synergy jyrää

utelias!!

millasia kokemuksia,,,kovasti tapetilla?

147

16933

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kallista?
      • hkjokllhkkj

        Ei pidä paikkaansa, ei ole koskaan pitänyt...


    • 111+19
      • no mä vaan

        Täs hintoja tuosta liitymiskaavakkeesta. Siis onko ihmiset näin epätoivoisia "rahanteon" suhteen :)


      • no mä vaan

    • energyboost

      Hinnasta viis mun verenpaine laski enkä enää käytä lääkkeitä.
      Mutta kyllä sekin varmaan jotakin puuroaivoa ärsyttää ;)

      • 2+3

        Varo vaan, ettei käy niin kuin sille yhdelle noniuskovaiselle, joka vaihtoi sydänlääkkeensä noni-litkuun ;)


      • Mikä hinta

        "Hinnasta viis"

        Ei se nyt ihan ole hinnasta viis. Kyllä sehintakin olisi hyvä tietää. Miksi se ei ole missään näkyvillä.


      • vain minä
        Mikä hinta kirjoitti:

        "Hinnasta viis"

        Ei se nyt ihan ole hinnasta viis. Kyllä sehintakin olisi hyvä tietää. Miksi se ei ole missään näkyvillä.

        Hinnat riippuvat siis kuinka monta tuottetta ja minkälaista pakettia ostat. siihen lisätään toimitus ja postikulut. Mitä enemmän ostat saat halvemmaksi.


    • kokeilen itsekin.

      Tiedän ainakin että eräs kiinalainen lääkäri saanut hyviä tuloksia näillä.:)

      • kiinnostaa

        Siis suomessa oleva kiinalainen lääkäri???? Kuka?
        Haluan nimen ja mennä vastaanotolle.;))


      • ....................
        kiinnostaa kirjoitti:

        Siis suomessa oleva kiinalainen lääkäri???? Kuka?
        Haluan nimen ja mennä vastaanotolle.;))

        Varmaan liian kallis lääkäri kakkapyllyn käydä


      • Snööb

        Suomessa onkin ne ainoat oikeat lääkärit. Täällähän se lääketiedeon kehittyy jatkuvasti niin kovaa kyytiä. Niin. :P


    • Ja hinta oli?

      Ja se hinta oli kun kerran verenpainekkin laski? Vai ilmaiseksiko sait "näytepakkauksen"? Vai onko se liikesalaisuus? :)

    • lääkäri100

      Luokitellaan luokkaan erittäin salainen tällä palstalla.

    • kaveri mukana

      Olen kuullut tuttavaltani samaa, että tuotteet auttaa myös yleiseen vireystilaan. Itse en ole kokeillut tuotetta, mutta tarkoitus olisi kokeilla ja mikäli mitään muutosta en huomaa, niin lopetan tuotteen käytön.

      • kaverini mukana

        Olen kuullut tuttavaltani samaa, että tuotteet auttaa myös yleiseen vireystilaan

        Minä taas kuulin että tuotteet auttavat myös lapamatoihin ja peräpukamiin. Onkohan totta?


    • kpk

      Kuppi kahiviakin auttaa yleiseen vireystilaan.

    • Ilmainen?

      Ja se LITRA hinta oli? Ihmeellisiä myyjiä kun eivät kykene julkisesti kertomaan hintaa. Sen täytyy sitten olla ilmainen. ;)

      • kokeilen kyllä....

        Minusta jotain 40eur luokkaa.Loistavia tuloksia saatu,moni ystäväni käyttää näitä.

        Itse en ole vielä kokeillut,mutta aioin sen tehdä.


      • Aika hurja
        kokeilen kyllä.... kirjoitti:

        Minusta jotain 40eur luokkaa.Loistavia tuloksia saatu,moni ystäväni käyttää näitä.

        Itse en ole vielä kokeillut,mutta aioin sen tehdä.

        "Minusta jotain 40eur luokkaa."

        240 markkaa litra! Huh.


      • Elämän laatu
        Aika hurja kirjoitti:

        "Minusta jotain 40eur luokkaa."

        240 markkaa litra! Huh.

        Mitäänhän ei saa ilmaiseksi. Hyvä olo energia, verenpaineen normalisointi, vatsan toiminta, unettomuus lähti, jalkojen kankeus ja suonenveto ym. jatketaan, olen käyttänyt vasta kuukauden


      • Väsyttää
        kokeilen kyllä.... kirjoitti:

        Minusta jotain 40eur luokkaa.Loistavia tuloksia saatu,moni ystäväni käyttää näitä.

        Itse en ole vielä kokeillut,mutta aioin sen tehdä.

        82 e 45 e on kuukauden annoshinta miniminä


      • vain minä

        Minkä juoman litra hinta? Päätuote on jauhe "pro argi 9 "noin kuukauden annos on 85€ yksittäisosto, aina jos ostat ennemmäm saat halvemmaksi , jopa 60€. Juomat on 750ml riippuen ostomäärää hinnat 27e- 45€.


    • Tarkka hinta?

      Ja se TARKKA hinta oli? On muuten eroa maksaako tuote 40,10e vai 49,90e. Vai maksaako se oikeasti päälle 50e kun "40eur luokkaa" on kuitenkin tarpeeksi lähellä?

      Voit toki kertoa pakkauksen tilavuuden ja tarkan hinnan, niin osaan laskea siitä sen sitten. Jos yksinkertaisiin kysymyksiin vastaaminen on vaikeata, niin ei sinusta ainakaan mitään huippumyyjää voi tulla. :)

      • elämän laaatu

        kYllä hinta selviää kun otat hyteyttä Synergyn tiimiin


    • Et sillai...

      Lisätietoa "LASARUSLÄÄKKEESTÄ":

      Sen varsinaisen jauheen (Pro Argin9) mukana myytävän pullon (Mistica, Mystify) tuoteselosteessa mainitaan juoman sisältävän mm. sodium bentsoaattia (E 211) ja askorbiinihappoa.

      Kannattaa Googlettaa: E211 ja askorbiinihappo. Sitten miettiä uskooko tutkimuksiin jossa kyseinen yhdiste aiheuttaa mm. vatsasyöpää. Jos uskoo, kannattaa miettiä jatkaako "ihmeparanemista".

