Mitkä on teidän lempi alushousut?

tradaa

Otsikko kertoo kaiken. Onko hipsterit, stringit, perus mummokalsarit vai mitkä? Ite tykkään käyttää stringejä ja sellasia nättejä hotpantseja (oon siis nainen ja tää kysymyskin on tarkotettu naisille (; ) :)

165

8569

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Janni-76

      Minä en tykkää stringeistä, käytän ihan hipsteri ja tai mallin housuja, pitsiä yleensä ja suosikkiväri valkoinen tai persikka.

    • Mukavuus etusijalla

      Napakkaa, yleensä ohutta keinokuitumateriaalia olevia maximallisia pikkuhousuja joissa pitsiä koristeena. Suosikkiväreinä ensisijaisesti nude ja puuteri.

    • Rouva 40v

      Valkoinen, pitsi yleensä jalassa, maxi, midi, tai malli, myöskin sloggeja pidän paljon, ne ovat napakat, housullivejäkin jokunen käytössä

      • pitsi friikki

        Joo slogeja on mukava pitää mustina ja valkoisina ,mutta aina pitää olla pitsiä .Myös satiini missä on pitsiä aivan ihanat.


    • n21v.

      Stringit on mun lempparit. Mukavat jalassa ja voi olla varma, että ei näy saumat inhottavasti tiukempien housujen läpi. :)

      • Lypsyniemi1952

        Stop Kirjoittamaton laki on,housunsaumat on NÄYTTÄVÄ päällihousujen LÄPI...heh..heh.Made myräkkä on nyt


    • neito 29v

      Stringit on epämukavat, ihan peruspöksyt parhaat ja kauniimmatkin, suosikkiväri valkoinen, parit mustat ja punaisetkin pitsipöksyt löytyy kaapistaja tietysti kermanvärisiä pitsialkkareita kans suosin.

      • Pakkomielteitäkö

        Siis miksi aina täytyy erikseen mainita jos ei tykkää stringeistä??? Kysymyshän nimenomaan kuului että MISTÄ TYKKÄÄ!


    • (:: i like it <3

      Stringejä suosin (::

    • Lovely

      Tykkään käyttää milloin minkäkinlaisia,yleensä peruspöksyjä.Mieluisimmat on sellaiset joissa on sydämiä,kukkia,pitsiä yms. ja värit vaaleanpunainen,pinkki,violetti ja punainen.

    • honey.

      Minä tykkään kans käyttää ihan perusalkkareita, Sloggit on tosi hyvä kun ne on istuvat ja piukan napakat, myöskin triumphin pitsipöksyt ihania, valkoien paras väri ja puuteri.

    • Sheste.

      Parhaat pöksyt on jalassa nytkin eli valkoiset sloggit ja nyt tai malli päällä, pöksyjä löytyy varmaan 100 kappaletta, pistiä ja ilman, valkoista, keltaista, mustaa, punaista pitsialkkaria löytyy.
      Paras alushousu tuntuu mukavalta ja näyttää kivalta.

    • N-Mies

      Lindexin satiini pöksyt on kivat. Kaapissa mustia, valkoisia, persikka, lila, eri kuvioilla !

    • rak.mestari.58

      Mä tykkään käyttää naisten käytettyjä stringejä.Ja olen siis vanha ukko jolla on kaljamaha mutta pieni muna ja paljon velkaa.

      • Naistenpalsta

        Painu sinä pervo muualle.Tämä palsta ja kysymys on tarkoitettu vain ja ainoastaan naisille.Onko ihan pakko tulla pilamaan tämäkin viestiketju epäasiallisilla viesteillä.


      • erty11
        Naistenpalsta kirjoitti:

        Painu sinä pervo muualle.Tämä palsta ja kysymys on tarkoitettu vain ja ainoastaan naisille.Onko ihan pakko tulla pilamaan tämäkin viestiketju epäasiallisilla viesteillä.

        ja missäs helvetissä sanoaan et kysymys on naisille? painu ite kuuseen fakin femakko.
        Mä tykkään kans stringeistä eniten. Ja olen mies


      • gaybit
        erty11 kirjoitti:

        ja missäs helvetissä sanoaan et kysymys on naisille? painu ite kuuseen fakin femakko.
        Mä tykkään kans stringeistä eniten. Ja olen mies

        ketjun aloitusviestin lopussa sanotaan kysymyksen olevan suunnattu naisille..


    • woman 36v

      Valkoinen ja shamppanja lempivärit, peruspöksyt pitsillä, ovat kauniit ja tuntuvat hyviltä.

      • pukamapuksu

        Minä käytän ns.mummokalsareita.Kuitenkin sellaisia joissa on löysät kuminauhat ,ettei tursua pakarat yli ja näy housujen läpi tuplapakarat :)
        Mummokalsarit on kyllä aika tylsät,mutta kun on paljon eri värejä ja kuoseja niin sen kestää.Nimittäin jouduin luopumaan stringien käytöstä synnytyksen jälkeen saatuani peräpukaman :/ eikä tämä pukama siedä mitään narua itseään vasten.Kymmenen vuotta jo mummoilla on menty ja tullaan menemään..joskus yhden illan juhlat kestän stringeillä.Kaikki ne ihanat on kuitenkin vieläkin tallessa :D


    • Carita 34v

      Valkoiset hipsterit nyt jalassa ja suosikkipöksyjä on paljon, hipster, tai, maxi-mallilla, sloggi, triumph pitsialkkarit ovat tosi kivoja ja nättejä. Valkea on suosikkiväri, samoin vaaleanpunainen pitsi ja kermanväriset housut hienot.

    • jaadejuurdejaadejoo

      Mäpä vastaan vaikka oonki mies. Tykkään käyttää stringejä ja tangoja. löysät pokjserit on perseestä kun kassit hinkkaa reisiin. Ei kiva. Mulla kun pakkaa roikkuun isot pallit vapaana ellei ne oo timmimmeissä pöksyissä. Sitäpaitsi stringit on tosi hotit ja mukavat pöksyt.

    • 20+4

      Mun lempialushousut on malliltaan hipsterit. :)

      Ihan puuvillahipsterit ilman mitään pitsejä.
      Jotain sekotetta saa olla puuvillan lisäksi että joustaa mutta ei muuta.

      Pääosin mustat, mutta värillisiä ja kuvioisia tulee ostettua myös.
      Valkosia en käytä. (:

    • Mari 34 v

      Valkoiset on kauneimmat ja itse pidän vain valkoisia pöksyjä ja usein pitsillä.

    • Caius Sepalus

      Minun lempi alkkarit on sellaset ampiaiskuvioiset jossa on piikki pyllyssä :)

    • m30vee

      Stringit eniten mieleen, satiinia tai vähän pitsiäkin.

    • lola-81
      • asiantuntija.

        Juuri tuollaiset läpikuultavat on niin sex !


    • stringit on nyt päällä hipsterit on kanssa mukavia väriksi sanon musta, punainen ja valkoinen.

    • Mari-71.

      Sloggit on nyt jalassa, suosiin persupöksyjä, hipster, tai, midi mallit, valkoinen, vaaleanpunainen , kermanvärinen ja yleensä pitsillä.

    • Rouva 43 v

      Valkoiset peruspöksyt, sloggi, triumph, housuliivejäkin käytän, juhlissa pitsiä. Susikkiväri puhdas valkoinen tai kermanväri.

