Mies sanoo ettei ratsastus tunnu miltään?? =( Ideoita!!

Cowgirl11

Puhuttiin ensimmäisen kerran vakavasti seksistä deittini kanssa. Minulla on siis suhde mieheen ja ollaan tapailtu välillä epäsäännöllisesti ja nyt taas säännöllisemmin 1kk:n verran.

Puhuttin asennoista ja mies sanoi ettei tunnu miltään jos ei itse pääse kontrolloimaan omaa asentoaan. Ja sanoi että minä (nainen) päällä ei oikeen tunnu miltään. Itse tykkään ratsastaa hirveästi ja olen tottunut että kumppanikin tykkää.

Mikä siis neuvoksi? Olen mielestäni kokeillut kaikki ratsastustyylit, välillä taakse nojaten, välillä eteen ja ylös-alas jne. En ihan hirveästi tykkää siitä "ylös-alas"pomppimisesta joten suosin enemmän sellaista eteen-taakse tyyliä. Minusta nämä tuntuvat tosi hyvältä, mutta tunnen miehen erektion laskevan aika nopeasti näissä asennoissa ja se harmittaa.

Voiko tämä olla yksilöllistä vai voiko jotain tehdä vaan väärin?
Nyt emme taas miehen kanssa näe pitkiin aikoihin joten en voi häneltäkään suoraan kysyä, missä vika (enkä varmaan kehtaisikaan ainakaan vielä) Mutta onhan tämä selvitettävä! Erityisesti arvostaisin miesten mielipiteitä, kiitos!

27

5173

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • setäpoika

      Miehesi kuuluu luultavasti ryhmään "naisenottaja". Eli haluaa olla ja kokee kiihottavaksi aktiivisen ja ehkä vähän dominoivankin roolin seksissä. Nainen päällä tuntuu hänelle ehkä siltä, että nyt ei pääse kunnolla ottamaan naista.

      Et tee mitään tod.näk. väärin vaan tämä nyt vaan ei kuulu hänen lempiasentoihin.
      Voisit yrittää kuitenkin sitä, että päälläollessasi painaudut miestä vasten, jolloin hän voi ottaa sinusta kunnolla ja omistavasti kiinni. Parasta luultavasti hänelle on, että pääsee naimaan sua aktiivisesti altapäin.

      • Naistenmies83

        Joo, itse kuulun näihin miehiin. En ole ikinä oikein saanut sitä tunnetta päälle, kun nainen on ollut päälläni... mutta joskus kyllä tykkään kun nainen vetäytyy aktiiviiseksi. Esim. kun itseä alkaa väsyttämään. Viime kerralla vedin eka sen dominoivan perussetin ja tulin naisen mahalle sitten lopuksi. Ei viitsinyt sisälle tulla, kun en ollut kysynyt ehkäisystä... ja sitähän ei siis sitten ollu, joten hyvä päätös.

        No sitten vähän nukuttiin lusikassa, ja eihän se uni meinannut millään tulla. Puolisen tuntia siinä varmaan meni niin tavara alkoi taas kovettua. No eihän siinä mitään. Aloin suutelemaan naisen kaulaa, ja ähkiminen alkoi taas. Sitten suutelimme siinä, ja multa oli kuiteski vähä veto lopussa, niin siirsin naisen suutelemaan itseni päälleni. Kontrolli oli siis vielä omani, joten sinänsä menee mun käsikirjoituksen mukaan. Mutta joo, sitten alkoi se ratsastus. Nainen kyllä yritti todella hyvin ja se oli kyllä tosi hyvä tunne, mutta ei ihan sama kuin se että otan sen naisen. Mun mielestä myös se että nainen liikuttaa vartaloaan kyrvän päällä ei tunnu kovin paljon miltään. Kyllä se vähän tuntuu, mutta ei tarpeeksi. Hän kyllä sitten yritti myös nostella lantiotani niin että pylly nousi kivasti ylös ja meni alas. Se oli jo paljon parempaa. Tätä voin siis suositella. Tosin tässä on se vaara, että kyrpä valahtaa ulos ja nainen valahtaa kyrvän päälle. Se nimittäin sattuu :) Tämähän siinä kävikin, mutta jatkettiin pienen säikähdyksen jälkeen. Nainen jatkoi varmaan 20 min, ja varmaan huolestui kun tilattua tavaraa ei tullut ulos. Otti sitten suihin. Siitä mä tykkäänkin jo tosi paljon, erityisesti kun se kiihottaa vähän, että se on nainut mun kyrpää sen 20 min tosissaan ja sitten ottaa sen suuhun. No tyttö oli vissiin jo luovuttanut kun lopetti niin nopeaa, tai veikkaisin ehkä enemmänkin että ei halunnut imuuttaa loppuun kun oli vielä sen verran kova kiima saada se sisäänsä. Vedettiin loppuun perinteisin menetelmin sitten.

