Sätkän kääriminen? Kuinka?

Avuton

Päätin siirtyä sätkiin, ja ostin topan, purut ja filsut ja sormin kääriminen ei ollut ihan niin helppoa kun vois kuvitella, kertokaa nyt joku miten se tapahtuu?

Isken purut paperiin, pyöritän etusormien välissä ja nuolaisen, pyöritän taas, mutta sätkä vaan ei pysy kasassa, pistin mielestäni paperin oikeinpäin, mitähän ihmettä?

63

43174

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • neiti

      taitolaji:)
      Ei mutta helpoinhan on jos joku opettaisi ihan henkilökohtaisesti sinulle sätkän käärimisen. Tai osta sätkäkone. Tai vielä parempi, lopeta koko moskan poltto.

      • JormaEtuvempele

        Mistäköhän noita koneita sitten ostetaan? Olen ilmeisesti vajaa, sillä olen nyt 5vuotta polttanut sätkiä(ikää nyt 22) enkä ole ikinä törmännyt koneeseen kaupassa. Kaverilla oli joskus peruskoulu aikoina kone, jonka oli pöllitty isältä. :D Neuvoja otetaan vastaan.


      • asdasdasdasd
        JormaEtuvempele kirjoitti:

        Mistäköhän noita koneita sitten ostetaan? Olen ilmeisesti vajaa, sillä olen nyt 5vuotta polttanut sätkiä(ikää nyt 22) enkä ole ikinä törmännyt koneeseen kaupassa. Kaverilla oli joskus peruskoulu aikoina kone, jonka oli pöllitty isältä. :D Neuvoja otetaan vastaan.

        kaupastahan noita saa.. yleesä filtteripakettien ja rizzlojen vieressä, päältäpäin samannäkönen paketti kun rizzlapaketti jos on rizzla merkkinen, mutta harmaa missä vihreät reunat ja paksumpi tietysti (mut yleensä ne on sillein siinä laatikossa että näyttää rizzlapaketeilta..)


      • TaitolajiPrrk
        JormaEtuvempele kirjoitti:

        Mistäköhän noita koneita sitten ostetaan? Olen ilmeisesti vajaa, sillä olen nyt 5vuotta polttanut sätkiä(ikää nyt 22) enkä ole ikinä törmännyt koneeseen kaupassa. Kaverilla oli joskus peruskoulu aikoina kone, jonka oli pöllitty isältä. :D Neuvoja otetaan vastaan.

        Oles ny 39 vuotias jo, kai sul o perhe ja tupak loåetettu?


      • Anonyymi

        Tai oikeastaan katso hyvän näköisiä miehiä ja juo pissaa


    • Höh

      osta samantien sätkäkonetta jos käsin kääntäminen ei onnistu ? Sun pitää oppia maltilla pyörittämään se puru sillai tupakin muotoon. Kyllä se muotovaliokin sieltä jonain päivänä onnistuu ! Harjoitusta se vaan vaatii. Ettet sitten kastele paperia liikaa kun ei kasassa pysy ?

      • Anonyymi

        Vois paperi kastua muka liikaa


    • Avuton

      No tietty vois ostaa, mut mukavempiha se ois käsin kääriä ni ei aina tarvis konetta. No, täytyy jatkaa treenaamista, heh. Vituttaa vaa heitel niit papereita roskii sitä mukaa kun menee vituiks.

      Mikä siinä paperissa on tarkka kohta mistä pitäs nuolla, se mis on pieni liimapinta vai just toinen reuna? Sain nyt pari sätkää kasaan kun nuolin suurinpiirtein koko paperin.


      Lopettaminen ois kaikista helpointa, mut ei lähitulevaisuuden suunnitelmissa :)

      • ....

        mä voin kuvitella sut nuolemassa sitä paperia, kiitos maikoisista nauruista :D
        mulla on ihan sama ongelma, en osaa mäkään, nolottaa kun joku pyytää käärimään sätkän ja avuttomana mokellan etten osaa ja on kädestä pitäen monesti näytettykkin....