    • fuckbarbie

      stringit ehdottomasti! :) ne ovat niin mukavat ja hyvännäköiset! mielellään pitsiä tai leopardikuosia ;)

    • mukavuus tärkein

      Ihan normaalit alushousut (joita tosin ei enää myydä) jotka peittää takapuolen kokonaan.

    • Iira 38v

      Samaa mieltä ja kyllä nitä myydään, sloggi, triumph ym malleja, kauniita, valkoisia, ja pepun peittäviä,ne ovat suosikki alkkarini ja pitsilläkin on

    • -W-72

      Alushousujen on oltava kauniit ja napakat, tuntuvat hyviltä ja tukevat peppua. Valkea on kaunis ja suosikkivärini.

    • hellsalilea

      Stringit absolutely! Pitsiset tai napakat sloggit. Jos on joskus harvoin normaalit, niin pitää olla pitsi:)

    • n23rmk

      Perus sloggit on mun mieleen ::)

    • w. 39 v.

      Sloggit on hyvät, kun pyöreä pylly, niin pöksyt pitää olla takapuolen peittävät. Mitään narustringejä en käytä, vaan sloggeja ja pitsipöksjyä, valkoisia ja shamppanjan värisiä.

    • Lala.

      Kunnon peruspöksyt, kun kokoa on pepussakin niin alushousut napakat ja kivat. Suosikkiväri valkea pitsi, myöskin mustia pöksyjä löytyy ja punaista, sekä keltaista.
      Hyvät alushousut tuntuu hyvältä ja näyttää kivalta.

    • white girl.

      Perusalkkarit parhaat, Sloggit ym, ja sitten välillä kaunista pitsiä päälle, Istuvat ja napakat housut pitää olla. Suosikiväri valkoinen.

    • yyyyyyyttt

      Ite tykkään tavallisista triumphin alushousuista ja hipstereistä, legginsien yms kanssa käytän stringejä, joista poikaystäväkin tykkää eniten.

    • Kinura

      Stringit on parhaat :) Väreinä eläinkuosit, hotpink ja musta lemppareita.

    • Sloggi no 42

      Kyllä Sloggit parhaat ja Tai malli on nytkin jalassa, erittäin istuva ja napakka pöksy ja kivan näköisetkin, Myöskin triumpin pitsipöksyjä käytän, midi ja tai malleja. suosikkiväri valkoinen ja kermanväri.

    • lula..

      Puhdas valkoinen, keltainen, shamppanja, mielivärit ja Sloggilla hyviä malleja, samoin Norlyn, triumph. Hyvät alushousut näyttää kivalta ja tukee peppua.

    • i want to discors whit women

    • Jane.

      Valkoiset peruspöksyt, sloggi ja pitsipöksyt ovat parhaat, ne tuntuu hyvältä jalassa ja näyttää kivalta, stringit hiertää vakoa ja ei ole kauniit.

    • White.

      Totta perusmallit, tai, hipsteri, midi, maxi ovat parhaat pöksyt jalassa. Suosikkiväri valkoinen.

    • Lisa-mari

      Hyvät istuvat peruspöksyt, yleensä pitsillä, lempiväri valkoinen ja shamppanja.

    • Rouva vm-68

      Tiukat isutuvat alushousut, parhaat, ei stringejä, kaunista pitsiä, myöskin sloggeja käytän.

    • Katri. R.

      Jalassa nytkin valkoiset tai-malliset alkkarit, kuten useimiten. Pöksyjä löytyy sloggieja ja tosi romanttisia pitsialkkareita

    • Tina tur.

      Valkoiset, hyvin istuvat, kauniit, kaikki muut mallit käy mutta Ei Stringejä.

    • tosimies1982

      Miehisiä mietteitä.
      Kaipa siinä miehen ja naisen eroavuus tuleekin esiin että mies tykkää naisella alusvaatteista joita nainen inhoaa.

      Mut alusvaatteissa mua viehättää naisella röyhkeys tai sitten söpöys. Kaikki muut vaihtoehdot on lähtökohtaisesti tylsiä.

      Röyhkeyttä on se kun alushousut näkyy päällysvaatteiden läpi. ei ehkä se läpinäkyvyys itsessään vaan se että millainen on naisen mieltymys alusvaatemalleihin. Minkä mallisia hän käyttää ja kun alusvaate näkyy läpi ni yleensä alusvaate on jotenkin röyhkeää mallia.

      Röyhkeys on itsevarmuutta ja ympäristöstä piittaamattomuutta. Alusvaate on ehkä jokaisen ihmisen oma valinta ja jos pukeekin röyhkeitä lausvaatteita ei se sinänsä maailmaa pahemmaksi paikaksi tee tai kiihdytä kasvihuoneilmiötä.

      Röyhkeimmät alusvaatemallit on tietenkn "cheeky" ja sit koru/narustringit. Ensimmäisten saumat näkyy läpi ja jälkimmäisissä vilkkuu itse stringit näkösälle ja sit joku huomaa pienet koristeet stringien nyöreissä ja ne on tarkoitettukin sulostuttamaan maisemia.

      tässä cheeky, jossa siis saumat kulkee pakaroiden yli juuri siitä pahimmalta kohdilta ja saumat pyrkii näkymään housujen läpi. pakaroiden päällä kulkevat saumat on muutenkin aika röyhkeät vaikka ne ei näkyisikään, mut ne jotenkin alistaa pakaroiden muotokielen kulkemalla röyhkeästi niiden ylitse.

      http://www.blogcdn.com/main.stylelist.com/media/2010/01/american-apparel-panties-butt-240ls012910.jpg

      onhan niitä nähnyt jokainen kun saumat näkyy asun läpi, mut pahimmillaan röyhkeys voi mennä niin pitkälle että saumat vaeltelevat pakaroilla. Olen ollut todistamassa sitäkin kun nainen käveli edelläni rappuja ja huomasin lököhousujen läpi että hänellä tuollaiset röyhkeänmalliset pikkuhousut. Kun olimme kulkeneet hetken peräkkäin huomasin että toinen sauma oli jo hilautunut pyllyvakoon, suorastaan hävytöntä ja jotenkin naisesta jäi fiilis et hän on oikea bitch.... ja kyllä onkin...

      Pikkuhousut voivat olla myös söpöllä tavalla kauniit ja seksikkäät, Tuolloin ne olisivat pitsiset, aika ohuet, joko vitivalkoiset tai mustat, miksei myös punaiset

      Myös sellaiset pikkuhousut ovat seksikkäät joissa ei ole tuplahaarapalaa, ne on jotenkin aistikkaammat ja sellaiset juhlavammat.

      • koko M.

        Se on jännää kun pikkuhousut näkyy hameen tai pitkien housujen läpi, kuvassa on kauniit pöksyt. Semmoiset läpikuultavat vaaleat pitsipöksyt hyvän näköiset.


      • Tylsä totuus

        Aika usein taitaa olla niin että cheeky-housiksi luulemasi pöksyt ovat liian pienet tai-malliset ja on vedetty liian korkealle.


      • tosimies 1982
        Tylsä totuus kirjoitti:

        Aika usein taitaa olla niin että cheeky-housiksi luulemasi pöksyt ovat liian pienet tai-malliset ja on vedetty liian korkealle.

        Joo siis näin voi olla, mutta saahan pikkuhousut olla väärin puetut jos ne kerran joku on niin pukenut. Luultavasti omistaja itse on niihin tyytyväinen tai jos kyseessä onkin vahinko ni se mielestäni on kaunista tai pikemminkn sexyä.

