Iso kaljamaha

kysymys naisille

Moi! Olen aikuinen mies, jolla on Iso Kaljamaha.
Olen Mahastani hyvin ylpeä, sen rakentaminen ei ole käynyt käden käänteessä, paljon on olutta juotu ja roskaruokaa syöty, että tähän on päästy.

Mutta vaivan palkaksi saan paljon huomiota, varsinkin naisilta, mihin sitten ikinä menenkin.
Kysyisin nyt, miten saisin minussa -tai mahassani, jos tarkkoja ollaan -roikkuvat nuoret naiset irti itsestäni. He eivät vain kiinnosta.

Mikä siis tepsii näihin nuoriin naisiin, jotka kai alitajuisesti kokevat isomahaisen miehen olevan turvallinen(olisiko heidän isänsä ollut myös mahakas?)?

Mikä on se logiikka, jota tässä siis tarvitaan, sillä laihduttamaan en varmasti rupea.

19

2907

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sinä

      alat nauttia olostasi ja keräilet kainaloosi miellyttävimmät pimut tai sitten jätät viikoksi peseytymättä. Muista, ettet missään nimessä saa käyttää deodoranttia, ainakaan rexonaa.. Kyllähän alkaa helpottamaan ;-)

      • Alkumies

        Kyllä Rexona pitää naiset loitolla. (ne kalliimmat ja hienommat aineet eivät toimi yhtä hyvin). Rexonaa nimenomaan mainostettiinkin näin: "Aina löytyy tilaa kun käytät Rexonaa."

        Ota siis sinä vapaa pohjoisen mies Rexonaa; se pitää naiset loitolla. Toimii myös drinkkien kerjääjiin.


    • munakas

      nyt vaan miehet näyttäs vastaavan sinun kysymykseesi. Mutta annan kommentin kumminkin.
      Syitä näyttäs olevan paljonkin,siihen että mahakkaat ovat suosittuja.
      1. Naisen ei itse tarvitse olla hoikassa kunnossa. Ei tarvitse ajatella omia linjoja.
      2. Mahakas ei luultavasti pihtaile ruokaostoksilla.
      3. Naiset (useimmat) tykkäävät isoista miehistä, oli ne sitten mahakkaita tai pitkiä.
      4. He luulevat että elintaso ,varallisuus on suhteessa mahankokoon.
      Siispä jos haluaa välttyä Naisten huomiolta, pysy hoikkana.

      • Timppa

        Mulla on iso maha, lähinnä kyllä enemmän ruoasta kuin kaljasta koska tykkään kokkailla. Mutta eipä eipä naiset kyllä hirveästi jonota päästäkseni seuraani, toisaalta ainoastaan yksi nainen on huomauttanut mahastani koko elämäni aikana.

        Kuitenkin naiset (käsittääkseni) haaveilevat atleettisesta ja lihaksikkaasta miehestä. Loppupeleissä ei kuitenkaan näytä pyöreähköllä kalliilla hankitulla mahalla olevan merkitystä...

        Mikäs naisen logiikka se sitten on, että kuitenkin jos suututaan niin sitten ruvetaan haukkumaan sitä mahaakin? Ja silloin se on aina kaljamaha vaikka olisi absolutisti... ;o)


      • Manu

        Naiseksi sinulla on kyllä aika miehinen nimimerkki... luottaako voiko tuommoisiin ollenkaan?


      • munakas
        Manu kirjoitti:

        Naiseksi sinulla on kyllä aika miehinen nimimerkki... luottaako voiko tuommoisiin ollenkaan?

        Hieman epäselvästi ilmaisin sukupuoleni, valittelin vaan kun ei naiset anna kysyjälle kommenttia ,vaan me miehet. Onneksi tuo nimimerkki ilmaisi puoleni.
        Niin vielä tuohon edelliseen. Siksihän ne Naiset tykkää mahakkaista ,että olisi joku valittamisen aihe kun sen aika koittaa. On syy mihin tarttua.


