Älä huollata/korjauta Raisio Autokeskuksessa

Autooni piti vaihtaa Peugeot takuuna Peugeot varaosa. Vika ilmenee vain kun pakkasta on yli 20 astetta. Vialla on 2 aikuista todistajaa minun lisäksi.

Vein autoni huoltoon 7,45 kuten oli käsketty. Auto oli paihalla vielä 8,30. Aikaa kului ja sain tekstiviestin, että auton voi noutaa ja maksettavaa tulee 97,45 €

Myyjä keskusteli särmin yli työkaverinsa kanssa ja minä sain odottaa. Sitten ruvettiin puhumaan laskusta. Olin kuvitellut, että voisimme keskustella laskusta, mutta ei - myyjä kertoi hinnan ja minä maksoin kortilla.

Menin hakemaan autoni ja ajoin sen lähemmäksi ovea ja menin keskustelemaan myyjän kanssa. Hän vei minut työnjohtajan tai vastaavan juttusille. Tämä mies osasi asiansa ja peruutti laskun.

Olin herjannut myyjää, joten pyysin häneltä ainakin kaksikertaa anteeksi. Mutta vasta se että raivostuin aikaansai sen, että oikeus toteutui. Se että olin kuluttanut Autokeskuksessa aikaa turhanpäiten ei tietenkään mitenkään korvattu.

Se että vika ei juuri silloin sattunut olemaan päällä riitti Autokeskukselle tiedoksi että ko. vikaa ei ole olemassa. Vaikka minulla oli kaksi todistajaa.

Jossain vaiheessa teki mieleni kysyä näiltä herroilta, että mennäänkö oikeuteen. Oikeudessa kahden ihmisen todistus on riittävä.

Päivä meni auttamattomasti pilalle. Mikäli minusta riippuu en tule koskaan olemaan tekemisissä Raisio Autokeskuksen kanssa. En suosittele sitä kenellekkään. Mielestäni heillä ei ole tietotaitoa Peugeotin huoltamista varten.

47

8562

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vttuilua arjessa

      Kuulostat vaikealta asiakkaalta.
      Kiusanteko ,riitely ja ajan tuhlaus oikeussalissa voisi sopia sinulle paremmin.

    • pskaa housuissa

      "Autooni piti vaihtaa Peugeot takuuna Peugeot varaosa" miksi ostit ranskisen tuon huonomaineisen kotteron: auto on pas...,huolto tuolla merkillä on pas.., siinä mielessä tasalaatua by france: miksi te tyhmät erehdytte psa sontaan?

      • sellaista se

        Autokeskus huoltaa Peugeotin lisäksi myös BMW:t, Minit, Nissanit jne. Eipä niiden huoltoa edellä huonoksi haukuta. Ja tuo Autokeskus on todellakin suomalainen autoliike ei ranskalainen.
        Yleensä riitelemällä ei saa aikaan hyvää lopputulosta.


      • vivalafrance

        Minulla on Peugeot,Auto on toiminut hyvin ja on erinomainen ajettava.Ainoastaan moottori on pas... mutta se onkin BMW:n tekemä,että ei sitä auton paskuutta voi ranskalaisuuden piikkiin laittaa vaikka oliskin PSA:n tekemä.


      • FaktatHakusessa
        vivalafrance kirjoitti:

        Minulla on Peugeot,Auto on toiminut hyvin ja on erinomainen ajettava.Ainoastaan moottori on pas... mutta se onkin BMW:n tekemä,että ei sitä auton paskuutta voi ranskalaisuuden piikkiin laittaa vaikka oliskin PSA:n tekemä.

        "moottori on pas... mutta se onkin BMW:n tekemä"

        Tuohan ei kyllä pidä paikkaansa.


      • vivalafrance
        FaktatHakusessa kirjoitti:

        "moottori on pas... mutta se onkin BMW:n tekemä"

        Tuohan ei kyllä pidä paikkaansa.

        Mikä kohta ei mielestäsi pidä paikkaansa?


      • FaktatHakusessa
        vivalafrance kirjoitti:

        Mikä kohta ei mielestäsi pidä paikkaansa?

        Totta, lainaukseni ei ollut riittävän yksikäsitteinen.

        Moottori ei siis ole BMW:n tekemä.


