mistä sinkku löytää muista sinkuista seuraa?

Annika_87

Olen jo pitkään ollut sinkkuna, kaikki ex miehet kenen kanssa olen ollut parisuhteessa olen löytänyt netistä.
Mutta olen ruvennut pohtimaan missä muualla sinkku voisi tavata muita sinkku miehiä,kuin vaan netissä?
En tykkää käydä baareissa,kuin ehkä pari kertaa vuodessa kaveriporukalla.
Tuskin baarista edes löytyy fiksua mies seuraa,kun känniääliöitö jotka vonkaavat seksiä? Eikä minua muutenkaan innosta baarissa käyminen.
Kuntosali missä käyn on vain ainoastaan naisille tarkoitettu olen miettinyt pitäisikö vaihtaa seka salille jossa kohtaisi miehiä?
Työskentelen naisvaltaisella alalla. työpaikallani suurin osa on naisia 1mies vaan löytyy työporukasta.
Vai pitäisikö vaan ruveta netistä etsimään sitä miestä..

11

1795

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • naiset on ronkeleita

      Kuulostaa siltä et sulla on ollut paljon miehiä. Eikö kannattais sitoutua yhteen mieheen pitkäksi aikaa ettei tarvii olla yksinään. Vai oletko sellanen ronkeli et jos miehes on yksinkin vika niin heivaat pellolle.? Etsit varmaan täydellistä miestä ja sen takia sulla on ollut niitä monta. Kukaan ei ole täydellinen ja jos vaihdat miestä kuin paitaa niin olet yksin loppu elämäsi. Tiedän et naisille ei kelpaa kuin täydellinen niin siks moni mieskin netissä valittaa yksinäisyyttään.

    • 40 pillun mies

      Jos nainen ei pidä baareissa käymisestä niin 99% varmuudella hän on joko kunnollinen tai ruma. Tässä tapauksessa kyse lienee rumuudesta, koska nainen tunnusti, että näitä ex-nussijoita on kertynyt.

    • Naisvaltainen työpaikka ja harrastus, jossa on vain naisia, eikä baareja. No ei ihan äkkiä tule mieleen, mistä voisit miehen löytää. Kotoa harvemmin tulevat hakemaan eikä kadulla tai kaupan kassajonossa kuulemma lähesty kuin ulkomaalaiset...

    • pasistisuikale

      Jaa-a.... vaikea kysymys. Itsekin olen samassa tilanteessa, joskin miehenä. Tuntuu siltä, että 'normaalisti' nuoret pariutuvat netin lisäksi, jos ei nyt aivan baarista, niin vähintäänkin kaveripiirin tai muiden tuttujen kautta. Kuntosalia ei nyt sen takia kannata vaihtaa, eipä sekään mikään ideaalinen iskupaikka taida olla. Varsinkaan jos ei samanhenkistä seuraa ole, ja se on tosiaan sattumasta kiinni :p

      Nettihän olisi aivan ideaalinen paikka, jos ihmiset vaan oikeasti haluaisi etsiä seuraa sitä kautta.

    • 27272727272727272727

      Mistä ihmiset nyt yleensä löytää seuraa. Sieltä missä on muita ihmisiä. Suurin osa kun maapallon väestöstä on taviksia niin ei niiden pariutuminen sen kummallisempaa ole. Harrastukset, nettifoorumit, erilaiset tapahtumat, ystäväpiirin laajentaminen. Eihän sitä koskaan voi tietää, missä ja milloin, tai miten joku kolahtaa. Ehkä jopa siellä kauppareissulla, kun uskaltaa avata suunsa ja tutustua itseään kiinnostavaan ihmiseen. Eihän siinä kommunikoinnissa mitään pahaa ole, vaikka se oudolta joissain tilanteissa saattaa tuntua.

    • sayran

      Olen itsekin tätä pohtinut, ja päätynyt samaan pessimistiseen tulokseen. On todennäköistä, että saman harrastuksen piiristä voi löytää muutenkin sopivia kumppaneita.

      Mutta: mitäs sitten, kun onni ei kestä ikuisesti? En ainakaan itse haluaisi eron jälkeen katsella exän naamaa pari kertaa viikossa :/ Enkä haluaisi olla "se tyttö, jolla oli se juttu sen jätkän kanssa".. Mun tuurilla kävisi vielä niin, että jätkä pokaa uuden mimmin samasta harrastuspiiristä kuukauden sisään erosta. En halua pilata hyvää harrastusta ihmissuhde-säätämisellä.

      Tosin sama asenne voidaan soveltaa melkein mihin tahansa muuhunkin. Työpaikkaromanssit on lähes väistämättä katastrofi, kaverin kautta tavattu hyypiö saattaa pahimmassa tapauksessa pilata välit kaveriin tms.
      Eli siis, pitäisi vaan olla koko ajan hymy perseessä ja ajatella positiivisesti :DD Justjoo.

    • Hyvin yleinen ongelma tuntuu tämä ongelma olevan. Pitäis kait hankkia laajempi kaveripiiri josta voisi paria löytää tai kavereiden kavereista.

      • Kyllä. Ehkä pitäis alkaa keskittymään verkostojen laajentamiseen.


    • Anonyymi

      Annika ora yhteyttä minuun nyt heti

    • Anonyymi

      Jopas sinulla on murheet. Ajatteles jos vaikka puolisosi olisi kuollut.

      Voi kamalaa, kuin sinun ongelmia ei vtu ole!

      >simiti<

    • Anonyymi

      joss leipuri on ohralweipä weli ohrapuuro silloin lewipuri ota ohrapuuroa

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      169
      3050
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2091
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2034
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1875
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      71
      1573
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      26
      1336
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1232
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1231
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      34
      1201
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1188
    Aihe