      Itse sain juomasta sen lajin vatsaoireita, että "sisällyskombinaatit" alkoivat kiinnostaa. Halusin palauttaa juoman niinkuin myyjä oli luvannut jos ei ole tyytyväinen tuotteeseen. Arvatkaa kuinkas siinä kävi...

      Arginiini ja sitruliini aminohapot ovat kasvuhormonin prekursoreja (esiaste). Saman vaikutuksen - ehkä tehokkaammankin - saa aminohappoyhdisteellä arginiini/ornitiini. Valmisteita myydään luontaistuotekaupoissa ja netissä.

      Eri asia on miten elimistön oma - kaikki tai ei mitään periaatteella toimiva - proteiinisynteesi hoituu pitkällä juoksulla jos aminohappopooliin tulee yhtä tai kahta aminohappoa jatkuvasti "ylibuustaamaan", et sillai...

      • Suleima

        Sinun ehkä kannattaisi tutustua askorbiinihappoon vähän paremmin..se kun on yhtä kuin C-vitamiini, joka on aikas lailla välttämätön vitamiini meille kaikille.Eli siihen tuskin kuolet, ilman sitä voi olla vähän niin ja näin pidemmän päälle;-) Ja jos vähääkään syöt vihanneksia ja hedelmiä, niin askorbiinihpolta et voi välttyä. Se on myös välttämätön vitamini, jotta rauta imeytyisi. Käsittääkseni söit ruokaa, et sen kummempaa, sillä tuote ei ole lääke, vaan ravinne.


      • Huijatuksitullut

        Saitko kuitenkin rahasi takaisin palautettuasi tuotteen. Sain vatsavaivoja minäkin ja aika paljon. Palautuksestani on nyt kohta kulunut kolmeviikkoa. Ei ole paketti kuulemma tullut. Sinne meni ne kokeilurahat. Huijausta koko liiketoiminta.


      • ahneella on...

        Vedit sitten liikaa etkä noudattanut annosteluohjeita?


      • sitruuna1
        Suleima kirjoitti:

        Sinun ehkä kannattaisi tutustua askorbiinihappoon vähän paremmin..se kun on yhtä kuin C-vitamiini, joka on aikas lailla välttämätön vitamiini meille kaikille.Eli siihen tuskin kuolet, ilman sitä voi olla vähän niin ja näin pidemmän päälle;-) Ja jos vähääkään syöt vihanneksia ja hedelmiä, niin askorbiinihpolta et voi välttyä. Se on myös välttämätön vitamini, jotta rauta imeytyisi. Käsittääkseni söit ruokaa, et sen kummempaa, sillä tuote ei ole lääke, vaan ravinne.

        Askorbiinihappo ei tee vielä siitä c- vitamiinia sillä luonnossa askobiinihapon kanssa esiintyy myös aina bioflavonoidit .... ne yhdessä ovat c-vitamiini.
        Joten jos puhutaan askorbiinihaposta pelkästään niin silloin se on synteettistä... ja liikaa synteettisenä nautittuna se voi kumuloitu (eli kerääntyä) mm. munuaiskiviksi
        ET SILLEEN.....


      • Martsu461
        sitruuna1 kirjoitti:

        Askorbiinihappo ei tee vielä siitä c- vitamiinia sillä luonnossa askobiinihapon kanssa esiintyy myös aina bioflavonoidit .... ne yhdessä ovat c-vitamiini.
        Joten jos puhutaan askorbiinihaposta pelkästään niin silloin se on synteettistä... ja liikaa synteettisenä nautittuna se voi kumuloitu (eli kerääntyä) mm. munuaiskiviksi
        ET SILLEEN.....

        synteettinen askorpiinihappo voi aiheuttaa mm vatsahaavan, jos ottaa tyhjään vatsaan... Kokemus, itsellä, otin askorpiinihappo tabletteja flunssan yhteydessä tyhjään vatsaan ja puolen tunnin sisällä sain niin kovan vatsan väänteen, ja pyörryin, ystävättäreni oli käyttänyt pore askorbiinitabletteja ( C-vitamiineja) , kulki lääkärisä vatsavaivojen takia, tähystettiin suolistot ja vatsa, ei löytynyt mitään, meni taas lääkäriin ja sai särkylääke reseptin, samalla kertoi farmaseutille , että taitaa olla syöpä, kun ei löydetä mitään....Keskustelun aikana sanoi farmaseutille, että ostaa pore C- vitamiineja, oli farmaseutti kysynyt, oletko käyttänyt kauankin, sanoi käyttäneensä vuosia, oli farmaseutti sanonut, että niistä voi saada vatsa haavan, jolloin jätti pore vitamiinit ostamatta , ja kahden viikon kuluttua oli vatsakivut pois...
        JOTEN VAROITUKSENA KAIKILLE ! Yksittäisten vitamiinien syöminen jatkuvasti ei ole terveellistä ja jos suolisto ei ole kunnossa, voi niistä saada vain ongelmia ...!


      • Kivulias
        sitruuna1 kirjoitti:

        Askorbiinihappo ei tee vielä siitä c- vitamiinia sillä luonnossa askobiinihapon kanssa esiintyy myös aina bioflavonoidit .... ne yhdessä ovat c-vitamiini.
        Joten jos puhutaan askorbiinihaposta pelkästään niin silloin se on synteettistä... ja liikaa synteettisenä nautittuna se voi kumuloitu (eli kerääntyä) mm. munuaiskiviksi
        ET SILLEEN.....

        ....juu ja MUNUAISKIVET tiedän minä miten tuskalliset ovat!!! Tuli käytyä kerran reissu Tyksissä niiden takia ja Ambulanssin kyydillä ihan:(


      • Kokeillut
        Suleima kirjoitti:

        Sinun ehkä kannattaisi tutustua askorbiinihappoon vähän paremmin..se kun on yhtä kuin C-vitamiini, joka on aikas lailla välttämätön vitamiini meille kaikille.Eli siihen tuskin kuolet, ilman sitä voi olla vähän niin ja näin pidemmän päälle;-) Ja jos vähääkään syöt vihanneksia ja hedelmiä, niin askorbiinihpolta et voi välttyä. Se on myös välttämätön vitamini, jotta rauta imeytyisi. Käsittääkseni söit ruokaa, et sen kummempaa, sillä tuote ei ole lääke, vaan ravinne.

        Mutta sodium bentsoaatti E211... Siitä oli kyse eikä askorbiinihaposta.


