Missä on Kristian Hursti?!

Naamatuttu kyselee

..se takavuosien Mr Finland -tyyppi?! Ei oo aikoihin näkyny missään.

90

11459

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hagelbergih

      opettaa Aalto Yliopiston Kauppasurkeakoulussa enklantia. Huikee maikka!

    • könärissä

      käyppä Königin karaokepuolella, siellä lauleskelee usein

    • utelian

      entäs se saman vuoden voutilainen?

    • Tuntameton

      Näin stadissa baarin edessä sikarilla ja juteltiin elämästä.

      • gg123

        Itsekin käynyt kyseisen henkilön kanssa monia syvällisiä keskusteluita. Äärimmäisen älykäs ja sympaattinen ihminen, joka joutui maailman uhriksi. 100-prosenttinen kristitty. Sukua kansalliskirjailijallemme.


      • gg123

        ps. jos näet häntä, kerro terveisiä Prinsessa Ruususelta ;)


      • Anonyymi
        gg123 kirjoitti:

        Itsekin käynyt kyseisen henkilön kanssa monia syvällisiä keskusteluita. Äärimmäisen älykäs ja sympaattinen ihminen, joka joutui maailman uhriksi. 100-prosenttinen kristitty. Sukua kansalliskirjailijallemme.

        Jopa on mielipiteitä typeristä tapauksista. Osaavat tehdä itsestään tärkeitä. Isä ainakin oli vastenmielinen . Oikea kökkö.


    • Hurstifunclub

      jopas on viestejä karsittu? mitäs sääntöjen vastaista niissä oli?

    • ÄlexStupid

      Mvlehti taitaa tämän päivän uutisissa kertoa. Ei mulla muuta.

      • Anonyymi

        Kannattaa varmaan Mv-lehteen luottaa... Kristian Hursti ei ole käyttänyt minua hyväkseen (ei edes puh.seksiä), eikä myöskään vainonnut. Asiassa on tapahtunut suuria väärinymmärryksiä ja asioista on valehdeltu. Olen tapauksen alaikäinen, nykyään 16-vuotias nuori.


    • Oho__

      Täällähän on oikein sensuurien sensuuri meininki päällä.

    • Aika_jänskää

      No niin näyttää olevan. Viestejä sensuroidaan kovemmalla kädellä, kuin MV-lehden linkkejä somessa, jos näin käy, niin se on jo aika merkillistä ja todella salaista tietoa, tekstiä ja viestiä, joka on heti sensuroitava.

    • Pr1

      Hirveä ikävä

      • Kopo2

        Lue 16.5 mvlehti....vieläkö on ikävä?


      • Anonyymi
        Kopo2 kirjoitti:

        Lue 16.5 mvlehti....vieläkö on ikävä?

        Olisit sinä hiljaa, kun et tiedä mistään mitään. Kristian Hursti ei ole käyttänyt minua hyväkseen ( ei edes puh.seksiä), eikä vainonnut. Tuomio perustuu väärinymmärryksiin, virheisiin ja valheelliseen tietoon. Olen tapauksen alaikäinen, nykyään 16-vuotias nuori.


    • tutkintapyyntö

      Oliko kellään enää tallessa mun Mr Scandinavia -kisan finaalia 1993? Siinä lopussa, kun tuomaristo kuvailee voittajaa ennen sen julkistusta, ne toteaa että voittaja on joka lammas tai leijona
      https://www.youtube.com/watch?v=UXwpSrvHag4

    • Laitoin ylläpitoon poistopyynnön koko ketjusta. Saas nähdä, jotta reagoivatko, vaiko reagoivatko ollenkaan ja miten pitkän viiveen kanssa.

      Oikeesti tuollaiset teloituskuvat eivät kuulu tällaiselle forumille.

      • tutkintapyyntö

        Minä olen pyytänyt sulkemaan koko sivun jo ajat sitten. Sun ja mun lisäksi täällä ei taida kirjoittaa kukaan muu nimellään.


    • hmmmmhhhhh

      Tajuaakohan joku tästä ketjusta jotain?

    • Mites_tämä_puoli

      Vieläkö käyt Kristian jehovantodistajien konventeissa ja kokouksissa?

      • tutkintapyyntö

        Veljeni Samuel kuuluu todistajiin, en minä.


    • Kummallista_poistoa

      Miksi näitä Tutkintapyyntö nimimerkin viestejä on monikymmeniä sensuroitu? Mitä katahdin niitä, kun näkyivät vielä kaikki, niin ei niissä kyllä mitään sääntöjen vastaista ollut.

      • tutkintapyyntö

        Moi. Sitä kutsutaan tasa-arvoksi.


      • Anonyymi

        Olen sitä samaa ihmetellyt. Minun ja Kristianin sanat yritetään kaikin voimin tukahduttaa, koska puhumme totta ja se tietää ongelmia muille ihmisille.


    • tutkintapyyntö
    • tutkintapyyntö

      Kohta se taas kiistää laittaneensa mitään tälle sivulle.

    • Kökköketju

      Kummallinen ketju ja sensuurin epävirallinen maailmanennätys.

    • Minne_meni

      Onko "salaperäinen" tämän ketjun Tutkintapyyntö nimimerkki siirtynyt jonnekin toiselle somen lässyttely palstalle, kun tämä sensuurin kyllästämä vitja ei ole saanut Tutkinpyynnön uusimpia tuotoksia enää viime tunteina?

      • epätasapainolauta

        Epäilyttävä ajatustenvirta löytynee hakusanoilla "Kristian Hursti teki rikosilmoituksen MV-lehdestä ja retostelee älykkyydellään". Suoraa linkkiä en viitsi laittaa, sensuroisivat varmaan. Ehkä tämänkin.


    • Liian_maskuliininen_mies

      Kristianin/ Tutkintapyyntö nimimerkin erään viestinsä kirjoitus oli, että hän on liian maskuliininen mies. Tämä oli kuulemma hänen erään naisensa luonnehdinta hänestä, joka voi tietty olla totta, tai sitten omakehua, joka menee liian maskuliiniseksi, överiksi.

      Onhan tuo kieltämättä jo aikamoinen toteamus itsestään, jos itse jutun keksinyt ja vaikka sen olisikin joku toinen sanonut, niin sen tiedon jakaminen kaikille kertoo jo aika paljon ihmisestä kuitenkin.

      • Anonyymi

        Yhden kommentin perusteellako luot kokonaisvaltaisen käsityksen ihmisestä? Kristian Hursti ei hyväksikäyttänyt ketään.


    • Näinpä_

      Ei mikään marjanpoimija ollutkaan maisemissa nyt, vaan herra Hursti.

      • Anonyymi

        Olisit kiltti ja lukisit aiemmat kommentit. Kristian Hursti ei ole hyväksikäyttänyt ketään.


    • Sujuvaasensuuria

      Ketjusta on sensuroitu viestejä oikein voimalla ja urakalla.

      Mitäs Kristianille kuuluu näinä päivinä?

      • gg123

        Kävin labrassa kun kävelin 500 m ja felt lightheaded. Tosin tiesin silloinkin mitä tein, ja asiaa on hyvin mainostettu. Kysykää multa mitä tahansa. En vastaa mitä tahansa. K


    • envastaatuntemattomiin

      KH: soitit mulle eilen ja en todellakaan ehtinyt puhua. Lisäksi viimeksi kun soitit mulle, mun asuin paikka julkaistiin melkein heti sivustolla, jossa sua on kovasti dissattu. Se ei tosin ollut oikea, mutta sen paikan sulle sanoin kun kysyit missä asun. Eli näin ollen en ole kauhean innostunut puhumaan sun kanssa. Mutta jos sulla on todella jotain asiaa, tavoitat mut facebookin kautta.

    • Mpapapapap

      Elämässään menestynyt miesmalli tuomittiin kahden lapsen hyväksikäytöstä

      Pohjois-Savon käräjäoikeus on tuominnut 48-vuotiaan miehen seksuaalirikoksista, kunnianloukkauksista ja vainoamisesta ehdottomaan vankeusrangaistukseen.

      Tuomittu voitti nuoruudessaan miesten kauneuskilpailun.
      Hän on valmistunut yliopistosta ja työskennellyt arvostetuissa yrityksissä.
      Nyt häntä odottaa vankila, ellei Itä-Suomen hovioikeus muuta käräjäoikeuden tuomiota.

      Uhreja 48-vuotiaalla miehellä oli kolme, joista kaksi oli lapsia.

      Mies syyllistyi lapsen seksuaaliseen hyväksikäyttöön vuonna 2015 ja saman rikoksen yritykseen vuonna 2016.

      Hänet tuomittiin myös kahdesta vainoamisesta, kolmesta yksityiselämää loukkaavan tiedon levittämisestä ja kunnianloukkauksesta.

      Lisäksi hän rikkoi hänelle määrättyä lähestymiskieltoa ja viestintärauhaa.

      Lähes kaikki teot kohdistuivat samoihin kahteen lapseen tai nuoreen kuin seksuaalirikokset.

      Merkittävät korvaukset

      Rikokset tapahtuivat tammikuun 2015 ja viime kesäkuun välisenä aikana.

      Pohjois-Savon käräjäoikeus käsitteli asiaa suljetuin ovin lautamieskokoonpanossa. Oikeus antoi asiasta yksimielisen tuomion maanantaina ja tuomitsi syytetyn vuoden ja viiden kuukauden pituiseen vankeusrangaistukseen.

      Rangaistus on ehdoton.

      http://www.iltalehti.fi/kotimaa/201801222200687405_u0.shtml

      • Anonyymi

        Ole ystävällinen ja lue uusimmat kommentit. Kristian Hursti ei hyväksikäyttänyt ketään.


    • HeikkiLiivimies

      Vieläkö osallistuu miesten missikisoihin? Olisi kiva katsella kun on lavalla pikkupöksyissä niin että pullotus näkyisi😍

      • Anonyymi

        Olisit ystävällinen ja lukisit uusimmat kommentit.


    • Jkgdf

      Ubb

    • Anonyymi

      Ei Kristian käyttänyt sitä teiniä hyväksi. Mä tunnen sen teinin ja menee hyvin elämässä eikä se koe että sitä olis satutettu. Mitä mä oon tajunnu niim Kristian ei ole ees koskettanut ei pyytänyt seksiä eikä niillä ole ollut seksiä. Se teini otettiin lastensuojelulle kun sen vanhemmat ei osannut huolehtia oli viinaa kotona ja sillee

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 204 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      228
      3578
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2201
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2091
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1985
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      87
      1662
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1381
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1281
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1267
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1217
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1208
    Aihe