      • väänsin
        .... kirjoitti:

        mä voin kuvitella sut nuolemassa sitä paperia, kiitos maikoisista nauruista :D
        mulla on ihan sama ongelma, en osaa mäkään, nolottaa kun joku pyytää käärimään sätkän ja avuttomana mokellan etten osaa ja on kädestä pitäen monesti näytettykkin....

        paperi silleen notkolle, nuolaset filtterin kosteaksi(tarttuu paperiin) nyt on hyvä pakata purut sätkään. Sit rullaat sen varovasti röökin näköseks, sit nuolaset liimapinnan ja pyöräytät valmiiks. Muhevia blossuja!


      • eatenup
        väänsin kirjoitti:

        paperi silleen notkolle, nuolaset filtterin kosteaksi(tarttuu paperiin) nyt on hyvä pakata purut sätkään. Sit rullaat sen varovasti röökin näköseks, sit nuolaset liimapinnan ja pyöräytät valmiiks. Muhevia blossuja!

        siis pitääks se filtteri laittaa kokonaan siihen paperiin :)


      • mmo
        väänsin kirjoitti:

        paperi silleen notkolle, nuolaset filtterin kosteaksi(tarttuu paperiin) nyt on hyvä pakata purut sätkään. Sit rullaat sen varovasti röökin näköseks, sit nuolaset liimapinnan ja pyöräytät valmiiks. Muhevia blossuja!

        Mun kaveri on jotai kakstoista ja päälle jA se kävi hakee täältä sätkän käärimisohjeita, sille on tullu joku pakkomielle sauhutella mä en tajuu miks nii nuoret ees alottaa tällasen


      • rizla+
        mmo kirjoitti:

        Mun kaveri on jotai kakstoista ja päälle jA se kävi hakee täältä sätkän käärimisohjeita, sille on tullu joku pakkomielle sauhutella mä en tajuu miks nii nuoret ees alottaa tällasen

        oon ite vasta 15 ja opin tekee sätkii 14 vuotiaana. Koneella ei tee paskaakaa, sorminha ne tehää!!!


      • Ex sätkien polttaja
        rizla+ kirjoitti:

        oon ite vasta 15 ja opin tekee sätkii 14 vuotiaana. Koneella ei tee paskaakaa, sorminha ne tehää!!!

        Sarjatyötä. On meinaan nopeampaa vääntää topallinen koneella kuin käsin. Nimim


    • Billie

      jos olet nopea oppimaan, niin opit oikean tekniikan ensimmäisen massin aikana.

      kannattaa ottaa mallia sellaisesta ihmisestä joka osaa kääriä ja pyydät vaan neuvoa.

      näin yksinkertaistetuksi

      taitat paperin alaosan keskikohtaan, että siihen tulee sellainen uurre, siihen filtteri ja kareksit, pyöräytä 3-5kertaa sitten (ainakin minä teen lopun mieluiten näin) kiepsautat paperin toisen päälle, pyöräytät kerran tai kaksi ja nuolaiset paperin päältä kiinni. se on helpommin sanottu tietysti kuin tehty.

      • ex-mies300

        joo...kyllä mullakin on vieressäni mahorkka tupakasta tehty sätkä.tein sen rööki-koneella.ol niin helvetin helppoa.laitoin siihen suodattimenkin.eikös oo ihmeellistä.kyllä röökin teko on niin saatanan helppoa,kun vaan osaa.ja jos haluaa ihan millä tavalla vaan hankkia syövän,niin kyllä siihen vittu keinot löytää.:D


    • Tupakka23

      Kaveri kääntää sätkiä mutta itse olen aski puolella.
      Kaverilla menin noin 5-10 sätkää kunnes oppi sen jotenki sen kasassa pitämään. Itse kokeillin, mutta paskaahaan siitä tuli. Onneksi sen muoto sun muut ei vaikuta pahasti polttamiseen. :) Harjoittelu tekee mestarin :)

      • pekka12

        niin siis laitetaaks se filtteri kokonaan paperin sisää vai mite?


      • fimat nössöille
        pekka12 kirjoitti:

        niin siis laitetaaks se filtteri kokonaan paperin sisää vai mite?

