Ikääntyvän naisen itsetyydytys.

Ihmettelevä rouva

Olen lähemmäs nelikymppinen nainen. Olen pikkutytöstä saakka tyydyttänyt itseni 1-2 krt/vk. Eilen tätä ihanuutta tehdessäni mietin, kuinka pitkään tätä jatkuu ja tuleeko jossain vaiheessa seinä vastaan vai häviääkö halut ikääntyessä vaikka fyysisesti pystyisikin.

Miesten seisokki ongelmista puhutaan ja kirjoitellaan paljon.Lääkitystäkin on olemassa. Entä naiset! Onko iäkkään naisen orgasmi ja itsetyydytys tabu josta ei puhuta eikä myöskään tiedetä. Haluankin herättää keskustelua ikääntyvän naisen itsetyydyksestä ja orgasmi kyvykkyydestä. Millaiset on ikääntyneen naisen kyvyt ja halut? Tiedän, että yksilöiden välillä on suuret erot, mutta haluaisin tietää viriilin naisen jatkoista. Miehetkin vastatkaa ja kirjoitelkaa vaimonne tavoista ja haluista, jos ikääntyneet naiset ei palstalla liiku.

87

22811

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • torvi

      No vastataan, kuin mies miehelle, oletko kuullut, että naisille tulee vaihdevuodet?

      • Ihmettelevä rouva

        Kyllä tiedossa on, että lisääntymiskyky heikkenee pikkuhiljaa ja menopaussi keskimäärin 51-vuotiaana. Minulle itsetyydytys ei liity millään tavalla lisääntymiseen Tyydytinhän itseäni jo pikkutyttönä säännöllisesti vaikka en ollut lisääntymiskykyinen :) Hmm. naisenlogiikalla vanhuskin voi saada orgasmin jos kerta tyttökin.Eli hormoni toiminnalla ei olisi merkitystä.

        Heh, sen voin paljastaa, ettei orgasmia hakiessani ole miehet millään tavalla mielessä. Ainoastaan oma hyvä olo ja nautinto. Nyt haluaisin tietää voiko nainen saada orgasmin vaikka seitsenkymppisenä. Mistään en löydä tähän liittyvää materiaalia ja tietoa. Hassua, eletäänhän nyt 2000-luvulla.

        Kiitos kuitenkin pohdinnastasi!


      • neuvoja.
        Ihmettelevä rouva kirjoitti:

        Kyllä tiedossa on, että lisääntymiskyky heikkenee pikkuhiljaa ja menopaussi keskimäärin 51-vuotiaana. Minulle itsetyydytys ei liity millään tavalla lisääntymiseen Tyydytinhän itseäni jo pikkutyttönä säännöllisesti vaikka en ollut lisääntymiskykyinen :) Hmm. naisenlogiikalla vanhuskin voi saada orgasmin jos kerta tyttökin.Eli hormoni toiminnalla ei olisi merkitystä.

        Heh, sen voin paljastaa, ettei orgasmia hakiessani ole miehet millään tavalla mielessä. Ainoastaan oma hyvä olo ja nautinto. Nyt haluaisin tietää voiko nainen saada orgasmin vaikka seitsenkymppisenä. Mistään en löydä tähän liittyvää materiaalia ja tietoa. Hassua, eletäänhän nyt 2000-luvulla.

        Kiitos kuitenkin pohdinnastasi!

        Miehenä arvelisin, että voi saada. Ei kai ne naisen paikat eikä aivotoiminta niin paljoa muutu vanhetessa. Jos olet saanut orgasmeja jo pikkutyttönä, silloin hormoneilla ei pitäisi olla asiassa kovin suurta osaa.


      • Vieraissapelaa

        Vaimo 70v ja minä 71, mulla vielä pelaa ajoittain,,mutta vaimo ei enää välitä,,,Hieroo kyllä itelleen orkut ja minä runkkaan tietty myös... Näin se vain menee! Kokeilin vieraan rouvan kaa ja hyvin pelasi, rva 15-v, nuorempi ja olit halut tallella, sekä mulla kyky....


      • rentonavaan
        Ihmettelevä rouva kirjoitti:

        Kyllä tiedossa on, että lisääntymiskyky heikkenee pikkuhiljaa ja menopaussi keskimäärin 51-vuotiaana. Minulle itsetyydytys ei liity millään tavalla lisääntymiseen Tyydytinhän itseäni jo pikkutyttönä säännöllisesti vaikka en ollut lisääntymiskykyinen :) Hmm. naisenlogiikalla vanhuskin voi saada orgasmin jos kerta tyttökin.Eli hormoni toiminnalla ei olisi merkitystä.

        Heh, sen voin paljastaa, ettei orgasmia hakiessani ole miehet millään tavalla mielessä. Ainoastaan oma hyvä olo ja nautinto. Nyt haluaisin tietää voiko nainen saada orgasmin vaikka seitsenkymppisenä. Mistään en löydä tähän liittyvää materiaalia ja tietoa. Hassua, eletäänhän nyt 2000-luvulla.

        Kiitos kuitenkin pohdinnastasi!

        luulen että teet sen siksi että kaipaat rentoutusta ja pään tyhjäksi ei se välttämättä seksistä johdu


      • Kyrpä-Jooseppi83v
        Vieraissapelaa kirjoitti:

        Vaimo 70v ja minä 71, mulla vielä pelaa ajoittain,,mutta vaimo ei enää välitä,,,Hieroo kyllä itelleen orkut ja minä runkkaan tietty myös... Näin se vain menee! Kokeilin vieraan rouvan kaa ja hyvin pelasi, rva 15-v, nuorempi ja olit halut tallella, sekä mulla kyky....

        Sehän on kuin rautakangen teroitus kun vieraissa käy. Suosittelisin 6-7 kertaan viikossa. Kuka sitä aina sitä samaa velttoa lämiskää viittii höylätä.


      • Anonyymi
        Ihmettelevä rouva kirjoitti:

        Kyllä tiedossa on, että lisääntymiskyky heikkenee pikkuhiljaa ja menopaussi keskimäärin 51-vuotiaana. Minulle itsetyydytys ei liity millään tavalla lisääntymiseen Tyydytinhän itseäni jo pikkutyttönä säännöllisesti vaikka en ollut lisääntymiskykyinen :) Hmm. naisenlogiikalla vanhuskin voi saada orgasmin jos kerta tyttökin.Eli hormoni toiminnalla ei olisi merkitystä.

        Heh, sen voin paljastaa, ettei orgasmia hakiessani ole miehet millään tavalla mielessä. Ainoastaan oma hyvä olo ja nautinto. Nyt haluaisin tietää voiko nainen saada orgasmin vaikka seitsenkymppisenä. Mistään en löydä tähän liittyvää materiaalia ja tietoa. Hassua, eletäänhän nyt 2000-luvulla.

        Kiitos kuitenkin pohdinnastasi!

        Ei naisen orgasmille ole ikärajaa, miehillä taitaa olla.


