CM:n myyjät

ärsyyntynyt

Kuinka citymarkettiin on löydettykin niin tympeitä ihmisiä töihin!? Jos jotakin menet kysymään, niin jotkut ei tiedä mitään tai muuten vaan hapanta naamaa näytetään jne! En tarkoita kaikkia, osa porukasta on ok, mutta mutta... kemppariosastolla naiset varsinki tympeitä ja kassalla pari. Eivät kyllä asiakaspalveluun yhtään sovellu ! Olenkin jättänyt minimiin asioinnin tuolla kaupassa. Enkä ole ainut tämän mielipiteen omaava.

63

3316

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • keijo79

      se kodintekniikkaosaston mollosilmä on ainaki aivan pihalla, ei tiedä mistään mitään =D

      • Säälittävää

        Sä olet varmaan omasta mielstäs hyvän näkönen kun on varaa muita arvostella?! Laitappa kuvas niin kattellaan sun silmiäs.
        Olet säälittävä, toivottavasti minkään kaupan myyjät eivät alennu sinua palvelemaan.


      • ;)
        Säälittävää kirjoitti:

        Sä olet varmaan omasta mielstäs hyvän näkönen kun on varaa muita arvostella?! Laitappa kuvas niin kattellaan sun silmiäs.
        Olet säälittävä, toivottavasti minkään kaupan myyjät eivät alennu sinua palvelemaan.

        Niin olenkin silmää hivelevä herkkupala mistä syystä mulla on varaa arvostella ketä tahansa!


    • PYÖRÄTUOLI
    • joojoojooaaa

      Ehkä olette vain itse niin elämäänne kyllästyneitä (koska jaksatte mm. tällaisesta kitistä) että se näkyy jo päällepäin. Itse olen saanut AINA mukavaa palvelua citymarketissa, puhumattakaan siitä että muutamat myyjät ovat aivan syötävän hyvän näköisiä

    • Buhuu

      No en oo kyllä huomannu CM myyjissä ketään erityisen tympeetä! Siinä apteekissa sen sijaan on pari omalaatuista tyyppiä....

    • .

      Oletteko koskaan miettineet, että myyjien käytös voisi johtua asiakkaista. Kiva palvella nyrpeitä ja epäkohteliaita asiakkaita päivät pitkät. Ja niitä täällä Kankaanpäässä riittää...

      • hfsfh

        itteppähän ovat ammattinsa valinneet.


      • asdasdasdasdxxxaxa
        hfsfh kirjoitti:

        itteppähän ovat ammattinsa valinneet.

        Tuo on sama kuin sanoisit turpaanvedetylle mutsillesi: "Itsepäs sait turpiis"


    • Hauska paikka

      Lidlissä on helvetin töykeitä myyjiä, joskus myyjä ei sanonut yhtään mitään, siis ei yhtään mitään. En ole sen jälkeen käynyt kyseisessä puljussa.

      • Ei voi tietää

        Ei voi kukaan tietää oliko myyjä kipeänä töissä vai mitä?


      • Asiakas(ko)
        Ei voi tietää kirjoitti:

        Ei voi kukaan tietää oliko myyjä kipeänä töissä vai mitä?

        Olen aina ystävällinen ja asiallinen myyjiä kohtaan ja sain juuri eilen cittarista tympeää kohtelua, suorastaan ivallista. Lidlissä on kans myyjät naama norsunveellä! Tokmannissa todella tympeät työntekijät


      • asdasdxxxxaxax

        No onpa kiva ettet kuitenkaan ole pikkumainen. Se on kiva jos myyjä tervehtii, mutta ellei, niin ei sen luulisi maailman isoin asia olevan. Olet älykääpiö


      • tiedonjanoinen
        Asiakas(ko) kirjoitti:

        Olen aina ystävällinen ja asiallinen myyjiä kohtaan ja sain juuri eilen cittarista tympeää kohtelua, suorastaan ivallista. Lidlissä on kans myyjät naama norsunveellä! Tokmannissa todella tympeät työntekijät

        Mitäpä "fiksua" menit suustas päästämään jos oikein ivallista kohtelua sait?