      • Anonyymi
        FaktatHakusessa kirjoitti:

        Totta, lainaukseni ei ollut riittävän yksikäsitteinen.

        Moottori ei siis ole BMW:n tekemä.

        Osassa Pösöjä ja Minejä (Bemarin omistama,) on sama moottori.


    • fshdifusifhsidf

      Sen verran sekavaa tekstiä, ettei tuosta voi päätellä mitään. Ilmeisesti pieni ihminen kokee itsensä väärinkohdelluksi.

      Tarinalla on kuitenkin aina kaksi puolta ja mielelläni kuulisin sen vastapuolenkin kertomana ennenkuin lähtisin tuomiota antamaan.

    • Näin

      Itse vien Pösöni suosiolla Saloon huoltoon. Aika samantapainen kokemus takana joten huollatan muualla.
      Ettei kävisi vaan samalla tavalla kuin kävi Automaan kanssa. Pelottavasti samalla tiellä ollaan....

      • aina oikeassa?

        Hmm, riitelemällä näyttää autohuollot loppuvan hiljalleen omalta paikkakunnalta ja pitää ajella jo naapurikaupunkiin. Toivottavasti ei tarvitse jatkaa myöhemmin matkaa eteenpäin kolmenteen kaupunkiin. Mistähän moinen mahtaa oikein johtua? Olisi mielenkiintoista kuulla molempien osapuolien versio asiasta. Toista puolta voi kuulla esim. tästä osoitteesta www.aasiakas.net


      • Vai niin
        aina oikeassa? kirjoitti:

        Hmm, riitelemällä näyttää autohuollot loppuvan hiljalleen omalta paikkakunnalta ja pitää ajella jo naapurikaupunkiin. Toivottavasti ei tarvitse jatkaa myöhemmin matkaa eteenpäin kolmenteen kaupunkiin. Mistähän moinen mahtaa oikein johtua? Olisi mielenkiintoista kuulla molempien osapuolien versio asiasta. Toista puolta voi kuulla esim. tästä osoitteesta www.aasiakas.net

        Mitä riitelyä siinä muka on jos ei ole tyytyväinen ? Tyytymättömyys voi ilmetä myös siten että ei käytä ko. palvelua enään. Ei niihin läheskään aina liity mitään " riitelyä".


      • ***tuuntunut
        aina oikeassa? kirjoitti:

        Hmm, riitelemällä näyttää autohuollot loppuvan hiljalleen omalta paikkakunnalta ja pitää ajella jo naapurikaupunkiin. Toivottavasti ei tarvitse jatkaa myöhemmin matkaa eteenpäin kolmenteen kaupunkiin. Mistähän moinen mahtaa oikein johtua? Olisi mielenkiintoista kuulla molempien osapuolien versio asiasta. Toista puolta voi kuulla esim. tästä osoitteesta www.aasiakas.net

        Raision autokeskukseen en astu sisään enää kertaakaan. 2 kertaa käyny ja niin huono palvelu, että ei voi ku ihmetellä että miten ko. pulju voi olla pystyssä. Ajan mieluummin vaikka sitten Saloon jotta saan ihmismäistä palvelua...


      • Eipurnannut

        No. Olen aika paljon käyttänyt Sebringiäni Autokeskuksessa erilaisin tuntein. Yhteen aikaan Raisiossa otettiin jopa pysäköintimaksu kun auto oli ajettu korjaamon pihalle hallista.
        Munkkionkujalla oli avattu uusi autokeskuksen korjaamo. Vein autoni sinne, kun akku tyhjeni taas. Tiesin, että vika johtuu radion oikosulusta. (Radio oli mennyt mykäksi).
        Korjaamo vaihtoi akun ja sanoi auton olevan kunnossa. Kävin auton ja aamulla akku oli tyhjä. Sitten uskoivat minua ja sanoivat radion olevan entinen. Se oli paneelien kanssa heitetty takapenkille. Vitutti turha akun osto. Hinaaja oli jo sanonut, ettei akussa tunnu olevan vikaa, koska otti latauksen hyvin. Akku maksoi 280 ja vaihto saman verran. Pyysin samalla öljynvaihdon. Korjaaja ei osannut käyttää öljyimuria, eikä uskonut minua, kun sanoin, että sulje vielä tuo venttiili niin sitten imee. Kutsui pari "asiantuntijaa", jotka opastivat samon.
        Sitten vein auton Raision autokeskukseen ja pyysin korjaamaan radion. Sieltä soitettiin pian, että mistä olen autoni ostanut, ku radion maajohtoa ei löydy lainkaan! Sanoin totuuden, että olin ostanut auton HEILTÄ esittelyautona.
        Korjaus maksoi taas reilut kuusisataa. Radio toimii nyt muuten, paitsi verkkoyhteys ei.
        Siis ajoittain aika tyyristä osaamiseen nähden.
        Kerran vaihdatin ajovalot Raisiossa. Olin paikalla katsomassa. Kaveri rikkoi kummankin umpion kiinnitykset, liimaili niitä reilun tunnin kasaan ja LAITTOI KOLME TUNTIA töitä laskuun ajovalojen vaihdosta!
        Kyllä olen todella hyvilläni, että muutkin saavat nyt korjata kuin vain merkkikorjaamot!