    • karu totuus

      Kyllä nainen pystyy nauttimaan seksistä vanhempanakin. Halut vain harvenevat, monlla kerta kuussa tai pari kertaa vuodessa saattaa riittää. Yksilöhajontaa toki varmaan on laidasta laitaan.

      • pandoraz

        Tämä ei kyllä pidä paikkaansa. Mä tyydytän itseäni vähintään 2-3 krt. Vrk:ssa ja siihen päälle naidaan miesystäväni kanssa. Välillä saan jopa 3 krt orgasmin tänä aikana. Ikää mulla on 51 v. Nuorempana en lainkaan harrastanut seksiä tähän tahtiin. Mulla vaan kiima yltyy mitä vanhemmaksi tulen. Jatkuva kiima päällä.


      • sateenkaari50

        En uskoisi, että naisen halut sinällään vanhenpana häviävät tai edes vähenevät. Hyvännäköisten ja kiinnostavien miesten läsnäolo vain vähenee ja tämä vaikuttaa, että seksiä ei voi harrastaa niin usein. Nykyisin kuitenkin naisellekin suvaitaan kiinnostus nuorista miehistä ja miehillekin kiinnostus vanhemmista naisista. Itsetyydytys taas on toinen juttu kuin seksi toisen kanssa, sehän voi jopa lisääntyä vanhempana, kun ei olemahdollisuutta harrastaa seksiä kiinnostavien miesten kanssa. Sitä ainakin on tutkittu että noin nelikymppinen nainen on miestä halukkaampi seksiin ja toisaalta tuon ikäinen nainen haluaa enemmän seksiä kuin nuoret naiset/tytöt. Vanhoilla naisilla ei ole mitään elimellistä estettä harrastaa itsetyydytystä, toisin kuin vanhoilla miehillä, joilla ei enää seiso.


      • tasan.ei.käy
        pandoraz kirjoitti:

        Tämä ei kyllä pidä paikkaansa. Mä tyydytän itseäni vähintään 2-3 krt. Vrk:ssa ja siihen päälle naidaan miesystäväni kanssa. Välillä saan jopa 3 krt orgasmin tänä aikana. Ikää mulla on 51 v. Nuorempana en lainkaan harrastanut seksiä tähän tahtiin. Mulla vaan kiima yltyy mitä vanhemmaksi tulen. Jatkuva kiima päällä.

        Miehen voimakain potenssi on noin 20-vuotiaana, naisen 40-vuotiaana. Perustuu tutkimukseen, päinvastaisiakin tapauksia on. Ongelmia usein syntyy juuri siitä, kun miehen halu ja kyky laskee, kun naisella taas nousee. Monet naiset tuntevat saavansa kestävässäkin liitossa seksiä vain tipoittain.


      • Anonyymi
        pandoraz kirjoitti:

        Tämä ei kyllä pidä paikkaansa. Mä tyydytän itseäni vähintään 2-3 krt. Vrk:ssa ja siihen päälle naidaan miesystäväni kanssa. Välillä saan jopa 3 krt orgasmin tänä aikana. Ikää mulla on 51 v. Nuorempana en lainkaan harrastanut seksiä tähän tahtiin. Mulla vaan kiima yltyy mitä vanhemmaksi tulen. Jatkuva kiima päällä.

        Haluaisin tavata


    • eläk..

      Näköjään ei kuusikymppiset naiset tuosta noin vaan ala kertomaan seksuaalisuudestaan, vallankaan itsetyydytyksestä, kun sitä on pidetty erittäin häpeällisenä ja joillekkin se on sitä aina salaisestikin tehtynä.
      Minulla on pitkäaikaisia kokemuksia muutaman naisen sielunelämästä ja yhdestä erittäin lämpimiä, hänen kanssaan on voinut puhua seksiasioistakin samalla lailla, kuin jostain muustakin.

      Hän oli aloittanut "sukupuolielämän" 6 vuotiaana saman ikäisen tytön kanssa, joka näytti miten tehdään, sitten he olivat tehneet sitä myös toisilleen, sukupuolisen nautinnon kokeminen oli muodostunut hyvin tärkeäksi ja luonnolliseksi osaksi elämää, niin luonnolliseksi, että hän joskus jonkun tekemäni palveluksen palkaksi hän saattoi esittää itsetyydytyksen, joka on hyvin kiihottavaa katseltavaa silloin, kun nainen todella aidosti nauttii.

      Nyt viisikymppisenä on alkanut tökkimään, masturboimiseen ei ole haluja ja jos pari kertaa kuukaudessa puoliväkisin tekee, niin orgasmin laatu ei ole yhtään hyvä, siis hormoonitoiminnoissa on muutokset alkaneet, sille ei itse mitään voi.

      Toisaalta tiedän 70 vuotiaan, joka oli kokeillut ystävättärensä hieromasauvaa ja halusi sellaisen myös itselleen, kun se tuntui niin hyvälle.

      Niin, että jokaisen itse nähtäväksi jää, mitä tulevaisuus tuo, kun on päässyt menopaussin yli. Olen myös iloinen puolestasi, kun olet sinut tuon itse tuotetun nautinnon kanssa ja näin aiheen vierestä, parisuhde tällaisen naisen kanssa on itseni kohdalla ollut sitä parasta.

      • Ihmettelevä rouva

        Kiitos vastauksesta. Oli todella mielenkiintoista luettavaa omakohtaisista kokemuksista ja huomioista.

        Lisää vain miesten kommentteja arkielämän kokemuksista... ei taida täällä iäkkäämpiä naisia seikkailla.


      • eläk..
        Ihmettelevä rouva kirjoitti:

        Kiitos vastauksesta. Oli todella mielenkiintoista luettavaa omakohtaisista kokemuksista ja huomioista.

        Lisää vain miesten kommentteja arkielämän kokemuksista... ei taida täällä iäkkäämpiä naisia seikkailla.

        Kun ihmettelevä rouva toivoi keskustelua vanhempien naisten kyvystä hankkia orgasmi, niin aihe taitaa tosiaankin olla tabu ja jos sellaista tietoa jostain henkilöstä on saatavilla, niin ei sitäkään hyvällä katsota.

        Kun "rouva" nyt on parhaassa iässä, voisi kaiketi jatkaa keskustelua oman itsetyydytyksen aiheuttamista ilmiöistä, tietääkö mies, mitkä on reaktiot ym.
        Oma huomioni on, että joillakin naisilla seksuaalisuus on jakautunut viralliseen ja epäviralliseen toimintaan, virallinen on se avioelämä= kulissit ja epäviraliinen voi olla rinnakkainen itsetyydytys- ja fantasiamaailma.

        Jostain syystä olen esim. lasten hiekkalaatikolla päässyt keskuteluihin sinänsä tuntemattomien naapuritalon rouvien kanssa ja ihmeekseni keskustelut on kääntyneet nopeasti myös heidän siihen toiseen seksielämään, missä he tyydyttelevät itseään, kuinka monta kertaa yhteen menoon,mitä fantasioivat ja on joku näyttänyt miehensä ottamia alastonkuviakin itsestään, kysymys ei kuitenkaan ole mistään itsensä paljastelusta.