        Mutta ensisen avokin kanssa kyllä kerran oli ihan mahtava "ratsastus." Siitä on jo niin kauan aikaa, että yksityiskohdat alkaa katomaan muistista. Mutta jotenkin näin: Aamulla menin istumaan verannalle tuolille. Asuimme lähiössä, jossa oli aika tiheään taloja ja siinä oli sellainen katu johonka muiden asunnoista oli näkymää. Vähän oli puskia edessä, mutta ei tarpeeksi siihen nähden mitä tapahtui. Avokki tosiaan tuli siihen pitkä yöpuku päällä. Tuliko hän siihen vain antaakseen mulle suudelman tai jotain, mutta istui nyt kuitenkin siihen syliin. Ei siinä kauaa sitten mennyt kun alushousut oli riisuttu vaivihkaan, ja tavara oli kovana. Istui siihen sitten. Oli kyllä niin taivaallinen tunne, vielä kun sen yhdisti siihen pieneen jännitykseen ja "tuhmaan" oloon, joka tuli tilan puolittaisesta julkisuudesta. Oli vielä niin mahtava kesäinen aamu. Ei olisi voinut olla mikään paremmin. No siinä hän kuitenkin oli ja alkoi ratsastella. No siinä hommassa ei oikein muuta sitten olekaan kuvailtavaa... Yritettiin hoitaa homma mahdollisimman vähäisellä liikemäärällä, ettei se olisi niin ilmeistä mitä peliä siinä pelattiin, jos joku sattuisi katsomaan ikkunasta. Mutta se on ollut ehkä mun elämäni paras seksikokemus. Sen muistan vielä kun avokki nousi ja sperma valui syliini. Vielä kun pääsisi kokemaan tuollaistakin joskus. Olen nykyään vain niin paljon kinkympi, että se ei ehkä tuntuisi ihan samalta. Olin silloin vielä viaton "poika," ja voi että se tunne oli niin mahtava.

        Eli AP:lle siis toinen vinkki: Koitahan vähän jotain tuollaista yllätystä :) Ainakin muhun toimi ihan helvetin hyvin. Ei välttämättä sovi kaikille tosin, mutta voihan sitä vähän yrittää kiusia ja katsoa lämpeneekö. Mä ainakin lämpenisin ihan kympillä, ja varmaan taas muistelisin sitä vielä about 10 vuoden jälkeen...


      • Anonyymi
        Naistenmies83 kirjoitti:

        Joo, itse kuulun näihin miehiin. En ole ikinä oikein saanut sitä tunnetta päälle, kun nainen on ollut päälläni... mutta joskus kyllä tykkään kun nainen vetäytyy aktiiviiseksi. Esim. kun itseä alkaa väsyttämään. Viime kerralla vedin eka sen dominoivan perussetin ja tulin naisen mahalle sitten lopuksi. Ei viitsinyt sisälle tulla, kun en ollut kysynyt ehkäisystä... ja sitähän ei siis sitten ollu, joten hyvä päätös.