      • Koiraleuka

        Minulla myöskin negatiivisia kokemuksia Autokeskuksesta, olin vaihtamassa autoani toiseen, hyvityshinnaksi tarjottiin 13000:-. Pihalla oli heidän oma saman merkkinen auto, mutta varusteiltaan aivan karvalakkimalli hinta 29000:-.Ymmär rän kyllä liikevoiton tavoittelun kaupanteossa, mutta tätä voisi sanoa ryöstämiseksi, arvaatteko jäikö kaupat tekemättä.


    • herjaatko huollossa?

      Eipä riitelyä mutta herjaamista ja raivostumista kuten aloitusviestissä kerrotaan. Sehän se useinkin taitaa "auttaa" kovasti asioita selvitettäessä ja ollessa tyytymätön. No sen jälkeen sitä kenties häveliäisyysyistä sanavalintojen vuoksi onkin vaihdettava liikettä.

      • Just joo

        Taitaa nyt olla selittelijä sieltä tiskin toiselta puolelta....


    • Vanhempi herrasmies

      Lainaus "miksi ostit ranskisen tuon huonomaineisen kotteron: auto on pas..."
      Onko tuo vihapuhetta?
      Uutena ostamiani automerkkejä mm: Volvo, Mercedes Benz, Mazda, Peugeot, Volkswagen, BMW,,, jne Nyt ajan Peugeotilla, enkä ole huohouksen alainen

    • Inhamingan kiertäjä

      Nuorempana minulla oli onni saada työskennellä erilaisissa kulttuureissa. Sain sellaisen tärkeän opin, että joka suuttuu ensiksi, menettää kasvonsa. Neuvottele, ole pitkämielinen. Kun menett oikeuteen on kuin astuisit pimeään huoneeseen. Lopputulos on täysin arvaamaton

    • ammattitaidottomuutt

      Sain juuri tekstarikyselyn Autokeskuksessa saamastani palvelusta. Annoin niin hunon palautteen, kuin vain oli mahdollista antaa.

      Kun menen vaihdattamaan termostaattia takuuseen ja kerron etä vika ilmenee kun pakkasta yli 20 astetta. Auto otetaan huollettavaksi ja asentaja ajelee sillä ympäri Raisiota ja kertoo, että vika ei ole päällä !

      Tämän tiedon minä olisin voinut kertoa heti jos palvelu olisi ollut asiallista. Nyt siitä yritettiin varastaa 97,45 € Rahani sain takaisin vasta kun olin vihastunut.

      Minulla on itseni lisäksi 2 todistajaa jotka kertovat että näin tapahtuu. Mutta se ei riittänyt Autokeskukselle.

      Tein lomareissun ItäSuomeen ja nyt lämmöt nousivat punaiselle ja hälytysääni kuului jo huomattavasti pienemmillä pakkasilla.

      Tähän eräs "herra" Autokeskuksessa käski minun suojta auton keula. kerroin, että minulla on neljäs 206 ja tämä on ensimäinen, joka tekee näin, koskaan ei ole ollut mitään viimasuojia.

      • sitroen.

        Kertomasi vian ilmeneminen selvitti mistä on kysymys.