        Olen aina tuntenut itseni luontevaksi naisten seurassa, mutta olen myös asiaa ihmetellyt, siis sitä avoimmuutta, ehkä se on jännittävää, kiihottavaa ja antaa voimia jaksamiseen, haluaisin tietää enemmänkin tästä salaisesta maailmasta.


      • Ihmettelevä rouva
        eläk.. kirjoitti:

        Kun ihmettelevä rouva toivoi keskustelua vanhempien naisten kyvystä hankkia orgasmi, niin aihe taitaa tosiaankin olla tabu ja jos sellaista tietoa jostain henkilöstä on saatavilla, niin ei sitäkään hyvällä katsota.

        Kun "rouva" nyt on parhaassa iässä, voisi kaiketi jatkaa keskustelua oman itsetyydytyksen aiheuttamista ilmiöistä, tietääkö mies, mitkä on reaktiot ym.
        Oma huomioni on, että joillakin naisilla seksuaalisuus on jakautunut viralliseen ja epäviralliseen toimintaan, virallinen on se avioelämä= kulissit ja epäviraliinen voi olla rinnakkainen itsetyydytys- ja fantasiamaailma.

        Jostain syystä olen esim. lasten hiekkalaatikolla päässyt keskuteluihin sinänsä tuntemattomien naapuritalon rouvien kanssa ja ihmeekseni keskustelut on kääntyneet nopeasti myös heidän siihen toiseen seksielämään, missä he tyydyttelevät itseään, kuinka monta kertaa yhteen menoon,mitä fantasioivat ja on joku näyttänyt miehensä ottamia alastonkuviakin itsestään, kysymys ei kuitenkaan ole mistään itsensä paljastelusta.

        Olen aina tuntenut itseni luontevaksi naisten seurassa, mutta olen myös asiaa ihmetellyt, siis sitä avoimmuutta, ehkä se on jännittävää, kiihottavaa ja antaa voimia jaksamiseen, haluaisin tietää enemmänkin tästä salaisesta maailmasta.

        Parisuhteeni on kestänyt 20 vuotta. Mieheni on tiennyt säännöllisestä itsetyydytyksestäni alusta saakka. Ei ole haitannut millään tavalla ja hänkin masturboi silloin tällöin. Ensimmäisenä yhteisenä yönäkin teki sen itselleen pyynnöstäni :)

        Mukavaa, kun aihe on herättänyt keskustelua.


      • eläk..
        Ihmettelevä rouva kirjoitti:

        Parisuhteeni on kestänyt 20 vuotta. Mieheni on tiennyt säännöllisestä itsetyydytyksestäni alusta saakka. Ei ole haitannut millään tavalla ja hänkin masturboi silloin tällöin. Ensimmäisenä yhteisenä yönäkin teki sen itselleen pyynnöstäni :)

        Mukavaa, kun aihe on herättänyt keskustelua.

        Mukavaa on myös, että ihmettelevä rouvakin jatkaa keskustelua ja sorry nyt, mutta hieman kiihotuinkin rouvan kustannuksella, kun ajattelin, että miehesikin on saanut seurata sitä kiehtovaa näytelmää.

        Varmaankin lapsuudenkodin tapahtumat ovat avainasemassa siinä mielessä, että koetaanko jotkut tapahtumat normaalina, tai kielteisinä asioina, pari typerää sanaa saattaa aiheuttaa nuorelle tytölle elinikäisen trauman itsetyydytystäkin ajatellen.

        Oma tyttäreni ikäänkuin vapautui erään tapahtuman jälkeen, katselimme nimittäin telkkarista jotain nuorten ohjelmaa ja yhtäkkiä ohjelman vetäjä ilmoitti, että nyt puhutaan tyttöjen itsetyydytyksestä.
        Herkässä iässä oleva tyttäreni naurahti, mutta katselimme ohjelman tiiviisti ja lopuksi totesin asian olevan hyödyllistä ajanvietettä, siitä on jäänyt välillemme tyttären joissain tilanteissä heittämä lause, "että kaikkihan sitä tekee"

        Entä mitä jos, lapsi, nuori tyttö onkin jäänyt kiinni itsetyydytyksestä ja sanut kovat nuhteet, niin miten elämä senjälkeen on sujunut, en ole asiata kuullut keneltäkään mitään mainintaa, ehkä siitä ei voi edes puhua.


      • Imuhommat
        Ihmettelevä rouva kirjoitti:

        Kiitos vastauksesta. Oli todella mielenkiintoista luettavaa omakohtaisista kokemuksista ja huomioista.

        Lisää vain miesten kommentteja arkielämän kokemuksista... ei taida täällä iäkkäämpiä naisia seikkailla.

        Vaimoni on 71-vuotias ja halut ovat tavallaan ohi. Kuitenkin noin parin viikon välein vielä rakastellaan kunnolla. Ei hän kunnon orkkua saa, mutta nauttii. Itse tarvitsen runkut päivittäin. Soittelen toiselle ukkomiehelle jolla on sama tilanne ja runkkaamme yhdessä puhelimessa! Se on omalla tavallaan kiihottavaa. Noin kerran kuussa tapaan tämän ukkomiehen, me imutamme toisemme 69 asennossa ja laukeamme toistemme suuhun. Vaimo tietää tämän ja hyväksyy!
        Ihanaa vaihtelua seksissä toki saa olla!!
        Mailaa [email protected] mikäli haluut tietää lisää, tai.......


    • Useitorloseit

      Ei ikä ainakaan omalla kohdallani ole vaikuttanut ainakaan negatiivisesti seksuaaliseen halukkuuteen, enemmänkin siihen välillä on vaikuttanut partnerin puute. Erottuani nelikymppisenä minulla oli kymmenen vuoden jakso, jonka aikana ei ollut minkäänlaista seksiä partnerin kanssa siitä yksinkertaisesta syystä, että partneria ei ollut. Itsetyydytystä tuli silloin harrastettua, alussa hiukan tiheämmin kun oli säännölliseen seksielämään tottunut, sitten se hiukan hiipui - tosin syynä saattoi olla muu kuormitus elämässä, yksinhuoltajan arki, kaikenlaiset perheongelmat ym. Mutta toki se halu aina silloin tällöin heräsi...

      Lasten aikuistuttua aloin sitten ihan tietoisesti etsiä kumppania, ja kun ei muuta näyttänyt ikänaiselle enää löytyvän, aloin harrastaa irtoseksiä. Eräästä sellaisesta suhteesta sitten sukeutuikin nyt jo vuosia kestänyt avioliitto, jossa seksiä (molempien ikääntymisestä huolimatta) on usein parikin kertaa viikossa, ja se on erittäin nautinnollista, puolin sekä toisin.

      Vaihdevuodet sinänsä eivät tosiaankaan välttämättä vähennä naisen seksihaluja, pikemminkin tuntuu siltä, että luonto juuri ennen niiden alkua pistää parastaan saadakseen vielä yhden raskauden alulle; ainakin itse koin jonkinlaisen halujen huipentuman juuri siinä vaiheessa, mutta eivät nuo todellakaan näytä kaikonneen, vaikka itse menopaussista on jo useampi vuosi.

