytään.

      • inteno

        Vaikuttaa yleiseltä tuon intenno modeemien virtabuuttailut, itsellä on dg201 inteno ja aiwan varmasti lähtee modeemi vaihtoon... kyllä kyrsii


    • Kokemuksia PPO:sta

      Olen itse muuttamassa Haapavedelle ja kiinteän laajakaistan haluaisin, mutta ei taida muilta löytyä kuin PPO:lta. En tunne tätä firmaa onko palvelu hyvä vai kannattaako mieluummin ottaa nettitikku vaikka saunalahdelta? Tarkoituksena käyttää tietokonetta ja pelikonsolia. Tuon pelikonsolin kannalta varsinkin olisi kiinteä parempi on vain niin vaikeaa löytää mistään kokemuksia tuosta PPO:sta.

      • hyvin toimii

        Meillä on ainakin hyvin toiminu PPO:n laajakaista tietokoneessa, tietokone on pari vuotta vanha ja Playstation 3:ssa. Ensin otettiin 2 Megan laajakaista, mutta nykyisin meillä on PPO Viihde, Jonka kautta saatiin maxilaajakaista 24 Megaa. Hyvin on pelittänyt pelaaminenkin pleikkarilla, olen tyytyväinen ja käytän paljon tietokonetta.

        Eikö Elisalta tai DNA:lta tai Soneralta saa kiinteää laajakaistaa?

        PPO maksaa puhelinliittymästä osuusmaksua 60 euroa vuodessa, samoin laajakaistasta on mahdollista saada 60 euron osuusmaksu vuodessa, jos maksaa jonkun liittymismaksun, että minusta tämä PPO on kyllä tosi mahtava juttu.


    • Ei saa

      Kysyin molemmista se riippuu kai aika paljon osoitteesta. Pitää maanantaina kysellä onko PPO:lta mahdollista sitä saada ja sitten laittaa saunalahden mokkula takaisin menemään.

      Pitikö PPO:lla maksaa liittymänavauksesta heti vai onko heillä tarjouksia, jossa se sisältyy kuukausimaksuihin.

      • PPO rules

        Kannattaa katsoa PPO:n sivulta, mitä he tarjoavat!


    • vtuun mokkulat sanon minä

    • Minulla ei ainakaan tuon viihdepaketin TV-kanavien viritys pysynyt kohdallaan kuin kaksi viikkoa ja sen jälkeen en ole saanut tuota kanavaviritystä kohdalleen.

      • minulle riittää pelkkä bbo 23 meganen kiinteä netti yhteys ;)


      • hyvin sää vedät

        Siellähän ei tarvi virittää mitään kanavia joten et vain osaa.


      • VirtaVie

        Jussukka... sulla on näkyny aluksi kaikki kanavat automaattisesti, mutta viikon -parin jälkeen näkyy vain ne voista maksat. Mitään kanaviahan siellä ei tartte virittää. Eli nyt vaan maksamaan cANAL plussa pakettia jos haluat sitä jynkkyä nähdä.


      • Ai jai
        VirtaVie kirjoitti:

        Jussukka... sulla on näkyny aluksi kaikki kanavat automaattisesti, mutta viikon -parin jälkeen näkyy vain ne voista maksat. Mitään kanaviahan siellä ei tartte virittää. Eli nyt vaan maksamaan cANAL plussa pakettia jos haluat sitä jynkkyä nähdä.

        Mäkin tykkään kattoa kunnon panoja!


      • VirtaVie kirjoitti:

        Jussukka... sulla on näkyny aluksi kaikki kanavat automaattisesti, mutta viikon -parin jälkeen näkyy vain ne voista maksat. Mitään kanaviahan siellä ei tartte virittää. Eli nyt vaan maksamaan cANAL plussa pakettia jos haluat sitä jynkkyä nähdä.

        "3 meganen kiinteä plly on paljon parempi kun mikään kirottu mokkula!


      • Jokusevaan

        En ihmettele enää, kun tiedän kenestä kysymys. Ehän keltään 6 vuotiaaltakaan voida odottaakkaan moista suoritusta, että saisi itse kanavat kohdallleen.


    • Ei kiinnosta CANAL-plussa.

    • Ongelmia

      Nyt on mulla se kiinteä laajakaista, mutta ei ole päivääkään toiminu kunnolla. Vähän väliä saattaa yhteys katketa ja tulee takaisin milloin huvittaa. Heidän päässä on säätöjä tehty jo kahdesti, mutta ei ole auttanut.

      Tulevat kahtomaan onko vika siellä kytkennöissä. Toivottavasti saisin uuden reitittimenkin kokeiltavaksi jos tuossa on vika. Antoivat sen 0€ kaupanpäälle liittymän mukana ja mikrotuen henkilö sanoi että se on ollu silloin käytetty.

      Toimiiko muilla kiinteä laajakaista niin kuin pitää vai onko ongelmat yleisiä.

      Yhteys on tällä hetkellä hyödyttömämpi kuin mokkula.

