Kuinka moni kihotkaa naisten kenkien haju?

Kenkä_Tuoksu

Omasta mielestä ei voi olla mukavampi kuin saada ottaa iloa irti vaimon saappaista/korkkareista kuin hän tulee kotiin pitkän työpäivän jälkeen. Saappaat tuoksu tosi paljon sen jälkeen kuin he ovat olleet hänen jaloissa 10 tuntia. Yleensä he ovat vielä ihan hikisiä ja kosteita. Yleensä nappaan hänen saappaat mukaan vessalle tai makuhuoneeseen.
Vaimo tietää että tykkään siitä eikä ole koskaan sanonut siitä mitään vaikka hän on ollut mukana samassa huoneessa.

61

3365

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hulluhaaveilija

      kyllä kelpaisi itsellekin tuollainen extra :)

    • Pantyhose

      Tiedän mistä puhut. Vaimolla yhdet "vanhat" työkengät kotikäytössä. Pyynnöstäni laittaa aamulla sukkikset jalkaan ja pitelee kenkiä kotona koko päivän. Illalla sukkiksissa mahtavat tuoksut. Hikisiä sukkiksia haistellessa seisookin niin ettei kuulemma meinaa terska suuhun mahtua. Nussiessa on ihanaa imeskellä samaan aikaan hikisiä sukkisvarpaita. Usein runkkailen hikisiin sukkiksiin ja uudempiin työkenkiin joissa hiki on jo piirrellyt varpaiden kuvat kengän sisäpohjaan. Kun on lastin laskenut kenkään, usein spermaa pois pyyhkiessä alkaa seisomaan uudestaan. Seisokin poistoon ei auta kuin uusi runkkaus.

    • yeaaahhhhh!!!

      Mukava huomata, että on muitakin saman harrastuksen omaavia.

    • Raisu Repe

      Kyllä kiihottaa ja paljon. Mitä vanhemmat ja käytetymmät nahkasaappaat, sitä parempi. Itse pidän hieman miedommista tuoksuista. Heti jalasta otetut tuoksuvat hieman liikaakin. Seuraavana päivänä tuoksut on parhaimmillaan. Salassa on ainakin vielä pitänyt hommaa harrastaa. Aloittajalla aikas hyvä tsägä käynyt vaimon kanssa, kun suhtautuu noin ymmärtävästi.

    • footboy

      Meilläkin harrastetaan näitä samoja asioita vaimon kanssa
      Domina/jalkaorja sessioissa orjan joudun nuoleskelemaan vaimoni kenkiä ja sukkisjalkoja,Hänkin nauttii siitä niinkuin minäkin.
      Sopivasti kun vielä on hikiset,ei liikaa
      Normi seksissäkin usein esihommissa imeskelen hänen varpaitaan pitkän aikaa.
      Minullakin kalu on paljo isompi ja vaimonikin on tosi läpimärkä pillustaan
      Ihan mukavaa puuhaa mielestäni ei me edes ajatella että se olis mitenkään kummallista.

    • kiihottaaaaa!!!

      Kiihottaa niin pirusti hyvännäköiset naiset ja niiden hyvännäköiset kengät ja saappaat. Joskus oikein herkulliset nähdessä tulee mieleen, etä menisi kysymään, voisiko noita saappaitasi haistaa tai edes hieman lipaista.

    • joo kiihottaa

      tänään taas näin eräässä konttorissa keski-ikäisen naisen korkosaappaissa. oon nähnyt sen ennenkin,pitää saappaita koko päivän jalassa. vielä joskus rohkenen kysyä siltä saappaista ja saisko niitä tuoksutella mutta se ei ollut vielä tänäänkään...

      • Sniffffffffffff....

        Luulen, että voi olla kohtalaisen vaikea saada jalasta suoraan haisteltaviksi ventovieraalta. Tuollaiset herkkusaappaat voisi päästä ostamaan, jos on valmis laittamaan lähes uusien saappaiden hinnan nautintoonsa. Mutta tietyt riskit hommaan sisältyy. Esimerkiksi se, onko tuoksut sen arvoiset, että niistä on valmis maksamaan satoja euroja.


    • sniff.

      nahkaisita nilkkureista tai tennareista irtoo mukavia tuoksuja. Pääsin kerran haisteleen yhden amk naisen tennareita kun se tuli koulusta. Haju oli jalat alta vievä, sitten annoin jalkahierontaa ja sen jalat tuoksu nokkaan vaikka ne olivat vain sylissä. En pysynyt puntissa ja panoksi meni.