        Jos mahdollista ni ulkonäöllisesti on mielestäni seksikkäämpää jos pikkarit on väärän kokoiset. Koska liian pienissähän saumat siellä pyllyssä kuvailemallamme tavalla ja jos taas kivanmalliset pikkarit on hieman liian isot niin tuolloin saumat vaeltelee pakaroila ja voi käydä tuo efekti että toinen sauma on suomeksi sanottuna persvaossa ja toinen ns. oikealla paikalla jos tuo epäkohta ilmenee vaikkapa kotihousujen läpi ni näky on mielestäni mukavan röyhkeä. Olen sis tuon näkymän nähnyt ja se kyllä herätti huomioni. Ei varmaan kaunista ja kivaa, mutta seksikästä ja röyhkeetä, joillekin "kovis" naisille se sopii lookiksi. Sanotaanko näin että on melkoisen hävytöntä kun naisen pikkuhousujen istuvuus on päin persettä...sitähän sä kysyit. Joitakin naisia epämukavuus ei haittaa??? tai miksi sit sellaiset on. ehkä he ovat vaan niin v-mäisiä naisia, että pieni lisävitutus pikkareista ei piinaa.
        Väittäisin että on melko rankka tunne kun tuntee että saumat ei ole hyvin. Harvalla naisella riittää pokka olla kuin ei huomaisia epäkohtaa itse ollenkaan. Ehkä jos käyttää paljon stringejä niin pylly ei kapinoi huonosti istuvista pikkuhusuista, vaan on tottunut kaikemoisiin tuntemuksiin?? tuskin... se on vain pure cheeky girl

        kyllä sellainen pikkuhousumalli on ja tunnetaan bikinipuolella "brazilian" mallina ja joissain kataloogeissa "cheeky" mallina ja jotkut "tai" mallit ovat juuri sellaisia. Ja riippuu käyttäjän anatomiasta! Erinäisillä pakaroilla samat pikkarit istuu eritavoin.

        tässä etkoa aiheeseen
        http://dl.dropbox.com/u/1671782/1019-thickbox.jpg

        tässä "cheeky" malli
        http://dl.dropbox.com/u/1671782/victoria.jpg

        "tai" malli, joiden istuvuus hyvin riippuvainen pikkareiden koosta ja takamuksen anatomiasta. Pahimmillaan (lue=parhaimmillaan) saumat on ties missä ennenkuin on ehtinyt kotiovea pidemmälle

        http://dl.dropbox.com/u/1671782/bd167-4318.jpg

        "brazilian" bikini alaosa, jossa jo lähtökohtaisesti ei ole mitään mahdollisuutta että asu istuisi nätisti, vaan korostetaan pakaroiden muotoa ja fyysistä voimaa joka alistaa ja pusertaa bikinit luonnon muovaaman naisen anatomian mukaisesti. Eli näyttää siltä miltä näyttää. ja nainen vapautuu olemaan osa luontoa jota voi ohjailla, mutta ei määräillä.

        http://dl.dropbox.com/u/1671782/Brazilian-Bikini-Cacau-2.jpg

        tässä sitten vielä paljon puhutusta alushousujen läpinäkyvyydestä
        a) vahingossa?
        http://dl.dropbox.com/u/1671782/y8JZ.jpg

        b)piittaamattomuuttaan naughty way?
        http://dl.dropbox.com/u/1671782/writing-on-butt-430a063008.jpg


      • ...
        tosimies 1982 kirjoitti:

        Joo siis näin voi olla, mutta saahan pikkuhousut olla väärin puetut jos ne kerran joku on niin pukenut. Luultavasti omistaja itse on niihin tyytyväinen tai jos kyseessä onkin vahinko ni se mielestäni on kaunista tai pikemminkn sexyä.

        Jos mahdollista ni ulkonäöllisesti on mielestäni seksikkäämpää jos pikkarit on väärän kokoiset. Koska liian pienissähän saumat siellä pyllyssä kuvailemallamme tavalla ja jos taas kivanmalliset pikkarit on hieman liian isot niin tuolloin saumat vaeltelee pakaroila ja voi käydä tuo efekti että toinen sauma on suomeksi sanottuna persvaossa ja toinen ns. oikealla paikalla jos tuo epäkohta ilmenee vaikkapa kotihousujen läpi ni näky on mielestäni mukavan röyhkeä. Olen sis tuon näkymän nähnyt ja se kyllä herätti huomioni. Ei varmaan kaunista ja kivaa, mutta seksikästä ja röyhkeetä, joillekin "kovis" naisille se sopii lookiksi. Sanotaanko näin että on melkoisen hävytöntä kun naisen pikkuhousujen istuvuus on päin persettä...sitähän sä kysyit. Joitakin naisia epämukavuus ei haittaa??? tai miksi sit sellaiset on. ehkä he ovat vaan niin v-mäisiä naisia, että pieni lisävitutus pikkareista ei piinaa.
        Väittäisin että on melko rankka tunne kun tuntee että saumat ei ole hyvin. Harvalla naisella riittää pokka olla kuin ei huomaisia epäkohtaa itse ollenkaan. Ehkä jos käyttää paljon stringejä niin pylly ei kapinoi huonosti istuvista pikkuhusuista, vaan on tottunut kaikemoisiin tuntemuksiin?? tuskin... se on vain pure cheeky girl

        kyllä sellainen pikkuhousumalli on ja tunnetaan bikinipuolella "brazilian" mallina ja joissain kataloogeissa "cheeky" mallina ja jotkut "tai" mallit ovat juuri sellaisia. Ja riippuu käyttäjän anatomiasta! Erinäisillä pakaroilla samat pikkarit istuu eritavoin.

        tässä etkoa aiheeseen
        http://dl.dropbox.com/u/1671782/1019-thickbox.jpg

        tässä "cheeky" malli
        http://dl.dropbox.com/u/1671782/victoria.jpg

        "tai" malli, joiden istuvuus hyvin riippuvainen pikkareiden koosta ja takamuksen anatomiasta. Pahimmillaan (lue=parhaimmillaan) saumat on ties missä ennenkuin on ehtinyt kotiovea pidemmälle

        http://dl.dropbox.com/u/1671782/bd167-4318.jpg

        "brazilian" bikini alaosa, jossa jo lähtökohtaisesti ei ole mitään mahdollisuutta että asu istuisi nätisti, vaan korostetaan pakaroiden muotoa ja fyysistä voimaa joka alistaa ja pusertaa bikinit luonnon muovaaman naisen anatomian mukaisesti. Eli näyttää siltä miltä näyttää. ja nainen vapautuu olemaan osa luontoa jota voi ohjailla, mutta ei määräillä.

        http://dl.dropbox.com/u/1671782/Brazilian-Bikini-Cacau-2.jpg

        tässä sitten vielä paljon puhutusta alushousujen läpinäkyvyydestä
        a) vahingossa?
        http://dl.dropbox.com/u/1671782/y8JZ.jpg

        b)piittaamattomuuttaan naughty way?
        http://dl.dropbox.com/u/1671782/writing-on-butt-430a063008.jpg

        Mielestäni tai-mallisisissa pikkareissa sivullakin on enemmän kangasta kuin pelkkä naru.


    • tyttö 33 v.

      Kivat pikkarit kuvassa, itse käytän tuon näköisiä, mutta valkoisena, tai malli ja antaa pepusta kauniin kuvan.

    • Barbi.

      Alushousujen pitää olla kauniit ja hyvin istuvat. väreinä valkoinen, musta, kermanväri. Yleensä pitsiä alla ja yllä.