    • Suu säkkiä myöten

      Olen viiskymppinen nainen, ja sanoisin, että sillä on suuri vaikutus, käyttääkö hormonikorvaushoitoa vai ei.

      Syön estrogeenia, halut ovat silti iänmyötä hiipuneet aika tavallakin, toisaalta ne ovat näköjään herätettävissä nopeasti kuten joulukuussa huomasin lyhyen seurustelun yhteydessä.

      Masturboin ehkä kerran kuussa nykyään. Ennen korvaushoidon aloittamista pari vuotta sitten oli sellainen tunne, että orgasmit ovat haaleampia, jotenkin tylpempiä, enkä tuntenut suurta halua tai mielenkiintoa niihin. Nyt orgasmit ovat masturboidessa taas kuten ennenkin.

      Lopuksi vielä: Nuorempana olin erittäin voimakkaasti seksuaalinen, ja seksuaalinen toimintakyky oli erittäin vahva, sain hyvin helposti orkkuja.

      Kumppani olis kiva, täytyy sanoa että henkisessäkin mielessä seksi oli aivan ihanaa marras-joulukuisen seurustelusuhteen aikana.

      • Useitorloseit

        Tuokin lienee varsin yksilökohtaista. Itse päädyin käyttämään pelkästään paikallishoitoa, koska vaihdevuosioireeni olivat aivan siedettäviä. Eli kyllä ilman hormonihoitoakin voi halut hyrrätä...


    • Suu säkkiä myöten

      Onhan paikallishoitokin estrogeenihoitoa.

      Vaikea sanoa, miten halut vähänee iän myötä, kun itse tuntee vain oman tilanteensa, ts. hormoneilla korjatun.

      Uskoisin, että haluja olisi, enemmänkin jos olisi kumppani. Mutta varmaan on kovin yksilöllistä. Tänä päivänä luulisin - en tiedä - voivani olla aika tyytyväinen myös suhteessa, jossa seksiä ei ole esim. kumppanin sairauden tms. takia. (Olen siis viiskymppinen nainen.) Läheisyyttä ja kosketuksia kyllä pitäisi olla.

      • Useitorloseit

        Onhan se estrogeenihoitoa, mutta sen vaikutus ei ole systeeminen, ts. se vaikuttaa vain paikallisesti, eli sillä ei käytännössä voi olla mitään vaikutusta halukkuuteen, kuten ei mielialaan, hikoiluoireisiin yms. yleensäkään. Toki se parantaa limakalvojen kuntoa ja sillä tavoin voi joillain lisätä halukkuutta. Itselläni ei mitään kostumisongelmia ollut ilman sitäkään, syynä hoitoon oli lähinnä kasvanut tulehdusriski.


    • Opri

      Minun mielestäni, jokaisen keho on omaa aluetta, jonka kanssa saa tehdä niinkuin haluaa. En ole ikinä ymmärtänyt, että itsetyydytys olisi jotenkin paheksuttavaa tai väärin (niinkuin ilmeisesti ennen vanhaan oli). Käsittääkseni tatuoinnitkin ovat oman kehon käyttämistä, samaten kauneusleikkaukset, laihdutukset ja lihotukset ym, miksi ei saisi masturboida? Siitä ei jää edes mitään jälkeä vaan tulee entistä parempi mieli. Mutta alkuperäiseen aloitukseen sanoakseni, että olen itse kohta 47 v ja seksielämäni ei todellakaan ole loppusuoralla, tuntuu melko oudolta, että joku lähes 40 v käsittelee itseään ikääntyneenä naisena??? Outo ajattelutapa. Neljäkymmentä täytettyäni seksielämäni ei ole muuta kuin parantunut vaan. Ei ole enää mitään järkyttäviä paineita siitä miltä näyttää (koska missi ei tarvitse enää tuossa vaiheessa olla), osaa jo itsekin ajatella mikä tuntuu hyvälle ja osaa vapautua tietyistä estoista. Olen ainoastaan surrut sitä, etten ole aiemmin ymmärtänyt nauttia näistä asioista. Ejakuloinninkin opin vasta näin aikuisena, siihen vaikutti uusi parisuhde, joka sai minut ymmärtämään mistä siinä on kyse.
      Luulen, että ne rouvat, jotka nyt ovat 60 ja sinne ihan 90 v asti ovat elänneet sitä aikaa milloin seksi ja siitä puhuminen olivat suurta syntiä, sen takia meillä ei ole tarkempaa tietoa siitä, miltä heistä tuntuu ja tuntuuko miltään, sillä he eivät ole antaneet koskaan itseään vapautuvan seksin suhteen vaan edelleen pitävät sitä tabuna. Nyt kuitenkin on tulossa sukupolvi, joka todennäköisesti osaa nauttia seksistä/rakastelusta pidemmälle ja vanhemmaksi.

      • Mökin-ukko

        "Luulen, että ne rouvat, jotka nyt ovat 60 ja sinne ihan 90 v asti ovat elänneet sitä aikaa milloin seksi ja siitä puhuminen olivat suurta syntiä, sen takia meillä ei ole tarkempaa tietoa siitä, miltä heistä tuntuu ja tuntuuko miltään, sillä he eivät ole antaneet koskaan itseään vapautuvan seksin suhteen vaan edelleen pitävät sitä tabuna. "

        Ylläolevaan kommentti: Nykyiset 70:iset olivat nuoria 60-luvulla, jolloin seksi vapautui pillerin myötä ja muodinkin vuoksi. Näin ainakin koin asian Helsingissä. Eli aikakausiestot, jos niitä on, koskevat paljon vanhempia. Luulen että iän sijasta tärkeämpi estojen aiheuttaja on lapsuuden ja nuoruuden perheen uskovaisuus ja ahdasmielinen kyläyhteisö.


    • 112233

      Kyllä naisetkin nauttii itsetyydytyksestä eikä vain miehet.Vaikka minulla on vaimo niin ei hä ole koskaan näyttänyt itsetyydyttävän hän pitää sitä niin salaisena asiana,olen joskus pyytänyt että saisin katsoa mutta ei se onnistu.

    • hene74

      Moi. Ei tule seinä vastaan. Halut ei häviä iänkään myötä, vaikka halujen kausittainen vaihtelu lisääntyy. Itsetyydytys on tavallista ja yleistä vielä vanhainkodeissakin. Olen sen huomannut omassa hoitoalan työssäni.

      Itse olen mies 36 vuotta. Vaimo on 47-vuotias. Seksielämä on tyydyttävää. Itsetyydytän harvoin mutta rouva hoitelee itsensä kerran tai kaksi viikossa. Yhdyntää on kerran viikossa.

      • karppiri

        haluisin pitää sua oikein kunnolla hyvänä


    • jiiiipeeee

      Olen mies. Mun ongelmani on, että rakas vaimoni (nyt 60) ei halua yhtään mitään. Moneen vuoteen; sen lisäksi ennenkin oli vaikeaa (n. 1-2 kertaa vuodessa). Eikä asiasta saa edes keskustella. Olen miettinyt että ihmisillä täytyy kuitenkin olla tarve - ainakin miehillä. Nyt en tiedä mitä tehdä.