    • Janna fani

      Joo kiihottaa kovasti ainaskin yhen Jannan haisaappaiden hikinen hyvä tuoksu ja sen lenkkariit aah ja nuuh :-)

    • hulluhaaveilija

      Naisen jalat vaan tuoksuu ja maistuu niin hyvälle kun on monta tuntia ollut kengät jalassa. harmi ettei nykyinen tyttöystävä suostu :(

      • toesniffer

        minullaki laitto tyttökaveri aluksi vastaa. Nyt se haistattaa jalkoja mun pyytämättä ja kiihottaa aivan saamaristi. Kaikilla naisilla ei jalat haise ja se on ollut pettymys. Onneksi nykyisellä tyttökaverilla haisee jalat välillä tosi muhkeille. Pullukammilta naisilta irtoaa yleensä enemmän mehua


    • perehtynyt nuuskija

      Useimmilla naisilla ei hikoa jalat hengittävissä nahkakengissä. Päivänkin käytön jälkeen kengiät haisevat kostealle nahkalle. Kiiltonahka tai tekonahka ei hengitä ja hajut voivat olla tyrmäävät.

      • miki-66

        Koko pitkän päivän mokkanahkasaappaissa muhineet naisen sukkisvarpaat antaa kyllä mahtavan tuoksuelämyksen.


      • Sniffari2
        miki-66 kirjoitti:

        Koko pitkän päivän mokkanahkasaappaissa muhineet naisen sukkisvarpaat antaa kyllä mahtavan tuoksuelämyksen.

        Samaa mieltä mokkanahkasaappaista. Tuoksu miellyttävämpi, kuin tavallisissa nahkasaappaissa.


    • Janna fani

      Kyllä kiihottaa varsinkin hai ja kontio kumisaappaat mieluusti suoraan naisten jaloista ja lenkkaritkin ;-) Niitä on kivaa haistella monesti haaveilen yhen Jannan hikisistä haisaappaita kun on kurahousut jalassa niin voihuoletta niihin sitteen päästellä ;-)

    • Poitsunenpoju29v

      Ylipäätään naisen tuoksut kiihottaa!

      Kauniin naiseni hiukset, niska, pimppa, peppuvako ja peppureikä, jalkapohjat (ainakin pestyinä) jne. jne.

    • Nahkan tuoksu

      Paras naisen kengän tuoksu on kengän kostean nahkan ja jalan aiheuttama vieno yhteistuoksu. Suorastaan lumoava yhdistelmä.

    • toejam

      Aivan mahtavaa taivaallista kokonaisvaltaista.käsituntumalta, kosteuden tuntee mahtavasti kädessä ja tuoksu taivaallista.

    • Jompe#

      Kyllä kiihottaa!!

    • varvasnokka

      Oikeen semmoset tosi hikiset naisen kengät kiihottavat kunnolla. Olen monesti päässyt nuuhkimaan baari-illan jälkeen niitä ja haju on ollut mahtava!

      Kerran festareilla iskin yhden 19-vuotiaan muijan ja haistelin sen hikiset tennarit ja sukat ja varpaat. Se oikeen työnsi mulle niitä ja haju ei loppunut niistä millään. Olin todella onnellinen silloin

    • Yesssss!

      Millaset tennarit? Oliko aidot converset? Minkä väriset? Pitkällä vai lyhyellä varrella? Millaset sukat?

      • varvasnokka

        Oli mustat knoxit lyhyellä varrella ja mustat jotku tosi hikeävät sukat sillä oli :p Otin kengät sen jalasta ja painoin heti nokkani sen varpaiden kohdalle sukkiin. Haju on ollut paras haju elämässäni.


    • Fetish M

      Oliko sen naisen varpaat hikiset?

      • varvasnokka

        Oli niissä varpaissa tosi mehukas tuoksu ja nuolin vielä ne varpaat ja se käski imeäkki niitä. Hikeä irtos ja olin silloin oikea onnen pekka, jalan koko oli sillä noin 40-41. Mahtava nainen oli kaikenkaikkiaan, olispa kaikki naiset tollaisia hikijalkoja :p


    • Fetish M

      Nam :P

      • Fetish M

        Olisi ihanaa kun tuollainen nainen pakottaisi ja käskisi nuolemaan varpaitaan. Olisin onneni kukkuloilla :P.


