Minkä järkkärirungon omistat?

mitä löytyy?

Pannaanpas galluppi pystyyn. Olisi mielenkiinoista tietää täällä harvalukuisena esiintyvien järjestelmäkameroiden omistajien kameramerkit. Jos löytyy useampaa merkkiä niin se merkki ja malli jolla kuvailet useimmin.

107

951

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nikonikonikon 3100

      Mikäs sulla on, ixus vai?

    • leicaton

      Mistäs sää sen tiedät, kuinka harvalukuisena? Mikä idea ? Varmaankin ne kaikki merkit ovat ilman kalluppejakin edustettuna. Ei niitä satoja merkkejä olekaan.

      • No tietäähän sen

        Sorvankylän Kiinalaismopokerhon arvostetut jäsenet kuvaavat Isin Canon Ixuksella,
        koska maailmassa ei ole muita kameroiden valmistajia kuin Canon.


      • mitä löytyy?
        No tietäähän sen kirjoitti:

        Sorvankylän Kiinalaismopokerhon arvostetut jäsenet kuvaavat Isin Canon Ixuksella,
        koska maailmassa ei ole muita kameroiden valmistajia kuin Canon.

        Idea on yksinkertainen ja se on se, että jokainen täällä joskus pyörivä kuvaaja saa ihan vapaasti mainostaa omaa merkkiään ja sitten lasketaan yhteen kunkin merkin ja mallin suosio. Itselläni on Nikon D90. Kauhean vähän täällä pyörii ihmisiä kun vastauksiakin on näin vähän. Tähän mennessä.


      • mitä löytyy? kirjoitti:

        Idea on yksinkertainen ja se on se, että jokainen täällä joskus pyörivä kuvaaja saa ihan vapaasti mainostaa omaa merkkiään ja sitten lasketaan yhteen kunkin merkin ja mallin suosio. Itselläni on Nikon D90. Kauhean vähän täällä pyörii ihmisiä kun vastauksiakin on näin vähän. Tähän mennessä.

        Et varmaan arvaa? millä räpsyttelen?


      • mitä löytyy?
        nikon_d90 kirjoitti:

        Et varmaan arvaa? millä räpsyttelen?

        Kyllä arvaan, ja arvaan myös että olet käynyt Rooman kirkoissa kuvaamassa kattokupolia ISO 1600 ja hiuksesi ovat jo harvenneet,mikä ei voi johtua ainakaan kameramerkistä, lisäksi omistat myös D300s kameran.


    • Nikon D90. Hyvä lähtökohta aloittelijalle. Ei sellaiselle joka ostaa kun on tarvii kalliin kameran että saa hyviä kuvia vaan sellaiselle jota kuvaus kiinnostaa ja tarvii työkalun kiinostuksen opetteluun ja harrastamiseen.

    • hassu kalluppi

      Tänään en ekuvannut millään merkillä ja mallilla.
      Enkä tiedä millä kuvaan eniten huomenna.

      ”Useimmin” olen kuvannut Nikon F2:lla

    • ei pysty

      Mä oon viel vaiheessa: "Mitä laitetaan"

      tällä hetkellä näyttää kallistuvan vaihtoehtoon: jätetään väliin

    • Käytössä joka päivä

      Nikon D300 .
      Vararunkona laukussa kulkee Nikon D300s.

    • Laita nyt malliksi ensin omasi tilastoihin!

      • AP

        Kuten ylläällä kerroin se on D90. Merkki jolla on tässä kallupissa selvä kaula muihin nähden tällä hetkellä.


    • Runko

      Nikon D7000

    • Canonisti minäkin

      Hasselblad 500C
      Canon 350D
      Canon 40D

      Aikaisemmin ollut mm. Canonin FTb, AE-1p ja AE-1.

    • ujhno

      Eihän sellaista voi kertoa, voivat vaikka nauraa.

      • voivat vaikka

        Porukan viisain joka ei halua lukea täältä, että ihan väärä amismarkettisuttukitti, osta ff.


    • rautaa sen olla pitä

      FE2

      • Canonisti minäkin

        Argh. En ole kateellinen - paljoa.


    • D3100

      Minun nikonostaasini käsittää yhden rungon, mallia "hinnat alkaen".