    • Et sillai...

      Askorbiinihappo on synteettisesti valmistettua C-vitamiinia (E300).

      Kyseisissä tutkimuksissä oli kysymys kahden synteettisesti valmistetun lisäaineen (E211 ja E 300) yhteisvaikutuksesta...

      ... siitä SYNERGIASTA... Et sillai...

    • Utelias myös :)

      Ja mua kiinnostaa että mikä ihmeen juttu tämä edes on...??? :D

      Aika huonosti löytyy tietoa ja sitten rekrytoijat eivät ilmoita ilmoituksissaan juurikaan mitään. Kysyä yritin niin vastausta en saanut...

      Eli mitä tuotteita, miten käytetään, miten vaikuttaa jne.
      Hassulta tuntuu kun on niin kovin salaista, onko ihan puhtaat jauhot pussissa....

      • kokemusta on...

        Utelias myös...
        voi helvetti...jos ottaisit asioista vähä selvää nii et olis noi pihalla... itte oon käyttäny kaks vuotta ja positiivista vaikutusta on...


    • enpäs suosittele...

      tuote on sydän ja verisuoni sairauksiin....tuttavani käytti usean kk kohonneeseen verenpaineeseen.....ei mitään tulosta!!

      nää on näitä....

      • suosittelen tuotetta

        Minä käytin tuotetteita 5 kk. Erittäin hyvät tulokset. Verenpaine laski toistaiseksi.En ole nyt syönyt pariin kuukauteen ja paineet ovat normaalit. 110/67, olen tyytyväinen.
        Olen vain käyttänyt en osallistunut mihinkään pyramiidin rakentamiiseen enkä manipuloiviin herätyskokouksiin.
        Tuote on siis ok, sopi minulle. Muuten touhu on salaperäistä.
        Verkostomarkkinointiin hakeutuu monenlaisia ihmisiä kukin omilla intresseillään.
        HYväkin tuote voidaan pilata sulkemalla ovet avoimuudelta.


      • Kallis mutta toimii
        suosittelen tuotetta kirjoitti:

        Minä käytin tuotetteita 5 kk. Erittäin hyvät tulokset. Verenpaine laski toistaiseksi.En ole nyt syönyt pariin kuukauteen ja paineet ovat normaalit. 110/67, olen tyytyväinen.
        Olen vain käyttänyt en osallistunut mihinkään pyramiidin rakentamiiseen enkä manipuloiviin herätyskokouksiin.
        Tuote on siis ok, sopi minulle. Muuten touhu on salaperäistä.
        Verkostomarkkinointiin hakeutuu monenlaisia ihmisiä kukin omilla intresseillään.
        HYväkin tuote voidaan pilata sulkemalla ovet avoimuudelta.

        Proargi9 - jauhe maksoi 80 e kahdeksi kk:ksi, mutta jos ostaa isomman paketin, saa edullisemmin. Piristi ja RR laski, mutta liian kallis. Nyt vuoden melkein käyttämättä ja RR-lääke jälleen käytössä.... Mietin uutta kuuria.


      • Kallis mutta toimi
        Kallis mutta toimii kirjoitti:

        Proargi9 - jauhe maksoi 80 e kahdeksi kk:ksi, mutta jos ostaa isomman paketin, saa edullisemmin. Piristi ja RR laski, mutta liian kallis. Nyt vuoden melkein käyttämättä ja RR-lääke jälleen käytössä.... Mietin uutta kuuria.

        Tärkein vaikutus oli makeanhimon loppuminen. Muistin vasta nyt, kun on alkanut taas tehdä kovasti mieli pullaa yms. mössöä.


    • sydän toimii

      kovasti ihmiset tällä tienaa!! eikä vielä edes kirjoiteta paskaa täällä!! parhaat jo yli 30000 ekua kuukaudessa!! ei ole mikään hype huuhaaaaa

      • sivusta seuraaja

        kyllä se on harva kun tienaa. Verkoston perustajat parhaiten. Muutama pykälä alaspäin niin tulot on 100-300€ suurimmallaosalla. Eli samanlainen kuin muutkin verkostot.


      • johtaja 56
        sivusta seuraaja kirjoitti:

        kyllä se on harva kun tienaa. Verkoston perustajat parhaiten. Muutama pykälä alaspäin niin tulot on 100-300€ suurimmallaosalla. Eli samanlainen kuin muutkin verkostot.

        " sivusta seuraaja " nimimerkkisi on kohdallaan eli varmasti sellaisena pysytkin.
        Itse teen töitä toisessa firmassa, mutta sen verran tiedän kertoa sivusta seuraajille että tunnen monta verkoston perustajaa jotka eivät tienaa lähellekkään samoja summia kuin alalinjassa tehdään.
        Eli tietotaso asiasta sivustaseuraajilla taitaa olla pakkasen puolella.


    • sykkii täälläkin:)

      Meillä perheenä ollut käytössä reilun 2kk,ainakin energisempi olen.
      Hyvältä tuotteelta tuntuu,,,,tosin eurot ei vielä lentele ikkunoista,mutta tulevaisuudessa uskon,hyvä tuote on.

    • terveyttä kaikille

      onko ProArgi 9 aiheuttanut mitään sivuvaikutuksia käyttäjissä vai onko tuote niin hyvä ettei siinä ole mitään sivuvaikutuksia?Onko aine käytössä suomalaisissa sairaaloissa? Jos tuotetta käytetään Yhdysvalloissa esim. sydänklinikoilla. ???
      Kuinka pitkään tuotetta voi nauttia? Onko se tarkoitettu käynistämään elimistön omaa typpioksidituotantoa ? Mitä haittavaikutuksia sillä voi olla suurina annoksina otettuna ?

      • vararengas

        ainua asia mitä on huonoa sanottavaa, kiloja tullut lisää. Onko muilla vastaavia kokemuksia?


      • huuhaahaa
        vararengas kirjoitti:

        ainua asia mitä on huonoa sanottavaa, kiloja tullut lisää. Onko muilla vastaavia kokemuksia?

        Näin teki , ensin kiloja alas sitten tuplaten ylös.Luin myösartikkelin edeltä lasaruslääkkeistä. Ae oli mielenkiintoinen etenkin mehun osalta.


