Beyblade

the_galaxy_pegasus

Eli siis täällä voi keskustella ja kysyä ihmisiltä Beybladesta (niin uusista jaksoista (joissa Gingka) ja vanhoista (joissa Tyson) _ ) Eli tämä olisi supistettu keskustelualue Beybladelle. Voi puhua myös peleistä ja myös kaikesta muustakin Beybladeen liittyvästä. Täällä voi myös sopia esim. Beyblade-tapaamiset, jne...
Kaikki jotka liittyy Beybladeen, ei ole trollaamista paitsi esim. tällaiset kommentit kuten : "Beyblade pois ! jne...". Ne kommentit ihan kiusallani laitan miinuspuolelle.

Itselläni on nämä kiekot :

2 x Galaxy Pegasus

Veljelläni taas on :

joku Lacerta, en muista...

Joskus voisin perustaa Beyblade-aiheiset sivutkin joista tulee sitten tänne töpöön. Jos haluatte keskustella Beybladesta. Älkää vaivautuko tekemään omaa topicia vaan puhukaa siitä täällä. Tänne voi kaiken lisäksi ilmoittaa uusista kausista, jne...

84

4071

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • the_galaxy_pegasus

      Beyblade-uutiskatsaus :

      On huhuttu että olisi tulossa seitsemäs kausi Beybladelle. Tässä ois video :

      http://www.youtube.com/watch?v=Z0GmTSe6zMw

      Se seitsemäs kausi tulisi uusien tietojen mukaan Japaniin kevään aikana. Suomeen se tulee aika varmaan ensi vuonna.

    • Beybladefanittaja

      Hyvä juttu että on tulossa viel 14.kausi

    • Beybladefanittaja

      Taisiis 7.kausi :)

    • Kyselijä543

      No kysyisin sitä että minkä nimine se 7.tuotantokausi o.

      • Vastailija123

        Miksi kysyt tyhmiä kun sen näki videosta mutta näillä näkymin se olisi Zero-G.


    • WBBA-Mies

      Onko ketään joka pelaa Beybladea Suomessa ?

      • Akita99

        Mä pelaan, olen 13.v tyttö ja olen kierrellyt kavereiden kanssa eri kouluissa täällä etelä suomessa. minulla on kiekot lion ja wolfi. Ottelen wolfilla ja monia voittojakin on tullut.


      • ShadowAries

        minä pelaan:) itelläni on seuraavat kiekot:
        -Thunder Libra
        -Cyber Pegasus
        -Torch Aries


      • ShadowAries

        Ja pelaan Torch Ariesilla


      • Akita99
        Akita99 kirjoitti:

        Mä pelaan, olen 13.v tyttö ja olen kierrellyt kavereiden kanssa eri kouluissa täällä etelä suomessa. minulla on kiekot lion ja wolfi. Ottelen wolfilla ja monia voittojakin on tullut.

        anteeksi, siis minulla on kiekot: rock leone ja dark wolf ja yks tuntematon?. ottelu kiekkoni vaihtelee dark wolfista rock leoneen;)


      • Ykkösbleidaaja

        Kyllä löytyy suomessa pelaavia.


      • PerunaPvP

        Onhan niitä! Itsekkin pelaan beybladea kun kiinnostaa.


      • pööööööööööööööööööööööö

        moi oon 11v poika mulla on jonkun verran beybladeja ja lemppari on nemesis ja asun turussa


    • help

      Osaisikohan täällä joku neuvoa? Jokin aika sitten kaupassa myytiin beyblade lehteä...nyt sitä ei löydy mistään...mikä on tämän lehden kustanja ja saako sitä enää mistään?

    • helper3

      en ainakaan tiedä että olisi.

    • Dragon Claw

      Onko tietoa kiekoista jossain sivustolla?

      • !!!

        Stamina tyyppiset kiekot ovat parhaita!


    • Dragon Claw

      Koska olen hankkimassa itselleni kiekkoa.

    • Dragon Claw

      Voisiko joku kertoa mistä saisi kiekkoja?

      • Akita99

        Kiekkoja voi tilata nettisivultaa. lekmer.fi ja kiekkoja voi ostaa BR-lelukaupoista tai TOYS "R" Us kaupoista;)


    • aulikas

      Moi

    • kyoya99

      seiska kausi on beyblade zero g ja siitä on jo jaksoja netissä neljääntoista asti, oon kattonut ne. Ihan hyviä. Siinä on myös Madoka, Zubasa ja Benkei isoina ja Madokalla on tytär. Siinä näytetään myös vilaukseltaan Ginga.