    • Canikon

      Juu täälläkin päin siitä vähän pihistettiin... D3100

    • Johnnymale

      Nikon D700.

      • Ppj0owdj

        Canon 600D
        Canon 400D
        Sony DSC-H10 (kätevä koko ja makro)


    • canonhuhhahhei

      EOS 600, RT, 1, 1Ds, 40D, 1DIV

    • Nikon D7000

      Nikon D7000

    • Nikoneja

      D40 ja D5100. En näe parempaa toistaiseksi tarpeellisena, mutta voisihan sitä lottovoiton saadessa vaikka D700/D800 runkoon päivittää.

    • Välineurheilua

      60D

      Vielä kun osaisi kuvata...

    • Kropilla mennään

      D7000

    • työtä2

      Canonia, 30D, 5D, 5Dmark2, filmirunkoja ei enää lasketa, ovat museohyllyllä

    • Minä kuljen

      Omia polkujani välittämättä Canonin ja Nikonin mahtavista mainoksista. Haluan
      vain hyviä kuvia, runkoni on Olympuksen E-5 ja hyviä kuvia saadakseni olen
      ostanut 5 kpl Pro-sarjan Zuikoja objektiiveiksi.

      • Kylläpäs Olyilijaa

        taas lapsettaa...


      • Minä kuljen
        Kylläpäs Olyilijaa kirjoitti:

        taas lapsettaa...

        Ai valokuausharrastus onkin lasten harrastustus. Kuvaile vaan sinä suuri ja etevä aikuinen omilla välineilläsi, mutta älä tule tänne turhaan rääpimään päätäsi.


      • Herkkähipiäisiä
        Minä kuljen kirjoitti:

        Ai valokuausharrastus onkin lasten harrastustus. Kuvaile vaan sinä suuri ja etevä aikuinen omilla välineilläsi, mutta älä tule tänne turhaan rääpimään päätäsi.

        ovat nuo Olyilijat, onhan se ennenkin huomattu. Ja tosiaan lapsellisen uhmakkaita, tuntuvat olevan sodassa koko maailman kanssa. Yleensä se on todiste epävarmuudesta kun pitää koettaa kovalla mölinällä ylläpitää 'statusta' ja siten viedä huomio epäolennaisiin asioihin. Mutta kyllä se esipuberteettinen uhmaikä jossain vaiheessa tasaantuu kun maailma hioo pahimmat nurkat käytöksestä, ja voihan se tehdä joskus ihan kipeääkin kun huomaa olleensa totaalisen väärässä. No, se on kasvamista kun ottaa opikseen virheistään. Olyilijoillahan se on vaan tehnyt loven lompakkoon ja itsetuntoon kun on p**kaa ostanut.


      • Minä kuljen
        Herkkähipiäisiä kirjoitti:

        ovat nuo Olyilijat, onhan se ennenkin huomattu. Ja tosiaan lapsellisen uhmakkaita, tuntuvat olevan sodassa koko maailman kanssa. Yleensä se on todiste epävarmuudesta kun pitää koettaa kovalla mölinällä ylläpitää 'statusta' ja siten viedä huomio epäolennaisiin asioihin. Mutta kyllä se esipuberteettinen uhmaikä jossain vaiheessa tasaantuu kun maailma hioo pahimmat nurkat käytöksestä, ja voihan se tehdä joskus ihan kipeääkin kun huomaa olleensa totaalisen väärässä. No, se on kasvamista kun ottaa opikseen virheistään. Olyilijoillahan se on vaan tehnyt loven lompakkoon ja itsetuntoon kun on p**kaa ostanut.

        Kappas vain, vakavasti mielenvammainen Herra Rah-Rah on taas täällä lässyttämässä, menehän jo muualle tekemään virheitä ja tekemään lovia
        tyhjään lompakkoosi, Äitisikö taas varasti lapsilisäsi ?


      • suttuja piisa

        Huh...oot sie kyllä aika hurja poika...alkoi ihan pelottamaan. Hui!


    • Linhoff 13 x18
      Nikon F3
      Nikon d700
      Panasonic G2

      Tässä varsinainen kuvaus kalustoni. Lisäksi joitain museo kameroita, joilla en kuvaa enää.