        Siihen rizzlan reunaan ettei se fima tule ulos paperista mutta on siinä reunassa, kai sä nyt olet röökin nähnyt siitä vaan soveltamaan. Kovat jätkäthän vetää ilman fimaa:D


    • seppo arska jasonen

      mäki teen omia sätkiä en toisin laita niihin kessua ne on hyviä ilman tupakan purujakin alotin noin 3 kuukautta sitten.pitäis lopettaa keuhkot tietenkin kuluu savusta.kääri sätkä laita teippiä ja polta ilman kessua tai kessulla

    • olen22

      sätäkätelly puolen elämästäni nyt koitan lopettaa.. mutta tärkeintä on purun määrä, jos sitä on liikaa kääriminen on ehdottoman hankalaa,,liian vähäinenkin määrä hankaloittaa hieman operaatiota purut tulee myös levittää tasaisesti koko matkalle.jos filsu jää osittain paperin ulkopuolelle voit työntää sen valmiissa sätkässä takaisin sisään. tällöin sätkä myös kiristyy hieman, jos on jäänyt tosi löysäksi. mulla oli alussa suuria ongelmia sormien pitävyyden kanssa, aina suti tyhjää, kai sitä ajankanssa löysi oikean puristus voiman ja ja sai tuntuman paperiin.

    • ,jhvc,kj

      tyhmä ensin ota rizzla ,,sitten filtteri vasemmalle puolelle ja puruja sopiva määrä.sitten sheivaa tupakan puru pyöreäksi sätkäksi.etummainen puoli jossa on liima ja se puoli jossa ei ole liimaa niin paina peukaloilla liimatonta puolta purujen päälle.sitten pyöräytä peukaloilla kiinni.jos et perkele ymmärtänyt niin tarkoitin peukaloitten ja keskarin välissä.

      • SÄTKÄ DUDE

        TYHMÄ KUN OLET HANKKII AINEET EIKÄ OSAA KÄÄNTÄÄ EES VITUN SÄTKÄÄ MIETI VÄHÄN PÄLLI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!JOS ARVOSTAT TUPAKOINTIA NIIN OPETTELE KÄÄNTÄMÄÄN!!!!!


      • nysä on ja monta
        SÄTKÄ DUDE kirjoitti:

        TYHMÄ KUN OLET HANKKII AINEET EIKÄ OSAA KÄÄNTÄÄ EES VITUN SÄTKÄÄ MIETI VÄHÄN PÄLLI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!JOS ARVOSTAT TUPAKOINTIA NIIN OPETTELE KÄÄNTÄMÄÄN!!!!!

        kuulekeehan heittee helevettiin koko touhu ja ostoo piippu joka mieheen nysä turpaan ja pijot paranoo


      • eetuuu93
        nysä on ja monta kirjoitti:

        kuulekeehan heittee helevettiin koko touhu ja ostoo piippu joka mieheen nysä turpaan ja pijot paranoo

        mullakin on sätkäkone.mun sätkistä tulee vittu aina jotain ruttusia.en näköjään osaa sitäkään hommaa.:)kuinka monta kertaa se sätkä on koneessa pyöritettävä?riittääkö 5 vai enemmän?olis kiva jos ois sellanen kone,joka kääntää sätkän ihan oikean tupakan näköiseksi kun vaan painaa nappia.:D


      • Anonyymi
        SÄTKÄ DUDE kirjoitti:

        TYHMÄ KUN OLET HANKKII AINEET EIKÄ OSAA KÄÄNTÄÄ EES VITUN SÄTKÄÄ MIETI VÄHÄN PÄLLI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!JOS ARVOSTAT TUPAKOINTIA NIIN OPETTELE KÄÄNTÄMÄÄN!!!!!

        Eikai sitä ny heti saatana opi


    • eihajuakaan
      • viikon käärinyt

        Suosittelen. Äijällä sama tyyli (video) kun itellä, paitsi kääräsen oikealla kädellä. Kun tyylin oppii niin sätkä kääriytyy kun itsestään


    • Hohoo

      Laita purut, paperit ja filtterit äidin tehosekoittimeen ja anna ne "kääriytyä" siellä pari minuuttia. Mukaan voit laittaa maustamatonta jogurttia ja guttaperkkaa sekä öylättiä. Nouki sen jälkeen valmiit tupakat sekoittimesta ja tunge ne ahteriisi - hyvää!