        No sitten vähän nukuttiin lusikassa, ja eihän se uni meinannut millään tulla. Puolisen tuntia siinä varmaan meni niin tavara alkoi taas kovettua. No eihän siinä mitään. Aloin suutelemaan naisen kaulaa, ja ähkiminen alkoi taas. Sitten suutelimme siinä, ja multa oli kuiteski vähä veto lopussa, niin siirsin naisen suutelemaan itseni päälleni. Kontrolli oli siis vielä omani, joten sinänsä menee mun käsikirjoituksen mukaan. Mutta joo, sitten alkoi se ratsastus. Nainen kyllä yritti todella hyvin ja se oli kyllä tosi hyvä tunne, mutta ei ihan sama kuin se että otan sen naisen. Mun mielestä myös se että nainen liikuttaa vartaloaan kyrvän päällä ei tunnu kovin paljon miltään. Kyllä se vähän tuntuu, mutta ei tarpeeksi. Hän kyllä sitten yritti myös nostella lantiotani niin että pylly nousi kivasti ylös ja meni alas. Se oli jo paljon parempaa. Tätä voin siis suositella. Tosin tässä on se vaara, että kyrpä valahtaa ulos ja nainen valahtaa kyrvän päälle. Se nimittäin sattuu :) Tämähän siinä kävikin, mutta jatkettiin pienen säikähdyksen jälkeen. Nainen jatkoi varmaan 20 min, ja varmaan huolestui kun tilattua tavaraa ei tullut ulos. Otti sitten suihin. Siitä mä tykkäänkin jo tosi paljon, erityisesti kun se kiihottaa vähän, että se on nainut mun kyrpää sen 20 min tosissaan ja sitten ottaa sen suuhun. No tyttö oli vissiin jo luovuttanut kun lopetti niin nopeaa, tai veikkaisin ehkä enemmänkin että ei halunnut imuuttaa loppuun kun oli vielä sen verran kova kiima saada se sisäänsä. Vedettiin loppuun perinteisin menetelmin sitten.

        Mutta ensisen avokin kanssa kyllä kerran oli ihan mahtava "ratsastus." Siitä on jo niin kauan aikaa, että yksityiskohdat alkaa katomaan muistista. Mutta jotenkin näin: Aamulla menin istumaan verannalle tuolille. Asuimme lähiössä, jossa oli aika tiheään taloja ja siinä oli sellainen katu johonka muiden asunnoista oli näkymää. Vähän oli puskia edessä, mutta ei tarpeeksi siihen nähden mitä tapahtui. Avokki tosiaan tuli siihen pitkä yöpuku päällä. Tuliko hän siihen vain antaakseen mulle suudelman tai jotain, mutta istui nyt kuitenkin siihen syliin. Ei siinä kauaa sitten mennyt kun alushousut oli riisuttu vaivihkaan, ja tavara oli kovana. Istui siihen sitten. Oli kyllä niin taivaallinen tunne, vielä kun sen yhdisti siihen pieneen jännitykseen ja "tuhmaan" oloon, joka tuli tilan puolittaisesta julkisuudesta. Oli vielä niin mahtava kesäinen aamu. Ei olisi voinut olla mikään paremmin. No siinä hän kuitenkin oli ja alkoi ratsastella. No siinä hommassa ei oikein muuta sitten olekaan kuvailtavaa... Yritettiin hoitaa homma mahdollisimman vähäisellä liikemäärällä, ettei se olisi niin ilmeistä mitä peliä siinä pelattiin, jos joku sattuisi katsomaan ikkunasta. Mutta se on ollut ehkä mun elämäni paras seksikokemus. Sen muistan vielä kun avokki nousi ja sperma valui syliini. Vielä kun pääsisi kokemaan tuollaistakin joskus. Olen nykyään vain niin paljon kinkympi, että se ei ehkä tuntuisi ihan samalta. Olin silloin vielä viaton "poika," ja voi että se tunne oli niin mahtava.

        Eli AP:lle siis toinen vinkki: Koitahan vähän jotain tuollaista yllätystä :) Ainakin muhun toimi ihan helvetin hyvin. Ei välttämättä sovi kaikille tosin, mutta voihan sitä vähän yrittää kiusia ja katsoa lämpeneekö. Mä ainakin lämpenisin ihan kympillä, ja varmaan taas muistelisin sitä vielä about 10 vuoden jälkeen...

        Narsissit herää aina keväällä,,,.


    • Kunnon panemista...

      Ihme tyyppi, Minä ainkin tykkään jos nainen ratsastaa...
      Jopa tukevammillakin naisilla se on kivaaa.

      Mutta naisen pitää siinä pomppiessa pitää sit huoli että ei käy ihan katossa.. se eiole kivaa jos juotuu uudestaan hakeen sitä tai että tulee ulos ja nainen istuu sen haitariksi.
      siinä voi dondis pudota..