      • Minulla toimii opettele käyttään ;)


      • Expertille

        Meillä oli kans tuo netin pätkiminen edellisen modeemin aikana, soitin muutaman kerran PPO:n tekniseen tukeen ja tulivat auttamaan sekä toivat uuden modeemin.

        Muistaakseni Pekka Saaren liikkeessä Haapavedellä osasivat auttaa tuossa ongelmassa ja käskivät ostamaan pleikkarin takia nykyisen modeemin, joka toimii myös langattomasti, modeemeita saa Pekka Saaren liikkeestä ja meidän modeemi muistuttaa mallia Telewell TW-EA510V.3C modeemi, Expertin nettisivut, joilta modeemeita löytyy on:

        http://www.expert.fi/Tuotteet/Tietotekniikka/Oheistuotteet/Verkkolaitteet

        Meillä on PPO-viihde, jonka mukana tuli 24 meganen maxi-laajakaista. Playstation3:sen takia ostettiin kalliimpi modeemi, maksoi n.60 euroa ja takaa nopeat yhteydet, modeemissa on antenni kiinni eli sitä voi käyttää myös langattomasti. Tämä nykyinen modeemi ei kuumene niin kuin edellinen modeemi, joka piti välillä käyttää sammuksissa.

        Nyt pojat voi kuunnella musiikkia netistä aamusta iltaan ilman mitään hämminkiä. Silloin tällöin Mozilla tai muukaan selain ei lähde päälle, mutta syy on PPO:lla, tekevät varmaan päivityksiä ja muita juttujaan, mutta kestää vain jonkun aikaa.

        Käy sinäkin kysymässä Pekka Saaren liikkeestä ja varmaan joudut kans ostamaan samanlaisen modeemin kuin meilläkin on, että pleikkari toimii.


    • :/

      Minulla ei auttanut ongelmaan tuokaan. Ei auta kuin odotella, kun he tutkivat missä se vika on. Itse epäilin puhelinpistorasiaa, mutta mikrotuesta sanottiin että se näkyisi eri tavalla jos vika olisi siinä.

      • tukeminen auttoi

        Netti pätkii myöskin, jos johto ei ole kunnolla pistorasiassa kiinni esim. meillä pitää kaapilla tukea, että pysyy pistorasiassa kiinni, modeemin johdossa on kiinni häiriötä poistava pistoke ja siinä on puhelinjohto kiinni, mötikkä on niin suuri, ettei tahdo pysyä pistorasiassa kiinni ilman kaapin tukea ja pistokkeen pitää olla ihan kunnolla pistorasiassa kiinni, muuten netti pätkii tai loppuu toimimasta.

        Kokeileppas painaa vaikka kaapilla pistoke kunnolla seinään!


      • helpdesk
        tukeminen auttoi kirjoitti:

        Netti pätkii myöskin, jos johto ei ole kunnolla pistorasiassa kiinni esim. meillä pitää kaapilla tukea, että pysyy pistorasiassa kiinni, modeemin johdossa on kiinni häiriötä poistava pistoke ja siinä on puhelinjohto kiinni, mötikkä on niin suuri, ettei tahdo pysyä pistorasiassa kiinni ilman kaapin tukea ja pistokkeen pitää olla ihan kunnolla pistorasiassa kiinni, muuten netti pätkii tai loppuu toimimasta.

        Kokeileppas painaa vaikka kaapilla pistoke kunnolla seinään!

        Hyvä tietää, että ongelmia ilmennyt...kun muitakin nettiyhteyksiä on olemassa.


      • PPO:lta osuusmaksua
        helpdesk kirjoitti:

        Hyvä tietää, että ongelmia ilmennyt...kun muitakin nettiyhteyksiä on olemassa.

        Jos on PPO:lta ostanut puhelinosakkeen, niin PPO antaa laajakaistayhteydestä alennusta, tuon lisäksi PPO maksaa osuusmaksua tilillesi 60 euroa/vuodessa, mutta myöskin laajakaistasta on mahdollista saada tuo osuusmaksu 60 euroa/vuodessa. eli osuusmaksua on mahdollista saada 120 euroa vuodessa.


    • Captain Obvious

      Onhan niitä varmasti muitakin yhteyksiä olemassa jos sattuu asumaan siellä missä niitä on tarjolla

    • Dokuvuk,kn

      Tahtovat muillakin operaattoreilla tulla samoja kaapeleita pitkin, joten jos haikailee ruohon olevan vihreämpää aidan toisella puolella...

    • Inteno kosahti

      Inteno paljastui maanantaikappaleeksi kesken puhelun mikrotuki henkilölle sammui koko paska itsestään. Eikä valot syttyny enää uudelleen. Sitten vasta vilautti valoja kun ethernet johdon kiskaisin pois.

      Nyt on telewelliin kunnolliset asetukset heiltä saatu ja toivottavasti nyt lähtis toimimaan niin kuin pitää.

    • Minulla on toiminut ihan hyvin moitteeomasti,paitsi viime yönä asennin xp windowsin ja kaikki noi ... oli vähän tukossa joo DDD.--... kone mut ei enään kyl pilittää

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1555
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1194
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1026
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      985
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      957
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      870
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      704
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      660
    Aihe