Minecraft serverin mainostusta!

Heipä hei. Tässä olisi minun ja erään toisen minecraft serverin mainostusta. Server toimii plugineilla, jotka ovat hyvin hyödyllisiä. Esim. Ei voi räjäyttää tnt:tä, Creepperit eivät räjähdä, Mob areena (tulossa piakkoin) ja kaikkea muuta hienoa! Serveri toimii hamachilla. Hamachin tiedot ovat.
Verkkotunnus: PamausCraft
Salasana: 12345
IP: 5.176.94.82
Serveri ei ole 24/7 mutta on yleensä auki!
Tulethan serveriin!

46

1456

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • PARAS SERVU!

      WOW! Iha sairaan hyvä servu!!!!!!!
      Vtu kaikkien on pakko kokeilla! NII MAHTAVA!!

      • huonoin servu!

        ootko pöpi ei se ole paras!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


    • Eetsa1

      pomppu taidan tietää sut steamis?? ehkä???? oon steamis eetsa1

    • moivaa2
      • mcservu

        moivaa2 tyyppi tuu mun ja mun kamun 24/7 1.7.9 minecraft servuun täs IP:5.39.74.200:25916 sen whitelistilla koska huoltaminen


    • minecraft man

      Tässä olis hyvä serveri ja kaikkea on 80.223.0.90 ei ole hamatci mutta hamatcissa voi jutella eli
      littykää ihmeessä
      nimi:minecraftmen1111
      salis:123

    • poju

      Hey, I've just received a free Minecraft Giftcode!
      You can get one too!

      >> minecraftcodes.me

    • suomiplayer
    • amos1

      moroo

      tulkaa mun servuun ''HAMACHI'' nimi amoscraft1 salis amoscraft1

      IP:on 5.45.166.80

      tarttisin paljon lisää pelaajia jotta voisin alkaa pelata servuani kunnolla, servussani on jo pari pelaajaa mutta haluaisin lisää liittyjät saa alkukamat ja timanttia!

    • rahaa peleihin

      Tuossa muutama kuukausi sitten kokeilin tämmöistä PTC- sivustoa nimeltä Clicksia. Sivusto toimii niin, että klikaat mainosia ja saat siitä rahaa PayPaliin. Lisätuloja saat muiden liityttyä linkistäsi. Ekana kuukautena sain reilun 10 euroa ilman ns. referaaleja, nyt tulee about 20e kun jaksanu melki joka päivä käydä klikkaamassa ne kymmenisen mainosta. Nyt pitää kokeilla jos muutaman refun saisi että paljonko tulisi lisää.

      Clicksia
      http://www.clicksia.com/index.php?ref=aapol

      PayPal jos ei satu vielä omistamaan
      https://www.paypal.com/

    • Bubblecraft 24/7 , PvP , Factionit , Ei hamachi , Bukkit , Ip : Bubblecraft.soh.re
      Bubblecraft.soh.re
      Bubblecraft.soh.re
      Paras servu!!!!!

      • rontti123a

        Joo toimi ja näytti olevan 24/7 serveri.

        toivoisin kuitenkin että päivittäisit servusi uusimaan eli 1.4.6.
        saisin varmasti pelaajia servuusi koska minulla on hyvät kontaktit ;)
        Toivoisin että saisin op:en servuusi, koska en pelaa mitään servua kovin aktiivisesti tällä hetkellä. Joten pelaisin servuasi aktiivisesti!
        Ymmärrän että et halua antaa op:eeta kenelle tahansa jonnelle mutta kun näät kuinka pelaan niin ymmärrät varmaan =)
        Ymmärrän myös sen että servussasi on jo op:eita mutta servu oli ainakin tyhjä kun katsoin ja näin ensi silmäyksellä huomaan että servusi ei ole ultrasuosittu.(ei pahalla)

        Jos sulla on jotain kysyttävää niin oon skypessä päivittäin ja nimeni on rontti123a niin kuin minecraft nimenikin :)

        PS Mulla on ollu mine jo kauan..


      • rontti123a_2

        miksäs ton ideana on jos saan kysyä ??