    • Semmonen Leena

      Mä olenki miettiny miks kankaanpääläiset käy Porissa kaupassa....

      • Älämölyä

        Citymarketin johtajalle ei ole ihan mennyt asiakaspalvelun tärkeys päähän, kautta linjan Kpäässä. Yleisesti sanoen S-kaupoissa asiakaspalvelu on parempaa kautta linjan koko suomessa verrattuna citymarketteihin, johtuneeko kaupan ilmapiiristä tai konseptiajattelusta. Apteekkikaan ei ole kovin asiakasystävällinen citymarketissa.


    • Hapuan homo

      Tässä taas nähdään, että K-pääläisiä ei kannata palkata töihin. Samaa ylimielistä paskakäytöstä joka paikassa, vuosikymmenestä toiseen.

    • Plussa asiakas

      Minä olen ainakin tosi tyytyväinen CM myyjiin (elintarvike kassat). Varsinkin heihin, jotka ovat jo olleet K-kaupassa pidempään (elintarvikeosastolla ja nykyään kassoilla). He tuntevat minut ja minä heidät, eli kommunikointi on kivaa ja lepposaa. Kiitos heille hyvästä ja laadukkaasta asiakaspalvelusta.

      Kauppiaskin voisi olla vähän enemmän esillä ja olla enemmän edukseen.

    • haamuostaja

      Elintarvikeosasto ihan jees. muut vois vähän petrata toimintaansa, kauppias myös.

    • miuskis

      mitä hemmetin luusereita te ootte ketkä kitisee myyjistä, maksa ne hiton ostokses ja häivy sieltä kaupasta !!! hahahha että voi jonku elämä olla pienestä kiinni.. "kassa ei hymyillyt minulle" hahahha ääliöt

    • EI aasiakas!

      tuntuu asiakkaat olevan enemmän perseestä kuin myyjät... Oikeasti, joulun aaton aattona näin kun perheenäiti karjui myyjälle kun joku lelu oli loppu? VOI V*TTU! Ei sitten tullut mieleen käydä ostamassa sitä pikku-petterin toivetta heti (vuoden suosituinta peliä, jonka halusi varmaan moni muukin)???? Älykääpiöitä ja varsinkin sokeita on asiakkaat - myyjät mun mielestä ok Kankaanpään cittarissa, ainaki mä olen osunu paikalle sitten myyjien hyvinä päivinä - tai sitten mä olen hyvä asiakas, ei mulla ole tarvetta mennä omaa pahaa oloa sinne purkamaan... Syökää kynsiänne ja juokaa raanavettä päälle ni ei tarvii niitten myyjien kattoa teidän norsunvittu naamojanne!!!

    • Tasapainoinen ihmine

      Vittu mitä valittajia suurin osa, mun mielestä kaupan työntekijöiden tehtävä ei olekkaan miellyttää mitään mielialalääkkeitä popsivia ämmiä.

    • Ei aina rutista

      Monessa Kankaanpään kaupassa myyjät eivät tervehdi kohdatessa, Citymarketissa myyjät tervehtivät iloisesti tavatessa. Ymmärrän että kaikilla meillä ammatista riippumatta on huonoja päiviä tai niin työntäyteisiä että joskus se tervehtiminen unohtuu mutta Citymarketissa todella paljon harvemmin kuin muissa kaupoissa. Tämä on minun mielipide ja kokemukseni. Ja niinhän se on että niin metsä vastaa kun sinne huudetaan, eli käyttäydytään me asiakkat myös kaupoissa ystävällisesti niin varmasti myös myyjät palvelevat meitä parhaansa mukaan. Vielä se että Citymarketissa myyjät ehtivät vaihtamaan kuulumisia asiakkaan kanssa, itse olen parikin mukavaa juttutuokiota päässyt vaihtamaan, kiitos siitä.