    • nauttii

      Eipä halut vähene.Olen 66v. ja joudun käyttämään estrogeenihoitoa luusto-syistä. Itsetyydytys muuttuu yhä nautinnollisemmaksi ja se lisäksi minulla on parikymmentävuotta nuorempi rakastaja. Olen sen ikäpolven immeisiä,että tällainen nautinnon määrä olisi nuorena ollut suuri synti. Nyt mä luulen,että Luojani vaan antaa minun nauttia ihanista lahjoistaan.

    • Jurkkaus

      Itse tyydytän aina silloin tällöin! Tänään viimeksi kun pesin pyykkiä pulsaattripesukoneella ! Siinä katsellesani pyykin pyrintää koneessa otin kullinkäteen ja rupesin sitä hieromaan!Teki mukavaa kun laukesi! Näi itse tyydytän kun olen pesemässä pykkiä pulsaattoripesukoneela! Kyllä teen sitä mulloinkin!

    • mieskulkuri

      Mooii olen 69v mies,ja nautin suunattomasti seksistä,onneksi mulla on nyt sellainen nais kaveri joka nauttii myös hän on 65 v ja meillä toimii molemmilla värkit oikein hyvin vielä
      Minusta seksiä pitää myös harjoitella niinkuin muitakin asioita,,kyllä se hauis lihaskin surkastuu jos sitä ei koskaan käytä
      mulla ne halut lähtee kyllä aivoista eikä munasta, pitää kuvitella sellaisia asioita jotka kiihottavat
      on nykyään videoita ja kaiken laisia jossa voi käyttää mielikuvitustaan ei tarvii mennä raikaamaan naisia, hyvä mielikuvitus ja halukas nainen pitää kyllä mies kunnon hyvänä
      me rakastellaan joskus kolmekin kertaa päivässä kun ei ole enää ajalla väli vaan tehdään silloin kun sitä molemmat haluaa
      ja onhan niitä liukasteita jos paikat on kuivia, silloin siitä nauttii molemmat
      enhä minä nuorena osannut näin seksistä nauttia

    • mieskulkuri

      Niin ja naisellani on vielä vielä dido ,jolla hän tyydyttää itsensä ,
      Hitto se on sitten tosi kiihottavan näköistä kun nainen tekee sen itselleen ja oikeesti siitä nauttii ja saa orgasmin
      sen jälkeen on kyllä taas pakko naida sitä ja molemmat on tyytväisiä
      ei se ikä ole mikään este hyvään rakasteluun

    • Mä haluisin katsella kuin nainen runkkaa itseään, ilman mitään muuta velvoitteita. Olisko niin rohkeaa naista täälläpäin Suomea (Rauma).??

    • Mökin-ukko

      Kun mieheltäkin kysyttiin, niin viittaan Orgasmi-osastolla olevaan kirjoitelmaani. Linkki tässä. Olemme molemmat noin 70:iä. Ts. kyllä orgasmi tulee, mutta vaimon kärsivällisyys riittää tähän työskentelyyn vain silloin tällöin. Ennen kaikkea hän haluaa munaa sisäänsä.

      https://keskustelu.suomi24.fi/t/15016154/eiko-vanha-nainen-kaipaa-orgasmia

      (Olen sama kuin Mökin_ukko, mutta tässä systeemi valittaa, että nimi on jo käytössä.)

    • Sormetutus

      Yli viiskymppinen akka tässä toteaa että kyllä toimii ja kiinnostaa. Vaihdevuodet oli ja meni ja käsi käy edelleenkin jopa kolme kertaa päivässä. Tai suihkulla jos niikseen tulee. Puoliso ei enää pysty mutta ei se sillai harmita kun yhdynnässä en oo koskaan tullut.

    • makkk

      Olen yli kuuskymppinen mies ja mielestäni vanhemmatkin naiset voi runkata pilluaan mielin määrin ja saada kunnon orkkuja.Avo-vaimonikin pyytää minua runkkaamaan pilluaan melkein joka päivä sen jälkeen menen runkkaamaan vessaan.Voit tullla meille niin runkataan kolmistaan ja voidaan samalla nussia kolmestaan.Ja voin samalla nuolla pillujanne jotta saatte kunnon orkkuja

    • 404080

      Lähemmäs nelikymppinen IKÄÄNTYVÄ nainen...just joo, palataan asiaan kun olet 80 v.

    • Elämääkin.nähnyt

      Siis olet jo nelikymppinen. Siis tosi vanha HEH! Jos tosissaan pidät itseäsi ikääntyvänä, niin konsteja on monia. Voi olla, että on ihminen vieressä, jota rakastaa yli kaiken, mutta seksielämä ei toimi. Silloin kuten tämän suomalaisen kulttuurin vastaisesti pitäisi keskustella. Jos mies ei ymmärrä, niin elämässä joutuu tekemään kipeitä ratkaisuja. Jos on lepso, niin kieltä peliin. Mutta jos itsensä hipelöinti tuntuu kivalta niin so Fuck. Mitä se muille kuuluu ja onko se ongelma? Ei varmaan hautakivessä lue, että "nautti siitä kun sai itseänsä hiplata ja siten tyydyttää itsensä. Asian voi ottaa monella tavalla, kuten nyt kun minäkin tähän vastasin. Kait tästä joku tienaa jonkun sentin.

    • uniikkiakin

      Seuraavana synttärinä täytän 70v. Pari vuotta sitten lopetin työt. Nyt nautin elämästä ja eritoten seksielämästä. Tyydytän itseni päivittäin, mieheni ei ole koskaan saanut orgasmia aikaan. Vielä etsin itselleni nuoremman rakastajan, edellinen muutti toiselle paikkakunnalle. Liukkaudessa ja haluissa ei ole mitään muutosta, ehkä henkisen vapauden myötä nautinto on vaan kasvanut.

      • terkut

        olisi ihanaa jos olisi vanhempi rakastaja. mies 50 v


      • uniikkiakin

        Hei terkut! Mistä sinut löydän?


      • halukaskin

        Jos kiinnostaa niin tule sokkotreffit.fi sivostolle. Arkisin noin.klo.11.30 (rukatunnin aikaan olen siellä vähän aikaa) Mies 50 v Varsinais-suomi


      • halukaskin

        No koska tulet sokkotreffeille??


      • uniikkiakin
        halukaskin kirjoitti:

        No koska tulet sokkotreffeille??

        Hei, vähän kaukana taidat olla, minä ihan etelässä. Ja pikkusen meni tuo sokkotreffi-hommakin ohi...mitä se on...treffit? kuvaa? keskustelua?. Suurkiitos kuitenkin tarjouksesta!


      • halukaskin
        uniikkiakin kirjoitti:

        Hei, vähän kaukana taidat olla, minä ihan etelässä. Ja pikkusen meni tuo sokkotreffi-hommakin ohi...mitä se on...treffit? kuvaa? keskustelua?. Suurkiitos kuitenkin tarjouksesta!

        keskustelua kahden kesken. Älä heitä kirvestä kaivoon tule juttusille tänään niin jutellaan auto kulkee kyllä olisi kiva edes silloin tällöin.????


