Chanti-nettikorukauppa - en suosittele

Lennu Espoosta

Varoitukseksi muille: Tilaus helppo, toimituskin suhteellisen nopea. MUTTA: Jos haluat palauttaa jotain tai vaihtaa, alkavat ongelmat.

Asiakaspalvelusta tulee automaatti-meili "Kirjoita viestisi englanniksi" tai "Olemme saaneet kyselysi..." Vastausta saakin sitten odotella viikkotolkulla. Myös puhelinpalvelu on tanskaa tai auttavaa englantia. Tätä ei missään Chantin sivuilla kerrota ja Info-puhelinnumerokin vaikuttaa suomalaiselta 09-jne...

Itse yritin osin palauttaa / vaihtaa yli sadan euron tilaukseni sisältöä. Siihen kului kuusi (6) viikkoa, kuusi meiliä, kolme puhelua. Välillä väittivät lähettäneensä tilauksen ja postin hukanneen sen. Sitten piti skannata omin käsin allekirjoitettu, heidän lähettämä "Vakuutan kunnian ja oman tunnon kautta... -lomake", jossa uhkana oikeudelliset toimenpiteet mikäli korut ovatkin tulleet perille.

Oli muuten elämäni hankalin netti-kokemus!

6

1193

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miimi12

      Joo, olen kuullu myös vastaavista. Mutta itsellä ei ole ollut palautuksen suhteen ongelmia. Kerran tilaamani koru oli ihan eri mitä kuvittelin, ja palautus onnistui. NOpea toiminta.
      Kauppa oli http://www.annaolivia.com/index.php
      Ja suosittelen.

      • tatami

        Mulla ei se palautus ihan nopea ollut. kätevä kyllä kun oli se postin palautusnumero. ei tarvinnut maksaa ite mitään. Laitoin viestiä perään oli kuulemma ruuhkautuneet tilauksista mutta sitten rahat oli seuraavana päivänä tilil

        Ja ostin myös Anna Oliviasta


    • röööperi

      ostin makeen vares korun uniartista ,hieno koru ja tyytyväinen olen .

    • Ei enää

      Nostan vanhaa ketjua, hiukan varoitukseksi.
      Tosiaan nykyisin näitä saa myös CDON:n toimittamana. Mutta missään ei mainita että niitä ei koske CDONin normaalit asiakaspalaus käytännöt. Vaan asiakkaan täytyy itse lähettää tuotteet Tanskaan ja maksaa kustannukset, myös virheellisen tuotteet ollessa kysessä. He sitten päättävät onko tuote vai virheellinen vai ei ja korvaavatko vai ei.
      Lisäksi varoitus kaikki tuotteet joiden hinta on alle 20€ on jollakin tapaa viallisia ja siksi halpoja.

      Ei kannta tilata hetken mielijohteesta koska vaihto ja palautus on käytännössä mahdotonta tai tulee ainakain maksamaan kohtuullisen summan.
      Palautusoikeus ei tarkoita samaa kuin ilmainen palautus.

    • Esa T

      Kultajousi on halvenpi

    • Pettymystenpettymys

      Varoitus! Tilasin Chantilta 64 euron korvikset. Rimpulakamaa ja olisin halunnut palauttaa mutta Postissa sanoivat että pitää maksaa postivakuutettuna kirjeenä palautus Tanskaan ja hinnaksi olisi tullut 25 €!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1575
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1214
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1046
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      995
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      977
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      890
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      734
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      680
    Aihe