    • suomiplayer

      SuperCraft on minecraft serveri joka on 24/7 auki ja toimii myös cracketilla!
      EI hamachia!
      Serveri on bukkit
      ip: supercraft.dy.fi

      kun tulet servulle laita /login 123
      ja jos haluat rakentaa laita /tell (op:n nimi) (asia)

      • rontti123a_3

        Moi,

        miks servu on white.list server??????


      • rontti123a_3 kirjoitti:

        Moi,

        miks servu on white.list server??????

        Serveri ei ole whitelist paitsi jos on huolto/uutta spawnia rakennettiin


    • rontti123a_

      Tulkaa mun bukkitservuun. Plugineita on esim /sethome /back ja niin edelleen. /cprivatea ei ole mutta grieffaajat saavat jailia tai jopa ban!
      Hamachi nimi BukkitServeri ja salasana: bukkitserveri
      ip: 25.45.166.80

    • VirveliCrafter!

      ********************************************

      VirveliCraft!

      24/7, uusin päivitys, PvP, Klaanit, Ei PvP-loggailua tai lagia ja hyvät moderaattorit.

      Tule mukaan!

      IP: 37.59.83.97:25677


      **************************************************************

      • Tuleva serverisi jäsen

        Onko toi virveli craft hyvä? Mä olin yhessä serverissä ja heti kun sain timantti kamat mut tapettiin eikä kamoja anneta takas :'(. Toivon että ajattelette omassa serverissänne että ette aina tapa niitä jotka ovat uusia serverissä! Toivon ettei virveli craft ole semmoinen.


    • Röpönen

      2 kommentti on tekijältä iteltä koska ei kukaan kommentoi 4 minuutin sisällä.

    • Mortee

      Voitte tulla käymään jos haluutte normaalia pvp / raid servua
      IP : limucraft.net
      ylläpito mahdollisimman ystävällistä ja auttaa vaikeissa tilanteissa

    • minecraft server
    • nicox
    • MineServun omistaja!

      kaikki mun servuun! TIetoa servusta: Serverissämme on Hub,Server on vielä hiukan kesken mutta siellä on jo MiniGames,Survival (joka ei toimi viel kunnol) Ja pvp! Tulepian ja kustu ystäväsikin ja jos aiot ostaa op se maksaa nyt 15e! Lämpimästi tervetuloa(heart) :llä Ylläpito
      Ip:5.135.142.114:25935

    • Jugiminen admin

      Aika hyvin alkuunpäässyt serveri ja toimiva:

      Nimi: Jugimine
      IP: 135.142.114:26145
      Ts3 Servu: ts.waltsu.fi:10013
      kieli: englanti
      julkisuus: kansainvälinen

    • Timumaa Server

      tulkaa kaikki timumaa.serverminer.com! Server on uusi mutta tuskin se teitä pelaajia haittaa. En ole varma Co-Ownerina että onko Ylläpito Paikkoja jäljellä, mutta minulle silti voi antaa ylläpitohakemuksen. Hakemus Tehdään kirjaan jonka joku ylläpitäjistä antaa. Peli nimeni on millafood. Ylläpitäjä on ajoneuvoni. Minulla ja Rakentajalla 4ntz4 On Kylä johonka voi muuttaa ihan vapaasti. Tulkaa katsomaan Serveriä!

    • opatus

      BululuCraft


      Tietoa

      serveri avattiin vuonna 2014
      serveriämme hostaa dlaming ja meillä on 2gb
      muisti joten meille mahtuu noin 35-45
      pluginia.
      Serveri on paljon pvp painotteinen joten
      kaikki pvp ihmiset tänne!
      Myös ylläpito on reipasta väkeä ja auttaa aina kun voi.
      Täällä pelimuoto on survival.
      Serverin spawn on erilainen kuin yleensä muut neliö spawnit.
      serverin pluginit on osittain suomennettuja mutta kaikki eivät ole!
      jos tulee kysyttävää, kysykää [email protected]
      ja myös buildereita haetaan! jos kiinnostut serveristä voit ostaa vipin ja päästä vähän itsekin pitämään servusta huolta!
      Serverissä on 3 vippiä, Obsidian on paras ja se sisältää enemmän oikeuksia kuin muut vipit,
      toiseksi paras vippi on Timantti joka sisältää vähän vähemmän komentoja,
      ja huonoin on Kulta joka sisältää sitten vähemmän mitä kaksi muuta vippiä.