        Termostaatissa ei ole vikaa vaan sinulla on ollut liian laiha pakkasnesteseos. Yli 20 asteen pakkasilla jäähdytin on tukossa jäähileen takia ja neste ei kierrä. Keulan suojaaminen pahvilla on tässä tilanteessa kepulikonsti vaikka saataa auttaakin. Ainut oikea tapa on korvata osa jäähdytysnesteestä 100 % pakkasnesteellä. Tavoitteena on 50 % pakkasnesteseos joka kestää kaikki Suomen pakkaset hyytymättä.
        Saattaa olla, että autossasi on alkujaankin ollut Suomen olosuhteisiin liian laiha pakkasnesteseos.

        Miten voi olla mahdollista, ettei noin selvä asia ole kaikille asianosaisille selvä?


      • Expösö
        sitroen. kirjoitti:

        Kertomasi vian ilmeneminen selvitti mistä on kysymys.

        Termostaatissa ei ole vikaa vaan sinulla on ollut liian laiha pakkasnesteseos. Yli 20 asteen pakkasilla jäähdytin on tukossa jäähileen takia ja neste ei kierrä. Keulan suojaaminen pahvilla on tässä tilanteessa kepulikonsti vaikka saataa auttaakin. Ainut oikea tapa on korvata osa jäähdytysnesteestä 100 % pakkasnesteellä. Tavoitteena on 50 % pakkasnesteseos joka kestää kaikki Suomen pakkaset hyytymättä.
        Saattaa olla, että autossasi on alkujaankin ollut Suomen olosuhteisiin liian laiha pakkasnesteseos.

        Miten voi olla mahdollista, ettei noin selvä asia ole kaikille asianosaisille selvä?

        Mahdollisesti huolto ei kuunnellut asiakasta, ammattitaito ei riittänyt, nesteen pakkaskestävyyttä ei tarkstettu.
        Perushuollon laiminlyönti.
        Kyllähän se lämpimässä hallissa toimii, ja sen jälkeenkin kun siellä on se alkulämpö saavutettu.
        Jäähtyneenjakson jälkeen ollaan sitten taas lähtökuopissa.
        Ei tämän pitäisi rakettitiedettä olla, mutta jos asiakasta ei kuunnella, ja hiukan "kuullustella asian tiimoilta" jää asia selvittämättä.

        Paljonko ko liike on merkkikoulutukseen panostanut?
        Vaikka ei sielläkään näin yksinkertaisia asioita esille oteta, kun tämä on niin tuttua tuubaa, että kaikkihan sen tietää???
        Joten joutuisi myötämään, että edellinen huolto/tarkastus on ryssitty?
        Sehän ei tietenkään sovi???

        Kuka muuten korjasi edellisen neste vuodon, ja laittoi vettä tilalle?
        Onko asennettu lohkolämppäri tai muuta vastaavaa, ja milloin?


    • ei palvelua !

      Olin ekaa kertaa ko. liikkeessä - täysin ilman mitään ennakkoluuloja. Mutta jo puhelimessa erään huoltovastaavan soittaessa oli hän ulokona Peugeotien moottoreista kuin lumiukko.

      Jos ei haluta asikkaita, niin näin heistä pääseee kätevästi eroon.

    • Ira furor brevis est

    • aloitin ketjun

      Vaihdatin tänään termostaatin. Kaikkineen se maksoi 64 €. Autokeskus olisi veloittanut minulta 97,45 € tyhjästä.

      • sitroen.

        Turhaan vaihdatit, katso ylempää.

        Muutenkin termostaatin vaihto on niin helppo, että sen tekee ukko kuin mies itse. Pitää vain työn jälkeen useimmissa autoissa ilmata systeemi. Vaan kädettömäthän heti valittaa, että kädet likaantuu... Silloin maksakoot.

        Termostaatissa pitää olle se pieni ohivirtausaukko, mikä useista puuttuu, joten poraa tarvittaessa 2 tai 3 millin poralla. Muuten tulee vaikeuksia...


    • ei osaamista.

      Autokeskus, ei edes tarkistanut onko järjestelmässä ilmaa. PP autosta sain neuvot mistä kohdin ilmaa tulee päästää pois..

      Tähän tarvittan kuusiokoloavain , ja muuten sorminäppäryyttä.