    • Tervalung

      joo 16vuotta on ikää mittaris ja helpostihan se käsillä kääriminen onnistuu, maltilla vaan, kyl se onnaa =)

    • 8v kääriny

      ite olen 16-vuotias käärin ensimmäisiä sätkiä jo 8-vuotiaana sedälleni että on sitä n. 8v tullu käärittyä sätkiä, no nyt tohon kysymykseen -> mun mielestä ketään ei voi opettaa käärimään, kaikkien pitää löytää se oma ja sopiva tyyli... mutta voin nyt kuitenkin vaihe vaiheelta selittää oman tyylini

      1) ota filtteri ja rizzla
      2) laita filtteri rizlan päähän suunnilleen näin
      -----------------------------------------
      filtteri | purut tulevat tähän
      -----------------------------------------
      3) otat sopivan verran puruja topasta ja pyörittelet ne sormissasi
      pyöreäksi(ei palloksi vaan pitkulaiseksi... siis sätkän muotoiseksi)
      4) isket ne purut siihen ventin eteen niinkuin ylä-puolella näytin
      ja sitte laitat sen rizzlan toisen puolen (ei liima puolen) sen liima poulen alle
      5) nuolaset liima pinnan kosteaksi EI MÄRÄKSI!!!
      6) laitat sen kiinni

      TADAA!!

      täydellinen sätkä...

      • Hyvä ihminen

        Jätkä on kone.
        Tupakointi on taitolaji.
        Tupakointi tekee pojista miehiä.
        Tupakointi tekee terveistä epäterveitä.
        Pullo toiseen käteen.
        Olet idiootti.


      • linkkarimies5
        Hyvä ihminen kirjoitti:

        Jätkä on kone.
        Tupakointi on taitolaji.
        Tupakointi tekee pojista miehiä.
        Tupakointi tekee terveistä epäterveitä.
        Pullo toiseen käteen.
        Olet idiootti.

        ei se sätkän kääntö oikeastikkaan ole niin helppoa kuin voisi kuvitella.mullakin meni ainakin 10 paperia kun yritin vääntää.ei onnistunut.se on oikeasti taitolaji.ja kun sen kerran oppii niin se jää päähän ja osaa kääntää aina paremmin ja paremmin.vaikka koneet ovatkin tyttöjen juttuja,niin minä ainakin käytän sitä.kunnon tupakkamies kääntää sätkän vaikka unissaan.tupakointi on jokseenkin aika ahdistavaa ja olen huomannut,että sätkien poltto alkaa närästää.WTF?!mitä vittua?mistä lähtien röökaaminen on aiheuttamut tuota?ihmettelen.=-D


      • paskahomovittu50
        linkkarimies5 kirjoitti:

        ei se sätkän kääntö oikeastikkaan ole niin helppoa kuin voisi kuvitella.mullakin meni ainakin 10 paperia kun yritin vääntää.ei onnistunut.se on oikeasti taitolaji.ja kun sen kerran oppii niin se jää päähän ja osaa kääntää aina paremmin ja paremmin.vaikka koneet ovatkin tyttöjen juttuja,niin minä ainakin käytän sitä.kunnon tupakkamies kääntää sätkän vaikka unissaan.tupakointi on jokseenkin aika ahdistavaa ja olen huomannut,että sätkien poltto alkaa närästää.WTF?!mitä vittua?mistä lähtien röökaaminen on aiheuttamut tuota?ihmettelen.=-D

        njaa.itte olin tuolla argentiinassa työmatkalla 35 vuotta sitten.mulle ja kavereille iski ihan vitun kova tupakan himo.mentiin tupakkapellolle.revittiin lehtiä.kuivatettiin ne lähimmässä kuivaus talossa.ne kuivuivat noin puolessa tunnissa.käännettiin niistä sätkiä ja poltettiin.purut olivat ilmaisia.jos haluat kunnon sätkiä,niin heitä ne filtterit hevon vittuun ja kääri tupakat ilman mitään filtteriä tai pumpulia ja polta.nikotiini imeytyy tutkitusti noin 95% paemmin kuin joillain saatanan filsuilla.saat paremman aromin ja palaa hitaammin.emme käyttäneet filsuja siellä argentiinassakaan