    • Nikon D300s

      -Nikon D300s n.12.000 otosta
      -Nikon D50 n. 30.000 otosta
      -Nikon D200 käytettävissä n. 4.000 otosta

      Filmipuolelta Topcon '3x led' ja Olympus joilla viimeksi ruutu valotettu viime vuostuhannella

    • Epeli ...

      Canon 5D Mark II

      Kuvausta harrastanut noin 30v.

    • 60+

      Nikon D90

    • Harmaantuva

      Vanhimmasta päästä:

      • Kodak Junior

      http://www.thecamerasite.net/03_Folder_Cameras/Images/Kodak-Junior.jpg
      Appiukkovainaan jäämistöä. Viime sodissammekin mukana ollut 6 × 9 -paljekamera! Ikää laitteella lienee n. 70 vuotta (appiukko täyttäisi tänä vuonna 90 vuotta jos eläisi).

      • Yashica B

      http://www.tlr-cameras.com/japanese/slides/Yashica B.jpg
      Kaksisilmäinen 6 × 6 peilikamera, ”kottaraispönttö”. Tällä kuvasin varmaan viimeksi vuonna 1969.

      • Regula III bk

      lähes kuten http://farm5.staticflickr.com/4140/4932735928_51cd44f2a2_b.jpg
      Appiukon jäämistöä tämäkin kinarikamera.

      • Voigtländer Vito CL

      http://www.designundphoto.de/bilder3/0281-voigtlaender-vito-cl.jpg
      Saatu joskus 1970/1980-lukujen vaihteen tienoilla. En ole ottanut tällä ainoatakaan otosta.

      Jossakin laatikoiden kätköissä kummittelee yksi suht' moderni automaattinen kinarikamera, jonka merkkiä ja mallia en muista. Vaimo kuvannut sillä viimeksi varmaan vuonna 2000.

      • Canon PowerShot S20

      http://a.img-dpreview.com/reviews/CanonS20/images/th_frontview.jpg
      Ensimmäinen digikamerani, ostettu toukokuussa 2000. Yhä kunnossa, mutta toiset akut jo vähän heikossa hapessa.

      • Vaimolta löytyy tuoreempi digipokkari, Canon Ixus 850 IS

      http://cdn0.afterdawn.fi/hardware/large/2511.jpg

      Filmikaudella minulla on ollut kaksi järjestelmäkameraa: Agfa Selectaflex ja Canon AE-1. Ne olen onnistunut hävittämään pois.

      http://www.tugboatlars.se/AgfaSelectaFlex302.jpg
      http://www.paradesquare.ca/canon_fd/1976_ae1.jpg

      Aktiivikäytössä minulla on nykyisin Nikon D3100. Järkkäreitä kai tässä ketjussa kysyttiin, ja tämä käynee sellaisesta?

    • löytyy 550d

      Viime vuonna hankittu Canon 550d. Seuraavaksi tulee nikon, että voi vertailla ihan itse kuvanlaatua :P

    • SimplyErkki

      Nikon D7000,D700,F601.F401,F60 ja D3100,D40

      Lasia näihin vaikka kuin.

    • itsellä on

      Agfa Brownie 6x9

    • nämä

      Leica M3 Summicron 50/2
      Olympus OM-2n Zuiko 50/1,8
      Hasselblad 500CM Planar 80

    • Vain parasta

      Kiev 60

    • Canon EOS 600 D

      Digi:
      Canon 600D
      Pentax Optio Waterproof digipokkari

      Filmi:
      Nikon F4,
      Nikon FM,
      Konica FS1 2 kpl
      Konica FT1
      Fujica STX-1n (rikki)
      Practica (annettu pois)

      Videokamerat vanhoja VHS 3 kpl

      Kaitafilmi super 8 jäljellä 1 kpl

      oheisroinaa edellisiin.

      Näistä voisi saada pienen museon OH:n nurkkaan ;-)

      • Canon EOS 600 D

        Digi videokamera 1 kpl
        (jäi pois luettelosta)
        ;-)


    • Vanha valokuva

      Minulla on isäni vanha kamera. Ilmeisesti Beijer-merkkinen. Siinä on sellainen hieno nahkainen objektiivin runko (haitari).