      • nainen79
        munakas kirjoitti:

        Hieman epäselvästi ilmaisin sukupuoleni, valittelin vaan kun ei naiset anna kysyjälle kommenttia ,vaan me miehet. Onneksi tuo nimimerkki ilmaisi puoleni.
        Niin vielä tuohon edelliseen. Siksihän ne Naiset tykkää mahakkaista ,että olisi joku valittamisen aihe kun sen aika koittaa. On syy mihin tarttua.

        Isokokoinen/vatsakas mies on turvallisen oloinen...
        Itse olen hoikka naisellinen nainen ja vaikka minulla on pitkä vatsakas miesystävä, en kyllä päästäisi itseäni rupsahtamaan...
        Jospa se vatsa on siemenjohtimia täynnä?;)Että kai se vatsakas mies on sitten seksikäs "isukki"-tyyppi..sellainen jonka kanssa ajattelee perustavansa perheen.
        Ja eihän se maha ole se mitä katsotaan pelkästään, voihan olla että alkuperäisellä kirjoittajalla on näköä, kokoa, luonnetta, karismaa jne. Monista miehistä tulee paljon miehekkäämpiä, kun saavat muutaman liikakilon!


      • munakas
        nainen79 kirjoitti:

        Isokokoinen/vatsakas mies on turvallisen oloinen...
        Itse olen hoikka naisellinen nainen ja vaikka minulla on pitkä vatsakas miesystävä, en kyllä päästäisi itseäni rupsahtamaan...
        Jospa se vatsa on siemenjohtimia täynnä?;)Että kai se vatsakas mies on sitten seksikäs "isukki"-tyyppi..sellainen jonka kanssa ajattelee perustavansa perheen.
        Ja eihän se maha ole se mitä katsotaan pelkästään, voihan olla että alkuperäisellä kirjoittajalla on näköä, kokoa, luonnetta, karismaa jne. Monista miehistä tulee paljon miehekkäämpiä, kun saavat muutaman liikakilon!

        hyviä perusteluja tulikin, ja oikealta sukupuolelta ajatellen keskustelunaloittajaa.
        Mutta sinulle nainen79, ootas vaan kun se riita alkaa. Tuleeko koskaan sellaista kommenttia, menepäs sinäkin siitä lenkille ja oo vaiti. En mitenkään väheksy sitä että naiset tykkäävät vatsakkaista,nyt haettiinkin syitä ja seuraamuksia miksi. Tosin itse kyllä mieluummin pysyn hoikkana,vaikka sitten yksinäisyyden kustannuksella.


      • nainen79
        munakas kirjoitti:

        hyviä perusteluja tulikin, ja oikealta sukupuolelta ajatellen keskustelunaloittajaa.
        Mutta sinulle nainen79, ootas vaan kun se riita alkaa. Tuleeko koskaan sellaista kommenttia, menepäs sinäkin siitä lenkille ja oo vaiti. En mitenkään väheksy sitä että naiset tykkäävät vatsakkaista,nyt haettiinkin syitä ja seuraamuksia miksi. Tosin itse kyllä mieluummin pysyn hoikkana,vaikka sitten yksinäisyyden kustannuksella.

        Vaikka olenkin nuori vielä, osaan kyllä olla tahdikas. En ikinä menisi arvostelemaan kenenkään ulkonäköä edes riitatilanteessa, varsinkaan oman mieheni!
        Mutta, toisaalta voi olla, etten ole tyypillinen suomalainen nainen, joka nalkuttaa kokoajan joka asiasta;)Harvemmin meillä kotona mitään riitoja on, meillä kunnioitetaan toista.
        Jos tulee tappelu, silloin puhutaan asiasta, eikä mistään tyyliin "kun sinä et 2 vuotta sitten kuorinut niitä perunoita kun minä pyysin...niin ja tosiaan en tykännyt yhtään kun toissaviikolla sun exä soitti sulle...blaa blaa blaa"


      • N25
        Timppa kirjoitti:

        Mulla on iso maha, lähinnä kyllä enemmän ruoasta kuin kaljasta koska tykkään kokkailla. Mutta eipä eipä naiset kyllä hirveästi jonota päästäkseni seuraani, toisaalta ainoastaan yksi nainen on huomauttanut mahastani koko elämäni aikana.