      • Haluaisvanhemmannaisen
        uniikkiakin kirjoitti:

        Hei terkut! Mistä sinut löydän?

        Miten käviskö 46v mies kanta-hämeestä


      • halukaskin

        odottelen edelleen tule vaan keskustelemaan niin katsellaan


      • Moi kaikki innokkaat terve halukas nainen täällä sisä siisti nuorekas hyvän näköinen ja kuntoinen sinkku mies 50 v OLEN RAITIS EN POLTA HYVIN HARVOI ALKOHOLIA, haluisin tutustua saman laiseen halukkaaseen naiseen ensiks vaikka sähköpostilla,,KAIKEN KIVAN MERKEISSÄ,, KIRJOITA: sähköpostiin [email protected] kesä kivaa yhdessä


    • UteliassNainen

      Olen yli 50 v nainen ja vielä kiimaisempi kuin nuorena. Aion nauttia seksistä elämäni loppuun asti. Löytyy mies, leluja, liukkareita, omat kädet ja fantasiat ja tietysti netistä pornoa.
      Laukeamisen kanssa ollut hankalaa, siitä toisessa ketjussa kyselenkin. Orgasmit todella vahvoja. Vaihdevuodet eivät ole alkaneet vielä. Jos pilaavat seksielämäni niin hormonikorvikkeet heti käyttöön.

    • ssri-estää-laukeamisen

      Sellainen muistutus tähän(kin) että eräät lääkkeet tekevät orgasmin saamisesta hyvin vaikeaa tai jopa mahdotonta sekä miehillä että naisilla. Sellaisia ovat SSRI - mielialalääkkeet eli serotoniinin takaisinoton estäjät (cipramil ja vastaavat). Ongelma on niitä määräävien lääkäreiden tiedossa mutta eivät aina muista mainita asiasta kun lääkitystä tarjotaan.

    • moduulit

      minä haluaisin rakastajan vanhemmasta naisesta. Salainen olisi hyvä. minä 50v mies

    • luomunainenn

      Olen tällainen "ikääntyvä" nelikymppinen! Ei tunnen itseni vielä nuoreksi niin pääni sisältä kuin kehostanikin. Viime vuonna kysyttiin vielä papereitakin, kun kävin baarissa. No, vakavasti, aloitin seksielämän myöhään, itsetyydytyksen toki alle teini-iässä. Olen aina itsetyydyttänyt ja se on yksi tavoistani pysyä selvillä kuulumisistani. Jos orgasmi viipyy, on se merkki jostakin, mikä pitää korjata, ja korjaan sen. Nautin seksistä suuresti myös kumppanin kanssa, enkä voi kuvitella itseäni tilanteeseen, ettei haluttaisi ja kiihottaisi. Ehkä se on sitten sen myöhään aloittamisen siunaus. Onneksi apukeinoja liukastamiseen on tarjolla, jos sellaista alkaisi esiintyä, kunhan tästä vielä vanhenen...

    • Sheivattu

      Olen 5kymppinen nainen , pitkässä parisuhteessa. Naidaan kyllä n. kerran viikossa, joskus hurjatkin nussimis-sessiot, monta tuntia , nuolemista suihiottoa ym. Perseeseen mies nussii myös. . Himot sen kun kasvaa...katon pornoa joskus yksinäni ja kastun ja alkaa panettaa. Klittaa vain ärsyttämällä en saa orgasmia vaan pillu suorastaan huutaa jotain sisäänsä ! Sitten tyydytän himoni mustalla vibralla aah...ja taas jaksaa😊Ihanaa.

      • halukaskin

        Kiinnostaako uusi tuttavuus salaisesti. Mies 50v varsinais-suomi


    • HoitsunVeli

      Kyllä se panettaa vaihdevuosien jälkeenkin. Niin kauan kuin kätesi toimii tulet harrastamaa itsetyydytystä.

    • erkin_vinkit

      eikun vaan römpsä levälleen ja munaa sisään

    • ioinenilona

      Olen 63 naine, mitaan liukasteita ei tarvita. Kylla miesystavan ka ssa peitto todella heiluu kun tavataan. Voi s heilua vahan useamminkin

    • karppu

      OLIS IHANA TULLA HIEROMAAN SUN PILLUAS JA HIEROA RINTOJA KYLLÄ SE ORKKU TULEE
      TOSI IHANASTI SOITA MULLE 0405493186

    • 44vuotias

      Masturbaatio on melkein aina ollut yksi elementti mun seksielämässä. Voin myöntää, että
      halukkuus itsetyydytykseen on itsellänikin säilynyt, 2-3x vko on normitahti ja ... apuväline pitää olla tuolloin käden ulottuvilla . Nyt "vanhempana" tarvitsen enemmän vaginaalista nautintoa joten olen tekopenisten ystävä. En osaa enää ajatella, että haluaisin tehdä ilman niitä.

      • dildotar

        Olen vasta yli kuuskymppisenä löytänyt dildojen maailman ja se on suuri ilo,kun aitoja ei oikein ole saatavilla!


    • 45v

      45 vuotias olen ja himot vaan kasvaneet 40v jälkeen. Orgasmit on kovia ja tarve tiheä. Tänään jo kerran ja nyt vibra surisee taas. Ei vielä ainakaan puhetta halujen puutteesta.

    • wau

      Olen sen seitsemänkymmentä :) Seksi olis kivaa jos sitä sais, mie
      hen hommat valitettavasti ohi ja itse halusisin niin nautiskella. Tuolla aikaisemmin huomasin laiva-vinkin. Ehkä pitää sellaista harkita.

      • HyvääMolemmille

        Mistäpäin ”wau” olet..?
        Täällä olisi sinun ikäisestäsi aikuisesta Naisesta kiinnostunut nuorempi mies...
        Jos selkeästi nuorempi voisi kiinnostaa?


      • wau

        Mielenkiintoista.Hesassa olen. Mitenkähän selkeästi olet nuorempi:)


    • Janne4u2

      Ihana kysymys/viesti!
      Olen mies 60 v ja gynekologin poika (-;
      Ensinnäkin on erittäin hyvä asia että tyydytätä itsesi 1-2 krt/viikko. Pitää fysiikan/taidot ja hormonit tasapainossa. Itsetyydystystä voi ja pitää jatkaa niin kauan kuin se tuntuu hyvältä. Orgasmi ei välttämättä aino ole päämäärä ja tavoite, vaan hyvänolon tunne. Kuinka kauan haluat jatkaa on sinusta itsestäsi kiinni. Niin kuin sanoin, jatka niin kauan kuin se tuntuu hyvälta ja tämä voi jatkua aina hautaan saakka.