      Lisäksi on kamera jota täällä aina haukutaan, joten eipä siitä sen enempää.

    • heh, mulla on myös kamera jota täällä haukutaan :)

      • HAU hau

        Ai Canon 60D?


      • HAU hau kirjoitti:

        Ai Canon 60D?

        :D


    • 15+10

      Canon 450D
      Ixus 980 IS
      Powershot A620

      Filmi:
      Canon 500N
      Canon FTbn
      Olympus mju II
      Pentax-110

      Ensimmäinen kamera oli Praktica Super TL

    • Minulla

      Digi
      Samsung nx11

      Filmi
      Canon eos1000

    • nam

      Canon eos 1000d ja linssejä siihen, tod näk. enisviikolla myös 7d. Ja Konica EU-mini filmikamera :)

      • 50+

        Pentax k-5


    • mitä löytyi?

      Tulos alkaa olemaan selvillä joten tukkimiehen kirjanpidolla olen laskenut eniten mainintoja saaneet: Nikon D3100= 5 mainintaa. Nikon D90 sekä D7000= 4 mainintaa. Nikon D700 sekä Canon 600D= 3 mainintaa. Täten olen sangen hämmästynyt, olen nimittäin aina olettanut että Canonilla Suomi kuvaa, mutta otannan perusteella näyttääkin siltä että Nikonilla.

      • No mutta pitäähän

        sitä touhussa jotakin rotia olla.


    • Alex-

      Nikon F2 ja F3
      Canon EOS 1D MkIII

    • RB2

      Canon 20D, 30D, 5D ja 5D mk2.
      Kaikilla kuvataan lähes päivittäin

    • 50+

      Pentax K-x

      • 51+

        Sorry ylempi 50 . En ole siis sama kuin pari vastausta ylempämä, mutta kamera kuitenkin K-x.


    • ihan_ok

      Canon EOS 7D, 17-50, 60 macro ja 70-300
      Olympus Pen E-PL1, 14-42, 70-150

    • Vakavasti mielen

      Vammainen nim.merkki RAH-RAH ei omista minkäänlaista digijärkkäriä, mutta
      on mielestään maailman paras digijärkkäriasiantuntija ja maailman paras Olympus asiantuntija, rah-rah hänelle vaan, koska tämä veitikka uskaltaa tulla
      tänne kertomaan välineistään, joilla ne parhaat kuvat otetaan? Jos omistaa vain
      tuulenhuuhtoman takapuolen, niin ei kannattaisi paljon suutaan soittaa, täällä
      jossakin anonyyminä mokoma surkimus kuitenkin lymyää.

      • Ymmärrän tuskasi

        Omistat siis Olympuksen, mutta haluaisit oikean Canonin.


      • Vakavasti mielen
        Ymmärrän tuskasi kirjoitti:

        Omistat siis Olympuksen, mutta haluaisit oikean Canonin.

        Jos haluaisin jonkun Canonin, niin ostaisin sen, kyllä rahaa on,
        mutta pidän Olympuksesta enemmän, joka on paljon kätevämpi
        ja kuvienlaatukin varmasti riittävä.


      • Mites sitä rahaa
        Vakavasti mielen kirjoitti:

        Jos haluaisin jonkun Canonin, niin ostaisin sen, kyllä rahaa on,
        mutta pidän Olympuksesta enemmän, joka on paljon kätevämpi
        ja kuvienlaatukin varmasti riittävä.

        nyt yhtäkkiä onkin, vaikka äsken ei ollut kuin 'ilmastoitu perä' ????


      • Vakavasti mielen
        Mites sitä rahaa kirjoitti:

        nyt yhtäkkiä onkin, vaikka äsken ei ollut kuin 'ilmastoitu perä' ????

        Minä en omista tuulenhuuhtomaa perää, vaan SUURMESTARI RAH-RAH, miksi
        sekoitat minut köyhiin suunsoittaajiin? Oletko taas joku aivoton pelle, vai oikein
        itse SUURMESTARI RAH-RAH?


      • Todentotta, olet
        Vakavasti mielen kirjoitti:

        Minä en omista tuulenhuuhtomaa perää, vaan SUURMESTARI RAH-RAH, miksi
        sekoitat minut köyhiin suunsoittaajiin? Oletko taas joku aivoton pelle, vai oikein
        itse SUURMESTARI RAH-RAH?

        sitten köyhääkin köyhempi, jos et omista edes sitä tuulenhuutomaa ahteria.
        RAH-RAHillakin on sentään se.