      Kokeile toista kaveria..

    • Cowgirl11

      No toiseen en vaihda, muuten kaikki on sujunut sängyssä ja muussa elämässä erinomaisesti :) Kummastutti vaan tämä että "ei oikeen tunnu miltään" kun tuli vähän yllätyksenä. Ainakin äänistä päätellen olin luullut että hänkin nauttii ;>

    • Dr Love

      No varmasti on nauttinut, mutta ei vaan ilmeisesti kontrollinhalunsa vuoksi kykene siinä laukeamaan? Tai toinen vaihtoehto on että hankausta ei vain tule riittävästi? Entä lantiosi pyörittely (piirrät pientä ympyrää tai kasikkoa lantiolla keinuttaen), keinutus ja pimpan supistelu? Tai jopa "lypsy" niin, että alas mennessä olet rentona ja ylösnoustessa jännität alapäätä (pimppa supistuu silloin)?

      Jos ei omat lantiopohjalihakset ole tuttuja, jotain suht painavia harjoituspalloja kehiin ja pyrit alkuun pitämään niitä sisälläsi liukkarin kanssa kävellessä tai esim. siivotessa.. Naiseni treenasi ja osaa puristella aika mielenkiintoisesti kaluani lihaksillaan.. Pystyy kuulemma liikuttamaan sitä palloakin ylös alas... Eri tekniikoita vaan sekaisin ja kohta on ukkosi ekstaasissa..

      Jos mies tykkää olla aktiivisempi, kumarru välillä hänen rinnuksille, jalat enemmänkin kontallaan asentoon ja pyydät miestä panemaan alta päin, anna kulta rajusti kyytiä... Sitten taas voit rauhoittaa menoa, jos mies meinaa laueta liian aikaisin alkamalla taas ratsastaa itse..

      Itsekin koen hieman vastaavaa tunnetta, ettei tunnu miltään, jos nainen on päällä, eikä oikein jaksa / halua liikkua aktiivisemmin siinä päällä ollessaan ja kokeilla esim. pyöritellä lantiota tai "lypsää" kalua. Nautin kuitenkin kovasti siitäkin kun toinen on siinä päällä ja rinnat hyvin käsillä ja katsekontakti syntyy. Tahtoo vain yleensä nainen väsyä ennen kuin alkaa multa siinä asennossa irrota. Lopulta yleensä pyydän tulemaan siihen syliin enemmän päälleni ja alan naimaan alta kunnolla. Siitä tykätään kyllä molemmat ja samalla voin puristella pakaroita ja antaa niistä naiselle vauhtia lisää...

      Tietysti jos miehellä stondis riittää, voi nainen halutessaan työstää itselleen orkut ja jos siinä onnistuu, alan olla minäkin valmista miestä naisen supistellessa siinä.. Jotkut naiset tykkää ratsastaa niin, että kalu ei olekaan sisällä, vaan varsi ja terska hankaa klittaa.. Siinä saa mieskin hyvää kaluhierontaa jos vain liukkautta piisaa.. Välillä sisään ja taas "vahingossa" luiskautat kalun ulos..

      Joskus pieni kiusoittelu ennen kuin menee asiaan on paikallaan.. Eli hieroskelet miestä siinä päällä, välillä sovittelet pimppaan kalua, mutta et alakaan heti ratsastaa, ei vielä kulta.. sitten kun kaveri alkaa jo vaatia sisäänpääsyä, armahdat ja päästät sisälle koloosi.. Muuttuuko yhtään näin?

      Ehkä toisin päin kääntyminen voi tuoda tarvittavaa kiihoketta miehelle, eli oletkin selkä mieheen päin. Silloinhan asento on melkein kuin takaapäin, mutta mies makaa alla.. Tällöin kalun varsi hankaa klittaasikin paremmin ja toisaalta mies voi ihailla takamustasi samalla.

    • Cowgirl11

      Kiitos erittäin asiallisesta vastauksesta =) Lupaan kokeilla näitä mainitsemiasi kikkoja ja kerron sit tulokset täällä ;)

      • ei se tunnu eillei naine osaa ite osaan niin monta asentoo että on valinan varaa


    • NO Tuntuuuuuuko

      Tuntuuuuuuuu,Tuntuuuuuuuuu

    • Herr Lederhose

      Dr Loven vastaus oli hyvä. Kannanpa silti vielä korteni kekoon tuon edestakaisliikkeen suhteen.

      "En ihan hirveästi tykkää siitä "ylös-alas"pomppimisesta joten suosin enemmän sellaista eteen-taakse tyyliä. Minusta nämä tuntuvat tosi hyvältä, mutta tunnen miehen erektion laskevan aika nopeasti näissä asennoissa ja se harmittaa."

      Itsestänikään tuo edestakaisliike ei tunnu kovin kiihottavalta, sillä se on helposti lähes epämillyttävältä tuntuvaa vääntöä ilman kunnollista terskan stimulaatiota. Mutta eihän miehen onneksi tarvitse olla passiivinen ratsu. Kun mies kääntää lantiotaan eteenpäin, niin hän voi naida naista suoraan g-pisteeseen, vaikka on alla. Naisen on tässä asennossa ratsastettava hieman peniksen etupuolella. Ainakin meillä tämä asento toimii vähän liiankin hyvin :)

      • kokenutnainen__

        Tuo miehen lantion eteenpäin työtäminen on juju koko hommassa. Siinä saa tajunnanräjäyttäviä orgasmeja, kun kalu osuu sopivasti juuri g-pisteeseen. Valitettavan harva mies osaa tämän. Moni makaa vain rentona alla tai yrittää itse paukuttaa altapäin.


    • dyddönen

      Itselläni on sama ongelma. Poikaystäväni ei ole koskaan pitänyt ratsastuksesta, ja häneltä loppuu kyllä into jos aletaan ratsastamaan. Millään tavalla dominoinninhaluinen hän ei kyllä ole. Itse kuitenkin tykkäisin kamalasti ratsastaa. Pitää itsekin kokeilla kyllä heti kunhan menkat vaan loppuu tuota lypsyhommaa ja voisi koettaa jos itse olisin selkä mieheeni päin ja hoitelisin siinä itseni sitten. Josko sen katsominenkin tuottaisi miehelleni sen verran intoa, ettei kalu ala löystyä. Tähän mennessä olen yleensä vaivaantunut ratsastaessa, kun näen ettei mieheni nauti ja sitten ole mennyt epävarmaksi ja lopettanut.

      • miksu 32

        Meillä nainen ei tykkää ratsastaa, koska minulla kestää siinä liian kauan laueta, eli nainen väsyy. Minusta on ihanan kiihottavaa katsoa ratsastavaa
        naista, kun tämä keskittyy siinä omaan orgasmiinsa. Olen mielelläni hänen ratsunaan, eikä minun orgasmilla ole niin väliä. Kokeilkaa niin, että mies nostaa alla polvensa rintaan ja nainen nostaa peniksen pystyyn miehen reisien välistä ja istuu siihen. Googlesta löytyy kuva haulla "Amazon Kneeling" Pistäkää tänne palautetta. Suosittelen kokeilemaan.


    • Maisa21

      Kokeiltiin meillä tota Miksun ehdottamaa AMAZON KNEELIN -asentoo ja se oli tosi kivaa vaihteluu ratsastamiseen, ainakin mun mies piti siitä paljon. Mulle se oli ihana, kun sain vallan siinä. Niitä löytyy ainakin www.sexinfo101.com sivustolta kohdasta sex positions. Onko muilla kokemuksia Amazon -asennoista?

    • Laylana

      Mä olen nainen, eikä ratsastaminen tunnu miltään, korkeintaan sattuu, kun miehen penis on niin pitkä. Lähetyssaarnaajassa se tuntuu uskomattoman hyvältä ja saan orgasminkin useinmiten. Ratsastamalla en koskaan. Mies taas nauttii suuresti siitä kun ratsastan ja pyytää sitä liiankin usein. Niin me olemme erilaisia, kompromisseja kehiin.

    • 2ratsu

      Ootko kokeillut ratsastaa kyrpä kakkosessa? Sen luulisi tuntuvan miehestäsikin joltain.

    • KädetSidottuna

      Annappa miehesi sitoa kätesi selän taakse ja laittaa pallo suuhusi. Eli annat kontrollin hänelle. Meillä oli vähän samoja ongelmia, mut stay-up:t jalkaan, pallo suuhun ja käsiraudat käsiin niin mies ei paljon muuta asentoa ole halunnutkaan minulta.

    • 19O8

      Olet löytänyt itsellesi Jussi-paitaisen testosteronikimpun. Mieti jatkoa hänen kanssaan jos jonyt rutisee seksistä. Jossain vaiheessa voit saada nyrkkiäkin.

    • Ratsastus ehdottomasti kyykkyasennossa. Ei siis polvillaan vaan ihan jaloillaan. Nojaa ylävartalosi reilusti eteenpäin, olkapäät aivan polvien väliin. Pomputa lantiotasi ylös - alas nopeassa tahdissa, niin että lantiot osuvat yhteen voimakkaan läiskähtävän äänen säestyksellä. Ja tämä kannattaa ehdottomasti myös kokeilla selkä menosuuntaan, eli peppu miehen katsetta kohti:)

    • Kauris2017

      Kyllä paras asento kun nainen ratsastaa,saa rintoja hyväillä ja lantiosta pitää kiini,ees takas liike on hyvä ja välillä ylös alas niin tekee hyvää.
      Onko minkä mittainen penis miehellä kun ei tykkää tästä asennosta...

    • O-lento

      Ei vaan seiso niin hyvin, mielummin päällä tai takana.

    • Altakyrpää

      Kyllä tuntuu, baby saa usein orgasmin juurikin tässä asennossa. Itse tykkään kovasti kun olen sohvalla puoli-istuvassa asennossa, tartun narttuani kunnolla perseestä ja painan hitaasti kyrpää sisään, voi vittu että tekee höpöö! Muijakin menee kiimasta sekaisin, pillu vaan litisee ku naidaan

    • Anonyymi

      No jo on mies, tuo sun ehdottamahan lähinnä parasta ! Onko äijällä niin pieni ettei tunnu vai onkohan tuo sitä narsistista ylivallan puutetta ? En tajua😬, tule meille niin saat ratsastaa niin paljon kuin haluat👍

      M50

    • Anonyymi

      Hoikka tyttö kun vetää korkkareissa kyykystä vaikka lattialla niin kyllä tekee nannaa ja näyttää hyvältä. Mies nauttii visuaalisuudesta. Siinä normiratsastuksesta se on usein aika vähissä.

    • Anonyymi

      Hienoa kun nainen ratsastaa. On luonnollista, että nainen hallitsee ja dominoi.
      Naisen nautinto on tärkeintä. olen vain kyrpän-kanto-teline ja naisen palvelija.
      Pane miehen pippeli siveysvyöhön ja pidä siellä tarpeelliseksi katsomasi ajan.
      Kun suvaitset päästää pippeli pieneksi ajaksi pois siveysvyöstä, niin ratsastus tuntuu.

      • Anonyymi

        Meillä ainakin toimii ratsastus hyvin,ja jos villiksi menee niin laitan kädet polvitaipeista sisäkautta että voi samalla ottaa pyllystä kiinni Sitten hyvä nussia niin että kohdunpohja tuntuu edestakasin liikkeillä ilman että nainen rasittaa jalkojaan ja molemmat tullee,..Vielä hullummat orkut tulee emännälle jos kakkoseen noin samoin ohjein,minä tykkään...Emäntä vielä enemmän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meillä ainakin toimii ratsastus hyvin,ja jos villiksi menee niin laitan kädet polvitaipeista sisäkautta että voi samalla ottaa pyllystä kiinni Sitten hyvä nussia niin että kohdunpohja tuntuu edestakasin liikkeillä ilman että nainen rasittaa jalkojaan ja molemmat tullee,..Vielä hullummat orkut tulee emännälle jos kakkoseen noin samoin ohjein,minä tykkään...Emäntä vielä enemmän.

        Niin ratsastus EI ole mitään ylös/ales pomppimista se on kyllä aivan väärä tyyli eli nainen ei kyllä sillon asiaa osaa


    Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6649
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4300
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      271
      2730
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2060
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1603
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1417
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1131
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1117
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1094
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1051
    Aihe