    • saapasihailija

      Usein festareilla ja muissa tapahtumissa näkee nättejä naisia pirun sexyissä saappaissa kuumana kesäpäivänäkin. Tällöin tulee mieleen, että olisi kiva päästä haistamaan kuuman saappaan hajua päivän jalassa olon jälkeen. Toinen toistaan nätimpiä ilmestyksiä saappaissaan niissä näkyy.

    • suosittelen.........

      Itse kylläkin tykkään mennä sinne sorvin ääreen, eli haistelemaan vaimon jalkoja josta lähtee hyvät aromit ja varsinkin jos vaimolla on vielä sukkahousut jalassa.

    • Muistan elävästi

      pari festari kokemusta. Ekalla oli mustat kumisaappaat vaikka oli 25 lämpöä ja sateesta ei tietoakaan. Voitte arvata oliko kuumat ja märät saappaat kun saavuttiin mun hotelli huoneelle! Tytöllä oli ainoastaan villasukat jalassa ja oli taivaallisen märät ja tuoksuivat kumin ja hien sekoitukselle!!! Mahtavan seksin jälkeen kun käytiin nukkumaan niin laitoin saappaat takaisin tytön jalkaan ja aamulla sai taas kuumaa saapasta!!!
      Toinen festari kokemus Raumalla oli pari vuotta edellisestä kun raahasin naisen alun hotelliin jolla oli puman varsilenkkarit jalassa. Se halus samantien suihkuun pesulle. Se jätti lenkkarit sängyn viereen ja meni pesulle joten pääsin nuuhkimaan sen kenkiä. Voi taivas mitkä aromit! Lenkkarit olivat märät ja tuoksuivat hien ja pissan sekoitukselle!! Kyselin että miten sulla on noin märät kengät vaikka on helle ilma niin se vaan tokas että pissat oli tullu housuun edellisenä päivänä! Silloin rakastuin ja nyt ollaan oltu 14 vuotta yhdessä!! Ja vieläkin ne samat puman lenkkarit löytyy!!!

      • Mukavaa luettavaa

        Mukavia kokemuksia sinulla ollut. Aikas hauskaa, että kengät saattoivat teidät tavallaan yhteen ja rakkauttakin piisannut ihan mukavasti, jos toistakymmentä vuotta olette olleet jo yhdessä. Onko ne puman lenkkarit vielä ulkokäytössäkin joskus, vai ainostaan kahdenkeskisessä sisäkäytössä?


      • Kyllähän ne
        Mukavaa luettavaa kirjoitti:

        Mukavia kokemuksia sinulla ollut. Aikas hauskaa, että kengät saattoivat teidät tavallaan yhteen ja rakkauttakin piisannut ihan mukavasti, jos toistakymmentä vuotta olette olleet jo yhdessä. Onko ne puman lenkkarit vielä ulkokäytössäkin joskus, vai ainostaan kahdenkeskisessä sisäkäytössä?

        ovat vielä käytössä! Meillä ei ole erikseen ulko tai sisäkenkiä vaan kaikki ovat käytössä myös makkarissa tai jossain muualla jos ovat oikein likaiset!! Onneksi sain tuolloin suuni avattua tuntemattomalle naiselle ja kertoneeni kiinnostukseni lenkkareita kohtaan! Eipä tänäkään päivänä vaimoke muita kenkiä pidä. Aina on lenkkarit tai kumpparit jalassa!!!


      • Mukavaa luettavaa
        Kyllähän ne kirjoitti:

        ovat vielä käytössä! Meillä ei ole erikseen ulko tai sisäkenkiä vaan kaikki ovat käytössä myös makkarissa tai jossain muualla jos ovat oikein likaiset!! Onneksi sain tuolloin suuni avattua tuntemattomalle naiselle ja kertoneeni kiinnostukseni lenkkareita kohtaan! Eipä tänäkään päivänä vaimoke muita kenkiä pidä. Aina on lenkkarit tai kumpparit jalassa!!!

        Hyvä tsägä käynyt sinulla. Kerroitko heti ensitapaamisella kenkäkiinnostuksestasi? Jos kerroit, niin aika rohkeaa. Usein käy niin, että nainen ottaa ja häipyy vähin äänin, kun kuulee miehen olevan tällainen perverssi.