      Miehillä on se haaste että jäykän elimen aikaansaamiseksi tarvitaan tarpeeksi verenvirtaaelimeen ja tämä saattaa tulla esteeksi jossain vaiheessa. Viagra tyyppiset lääkkeet auttaa tähän jonkin aikaa. Mutta se että jäpykkä ei seiso ei estä itsetyydytystä, ainoastaa perinteistä penetraatioyhdyntää. Suuseksi on erittäin hyvä korvike. Tiedän että se nuorempien korvissa kuuluu jopa ällöttävältä (minunkin korvissani isän puheista 70-80 luvuilla) mutta nyt se on minulle erittäin tärkeä.

      Tabu on sana joka ei saisi liittyä seksiin koskaan!! Kaikki tekee mitä haluaa, kunhan kohtelevat partneriaan kunnioituksella, helläväroen ja partnerin tarpeitaan huomioonottaen.

      Lopuksi, kun seksihalumme heräävät nuorina ollessamme, ne eivät koskaan kuole. Niiden toteutumismuodot vain vaihtelevat. Saattohoidossakin olevat harrastavat seksuaalista aktiviteettejä rajojensa mukaan kun mieli vain siihen ainta myötä.

      //Janne

    • Nauraa

      Viestiketju täynnä peräkamaripoikia, joista osa yrittää esittää naista huonolla menestyksellä. Ap on mies. Senhän tunnistaa kirjoitustyylistä. Ei tässä ketjussa ole yhtään naiskirjoittajaa. Kädet pois housuista.

    • uskomatonta_mutta_totta

      Jostain luin kerran jutun netistä, että kuollutkin mies "pystyy vielä siementämään naisen" jos nainen on tikkarin kimpussa.

    • Anonyymi

      Kuulostaa hyvältä. Sitä minäkin teen usein

      • Anonyymi

        Niin kauanhan homma toimii kun on terve,sitten kun alkaa olla naisella paikat kuivat ei homma enää pelaa tai muuten lääkitys sellaista että kaikki elämä pyörii vain sen ympärillä että vieläkö huomenna elää niin ei siinä enää seksiä mietitä!
        Turha on puhua liukasteista tai parien vaihdoista tai muistakaan kiihokkeista kun terveys ei enää tottele,näin se vaan menee.


    • Anonyymi

      Olen 54-vuotias rouva. Olen vieläkin ns. hedelmällisessä iässä (ainakin teoriassa). Sormetan itseäni jatkuvasti, koska mies ei ole kiinnostunut näistä hommista minun eikä kyllä kenenkään muunkaan kanssa). Saan aivan mahtavia orgasmeja. Olisi hienoa jakaa nämä ihanat hetket viriilin miehen kanssa,jos se siis käytännössä olisi mahdollista. Mutta eipä taida olla, ainakaan tällä hetkellä.

      • Anonyymi

        Tuo on harmi. Olen mies ja samassa tilanteessa. Eli ikää hieman alle 45 ja vaimoni on vuoden nuorempi. Hänellä on tavallaan haluja, mutta ei seksiin kanssani. Hän tyydyttää itsensä keskimäärin kerran viikossa, mutta haluaa sen nopeasti pois alta ja hänen sessionsa kestävät noin 30 sekuntia! Hänen haluttomuutensa on ollut ongelma oikeastaan koko suhteen ajan, mutta jotenkin sitä on pystynyt tähän saakka sietämään ja ikäänkuin toivoen parempia aikoja.

        Näinä parina viime vuotena olen alkanut tiedostamaan sen että olen alkanut ikääntyä, eli oma runkkailutahti on hidastunut, vaikka haluja rakastaa ja rakastella vielä olisi. Tämä aiheuttaa jopa paniikkia kun haluja ja kykyjä vielä olisi, mutta keho alkaa pistämään jarruja päälle pikkuhiljaa ja määrä vaihtuu laatuun. Samalla oma vaimoni on kuitenkin lopullisesti laittamassa jalkoja ristiin, eli jään seksuaalisten halujeni kanssa täysin yksin.

        Suoraan sanottuna pelottaa että tulenko kuolinvuoteellani miettineeksi että miksi jäin sellaisen kanssa yhteen joka haluaa haluistaan huolimattakin orgasminsa vain nopeasti pois alta ja että samaan aikaan ajoin itseni sellaiseen pisteeseen ettei kiinnosta, eikä varmaan pystykään enää mihinkään, ja siinä sitten kärvistellään yhdessä ilman yhteistä kivaa ennen kuolemaa.


      • Anonyymi

        Moi Rouva 54.
        Mistäpäin olet, täällä olisi myös varattu, 49v. 108/90 intohimoinen mies, joka haluaisi jakaa ihanat hetkesi kanssasi.
        -m jkl


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moi Rouva 54.
        Mistäpäin olet, täällä olisi myös varattu, 49v. 108/90 intohimoinen mies, joka haluaisi jakaa ihanat hetkesi kanssasi.
        -m jkl

        Pk-seudulla. Eipä taida mulla olla pokkaa. Täytyy nyt harkita. Eikö ensiksi pitäisi erota ? Ja taitaa välimatkakin olla liikaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo on harmi. Olen mies ja samassa tilanteessa. Eli ikää hieman alle 45 ja vaimoni on vuoden nuorempi. Hänellä on tavallaan haluja, mutta ei seksiin kanssani. Hän tyydyttää itsensä keskimäärin kerran viikossa, mutta haluaa sen nopeasti pois alta ja hänen sessionsa kestävät noin 30 sekuntia! Hänen haluttomuutensa on ollut ongelma oikeastaan koko suhteen ajan, mutta jotenkin sitä on pystynyt tähän saakka sietämään ja ikäänkuin toivoen parempia aikoja.

        Näinä parina viime vuotena olen alkanut tiedostamaan sen että olen alkanut ikääntyä, eli oma runkkailutahti on hidastunut, vaikka haluja rakastaa ja rakastella vielä olisi. Tämä aiheuttaa jopa paniikkia kun haluja ja kykyjä vielä olisi, mutta keho alkaa pistämään jarruja päälle pikkuhiljaa ja määrä vaihtuu laatuun. Samalla oma vaimoni on kuitenkin lopullisesti laittamassa jalkoja ristiin, eli jään seksuaalisten halujeni kanssa täysin yksin.

        Suoraan sanottuna pelottaa että tulenko kuolinvuoteellani miettineeksi että miksi jäin sellaisen kanssa yhteen joka haluaa haluistaan huolimattakin orgasminsa vain nopeasti pois alta ja että samaan aikaan ajoin itseni sellaiseen pisteeseen ettei kiinnosta, eikä varmaan pystykään enää mihinkään, ja siinä sitten kärvistellään yhdessä ilman yhteistä kivaa ennen kuolemaa.

        Onhan se kiusallinen ja epämukava tilanne, jos niin pääsee käymään. Kuitenkin on aina hyvä tarkkaan harkita, mitä tekee, ettei sattua itseään ja läheisiään. Pitää kyllä itse tietää, mitä on tekemässä ja mitkä seuraukset mahdollisesti ovat ja millä hinnalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pk-seudulla. Eipä taida mulla olla pokkaa. Täytyy nyt harkita. Eikö ensiksi pitäisi erota ? Ja taitaa välimatkakin olla liikaa.

