Ihania pentuja myynnissä Kennel Angry Brigade's

Koirakuumetta

27

4452

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • voijeesussentäs

      haahhaahhahahahha!
      itse en kyllä ottaisi noin mongoloidien näköistä pentua :D
      pennut ovat kyllä toisaalta suloisia mutta mutta.. niiden silmät! toinen katsoo etelään ja toinen länteen :D
      ja eipä emänkään ulkonäkö oikein ole sitä mitä itse hakisin, näyttää ihan pesukarhulta :D
      mutta jokaisen oma asia mistä tykkää.

    • ugatsakak

      Se on kylläkin isä tuo Babar, eikä emä. jos tarkoitit sitä lutuista pitkäkarvaista joka on oik. puolella :)

      Söpöjähän nuo pennut on, niinkun aina kaikkien rotujen pennut :D

    • tsippa tsai tsaa

      Emä vaikuttaa hyvältä eikä sukukaan mikään kaikkein yleisin... isää ihmettelen, mutta ehkäpä sen käyttööön on perusteensa, who knows,

    • Herra Hoo
    • Anneli65

      ota ihmeessä, mikä söpöläinen !!! toivottavasti vain muistat rakkaudella kouluttaa koiraa, olen omieni kanssa tutaa, ja muistutuksia sakemanneista, joita omistajat eivät, viitsi jaksa tai muista kouluttaa...tiedän..tiedän ja ymmärrän kanssaihmisiä, sakemannien kanssa pitää nähdä vaivaa!!!

    • Renskuli

      Ei ole hyvä hankinta, mikäli vain hauskan ulkonäön perusteella sen valitsit.

    • mie vaan

      Mo! Kannatta katsella miten paljon ko paikka tuottaa koiria, ja käydä vaikka katsomassa miten pentuja teetetään. Itse olen sitä mieltä että siellä on käynnissä täysin laillinen pentutehdas.

    • mielipiteeni olkaa h

      Kamalannäköisiä pentuja.. Ihan kuin sekarotuisia tai shiloh shepherdejä..

    • suski

      näyttää kyl niin sekarotusilta :)

      • Harmaa valkkari?

        Varmaan johtuu siitä et sen Babarin emän suku on valkkareita, jenkeissä valkkari on vielä sakemanni. Tieten tahtoen teetetty valkkari/sakemanni yhdistelmä eli suomessa seropi.


    • tiedon hukannut

      Katselin että siellä oli jännän värisiä pentuja taas toukokuusta, varsin nätistä uroksesta nyt kuitenkin kaikki tiedot pentueesta hävinneet sivuilta, sattuuko kukaan tietämään mikä uros oli kyseessä? Ja vieläkö ko. pentueesta on pentuja vapaana vai menivätkö heti kaikki?

      • mikä rotu on

        No eipä ole itse saaneet ainakaan tuloksia hankittua koirilleen...
        c-lonkka&1-kyynär,eräälläkin,EI KIITOS! Ainakaan meille koiraa tulisi tuolta.
        Ainoa mikä on edes jotensakin asiallisen näköinen; on ;;häjy,siis heidän koiristaan..


    • joopa joo

      Joo ei kiitos myökään mulle. Koiria on paljon ja ne ovat ulkotarhoissa, mitä en ymmärrä. Eihän sakemanni ole mikään ulkokoira, ainakaan kokoaikaisesti. Pentuja tehdään hirveet määrät. Kannattaa katsoa jalostustietojärjestelmästä. Lisäksi suosittelen käyntiä paikanpäällä. Pelkkä pennun söpö ulkonäkö ei saisi olla perusteena.

      • olkaavarovaisia

        Kasvattaja ei toimita koiralle rekisteripapereita.Joutunee laittamaan SKL:ään kurinpitolautakunnalle kirjelmän.Kasvattaja ei kanna vastuutaan ja kiemurtelee.


    • (x+y):2=101

      Eikös ne pennut ollu juuri tuolla C, 1 nartulla ja isänä oli Villilandian El Diego. Ihmetyttää minuakin kovasti, et mihin kyseiset pennut katosivat, nimittäin FI-rekisteriin niitä ei saa koska kyseisen yhdistelmän indeksit eivät olleet riittävät.

    • abua

      kauheeta...voiko olla niin, että jos ei saa pentuja rekisteriin niin vaan kylmästi lopettaa ne? Onko se siis ihan laillista?

    • annukka55

      taitaa olla mennyt,niil aina vanhat ilmoitukset....................käypä katsomassa sitä paikkaa niinoksennat,niin likasta en ole nähnyt,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,hyi,,,,,,,,,,,,,,,,,pennut juoksee ponin paskassa..............................

    • Irmeli_74

      Joo, minä olen käynyt ja ihmettelen miten kukaan ei puutu siihen. Koirat on täysin tehtaita. ja tosi likasta siellä myös on.

      • kädellinen sp

        Voisitko puuttua siis itse havaitsemiisi epäkohtiin vai oletko taas yksi näistä kädettömistä koiranomistajista?


    • Irmeli_74

      Just... Kyllähän se vaan menee niin, että vaikka mitä tekee eli puuttuu, niin mitään ei tapahdu. Tämmönen on lainsäädäntö. Koirilla on vettä ja ruokaa, ei ole mitään "rikosta" Kommentilla "kukaan ei puutu" tarkoitin lähinnä sitä, että sille tilanteelle vaan ei voi mitään. Eli KUKAAN ei puutu tarkoittaa lainsäädäntöä. Tiedoksi ja tarkennukeksi.
      On tää ihme palsta, joka kerta kun jotain kommentoi, niin se kääntyy kommentoijaa vastaan. meikä lopettaa täällä käynnin nyt.

    • ihastunuunut

      Järisyttävän ihana koira.

    • Anna.i

      Uppaan tätä. Onko tämän vuoden pentuja kellään?

      • mielenkiinnosta_

        otitko pennun kyseistä paikasta?


    • Anonyymi

      Ei kannata täältä ostaa. Pentutehdas. Koiria tehdään rahankiilto silmissä. Koirilla vaikka mitä ongelmia. Mitä itse nähnyt ja kuullut muualta.

      • Anonyymi

        Minulla jo 8½ v. ihana tosi terve valkkari Pirjolta..Ihanampaa koiraa saa hakea eikä löydy!


    • Anonyymi

      Tilastot

      Lonkat
      Tutkittu 33/127 26%
      A 12 pentua 36%
      B 9 pentua 27%
      C 5 pentua 15%
      D 4 pentua 12%
      E 3 pentua 9%

      Kyynär
      Tutkittu 22/127 17%
      0 14 pentua 64%
      1 5 pentua 23%
      2 2 pentua 9%
      3 1 pentua 5%

      Spondyloosi
      Tutkittu 1/127 1%
      0 1 pentua 100%
      1 0 pentua 0%
      2 0 pentua 0%
      3 0 pentua 0%
      4 0 pentua 0%


      Tämän perusteella jäisi kyllä ottamatta. Eipä kauheasti kiinnosta kasvattien terveys, joten oletettavasti ihan sama kelle menee, koska pennun ottajat ei ole kiinnostuneita kuvauksista. Lonkkatulokset ei myöskään ihan parhaimmat näillä muutamilla kuvatuilla.

    • Anonyymi

      älkää ostako... myyvät sairaita koiria vaikka väittävät terveiksi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      53
      5088
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3337
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1472
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      182
      1307
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      1010
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      908
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      867
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      816
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      758
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      717
    Aihe