      Maailmat

      [PvP] kaikki alkaa täältä!

      [SkyBlock] on valmis nyt!

      [KitPvP] on palannut taas!

      [spleef] tulossa pian!

      Terve tuloa pelaamaan..!

      • Eräs owneri

        Tervetuloa pelaamaan Planeettacraftiin!
        Servun on tehnyt minä ja kaverini. Planeettacraft on melko uusi. Servu on 24/7 ja pelaajia mahtuu 16. Ownerit: Shepantsa ja planet819.
        Ip-osoite on: 5.9.81.173:25833. Muista laittaa portti. Itse pelaan 1.7.9 premiumilla ja en tiedä tarkkaan onko cracked ja mitkä muut versiot käy. Servultamme löytyy myös pvp sekä muita mukavia juttuja.

        Tulkeehan pelaamaan!


    • serverin omistaja

      tervetuloa pelamaan kvartsiCraftiin serveri on suomalainen minecraft serveri. Serveri pyörii 24/7 waltsu hostingilla serveri on bukkit ja minipelejäkin on tulossa! ja ehkä kitpvp serverissä on kiva peli henki ja ylläpito. Tervetuloa kokeilemaan tule jo tänään! IP5.39.74.200:25965

    • owner

      tulkaa pelaa! 5.39.74.200:25965!

    • pera91

      haistappa v*ttu jne. pentu.

    • KvartsiCraft

      tulkaa pelaa uudistuneseen KvartsiCraftiin! kvartsicraftissa on 2gb muistia. KvartsiCarftissa etsitään yhtä valvojaa oletko se sinä ? tee hakemus foorumeille kvartsicraft.foorumimme.com tulkaa pelamaan! ip 212.129.54.146:28714

      lisä tietoa saat kun tulet käymään!

    • JakkiPvP

      Tulkaapas käymään PantterPvP:ssä
      Siellä on päivittäin about 10-30 pelaajaa
      Factions löytyy
      SkyWars löytyy spawnilta
      Palvelimen osoite: PantterPvP.net tai 37.228.134.4

    • Terve kaikki !
      Aloitan minecraft serverin uudestaan ja tarvitsen ylläpitoa.
      Pelaajat eivät ole pahoiteeksi..
      Serverin nimi on kannucraft ja hakemuksen voi laitaa kotisivulla: kannucraft.webs.com tai skype: opatus81

    • KannuCraft

      KannuCraft 2014 palannut Minecraft-Serveri, joka etsii pelaajia ja ylläpitoa.

      Kannucraft on avoin myös premium & cracked pelaajille.

      kannuCraftissa voit taistella pvp:sä tai rakennella creativessa(vipit ainoastaan) sekä survival seikkailuun.

      käytössä on myös minipelejä, joita voit pelailla itsekseen tai ryhmässä.

      Palautetta/ylläpito hakemuksia, voit laittaa kotisivuilla Kannucraft.webs.com.

      Haemme aktiivista ylläpitoa serverillemme, Osaat opastaa pelaajia erilaisissa ongelmissa, kuten suojaus tapauksissa, ja olet aktiivinen.

      Vaatimukset ylläpitoomme ovat:

      kokemusta plugineista.
      asiallinen.
      Kokenut ylläpitäjä/valvoja.

      Rank arvojen osto on lajoitus serverille josta serveri antaa sinulle ominaisuuksia ja oikeuksia.

      Sinä voit auttaa meitä pitämään kannucraft serverin toiminnassa lahjoituksilla...!

      pelaajien nimet jotka ovat LAHJOITTANEETserverille saavat nimensä Kannucraftin kotisivuille..!
      _______________________________________________
      Nettisivut: kannucraft.webs.com

      voice serveri muble IP: 94.23.147.37
      portti/Port: 65008

      serverin DynMap: http://5.135.52.65:8123

      serveri ip:5.135.52.65:25577

      Toivottavasti viidyt..