    • slogitar.
    • Kymmenen +

      Tosi kivat on noi uudet sloggit, alushousujen aatelia.

    • Tupu 28 v.

      Suosikki alkkarini ovat yleensä valkoiset, hipsteri ja tai malleja, on pitsiä ja kivoja sloggeja. Hyvä yllä, niin hyvä olla.

      • " 64v m"

        Vaaleahkot, puuterin väriset , hieman läpikuultavat on meikä mannen makuun, eikä sitä haarapalaa aina tarvitsisi olla. Ja sukkahousut kauniilla kuviolla ilman pikkupöksyjä on hot. Pyydän käyttäkää naiset edes hieman mielikuvitusta pukeutumisessa meidän miesten iloksi. Teillä enemmän mahdollisuuksia. miehenä itse käytän suht ohuita, kevyitä snadilla lahkeella, tai Hyvonin lahkeettomia, ei kuitenkaan stringejä. Mielestäni miesten kauniit istuvat alkkarit on kiven alla, suuremmista Sokoksista hyvällä tuurilla löytää.


      • Ei sovi kaikille

        Varsinkin hipster-malli vaatii timmissä kunnossa olevan vartalon kuten tuosta linkin kuvasta huomaa.


    • Sloggi-woman

      Noi uude sloggit on kiinnostavat, mene kyllä ostamaan sellaiset, koska tykkään sloggin pöksyistä.

    • Kauniit ja näyttävät

      sloggi on wau!

    • Rouva tasapaksu.

      Sloggi on jees, samoin pitsihousut, stringit ei käy.

    • Susanna- 80

      Sloggit on tosi hyvin peppua muotoilevat, joten hyvät, itse olen hieman pyöreähkö ja peppukin isompi, joten käytän myös housuliivejä, ne muotoilee mahan ja takapuolen. Triumphin pitsisiä unemia käytän myös, kun on muotoja on tärkeää, että pikkuhousut sopi hyvin päälle ja nätit saa olla.

    • Nainen 39v

      Sloggit jalassa nytkin, mieliväri valkoinen , perusmallit, myöskin erilaisia pitsipöksyjä käytän, kaapista löytyy kymmeniä alushousuja, mutta ei yhtään stirgiä.

    • Cecili.

      Hyvät alkkarit tukevat takamusta kuten Sloggit tai vastaavat, itse käytän Tai ja hipsteri malleja, pitsillä usein, mieliväri valkoinen, muutaman musta pitsipöksykin löytyy, keltaista, shamppanjaa myös.

    • Nainen M

      Kunnon peruspöksty, Hipsteri, tai, Maxi mallin Sloggit ja truphin pitsipöksyt ne ovat yleensä päällä ja mileiväri valkea.

    • weera.

      Valkoiset Sloggit tai sitten polyamidia nätit pitsialkkarit, ne on suosikit ja tuntuvat hyviltä housuilta.

      • Ei kelpaa

        Pitäisiköhän vuosien tauon jälkeen testata Sloggeja koska ne tuntuvat olevan suosiossa. Onkohan Sloggit muuttuneet parempaan päin. Silloin aikanaan kun käytin niitä, en pitänyt yhtään malleista enkä varsinkaan materiaalista. Olen pitkään käyttänyt muiden valmistajien pöksyjä ja lähet täysin keinomateriaalista valmistettuja koska olen todennut ne mukavimmiksi joustavuuden ja ohuutensa vuoksi.


      • string-fan
        Ei kelpaa kirjoitti:

        Pitäisiköhän vuosien tauon jälkeen testata Sloggeja koska ne tuntuvat olevan suosiossa. Onkohan Sloggit muuttuneet parempaan päin. Silloin aikanaan kun käytin niitä, en pitänyt yhtään malleista enkä varsinkaan materiaalista. Olen pitkään käyttänyt muiden valmistajien pöksyjä ja lähet täysin keinomateriaalista valmistettuja koska olen todennut ne mukavimmiksi joustavuuden ja ohuutensa vuoksi.

        Täällä onkin näköjään Sloggin mainoskamppanja menossa. Minua huvittaa kuinka on tehty vastakkainasettelu tyyliin stringit vai Sloggit. Sloggi on ehkä näkyvimmin ollut mainostamassa stringejä "it's string time" ja muilla kampanjoillaan. Naisten lehdissä ja kadunvarsimainoksissa on ollut massoittain paljaita Sloggi-string pyllyjä. Ja nyt jako on stringit vai Sloggit.


      • Sloggi for men?
        Ei kelpaa kirjoitti:

        Pitäisiköhän vuosien tauon jälkeen testata Sloggeja koska ne tuntuvat olevan suosiossa. Onkohan Sloggit muuttuneet parempaan päin. Silloin aikanaan kun käytin niitä, en pitänyt yhtään malleista enkä varsinkaan materiaalista. Olen pitkään käyttänyt muiden valmistajien pöksyjä ja lähet täysin keinomateriaalista valmistettuja koska olen todennut ne mukavimmiksi joustavuuden ja ohuutensa vuoksi.

        Näin miehenä totean ainakin omasta puolestani että Sloggin miesten alusvaatteet ovat menneet laadultaan täysin onnettomaan suuntaan. Mallit ja leikkaukset ovat ihmeellisiä, puristaa milloin mistäkin. Materiaalit ovat huonoja, eivät kestä pesua jne jne. Olenkin lopettanut Sloggien käyttämisen. Puolessa vuodessa ovat menneet lähes käyttökelvottomaan kuntoon. Kyllä Sloggi vaan tänäpäivänä muistuttaa halpismerkkiä.


    • Sari 34 v

      Sloggilla on nykyään tosi kivaa ja ohutta materiaalia olevia ja kauniita pöksyjä.

    • Sloggi Paras.
      • 13+3

        Tuolla edellä oli hyvän näköisiä pikkupöksyjä jotka jättävät osan pakaroista paljaaksi. Mikäs mukavampaa kun haluttu, rakastettu nainen riisuutuu miehen vierellä keimaillen lantion keinuessa pienten pöksyjen peittäessä juuri se halutuimman.


    • lingerie

      Perus mummot mutta lycraa ja elastaania pitää olla ja sopivan napakat. Värillä ei niin väljä valkoisia etupäässä.

    • Bb-Nina.

      Sloggilla monta kaunista mallia ja triumphilla aivan ihania pitsisiä alushousuja.Valkoinen, persikka mieliväri ja joku musta pöksykin löytyy

    • Vite law

      Valkoiset ja sopivat.

    • Carme.

      Hyvät istuvat, napakat pöksyt, sloggit tai sitten ohuet pitsialkkarit. Tärkeintä , että pöksyt tuntuu hyvin istuvilta ja saa näyttääin kivalta ja peppu peittyy.

    • Jina.

      Sloggit on hyvät ja Sloggilla nykyään kauniita ja seksikkäitä ja tosi hyvin istuvia malleja. Mieliväri valkoinen.

    • Niin löytyy

      Paljon kauniita pitsialusvaatteita, eikä yhtään stringin tekelettä vaan hyvin sopivia ja nättejä pikkuhousuja.

      • Aulis

        Pitsialushousut on ällöjä. Kuinka kukaan voi sellaisia pitää. Ja totuus hipstereistäkin on että ne ovat todella kamalan näköiset naisen päällä, jotenkin luonnottomat, eivät sovi naisen luonnollisiin muotoihin. Ihan niin kuin joku vyö roikkuisi normaalia alempana. Katsokaa nyt naiset vähän tarkemmin mitä jalkaanne vedätte. Alkää kuunnelko mainostajia ja hypetystä.