    • make703

      Viime lokakuussa vein Navaran vanteet Autokeskukseen takaisinkutsun takia, oli kuulemma jotain hiushalkeamia siinä erässä josta minunkin vanteet on. Lupasivat soittaa kun on tutkittu. Eilen menin aamupäivällä kyselemään, kun ei ole soiteltu ja alkaa olemaan kesärengasajat. No, vikaa oli löytynyt syksyllä, mutta asia on vielä kesken, lupasivat soitella. Nyt lähettelin meiliä isommille johtajille, soittaakohan ne?

    • liikaa luottava

      Tää on nyt vuotta myöhemmin 2013. Vein Nissanini välihuoltoon raision Autok.Puhelimessa sovitut hinnat: huoltotarjous, öljyt, öljynsuodatin,tarkastukset yht. 79€ xenon lamppu vaihtotöineen 115€, pyyhkijän sulat 29€ töineen, takalasin sulka töineen 19€ eli yhteensä 242€. Vein auton sovitusti klo 9.00 minulle kerrottiin että työt tehdään työpäivän aikana (!?). Sain tekstiviestin että auto valmis klo 15.40. Laskun summa 385€ !!!. Hetkinen..no takaa oli vaihdettu parkkilamput 5,16€ vaihtotyö 32,50 !!!!. Noh mistäs muut lisämaksut? Xenon valo 95,77 ja vaihtotyö 51 € eli yht.146,77 ! Puhelimessahan se oli 115€ töineen. En suostunut maksamaan. Kaveri hääräsi koneella aikansa ja printtas uuden laskun 285€ ja kysyi että olenko tyytyväinen. En ole tyytyväinen, maksan pois enkä tule enää ikinä tänne (puhuin rauhallusesti enkä vihaa uhkuen) hiljaisuus.....no missä autoni on kysyin. Öööö ulkon..siis tasanteella...ee siis tuolla takana tasanteella....(pää kääntyy) mitäs teillä? (uusi asiakas) nimim. Tämä ei ollut eka kerta mutta kun toivossa on hyvä...jne..

      • on vaihtoehto

        Turusta löytyy toinenkin virallinen valtuutettu Peugeot-huolto- ja varaosa-liike: Varsinais-Suomen Auto-Center Oy, Turku, osoite: Tammimäenkatu 2, 20320 TURKU. Kannattaa kokeilla sitä jos siellä asiat sujuisivat joustavammin.


      • Liikaa luottavs
        on vaihtoehto kirjoitti:

        Turusta löytyy toinenkin virallinen valtuutettu Peugeot-huolto- ja varaosa-liike: Varsinais-Suomen Auto-Center Oy, Turku, osoite: Tammimäenkatu 2, 20320 TURKU. Kannattaa kokeilla sitä jos siellä asiat sujuisivat joustavammin.

        Joo, näin sion seueaavaksi tehdä. ;)


      • liikaa lupttava
        Liikaa luottavs kirjoitti:

        Joo, näin sion seueaavaksi tehdä. ;)

        Siis Nissani toiseen paikkaan. Vaomolla on pökötti 306


    • palvelu1

      Valitettava ilmiö lähes kaikissa autoliikkeissä, työn vastaanotossa ja myynnissä kivasta sisätyöstä tykkääviä pikkupoikia joiden ammattitaito ja asiakaspalvelutaidot marginaalisia.
      Huoltopäälliköksi on valittu se työpaikan suulain jantteri joka "erinomaisuudessaan" kuvittelee selittävänsä porukan pälkähästä kun jälleen on ryssitty.
      Tietoista rahastamista ylimääräisillä nesteiden lisäyksillä ja tarkastuksilla tai toisaalta tarkastuksia laiminlyödään yms. ja onnistuu aina kun asiakkaana on joku lammas joka ei saa suutaan auki.
      Allekirjoitan Raisioon liittyvät kokemukset jossa itsekin olen huollattanut muutamaa eri merkkistä autoa 10 vuoden aikana, sama toistuu ja kiihtynee vuosittain vaikka henkilökunta vaihtuisikin. Valitettavaa on tosin tuo useissa kommenteissa kuvattu taistelu huoltojen yhteydessä, näyttää siltä että verenpaineen nousu on vain hyväksyttävä jos on tarkoitus saada rahoilleen vastinetta.
      Selvittäkää hyvät ihmiset oikeutenne kuluttajina ja vaatikaa sitä palvelua, yksinkertaisempi ratkaisu voi olla etsiä se yksi toimiva merkkihuolto.