        Kuitenkin naiset (käsittääkseni) haaveilevat atleettisesta ja lihaksikkaasta miehestä. Loppupeleissä ei kuitenkaan näytä pyöreähköllä kalliilla hankitulla mahalla olevan merkitystä...

        Mikäs naisen logiikka se sitten on, että kuitenkin jos suututaan niin sitten ruvetaan haukkumaan sitä mahaakin? Ja silloin se on aina kaljamaha vaikka olisi absolutisti... ;o)

        Minusta iiiiso maha on hyvin vastenmielinen. Niin miehillä kuin naisillakin (hämmentävää, että nykyään NUORILLA, alle parikymppisilläkin tyttölapsilla voi olla iso läskimaha- tosi pahan näköistä). Sen sijaan pieni kumpu miehellä on ihan ookoo, eihän tuo omakaan massu mikään sikspäkki ole, mutta ei kyllä voi sanoa, että läskikään.


      • N25
        munakas kirjoitti:

        Hieman epäselvästi ilmaisin sukupuoleni, valittelin vaan kun ei naiset anna kysyjälle kommenttia ,vaan me miehet. Onneksi tuo nimimerkki ilmaisi puoleni.
        Niin vielä tuohon edelliseen. Siksihän ne Naiset tykkää mahakkaista ,että olisi joku valittamisen aihe kun sen aika koittaa. On syy mihin tarttua.

        Ei sitä kukaan etsi rinnalleen ihmistä, jossa olis joku vika johon tarttua "kun aika koittaa". Päinvastoin, jokainen haluaa omissa silmissään täydellisen ihmisen (joskin sisäinen kauneus voi viedä huomion pois ulkoisesta puutteellisuudesta).
        Aivan älyttömiä kommentteja teillä... lihavilla miehillä.


      • just juu
        Timppa kirjoitti:

        Mulla on iso maha, lähinnä kyllä enemmän ruoasta kuin kaljasta koska tykkään kokkailla. Mutta eipä eipä naiset kyllä hirveästi jonota päästäkseni seuraani, toisaalta ainoastaan yksi nainen on huomauttanut mahastani koko elämäni aikana.

        Kuitenkin naiset (käsittääkseni) haaveilevat atleettisesta ja lihaksikkaasta miehestä. Loppupeleissä ei kuitenkaan näytä pyöreähköllä kalliilla hankitulla mahalla olevan merkitystä...

        Mikäs naisen logiikka se sitten on, että kuitenkin jos suututaan niin sitten ruvetaan haukkumaan sitä mahaakin? Ja silloin se on aina kaljamaha vaikka olisi absolutisti... ;o)

        no sehän olikin pelkkä provo, ei naiset juokse läskien ukkojen perässä, kaikkee uskot.


    • Voihan mahava!!

      Vai että roikkuuvat sinussa, en ymmärrä?? Minun kaverilla on kans jonkun verran mahaa ja siinä on ikäväpuoli se että se tärkein työväline jää mahan alle. Eikä siitä oikein ole mitään hyötyä.Kun muutenkaan ei koolla pilattu!!!

    • Daiju

      oon ihmetellyt.Muija kokoajan vittuilee tosta,ja eihän se kaunis oo.Ja muutenkin mahankasvamisen myötä on toi suhdetoiminta vastakkaiseen sukupuoleen vähän lopahtanut.Tästäkin auotaan päätä.Mut kun nyt olen ollut yksin viihteellä pari kertaa,naiset kummasti kiinnostuneet "vaatimattomasta persoonastani".Ja mullahan kaljalla ollessa kiinnostaa vain kalja,ei mikään muu.Onhan tää vähän ihmeellistä,nuorempana,eli neljä vuotta sitten oli hoikka ja kiintee ja seuraa sai välissä hakea kivärillä.Ja pituus oli 191 ja paino n.120-130,lähinnä keskivartalossa.Märkä uni nykyään Karhun mäyräkoira ja Wilhelmin "Big juice" makkarapaketti.Naiset(nainen) ovat vaan ikävä velvollisuus.