    • Dragon Claw

      Kiitos,että joku vastasi kysymykseeni,koska pidän beybladistä paljon.
      Olen ihastunut yhteen Beyblade hahmoista,mutta en voi kertoa nimeä,koska en ole
      hänen arvoisensa.

    • MangaBoy

      Itsekin pidän kovasti Beybleideistä. Joku voisi ajatella, että olen jo hiukan liian vanha bleidaamaan, mutta kai ihmisellä saa yksi pahe olla : ). Siskon kanssa meillä on melko vaikuttava kokoelma:

      Bakushin Susanow
      Nightmare Rex
      Hades Kerbecs
      Thermal Lacerta
      Earth Virgo
      Galaxy Pegasus
      Fury Capricorn
      Rock Zurafa
      Counter Leone
      Burn Fireblaze
      Gravity Destroyer
      Poison Zurafa

      Pelikiekkoina siskoni käyttää Destroyeria, ja minä eniten Kerbecsiä ja Virgoa. Lisäksi minä vaihtelen usein osia, ja olen keksinyt pari aika voittamatonta yhdistelmää. Nykyistä TV-sarjaakin seuraan ahkerasti. Suosikkihahmoni on Tsubasa.

    • Dragon Claw

      Minulla on L-Drago ja treenaan sen kanssa ahkerasti.

      • Anonyymi

        Onko sinulla lightning l drago vai on sinulla meteo l drago tai l drago destructor minulla kaikki


    • Hiwatari
    • Ryuga Kishatu

      Seuraavaks pitäis alkaa Metal Fury, ja niitä alkuperäsiä Metal Furyn kiekkoja ei saa Suomesta=(. Mutta Japanista saa tilattua halvalla niitä=).
      Ite olen rakastunut Ryugaan.... Onko kukaan nähny/tietää tuleeko vai onko jo tullut Metal Fusion?
      Ite metsästän kaupoissa Lighting L-dragoa, joka alkaa olla jo aika harvinainen. Mä inhoon beybladessa Ragoa! Jakso 164 Metal Fight on siihen syynä.
      Mun lempi kiekot on kaikki L-dragot, Big Bang Pegasis, Diablo Nemesis ja Basalt Horagium.(Twisted Tempo)
      Zero-G pitäis tulla vasta Metal Furyn jälkeen.
      Ja mä oon 11v. tyttö joka on hulluna beybladeen ja tietää niistä paljon.

      • Dragonempress12.v

        Onko ihan totta, että ryuto on ryugan pikkuveli? Onhan sillä se omega Dragonis.

        Itselläni on waterfire L-drago. Ei sellasta oikeesti ole, mutta muokkasin kiekkoani uuteen.Ja se pyörii kyllä oikealle. Keksin sille enlannin kielisen erikoisliikkeen, dragon empresses two true powers


      • Ryuga Kishatu
        Dragonempress12.v kirjoitti:

        Onko ihan totta, että ryuto on ryugan pikkuveli? Onhan sillä se omega Dragonis.

        Itselläni on waterfire L-drago. Ei sellasta oikeesti ole, mutta muokkasin kiekkoani uuteen.Ja se pyörii kyllä oikealle. Keksin sille enlannin kielisen erikoisliikkeen, dragon empresses two true powers

        Mun mielestä Ryuoto on Ryugan pikkuveli.


      • !!!
        Ryuga Kishatu kirjoitti:

        Mun mielestä Ryuoto on Ryugan pikkuveli.

        Ja Kakeru on Kyoyan pikkuveli


      • !!!