    • Mikko pa

      synergyn omilta sivuilta:

      Tällä sivustolla esitetyt tiedot on tarkoitettu suuntaa-antaviksi eivätkä ne korvaa lääkärin tai jonkun muun terveydenhoitoalan ammattilaisen antamia neuvoja.

      Tässä annettuja tietoja ei pidä käyttää terveysongelmien diagnosoinnissa tai hoidossa tai lääkityksen määräämisessä. Tuotepakkausten sisältämät tekstit tulee lukea huolella. Jos sinulla on terveysongelma tai epäilet sitä, ota heti yhteyttä terveydenhoitoalan ammattilaiseen.

      Ravinnelisiä koskevia tietoja ja lausuntoja ei ole tarkastettu ruoka- ja lääkeviranomaisten toimesta eikä niitä ei ole tarkoitettu minkään sairauden diagnosointiin, hoitoon tai ennaltaehkäisyyn.


      Että näin,mikäs on seuraava paska tuote?

      • ???????

        Olen ymmärtänyt että tuote on jenkeissä ja meidän Evirassa hyväksytty ja tarkastettu? ;/


      • testannut

        Mikko pa voi kirjoitella täällä mitä huvittaa, itse olen tuotteen käyttäjä ja jo 2 kk jälkeen olen todennut tuotteen olevan paras mitä olen koko 55 vuotisella urallani tavannut.
        Eli vaikka purkki maksaa 65 euroa / kk niin koskaan en tule lopettamaan käyttämistä.
        Päinvastoin suosittelen sitä myös muillekkin sillä tiedän sen tehokkuuden.
        Testasin myös kilpailevaa tuotetta jota mainostettiin yhtä hyväksi joka ei siis ollut verkostomarkkinointi tuote. Oli toki halvempi mutta ei ikävä kyllä toiminut lähellekkään samalla tavalla.
        Eli tämän L-Argininen kohdalla on niin että verkostomarkkinointi yriityksen tuote on ehdottomasti paras. Ja se joka ei ole kokeillut voi pitää naamarin kiinni. Kokeile ja tule sitten kirjoittelemaan.


      • Voivattu
        testannut kirjoitti:

        Mikko pa voi kirjoitella täällä mitä huvittaa, itse olen tuotteen käyttäjä ja jo 2 kk jälkeen olen todennut tuotteen olevan paras mitä olen koko 55 vuotisella urallani tavannut.
        Eli vaikka purkki maksaa 65 euroa / kk niin koskaan en tule lopettamaan käyttämistä.
        Päinvastoin suosittelen sitä myös muillekkin sillä tiedän sen tehokkuuden.
        Testasin myös kilpailevaa tuotetta jota mainostettiin yhtä hyväksi joka ei siis ollut verkostomarkkinointi tuote. Oli toki halvempi mutta ei ikävä kyllä toiminut lähellekkään samalla tavalla.
        Eli tämän L-Argininen kohdalla on niin että verkostomarkkinointi yriityksen tuote on ehdottomasti paras. Ja se joka ei ole kokeillut voi pitää naamarin kiinni. Kokeile ja tule sitten kirjoittelemaan.

        Ei tarvitse, koska olet yrityksen apina. Mistä teitä oikein sikiää?

        Kunhan kasvat, jos sulla järki on päässä (mitä alan epäillä) ja olet myyntityössä, pitää oppia että oikea myyminen ei koskaan ole kusettamista! Se on asiakkaan tarpeiden ratkaisua.
        Nyt sun aika menee jonninjoutavaan puuhasteluun petoksen parissa.

        Mistä teitä tolloja sikiää sekä ostamaan että jälleenmyymään näitä kusetuksia? Ihmettelen vaan.


      • testannut
        Voivattu kirjoitti:

        Ei tarvitse, koska olet yrityksen apina. Mistä teitä oikein sikiää?

        Kunhan kasvat, jos sulla järki on päässä (mitä alan epäillä) ja olet myyntityössä, pitää oppia että oikea myyminen ei koskaan ole kusettamista! Se on asiakkaan tarpeiden ratkaisua.
        Nyt sun aika menee jonninjoutavaan puuhasteluun petoksen parissa.

        Mistä teitä tolloja sikiää sekä ostamaan että jälleenmyymään näitä kusetuksia? Ihmettelen vaan.

        Voivattu- no olen ollut myynnin alallla viimeiset 30 vuotta eli pikkunöösit voi mennä nurkkaan häpeämään kirjoituksiaan.
        Ja juuri tästä synergyn tuotteessa on kyse, kuten niin hienosti kirjotit- asiakkaiden tarpeiden ratkaisusta.
        Mutta sinua nöösi vaan taitaa harmittaa kun muut uskaltaa tehdä, ja sinä vaan täällä lusmuilet nimettömänä ja kirjoittelet mistä mitään et ynnärrä. ;)

        Olen käyttäjä tuolle tuotteelle ,en siis mukana. Voi toki olla että ala-astelainen ei stä lukemaansa ymmärrä.
        Ja jos tolloista puhutaan, niin sinunlkaltaisesi irvileuka on juuri siintä puusta veistetty.
        Se on hyvä että ihmiset uskaltaa opetella myymistä ja yrittämistä, todella positiivisia kavereita.


      • Mihin tarkoitukseen
        testannut kirjoitti:

        Mikko pa voi kirjoitella täällä mitä huvittaa, itse olen tuotteen käyttäjä ja jo 2 kk jälkeen olen todennut tuotteen olevan paras mitä olen koko 55 vuotisella urallani tavannut.
        Eli vaikka purkki maksaa 65 euroa / kk niin koskaan en tule lopettamaan käyttämistä.
        Päinvastoin suosittelen sitä myös muillekkin sillä tiedän sen tehokkuuden.
        Testasin myös kilpailevaa tuotetta jota mainostettiin yhtä hyväksi joka ei siis ollut verkostomarkkinointi tuote. Oli toki halvempi mutta ei ikävä kyllä toiminut lähellekkään samalla tavalla.
        Eli tämän L-Argininen kohdalla on niin että verkostomarkkinointi yriityksen tuote on ehdottomasti paras. Ja se joka ei ole kokeillut voi pitää naamarin kiinni. Kokeile ja tule sitten kirjoittelemaan.

        "Päinvastoin suosittelen sitä myös muillekkin sillä tiedän sen tehokkuuden."