    • m55

      Nii`in , mistäpä löytäisin kivan kumpparitytön,joita kyllä on.Tänäänkin näin työpäivän aikana kolmella naisella kumppari ,vaikka aurinko paistoi tosi lämpimästi.Ainakin Hesassa,Oli yhet mustat ja keltaiset Hait ja ja pitkävartiset siniset tiukat kaupunkikumpparit.Sillä mustathai naisella näkyi keltaiset villasukat ja alkasi ihan heikottaa.Haluaisin vaihtaa naisenkanssa keskenään hikisiä kumppareita ja sukkia,niin tietäis miltä toisesta tuntuu.Itse käytän mustia kontioita ja valkoiset sukat kokopäivän töissä ja varpaat ihanan litsut.Tiedän yhen kukkakaupan myyjän , jolla on kaiken kesää jokapäivä pitkävartiset kumpparit,niin kerran sanoin hänelle,että on täällä toinenkin kumpparifriiki,johon vähän vaivautuneesti vastasi,et kun ei tiedä koska sataa.Toivoisin kumpparinaisilta kommentteja !!!

    • Saa.pas

      Minulla vaimo ainakin suhtautuu hyvin jalka ja kenkä fetismiin. Onkin sanonut monesti että on imarreltu, kun kehun hänen sukkiensa tuoksuja vaikka ne ovat olleet hänen jaloissaan ja saappaissa koko päivän. Samoin pitää myös itse saappaita seksikkäinä ja ovatkin monesti hänen jalassa kun nussimme. Niitä voi siinä kivasti nuuskia ja nuolla toki myös rakasta vaimoani :) Hänen sukat ja saappaat tuoksuvat niin hyviltä että kulli on aivan kovana, nam...

    • Tuoksu_VS_haiseminen

      " Saappaat tuoksu tosi paljon sen jälkeen kuin he ovat olleet hänen jaloissa 10 tuntia"

      taitavat lähinnä haista, tuoksut voit taas hakea Parfyymimyymälästä

      • Asiastatietävä

        Tuo oli selvästi asiasta mitään tietämättömän asiantuntematon kommentti. Naisen kengät voivat todellakin tuoksua ja paljon paremmalta, kuin hienoinkaan parfyymi. Ei kaikkien, mutta joidenkin.


      • Kaupassa_asioiva
        Asiastatietävä kirjoitti:

        Tuo oli selvästi asiasta mitään tietämättömän asiantuntematon kommentti. Naisen kengät voivat todellakin tuoksua ja paljon paremmalta, kuin hienoinkaan parfyymi. Ei kaikkien, mutta joidenkin.

        Kyllähän se nyt on niin että Tuoksut haetaan kaupasta,
        Hajut taas ovat mm. ihmisen eritteistä johtuvia.
        Kaitpa sinä jätekatoksissakin nuuhkit "tuoksuja", saati kaatopaikoilla, asioista kun kerrot tietäväsi, tai nenäsikin saattaa olla tukossa


      • Asiastatietävä

        Jos ei tiedä mistään mitään, niin kannattaa jättää kommentoimatta.

        Toisiinsa millään tavalla liittymättömät vertauksesi lähinnä säälittävät.


      • lalunet
        Kaupassa_asioiva kirjoitti:

        Kyllähän se nyt on niin että Tuoksut haetaan kaupasta,
        Hajut taas ovat mm. ihmisen eritteistä johtuvia.
        Kaitpa sinä jätekatoksissakin nuuhkit "tuoksuja", saati kaatopaikoilla, asioista kun kerrot tietäväsi, tai nenäsikin saattaa olla tukossa

        Ankeaa puhetta. Itse en välitä nuuhkia kenenkään kenkiä, mutta olen huomannut, että jotkut todella nauttivat noista aromeista. Ei ole tarpeen halveksua nuuhkijoita, varsinkaan kun se on ihan harmitonta.


    • M422

      Duunissa tsiikailin toimiston hoikan blondi sihteerin avokkaita ja tunsin ihanan väräyksen housussa. Kotiin lähtiessä kurkkasin naisten pukkariin ja näin nuo avokkaat siellä. Ei muuta kuin toinen avokas naamalle ja kulli toiseen. Aah sitä tuoksua, eipä kauaakaan kun sperma ryöppysi lavuaariin. Seuraavana päivänä oli ihana katsoa tuon sihteerin jaloissa avokkaita. Uuh.

