Latasin netistä windows 7 iso tiedostona

epäselvää

Koska hukkasin alkuperäisen windows 7 asennuslevykkeeni. Nytten pitäisi tietää ennen kuin aloitan formatoinnin ja uudelleen asentamisen että toimiiko läppärini pohjassa oleva käyttiksen lisenssi kun se sitten kysyy asennuksen loppuvaiheessa lisenssiä? Lataamani käyttis ja versio x64 on täysin sama kuin alkuperäinenkin koneen mukana tullut home premium?

19

2028

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rutinoff

      Kokeile ensin korjaus asennusta.
      Kai se silloin rutisee jos on jotain rutistavaa.

    • ihmettelijä...

      Kumma juttu kun kaikki hävittää aina jostain syystä tärkeimmät romput. Tosin luulen että sitä alkup. asennus-mediaa ei edes tullut tässä tapauksessa mukana. Palautus-romput pitää itse tehdä.
      Mutta kysymykseen sanoisin että käynee, toivottavasti imuroimasi ohjelma ei sisällä ylimääräistä.

    • 7-7-7

      Latasit netistä Windows seiskan etkä tiedä ollenkaan mitä kaikkea sen kylkiäisenä sait...? Way to go, sanos Jenkki.

      • Rohkea rotan syö

      • 7-7-7
        Rohkea rotan syö kirjoitti:

        Ihme että uskallat kirjoitella netin kautta tänne, ties mitä vaikutteita ja kylkiäisiä saat.
        Ja jos uskaltaudut vielä naamakirjaan ja juutuupiin niin sitten on tosi ongelma.
        http://www.tietokone.fi/uutiset/vaarallisempia_facebook_huijauksia_pilvipalvelulla
        Ja Androit puhelinkin on vaarallinen.
        http://www.mtv3.fi/uutiset/it.shtml/2012/01/1485229/tassa-ovat-haittaohjelmaa-kantavat-android-sovellukset

        En ole ladannut tätä käyttöjärjestelmääni netistä ja se on päivitetty ajan tasalle virustorjuntoineen, enkä ajele tähän muutenkaan aivan mitä tahansa.


      • himokopeloija
        7-7-7 kirjoitti:

        En ole ladannut tätä käyttöjärjestelmääni netistä ja se on päivitetty ajan tasalle virustorjuntoineen, enkä ajele tähän muutenkaan aivan mitä tahansa.

        Eikö toisessa ketjussa jo ollut puhetta MD5 ja SHA-hasheista, joiden avulla voi varmistua, että ko. iso-tiedosto on kopeloimaton


      • 7-7-7
        himokopeloija kirjoitti:

        Eikö toisessa ketjussa jo ollut puhetta MD5 ja SHA-hasheista, joiden avulla voi varmistua, että ko. iso-tiedosto on kopeloimaton

        Kuka sen takaa että se on kopeloimaton jos sen lataa "jostain netistä"? Mistä löytyy taatusti kopeloimattoman windowsin hashit?


    • ....

      Pitäähän se piraatti-Windows vielä osata käsitellä, että sen saa aktivoitua.

      • ei enää epäselvää

        Tuolla ei ole suomenkielisenä home premiuta, eikä se hyväksy sitä lisenssii jos ei ole suomalainen. mulla on jo suomenkielinen home premium, ja kiitos kaikille vastauksista, kohta alkaa asennus.


      • Kyllä"""
        ei enää epäselvää kirjoitti:

        Tuolla ei ole suomenkielisenä home premiuta, eikä se hyväksy sitä lisenssii jos ei ole suomalainen. mulla on jo suomenkielinen home premium, ja kiitos kaikille vastauksista, kohta alkaa asennus.

        hyväksyy vaikka itsellä suomenkielinen, itse asensin enkku version ja oman lisenssin ei mitään ongelmaa.


    • annapalaavaa

      Kyllä toimii. Riippuen läppäristä, voit joutua joitain ajureita valmistajalta hakemaan.
      Jollain RemoveWATilla saisit pro-versionkin käyttöön, tuki hieman pidempi.

    • eipätoimi..

      ei takuulla toimi.

      minulla oli kaksi HP:n pöytäkonetta,ja ainakaan niissä ei kelvanneet asennuslevyt ristiin,eli koneen A levyjä kone B ei kelpuuttanut ja päinvastoin.

      • zse31

        Ei ne HP palautuslevyt tietenkään kelpaa, niinkuin ei muidenkaan merkkien. Mutta puhtaat w7 levyt käy kaikkiin koneisiin.


      • Merja Kullmeri
        zse31 kirjoitti:

        Ei ne HP palautuslevyt tietenkään kelpaa, niinkuin ei muidenkaan merkkien. Mutta puhtaat w7 levyt käy kaikkiin koneisiin.

        Hahahaha, aivan, joku urpo yritti palautuslevyjä, ei hitto, aaahhhahha ja sitten sanoo ettei käy :D ehhehheeeh. Ja kehtaa vielä alkaa neuvomaan muita :D hahhaaaaahhaa


    • No ....
    • Heppuli100

      Olen 99,9 % varma ettet ole mitään Windows 7 operation diskiä saanutkaan,vaan sinulla on se Windows 7 sticker(liimalappu) joko koneen takaseinässä tai lap-top'ssa koneen pohjassa...ja ei kun lataamaan se ohjelma windows'in sivulta ja unohda nuo piraattisivut...jo melkein alussa se kysyy sinun ohjelman coodinumeroita ja kirjoita ne lapulle sillä on vaikea lukea pohjasta samaan aikaan kun pitäisi ne täpätä tiettyyn paikkaan,sillä niitä on 25 numeroa...eikä mitään vaikeuksia kunhan maltat odottaa että valmistaa jokaisen vaiheen ja kun olet täppäämässä viimeistä numeroa niin heti tulee vihreä"ruksi" että sinulla on ostettu ohjelma eikä piraatti. Have a Nice Day.

      • tchiskäytsh

        maksaakos tuo tuolta ms sivuilta mite paljoo?

        Eikä tuo tuolta aikaisemmasta mydigitallife-linkistä muuten piraatti ole!

        Windows 7 Professional SP1-U ISO
        Finnish x64: X17-59194.iso
        ja sitten ei.cfg Removal Utility softalla siitä kaikkivoipa asennuslevy.
        Windows7-USB-DVD-tool vielä ja saat sen menemään usbi-tikulle.


    • Turha huoli pois Kyllä se asennus toimii sillä pohjan lisenssillä
      Pitää vain vaikka lainata alkuperäisytä asennuslevyä niin tulee hyvä
      Riippuu tietenkin mihin vehkeeseen sitä seiskaa asennat ?
      J

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1388
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1251
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1195
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1145
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      20
      1114
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1067
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      33
      1038
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1033
    9. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1032
    10. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      13
      1023
    Aihe