        Minäkin inhosin Ragoa. Vähitellen kuitenkin ymmärsin ,että Doji on enemmän paha kuin Rago. Sehän sen kaiken järjesti.
        Kentallekin olin vihainen, mutta mitä pahaa hän teki. Ymmärrän hyvin myös muiden bleidaajien tunteet, kun nemesis tuntui voittamattomalta ja heidän kiekkonsa menivät rikki.
        Muistatko Tsubasan pimeän voiman , hän ei pystynyt hallitsemaan sitä ja koska Ryuga oli kokenut saman , hän pystyi antamaan Tsubasalle neyvoja. Eikä Ragokaan pystynyt hallitsemaan niin suuria voimia.
        Minulle BeyBlade merkitsee ihan kaikkea
        Ps. Kysy vain minulta, jos et tiedä jotain


      • !!!
        !!! kirjoitti:

        Minäkin inhosin Ragoa. Vähitellen kuitenkin ymmärsin ,että Doji on enemmän paha kuin Rago. Sehän sen kaiken järjesti.
        Kentallekin olin vihainen, mutta mitä pahaa hän teki. Ymmärrän hyvin myös muiden bleidaajien tunteet, kun nemesis tuntui voittamattomalta ja heidän kiekkonsa menivät rikki.
        Muistatko Tsubasan pimeän voiman , hän ei pystynyt hallitsemaan sitä ja koska Ryuga oli kokenut saman , hän pystyi antamaan Tsubasalle neyvoja. Eikä Ragokaan pystynyt hallitsemaan niin suuria voimia.
        Minulle BeyBlade merkitsee ihan kaikkea
        Ps. Kysy vain minulta, jos et tiedä jotain

        Mulla on Sythe Kronos T125EDS. Vain hasbron versio, mutta parempi kuin oikea.
        Se painaa enemmän , koska siinä ei ole sitä muovista osaa, jonka avulla voi vaihtaa tilaa


      • !!!

        Ei Ryuga kuollu, se vain katosi paikalta. Se ei voi olla kuollu, koska se anto kiekon nimeltä "Dark Knight Dragoon" Sakyo Kuroyamille.
        Mutta Kentasta tuli legendaari bleidaaja . Se ei silti tarkoita, että Ryuga ei olisi legendaari bleidaaja enää sen jälkeen. Älä ole vihainen Ragolle ilman syytä.


    • Dragon Claw

      Ryuga on kyllä ihan söpö,mutta ei niin ihana kuin ihastukseni.
      On hienoa tietää että täällä on innokkaita bleidaajia.

    • Ostan kaikki kiekot

      Mun kiekot:
      Galaxy Pegasus
      Meteo L-Drago
      Flash Sagittario
      Inferno Sagittario
      Poison Zurafa
      Cyper Pegasus
      Big Bang Pegasus
      L-Drago Destroy
      Diablo Nemesis
      Ray Stiker
      Evil Kerbes
      Nightmare Rex(2)
      Bakushin Susanow
      Twisted Tempo
      Evil Befall
      Counter Leone
      Ultimate Meteo L-Drago Assault
      Ultimate Meteo L-Drago Absorb
      Ultimate Gravity Destroyer Attack
      Ultimate Gravity Destroyer Stamina
      Vulcan Horuseus
      Black Sun Galaxy Pegasus
      L-Drago Destructor
      Crand Cetus
      Hyper Orso
      Thermal Lacerta
      Spiral Capricorn
      Lighting L-Drago
      Poison Serpent
      Burn Fireblaze
      Storm Capricorn
      Omega Dragonis

      Ja lisää tulee, kun oon niin hirvee Beyblade fani...

    • Beyblade on paras!

      Mun kiekot on: galaxy pegasus,ray striker, meteo l-drago, poison zurafa, ultimate gravity destroyer (attack), hades kerbecs, vulcan horuseus, cyclone herculeo, cyber pegasus, flame byxis, divine crown, hades gil, nightmere rex, midnight bull ja evil gemios

      Olis kiva otella jonkun kanssa kun en tiiä ku pari tyyppiä jotka bleidaa.

      Olen siis 13 v poika.

      • beyblade on paras!

        Nyt mul on myös cosmic pegasus, fang ionis, twisted tempo, fang leone ja blitz striker. Kohta myös L-drago destructor.


      • beyblade on paras!
        beyblade on paras! kirjoitti:

        Nyt mul on myös cosmic pegasus, fang ionis, twisted tempo, fang leone ja blitz striker. Kohta myös L-drago destructor.

        Nyt on myös: Big bang pegasis, L drago Destroy, Scythe Kronos, Phantom Orion, Variares, Jade jupiter, Diablo Nemesis ja Death Quetzalcoatl


    • Bleidaaja

      Bleidaajia helsingistä?? Haluisio joku bleidata tässä kesällä??

    • Dragon Claw

      Jatkakaa samaan malliin ja tulkaa kiekkojenne arvoisiksi bleidaajiksi.
      Olisi yksi kysymys,jos sopii.Onko koskaan järjestetty matseja tai turnauksia jossain
      paikkakunnassa?

      • Bleidaaja

        On järjestetty. kannattaa kattoo:www.facebook.com/BeybladeSuomi?ref=stream


      • Ykkösbleidaaja

        Ainahan voi ite järjestää ja sopia turnauksen esim. täällä.


      • Ykkösbleidaaja

        Haluutko ottaa matsin? Uskallatko kohdata maailman ykkösbleidaajan?


    • ykkösbleidaaja

      Tuosta tulikin mieleeni että haluaisitteko että pidettäisiin tälläinen oma turnaus?
      Pitäisi vaan sopia aika ja paikka.

      • Joo!

        Haluisin ite ns. Harjoitus turnauksen ennen sitä Beyblade Suomen järjestämää turnausta. Tarvitaan vaa porukkaa....


    • OldSkoolBlader

      No mulla olis tällanen kysymys! Nyt kun aika nopeesti oon vilkassut tätä ketjua niin ei kauheasti asiaa vanhoista beybladeista ole ollut. Ittelläni löytyy dragoon, driger, dranzer ja draciel kaikki originaaleina versioina. Ja sitten on vielä salkullinen lisää osia ja muit bleidejä. Mutta joo, ite en persoonallisesti kauheesti tykkää näistä uusista, koska Tyson ja kumppanit ei oo mukana :D. Muistaako kukaan täällä näitä vanhoja ollenkaan? Mutta olisin turnaukseen tulossa, jos vanhatkin bleidit hyväksytään.

      • Turnauksesta...

        Turnauksessa hyväksytään Beyblade metal fusion/masters/fury.

        Mutta siellä on sanottu että voidaan pitää turnaus jossa pelataan vanhoilla jos kaikki ottavat omansa mukaaan.

        PS: Vanhoilla ei kannatta pelata uusia vastaan, koska vanhat ovat muovia ja uudet osittain metallisia.


    • Dragon Claw

      Taatusti hyväksytään myös vanhat kiekotkin ja toivottavasti tulee upeita turnauksia.

    • Bleidaaja

      Innokkaita bleidaajia tulemaan turnaukseen?

    • LOL??

      Eikö täällä käy enää kukaan????

    • Julle3

      Millon on beyblade turnauksia Suomessa

      • valitettavasti....

        ..lähiaikoina ei ole turnauksia tiedossa. mutta aina voit itse järjestää sellaisen...


    • Dragon Claw

      Onko kukaan katsonut niitä uusia jaksoja Beybladesta,jota näkyy kolmoselta aina sunnuntaisin?

      • Jep!

        Joka viikko! En ymmärrä, miksi toiset eivät tykkää niistä.


    • pöö

      onko jossain katsottavissa tai ostettavissa 1 tuatanko kautta?

    • pöööööööö

      oisiko täässä lähi aikoina beyblade turnauksia ja missä kun osallistuisin jos ois. osallistuisin kiekollani nigtmare rexillä:)

    • Drago Claw

      Mä joiduin luopumaan mun kiekostani ja annoin sen pikkuveljelleni.

    • Tietääkö????

      Tietääkö joku et mistä vois kattoo ekan kauden (metal fusion) suomeksi ja mieluiten ilmaiseksi?

    • Manga-Fani

      Myönnän että on hyvä sarja. Olen molempia katsonut, aika hiton moisen paljonkin :)
      Ja oon huomannut että nykyään ei meinaa löytyy esim. metal kauden jaksoja mistään. Siis näitä uudempia versioita. Mutta täytyy sanoo että on niin paras! :)
      Ja juu suuri merkki tälle sarjalle!

      • ykkös bleidaaja

        Olisiko täälä Oulussa yhtään turnausta olisin kiinnostunut koska haluaisin osallistua metal Facellani (keksin nimen itse)


    • Bleidaaja.joka.kehittyy

      Hei! Minähän olen tapani mukaan myöhässä kaikesta, mutta onko enää kukaan suomessa halukas bleidaamaa, vai olenko ainoa :(

      Olen tyttö ylä asteella ja haluaisin päästä Vulcan Horuseukseni kanssa bleidaamaan! En välttämättä ole kovinkaan taitava (koska pääsen harjoittelemaan vain minun uusio perheen siskon ja veljen kanssa) joten saadakseni taitotasoni selville ja kehityäkseni tarvitsisin vastustajan. Joten olisi mukava tietää jos joku kenties vielä bleidaisi.

      Itselläni on vasta yksi beublade kiekko mutta aion hankkia (tai haluaisin) lisää mutta pyrin niin hyväksi bleidaajaksi kuin vain voin!!!

      • Bleidaaja.joka.kehittyy

        Hups. Pikkusen kirjoitusvirheitä mutta selvää kai silti saa? :)


      • Minäehkä

        ainakin minä olisin kyllä mieluiten tulossa ja miksöjän täälä suomes ei enää beybladea tule?


      • Ebay

        ja niiitä voi tilata sivustosta Ebay ja kirjotat sinne beyblade nii löytyy:)


    • mcgcgte4e6h66bvd

      moi.
      olen 13v. tyttö
      katsoin beybladen jaksoja youtudesta,mutta sieltä ei juurik
      ja innotuin jutusta.
      tietääkö kukaan että mistä muualata niitä suomeksi voiisi katsoa?

      • Eivooi

        Ei mistään:((


    • Apualol

      Minulla on yksi kiekko jossa lukee superfine first. Olen yrittänyt etsiä siitä tietoa, mutta en ole löytänyt. Siis onko se harvinainen vai legendaarinen vai mikä se on? Ihan tavallinen?
      Ps: en ole oikeen perehtynyt tähän juttuun....

      • Voi.Olla.Että.Tällee

        siis se tarkoittaa että
        Super alkuperäinen tai jtn...


    • Surullinenf

      Onoko kellään MITÄÄN hajua että mistä vois nähä legendaariset 1 ja 2 kaudet kokonaan suomi dubeilla? mistään en oo löytäny :/

      • kylläpäkylläpä

        mene sivustolle Youtube- ja kirjoita "Beyblade jakso 1" sieltä löytyy ekan kauden jaksoja suomi dubeilla (ei kokonaan ehkä)


    • JodeBeys

      En tiedä käykö täällä enää ketään mutta ajattelin kysyä pelaako kukaan enää? Itse pelaan parin kaverin kanssa, aina kolmella kiekolla. Itse käytän yleensä: Gravity Destroyer, Dark Bull ja joku itse kasaamani kiekko.

    • Mohamedibu

      Olisin halunnut beyblade metal fusion Netflixiin

    • Anonyymi

      Pelaako ketään enään beybladejen kanssa
      ???

      Ö

      • Anonyymi

        ite ainakin haluaisin pelata metal sgan kiekoilla


    • Anonyymi

      Hei aleksiina salmi on dleydleydissä ryuga ääninäytelijä halusin kertoa kaikille muille dleidaajille tämän

    • Anonyymi

      Olen havinnyt vain 3 kertaa elämässäni minun meteo l dragon kanssa olen voimakkain ja olen 12v

      • Anonyymi

        Haluuks jou otella mua ja mun diablo nemesis tä vastaan


    • Anonyymi

      Hei kaikille BleyBley faneille ilona Kari on kyoya tategami ääni roolissa aleksiina salmi on nile ääniroolissa heidät valitiin nilen ja kyoyan ääniroolinkin kaikissa dleydley videoissa kun katsotte tai kuuntelette Bleybley kyoya nile musiikkia tai videoita näätte sen siitä tai no huomaatte

    • Anonyymi

      Heippa kyoya ja nile. Kun katson Bleybley metal fury niin haluisin olla kuin nile. Haluisin myös että nile tietäisi sen koska olen vähän ööö ihastunut nile mutta minua harmitaa kun nile ei tiedä sitä. ❤️❤️ T. Alelksiina salmi. Olisi ihanaa jos nile tietäsi siitä.

    • Anonyymi

      Onko Suomessa vielä 2023 luvulla ahkeria bleidaajia olisi kiva tietää ja kuulla kiekoistanne.
      Itse bleidasin ennen paljon mutta nykyään en ole enään muutamaan vuoteen.


      Olisi kiehtovaa kumminkin tietää että vieläkö joku fanittaa legendaarista metal saagaa

      • Anonyymi

        Itse fanitan kyllä kovasti pienempänä bleidasin paljonkin enää eio kyllä kiekkoja valitettavasti


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      2251
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1958
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1918
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1720
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1498
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1276
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1190
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1178
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1173
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1157
    Aihe