      • missä osaaminen?

        Ja merkkihuoltojen keskittyminen yksiin suuriin monimerkki megahuoltoihin näyttää vain kiihtyvän Suomessa. Laakkonen on ostamassa Automaan liikkeet, näin myös Raision Automaan. Nämä megaliikkeet myyvät ja huoltavat enimmillään jo noin 10 - 20 eri merkkistä autoa organisaatiossaan. Taitaapa osaaminen sen yhden merkin osalta olla kohta hakusessa tällaisessa paljoudessa. Tarjonta lisääntyy saman katon alla mutta missä on se todellinen merkkiosaaminen? Taitaa autotehtaatkin jäädä kohta toiseksi näiden megamyyjien kanssa.


    • Tekijät esiin

      Nykyinen autoni Peugeot.
      Luovuin suuresti iloiten Raision Automaan (takuu)asiakkuudesta, ja siirryin Raision Autokeskukseen. Ensimmäinen kohtaaminen oli oikein todella positiivinen kokemus, vaikka sielläkin tämä käsittämätön järjestelmä, jossa asiakas ja korjaava mekaanikko eivät voi edes nähdä toisiaan.
      Suuren tyytyväisyyteni aiheutti asiakaspalvelija, joka osoittautui sittemmin ei-huoltovastaavaksi - naapuripöydän takaa tämä henkilö otti hoitaakseen asiani. Ja teki sen hyvin !
      Sittemmin olen kokenut olevani jotenkin ei-toivottu asiakas virallisemman huoltotöiden vastaanottajan toimesta.
      Mutta edelleen : saan tivata tarkkaa selvitystä siitä, mitä autolleni on tehty.
      Tätä en ymmärrä. En ole mitenkään osoittanut ulospäin sisälläni vellovaa aggressiota, mutta ylemmälle johdolle olen kertonut tyytymättömyyteni tähän toimintoketjutukseen.
      Jokainen tietää miten asiat muuttuvat joka kerta, kun asioita kertoo eri henkilö, kuin se, joka teon tai tapahtuman on itse kokenut .

      Minulle riittää tämä syyksi palata aiempaan automerkkiin.( VW ja Volvo ) Niiden kummankin huollossa sain halutessani puhua suoraan tekijän kanssa !

    • Ihaomalnimel;Marco

      Mulla oli Nissan KingCab. Katsatuksessa sanottiin että runkonumero pitää stanssata uudestaan. Muu kuin merkkiliike ei saa sitä tehdä. Soitin liikkeeseen asiasta. Sanottiin; tule pikahuoltoon(koska nopea asia). Laitoin kellon viideltä soimaan, jotta ehdin ensimmäisenä paikalle, koska pyysin aamupäivän vapaaksi töistä. Olin ensimmäisenä aamulla paikalla ja sanottiin tiskillä, että ei meillä mitään pikahuoltoa ole. Seitsemän tuntia odotin pientä hommaa valmistuvaksi ja loppupäiväkin meni työn puolesta ketuiks. Ja tässä EI ole kahta puolta mitä tarvitsisi kuunnella, koskaan en jalallani astu siihen liiteriin. Palvelukin erittäin ala-arvoista

    • ebolaa

      kyllä on suomessa huonoa palvelua!

    • jhjkhkjhkjhkjh

      Peugeotin kanssa pitää olla pitkämielinen. Ranskis osaa olla rikki vain silloin kun siitä on sinulle harmia ja korjaamolla taas täysin ehjä. Se on osa ranskalaisten autojen sielunelämää.

      • Kagreso

        Ainoa ranskalainen keksuntö joka koskaan on toiminut on giljotiini, mieti sitä, jos ostaa rankalaisen auton hyväksyy kaikki viat jotka tulevat kaupassa mukaa.


    • skootterilla

      Iisijetillä etelän aurinkoon!!!

    • ApeldoornBaby

      Käytetyssä Peugeotissa on poikkeuksetta jotain vikaa, vaikka kyse olisi 20k€ hintaluokasta. Joku voisi yleistää: Peugeotissa on aina jotain vikaa...