      • Hipsteri-Pitsi
        Aulis kirjoitti:

        Pitsialushousut on ällöjä. Kuinka kukaan voi sellaisia pitää. Ja totuus hipstereistäkin on että ne ovat todella kamalan näköiset naisen päällä, jotenkin luonnottomat, eivät sovi naisen luonnollisiin muotoihin. Ihan niin kuin joku vyö roikkuisi normaalia alempana. Katsokaa nyt naiset vähän tarkemmin mitä jalkaanne vedätte. Alkää kuunnelko mainostajia ja hypetystä.

        Olen kauniin kurvikas nainen, pidän hipstereistä, joissa saattaa olla pitsiä. Nämä on kauneimmat ja mukavimmat alushousut minulle.

        Tietysti jos joku pitkäselkäinen pitkähkö kapealanteinen nainen laittaa samanlaiset päälle, ne eivät välttämättä näytä nätiltä.

        Kuuntelen täysin omaa hyvää makuani, enkä mitään mainostajia, enkä todellakaan ketään nimetöntä naisia haukkuvaa miestä nettipalstalla.

        Miten edes hipstereistä olisi jotain "hypetystä"??? Älytön idea.

        Mutta luultavasti olet jotenkin erehtynyt, etkä tiedä minkalaisia alushousuja sanalla hipsteri tarkoitetaan.

        Ihmettelen myös naivia ilmaisua että "pitsit ovat ällöjä"? Hieman infoa sinulle, usein ne oikeat ranskalaiset pitsit ovat alsuvaatteen kallein osa, ja niitä pidetään yleisesti kauniina ja sensuelleina. Joten sori vaan, Ällö-Aulis lienee tietämätön teinipoika.


      • näin se vaan on
        Hipsteri-Pitsi kirjoitti:

        Olen kauniin kurvikas nainen, pidän hipstereistä, joissa saattaa olla pitsiä. Nämä on kauneimmat ja mukavimmat alushousut minulle.

        Tietysti jos joku pitkäselkäinen pitkähkö kapealanteinen nainen laittaa samanlaiset päälle, ne eivät välttämättä näytä nätiltä.

        Kuuntelen täysin omaa hyvää makuani, enkä mitään mainostajia, enkä todellakaan ketään nimetöntä naisia haukkuvaa miestä nettipalstalla.

        Miten edes hipstereistä olisi jotain "hypetystä"??? Älytön idea.

        Mutta luultavasti olet jotenkin erehtynyt, etkä tiedä minkalaisia alushousuja sanalla hipsteri tarkoitetaan.

        Ihmettelen myös naivia ilmaisua että "pitsit ovat ällöjä"? Hieman infoa sinulle, usein ne oikeat ranskalaiset pitsit ovat alsuvaatteen kallein osa, ja niitä pidetään yleisesti kauniina ja sensuelleina. Joten sori vaan, Ällö-Aulis lienee tietämätön teinipoika.

        Pidä vain pitsisiä jos haluat assosioitua mustalaiseksi. Ja hipsterit ovat pikkutyttöjen alushousuja, eivät sovi aikuiselle naiselle.


      • Aikuinen woman.
        näin se vaan on kirjoitti:

        Pidä vain pitsisiä jos haluat assosioitua mustalaiseksi. Ja hipsterit ovat pikkutyttöjen alushousuja, eivät sovi aikuiselle naiselle.

        Pitsi on In , pitsi aluhouissa on kaunista, hipster ja tai mallin pöksyt käytössä ja usein pitsillä.


      • mainosten orjat
        Aikuinen woman. kirjoitti:

        Pitsi on In , pitsi aluhouissa on kaunista, hipster ja tai mallin pöksyt käytössä ja usein pitsillä.

        Niinpä. Sitä pidetään mikä on "in". Sitä pidetään mitä mainostajat käskevät teidän pitää. Ei ihme että nykyään on niin paljon itsetunto ongelmia ihmisillä. Tämä omien mieltymysten ja mielipiteiden pakonomainen julistamisen tarve tällaisilla palstoilla kertoo myös tästä.


      • Hipsteri-Pitsi
        näin se vaan on kirjoitti:

        Pidä vain pitsisiä jos haluat assosioitua mustalaiseksi. Ja hipsterit ovat pikkutyttöjen alushousuja, eivät sovi aikuiselle naiselle.

        Näin se nyt vaan ei ole! Assosioidut itse typerillä heitoillasi keski-ikäiseksi mahakkaaksi persunpötkäleeksi, joka elelee luolassa :-D

        Romaneja solvaavia tekstejä en hyväksy. Lisäksi faktahan on että kauneimmat puvut Suomessa ovat juuri romaneilla. Siksi romanit myös ymmärtävät pitsien, silkin ja sametin päälle, siinä kun valkolainen kulkee Marimerkon trikoissa.

        Kun et tiedä pitsialusvaatteista mitään, sivistäpä itseäsi ja lue tästä, varsinkin se kolmas lause!

        French Lingerie

        French lingerie shows the richness of the French fashion world. It was the French who invented lingerie in the 1600s. French lingerie is considered as the most sought-after and fashionable lingerie all around the world. These products from France can make you feel sexier, more sensual and more confident.

        There are many world famous designers dedicated to designing French lingerie. French lingerie is available in a wide variety of types. They may differ from one another in cuts, types, styles, colors and materials. The style may be very simple, wild, elegant, adventurous or elaborately decorated.

        Making lace for the aristocracy

        In the 16th century, it was fashionable for lords and ladies in the French court to wear lace ornamentation, but it had to be imported from Venice.

        State support

        Louis XIV's minister Colbert wanted to make France wealthier by using state funds to encourage luxury industries. In 1665 he brought in some Venetian lacemakers and set up schools of lace-making to train French craftsmen. Making fine lace became an important craft industry - it was hand-made by thousands of craftspeople in their own homes or in small workshops. 18th century smugglers took French lace into England, to avoid heavy import taxes.


      • so so
        Hipsteri-Pitsi kirjoitti:

        Näin se nyt vaan ei ole! Assosioidut itse typerillä heitoillasi keski-ikäiseksi mahakkaaksi persunpötkäleeksi, joka elelee luolassa :-D

        Romaneja solvaavia tekstejä en hyväksy. Lisäksi faktahan on että kauneimmat puvut Suomessa ovat juuri romaneilla. Siksi romanit myös ymmärtävät pitsien, silkin ja sametin päälle, siinä kun valkolainen kulkee Marimerkon trikoissa.

        Kun et tiedä pitsialusvaatteista mitään, sivistäpä itseäsi ja lue tästä, varsinkin se kolmas lause!

        French Lingerie

        French lingerie shows the richness of the French fashion world. It was the French who invented lingerie in the 1600s. French lingerie is considered as the most sought-after and fashionable lingerie all around the world. These products from France can make you feel sexier, more sensual and more confident.

        There are many world famous designers dedicated to designing French lingerie. French lingerie is available in a wide variety of types. They may differ from one another in cuts, types, styles, colors and materials. The style may be very simple, wild, elegant, adventurous or elaborately decorated.

        Making lace for the aristocracy

        In the 16th century, it was fashionable for lords and ladies in the French court to wear lace ornamentation, but it had to be imported from Venice.