    • aprillipäivä

      Hei älä nyt tollasia satuja ala täällä kirjoittamaan, varmaan nyt naureskelet kun luulet että jotkut todella uskoo sun juttus..hah ja hah.

      • Höpö höpö

        Äläpäs väheksy siskoseni, sillä minulla on ensikäden tietoa asiasta. Minulla on ystävä jonka kanssa kanssa olimme viime kesänä suunnilleen saman kokoisia (minä 190/108 ja hän 187/100 ?) ja meillä kävi yöelämässä sanotaanko vaihteleva, mutta säännöllinen "tuuri". Sitten havahduin olevani paksussa kunnossa ja päätin laihduttaa nykyiseen 80 kiloon. Tämä oli näköjään vikatikki. Kaverini ei nimittäin laihduttanut vaan on kerännyt jopa lisää painoa ja nykyisellään hän kerää sitten koko "potin". Minä jään ilman. Ruipelo-minä ei enää näköjään sytytä.

        OK - tiedän, että tämä paino on hiukka Auschwitz-tyyliä, mutta tämä onkin vain osa tällaista henkilökohtaista uudistumisprosessia. Tavoite onkin nostella hiukka voimaa hihoihin ja tuollainen 85 voisi olla "tärppi". (Kaikkea paskaa sitä ihminen joutuukin tekemään saadakseen naisseuraa. ;-))


      • Höpötär
        Höpö höpö kirjoitti:

        Äläpäs väheksy siskoseni, sillä minulla on ensikäden tietoa asiasta. Minulla on ystävä jonka kanssa kanssa olimme viime kesänä suunnilleen saman kokoisia (minä 190/108 ja hän 187/100 ?) ja meillä kävi yöelämässä sanotaanko vaihteleva, mutta säännöllinen "tuuri". Sitten havahduin olevani paksussa kunnossa ja päätin laihduttaa nykyiseen 80 kiloon. Tämä oli näköjään vikatikki. Kaverini ei nimittäin laihduttanut vaan on kerännyt jopa lisää painoa ja nykyisellään hän kerää sitten koko "potin". Minä jään ilman. Ruipelo-minä ei enää näköjään sytytä.

        OK - tiedän, että tämä paino on hiukka Auschwitz-tyyliä, mutta tämä onkin vain osa tällaista henkilökohtaista uudistumisprosessia. Tavoite onkin nostella hiukka voimaa hihoihin ja tuollainen 85 voisi olla "tärppi". (Kaikkea paskaa sitä ihminen joutuukin tekemään saadakseen naisseuraa. ;-))

        Siis tämä herra I kertoi ISOSTA kaljamahasta. Sinähän olit ihan miltei ihannemitassa 108 kiloinesi verrattuna pituuteesi. Iso mies on ihana, mutta paskamahat ei. Ja ottaen huomioon, miten kaljamaha juttunsa kirjoitti, tosi provosoivasti, en usko juttua siksikään.


    • nainen82

      Mä ainakin kierrän miehet joilla on kaljamaha kaukaa. Ällöttävää. Mun isä on aina ollut hyvässä kunnossa ja kaljalla ja roskaruoalla ei lapsiakaan kasvatettu.
      Älä luule itsestäsi liikoja, mä en ottais sulta edes ilmasta drinksua.

      • !!!!!!!

        Joo iästäs voi jo arvata vastaukses mutta ootahan kun ikä alkaa painaa ja liha roikkumaan :D

        Ja samanhan nyt voi sanoa kenellevaan että älä luule itsestäs liikoja joku voi sanoa sulle noin kun rupee ne paikat roikkumaan että ei ehkä kannata otta niin negatiiviseti tollasia asioita
        vai ootko sä niitä tyttöjä jotka käy rasvaimussa vielä mummonakin se se vasta säälittäävää onkin kun yritetään näyttää joltain muualta mitä on eli tässä tapauksessa nuorelta.

        mutta kaljamahaset miehethän kiertää tollaset tytöt kaukaa ne kyllä erottavat nirppanokat kunnon tytöistä :D


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6579
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4243
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      270
      2647
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2040
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1558
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1407
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1111
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1107
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1066
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1031
    Aihe