    • Tyytymätönasiakasmyös

      Itsekin voin todeta, että Autokeskuksessa en asioi enää kuin pakosta.

      Automyynnin puolella hyvitykset ovat järjestään yli 30 % pienemmät kuin muilla autoliikkeillä, vaikka heidän omien autojen hintapyynnit eivät ole halvimmasta päästä - eli ei selity nettohintaisilla vaihdokeilla.

      Autohuollon puolella annetaan valohoitoa ja tosiaan, viitaten aikaisempiin keskusteluihin, jos vika ei ole päällä kun huoltoaika on, sitä ei siis ole olemassa. Kolme kertaa auto kävi siellä ja kerran nappasin huoltomyyjän mukaan autoon kuuntelemaan vinkunaa. Kappas vaan, sieltähän se kuului ja varattiin 3. huoltoaika, joka jäi viimeiseksi ja... luonnollisesti vikakin on edelleen olemassa tänäpäivänäkin.

      • Se on totta Raision Autokeskuksessa huijataan asiakkaita kaiken näköisillä selityksillä. Valehdellaan päin naamaa tämä ja tämä on rikki ja sellainen ihminen ei muuta kuin uskoa ja nämä kusettavat ihan kylmästi ainoa keino on laistaa käymästä Raision Autokeskuksessa. PS onkohan nämä huoltopääliköt provisio palkalla? Luulisin että näin on koska ei ole mitään mieltä huijata asiakkaita ilman että itse ei saa mitään.


    • Anonyymi

      Oli miten oli töykiä bmw huoltomyyjä kääntää vänkkää jankkaa kuuntelisivat asiakkaita joskus eikä vetäisi omiajohtopäätöksiään asiakkaana olin oikeassa viasta joka autossa oli mutta autokeskus teki 3 kertaa omat mietteet ja neljännellä vika se ns. Oikea löytyi minkä olin heille sanononut 👍

    • Anonyymi

      Paska firma, laskuttavat työstä, jota ei ole edes tehty ja keksivät sovittujen töiden päälle lisää, jotta voivat pyytää enemmän hintaa mikä arvio on. En suosottele kenellekään!!!!

    • Anonyymi

      Vaihtoautot mainostetaan olevan huolettu ja tarkistettu. Oikeasti niille ei ole tehty mitään. Omalla kohdallani ei oltu vaivauduttu vaihtamaan edes katsastuksessa huomautuksen saanneita rekisterikilven/ajovalon polttimoa. Öljynsuodattimena edelleen sama yli vuoden vanha ruosteinen suodatin vaikka kausihuolto lapun mukaan tehty. Öljyt mustaa. Myynti-ilmoituksessa näkyy kaikissa vaihtareissa copy-paste lappu mihin on muutettu vain kyseisten autojen rek.tunnukset merkki ja malli. Sitten kun kaupat on tehty juurikin tämä kuvatiedosto on hävinnyt ja muut auton kuvat kyllä löytyvät historiasta esim. nettiauto.com takaa. Outlet vaihtareissa myös annetaan se käsitys että perävalotakuu on voimassa vaikka myyjäliikettä koskee lain mukaan 6kk virhevastuulaki,joku tietty tämän voi uskoakkin kun virheostos kohdalle sattuu. Ostamani vaihtoauto oli minulle kuitenkin mieluisa joten näitä Autokeskuksen hommia täytyy katsoa hieman sormien välistä. Eli tarkkana saa olla heidän kaa noiden vaihtoautojen kanssa. Huollosta en tiedä mutta joku tuossa mainitsikin myyjän valehtelusta päin naamaa ja tämän allekirjoitan myös itsekkin. En kuitenkaan rupea haukkumaan liikkeen toimintaa koska tiedän että jokainen autoliike toimii samalla tavalla.

      • Anonyymi

        "En kuitenkaan rupea haukkumaan liikkeen toimintaa koska tiedän että jokainen autoliike toimii samalla tavalla."

        Skitsofreniako vaivaa vai mistä tuo vainoharhaisuus johtuu?


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5730
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3607
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      215
      1804
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1732
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      94
      1192
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      29
      1155
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      927
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      263
      910
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      74
      867
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      848
    Aihe