    • koookokokokollp

      Oman vaimon jalat eivät niin talvisin tuoksu, mutta kesäisin kylläkin. Yhdet nahkakengät ja kangasballeriinat ovat parhaita..

      • shoefuck

        Kyllä niin hyvältä tuoksuvat että taas työntelin kapeaan kärkeen ja laukesin sinne nuuhkien toista korkkaria...
        Miten muut ,laukeeteko sisään kenkään?


      • shoefuck kirjoitti:

        Kyllä niin hyvältä tuoksuvat että taas työntelin kapeaan kärkeen ja laukesin sinne nuuhkien toista korkkaria...
        Miten muut ,laukeeteko sisään kenkään?

        Tottakai .. se tunne on niin koukuttava !


    • onhan näistä varoitettukin mutta käytettyjen naisten nilkkureiden,korkkarien ostaminen tai saappaiden on mun juttu. niissäkin alussa sen edellisen käyttäjän oisko se nytten sitten se ominaishaju..jalkasientä kuulemma kannattas munkin varoa,ei ole ilmennyt kyllä mitään. naisen kengän tuoksusta kyllä kans tykkään

      • Tarkennusta

        Ei kai se jalkasieni voi tarttua, jos vain haistelee kenkiä?


      • runksrunks

        Onkos tullut koskaan laskettua ihanien kenkien sisään mällit? Harrastan myös käytettyjen ostoa ja hyväksikäyttöä:). On niin ihana työntää kovaa kalua piikkikärkisen kengän kapoiseen kärkee samalla nuuhkien ihanat aromit toisesta..


      • Tarkennusta kirjoitti:

        Ei kai se jalkasieni voi tarttua, jos vain haistelee kenkiä?

        ei mutta ,käyttämällä kuulemma voi tartttua...mun suurin heikkous just naisten käyttämät kengät ,istuu melkein aina paremmin ku uudet jäykät


      • runksrunks kirjoitti:

        Onkos tullut koskaan laskettua ihanien kenkien sisään mällit? Harrastan myös käytettyjen ostoa ja hyväksikäyttöä:). On niin ihana työntää kovaa kalua piikkikärkisen kengän kapoiseen kärkee samalla nuuhkien ihanat aromit toisesta..

        Aina mällit kenkien sisään !


    • Saa_pas

      Taas eilen nuuhkin vaimon ihania koko päivän jalassa olleita saappaita, vetojetju vaan kiinni ja saappaan varsi saamaa vasten tiiviisti sekä hengittelyä. Kulli seisoi kuin kivi :)

      • Samatäällä

        Samaa tullut harrastettua lukemattomia kertoja. Saappaiden sisäosien aromeista nauttiminen on tähän asti tapahtunut aina salassa. En tiedä, miten hän suhtautuisi saappaiden haisteluun sisältä. Ulkopuolelta kyllä tulee niiden jalassa ollessa haisteltua, suudeltua ja joskus nuoltuakin. Joitakin vuosia sitten moinen ei olisi tullut kysymykseenkään, joten edistystä on tapahtunut tosi paljon sillä saralla. Kyseinen edistys vaikuttanut parisuhteeseen todella positiivisella tavalla. Muu seksikin muuttunut yhtä kiihkeäksi, kuin vasta rakastuneilla.


      • lalunet
        Samatäällä kirjoitti:

        Samaa tullut harrastettua lukemattomia kertoja. Saappaiden sisäosien aromeista nauttiminen on tähän asti tapahtunut aina salassa. En tiedä, miten hän suhtautuisi saappaiden haisteluun sisältä. Ulkopuolelta kyllä tulee niiden jalassa ollessa haisteltua, suudeltua ja joskus nuoltuakin. Joitakin vuosia sitten moinen ei olisi tullut kysymykseenkään, joten edistystä on tapahtunut tosi paljon sillä saralla. Kyseinen edistys vaikuttanut parisuhteeseen todella positiivisella tavalla. Muu seksikin muuttunut yhtä kiihkeäksi, kuin vasta rakastuneilla.

        Olette päässeet jo noin pitkälle, joten uskon vaimosi olevan mielissään myös tuosta nuuhkuttelusta. Itseä innostaa kovasti, kun mies nuuhkii mun tohveleita.


    • Korkkareita en voi vastustaa !

      • runksrunks

        Ei todella voi.Taas meni lasti vaimon korkkareille...kapoiseen kärkeen on mukava työnnellä


      • kapeako

        kaikissa on liian kaponen kärki itselle ainakin mitä on tullut vastaan... harmittaa kyllä :/


      • Itse työnnyn varvasaukosta sisään ja kyllä tekee höpöä kun kiimalimainen terska hieroutuu nahkapohjaa vasten ja laukaiset mällit kenkään.


    • Intissä

      Pääsin muutaman kerran haistelemaan naisten tuoksuvia maihareita tietenkin salaa ;)
      mutta paras kokemus oli yhdellä taisteluleirillä kesällä kun pääsin kipinävuorossa kolmantena yönä haistelemaan erään nätin tulenjohtajan hikisiä maihareita ja sukkia joita ei tuoksusta päätellen ollut vaihdettu vielä kertaakaan. Ei siinä auttanut kuin ottaa maiharit ja sukat mukaan ja käydä ulkona yön hämärässä runkkaamassa.

      • Maiharifettari

        Festareilla näkyy naisilla kans paljon nuoltavan ihania maihareita.
        Pääsin kerran testaamaan yksiä ja eivät todellakaan aiheuttaneet pettymystä.


    • Tuoksukengät

      Olen usein miettinyt dilemmaa, miksi sitä haluaa haistella vain vaimon tiettyjä kenkiä ja muut eivät kiinnosta. Eli kiinnostaako tuoksua enemmän sittenkin ne kengät ja tuoksu on vain lisänautinto. Vai varastoivatko tietyt kengät paremmin juuri ne kiihottavimmat tuoksut itseensä? Haisteletko vain tietynlaisia kenkiä vai kelpaavatko kaikki haisteltaviksesi?

    • jalkafani89

      Minulla on tähän liittyvä kokemus kun olin teini. Olimme mökkireissulla vanhempieni, siskon ja hänen kaverinsa kanssa. Tytöt ovat minua vuotta nuorempia, ja tämä siskon kaveri oli voimistelijatyttö, nätti. He olivat minua ennen saunamökissä, ja menin valmistautumaan menemään saunaan yksin heidän jälkeensä. Eteisen puolella olivat tyttöjen kengät, tämän Sara-kaverin tennarit sukkineen olivat siinä myös. Olin tykännyt jaloista aikaisemminkin, ne olivat jotenkin kiihottavia. Tytöt oven toisella puolella kuuluivat heittävän löylyä ja naureskelevan. Samaan aikaan haistelin Saran tosi voimakkaan tuoksuisia hikisiä sukkia, jotka olivat olleet hänellä pitkän päivän tennareissa hautumassa. Sain superkovan erektion, joka täytyi ihan saunan puolella purkaa...

      Nykyään olen sellaisessa työssä, että minulla on pääsy vähän kaikkialle, mm. pukuhuoneisiin. Usein esim. yöllä kierrän monet pukuhuoneet, ja tsekkaan kaappinsa auki jättäneiden naisten kaapit ja haistelen sukkia, jos niitä on. Yhdessä paikassa on aina kaapin ovi auki nuoren naisen kaappi, siellä on urheiluvaatteita yms. Joka kerta siellä on ollut tuollaiset tekniset urheilusukat, ja vaikuttaa että hän ehkä lenkkeilee töihin, muut urheiluvaatteet roikkuvat siellä kans. Ja sukat, ne ovat tosi voimakkaan hajuiset. Aina muna kovana kun siellä käyn, ja mietin minkälaiset aromit tällä kertaa odottaa.

    • Kenka_jalka_juttuaon

      Kiihottaa. Varsinkin kun tietää, että kenkien omistajalla on ihanat jalat myös. Oli joskus anopin upeat korkonahkasaappaat meillä vähän aikaa jostain syystä. Pitihän näitä heti nuuhkia tilaisuuden tullen. Olisi tehnyt mieli laueta näiden sisälle ja antaa sperman valua ja kuivua niihin. Ajatus siitä, että hyvännäköiset 37 koon jalat olisivat noiden sisällä jatkossakin. Mutta en sitten kehdannut, vaan laukesin lopulta ohi kengistä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5540
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3537
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1662
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      206
      1636
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      78
      1092
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1088
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      907
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      836
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      809
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      808
    Aihe