      • eihajuakaan
        linkkarimies5 kirjoitti:

        ei se sätkän kääntö oikeastikkaan ole niin helppoa kuin voisi kuvitella.mullakin meni ainakin 10 paperia kun yritin vääntää.ei onnistunut.se on oikeasti taitolaji.ja kun sen kerran oppii niin se jää päähän ja osaa kääntää aina paremmin ja paremmin.vaikka koneet ovatkin tyttöjen juttuja,niin minä ainakin käytän sitä.kunnon tupakkamies kääntää sätkän vaikka unissaan.tupakointi on jokseenkin aika ahdistavaa ja olen huomannut,että sätkien poltto alkaa närästää.WTF?!mitä vittua?mistä lähtien röökaaminen on aiheuttamut tuota?ihmettelen.=-D

        Skidinä mummin koneella väänsin muutaman sätkän sillon tällön, mutta en ole koskaan itselleni käärinyt.

        Mut käärin röökit ilman filsuu. Filtteri pilaa maun. En myöskään polta röökiä johon on lisätty lisäaineita.

        Mut koitappa käärii toinen käsi taskussa. ;)

        Iteltä menee sekä sätkä, että semmonen pidempipaperinen tupakki jossa on kartonkifiltteri yhdellä kädellä. Oli pakko harjotella. Jos vaikka joskus olis toinen käsi paketissa.

        Joku päivä opettelen käärii sätkän taskussa, kuten osa skönäreistä osaa. Nyt sujuu vaan kengurutaskussa sekä sätkä, että semmonen pidempipaperinen tupakki kartonkifiltterillä ku voi käyttää kumpaaki kättä.


      • eihajuakaan
        eihajuakaan kirjoitti:

        Skidinä mummin koneella väänsin muutaman sätkän sillon tällön, mutta en ole koskaan itselleni käärinyt.

        Mut käärin röökit ilman filsuu. Filtteri pilaa maun. En myöskään polta röökiä johon on lisätty lisäaineita.

        Mut koitappa käärii toinen käsi taskussa. ;)

        Iteltä menee sekä sätkä, että semmonen pidempipaperinen tupakki jossa on kartonkifiltteri yhdellä kädellä. Oli pakko harjotella. Jos vaikka joskus olis toinen käsi paketissa.

        Joku päivä opettelen käärii sätkän taskussa, kuten osa skönäreistä osaa. Nyt sujuu vaan kengurutaskussa sekä sätkä, että semmonen pidempipaperinen tupakki kartonkifiltterillä ku voi käyttää kumpaaki kättä.

        Nii siis skidinä väänsin mummille mummin koneella muutaman sätkän. Ei ne mun antanu röökaa. Onneks. Rööki ei ole skideille.


    • tee4321

      älkää pistäkää tupakanpuruja sinne sätkään, vaan teetä

    • adsfgghh

      Harjoitus tekee mestarin, käärimään oppii vain käärimällä. Ekaks niitä savukepapereita menee pirusti hukkaa ku menee vituiks ne röökit, mut kyl sen oppii. Kokemus puhuu!

    • lare92

      frendi näytti tällasen tempun et eka otetaan rööki ja paperi sen ympäri, sit filsu sisää ja tulitikun pääl purut sisää ja tuli aika vitu timmi kessu

    • morooostaaaaa

      Aluks on pirun vaikeeta, mut kyl se siitä! Mulla opetti pari kaveria, niillä oli vähän eri tyylit, mutta näin niiltä ns. perustekniikan ja sitten ku käänsin vähän aikaa ni alko se oma paras tyyli muodostua. Sätkää kannattaa opetella kääntämään, masituu paremmalta ja on halvempaa ja musta vitusti hauskempaa!

      Youtubes on hyviä videoita, kannattaa sieltä kans kattoo ku mestarit rollaa. Muista, että sätkässä tärkeintä on se, että se maistuu hyvältä ja palaa hyvin. Siihen ei tarvita muuta kuin, että FILTTERI on tiivis, eli sätkä ei vuoda paprerin ja filtterin välistä ja ettei paperi vuoda, eli se on liimautunut hyvin eikä siinä oo reikiä. Muodolla ei oo mitään väliä, ainakaan aluks.