      • Vakavasti mielen
        Todentotta, olet kirjoitti:

        sitten köyhääkin köyhempi, jos et omista edes sitä tuulenhuutomaa ahteria.
        RAH-RAHillakin on sentään se.

        Siis sinäkin olet aivoton pelle, oletko oikein käynyt tarkistamassa tilini saldon? Vai oletko taas se tämän palstan
        SUURMESTARI itse RAH-RAH? Peräilmaa päällesi päästää
        mä taidan.


      • Minkähän takia
        Vakavasti mielen kirjoitti:

        Siis sinäkin olet aivoton pelle, oletko oikein käynyt tarkistamassa tilini saldon? Vai oletko taas se tämän palstan
        SUURMESTARI itse RAH-RAH? Peräilmaa päällesi päästää
        mä taidan.

        Olympuksen omistaminen tekee ihmisistä tolloja ja moukkia?


      • Vakavasti mielen
        Minkähän takia kirjoitti:

        Olympuksen omistaminen tekee ihmisistä tolloja ja moukkia?

        Ovatko alaikäiset Canonin Ixus asiantuntijat, mielestäsi jotenkin
        parempia? Jos kerran keskustellaan digijärkkäreillä kuvaamisesta, niin sopisi heittää kehiin myös faktaa, eikä vain
        lässyttää turhia. Nimimerkki RAH-RAH on ollut täällä usein se
        suurin häirikkö, mitä Olympuksiin tulee. Ehkä olen tollo ja moukka, mutta ei syytä huoleen, en tule enää ilahduttamaan
        teitä mielipiteilläni tälle palstalle, harrastan valokuvausta edelleen omissa oloissani, joten te huippuosaajat saatte
        rauhassa kehua tosihyviä välineitänne.


      • Olisikohan sinulla
        Vakavasti mielen kirjoitti:

        Ovatko alaikäiset Canonin Ixus asiantuntijat, mielestäsi jotenkin
        parempia? Jos kerran keskustellaan digijärkkäreillä kuvaamisesta, niin sopisi heittää kehiin myös faktaa, eikä vain
        lässyttää turhia. Nimimerkki RAH-RAH on ollut täällä usein se
        suurin häirikkö, mitä Olympuksiin tulee. Ehkä olen tollo ja moukka, mutta ei syytä huoleen, en tule enää ilahduttamaan
        teitä mielipiteilläni tälle palstalle, harrastan valokuvausta edelleen omissa oloissani, joten te huippuosaajat saatte
        rauhassa kehua tosihyviä välineitänne.

        tosiasiassa varaa edes siihen Ixukseen. Epäilen.


      • Vakavasti mielen
        Olisikohan sinulla kirjoitti:

        tosiasiassa varaa edes siihen Ixukseen. Epäilen.

        Jaa`a , siinähän sinulla on tosiasiassa varaa epäillä.


      • Niinpä niin
        Vakavasti mielen kirjoitti:

        Jaa`a , siinähän sinulla on tosiasiassa varaa epäillä.

        Ei taida olla varaa.


      • RÖH, RÖH
        Niinpä niin kirjoitti:

        Ei taida olla varaa.

        Joo. Varmasti kaikki käteisvarat tuolta (helposti tunnistettavalta) äksyilijältä mennyt ölympyksen 4/3 järjestelmään, ja nyt sitten kirvelee, kun merkki on lopettanut kys. peilillisten runkojen kehittelyn. C/N oli jo ennestään kaukana edellä, ja nyt jopa Pentax, ja Sony painuu ohi vasemmalta, ja oikealta. Ja sekös kyrsii lopulta eniten, ettei tuo oma kultainen merkki saa luotua edes kunnolla toimivaa adapteria 4/3 optiikoiden ja merkin nykyisien micro 4/3 runkojen välille (4/3 optiikoiden tarkennus sahaa niissä eteen ja taakse, kuin nuoren miehen ''se'', ''jossakin''). Jo parikin muodollista heikkoa yritystä takana, vaan eipä taida olla suurta halua. Mutta onhan se toki aina parempaa businesta myydä kokonaan uudet optiikat tuohon nykyiseen micro 4/3:een, ja varsinkin kun koko Olympus yrityksenä seisoo parhaillaan kuilin partaalla (melkoisissa taloudellisissa vaikeukissa, ja huhujen mukaan sekaantunut jopa Japaninin Yakuzaan).


