AMNESIA ILMAISEKSI!!!

onko kellään tietoa mistä voisi ladata tuon amnesian koko version ilmaiseksi? ja tietysti melko turvallisesti,ilman mitään viruksia!
demo minulta löytyy jo,mutta olisin kiitollinen jos joku kertoisi linkin mistä voi ladata tuon amnesian koko version ilmaiseksi!!
KIITOS JO ETUKÄTEEN JOS JOKU KERTOO :DD
Ilmianna
Jaa

27 Vastausta

Kyseinen peli löytyy 15 € hintaan Steamista, joka ei ole todellakaan paha hinta tästä teoksesta. Sitä paitsi kyseessä on viiden ihmisen tekemä Indie-peli, joten jokainen sentti on heille tärkeä, jos haluamme joskus saada jatkoa pelille.
Ilmianna
Jaa
Laillisesti et tietysti mitenkään, ja jos et tiedä mistä sen saat laittomasti ladattua, niin et kyllä satavarmasti osaisi sitä tehdäkään. Miten helvetin avuttomia ihmiset ovatkaan?

En näe mitään syytä miksi kukaan auttaisi sinua ja tekisi periaatteessa samalla itse rikoksen. Jos jonkun tarvitsee warettaa, yleensä hän myös tietää kuinka se tehdään. Sitäpaitsi lyön vetoa ettei sinulla ole ikää pelata Amnesiaa.
Ilmianna
Jaa
haistappa v*ttu jne. pentu.
Ilmianna
Jaa
VITTU kertokaa ny helevetti mist saa sen kokoversion tai mist voi tehä oman mapin?
Ilmianna
Jaa
miks mun amnesia demo ei toimi ? O.o
Ilmianna
Jaa
Jonnet ei taaskaan osaa mitään muuta, kuin kaivaa nenäänsä. Haa haa jonnet!
Ilmianna
Jaa
pikku pojat puhuu amnesiasta :-ddd
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
vanha peli .
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Kaverini sai sen jostain ladattua/huijattua itselleen mutta ei suostunut kertomaan että mistä se sen sai. Latas vaan ja huijas jotain hommeliinia. Se o nykyään pelannut sen koko peli storyt läpi ja aikoo vetää toisenkin kerran ne kaikki..
Ilmianna
Jaa
LOLOLOLOLOLOLOLO taas jonnet itkemässä. Onko kukaan teistä kuullut semmoisesta paikasta kuin thepiratebay? Hakuun vaan kirjotatte et Amnesia - The Dark Descent ni johan löytyy.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
2 VASTAUSTA:
thepiratebay ei toimi enää -.-
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
ufyf kirjoitti:
thepiratebay ei toimi enää -.-
Ai ei toimi vai... Huomaa taas että täällä kirjottelee 10v jonnet
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
mistä sen amnesian voi okein ladata??!!
Ilmianna
Jaa
ilma viruksia pitäis ostaa...
Ilmianna
Jaa
tos näyttää olevan skidrow tai ei en jaksanu kattoo mut ois amnesia http://thepiratebay.se/torrent/7518582/Amnesia_The_Dark_Descent
Ilmianna
Jaa
ei ole niin vitun vaikeeta ostaa 15€ jostai steamista taikka sit oot vaan niin vitu köyhä jonne
Ilmianna
Jaa
Minäkin haluaisin Amnesian koko version tietysti mutta mistäs voi ladata? :( Jos haluaa ladata piratebaysta pitää asentaa utorrent mutta en tiedä ollenkaan miten sitä käytetään.
Ilmianna
Jaa
Teillä pelle jonneilla ei ole ikää/rohkeutta pelata kyseistä peliä. Tästä syystä teitä pyydetäänkin painumaan v!ttuun.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
älä käytä semmosta sanaa jota et oo koskaan nähny, saati sitten koskettanu...
Ja tarkotin sitten tota vittu sanaa.
Googleta jos et tiedä fucking jonnesonni
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
On kirjota google hakuus että lataa lataa amnesia kokoversio
Ilmianna
Jaa
näyttäs tässäkin keskustelussa kaikki olevan semmosia jotka on perseraiskattu 5 vuotiaana... Vitun säälittävää oikeesti -.- GO Jonnet GO
Ilmianna
Jaa
Mä luulen et sulla ei oo ees visaa ja äiti ei suostu maksamaan omalla kortilla.
Ilmianna
Jaa
Aika kusipäitä kun kukaan ei kerro -.-
Ilmianna
Jaa
mikset osta? D:
Ilmianna
Jaa
Oon pelannu demon ja kokoversion läpi.
Ilmianna
Jaa
Mällinaama
Mursu
Ilmianna
Jaa

Vastaa alkuperäiseen viestiin

AMNESIA ILMAISEKSI!!!

onko kellään tietoa mistä voisi ladata tuon amnesian koko version ilmaiseksi? ja tietysti melko turvallisesti,ilman mitään viruksia!
demo minulta löytyy jo,mutta olisin kiitollinen jos joku kertoisi linkin mistä voi ladata tuon amnesian koko version ilmaiseksi!!
KIITOS JO ETUKÄTEEN JOS JOKU KERTOO :DD

5000 merkkiä jäljellä

Peruuta