    • 5retyewf4w5y43
    • tupakoitsija1995

      ihan helppo.:)käytän konetta,vaikka osaan kääriä ihan hyvin käsilläkin.mutta kun ei välillä ei vaan jaksa kääriä käsin.esim. 30 asteen pakkasessa voi olla hivenen vittumaista kääriä käsin sätkää,kun näpit on jäässä ja niissä ei ole tuntoa ja sattuu sormiin.ei kyllä koneellakaan ole kivaa kääriä näpit jäässä,mutta se on helpompaa,kuin käsin kääriminen pakkasessa.hylsyjäkin oon tehnyt,mutta meinaa aina melkein jäädä se filtterin osa vähäpuruiseksi ja sitten on todella vittumaista,kun polttaa,niin se tupakka kääntyy vinoksi ja saa kahdellä kädellä vetää sauhuja.muutenkin typerää varmaan toi polttaminen.niin iso rahaläjä vaan,ei siinä muuta.vittu ei sitä muuhun meekkään rahaa,kuin röökiin nykyään.:Dmutta se rentouttaa ja jos totta puhutaan en ehkä ihan heti voisi lopettaa tupakointia.on se sen verran vahvaa huumetta tuo nikotiini.terveyshaittoja ei vielä ole tullut,mutta voi tulla tietenkin koska vaan ja tiedän kaikki tupakoinnin terveyshaitat.turha niitä on paeta,jos polttaa.tässä noin 1 vuoden on tullut polteltua.oikeastaan 2009 alusta asti satunnaisesti ja vuosi sitten alkoi säännöllinen tupakointi.ihan helppoa se sätkän kääriminen on,kun osaa vaan.:Doon myös oppinut,että koneella kun tekee,niin kannattaa rouhia sitä tupakkaa ja laittaa sitten vasta koneeseen,mutta ei kannata painaa,koska silloin siitä tulee tiukka.sen jälkeen täysi kierros ympäri sitä rullaa.ei kannata monta 10 kertaa,koska silloin se on ihan sama eikö paina sitä tupakkaa sinne,koska se painautuu ja silloin tulee vitun tiukka sätkä.sen jälkeen paperi sinne koneeseen ja vetäset rauhallisesti sitä koneeseen päin.ja nuolaiset kunnolla.monesti jos nuolee sitä liimaraitaa liikaa,niin se paperi kääntyy,kun ottaa pois koneesta ja aukeaa poltettaessa.ja taas rullaat 1 kerran.eikä kannata sitäkään tehdä monta 10 kertaa,koska silloin tulee taas tiukka.:Dse on hyvin pitkälti taitolaji ja paljon helpommalla pääsis,jos osais käsillä kääriä.:Dja käsinkäärimisessä on toi sama periaate.en jaksa enempää kirjoittaa.kannattaa katsoa netistä ohjeita ja siinä koneessa lukee yleensä,miten se sätkä kääritään.siinähän lukee,että asettele tupakkaa tasaisesti koneeseen.ja jos noilla neuvoilla ei saa kunnollista sätkää käärittyä,niin ei sitten millään.:D

    • bghfgud7g

      mitä järkiä polttaa tuota paskaa ?

      • ??????

        Mitä järkeä on tulla kommentoimaan ? Mitä järkeä missään on ? Jokainen lähtee täältä ennemmin tai myöhemmin, joten ihan sama polttaako vai ei.

        Ja aloittajalle, aikoinaan onnistui heti ensimmäisellä kerralla, muttei vieläkään autoa ajaessa tai juostessa, kävellen joten kuten, olen n. 20-vuotta käärinyt.


    • röökigggggggggg

      Polttakaa askiröökiä saatanan pellet niin ei tarvii miettiä!

      • ljköljölkjölkjölkj

        Sätkissä se parempi puoli ettei ole itsestäänsammuvia ja maistuvat paremmille ja voi myös "virittää" niitä vaikka vaniljalla :) Aijai jos saisi sätkiä valmiina tehtyinä


    • Haistakaa Vittu

      homot jokasella menee oma aika oppia sätkä käärimään

    • vilperi14

      vitun idiootit ku ette hallihe oon 14 ja kääriny jo 6 vuotta ja osaan kääriä vaikka yhellä käellä aina ku ajelen kyttiä karkuun autolla

      • ape15

        oon 15 vuotta ja en oo oppinu vielä uidessa käärimää ku liimapinta aina kastuuu oon kyllä poltttanu 3 vuotta hamppua ja hallihen tän käärimis homman paremmin ku kukaan teistä idiooteista..... kolmannen hamppu sätkän voi kääriä myös veden alla :)


    • cancer fun

      Teille tulee käärintäsyöpä.

    • Kysymus

      Kuinka käärintäsyöpä eroaa jostakin normaalimmasta syövästä.

    • pall mall <3

      Kaikki jotka haluutte tietää niin tässä ohjeet:
      1:ota filtteri suuhun ja kostuta sitä hieman
      2:ota paperi niin että liimapinta on ylhäällä ihtees ppäin ja laitat fillterin vasempaan laitaan.
      3:nappaat sopivan määrän kareksia ja hieman muotoilet niitä siihen.
      4:tämän vaiheen takia yleensä ostetaan sätkän sijasta tupakkaa eli kun alat käärimään älä kääri itse tupakasta vaan molempia paperin päitä peukaloilla hierot yhteen ja viet hiljaa alas päin ,tunnet kun se on muotoutunut sopivaksi.
      5:kriittinen vaihe eli miten saat sen tiukaksi ja kestäväksi,elikkäs sinun täytää saada se liima pinnan vasta päätä oleva puoli sinne liima pinnan ala puolelle alas asti liuttamalla peukaloilla alas päin ja pitäen liima pinta kohtaa etu sormilla paikallaan
      6:jätä liima pinta näkyviin ,nuolaise ja se on valmis!!! t:sätkän polttaja ,vähän vaikee on kyllä selittää kirjottamalla kädestä pitäen ois helepompi

    • aleczi

      itse ostin tänää ekat sätkäntekovehkeet. neljän ensimmäisen epäonnistumisen jälkeen sain ensimmäisen sätkän jotenki käärittyä. onhan se aluks vaikeeta mut kun on saanu muutaman kerran onnistumaan nii eiköhän se sit ala sujumaan.

    • skupidiidip

      Sätkäkoneella voi ihan hyvin kääntää. Kuuntelee hyvää musaa ja kääntää muutaman valmiiks. Helppoo ja nopeeta. Laittaa vaa filtterin ja purut, pyöräyttää, laittaa rizlan ja sit kääntää taas. EAAAASYYYY

    • norttihuulessa

      Itse tapaan kääriä esinahan alla. Tulee hyvät aromit ilmaiseksi.

    • riuttala76

      Osta kone. Tosin viime lauantaina oli niin kova krapula et käsien tärinän ja tutinan vuoksi en onnistunut tekemään edes koneella. Oli pakko polttaa piipulla ja siitäkin piti pitää kiinni polttaessa molemmilla käsillä.

    • kokemusta on

      Semmonen pitää sätkien käärimisestä sanoa kokemuksesta, että älkää vaan alkako harjoittelemaan silloin kun tupakkaa tekee mieli. Silloin ei tule hommasta hevon vittua.

    • ota tehtaassa tehdyt

      Kolmes päiväs opin käärii käsin, avuton!

    • myyrätupakkaa

      laita filtterit, paperit ja kaikki purut ämpäriin, täytä ämpäri kylmällä vedellä.

      sekoita esim. porakoneella jossa maalisekoitin.

      kaada seos siivilän läpi. anna mössön kuivua esim. lintulaudan alla pari päivää, tulee linnunpaskaa sekaan tuomaan makeutta.

      kääri herkku sanomalehtirullan sisään ja sytytä esim. toholla.

      polttamatta jäävän osan voitte syödä.

    • savujen_sankari

      Kannattaako ostaa muovinen vai metallinen sätkäkone? Entäs hylsykone?

    • Anonyymi

      Ollut liikaa vissiin aikaa... Silloin kun minä/mä/mie kääntelin, sain jopa lyönnin kasvoihin ja suurin piirtein ainakin lapsen kun unohdin mitä piti tehdä

    • Anonyymi

      Joko synnytys on ohi?

    • Anonyymi

      onnistuuko jo?
      :D

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      310
      3513
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1659
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1500
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      56
      1415
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1280
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1240
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      49
      1202
    8. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1180
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1137
    10. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      177
      1129
    Aihe