        State support

        Louis XIV's minister Colbert wanted to make France wealthier by using state funds to encourage luxury industries. In 1665 he brought in some Venetian lacemakers and set up schools of lace-making to train French craftsmen. Making fine lace became an important craft industry - it was hand-made by thousands of craftspeople in their own homes or in small workshops. 18th century smugglers took French lace into England, to avoid heavy import taxes.

        Kukaan täällä ei ole solvannut romaneja. Opettele lukemaan ja sitten myös ymmärtämään lukemasi. Ja mielipiteitä on erilaisia. Kaikki eivät tykkää pitsistä ja sillä sipuli. Sitä vastaan on aivan turha ryhtyä taistelemaan.


      • Mellu
        Hipsteri-Pitsi kirjoitti:

        Näin se nyt vaan ei ole! Assosioidut itse typerillä heitoillasi keski-ikäiseksi mahakkaaksi persunpötkäleeksi, joka elelee luolassa :-D

        Romaneja solvaavia tekstejä en hyväksy. Lisäksi faktahan on että kauneimmat puvut Suomessa ovat juuri romaneilla. Siksi romanit myös ymmärtävät pitsien, silkin ja sametin päälle, siinä kun valkolainen kulkee Marimerkon trikoissa.

        Kun et tiedä pitsialusvaatteista mitään, sivistäpä itseäsi ja lue tästä, varsinkin se kolmas lause!

        French Lingerie

        French lingerie shows the richness of the French fashion world. It was the French who invented lingerie in the 1600s. French lingerie is considered as the most sought-after and fashionable lingerie all around the world. These products from France can make you feel sexier, more sensual and more confident.

        There are many world famous designers dedicated to designing French lingerie. French lingerie is available in a wide variety of types. They may differ from one another in cuts, types, styles, colors and materials. The style may be very simple, wild, elegant, adventurous or elaborately decorated.

        Making lace for the aristocracy

        In the 16th century, it was fashionable for lords and ladies in the French court to wear lace ornamentation, but it had to be imported from Venice.

        State support

        Louis XIV's minister Colbert wanted to make France wealthier by using state funds to encourage luxury industries. In 1665 he brought in some Venetian lacemakers and set up schools of lace-making to train French craftsmen. Making fine lace became an important craft industry - it was hand-made by thousands of craftspeople in their own homes or in small workshops. 18th century smugglers took French lace into England, to avoid heavy import taxes.

        Pitsi on "likaista", en tykkää ollenkaan. Eikä tykkää minun miehenikään. Perus alusvaatteet maxi, tai, string-mallit ovat minulla käytössä. Valkoisia näyttää löytyvän eniten.


      • mintu.
        Mellu kirjoitti:

        Pitsi on "likaista", en tykkää ollenkaan. Eikä tykkää minun miehenikään. Perus alusvaatteet maxi, tai, string-mallit ovat minulla käytössä. Valkoisia näyttää löytyvän eniten.

        Minun mieheni ja minä pidämme pitsistä, myöskin sloggeista, tai, hipster mallit ja valkoinen on suosikkiväri.


      • Revi siitä
        so so kirjoitti:

        Kukaan täällä ei ole solvannut romaneja. Opettele lukemaan ja sitten myös ymmärtämään lukemasi. Ja mielipiteitä on erilaisia. Kaikki eivät tykkää pitsistä ja sillä sipuli. Sitä vastaan on aivan turha ryhtyä taistelemaan.

        Suora lainaus: "Pidä vain pitsisiä jos haluat assosioitua mustalaiseksi."

        Siis eikö muka romaneja solvaavaa! Eli MARS takaisin sinne alakouluun itse!

        Ja jos et ole vielä tajunnut, henkilö (sinä?) joka pitää pitsejä "ällöinä" ja "likaisina" ei esitä noita väittämiä mielipiteinä vaan ne ovat enemmänkin merkki häiriintyneestä mielestä.

        Ja tämä oli mun mielipide.


      • Et ole ainoa
        Revi siitä kirjoitti:

        Suora lainaus: "Pidä vain pitsisiä jos haluat assosioitua mustalaiseksi."

        Siis eikö muka romaneja solvaavaa! Eli MARS takaisin sinne alakouluun itse!

        Ja jos et ole vielä tajunnut, henkilö (sinä?) joka pitää pitsejä "ällöinä" ja "likaisina" ei esitä noita väittämiä mielipiteinä vaan ne ovat enemmänkin merkki häiriintyneestä mielestä.

        Ja tämä oli mun mielipide.

        Olet suvaitsematon. Ja sinulla on käsittämätön pakkomielle pitseistä. Ihminen saa esittää mielipiteensä jos se ei loukkaa ketään. SINÄ loukkaat muita kun leimaat pitseistä ei-tykkäävät mieleltään häiriintyneiksi. Lapsellista.


      • no just joooooo
        Et ole ainoa kirjoitti:

        Olet suvaitsematon. Ja sinulla on käsittämätön pakkomielle pitseistä. Ihminen saa esittää mielipiteensä jos se ei loukkaa ketään. SINÄ loukkaat muita kun leimaat pitseistä ei-tykkäävät mieleltään häiriintyneiksi. Lapsellista.

        Aivan. Olet täysin oikeassa. Rasismi on suvaitsevaa - siitä huomauttaminen taas äärimmäisen suvaitsematonta.

        Ja pitsialusvaatteita koskeva kommenttisi on myös totta, nehän ovat niin ällöjä ja likaisia, ettei kukaan ikinä milloinkaan ole ostanut eikä osta niitä, eikä niitä saa puhtaassa EU:ssa edes valmistaa. Paavikin ne on julistanut pannaan ja kohta luetaan niitä vastaan Iranistakin fatwa...


      • Voi tyttö hyvä...
        no just joooooo kirjoitti:

        Aivan. Olet täysin oikeassa. Rasismi on suvaitsevaa - siitä huomauttaminen taas äärimmäisen suvaitsematonta.

        Ja pitsialusvaatteita koskeva kommenttisi on myös totta, nehän ovat niin ällöjä ja likaisia, ettei kukaan ikinä milloinkaan ole ostanut eikä osta niitä, eikä niitä saa puhtaassa EU:ssa edes valmistaa. Paavikin ne on julistanut pannaan ja kohta luetaan niitä vastaan Iranistakin fatwa...

        Jos puolustat romaneja niin se ei vielä tee sinusta suvaitsevaista. Puolustihan Hitlerkin arjalaisia ja eläinten oikeuksia. Tekeekö se hänestä suvaitsevaisen? !

        Olet haukkunut "Auliksen" "tietämättömäksi teinipojaksi", toista kommentoijaa haukuit "keski-ikäiseksi mahakkaaksi persunpötkäleeksi, etkä suvaitse sitä että joku ei tykkää pitsistä, vaan he ovat mielestäsi mieleltään häiriintyneitä.

        Tyypillistä nykyajan nuorten naisten touhua. Kaikki tuomitaan mikä ei miellytä itseä. Siitä on aito suvaitsevaisuus kaukana.


      • Aikuinen nainen.
        Voi tyttö hyvä... kirjoitti:

        Jos puolustat romaneja niin se ei vielä tee sinusta suvaitsevaista. Puolustihan Hitlerkin arjalaisia ja eläinten oikeuksia. Tekeekö se hänestä suvaitsevaisen? !

        Olet haukkunut "Auliksen" "tietämättömäksi teinipojaksi", toista kommentoijaa haukuit "keski-ikäiseksi mahakkaaksi persunpötkäleeksi, etkä suvaitse sitä että joku ei tykkää pitsistä, vaan he ovat mielestäsi mieleltään häiriintyneitä.