        Moi,
        Voisimmeko vaikka näin korona aikana vaikka Puh sex kokeilla. Olisi ihanaa kuunnella, kun sormeilet itseäsi, puhuisimme tuhmia, kuulisit kuinka hengitykseni kiihtyy samalla kun...


    • Anonyymi

      tän viestin alku n,,,vuosi sitten ,,,kertoo paljon

    • Anonyymi

      Itse olen mies! Ikää tänä vuonna 52 ja elämä on mennyt ihmissuhteissa päin persettä. Sitä en ala tässä nyt yksilöimään! Tiedän kyllä omat ongelmani ja ominaisuudet jne!

      Mutta kait turvalliset ihmissuhteet merkitsevät paljon. Jos on vakituiset ihmiset joiden kanssa tekee asioita ja saa turvallisesti keskustella niin se edistää jaksamista!

      Kirjoitan monikossa sillä uskon myös siihen, että vaikka on parisuhde niin voi olla myös tasavertaisessa suhteessa oleva ystävä jonka kanssa on myös mahdollisuus toteuttaa itseä!

      Hyväksyn monisuhteen!

    • Anonyymi

      Olen tyydyttänyt itseäni jo lapsena ja nyt yli kuusikymppisenä vähän harvemmin, mutta ihanasti. Orgasmit ovat voimakkaampia!

    • Anonyymi

      Vanha ketju mutta kiinnostava aihe. Exä tyydytti itseään ja näinkin kun hän hieroi itseään. Usein hän hieroi nappulaansa samallankun panin häntä. Nykyinen vaimo on kuulemma masturboinut joskus teini-ikäisenä. Seksiä on kuulemma riittävästi hänelle 4-5 krt viikko. Olen onnellisessa asemassa sillä hän laukeaa nimenomaan panemalla, ei sormin. Nuolemalla joskus.

    • Anonyymi

      Olen 56 vuotias mies, jonka elämään seksi ja seksuaalisuus kuuluvat ikääntymisestä huolimatta. Puolisoni on minua vuoden vanhempi. Seksiä meillä on ollut säännöllisesti koko reilun 25 vuotisen yhteiselämän ajan. Viimevuosina toki harventuen. Seksiimme kuuluu myös itsetyydytys. Itsetyydytystä voi olla yhtä aikaa, tai kumpikin voi puolisonsa tyydyttää käsillään tai kumpikin voi touhuta itsekseen.Itselläni on myös fetissi, jonka puolisoni hyväksyy. Vuosien myötä nainen tarvitsee liukastetta ja miehen jäykkyys vähenee. Kuitenkin kaikki toimii.

    • Anonyymi

      Olen 67 v ja vaimoni 65 v. Meillä ei ole seksiä. Se loppui, kun vaimo ei suostunut hyväilemään penistäni sen jälkeen, kun olin tuottanut hänelle orgasmin. suuseksillä. Kun olisi ollut minun "vuoroni" ja penis oli pehmennyt ja vielä olisi pitänyt vetää kortsu päälle. Eihän se onnistunut ilman vaion antamaa hyväilyä. Niin hän sanoi että et sinä pysty niin antaa olla.
      Sen jälökeen olemme tahoillamme masturboineet. Asiasta ei puhuttu, mutta vaimon ollessa suihkussa veden kohina yhtäkkiä voimistuu. Monesti olen salakatsellut oven raosta, kuinka hän suuntaa suihkun paineen jalkoväliinsä ja suuntaa suihkun eripuolille pilluaan keskittyen klitorikseen. Vartalon vavahtelu kertoo, että hän pääsi perille!
      Kyllä kuusvitosellakin rouvalla vielä halut hyrrää. Ja sitä en tiedä, miten hän sängyssä toimii, kun nulumme eri huoneissa.

    • Aikuisen Naisen sormeilussa on jotain äärimmäisen kiihottavaa. Mukava olisi päästä katselemaan.

      • Anonyymi

        Sen takia siellä olenkin salakatselemassa. Päätän usein, etten mene katselemaan, mutta kun suihkun ääni voimistuu, onkin pakko mennä. Siellä vaimo ottaa suihkun kannattimeltaan, säätää vedenvoimakkuuden ja asettuu jalat harallaan suihkuttamaan jalkoväliään. Välillä vesisuihku käy alhaalla emätinaukolla ja siirtyy sitten klitoriksen kohdalle. Vaimo on osittain kylki oven suutaan ja siten ei näe minua.
        Sekin on kiihottavaa seurata, kuinka hän pian saa orgasmin, jolloin jalat vavahtelevat ja koko vartalo huojahtelee.
        Sitten äkkiä onkin suljettava ovi hiljaa ja häivyttävä.
        Katson, että minulla on oikeus edes katsoa, kun en enää pillua voi saada!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sen takia siellä olenkin salakatselemassa. Päätän usein, etten mene katselemaan, mutta kun suihkun ääni voimistuu, onkin pakko mennä. Siellä vaimo ottaa suihkun kannattimeltaan, säätää vedenvoimakkuuden ja asettuu jalat harallaan suihkuttamaan jalkoväliään. Välillä vesisuihku käy alhaalla emätinaukolla ja siirtyy sitten klitoriksen kohdalle. Vaimo on osittain kylki oven suutaan ja siten ei näe minua.
        Sekin on kiihottavaa seurata, kuinka hän pian saa orgasmin, jolloin jalat vavahtelevat ja koko vartalo huojahtelee.
        Sitten äkkiä onkin suljettava ovi hiljaa ja häivyttävä.
        Katson, että minulla on oikeus edes katsoa, kun en enää pillua voi saada!

        Miksi kortsu olisi pitänyt laittaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi kortsu olisi pitänyt laittaa.

        Hänmellä oli vielä tuolloin kuukautiset, ja raskaaksitulemisen pelko mielessä.
        Kortsun kanssa sähläys kai lopulta oli syy, että vaimo ilmoitti että nyt riitti!
        Näihin aikoihin kuukautiset loppuivat ja luulin jo, että pääsen vihdoinkin panemaan paljaalla. Mutta toisn kävi!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hänmellä oli vielä tuolloin kuukautiset, ja raskaaksitulemisen pelko mielessä.
        Kortsun kanssa sähläys kai lopulta oli syy, että vaimo ilmoitti että nyt riitti!
        Näihin aikoihin kuukautiset loppuivat ja luulin jo, että pääsen vihdoinkin panemaan paljaalla. Mutta toisn kävi!

        Itse saan lisää kestävyyttä kortsulla. Kulli seisoo ihan kovana mutta en laukee ja siitähän yli kuuskymppinen mummo ikäinen naisystäväni nauttii. Yleensä hän vierailta miehiltä vaatii kumin käyttöä. Kertoi et toisinaan vanhemmilla miehillä vaikeuksia saada kestävä seisokki kortsun kanssa. Hänellä aina tansseissa kumit mukana. Yleensä ostan ne hänelle ja kyllä niitä meneekin. M51


    Ketjusta on poistettu 117 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6353
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      4086
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      263
      2506
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1990
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1478
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1326
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1097
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1070
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1016
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      991
    Aihe