      • MitäSulleKuuluuTänää

        Kuulumisien vaihtamiset eivät kyllä kuuluu markettien muutenkin venyviin kassajonoihin!!!
        Eipä ole pitkääkään aikaa kun uutisoitiin, että jonoja kasvattavat uuden tupakkalain myötä tupakoiden piiloon vieminen - ja paskan marjat!
        Jos mikään venyttää jonoja marketeissa niin se on korteilla maksavat asiakkaat ja nämä ihmiset jotka luulevat, että kuulumisia aletaan vaihtamaan kassajonossa kassalla työskentelevän ihmisen kanssa.


    • kpääääääääääääääääää

      No tietämiselle nyt ei voi mitään, siellä ei oikeasti kassat tiedä elintarvikkeen asioista eikä toisin päin. Hymyillä voi aina

    • Valitse kauppasi

      Asiakas on aina oikeassa, huonointa palvelua saa tokmannilta ja lidlistä.

    • monitoimi ..........

      katso mistä ostat kenkäsi !

    • Neuvostoliitosta...

      Pahinta Cittarissa on kyllä neuvostotyyliin kyyläävät vartijat. Tulee sellainen tunne, että kaikkia asiakkaita pidetään varkaina. Muissa kaupoissa vartijat liikkuvat ihmisten parissa hienovaraisesti niin ettei heihin kiinnitä sen enempää huomiota. Cittarissa käytössä oleva tyyli ei ole vartijoiden vika vaan johdon. Vartijat tekevät mitä on tilattu.

      • keppikovana

        Ne pojat kyllä kovettaa mun kalun!!!


      • Moloko69
        keppikovana kirjoitti:

        Ne pojat kyllä kovettaa mun kalun!!!

        Näin on! Karski nahkatukkainen poju on oikein unelma btm-kundi!


      • werty777

        Huomaa kun ei ole muita yrittäjiä. Taso on todella alhainen. Vika ei ole cittarissa vaan puhtaasti yrityksessä josta nämä poliisikoulun reputtaneet tulevat.


      • ahahahadhahahahaha
        werty777 kirjoitti:

        Huomaa kun ei ole muita yrittäjiä. Taso on todella alhainen. Vika ei ole cittarissa vaan puhtaasti yrityksessä josta nämä poliisikoulun reputtaneet tulevat.

        "Vika ei ole cittarissa vaan puhtaasti yrityksessä josta nämä poliisikoulun reputtaneet tulevat."


        Voiko poliisikoulunkin reputtaa? :DD


      • Kukakö
        Moloko69 kirjoitti:

        Näin on! Karski nahkatukkainen poju on oikein unelma btm-kundi!

        Kuka niistä? Eikö kaikilla vartijoilla meinaan oo nahkatukka? Ainakin viime näkemältä?


      • holmeksenjohnny
        Kukakö kirjoitti:

        Kuka niistä? Eikö kaikilla vartijoilla meinaan oo nahkatukka? Ainakin viime näkemältä?

        Se joka vinkuu niinkuin sika?


      • staffanskog

        Ootko varma ettei ne sen takii kyylää ku ei oo aiemmin ihmistä nähny? Kyllä mäki kyyläisin jos olisin koko ikäni perunakellaris asunu.


    • Asiaa seurannut

      Kyllä CM henkilöt on ihan ok...tai eihän he sellaisia ole kuin etelän maiden kaupoissa.Siellä asiakas tietää,kuka hänelle maksaa palka.
      Mutta menkääpä siihen samassa rakennuksessa olevaan apteekkiin...siellä toiminta on kuin Speden rautakaupassa.Ja henkilökunta on kuin pilvessä...onkohan??

      • Kpää

        AAMEN!!!


