mistä poikien kanssa kannattaa jutella ?

kiinnostunut !

tyhmä kysymys: "onko joitakin puheenaiheita joista ei kannata puhua poikien kanssa ja miksi? millaiset aiheet herättävät kiinnostuksen
? " :) kiitos vastanneille !

37

22776

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rttrtreetrt

      Puhukaa seksistä, se saa pojan syttymään.

      • paradise

        ei!


      • Anonyymi

        Häh?


    • 9843do34diuyhdi

      ei kannata puhua tunteista, koska vihaavat niistä puhumista.

      • epäreiluelämä

        itse tykkään puhua tunteista. suurin osa pojista on kuitenkin pelihulluja ja sitten on minunlaisia hiljaisia ei niin paljoa pelaavia noin 0,00001% suomessa joita kiusataan


      • epäreiluelämä kirjoitti:

        itse tykkään puhua tunteista. suurin osa pojista on kuitenkin pelihulluja ja sitten on minunlaisia hiljaisia ei niin paljoa pelaavia noin 0,00001% suomessa joita kiusataan

        ok hyvä juttu


      • Seurustelia

        Ei kaikki pojat vihaa tunteista puhumisest! Munki poikkis välil kysyy mun tunteista ja mä sen :D


      • fhfifkfn
        epäreiluelämä kirjoitti:

        itse tykkään puhua tunteista. suurin osa pojista on kuitenkin pelihulluja ja sitten on minunlaisia hiljaisia ei niin paljoa pelaavia noin 0,00001% suomessa joita kiusataan

        Jaa että olet sinä jotenkin parempi kun et pelaa?


      • coolkiddow

        Väittikö hän olevansa parempi?


    • 9+4

      Kyllä niistä tunteista voi ainakin mun kanssa puhua jos ei mikää iha random ole. Mutta itse ehdottaisin et poika opettas sua pelaa CoDii ja sit siit seksist, obvious ;)
      _Älä_ puhu liikaa muista pojista.

    • thisishowudoit!

      Poikien kanssa voi puhua mistä vaan? Mitä tarkotat että saa pojan kiinnostumaan? Sinusta? Kyllä se sun käyttäytyminen vaikuttaa enemmän kun puheenaihe jos haluat saada pojan kiinnostumaan sinusta, voit esim. kehua poikaa komeaksi.

    • Mmimii

      Kuvitteletko etkä kaikki pojat tykkää samoista asioista? No ei todellakaan etkä loppupeleissä mistään muualta saa selville mistä joku poika tykkää kuin häneltä itseltään. Munkaan kaverit ei loppupeleissä tiedä yhtään mikä mua kiinnostaa.

    • tfyugih

      monet pojat tykkää jutella poliittisista jutuista, urheilusta... mut mikset puhu jutuista mistä ite tykkäät? :) ei teillä voi jatkossakaan synkata jossei synkkaa jo heti aluksi :)

    • 00 poika

      Kannattaa vaikka puhua siitä mistä ite tykkää... Ja jos poika sust välittää vähääkää nii ei se mitään sanois vaikka ei sitä kiinnostaiskaa. Mietit et jos vaik tiiät mistä se poika tykkää samoista asioista kun sinä? Musiikista? Urheilusta? Ite oon siis 12

    • POIKA16Vseksiseksi

      ei kannata puhua muista pojista, itse aina muutun kusipääksi sekunnissa jos joku tyttö alkaa sellittää minulle toisesta pojasta :D

    • rakkauttailmassa....

      Jos on poika, on helppoa puhua ku tytöt haluu et pojat vaa kuuntelee niitten murheita sun muit. Mutta jos puhuu pojalle, johon on ihastunut, liikaa minäminäsitäminäminätätä-tyyliin, poika alkaa uskoa et tyttö on sellane minäsitäminätätä- luonteine......On maailma kyl yks kumma juttu....luulisin?...

    • arertgrtfer4t

      Pojat, ku teille juttelee ni riisutteko te heti meikät katseellanne ja ajattelette kaikkea pervoa? Ku välillä joskus tuntuu siltä ni ei sitte haluta jutellakkaa mittää ja tullee vähä vaivaantunu olo :D

      • àpssini

        Hä :D


    • jeepss2

      No seksistä tietenki!!!!!!

      • Apinatrulettavatjako

        Juuri näin


    • ei mikään trolli

      mun mielest kannattaa avautuu (siis jos tunnette jo hyvin) ja jutella tunteista ite ainakin tykkään siitä

    • kkkkko

      Puhu asioista jotka sinua kiinnostavat tai ovat ajankohtaisia elämässäsi/pojan elämässä. Ei siihen mitään kikkakolmosia ole miten pojille puhutaan. Siinä ne on ihmisiä missä tytötkin.
      Tarkoititko isku- vai kaverimielessä?

    • 12v tyttö

      Olin yhen pojan kaa kahestaa.
      Menossa nukkumaan kyl mut ei väsyttäny niin aloin juttelemaan sen kanssa kaikesta :D Puhuin vaa sille jtn meidän koulusta ja mitä kerran tapahtu ja tollast ... ja sit ku lopetin niin se sano et "jatka" ja olin sillee "okei" ... ja en ollu siihen viel ihastunu niin se on helppoo mut nyt ku oon niin se on saakelin vaikeeta ees alottaa :////:((

      • 12v tyttö

        oli helppoo*


      • Anonyymi

        No toi on totta. itellä sama juttu et oon aikasemmin pystyny puhuu mun poikkikselle (joka ei ollu sillon mun kaa mut btw) mut tänää ku oltiin kahestaan niin käveltiin hiljaa vierekkäin ja juteltiin varmaan kerran 10 minuutissa ja nyt jälkeen päin ehkä vähän kaduttaa :/ se etten alottanu puhuu jostain jonninjoutavista koska sitten site keskustelua ois ollu helpompi jatkaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No toi on totta. itellä sama juttu et oon aikasemmin pystyny puhuu mun poikkikselle (joka ei ollu sillon mun kaa mut btw) mut tänää ku oltiin kahestaan niin käveltiin hiljaa vierekkäin ja juteltiin varmaan kerran 10 minuutissa ja nyt jälkeen päin ehkä vähän kaduttaa :/ se etten alottanu puhuu jostain jonninjoutavista koska sitten site keskustelua ois ollu helpompi jatkaa.

        Ja oon siis 12 :D


    • MrLady

      Kyllä pojille voi jutella aika monesta asiasta, semmosistaki mitä ei voi monelle hyvälle ystävälle jutella. Mutta pojilla on usein sairas mielikuvitus, ja ne haluaa puhua panemisesta. =D Ja aika harva poika kyllästyy aiheeseen, ellei se oikeasti ole tylsistyttävä [Kengät, yms jutut]. Eikä tytön kannata puhua paljoa omista kavereistaan, ellei ne ole yhteisiä kavereita.

    • alksfmkalgfsh

      Riippuu niin täysin jätkästä. Itellä on paljon poikia kavereina ja puheenaiheet on ihan laidasta laitaan - osa innostuu kun alat selittämään musiikista, osa jos kysyt paljonko mopos kulkee (no okei, suurin osa on jo ajokortillisia, et mopot alkaa olla jo vähän vanha juttu mut anyway).

      Joidenkin kanssa voi puhua tosi syvällisesti - maailmanrauhasta, syömishäiriöistä ja maailman taloustilanteesta. Joidenkin kanssa puhutaan niitä näitä, millainen koulupäivä oli tai mikä biiisi kuului radiosta kotimatkalla. Joidenkin kanssa heitetään läppää ja pervoillaan, miten usein itsetyydytetään ja kenellä on paras perse.

      Ihan oikeasti, juttelun aiheita on ihan rajaton määrä. Yhden hyvän kaverin kanssa puidaan toistemme ihmissuhteita läpi - kerron säädöstäni ja hän kertoo exästään jne. Ja ei, ei kumpaakaan häiritse:D ..mutta toisaalta jollekulle muulle kaverille en ikinä sanoisi että "tiesikkö kuinka hottis tuo on"

      Tilanteen ja ihmisen mukaan se selviää mistä voi puhua ;)

      • Tyhjäpäätyttö

        Mä en keksi koskaa mitää aihetta ku aina pää lyö tyhjää


      • Anonyymi
        Tyhjäpäätyttö kirjoitti:

        Mä en keksi koskaa mitää aihetta ku aina pää lyö tyhjää

        Sama ja se on ärsyttävää:/


    • en yleistä XD

      Kaikki pojat pelaa gta:ta, puhukaa siitä! XD

      • xDDDd$r funny xddd


    • 14veeepoekaa

      No siis älä tee ainakaan sitä virhettä et alat puhua toisista pojista D:

    • hlvöö

      Ite tykkään et tytöt kysyy kuulumisia ja jos on kiinnostunu pojasta nii näyttää asian sille kunnolla esim kysyy tavataanko joku pv jossain sinäänsä ei välii mitä meille pojille puhuuD

    • Anonyymi

      puhukaa pinpistä ja seksista ebin lolol toimmii aina kiimasexiwau ;)))))

    • Anonyymi

      Tämä on vain mun mielipide mutta loppujen lopuksi poika on aika helppo iskeä. Jos poika vaa ihastuu suhun ni oo vaan semmonen viettelevä tai jotain ja sitte sulla on heti yliote ja voit vähä niinku päättää että mihin suuntaan meet sen kanssa. Toimivia juttelun aiheita on esimerkiksi seksi.

    • Anonyymi

      Moi

      Minä olen aina yksin ja minua harmittaa. Mitä mun pitää tehdä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      141
      2072
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1928
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1878
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1680
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1478
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1276
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1170
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1168
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1147
    Aihe