        Et kertonut mihin tarkoitukseen tuota tuotetta suosittelet? Itse asiassa koko viestistäsi se ei käynyt mistään ilmi. Kummallisesti kirjoitettu, kovaa hehkutusta mutta ei mistään käy ilmi mitä hehkutetaan :-P


      • jere7
        testannut kirjoitti:

        Mikko pa voi kirjoitella täällä mitä huvittaa, itse olen tuotteen käyttäjä ja jo 2 kk jälkeen olen todennut tuotteen olevan paras mitä olen koko 55 vuotisella urallani tavannut.
        Eli vaikka purkki maksaa 65 euroa / kk niin koskaan en tule lopettamaan käyttämistä.
        Päinvastoin suosittelen sitä myös muillekkin sillä tiedän sen tehokkuuden.
        Testasin myös kilpailevaa tuotetta jota mainostettiin yhtä hyväksi joka ei siis ollut verkostomarkkinointi tuote. Oli toki halvempi mutta ei ikävä kyllä toiminut lähellekkään samalla tavalla.
        Eli tämän L-Argininen kohdalla on niin että verkostomarkkinointi yriityksen tuote on ehdottomasti paras. Ja se joka ei ole kokeillut voi pitää naamarin kiinni. Kokeile ja tule sitten kirjoittelemaan.

        Siis tah. L-arginiiniahan saa ihan riittämiin perus ruokavaliosta (=liha,kala vilja...). Kannattaa vilkaista sivustoa http://www.sydan.fi/jutut/juttu/-/view/134384 ja lisäski wikissä on tietoa itse l-arginiinista.


      • LENNU
        Mihin tarkoitukseen kirjoitti:

        "Päinvastoin suosittelen sitä myös muillekkin sillä tiedän sen tehokkuuden."

        Et kertonut mihin tarkoitukseen tuota tuotetta suosittelet? Itse asiassa koko viestistäsi se ei käynyt mistään ilmi. Kummallisesti kirjoitettu, kovaa hehkutusta mutta ei mistään käy ilmi mitä hehkutetaan :-P

        6 viikkoo mieheni syönyt jauheita veren sokerit huitelee 20-30 välillä aina lisä insuliiniä ei taida olla kun haittaa.T. L


      • sitruuna1
        testannut kirjoitti:

        Mikko pa voi kirjoitella täällä mitä huvittaa, itse olen tuotteen käyttäjä ja jo 2 kk jälkeen olen todennut tuotteen olevan paras mitä olen koko 55 vuotisella urallani tavannut.
        Eli vaikka purkki maksaa 65 euroa / kk niin koskaan en tule lopettamaan käyttämistä.
        Päinvastoin suosittelen sitä myös muillekkin sillä tiedän sen tehokkuuden.
        Testasin myös kilpailevaa tuotetta jota mainostettiin yhtä hyväksi joka ei siis ollut verkostomarkkinointi tuote. Oli toki halvempi mutta ei ikävä kyllä toiminut lähellekkään samalla tavalla.
        Eli tämän L-Argininen kohdalla on niin että verkostomarkkinointi yriityksen tuote on ehdottomasti paras. Ja se joka ei ole kokeillut voi pitää naamarin kiinni. Kokeile ja tule sitten kirjoittelemaan.

        Kuules testannut.... oletkos ajatellu mitä tapahtuu 20 v päästä.... jos yritys enää on olemassa...jos tuote on noin tehokas ja nopee niin miksi sitä muka tarviais enää sitten.... tuohon terveyden tilaan pääsy sinulla meni yli 50v....
        Sitä paitsi verenpaineidenkin syyt on monet ...ja useimmiten terveellinen ruoka auttaa asiassa...OIKEESTI....!!!!!! Jos yritys itsessään ei ota vastuuta terveysvaikutuksista ja tuote ei ole virallisesti myynnissä suomessa ...niin en todellakaan uskaltaisi kokeilla itse enkä varsinkaan käyttää pitkään. Enkä ottamaan aivopestynä vastuuta ystävistäni....


      • kiramari1
        Voivattu kirjoitti:

        Ei tarvitse, koska olet yrityksen apina. Mistä teitä oikein sikiää?

        Kunhan kasvat, jos sulla järki on päässä (mitä alan epäillä) ja olet myyntityössä, pitää oppia että oikea myyminen ei koskaan ole kusettamista! Se on asiakkaan tarpeiden ratkaisua.
        Nyt sun aika menee jonninjoutavaan puuhasteluun petoksen parissa.

        Mistä teitä tolloja sikiää sekä ostamaan että jälleenmyymään näitä kusetuksia? Ihmettelen vaan.

        Rytmihäiriöt vie pois kokonaan. Käytän nyt kolmatta vuotta, eikä haittavaikutuksia ole ollut. Jos unohdan ottaa, huomaan kyllä....Kun otan, rytmihäiriöt häviävät kymmenessä minuutissa. Aineen keksijät saivat siitä Nobel-palkinnon, niin ei se ihan turha ole.....;-)


    • Trololollol

      Aika paskat, taas uusi verkostomarkkinointikusetus, eipä mikään uutinen..

    • Keskustelu loppui

      Mistä erottamme aidosti työstään kiinnostuneen henkilön? Emme tämän sivun loppupään keskustelijoista. Kielenkäyttö on ala-arvoista.
      Jos haluamme keskustella täällä Synergyn tuotteista niin miksi ei voi sanoa mielipiteitään???? Miksi ei keskustelua voida käydä asiallisesti?
      Jos joku sanoo että tuote on huijausta, se on hänen mielipide. Jos joku kertoo että tuote on tuonut lisäkiloja, niin se on totta tämän kertojalle.
      Eihän maailmassa ole keksitty sellaista tuotetta mikä sopisi kaikille.
      Mielipiteitä on mukava vaihdella ja tämäkin tuote on saanut keskustelua aikaiseksi.
      Näillä ala-arvoisilla kommenteilla höystettynä voimasanoilla tyrehdytetään hyvin alkanut keskustelu. Ihmettelen miten nämä ala-arvoiset kielenkäytön omaavat ihmiset kertovat tuoteista mitä he edustavat. Tässä näkyy ihmisen taso millä liikutaan.

    • Verkostoitunut

      Arvoisat Synergy jälleenmyyjät.