      • Iteki pilvessä

        Olen ihan samaa mieltä


    • valivali

      IHME RUTINAA!!!!!!!!!!!!!! TAIDATTE VALITTAJAT OLLA TYÖTTÖMIÄ JOTKA ON VAA KATEELLISIA KU JOILLAKI ON TÖITÄ!!!!!! SE ON IHAN TEISTÄ ITTESTÄNNE KIINNI KUINKA KÄYTTÄYDYTTE...

      • Töttttörööö

        No kuule, rahaa se on työttömänkin raha. Ja kyllä asiakas voi odottaa palvelua, vaikka olisi työtönkin, vai kuinka.


    • Housuissa jo on

      Kuulumiset ja omat ja lähiomaisten sairaudet ja muutkin voi ihan vapaast toitottaa siinä kassalla, kyllä niiden on pakko kuunnella, näkemiin ne sanoo ihan mielellänsä, että päsee eroon.

    • ai,ai,ai

      tämä valittaja saatta olla myös kateellinen erikoisliike keskustasta. seuraa minkä liikkeen bisnekset ovat vähentyneet,sitte olet sylttytehtaalla.

    • Mahtava mimmi

      Ainakin se yksi myyjä siinä kassalla on kova antamaan pil*** ja antaa aivan ensiluokkaisen kyydin eikä hevillä päästä pihdeistään nam nam.

      Vihjaan että tällä tytöllä on tummat lyhyet hiukset :D. Joko arvaatte kuka ?

      • asdasdasd343

        Ei arvata. Eikä kiinnosta arvatakaan. Jätä ihmisten solvaaminen, senkin lyijykynän älykkyydellä varustettu apina.


      • Ken olet?
        asdasdasd343 kirjoitti:

        Ei arvata. Eikä kiinnosta arvatakaan. Jätä ihmisten solvaaminen, senkin lyijykynän älykkyydellä varustettu apina.

        Tekis mieli tietää keltä niin hyviä kyytejä saa! Käynpä huomenna vähä norkoilemassa nurkilla!


    • VOI elämä

      Millainen johto, sellaiset alaiset?

      • varsinkin omistajan poikaa

        No siellä kaikilla on naama väärin päin, myös asiakkaiden hymy hyytyy kun näkee myymälän työntekijät


    • maksa ja mene

      Kauppaan mennään ostelemaan eikä kyselemään.

    • leuhkamyyjä

      Kyllä sielä ainakin yks mamma nostelee nenäänsä.

    • Asiakas-89

      Onneksi on ymmärretty ottaa reipaita ja iloisia nuoria töihin.

      • Kiinanmeininkiä

        Orjapalkalla..


    • Sanoei

      Lidl on pahempi. Musta tukkainen lyhyt myyjä on todella nyrpeä, ilmeetön eikä osaa tervehtiä. Toinen mustatukkainen myyjä otsatukalla on samanlainen..

    • Kanta-asiakas60

      Cm: Paras nuori vaalea poika

    • Asholdmarket

      S-marketissa on puupää myymälänhoitaja.

      • Osastovalta

        Puupää taitaa olla itte kommentoija
        Ei vielä hoidossa käyty?


    • Nytto

      Kun edes unta näkisitte.

    • Hiekkavitut

      Itsehän olen saanut aina tervehdyksen kassalla ja myös sanat "kiitos ja hei" kun poistun kassalta. Kehtaan väittää, että he jotka saavat huonoa palvelua kyseisessä paikassa on heillä naamataulussa helvetinmoinen hiekkavittu. Kokeilkaas hiekkavitut vaikka hieman hymyillä kassaneidille ja tervehtiä asiallisesti. ps: ihmisiä hekin ovat. Heillä on huonoja päiviä ja niin myös meilläkin.

    • almeera

      Kyl, se rupeenäkymään nämä älyttömät kauppojen auki oloajat henkilökunnan typääntymisenä ja väsymisenä , joka heijastuu asiakas palveluun.

    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      60
      5887
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      26
      3727
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      229
      2008
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      27
      1809
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1246
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1229
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      289
      1037
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      980
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      909
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      858
    Aihe