Päivi Alanen?

12+16

Onko kokemuksia Päivi Alasesta? Olen harkinnut, että menisin hänen vastaanotolleen. Millainen ihminen hän on? Onko ennustukset toteutuneet?

98

20042

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kävin hänen luonaan tässä vähän aikaa sitten...
      No vaikutti jotenkin hmm ei niin ystävälliseltä kuin kuvittelin? Mutta taisi olla ihan aito selvänäkijä kuitenkin.

      Sinänsä hänen ennustuksensa, tai yksi niistä, on toteutunut, sanoi, että kodista tulisi minulle tärkeä ja sen kauniina pitämisestä. Että muuttaisin taas omaan kotiin. Juuh, näin on nyt päässyt käymään.. mutta en tiedä muuttuuko tilanne vielä. Ja sisustaminen, kyllä, on minulle tärkeää.

      Osasi oikein kuvailla perhettäni.
      Sitten hän ennusti minulle kesälle tapahtumia niistä en vielä voi tietää, toteutuvatko.. ^-^

      Ennusti korttien avulla.

      Kun olin sinne menossa, minulle tuli bussissa outo olo, selkeä, kaikki näytti kauniimmalta, "terve" olo, vaikea kuvailla... ties mistä tuli. Sitä kesti jonkun aikaa.

    • Kerran kävin

      Kävin noin kk sitten. Kokeilin ensin puhelimitse ja tuntui hyvältä jo siinä niin ajattelin että käyn henk.koht. "vastaanotolla".

      Minusta hän oli oikein ystävällinen ja minulla oli hyvä olo siellä/sen jälkeen hetken aikaa. Hän näki mielestäni hyvin. Tosin en kysellyt mitään tarkkoja ennustuksia...ihmissuhteitani sain selviteltyä tämän käynnin avulla aika paljon. Vähän myös työkuvioitani.

      Ihmissuhteiden osalta minulle jäi olo että jätti aika paljon kertomatta. Jotenkin hänen ilmeitä ja eleitä seuratessa tuli sellainen olo että näki jotain mitä ei jostain syystä halunnut kertoa.

    • JK

      EI OLE OKEMUSTA

    • Kesäheinä79

      Olen käynyt noin kerran vuodessa "päivittämässä" sen missä mennään. Isot muutokset olivat elämässäni jo aikaisemmin, nyt on onneksi vähän rauhallisempaa ja niin toi Päivikin sanoi, että isot muutokset on nyt tehty. Näki työkaverini ilkeyden ja sanoi, että siieh on puututtava heti, koska siksi olen itse väsynyt. Miesystäväni kuvaili aika tarkkaan ja kertoi millainen suhde meillä on, sanoi myös että näkyvissä olisi häät vuoden sisällä. Ollaan niistä kotona kyllä keskusteltu mutta ei vielä päätetty mitään, en tiedä mistä hän nappasi tuon tiedon.. mutta ihanaa kuitenkin, tuntuu että kaikkien paska-vuosien jälkeen elämässä on valo siellä tunnelin päässä. Lähdin pois melkein tanssien ja sydän iloa täynnä!
      Tätä oloa kesti päivän pari ja sitten palailin taas normaaliin olotilaani.

      • Tollominäkin

        Minulle Päivi Alanen ei osannut sanoa juuri yhtään mitään. Alkoi puhua ihan puuta heinää asian vierestä saadakseen ajan kulumaan. Olisi tehnyt mieli lopettaa puhelu heti alkuunsa, mutta en kehdannut, hyvin kasvatettu kun olen. Kiittelin vielä lopussa, mutta taisi Alanen itsekin ymmärtää, ettei pystynyt antamaan minulle juuri mitään rahojen vastineeksi.


      • Anonyymi

        ei kannata mennä,laittoi minut itse jakamaan kortit pöytään....sellainen ennustaja hän on...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ei kannata mennä,laittoi minut itse jakamaan kortit pöytään....sellainen ennustaja hän on...

        Päivi Alanen on varas. Varasti minulta 2000-luvun alussa. Ei tiedä mitään pitkittää vaan ennustamisiaan linjoilla ja käynneillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ei kannata mennä,laittoi minut itse jakamaan kortit pöytään....sellainen ennustaja hän on...

        Raha vaan tärkeä


    • Usein käynyt

      Minä olen käynyt Päivilä energiahoidoissa kerran-pari vuodessa ja siinä yhteydessä on tullut jotakin tulevaisuudennäkymiä jotka hänon minulle kertonut, ihan ilman kysymättä. Kumpikin asia kävi toteen n. puolen vuoden päästä ja kun se tapahtui, muistin mitä hän siitä sanoi. Minun mielestäni hän toimii enemmän energiatasojen ja henkimaailman juttujen kanssa, kuin varnaisesti ennustajana.
      Olen itse saanut avun ja ollut tyytyväinen asihin mitä hän on minulle tapaamisissamme kertonut. Suosittelen.

      • mitään sanomaton

        Kävin sitten minäkin Päivillä- aivan yhtä tyhjän kanssa! Lähes ahdistuneempi olo kuin sinne mennessä ,toivoin vain että aika päättyisi. Puhui kaikesta päinvastoin kuin asia on ja ainakin nyt ajatellen täysin poissuljettuja asioita- kuten opiskelusta ja siitä miten työorientoitunut olen eli vaikka ihmissuhde menisi ei haittaisi , mutta jos työ menisi , se olisi kova paikka. Itse olen kyllä juuri toista mieltä , vai tietääkö asian paremmin kuin itse tiedän? Ainoa hyvä puoli on että antaa palvelustaan kuitin, mitä ennustajat ei yleensä tee.


      • hohhoijaa
        mitään sanomaton kirjoitti:

        Kävin sitten minäkin Päivillä- aivan yhtä tyhjän kanssa! Lähes ahdistuneempi olo kuin sinne mennessä ,toivoin vain että aika päättyisi. Puhui kaikesta päinvastoin kuin asia on ja ainakin nyt ajatellen täysin poissuljettuja asioita- kuten opiskelusta ja siitä miten työorientoitunut olen eli vaikka ihmissuhde menisi ei haittaisi , mutta jos työ menisi , se olisi kova paikka. Itse olen kyllä juuri toista mieltä , vai tietääkö asian paremmin kuin itse tiedän? Ainoa hyvä puoli on että antaa palvelustaan kuitin, mitä ennustajat ei yleensä tee.

        Sama juttu, kävin Päivin luona joskus viime keväänä ja ihan yhtä tyhjän kanssa. Ei tiennyt edes perusasioita vaan kyseli itseltäni asioita. Jäi tunne ettei omaa ennustajan kykyjä yhtään! Ei tiennyt edes sinne päin, parisuhdeasioita eikä ammattia yms. Kovaa bisnestä tuntuu olevan; seuraava oli jo jonossa lähtiessäni. Tuli epämukava olo koko käynnistä ja tunne että tuli huijatuksi. Ei tarvitse käydä enää.


    • Angie81

      Minä kävin Päivillä varmaan kaksi vuotta sitten ja nyt kävin uudestaan. Moni asia mistä silloin kertoi on toteutunut juuri niinkun sanoi ja nyt kun parisuhteeni päättyi, halusin mennä uudestaan. Näki minulle uuden miehen ja vielä aika nopeasti, varmaan jo tän kesän aikana. Olin niiiin ikionnellinen tästä tiedosta ja siitä että lapseni selviää omista ongelmistaan. Suosittelen lämmöllä, on aito näkijänä.

    • toiste en

      Kävi sitten itse hyvää palautetta laittamassa itsestään, kun joku uskalsi laittaa että liekö näkijä ollenkaan. No, hyvä että on edes itse itseesi tyytyväinen, minä en ole. Mikään mitä sanoi ei ole toteutunut ja tuli todella sellainen tunne, että kunhan lämpimikseen lätisi. En tiedä miksi häntä joku mainostaa lämminhenkiseksi (ellei sitten nekin ole omia kommenttejaan) tympeä on lähinnä sana jolla itse kommentoisin.

    • Tyytyväinen

      Ehkä olet henkilö jolle on parempi olla kertomatta yhtään mitään.

      Loppupeleissä olet oman onnesi seppä ja vastuussa omista valinnoistasi.

      Anna elämän kantaa!

    • Harhauttavaa

      Kävin Päivin vastaanotolla ja ympäri pyöreästi vastaili, niin ettei asioista ottanut selvää, että mitä oikein tarkoitti tai jätti arvailun varaan. Liiba laabaa puhui, tuntui, että rahat menee hukkaan. Omia höpötyksiä puhui. Imeytymishäiriöstäkin (b12-vit), että pitäisi syödä monipuolisesti ruokaa, mutta johan sana imeytymishäiriökin sanoo ettei imeydy elimistössä b-vitamiini. Terveyskin ok, vaikka olenkin vasta käynyt labroissa, jossa kaikki arvot eivät olleet kohilla ja niistäkin yritin puhua, mutta omiaan vain puhui ja totesi, että terveydessä ei näe mitään poikkeavaa.

      • Näkymätön

        Et nyt tosissasi voi tarkoittaa, että menet jollekin ennustajalle kyseleen labrakokeidesi tuloksia, täh!!!! tai jostain imeytymishäiriöistä...??
        eikös sinne lääkäriin mennä sen takia että saadaan tietoa terveydestä ja siitä mikä vaivaa ja sinä vielä täällä julkisesti kerrot, ettö olet niin i*****tti että menet ennustajilta kysymään samat asiat. Jo on aikoihin eletty... Kait se ennstaja yritti jotian puhetta ylläpitää jos kysymyksetkin oli tota luokkaa..hohhoijaa älä jätä äly..


      • santsu1234
        Näkymätön kirjoitti:

        Et nyt tosissasi voi tarkoittaa, että menet jollekin ennustajalle kyseleen labrakokeidesi tuloksia, täh!!!! tai jostain imeytymishäiriöistä...??
        eikös sinne lääkäriin mennä sen takia että saadaan tietoa terveydestä ja siitä mikä vaivaa ja sinä vielä täällä julkisesti kerrot, ettö olet niin i*****tti että menet ennustajilta kysymään samat asiat. Jo on aikoihin eletty... Kait se ennstaja yritti jotian puhetta ylläpitää jos kysymyksetkin oli tota luokkaa..hohhoijaa älä jätä äly..

        Päivän naurut tuosta kiukkuisesta kommentista! :D


      • antsku3202
        santsu1234 kirjoitti:

        Päivän naurut tuosta kiukkuisesta kommentista! :D

        Mulle sanoi puhelimessa, että saan jostain rahaa ja voitin 6700 euroa!!! En olis ikinä uskonut, tää raha tuli niin tarpeeseen. Sanoi myös, että toinen lapsi tulee kahdn vuoden sisällä, tätä tietoa halusin todella kovasti, olin haljeta onnesta.


      • oon_luullut_näin

        Eiköhän ne lapset tehdä makuuhuoneessa eikä selvänäkijän pömpelissä?


      • näkijäinen
        Näkymätön kirjoitti:

        Et nyt tosissasi voi tarkoittaa, että menet jollekin ennustajalle kyseleen labrakokeidesi tuloksia, täh!!!! tai jostain imeytymishäiriöistä...??
        eikös sinne lääkäriin mennä sen takia että saadaan tietoa terveydestä ja siitä mikä vaivaa ja sinä vielä täällä julkisesti kerrot, ettö olet niin i*****tti että menet ennustajilta kysymään samat asiat. Jo on aikoihin eletty... Kait se ennstaja yritti jotian puhetta ylläpitää jos kysymyksetkin oli tota luokkaa..hohhoijaa älä jätä äly..

        Tää on ihan paras :D ja kertoo kyllä asiakkaitten aö;stä, jo se ennustajalta kyselee labratuloksia.. ja nää raskausjutut, "oon_luullu_näin! hyvin vastattu


      • lirkki

        ,rakas henkilö kuoli vuosi sitten.rohkenin soittaa alaselle,vähän ajan kuluttua sanoi,nyt aukee ovi henkimaailmaan,odotettiin,ei sieltä ketään tullut,tais olla vessan ovi ,kun aukes,sitten kysyin kolmatta asiaa,totesin,että ihan huuhaa nainen,ihmettelen kuinka ne kehtaa,


      • Anonyymi
        oon_luullut_näin kirjoitti:

        Eiköhän ne lapset tehdä makuuhuoneessa eikä selvänäkijän pömpelissä?

        heheheheheheh monet käy ennustajalla ja soittaa terveyden takia,sellainen ennustaja on vastuuton joka ei ohjaa asiakasta lääkäriin. Myös vauva asiat hoidetaan makkarissa tai missä sitten tykkääkin, mut oman miehen kanssa kuitenkin tai vieraan,sama se mistä ne siittiöt tulee


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        heheheheheheh monet käy ennustajalla ja soittaa terveyden takia,sellainen ennustaja on vastuuton joka ei ohjaa asiakasta lääkäriin. Myös vauva asiat hoidetaan makkarissa tai missä sitten tykkääkin, mut oman miehen kanssa kuitenkin tai vieraan,sama se mistä ne siittiöt tulee

        Mulle yksi näkijä näki 2 lasta. Kysyin vielä tarkennuksena, että mikä se toinen lapsi on? Onko se minä pienenä vai mikä?!? Ihan mun oma lapsi kuulema. Mulla oli siinä vaiheessa 1 lapsi, eikä todellakaan aiettakaan toisesta lapsesta. Sitten erinäisten vaiheiden kautta huomasin olevani raskaana (luulin ensin vaihdevuosioireiksi). Syntyipä sitten Iltatähti 13 vuotta myöhemmin. Niin monta kertaa tehnyt mieli ilmoittaa, että hän näki oikeasti.


    • eräs..

      Kävin vuosi sitten paikanpäällä katsannossa, eikä mikään hänen kertomistaan ole tapahtunut.

    • Tähtisilmät76

      Minä soitin elokuussa kun oltiin just erottu meihen kanssa ja olin ihan paskana kaikesta. Päivi sanoi, että meijän juttu ei ole vielä ohi, tulee yhteydenotto miehen taholta ja ajattelin voi ei ei enää tätä rallia.
      Mies tuli käymään syyskuussa ja taas riideltiin, soitin monelle näkijälle ja niistä Päivi sanoi, että mies tulee takaisin, anna sille tilaisuus älä hätiköi.
      Joulukuun alussa soviteltiin lasten joulunviettoa ja taas puhuttiin.
      Nyt ollaan vietetty yhteistä joulua ja tuntuu että asiat vohdoinkin alkaa sujua. Olen kiitollinen siitä että sain rohkaisua siihen, etten heittänyt kaikkea menemään-. Minä olen ollut viimeisen vuoden tosi masentunut ja nyt tuntuu että toivoa on.

    • Sisley1

      Olen soittanut hänelle joitakin kertoja. On tyyliltään hiukan töykeähkö tai ns. kylmä. Hän kyllä näkee asioita mutta todella lyhyellä ajanjaksolla. Itse sanoo näkevänsä n. parin vuoden ajalle mutta mielestäni puhutaan korkeintaan kuudesta kuukaudesta. Valitettavasti itse en aio enää hänelle soittaa, juurikin tuon tylyyden takia.

    • UkkoYli-Ennustaja

      Hei Palstalaiset,

      Olen pettynyt nykyisten ennustajiksi itseään väittävien touhuihin ja kykenemättömyyteen tulkita henkimaailmaan. Olen täten päättänyt evätä kaikkien ennustuksien toteutumisen ja päätin tehdä henkimaailmasta harhaanjohtavaa. Tästä eteenpäin ennusteet eivät enää toteudu eikä henkimaailman viesteihin voi luottaa.

      Nämä itseään auttajaksi väittävät saavat kykyjään hitaasti takaisin tehtyään riittäväksi katsomani määrän vapaaehtoistyötä ihmisiä auttaen.

      Ennustajiin uskovat alkavat puolestaan saamaan luotettavampia ennustuksia, kun ovat suorittaneet riittäväksi katsomani määrän vapaaehtoistyötä ihmisiä auttaen.

      Mikäli et usko tähän viestiin, menetät todelliset kykysi ja saamasi ennustukset ja viestit tulevat jatkossa olemaan hyvin yleismaailmallisia ja ympäripyöreitä!

      Laittakaapa hösseliksi siis!

      • etolejumala

        uskon, että näin käy, mutta siihen en usko että sinä sen pystyt tekemään. vaan se voima tulee jostakin muualta kuin sinulta.


    • ääni

      Mitkään ennustukset eivät toteutuneet siten kuin kertoi, pyrkii jaarittelemaan ja kuluttamaan aikaa itsestään selvillä asioilla

    • Ruusu52

      Pari vuotta sitten kävin Päivillä tyttäreni kanssa,molemmilla oli tietysti oma aika... No,eipä tiennyt oikeestaan mitään kummallekkaan,,juurikin puhui jotain muita juttuja ajan täytteeksi. Raha meni hukkaan. Ei mielestäni mikään selvännäkijä,paremminkin kortti-ennustaja,jonka taidon osaa kuka vaan,kun oppii lukemaan kortit.. Selvännäkijältä odotan enemmän...--Noin pari kymmentä vuotta sitten kävin aika ajoin eräällä kortti ennustajalla ja hän todella tiesi menneen ,sen hetkisen ja tulevan,,,Hän oli silloin jo iäkäs ja sairaalloinen,asui toisessa kaupungissa,,ehkä ei ole enää elossakaan. Hänellä ei ollut mitään määrättyä palkkiota,sanoi aina,"no,anna sen mukaan miltä itsestäsi tuntuu ja voit." Hän on ollut paras näistä ennustajista,jonka luona olen eläissäni käynyt.. Olen käynyt kyllä meedion luonakin,hän myös tiesi paljon menneestä ja tulevasta....

    • Olkaahyvät

      Ihmisen elämä päättyy kuolemaan ja kaikella syntymästä lähtien on vain yksi kiintopiste. Oman kehon rapistuminen tuonela kuntoon

    • Varmaatietoa

      Ei elämästä selviä hengissä

    • Epärealismia

      Vaimo pitäisi saattaa holhouksen alaiseksi

    • Sattui

      Ajauduin ensimmäistä kertaa hänen luokseen "vahingossa". Hän kertoi minulle tulevista koettelemuksista elämässäni. Ei tarkkaan, mutta pääpiirteittäin. Päätin itse mielessäni etten anna niiden tapahtua - toisin kävi. Jälkikäteen ajateltuna juurikin niinkuin Päivi antoi ymmärtää. Olen käynyt pari kertaa sen jälkeen ja olen vakuuttunut hänen lahjoistaan.

    • Toteutunut

      Kävin syksyllä 2016. Aika oli varattuna 30min, ennustukseen meni aikaa 15min ja aivan turhaa, luurum, laarum höpinöitä. Tarot- kortteja nostatti. Ajan päätyttyä en tiennyt itkeäkö vai nauraa. Mitään ei tiennyt, arvaili, kyseli. Kertoi pelkkää negatiivistä tarinaa, katseli ulos ikkunasta. Kylmän tuntuinen. Onneksi mikään ei ole toteutunut, koska muuten saisin elää yksin loppuelämäni ja maksaa entisen elämäni karman vuoksi tämän elämän vaikeudet loppuelinaikani. Joku täysin häneen uskova saattaisi mennä sekaisin niin negatiivisesta tulevaisuuden kuvasta.

      • mama81

        Olen käynyt parillakin ennustajalla parin vuoden aikana kun olen ollut niin ahdistunut parisuhde-lapsiasioissa. Päivillä kävin kaksi vuotta sitten ja sanoi, etten tule raskaaksi koska kehoni käy ylikierroksilla ja puutuu jotain hivenaineta yms. Ajattelin silloin, että ihan diipadaapaa ja unohdin koko jutun, koska toinen ennustaja oli povannut että tulen raskaaksi. No empä tullut..
        Menin Päiville hoitoon puoli vuotta sitten ja hän kertoin mitä minusta näki, sanoi, että kehossani on parempi tasapaino kuin aikaisemmin ja asiat on nyt eri tavalla. Sanoi, myös, että pian on lapsen aika ja totta tosiaan olen nyt raskaana, vasta 3:lla kuukaudella mutta kuitenkin.
        aina ei itse tiedä mitä tehdä ja mikä on pielessä, onneksi on niitä jotka tietää ja auttaa. Oman kokemukseni perusteella suosittelen.


    • huhiiha

      ihan höpöhöpö huuhaa tääkin, ei nähnyt mulle..

    • Ambroosia12

      Oli töykeä kun soitin, en soita toista kertaa. Jotkut Astral ennustajista ovat töykeitä. Tiina-Elisabeth, Niitta esimerkiksi.

    • äkkiälakiin

      Kyllä moinen rahan vuoksi ihmisten narraaminen pitäisi lailla kieltää! Televisiossakin ainakin kaksi kanavaa, jotka päivät pitkät lähettävät soopaa.

    • narraaja

      älä mene älä kenenkään luokse,kaikki tapahtuu,niin kun sinä itse teet ja annat tapahtua.vain sinä itse tiedät,luota itseesi,alä mene,näkijä nauraa sulle,kun olet varannut ajan,on kamala tunne,kun tulee huijatuksi sillä tavalla,se pitäs lailla kieltää koko homma.astral tv pitäs lopettaa,muka asiantuntijoita.mainos tv saa hyvät rahat,ja sinä pahanmielen .

    • Tenerifeforever

      Ihan järkevä nainen, mutta kertoi minulle itsestäänselvyyksiä, jotka jo tiesin. Ei mitään ennustajan lahjoja. Minulla on itselläni enemmän...

      • tajuajoasia

        no pakko olla ennustajan lahjoja kun kuitenkin tiesi sinusta asioita vaikka ne olikin sinulle itsestään selvyyksiä


    • Apujaa81

      Olen käynyt Päivillä hoidossa ja katsoi myös korteilla. Minulla oli hankala tilanne, asiat ihan jumissa, kehon vaiva parani ja sen mytä asiat lähtivät aukenemaan. len herkkä ja näen itsekin asioita ja sain hyviä vinkkejä miten mennä eteenpäin omalla polullani. Kohtaaminen oli hyvin rauhoittava ja voimaannuttava. Ajattelen että on ihmisiä, joita ei voi auttaa kukaan ennustaja tai näkijä, on niin kovat vaatimukset, kaikki pitäis saada valmiina ja heti. Jos menet mihin tahansa sydän avoinna, saat siitä kohtaamisesta aina jotain, opit jotain kuulet jotain uutta, sitä on vaan osattava ottaa vastaan. On monia näkijöitä jotka ovat oikeita ihmisten auttajia ja Päivi on mielestäni yksi heistä.

    • Vauraus

      Todella töykeä, kyseli liikaa ja puhui täyttä pötyä. Rahat menivät todellakin kankkulan kaivoon. Pelkkä rahastaja.

    • lynd

      todella ikävältä ihmiseltä tuntui. Minulle tuli paha mieli. Mielestäni hänen puheensa olivat mielikuvituksen tuotetta, eivät mitenkään edes realistisia. On tietenkin ikävää jos selvänäkijä/ennustaja ei sano mitään positiivista, mutta joku raja kuitenkin. Puhui höpöjä jotka eivät olleet edes mukavia. Minulle hän ei itse asiassa ennustanut yhtään mitään, vaan enemmänkin antoi typeriä neuvoja ja näki miehestäni vain negatiiviset puolet. Todella kyyniseltä ja empatiakyvyttömältä vaikutti. Rakkaus kaukana.

      • totuudentorvi

        Se on kumma että asiakas ei kestä minkäänlaista negatiivista asiaa, ja sitten jos kerrotaan juuri niinkuin asiakas haluaa asioiden olla, mutta mitä jos ei näy mitään positiivista? älkää soitelko ennustajille jos ette kestä kuulla muuta kuin hyvää. Katsokaan kun tämä elämä on välillä aikas paskaa


    • huijaus

      täysi huuhaa . astral TV jossa maksetaan katu enustajille 50 centiä minuttitti. jossa Päivi Alanen on . eikä tärvitsisi ympäri suomea mainostaa vastaan ottoa. HERÄTKÄÄ.

      • hohhoijakkaa

        katuennustaja tulee yhteen sekä ennustaja kirjoitetaan 2 n:llä ,centiä kirjoitetaa senttiä tärvisi on varmaankin tarvisi vastaanotto tulee yhteen


      • maakeli

        Soitinpa minäkin. Ei ollut ystävällinen ja itse kyseli asioita ja NEUVOI sitten niin kuin kuka vaan olisi voinut tehdä. Huuhaata on ja ajatelkaa miten paljon ihmiset hakevat apua ja rahaa vaan menee.


      • Huuhaata

        Niinpä, ihan yleisellä tasolla neuvotaan. Ei siinä näkijän lahjoja tarvita. Kumpa ihmiset vain tämän ymmärtäisivät. Mutta voihan olla niinkin, että moni ei ole edes oikealle näkijälle koskaan soittanut, joten ei ole mitään mihin verrata. Ja sitten nämä tarinat vaan menee läpi.


      • Anonyymi
        hohhoijakkaa kirjoitti:

        katuennustaja tulee yhteen sekä ennustaja kirjoitetaan 2 n:llä ,centiä kirjoitetaa senttiä tärvisi on varmaankin tarvisi vastaanotto tulee yhteen

        Kitos opi tunnista.


    • lapistajuu

      Soitin hänelle joku vuosi sitten. Mikään ennustamansa ei tapahtunut..puhui niitä näitä oikeastaan kertomatta mitään tarkempaa. Täsmäkysymyksiin en saanut suoria vastauksia..

    • Minni88

      Juuh, tämä mummeli voisi yrittää vähän skarpata. Osaisi kyllä hommansa jos vaan haluaisi. Empaattisuutta ja myötätuntoa en kaipaa sillä niistä en mitään maksaisikaan.

    • yyyx

      Päivi Alanen kyllä sinut tiedetään että olet alkoholisoitunut meedio.

    • grogo

      Päivi Alanen on usein nähty paarissa kännissä haukkumassa asiakkaita!

    • susu72

      Aivan huuhaata!! Oloni on ylettömän ahdistunut vielä monen päivän jälkeenkin.
      Olen kokenut ennustajalla kävijä, mutta tämä ei ollut mistään kotoisin.
      Ylimielinen, töykeä rahastaja.

    • saanak

      Minä sain häneltä avun puhelimessa, hankalaan vaivaan joka on ongelmoittanut jo pitkään. Olen tyytyväinen, lääkärit ei oel pystyneet auttamaan. Minusta on hyvä, että on muunkinlaisia hoitoja tarjolla.

    • eulaaliakenkkunen

      Kyseli varmaan tietenkin ensin parisuhteet ja työt yms ja sen mukaan vastaili :) heh..
      Kaikkea ei kannata uskoa vaikka lupailisi maat ja taivaat...ja senhän nuo tekee.
      No...itse tapasin kerran oikean ns. ennustajan joka sattuikin tietämään vuosikymmenien päähän mitä tapahtuu. Ilman maksua, ilman ylimääräistä rahastusta. Että sellasta.
      Mutta, se on vaan tyhmää maksaa liikaa....

    • Anonyymi

      Päivi Alanen antoi minulle muutaman viikon energiaryöpsähdyksen puhelimessa kaukoenergiahoitona. Energiani olivat olleet ihan nollassa ja koin saavani parisen viikkoa aikaa tsempata elämänsyrjään kiinni jollain asteella.
      Minusta hänen läsnäolonsa saattaa olla myös neutraalia.
      Ehkä hänen tyyliinsä ei kuulu esim. sydän avoinna oleva "yliempaattisuus".

    • Anonyymi

      En suosittele. Ei ole rehellinen!

    • Anonyymi

      Töykeä ja itseriittoinen ihminen. On niin olevinaan jotakin. En pidä ollenkaan tyylistä.

    • Anonyymi

      Olen käynyt vastaanotolla ja soittanutkin, minusta yksi asiallisimmista ja empaattisimmista näkijöistä mitä nykyään on, Astral-tv.ssäkin on kaikenlaista höpöttäjää mutta hän ei kuulu niihin.

    • Anonyymi

      Tällä mummolla on varaa valita asiakkaansa. muille vaikuttaa katkeralta lehtokurpalta jota kyrsii kun jollekin tapahtuu jotain mukavaa.

      • Anonyymi

        No kysykää joskus mikä hänen omassa päässä on vikana kun muka näkee, skitsot näkee harhoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kysykää joskus mikä hänen omassa päässä on vikana kun muka näkee, skitsot näkee harhoja.

        Nimenomaan skitsot!


    • Anonyymi

      Olin kerran yksillä messuilla tai joku sellainen henkisempi tapahtuma missä oli useampikin näkijä ottamassa asiakkaita vastaan. Se oli hiukan surkuhupaistakin kun selvänäkijä Naomi M:n luo oli tolkuton jono ja sitten tämän ketjun hmmm kehutun luona ei käyny juuri kukaan. Olin ihan onnesta soikeana kun sain Naomille facebookin kautta soittaa kun ehrin jo huolestua että kenelle sitten soitan kun naomille ei sa enää puhelinaikoja. Kävin kyllä syksyllä mutta matkaa on pitkälti.

    • Anonyymi

      Päivi Alanen ilmoittelee pohjanmaalla nimikkeellä MEEDIO kun on maineensa menettänyt Tampereella ja yrittää Seinäjoella pitää medioo istuntoja. on täysi HUIJARI !

    • Anonyymi

      Jiihaa!Huuhaa!

    • Anonyymi

      Feikki

    • Anonyymi

      Olen saanut Päiviltä aiemmin meedio istunnon ja minulla jäi hyvä vaikutelma. Istunnossa tuli useampi henkilö. Jokaisesta hän osasi kertoa useampia tuntomerkkejä ja selkeän viestin. Kaikista tuntomerkeistä en osannut heti sanoa pitääkö paikkansa, mutta kun myöhemmin varmistelin asioita niin ne pitivät paikkansa. Myöskin viestit olivat omaan tilanteeseen sopivia. Ennustamisesta en osaa sanoa, mutta meedio istunnon perusteella jäi tunne että hän on osaa asiansa. On ihan ok.

      • Anonyymi

        Huuhaa!


    • Anonyymi

      Varoituksen Sana ennustajilla käynti on sielunvihollisen töitä

    • Anonyymi

      Feikki mikä feikki!

    • Anonyymi

      Älkää menkö ennustajalle se on isossa kirjassa kielletty, Jumala rankaisee.

      • Anonyymi

        Ei ole minua rankaissut mitenkään. Olen käyttänyt palveluita säännöllisesti vuodesta 1995 alkaen.


    • Anonyymi

      Ihan on varmaan viimenen kenelle enää menisin. Ei kutsu olemus luokseen. Mielestäni melko tympeän oloinen ja mitä olen muiltakin palautetta lukenut ja kuullut, etä vaikka hehkuttaa olevansa sitä ja tätä ja tota niin ei sitten oikein vakuuta. Oikein ärsyttää sellaiset, ja niitä tuntuu olevan aika paljon, jotka esiintyy jonakin selvännäkijänä ja sitten ei kuitenkaan mikään toteudu. Siihen pitäisi kai jokin kyky tai lahjakin olla, että se ei oikein riitä että jos itse kuvittelee olevansa joku selvännäkijä taikka meedio ja uskottelee sellaista vielä muillekin.

    • Anonyymi

      Mun kaveri oli käyny ja sano että joku marketin kassa olis varmaan osannu antaa osuvamman ennustukse.

    • Anonyymi

      Päivi Alanen on näytteliä ja skitso joka kuulee ääniä ja kuvittelee olevansa MEEDIO. Kokemusta on.

      • Anonyymi

        Olin joskus yhdessä henkisessä tapahtumassa missä se oli, siitä on vuosia jo mutta siellä oli se näkijä Naomi, niin sille Naomille oli kauheen pitkät jonot eikä sillä Alasella käyny ko muutama. Mä en yhtään ihmettele, menin ittekki Naomille. Naomista näkee heti jo päälle päin että on oikee, toi näytti vaan tympeeltä tätiltä.


      • Anonyymi

        Hahahaha......hahahaha....


    • Anonyymi

      Päivi alanen ei osannut kertoa kuin hyvin vähän sanoi että ei aina onnistu. Minua kohtaan oli jotenkin vihamielinen. Rahat kyllä kelpasi mutta paskanmaku jäi suuhun. Sanoin että ethän sinä osaa mitään kertoa niin nikotteli vaan

    • Anonyymi

      Ei päivi alanne tiedä kyseli minulta sanoin että sinun pitää tietää eikä minun tais loukkaantua. Selvä huijari. Rahat kyllä kelpaa mutta ei tiedä

      • Anonyymi

        Vieläkö toimii????? Olen niin paljon ja monesta paikasta lukenut miten häntä haukutaan ja ettei mitään tiedä, että ihmettelen jos on vielä pokkaa jatkaa.

        Ainahan selvänäkijöistä on puolesta ja vastaan, mutta häntä en ole kuullut kyllä kenenkään vielä kehuvan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vieläkö toimii????? Olen niin paljon ja monesta paikasta lukenut miten häntä haukutaan ja ettei mitään tiedä, että ihmettelen jos on vielä pokkaa jatkaa.

        Ainahan selvänäkijöistä on puolesta ja vastaan, mutta häntä en ole kuullut kyllä kenenkään vielä kehuvan.

        Kyllä sanoisin että hinnasta pitäisi ottaa puolet pois. Voi välillä olla ok mutta palvelu ei kokonaisuudessaan ole erityisen tasokas.


    • Anonyymi

      Tänään kävin messuilla tämän rouvan luennassa. Ensimmäinen kerta kun teen mitään tällaista ja pettymys oli huikea.. Sairastan vaikeaa migreeniä, kysyin, saanko siihen apuja. Itse valitsin tarot-korteista 5kpl ohjeiden mukaan ja hänen tulkintansa oli, että minun pitäisi välttää triggereitä! Mikä Sherlock!

      Ihan kaikkeen vastasi tasapaksusti, esim.parisuhteeseen, että siinä on hyviä ja huonoja päiviä. Työasioihin, joko pysyn samassa paikassa tai lähden.

      Valtava huijatuksi tullut olo. En voi hyvällä tahdollakaan suositella kenellekään.

      • Anonyymi

        On ne kovia hintoja, mitä monet pyytävät, jos ajatellaan että käynnin sisältö on jotain itsestään selvyyksiä.
        Alan palveluita käyttäviä syytetään usein herkäuskoisuudesta, mutta kyllä sen näkee jos ei taitoa ole. Huijaaminen on kaikkea muuta kuin helppoa.


    • Anonyymi

      En ole käynyt mutta soittanut maaliskuussa. Sanoi että tapaan kesän aikAna jossain muualla vapaan tummahkon miehen. No en tavannut.

    • Anonyymi

      Todella töykeä ja asiaton henkilö, ei omaa minkäänlaista asiakaspalvelua. Eikä myöskään osaa lukea tarotkortteja puhumattakaan meediotaidoista. Tunnen itse jonkun verran kortteja ja heitteli vaan liipalaapaa ja tuijotteli ohimeneviä ihmisiä, hengen ja tiedon messuilla. Elämään kyllästyneeltä vaikutti valitettavasti , joten ei ihme ettei taitoja löydy.

      • Anonyymi

        Senhän näkee jo päällepäin, miks edes sellaselle mennä?


      • Anonyymi

        Olen saman huomannut-_-_ olen parissakin ketjus käynyt kehumassa toista näkijää, elikkäs Naomia, ja heti niitten mun kommenttien perään on tullut ihme tykitystä ja tylytystä ja syytelty mainonnasta ja ties mitä.
        Jotenki niistä aina hohtaa läpi niinko ne olis joku näkijää leikkvä kateuksissaan kirjottanu.

        Mä en itte ole mikään näkijä mutta on tullu vaan vahva intuitsio että olisko tää käyny sinne kateuksissaa kirjottamassa :(

        Olen nimittäin parissaki tapahtumasssa ollu, missä ovat olleet ottamas asiakkaita vastaan ja Naomille on aina karseet jonot ja tällä ei käy kun joku, ja sitten on siellä happaman olosena ja kateellisen näkösenä vahdannu.

        Taitaa itte käydä itteään kehumas kun varmaaan kukaan muu ei ainakaa käy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen saman huomannut-_-_ olen parissakin ketjus käynyt kehumassa toista näkijää, elikkäs Naomia, ja heti niitten mun kommenttien perään on tullut ihme tykitystä ja tylytystä ja syytelty mainonnasta ja ties mitä.
        Jotenki niistä aina hohtaa läpi niinko ne olis joku näkijää leikkvä kateuksissaan kirjottanu.

        Mä en itte ole mikään näkijä mutta on tullu vaan vahva intuitsio että olisko tää käyny sinne kateuksissaa kirjottamassa :(

        Olen nimittäin parissaki tapahtumasssa ollu, missä ovat olleet ottamas asiakkaita vastaan ja Naomille on aina karseet jonot ja tällä ei käy kun joku, ja sitten on siellä happaman olosena ja kateellisen näkösenä vahdannu.

        Taitaa itte käydä itteään kehumas kun varmaaan kukaan muu ei ainakaa käy.

        Tätä keskustelua seuratessa huomaa, että Naomista kirjottava henkilö taitaa olla yksi ja sama henkilö. Mainontaahan tämä on.


    • Anonyymi

      Harkitte kuule vielä toisenki kerran!

    • Anonyymi

      Karkeakäytöksinen. Turhaa höpinää, että saisi ajan täyteen. Se, että on esiintynyt Astral TV:ssä kertoo jo kaiken.

    • Anonyymi

      Karsee!

    • Anonyymi

      Hyvät ihmiset jos kutsuu itseään selvänäkijäksi pitää ymärtää että tämä henkilö ei käytä kortteja eikä mitään apuvälineitä !

      • Anonyymi

        Juu ja on mielestänimuutenkin varsinainen vitsi! jos kutsuu itseään selvänäkijäksi pitää ymärtää että pitäisi jonkinlainen lahja olla eikä tempoa hatusta mitä tahansa diibadaabaa ja pilata aitojen näkijöitten arvokasta työtä!
        Kaikilla aidoilla näkijöillä joilla olen käynyt, on ollut "apuvälineitä" eli monilla kortit, ja olipa eräällä teenlehdet. Nappiiin on mennyt ennusteet ja kaikki ovat sanoneet että käyttävät kortteja sen tähden, että se helpottaa heidän keskittymistään, mikä on mielestäni hyvin ymmärrettävää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu ja on mielestänimuutenkin varsinainen vitsi! jos kutsuu itseään selvänäkijäksi pitää ymärtää että pitäisi jonkinlainen lahja olla eikä tempoa hatusta mitä tahansa diibadaabaa ja pilata aitojen näkijöitten arvokasta työtä!
        Kaikilla aidoilla näkijöillä joilla olen käynyt, on ollut "apuvälineitä" eli monilla kortit, ja olipa eräällä teenlehdet. Nappiiin on mennyt ennusteet ja kaikki ovat sanoneet että käyttävät kortteja sen tähden, että se helpottaa heidän keskittymistään, mikä on mielestäni hyvin ymmärrettävää.

        Hyvin sanottu, olen täysin samaa mieltä :( surkee.


    • Anonyymi

      Valhe näkyjäkö menet kuuntelemaan.

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      14
      1372
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1265
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1170
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1052
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1006
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1005
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      993
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      979
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      971
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      970
    Aihe