      Kannattaa pysyä tiukasti faktoissa kun markkinoitte tuotettanne. Synergyllä ja tuotteellanne ei oikeastaan ole mitään tekemistä Nobelistien tai palkinnon kanssa. Kyseisessä Nobel palkinnon saaneessa ryhmässä oli mukana esimerkiksi tohtori Felid Murad, joka on todennut että Euroopassa myytävistä tuotteista hän voi suositella käytettäväksi vain Foreverin tuotetta koska se on varmasti toimiva ja myöskin markkinoiden paras. Kyseinen tutkija ei ole Foreverin palkkalistoilla vaan sanoo tämän ainoastaan tutkijana.

      Ymmärrätte varmaan myöskin sen että lääketieteellisiä väittämiä tuotteista ei saa esittää ja tuotetta ei saa myydä lääkkeenä tai parannuksena johonkin tiettyyn vaivaan tai sairauteen... Tällainen markkinointi pilaa koko hienon alamme maineen todella nopeasti.

      • mani mani nami nami

        Miksi sitten esitätte jatkuvasti verhottuja väittämiä. Sanotte ettei saa terveysväittämiä sanoa. Silti yllyttätte kertomaan juttuja ja taas hyssytellään ettei saa vaan kertoa.
        Helkkarin moista jossittelua ei saa ja kerro nyt kuitenkin.
        Niin kaksinaamaista touhua kuin voi olla.


      • Ravintolisät
        mani mani nami nami kirjoitti:

        Miksi sitten esitätte jatkuvasti verhottuja väittämiä. Sanotte ettei saa terveysväittämiä sanoa. Silti yllyttätte kertomaan juttuja ja taas hyssytellään ettei saa vaan kertoa.
        Helkkarin moista jossittelua ei saa ja kerro nyt kuitenkin.
        Niin kaksinaamaista touhua kuin voi olla.

        "kaksinaamaisesta touhusta" voit kiittää lainsäädäntöä joka haluaa rajoittaa ravintolisien markkinointia ja tukea sivuvaikutuksiltaan tutkitusti vaarallisten lääkkeiden määräämistä. Ei se mitään vaikka vatsat romuttuu ja immuniteetti. Eläköön lääketeollisuus vaan ja pois uusimmat tutkimustulokset ravinnon vaikutuksesta terveyteen. Siihenhän meitä aivopestään: syöBuranaa, leipää liikaa ja kyseenalaista ravintolisät ja kaikki ravinnon ainesosiin liittyvät tutkimukset mitkä eivät ole lääketeollisuuden "virallisesti" tekemiä. Jokaisella on muuten omat antigeeninsä jotka vaikuttavat moneen joten näistäkin tuotteista voi olettaa että osa saa hyödyn, osa ei. Jotkut jaksaa vielä puhua jostain lumevaikutuksesta, vaikka todellisuudessa perimä ohjaa aineenvaihduntaa ympäristötekijöiden kanssa YKSILÖLLISESTI. Lääketiede suomalaisittain tulkittuna on todella vanhanaikaista ja ihmiselle hyödytöntä.


    • Nobelin varjossa..

      Foreverinkin on pakko lähteä kilpailuun mukaan tuomalla markkinoille Argi tuote, joka ei ole millään tavalla tekemisissä Aloe Veran kanssa. Kilpailijoilla on siis tarjolla jotain parempaa kuin aloe vera-pohjaiset tuotteet.... Mainostaminen Nobel-palkitun varjolla on hieman huvittavaa ja löytyypä Youtubesta ihan puhdas mainosvideokin, jossa Murad puhuu ja yllätys, yllätys FLP sopivasti mainitaan. Aivan varmasti puolueeton kannanotto Foreverin tuotteen puolesta...... Pointti on se, että arginiini- markkinat ovat kovat ja myös vm-firmojen täytyy muovautua ajan henkeen. Argi annos liki 70e/kk ja Synergyn vastaavat yli 110e/kk. Arginiinia löytyy myös muualtakin ja jopa halvemmalla. Vaikutukset ovat ihan samat. Ja muuten Ignarro (saman Nobelin saaja) kuuluu Herbalifen asiantuntijoihin.. Kyllä tiedemiehetkin haistavat rahan. Ei siis kannata aivan sinisilmäisesti uskoa kaikkea mikä näyttää puolueettomalta.. Tarkalleen ottaen Foreverilläkään ei ole mitään tekemistä Nobel palkinnon kanssa. Mutta ainahan saa mainostaa ja pyrkiä myymään lisää... http://www.youtube.com/watch?v=1VoiJNTJx0k

      • rehellisyys kunniaan

        military-mixed-opinions-on-ex-army-docs-ptsd-cure-032111


        Synergyn jälleenmyyjien olisi hyvä lukea ylläoleva linkki.


      • kauhistunut
        rehellisyys kunniaan kirjoitti:

        military-mixed-opinions-on-ex-army-docs-ptsd-cure-032111


        Synergyn jälleenmyyjien olisi hyvä lukea ylläoleva linkki.

        EI VOI OLLA TOTTA, mihin enää luottaa.


      • kaikkea kanssa

        Hei, olen lukennut jo kevättalvella kyseisen artikkelin. Se oli suurin syy jäädä tästä pois.


      • 6

        Ja sinunlaisesi iHerb-kohkaajat jakelevat epätoivoisina alennuskoodejaan vuodesta toiseen tuossa toisessa ketjussa...


      • loska
        kaikkea kanssa kirjoitti:

        Hei, olen lukennut jo kevättalvella kyseisen artikkelin. Se oli suurin syy jäädä tästä pois.

        Minä olen myös lukenut kyseisen artikkelin. Oli oikein valaisevaa. Ihmiset innostuvat uusista asioista. Suuren innostuksen jälkeen aletaan tutkimaan mistä on oikein kysymys. Täällä palstoillahan annetaan ymmärtää ProArgin Synergyltä
        parantavan kaiken.
        Miten maailma on tullut toimeen ilman Synergyn ProArgia. Onneksi Eu tarttuu lujasti terveysväittämiin.


      • hymy
        6 kirjoitti:

        Ja sinunlaisesi iHerb-kohkaajat jakelevat epätoivoisina alennuskoodejaan vuodesta toiseen tuossa toisessa ketjussa...

        Ei minun tarvitse iHerppejä mainostaa tilaan vain sieltä tuotteita, jotka on murto-osa suomen hinnoista Verkostomarkkinointi hinnoista puhumattakaan!

        Perehdy tuotteisiin jos uskallat ja selitä sitten mustaa valkoiseksi!

        Epäilen kun asia valkenee niin oot hilijaa!

        On käsittämätöntä miten nämä ns. jälleenmyyjät jaksavat jatista samaa vuojesta toiseen, vejätyksen nimi vaan vaihtuu!


      • Beware of...

        Kiitos linkistä... Pidin velvollisuutenani jakaa sen Facebook'issa... Julkisuutta sai ja "tykkäyksiä"...


    • Beware of...

      Lääkärien tiedossa olevia valmisteen epäiltyjä haittavaikutuksia:
      Suunympäristön puutuminen, verenpaineen äkillinen lasku/tajunnan menetys, vyöruusu, herpes-virus, painon nousu, unettomuus...
      Kannattaa googlettaa arginiini/sitruliini...
      Kyllä, kokemusta on valmisteesta sekä juomasta...

      • haittavaikutuksia

        Surullisinta on tuotteen markkinointi. Suosittelijoita on joka lähtöön. Tottakai jokainen haluaa rikastua verkostomarkinoilla. Parhaiten pärjää hyvän supliikin osaavat.
        Ollaan kuitenkin tekemisissä sydän ja verisuonitaudin kanssa, siihen aineen käyttö tähtää. Saa nähdä koska tulee ensimäiset ruumiit.

        Nyt taotaan niin kauan kuin rauta on kuumaa, kaikki kelpaa käyttäjiksi.
        Täytyisi kuitenkin tietää mitä yhteisvaikutuksia on asiakkaan käyttämillä lääkkeillä ja järjettömällä l-arginiinin lappamisella.
        Haittavaikutuksista kannattaa todella lukea eikä uskoa ettei niitä ole.
        Haittavaikutuksia on varmasti jo ilmennyt ihmisillä, he vain lopettavat aineen käytön .


      • pelkkää kusetusta.
        haittavaikutuksia kirjoitti:

        Surullisinta on tuotteen markkinointi. Suosittelijoita on joka lähtöön. Tottakai jokainen haluaa rikastua verkostomarkinoilla. Parhaiten pärjää hyvän supliikin osaavat.
        Ollaan kuitenkin tekemisissä sydän ja verisuonitaudin kanssa, siihen aineen käyttö tähtää. Saa nähdä koska tulee ensimäiset ruumiit.

        Nyt taotaan niin kauan kuin rauta on kuumaa, kaikki kelpaa käyttäjiksi.
        Täytyisi kuitenkin tietää mitä yhteisvaikutuksia on asiakkaan käyttämillä lääkkeillä ja järjettömällä l-arginiinin lappamisella.
        Haittavaikutuksista kannattaa todella lukea eikä uskoa ettei niitä ole.
        Haittavaikutuksia on varmasti jo ilmennyt ihmisillä, he vain lopettavat aineen käytön .

        --Huom! ProArgi-9 -tuotetta mainostavalla sivustolla kirjoitetaan pienellä präntillä: ”Lääkevalvontaviranomainen (Food and Drug Administration) ei ole arvioinut näitä väitteitä. Tämän tuotteen tarkoitus ei ole diagnosoida, hoitaa, parantaa tai ehkäistä mitään sairautta.” Taidatkos sen sattuvammin sanoa!--

        Lainattu sydän sivustolta.


      • ????
        pelkkää kusetusta. kirjoitti:

        --Huom! ProArgi-9 -tuotetta mainostavalla sivustolla kirjoitetaan pienellä präntillä: ”Lääkevalvontaviranomainen (Food and Drug Administration) ei ole arvioinut näitä väitteitä. Tämän tuotteen tarkoitus ei ole diagnosoida, hoitaa, parantaa tai ehkäistä mitään sairautta.” Taidatkos sen sattuvammin sanoa!--

        Lainattu sydän sivustolta.

        Herää kysymys, mitä varten tuote on valmistettu .??????


      • vakavaako? on

        Näitä haittavaikutuksia on jo suomalaisissa käyttäjissä.


      • sorryt
        haittavaikutuksia kirjoitti:

        Surullisinta on tuotteen markkinointi. Suosittelijoita on joka lähtöön. Tottakai jokainen haluaa rikastua verkostomarkinoilla. Parhaiten pärjää hyvän supliikin osaavat.
        Ollaan kuitenkin tekemisissä sydän ja verisuonitaudin kanssa, siihen aineen käyttö tähtää. Saa nähdä koska tulee ensimäiset ruumiit.

        Nyt taotaan niin kauan kuin rauta on kuumaa, kaikki kelpaa käyttäjiksi.
        Täytyisi kuitenkin tietää mitä yhteisvaikutuksia on asiakkaan käyttämillä lääkkeillä ja järjettömällä l-arginiinin lappamisella.
        Haittavaikutuksista kannattaa todella lukea eikä uskoa ettei niitä ole.
        Haittavaikutuksia on varmasti jo ilmennyt ihmisillä, he vain lopettavat aineen käytön .

        Haittavaikutuksia on. mm. verenpaineen äkillinen lasku. Veren hyytymishäiriö, iso juttu jos tulee akuutti leikkaustarve. Vatsakivut , tulehdukset mahasuolikanavassa. Erittäin kyseenalainen juttu joillekin potilaille.

        sorry


      • Äiti_50v

        Verenpaineeni laski, psorias katosi, paino laski, energiataso nousi, positiivisuus palasi, jalkojen pintaverenkierto parani, aivoinfarktin jälkeiset käden ja kasvojen puutumisoireet katosivat, silmälasien miinukset nollaantuivat, iho ja hiukset ovat hyvässä kunnossa, nivelkivut katosivat, laihtumisen yhteydessä iho kutistuu hyvin, hartiakivut ovat poissa...

        Olen käyttänyt Synergyn tuotteita nyt 6kk. Sitä ennen käytin useita muita valmisteita, jotka jäävät vaikutuksiltaan kauaksi näistä tuotteista. Enpä usko, että lopetan tuotteiden käyttämistä ennen kuin on pakko.

        Sorry. Kokeile sinäkin, niin tiedät mistä puhut.


    • Cure for cancer

      Vieläköhän Karpon "öljysheikki" myy vaarallisia sekoituksiaan ihmelääkkeenä? Käykää vm-uskovaiset ostamassa. Uskotte kaiken muunkin kusetuksen.