    • aito järkkäri.,...

      Kaikille muille näkyy kelpaavan nuo "marketti kamerat" , no, itselle tuli hommattua Pentax 645D, ja täytyy sanoa että kehtaa kuvia näyttää kavereille joilla on kamerat laatua Canon ja jotakin kirjaimia ja numeroita perään, ja kyllä heillä suut loksahtaa melkein niveliltään kun näytän kuviani. No, en halua itseäni kehua, mutta jos haluaa omistaa aidon järjestelmä kameran, voisi samalla hieman miettiä laatuun satsaamista.

      • Vai että oikein ihka

        aito Tampax-kamera?
        Akkojen leluja...


    • Prominent

      Olen tullut oikein hyvin toimeen Canon 1D Mark 4 rungolla.

    • saunalautta

      Sony NEX-3. Lisäksi leegio käsitarkenteisia Rokkor- objektiiveja.

      • Prominent

        Itselläni on museohyllyssä Minolta SRT 303 ja 35, 50, 135 milliset erittäin hyvälaatuiset ja valovoimaiset Rokkor obiskat.
        Älä ikinä myy niitä, Osakan Leicaa ei enää valmisteta!


    • Nikon D300

      Sillä on pärjäilty.

    • naikonisti

      Nikon D800 tietty

      • jaa että?

        He he. Palataan asiaan joskus keväällä, tai alkukesästä. Näyttää tuonkin rungon tulo markkinoille kestävän ikuisuuden.


      • Valokuvasta näkee
        jaa että? kirjoitti:

        He he. Palataan asiaan joskus keväällä, tai alkukesästä. Näyttää tuonkin rungon tulo markkinoille kestävän ikuisuuden.

        Eikö olekkin outoa et nyt kun toi D800 on saatavilla "etukäteistilauksena" Suomessa
        kameraliikkeissä niin ei sen numeroilla olevat arvot ole erityisen järkyttäviä kun
        kattoo vaikkapa sarjakuvausnopeuksia mutta veikkaan et kompa on siinä et
        se ottaa neljä terävää täysin tarkkaa kuvaa per sekuntti toisin kuten monet muut?
        Elkää tuijotelko mainosten lukuarvoja vaa kattelkaa valokuvia..
        Kiitoksia ja Anteeksi häiriö.


      • hiviä ja pikkukiviä
        Valokuvasta näkee kirjoitti:

        Eikö olekkin outoa et nyt kun toi D800 on saatavilla "etukäteistilauksena" Suomessa
        kameraliikkeissä niin ei sen numeroilla olevat arvot ole erityisen järkyttäviä kun
        kattoo vaikkapa sarjakuvausnopeuksia mutta veikkaan et kompa on siinä et
        se ottaa neljä terävää täysin tarkkaa kuvaa per sekuntti toisin kuten monet muut?
        Elkää tuijotelko mainosten lukuarvoja vaa kattelkaa valokuvia..
        Kiitoksia ja Anteeksi häiriö.

        Toi D800 onkin hifistelejiöitä varten. Harva valokuvauksen harrastaja tarvitsee moisia pikselimääriä. Toinen turha ostos tulee olemaan Canonin markku kolmonen, joka vanhaan markkuun verrattuna ei tuo mitään uutta, kuin ehkä salamavalokuvaajille stutio-olosuhteisiin.


    • noilla noin

      Olyn e510:llä tulee vielä enemmän kuvattua tällä hetkellä. Vaihtuu tuohon nikoniin, kun sen näppäimet alkavat löytyä ja kamera käydä tutummaksi.