        Tyypillistä nykyajan nuorten naisten touhua. Kaikki tuomitaan mikä ei miellytä itseä. Siitä on aito suvaitsevaisuus kaukana.

        Pisi on alusvaatteissa kaunista ja romanttista se on naisellista, en ymmärrä miten voit moittia pitsialusvaatteita. Mitään stringejä en ymmärrä, enkä päälleni pistä, mutta pitsiä kyllä.


    • Juny-76

      Pitsi on kaunista siis sopivalla tavalla, eli valkoiset pöksyt , hipsteri, tai , mallit ja sopivasti pientä pitsiä, ne on kauniit ja pöksyt, jotka korostaa peppua ei siis mitään stringejä ne on ällöjä.

    • Susanna..

      Joo, mäkin pidän perusalkkareita, sloggi, triumph, pitsiä tai ilman, kauniita pöksjyä ovat ja kivat päällä.

    • Netta 36 v.

      Valkoiset tai kermanväriset alkkari ja pitsiä tietysti päällä, myöskin sloggin uutuusmalli ja on hyvä.

    • Baci Ling

      Jos lapussa lukee baci lingerie ni kaikki käy. Oon varmaan poikkeustapaus, mutta en oo vielä epämukavia pikkuhousuja löytänyt, pitää vaan koon itselleen oikeana. Näyttävyyttä ympäri vuoden :)

    • Ne rypyttömät

      Samoin triumph, Sloggi, kun lukee lapussa niin pöksyt , hyvä ja näyttävät.

    • Nea..

      Tavalliset alkkarit, sloggit tahi pitsiset, missään nimessä ei sitrngejä kun ne on rumat ja epämukavat.

    • Sinkku W

      Puuvilla tai polyamidia, valkoiset pikkuhousut esim. sloggit, sitten käytän myös pitsiä. Kiiitos ei ikinä Stringejä

    • Lady hipst.

      Hipsteri ja peruspöksyt tai mallia, ne on suosikkini ja väri kaunis valkoinen.

    • Parasta alle
    • sensuality.

      Sloggit on kyllä kivat.

      • Pitsiset ja mukavat

        Kaikki käy,mitkä tuntuu ja näyttää hyvältä.


    • puuvillahipsterit

      arkikäytössä yleensä puuvillahipsterit. Nyt just esprit-merkkiset sellaiset päällä.

    • hipsterit on nytkin jalassa käytän myös Stringejä ja myös sloggeja.

    • Kata-76.

      Sloggin Tai mallit valkoiset on nyt jalassa, stringejä en käytä, mutta hipstereitä kyllä.

    • String-1

      Hipstereistä jää todella rumat rajat taakse. EIKÄ TARVITSE MIINUSTAA. Tämä on minun mielipiteeni, ja tottahan se on jos nyt kävelee silmät auki kaupungilla.

      Vaikuttaa että täällä riehuu tämä yksi pitsi/hipsteri fani joka miinustaa jokaisen stringejä puolustavan ym. hänen mielipiteensä vastaisen kommentin. Väittää vielä olevansa suvaitsevainen mutta käy kaikkien mielipiteiden kimppuun.

    • yleensä itse käytän kyll hipstereitä (enimmäksee)
      mutta kun mä kuntoilen tai liikun paljon niin käytän stringejä tai tangoja.sillon helpompi liikkua (:

    • Nita 40 v

      Hipsteri ja Tai ja maxi mallin sloggit on hyvät, pyöristää sopivasti ja tukee peppua ja on kivan näköisetkin.

    • Shane.

      Ihan peruspöksyt, yleensä valkoiset, koska se on kaunis väri, pitsiä usein, myöskin Sloggit hyvät.

    • Rita-Mari.

      Pitsiä sen pitää olla, löytyy valkoisia, keltaisia, mustaa pitsialkkareita, ei yhtään stringiä, koska ne on huonot ja halvan näköiset. Käytän Gossardin ja Triumphin pöksyjä, myöskin sloggeja, takapuoli pitää housuilla peittyä ja napakka istuvuus.

    • TIINA.

      Alushousujen tulee peittää peppu, kaikki mallit käy paitsi narustringit, ne on öllöt.

    • kesäpöksyt

      mistä niitä pitsipöksyjä,sellaisia aikuisten malleja löytyy?

    • Pikku - pöksyt
    • Pikku - pöksyt
      • Lue ja vastaa

        Mie käytän mieluiten naisten käytettyjä stringejä tai alushousuja. Mulla on iso maha, oon ostanu huumeita, viinaa,tupakkaa ja seksiä. Tahdon naista.


      • ?
        Lue ja vastaa kirjoitti:

        Mie käytän mieluiten naisten käytettyjä stringejä tai alushousuja. Mulla on iso maha, oon ostanu huumeita, viinaa,tupakkaa ja seksiä. Tahdon naista.

        Miten se tähän liittyy?


    • Vaikka olen mies niin vastaan silti;)

      Naisten mailleista lemppareita ovat ohuet hiukan pitsiset histerit tai normaalimalliset.

      Miesten mailleista Sloggi Midi tai Basic Short

    • SuSanna 38v

      Mielipöksyt ovatSloggin tai mallit, samoin Midimallit ja Hipsterit, myöskin kauniit pitsipöksyt ihanat, Suosikkiväri valkea.

    • Satutyttö

      Sopivat ja napakat pikkupöksyt, ei missään nimessä stringeja, ne tuntuu huonoilta ja näyttää kauheilta. Valkoinen on kaunis väri alushousuissa, myöskin shamppanja pitsi kiva.

    • Nainen77

      Tykkään sloggeista 2 valkoset 4 mustat ja sit 2 puuterin väriset. Aivan ihanat ja pehmeet jalassa.

    • Sarina.

      Sloggilla on ihania malleja ja ovat seksyäkin, missään nimessä ei stringejä, koska ne tuntuu huonolta ja näyttää vielä huonommalta. Kivat sloggit, tai, hipster, myöskin pitsiä löytyy valkoista enimmäkseen.

    • N029

      Tangat (siis ei stringit tai stringtangat, vaan semmoset missä on ihan normaalin kokoinen lappu peittämässä ahteria ja sivuilla vaan kangasta selvästi vähemmän kuin hipstereissä) on mun suosikit. Ne on vaan nyt niin totaalisen epämuodikkaat ettei uusia saa mistään:/. Hipsterit tulee sitten kakkosena. Materiaalina puuvilla on ehdottomasti paras.

    • E

      Halpahallin tai-housut. Värillä ja kuviolla ei oo väliä. Mä en tajuuu, miten ihmiset voi pitää stringejä?? Itteeni ainaki ärsyttää, kun tavallisten kalsareitten reunus valahtaa persvakoon. Sitten jotkut tunkee sinne 200€ maksavan narun. Ei voi tajuta.

    • tyttö99

      no oon 13v, mut... tykkään käyttää tavis (tai) mallia ja hipstereitä, väreinä valkoinen, pinkki/vaaleenpunanen ja muutamat kuvioidut (harmaat valkopallokkaat, pinkki,-lila,-ja siniraitasetkin löytyy) samoin yhet lilatkin on. rintsikoita on 1 vaaleanpunaiset, 2 valkoiset ja 2 mustat. aina on alushousut ja rintsikat samaa sävyä, mustia alushousuja tosin en omista joten käytän kuvioituja pikkareitä mustien rinsikooiden kanssa. näin:)

      • sama jota lainasin

        ja matskuna puuvilla on best. saa olla pitsiä yms koristeena ja rintsikoissa myös:)


      • ......

