Kokkolan Pitbull, apua!!

virazz

Onko kukaan ottanut Kokkolan Pitbullissa tatuointia Pablolta? Itse olen menossa muutaman viikon päässä sinne, ja en löytänyt Pablolta minkäänlaisia työnäytteitä netistä. Kertokaa kokemuksia, osaako tehdä hyvin ja hygieenisesti ym?

6

361

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • noup..

      Olen ottanut, en suosittele. Mun kuva ainakaan ei ollut lähellekään sellainen mitä olisin halunnut. Ja ko tyyppihän on jo välillä ollut pois koko liikkeestä, syitä miksi näin olen kuullut monenlaisia. mutta en kyllä hänellä enää ottaisi..

      En tiä muiden kokemuksia, mutta itse olin aikalailla pettynyt...

      • virazz

        :O nyt alkoi pelottaa... :/ mutta oliko se sun tatuointi jonka otit siellä "monimutkainen"? Koska mun tulis oleen ihan simppeli, ja kai sillä Pablolla kumminki on kokemusta tosta hommasta? Ja pliis kerro mitä oot kuullu siitä että miks se on ollu pois sieltä???


    • aölsdkj

      Pablo on oman kuulemani mukaan ok, mutta vähän ADHD.

      Toki mun mielipide on mitä on, kun en ole tatuointia itseeni vielä koskaan saanut.

    • Tat-too

      Omaa hauistani koristaa ainakin Pablon tekemä kuva ja tyytyväinen olen ollut niin palveluun kuin kuvan laatuunkin. Aivan varmasti onnistuu kunhan vaan selität tarkkaan mitä haluat kuten joutuu tekemään tietty kaikissa muissakin tatuointimestoissa.

    • juu...

      Kyllä mulla muilla on onnistunu, mutta hänellä ei, ja tarkkaan selitin mitä halusin ja mukana oli vielä tulostettu värikuva.
      Lähinnä kuvan pilas se, että ilmeisesti päätti ottaa vapauden vähän soveltaa kuvaa oman mielensä mukaan...

    • ei-näin

      Pablo on artisti, ja kannattaa tutustua hänen tekemiin teoksiin, sillä hän tekee haluamasi kuvan hänen tyylillään ei sinun. Ei vain voi mennä ja vaatia vaan valita sellainen artisti, jonka tyylistä ja teoksista tykkää.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6323
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      4066
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      263
      2476
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1970
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      28
      1458
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1326
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1097
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1070
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1016
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      991
    Aihe