    • Wagner

      Sony A-900, Carl Zeiss Vario-Sonnar T*16-35 F2,8 ZA SSM, Minolta 50mm/F1,4 RS, Carl Zeiss Vario-Sonnar T* 24-70 F2.8 ZA SSM , Sony 70-200mm/F2,8 G, Minolta 400mm/F4,5 APO G, Sony 1,4 TC APO, Benbo MK2 kuulapolvi Uniloc, Uniloc monopod lättäjalka, Wimberley kiikku

    • Eka oli Agfa

      Minulla on 2 mp kennolla oleva kännykkäkamera, ei muita.
      Kun tarvitsen parempaa niin käytän työnantajan romppeita joita on jokunen kotonakin.

      • Noita vehkeitä

        Myydään 3,5€ kilo, minä en ottaisi ilmaisinkaan.


    • Canonisti minäkin

      Hasselblad 500C muutaman kerran vuodessa 3 - 10 rullaa/v
      Fuji X Pro1 viikoittain
      Canon 40D ei omassa käytössä (lapsilla käytössä)

    • D7000:lla kuvaava

      Taisi tulla sanotuksi jo. Nikonilla siis mennään.

    • Brand new Nikon

      D5100. Museoituna on myös filmijärkkäri Konica TX-1 tms. En jaksa nyt tsekata tuota mallimerkintää...

    • D300 ja D300s

      Näillä mennään kauan.

    • c5d

      Voightländer, hieno 50-lukulainen, kesä amerikassa v .1973
      Canon AE-1, eka oma, ehkä v. 1977
      Canon FTb-1, manuaali - olis pitänyt jättää tähän
      Canon F1, manuaali - 1979/80 - 2006
      Canon F1 New, sivistynyt - v. 1983 - 2006
      Canonin joku digipokkari 3,2 Mp, hinta n. 430 €. v. 2003
      perintönä Hasselbland 500C ja pari putkea, luovutin pois
      EOS 30D, takaisin kuvaamisen pariin 2006
      EOS 5D, täyskenno v. 2007
      EOS 5D-III, 2012 - WOW

    • ...

      Pentax k-30 ja 18-55 kitti linssi. Lisäksi hommasin käytetyn 50mm 1.7 manuaalilasin
      Vara ja lintukamerana toimii canon sx 30hs

      • Puna-Vikki

        Ljubitel 2 ja Smena


      • Любитель minäkin
        Puna-Vikki kirjoitti:

        Ljubitel 2 ja Smena

        Kysymys kuului: "minkä JÄRKKÄRIRUNGON omistat?"

        Oletko onnistunut hankkimaan laajankin objektiivivalikoiman noihin Любитель 2- ja Смена-kameroihisi?


      • Ai-S
        Любитель minäkin kirjoitti:

        Kysymys kuului: "minkä JÄRKKÄRIRUNGON omistat?"

        Oletko onnistunut hankkimaan laajankin objektiivivalikoiman noihin Любитель 2- ja Смена-kameroihisi?

        Nikon FM2n.


    • Kogaku

      Onhan noita:

      Digit: Nikon D4, D3, D700, D2x, D40
      Filkat: Nikon F, F2, F4, F5, FM

      Optiikkaa pari repullista 14-600mm

    • Qwerty-x

      -D700
      -D300s
      -(D200)
      -D50

    • Jukka1975

      -Canon EOS 1Ds
      -Canon EOS 550D

    • K-5II

      Pentax K-m 18-50 ja 50-200 objektiivit, Canon Powershot S 100 ja Diana F filmikamera vaihdettavilla objektiiveilla.
      Vielä kirpputorilöytö Yashica 6X6 jossa jo mv-filmi sisällä mutta yhtään kuvaa ei vielä ole otettu.

      • varmaan nyt oly

        Canon 450D
        Canon 50D
        Canon 5D Mk II


    • Tässä omani
    • Nikonipa
    • D200

      D200,
      D800
      Konica T4

    • MököMake

      Pentax K-30, ostin juuri
      vanhempana mallina Pentax K10D
      kasa optiikkaa

      Pokkarina parempi Fujifilm ja joku Nikonin halpismalli
      Lisäksi Samsung Galaxy S III kulkee aina mukana joten sillä tulee räpsittyä

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      52
      2794
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      517
      2634
    3. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      48
      1835
    4. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      32
      1767
    5. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      117
      1723
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      301
      1659
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      9
      1272
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      84
      1101
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      22
      1072
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      54
      1067
    Aihe