        Siisteys, mukavuus ja puhtaus, kahdet alushousut päällekkäin on paras.
        Liivejä pitäisi olla kymmenkunta, että voi vaihtaa joka päivä.


    • Ninna 32 v

      Kivat valkoiset peruspöksyt, pitsillä , ei mitään stringejä vaan peppua napakasti korostavat pöksyt

    • onko pakko ost _ aa

      minun
      lempi _ alus _ housut
      ovat str _ ingit

    • ,,,,,,

      Joskus ostin joustopitsiä ja tein itse trikoonjämistä alushousuja kun en löytänyt mieleisiäni.
      Alushousut eivät saa painaa punaisia jälkiä ihoon.
      Välttämättä ei ole mukavaa jos ne ovat läpinäkyvät.

    • Plussize thong

      Mä tykkään pitää g-stringejä ja korkeavyötäröisiä perusstringejä, pidän korkeavyötäröisiä farkkuja ja housuja, joten hyötynä ettei alushousujen rajat näy housujen läpi, lisäksi ne on tosi mukavat. Tämä on tietysti tottumuskysys. Olen pluskokoinen, joten siksi myös stringit.

    • confide in me

      Erilaiset stringit/tangat/mitkä lie nimitykset. Mahd. vähän kangasta, mieluiten pitsiä, kirkkaita värejä ja leopardikuosia :)

      On mukavia ja näyttää parhaimmalta, ja luonnollisesti ei jätä dorkamaisia rajoja vaatteisiin :D Alusvaatteiden tulee itselle olla kauniita, naisellisia ja sellaisia että korostavat vartalon parhaita puolia.

    • Susanna- 32v

      Kauniit peruspöksyt, ei stringejä ne menee pakaravakoon, eivätkä ole hyvän näköisetkään.
      Sloggilla on paljon sieviä malleja ja tuntuvat hyviltä, lempiväri valkoinen, vaalenapunainen, keltainen, myöskin kauniita pitsipöksyjä tykkään pitää, tilanteen mukaan.

    • Marita.

      Kauniit valkeat , pitsiset ja pyllyä tukevat ja hyvin istuvat alkkarit.

    • ImaGoNal

      Ostin kiinanmuuri.fi:stä sellaset helmistringit, en tiedä onko vielä muualla, mutta sellaset on mun uudet lempparit ;)

    • vuosimalliaysiysi

      hipsterit tai hotpantsit.

      Mustat tai valkoiset väriltään. Yksityiskohdat kuten rusetti/pitsi saavat olla värillisiä, mutta muuten pidän ihan mustasta ja valkoisesta. Materiaalina suosin puuvillaa, koska keinokuituiset alushousut kutittavat.

    • Kirsi 36 v

      Hipster ja tai mallin pöksyjä käytän, Sloggi Romance esim ja Triumphin malleja, valkoiset mieliväri, stringit ei , en käytä,koska epämukavat ja ei kauniitkaan.

    • mies1982

      Miesten stringit, tietenkin kropasta kiinni viittiikö noita katella itsensä päällä, mutta eivät hikoa eivätkä hierrä.

    • nn-nn

      Tai-malli on ehdoton suosikki. Mieluiten mikrokuitua, laadukas puuvillakin käy. Väri musta (koska sopii muuhun väritykseen). Mukaviksi ovat osoittautuneet Triumph Business Shaper tai-alushousut. Hyvä materiaali. (Nimi on hämäävä: ovat tavalliset, eivätkä muotoilevat.) Myös Dim-merkillä oli joitain vuosia sitten hyvät alushousut, mutta ovat poistaneet ne valikoimistaan.

    • Nainen 36v

      Gossard, Triumph, Midi, Tai ja Hipster mallit ja mieliväri valkoinen

    • Katri.

      Sloggit ovat mielipöksyt, löytyy eri malleja, miellyttävä ja kaunis materiaali,aivan ihanat, mieliväri valkoinen.

    • Slogitar.

      Sloggit on kyllä hyvät, Tai ja Hipster malleja lähinnä käytän, tosi kivat alushousut.

    • sbm6

      Sloggin mummokalsarit eli Basic Maxi.

    • Girl 30 v

      Sloggit on parhaat, tai, midi hipster ja basic, romance, hienoja ja hyvin istuvia aluspöksyjä ja nytkin jalassa Sloggit.

    • Mary Ann

      Maksimittaiset pöksyt ovat parhaat, ja niitä löytyy joka lähtöön. Triumphin Shape Sensation Maxin kosketus iholla on ihana, Anitan Flora housuliivit ovat todella hyvin istuvat, ja Panachen Sculptresse May on yksinkertaisesti ihana. Jos pitää joskus hieman sutjakoitua, niin Playtexin I Can't Believe It's A Girdle on voittamaton.

    • White Woman

      Ovat hyviä nuo Mary Annin kertomat pöksyt, mutta hyvä on kyllä Sloggikin, aivan ihanat ja jalassa hyvät, Sloggilta löytyy monia kauniita malleja ja ne istuvat, Kyliekin on Sloggin lähettiläänä nyt.

    • Katri-72

      Sloggit on kyllä tosi ihanat, niiden lisäksi pidän erilaisia nylon/satiini pitsipikkareita, tärkeintä on istuvuus ja se, että pöksyt ovat hyvän näköiset ja tuntuvat hyvältä.

    • Mary Ann
    • Emma9

      Mustat Sloggi shape maxit. Ovat mukavan napakat ja hiostamatomat.

    • Kati. S.

      Ovat hyvät, minulla samanlaiset Sloggit jalassa, mutta valkoiset, koska lempivärini.

    • nainen ja housut,

      miesten pitkälahkeiset puuvilla alushousut ovat lämpimät ja päällimmäisenä farkut tai suorathousut..Kirjoittaa vilukissa

      • nainen ja pitkikset

        Naisten puuvillaiset pitkikset ovat usein tuntuvasti halvemmat kuin vastaavat miesten mallit.


    • M 60+

      Paksut jotkut thermo tjps sukkahousut näin kylmällä.

      • M 61+

        Oikean mittaisissa, paksuissa sukkahousuissa on tosi kivaa liikkua pikku pakkasillakin aivan käyttäjänsä sukupuolesta riippumatta. Kokeilkaa urhot itse, jotta tiedätte ettekä vain luule tietävänne.


    • pikkarilovers

      ostan käytetyt valkoset slogit.

    • Tangat kun menen talosta ulos ja kotona mukavemmat hipsterit. Kaikki on lähes ostettu Primarkista. Lempivärit on vaaleanpunaiset ja pitsiset.

    • Anonyymi

      mummokalsarit/naisten lahjehousut

    • Anonyymi

      Ihmettelen Sloggia, jolla on ollut mainiot pitsipikkarit valgeena ja mustana, vaan EI nudena jostain kumman syystä, toivon löytäväni samanmielisiä naisten joukosta?
      Terv.Mimoosa jo yli 75v

    • Anonyymi

      Valkoinen on suosikkiväri ja Sloggi romance pitsillä, myöskin ihania pitsihousuja löytyy Lindexiltä ja ihan marketeista, malli Tai ja Midi, Sringi ei hyvä kun menee peppuvakoon.
      terv Susa 39v.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1898
    2. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      133
      1888
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1838
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1630
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1256
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1150
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe