Isyystesti?

pää räjähtää:(

Seurustelin monta vuotta eksäni kanssa. Suhde kariutui ja tapasin toisen miehen. Tämä tapahtui kuukauden sisällä. Tulin raskaaksi kyseisenä kuukautena, mutta itse sain tietää raskaudesta vasta kun oli menossa "jo" rv 7 5.

Nykyisen mieheni kanssa ehdittiin kertoa sukulaisille iloiset vauvauutiset. Jälkeenpäin aloin miettiä asiaa, ja tajusin että isä voi olla nykyinen tai eksä.. Eksälleni suutuksissa kerroin raskaudesta kun olin neljännellä kuulla. Hän laski päässään, että lapsi voi olla hänen. Hän vaatii isyystestin tekemistä lapsen synnyttyä.. Eli onko hänellä oikeus vaatia isyystestiä?

En millään uskalla nykyiselle miehelleni kertoa, että hän ei olekaan isä 100% varmasti. Tilanne olisi todella nolo meille kaikille, jos hän ei olisikaan isä. Miten ihmeessä voisin selittää hänen vanhemmilleen, että "oho, ei teistä tulekaan mummoa ja pappaa".

Voiko isyystestiä tehdä ilman, että nykyinen mieheni tietää asiasta? Siis ilmaiseksi jossakin, ettei tarvitsisi niin isoa rahaa testiin laittaa.. :/

4

177

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 17+20

      Kai sä ny melko tarkkaa pystyt laskee et millon olet tullut raskaaksi. Jos muutaman viikon ero seksin harrastamisessa eri henkilöiden välillä edes on. Ja etkö ole käyttänyt ehkäisyä? Jotakuinkin ovulaatio on 2 vko menkkojen alkamisesta. Eli raskaaksi tulon ajankohdan pystyt siitä laskemaan ja päättelemään kumpi isä josset siis viikon sisällä ole molempien kanssa ollut.

      Jos olet uuden kanssa naimisissa niin isyys on silloin automaattisesti puolisosi.

      Kuulin joskus että netissä myytäisiin jotain testipaketteja missä sylkinäytteet lähetetään johki ja niistä tehään dna testi. Mutta raskauden aikana isyystestiin ei ole mahdollisuutta. Ja ne testit tietty maksaa.

    • pelaa ja pelkää

      hip hei. en tahtois olla aloittajan pöksyissä :D tihihiiiihhh. vähäks oon vahingon ilonen.. no eikai..käyttöö varten se torttu on tehty..hä??eiksje?
      nyt voit exänkans viel muutaman kuukauen vehdata ettei tarvi enää pelätä raskaakstuloa. eiks pelota kun menit jo exälle kertomaan asiasta :? olisin ihan shokissa. mummon ja vaarin sydäriä en toivo.. kerro nyt meille mis vaiheeessa kuuta kävit köyrimäs exää ku meil on tääl popparit,oluet ja vedonlyöntilaput savuamas..kerro kerro!!!

      • 8+20

        Tosi törkeää tekstiä sinulta pelaa ja pelkää.... tajuatko mitä äidin stressi voi tehdä syntymättömälle lapselle?

        Ap.lle : kannattaa puhua neuvolassa, he osaavat neuvoa ja heillä on vaitiolovelvollisuus. Helpottaa omaa stressiäsikin kun saat puhua jollekin luotettavalle taholle.


    • Hoivoisentään

      Veriryhmäkin jotain kertoo. Sen kai saat tietää ilman vaikeuksia?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      19
      1801
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1348
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1230
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1150
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1105
    6. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      13
      1068
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1057
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      1019
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1017
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1002
    Aihe