      Kannu ylläpito..
      _______________________________________________

    • tuuli_virallinen

      Tosiaan, RolloCraft avattu eilen 19.10.2015. Aikaisempaa kokemusta on sillä pEksiCraft oli minun omistamani. NYT on kyseessä MMO serveri, ja täältä löytyy skyblock, mobarena, tntrun, parkouria ja paljon muuta tulossa!

      IP osoite: rollocraft.net tai jossain muussa tapauksessa 51.254.161.113.
      Nettisivut: www.rollocrafti.enjin.com

      HUOM! VIPIT OVAT PUOLEEN HINTAAN KYMMENELLE ENSIMMÄISELLE OSTAJALLE!
      Maksutapoina käy vain paypal, ja vipin voi ostaa nettisivuiltamme. Poikkeuksena paysafecard jolloin pitää olla yhteydessä tuuli_viralliseen.

      Serveriä ylläpitää mikimayne ja tuuli_virallinen.

      Tervetuloa pelaamaan ja pitämään hauskaa!

      Hostina toimii BisectHosting jolla on laadukkaat palvelimet. Palvelin sijaitsee Ranskassa, joten viive on todella pieni.

      Etsimme myös aktiivisesti henkilökuntaa palvelimellemme. Ohjeet foorumeilta jos kiinnostaa!

    • DanskuSMT

      Hei!
      Vasta avattu soihtuvaltio=
      IP: SoihtuValtio.Net9.FI
      Nettisivut: SoihtuValtio.Weebly.Com
      Foorumit: DanskuCraft.Boards.Net
      Mitä serveri on=
      24/7
      Factions
      Mukava pelattava
      Mitä serveri ei ole=
      Hamachi
      Huono
      Kallis

      • DanskuSMT

        Palvelin on myös Cracked


    • roiske44

      Hei tulkaa pelaamaan Nightslash_server:iä ei ole plugineita ja toimii survivalilla on vain opit ja pelaajta ja owner spawn on pieni ja serveri tarvitsee oppeja ja pelaajia jos et spawnaa keltaiselle villalle men taulujen luo opiksi pääsee chat testillä mutta ei vielä ei ole vippejä eikä mitään ja vasta aloitettu en ole varma muusta koska olen op joten ip on 87.100.183.20
      tulkaa pelaamaan

    • Roiske44

      EA_network

      EA_network on palvelin joka tarvitsee kioeästi pelaajia
      Minipelit: Tulossa
      Ylläpito: Ei nahdollisuuksia vielä
      On hubi ja maailmoja
      Ip on 151.80.2.136:25565

    • mcSilverioZYT

      Tervetuloa mcSamoaCraftiin. Serveri on englannin kielinen serveri mutta kuitenkin asiallinen.

      Ip: mcSamoaCraft.mc-shock.com

      Olemme organizaatio joten meiltä löytyy monia asioita.

      Serverimme on survival serveri.
      Avasimme juuri ja apujoukkoja tarvitsemme.
      Olemme vielä alphassa ja serverin versio on 1.8.

      Kiitos.

    • minecraftpeliserveri

      Tervetuloa minecraftsuomeen tavallinen minecraft palvelin survivalilla ja on plugineita kuten wolrd edit
      IP : minecraftsuomi.dy.fi tai minesuomiservu.dy.fi

    • Anonyymi

      Tervetuloa Minecraft serverillemme!
      suomisurvi.fmcs.cf
      Serveri toimii 1.8 suuremmalla versiolla!

      Tervetuloa!

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Uusi Minecraft serveri on avautumassa pian. PlanetCraft nimeltään, johon on käytetty suuria määriä aikaa ja vaivaa. PlanetCraft tarjoaa kokemustasi pelaamiseen, survivaliin, graftailuun, kylien tekemiseen, taistelua kaaoksessa yms.
      -
      Kuulin samalla tietoa, että he ovat hakemassa lisää ylläpito täydennystä, jos olet kiinnostunut kukin ylläpitoon nyt sinulla on mahdollisuus!
      -
      DISCORD: https://discord.planetcraft.fi/
      VERKKOSIVUSTO: https://planetcraft.fi/

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      243
      3869
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2318
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2121
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      91
      2027
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      93
      1704
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1391
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1301
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1297
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      303
      1236
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe