Päivi Alanen?

Onko kokemuksia Päivi Alasesta? Olen harkinnut, että menisin hänen vastaanotolleen. Millainen ihminen hän on? Onko ennustukset toteutuneet?
Ilmianna
Jaa

33 Vastausta

Kävin hänen luonaan tässä vähän aikaa sitten...
No vaikutti jotenkin hmm ei niin ystävälliseltä kuin kuvittelin? Mutta taisi olla ihan aito selvänäkijä kuitenkin.

Sinänsä hänen ennustuksensa, tai yksi niistä, on toteutunut, sanoi, että kodista tulisi minulle tärkeä ja sen kauniina pitämisestä. Että muuttaisin taas omaan kotiin. Juuh, näin on nyt päässyt käymään.. mutta en tiedä muuttuuko tilanne vielä. Ja sisustaminen, kyllä, on minulle tärkeää.

Osasi oikein kuvailla perhettäni.
Sitten hän ennusti minulle kesälle tapahtumia niistä en vielä voi tietää, toteutuvatko.. ^-^

Ennusti korttien avulla.

Kun olin sinne menossa, minulle tuli bussissa outo olo, selkeä, kaikki näytti kauniimmalta, "terve" olo, vaikea kuvailla... ties mistä tuli. Sitä kesti jonkun aikaa.
Ilmianna
Jaa
Kävin noin kk sitten. Kokeilin ensin puhelimitse ja tuntui hyvältä jo siinä niin ajattelin että käyn henk.koht. "vastaanotolla".

Minusta hän oli oikein ystävällinen ja minulla oli hyvä olo siellä/sen jälkeen hetken aikaa. Hän näki mielestäni hyvin. Tosin en kysellyt mitään tarkkoja ennustuksia...ihmissuhteitani sain selviteltyä tämän käynnin avulla aika paljon. Vähän myös työkuvioitani.

Ihmissuhteiden osalta minulle jäi olo että jätti aika paljon kertomatta. Jotenkin hänen ilmeitä ja eleitä seuratessa tuli sellainen olo että näki jotain mitä ei jostain syystä halunnut kertoa.
Ilmianna
Jaa
EI OLE OKEMUSTA
Ilmianna
Jaa
Olen käynyt noin kerran vuodessa "päivittämässä" sen missä mennään. Isot muutokset olivat elämässäni jo aikaisemmin, nyt on onneksi vähän rauhallisempaa ja niin toi Päivikin sanoi, että isot muutokset on nyt tehty. Näki työkaverini ilkeyden ja sanoi, että siieh on puututtava heti, koska siksi olen itse väsynyt. Miesystäväni kuvaili aika tarkkaan ja kertoi millainen suhde meillä on, sanoi myös että näkyvissä olisi häät vuoden sisällä. Ollaan niistä kotona kyllä keskusteltu mutta ei vielä päätetty mitään, en tiedä mistä hän nappasi tuon tiedon.. mutta ihanaa kuitenkin, tuntuu että kaikkien paska-vuosien jälkeen elämässä on valo siellä tunnelin päässä. Lähdin pois melkein tanssien ja sydän iloa täynnä!
Tätä oloa kesti päivän pari ja sitten palailin taas normaaliin olotilaani.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Minulle Päivi Alanen ei osannut sanoa juuri yhtään mitään. Alkoi puhua ihan puuta heinää asian vierestä saadakseen ajan kulumaan. Olisi tehnyt mieli lopettaa puhelu heti alkuunsa, mutta en kehdannut, hyvin kasvatettu kun olen. Kiittelin vielä lopussa, mutta taisi Alanen itsekin ymmärtää, ettei pystynyt antamaan minulle juuri mitään rahojen vastineeksi.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Minä olen käynyt Päivilä energiahoidoissa kerran-pari vuodessa ja siinä yhteydessä on tullut jotakin tulevaisuudennäkymiä jotka hänon minulle kertonut, ihan ilman kysymättä. Kumpikin asia kävi toteen n. puolen vuoden päästä ja kun se tapahtui, muistin mitä hän siitä sanoi. Minun mielestäni hän toimii enemmän energiatasojen ja henkimaailman juttujen kanssa, kuin varnaisesti ennustajana.
Olen itse saanut avun ja ollut tyytyväinen asihin mitä hän on minulle tapaamisissamme kertonut. Suosittelen.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
2 VASTAUSTA:
Kävin sitten minäkin Päivillä- aivan yhtä tyhjän kanssa! Lähes ahdistuneempi olo kuin sinne mennessä ,toivoin vain että aika päättyisi. Puhui kaikesta päinvastoin kuin asia on ja ainakin nyt ajatellen täysin poissuljettuja asioita- kuten opiskelusta ja siitä miten työorientoitunut olen eli vaikka ihmissuhde menisi ei haittaisi , mutta jos työ menisi , se olisi kova paikka. Itse olen kyllä juuri toista mieltä , vai tietääkö asian paremmin kuin itse tiedän? Ainoa hyvä puoli on että antaa palvelustaan kuitin, mitä ennustajat ei yleensä tee.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
mitään sanomaton kirjoitti:
Kävin sitten minäkin Päivillä- aivan yhtä tyhjän kanssa! Lähes ahdistuneempi olo kuin sinne mennessä ,toivoin vain että aika päättyisi. Puhui kaikesta päinvastoin kuin asia on ja ainakin nyt ajatellen täysin poissuljettuja asioita- kuten opiskelusta ja siitä miten työorientoitunut olen eli vaikka ihmissuhde menisi ei haittaisi , mutta jos työ menisi , se olisi kova paikka. Itse olen kyllä juuri toista mieltä , vai tietääkö asian paremmin kuin itse tiedän? Ainoa hyvä puoli on että antaa palvelustaan kuitin, mitä ennustajat ei yleensä tee.
Sama juttu, kävin Päivin luona joskus viime keväänä ja ihan yhtä tyhjän kanssa. Ei tiennyt edes perusasioita vaan kyseli itseltäni asioita. Jäi tunne ettei omaa ennustajan kykyjä yhtään! Ei tiennyt edes sinne päin, parisuhdeasioita eikä ammattia yms. Kovaa bisnestä tuntuu olevan; seuraava oli jo jonossa lähtiessäni. Tuli epämukava olo koko käynnistä ja tunne että tuli huijatuksi. Ei tarvitse käydä enää.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti

Tästä on poistettu viesti sääntöjen vastaisena.

Ilmianna
Jaa
Minä kävin Päivillä varmaan kaksi vuotta sitten ja nyt kävin uudestaan. Moni asia mistä silloin kertoi on toteutunut juuri niinkun sanoi ja nyt kun parisuhteeni päättyi, halusin mennä uudestaan. Näki minulle uuden miehen ja vielä aika nopeasti, varmaan jo tän kesän aikana. Olin niiiin ikionnellinen tästä tiedosta ja siitä että lapseni selviää omista ongelmistaan. Suosittelen lämmöllä, on aito näkijänä.
Ilmianna
Jaa

Ylläpito on poistanut tästä viestin sääntöjen vastaisena.

Ilmianna
Jaa
Kävi sitten itse hyvää palautetta laittamassa itsestään, kun joku uskalsi laittaa että liekö näkijä ollenkaan. No, hyvä että on edes itse itseesi tyytyväinen, minä en ole. Mikään mitä sanoi ei ole toteutunut ja tuli todella sellainen tunne, että kunhan lämpimikseen lätisi. En tiedä miksi häntä joku mainostaa lämminhenkiseksi (ellei sitten nekin ole omia kommenttejaan) tympeä on lähinnä sana jolla itse kommentoisin.
Ilmianna
Jaa
Ehkä olet henkilö jolle on parempi olla kertomatta yhtään mitään.

Loppupeleissä olet oman onnesi seppä ja vastuussa omista valinnoistasi.

Anna elämän kantaa!
Ilmianna
Jaa
Kävin Päivin vastaanotolla ja ympäri pyöreästi vastaili, niin ettei asioista ottanut selvää, että mitä oikein tarkoitti tai jätti arvailun varaan. Liiba laabaa puhui, tuntui, että rahat menee hukkaan. Omia höpötyksiä puhui. Imeytymishäiriöstäkin (b12-vit), että pitäisi syödä monipuolisesti ruokaa, mutta johan sana imeytymishäiriökin sanoo ettei imeydy elimistössä b-vitamiini. Terveyskin ok, vaikka olenkin vasta käynyt labroissa, jossa kaikki arvot eivät olleet kohilla ja niistäkin yritin puhua, mutta omiaan vain puhui ja totesi, että terveydessä ei näe mitään poikkeavaa.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
5 VASTAUSTA:
Et nyt tosissasi voi tarkoittaa, että menet jollekin ennustajalle kyseleen labrakokeidesi tuloksia, täh!!!! tai jostain imeytymishäiriöistä...??
eikös sinne lääkäriin mennä sen takia että saadaan tietoa terveydestä ja siitä mikä vaivaa ja sinä vielä täällä julkisesti kerrot, ettö olet niin i*****tti että menet ennustajilta kysymään samat asiat. Jo on aikoihin eletty... Kait se ennstaja yritti jotian puhetta ylläpitää jos kysymyksetkin oli tota luokkaa..hohhoijaa älä jätä äly..
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Näkymätön kirjoitti:
Et nyt tosissasi voi tarkoittaa, että menet jollekin ennustajalle kyseleen labrakokeidesi tuloksia, täh!!!! tai jostain imeytymishäiriöistä...??
eikös sinne lääkäriin mennä sen takia että saadaan tietoa terveydestä ja siitä mikä vaivaa ja sinä vielä täällä julkisesti kerrot, ettö olet niin i*****tti että menet ennustajilta kysymään samat asiat. Jo on aikoihin eletty... Kait se ennstaja yritti jotian puhetta ylläpitää jos kysymyksetkin oli tota luokkaa..hohhoijaa älä jätä äly..
Päivän naurut tuosta kiukkuisesta kommentista! :D
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
santsu1234 kirjoitti:
Päivän naurut tuosta kiukkuisesta kommentista! :D
Mulle sanoi puhelimessa, että saan jostain rahaa ja voitin 6700 euroa!!! En olis ikinä uskonut, tää raha tuli niin tarpeeseen. Sanoi myös, että toinen lapsi tulee kahdn vuoden sisällä, tätä tietoa halusin todella kovasti, olin haljeta onnesta.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Eiköhän ne lapset tehdä makuuhuoneessa eikä selvänäkijän pömpelissä?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Näkymätön kirjoitti:
Tää on ihan paras :D ja kertoo kyllä asiakkaitten aö;stä, jo se ennustajalta kyselee labratuloksia.. ja nää raskausjutut, "oon_luullu_näin! hyvin vastattu
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Kävin vuosi sitten paikanpäällä katsannossa, eikä mikään hänen kertomistaan ole tapahtunut.
Ilmianna
Jaa
Minä soitin elokuussa kun oltiin just erottu meihen kanssa ja olin ihan paskana kaikesta. Päivi sanoi, että meijän juttu ei ole vielä ohi, tulee yhteydenotto miehen taholta ja ajattelin voi ei ei enää tätä rallia.
Mies tuli käymään syyskuussa ja taas riideltiin, soitin monelle näkijälle ja niistä Päivi sanoi, että mies tulee takaisin, anna sille tilaisuus älä hätiköi.
Joulukuun alussa soviteltiin lasten joulunviettoa ja taas puhuttiin.
Nyt ollaan vietetty yhteistä joulua ja tuntuu että asiat vohdoinkin alkaa sujua. Olen kiitollinen siitä että sain rohkaisua siihen, etten heittänyt kaikkea menemään-. Minä olen ollut viimeisen vuoden tosi masentunut ja nyt tuntuu että toivoa on.
Ilmianna
Jaa
Olen soittanut hänelle joitakin kertoja. On tyyliltään hiukan töykeähkö tai ns. kylmä. Hän kyllä näkee asioita mutta todella lyhyellä ajanjaksolla. Itse sanoo näkevänsä n. parin vuoden ajalle mutta mielestäni puhutaan korkeintaan kuudesta kuukaudesta. Valitettavasti itse en aio enää hänelle soittaa, juurikin tuon tylyyden takia.
Ilmianna
Jaa
Hei Palstalaiset,

Olen pettynyt nykyisten ennustajiksi itseään väittävien touhuihin ja kykenemättömyyteen tulkita henkimaailmaan. Olen täten päättänyt evätä kaikkien ennustuksien toteutumisen ja päätin tehdä henkimaailmasta harhaanjohtavaa. Tästä eteenpäin ennusteet eivät enää toteudu eikä henkimaailman viesteihin voi luottaa.

Nämä itseään auttajaksi väittävät saavat kykyjään hitaasti takaisin tehtyään riittäväksi katsomani määrän vapaaehtoistyötä ihmisiä auttaen.

Ennustajiin uskovat alkavat puolestaan saamaan luotettavampia ennustuksia, kun ovat suorittaneet riittäväksi katsomani määrän vapaaehtoistyötä ihmisiä auttaen.

Mikäli et usko tähän viestiin, menetät todelliset kykysi ja saamasi ennustukset ja viestit tulevat jatkossa olemaan hyvin yleismaailmallisia ja ympäripyöreitä!

Laittakaapa hösseliksi siis!
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
uskon, että näin käy, mutta siihen en usko että sinä sen pystyt tekemään. vaan se voima tulee jostakin muualta kuin sinulta.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Mitkään ennustukset eivät toteutuneet siten kuin kertoi, pyrkii jaarittelemaan ja kuluttamaan aikaa itsestään selvillä asioilla
Ilmianna
Jaa
Pari vuotta sitten kävin Päivillä tyttäreni kanssa,molemmilla oli tietysti oma aika... No,eipä tiennyt oikeestaan mitään kummallekkaan,,juurikin puhui jotain muita juttuja ajan täytteeksi. Raha meni hukkaan. Ei mielestäni mikään selvännäkijä,paremminkin kortti-ennustaja,jonka taidon osaa kuka vaan,kun oppii lukemaan kortit.. Selvännäkijältä odotan enemmän...--Noin pari kymmentä vuotta sitten kävin aika ajoin eräällä kortti ennustajalla ja hän todella tiesi menneen ,sen hetkisen ja tulevan,,,Hän oli silloin jo iäkäs ja sairaalloinen,asui toisessa kaupungissa,,ehkä ei ole enää elossakaan. Hänellä ei ollut mitään määrättyä palkkiota,sanoi aina,"no,anna sen mukaan miltä itsestäsi tuntuu ja voit." Hän on ollut paras näistä ennustajista,jonka luona olen eläissäni käynyt.. Olen käynyt kyllä meedion luonakin,hän myös tiesi paljon menneestä ja tulevasta....
Ilmianna
Jaa
Ihmisen elämä päättyy kuolemaan ja kaikella syntymästä lähtien on vain yksi kiintopiste. Oman kehon rapistuminen tuonela kuntoon
Ilmianna
Jaa
Ei elämästä selviä hengissä
Ilmianna
Jaa
Vaimo pitäisi saattaa holhouksen alaiseksi
Ilmianna
Jaa
Ajauduin ensimmäistä kertaa hänen luokseen "vahingossa". Hän kertoi minulle tulevista koettelemuksista elämässäni. Ei tarkkaan, mutta pääpiirteittäin. Päätin itse mielessäni etten anna niiden tapahtua - toisin kävi. Jälkikäteen ajateltuna juurikin niinkuin Päivi antoi ymmärtää. Olen käynyt pari kertaa sen jälkeen ja olen vakuuttunut hänen lahjoistaan.
Ilmianna
Jaa
Kävin syksyllä 2016. Aika oli varattuna 30min, ennustukseen meni aikaa 15min ja aivan turhaa, luurum, laarum höpinöitä. Tarot- kortteja nostatti. Ajan päätyttyä en tiennyt itkeäkö vai nauraa. Mitään ei tiennyt, arvaili, kyseli. Kertoi pelkkää negatiivistä tarinaa, katseli ulos ikkunasta. Kylmän tuntuinen. Onneksi mikään ei ole toteutunut, koska muuten saisin elää yksin loppuelämäni ja maksaa entisen elämäni karman vuoksi tämän elämän vaikeudet loppuelinaikani. Joku täysin häneen uskova saattaisi mennä sekaisin niin negatiivisesta tulevaisuuden kuvasta.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Olen käynyt parillakin ennustajalla parin vuoden aikana kun olen ollut niin ahdistunut parisuhde-lapsiasioissa. Päivillä kävin kaksi vuotta sitten ja sanoi, etten tule raskaaksi koska kehoni käy ylikierroksilla ja puutuu jotain hivenaineta yms. Ajattelin silloin, että ihan diipadaapaa ja unohdin koko jutun, koska toinen ennustaja oli povannut että tulen raskaaksi. No empä tullut..
Menin Päiville hoitoon puoli vuotta sitten ja hän kertoin mitä minusta näki, sanoi, että kehossani on parempi tasapaino kuin aikaisemmin ja asiat on nyt eri tavalla. Sanoi, myös, että pian on lapsen aika ja totta tosiaan olen nyt raskaana, vasta 3:lla kuukaudella mutta kuitenkin.
aina ei itse tiedä mitä tehdä ja mikä on pielessä, onneksi on niitä jotka tietää ja auttaa. Oman kokemukseni perusteella suosittelen.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
ihan höpöhöpö huuhaa tääkin, ei nähnyt mulle..
Ilmianna
Jaa
Oli töykeä kun soitin, en soita toista kertaa. Jotkut Astral ennustajista ovat töykeitä. Tiina-Elisabeth, Niitta esimerkiksi.
Ilmianna
Jaa
Kyllä moinen rahan vuoksi ihmisten narraaminen pitäisi lailla kieltää! Televisiossakin ainakin kaksi kanavaa, jotka päivät pitkät lähettävät soopaa.
Ilmianna
Jaa

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Päivi Alanen?

Onko kokemuksia Päivi Alasesta? Olen harkinnut, että menisin hänen vastaanotolleen. Millainen ihminen hän on? Onko ennustukset toteutuneet?

5000 merkkiä jäljellä

Peruuta