    • turha

      Mene töihin!!! Yöllä jaksaa kirjoitella täysin turaa tekstiä. Hommaaelämä.

      • rahnut lähtee.

        Joo, näillä verkosto suhareilla on tapana siirtyä vedätyksestä toiseen.
        Onneksi wincapita tuomiot tulee tiputtamaan monta verkostojantteria.


    • torpo oot

      Osa klubilaisista ymmärtää petostuomion, koska klubi ei käynyt valuuttakauppaa toisin kuin jäsenet luulivat ja Kailajärven olisi se pitänyt kertoa. Röppänen ei hyväksy Kailajärvelle minkäänlaista tuomiota. Hänen mielestään kyse oli normaalista liiketoiminnasta, joka tähtäsi valuuttakauppaan. "Klubin signaalijärjestelmä ja lisenssipörssikauppa olivat todellisia tuotteita."

      Hän uskoo myös, että automaattinen valuuttakaupparobotti olisi valmistunut, jos toimintaa ei olisi suljettu. "En ole koskaan epäillyt enkä epäile edelleenkään, että Kailajärven tarkoitus oli huijata."


      http://www.hs.fi/kotimaa/WinCapitaan sijoittanut uskoo yhä sijoitusklubiin/a1360987705466?ref=tf_iHSisboksi630&jako=2990a4a9d6b6f33c1da98b83e25808ad

      • "lupi lupi"

        Muistaakseni järjestelmän nimi oli Forexsignaal.
        Mitenkäs jos jo useita kuukausia on toiminu automaattinen robotti-ohjelma menestyksellä näinkin kaoottisessa talouksien mylläkässä?
        Ostatko rommipullon jos olet ns. pudonnut ohjelmista? kyseisen kaupan konkretiasta. Ja jos sen ovat kehittäneet entinen capitan tiimi.
        Pelkäämpä, että on syytä jo huikata: hii... o... hoi... rommia pullo, kuten se entinen maailmalla seilannut silmät auki merimies.


    • "lupi lupi"

      "lupi ja lupi"

      Aikanaan jokaisen sijoittajan piti tietää, että wincapita ei käy valuuttakauppaa, koska se oli jokaisen luettavissa sen säännöissä. Kauppaa käytiin toisten firmojen kesken ja club oli sijoitus yhteisö. Kyseiset firmat löytyvät maailmalta, mutta pitää tietää mihin päin haukkuu. Nähdäkseni pitäisi tietää missä ja miten kauppa tapahtuu maailmassa. Mutta siihenhän tarvitaan alakansakoulun käyntiä ja lukemaan oppimista. Se näkyy olevan alaarvoista tasoa Suomessa, vaikkakin
      aina tilauksesta, kuten tv:n kanavilla on nähtävissä.......

      • 1000 000:n velka

        Kukaan ei käynyt valuuttakauppaa kenenkään nimissä vaan rahaa kusetettiin törkeällä petoksella ihmisiltä ja jaettiin pyramidin huipulle.

        Nyt on sitten tullut maksun aika ja rahat menee uusjakoon, että onnea vaan, toivottavasti teillä on manit tallessa muuten lähtee koko omaisuus.


    • lupi lupi

      Kummallista että kun kansainvälistä tietämystä omaava suomalainen alan lakimies tutki asiaa matkustellen kolme kuukauta maailmalla seuraten rahan liikettä, päätyi toteamaan että normaalia valuuttakauppaa. Monista muista virkavallan toimista kuten serverin katkaisu ja yksityisten tilien jäädytys liikennepankissa monia muita epäloogisuuksia vielä lisäksi. mm. serverin tietojen tuho tai peittely.
      Viranomaisten toimissa haisi joidenkin rahaan perustuvan vallan suojelu. ei pitäisi olla sinisilmäinen todellisen vallan tekijöihin. Ei meillä kuin ei muuallakaan.

      • varajuomari.

        --kansainvälistä tietämystä omaava suomalainen alan lakimies --

        Siis tarkoitatko "pätkää" ? onko bensarahakeräys vielä voimassa ?


    • lupi lupi

      Huijaus tai ei, mutta missä on serverin tiedot kun kerran tiedetään että viranomaisten toimesta se imuroitiin. Lisäksi miksi poliisin tutkimuspöytäkirjoja ei saanut nähdä puolustuksen lakimiehet kuin murtoosalta. Miksi viranomainen peittää tutkimuksen tuloksiaan? Näitäkin tietoja mm. odottaa eritoten capitan sijoittajat. Tuo sun epämääräinen räkätys ei kelpaa mihinkään muuhun kuin halvan kaljan uhoon. Siihenkin suosittelen belgialaista Leffeä, niin jää edes
      muu maku kuin pahnaoljen.
      Puolustus ei saanut esittää kaikkea aineistoaan, vaan asianajajan evättiin olla tietyissä istunnöissa edes läsnä verukkeella, että hän oli myös sijoittajien edustaja monissa raastupien käsittelyissä.
      Onkohan otettu oppia eräiden muidan maiden ns. oikeudesta.

    • poliisi691

      wincapita ei kuulu palstalle verkostomarkkinointi

      • kolmion kärki.

        --wincapita ei kuulu palstalle verkostomarkkinointi --

        Wincapitassa oli paljon verkostojanttereita mukana, monella kärkipään vempulalla on ollut myös muita epämääräisiä verkostovirityksiä.
        Että kuuluu tänne.


    • Sivusta seuraaja
    • myyjään törmännyt

      Vitamiinit ja muut tärkeät aineet saa luonnosta ja purkista, joten ei mitään muuta uutta kuin järkyttävätt hinnat ja myyjien painostavat palopuheet. Sikäli huijausta!!!

    • terveys ruualla

      Huijausta! Luvataan raha takaisin, mutta et saa niitä. Tuoteselosteissa paljon puutteita, et oikeastaan tiedä mitä ostat. Myyjää vakuuttaa energisyyttään ja voimiaan sekä uutta elämäänsä tottakai. Aloituspaketti maksaa n 360e ja myyjä saa siitä itselleen siivun. Puhuu kuin ruuneberi jne.... heidän iskulauseensa on: ettei raha saa olla hyvinvoinnin esteenä! No aika monelle tuo 360e on hirmu iso summa muiden kulujen lisäksi. Kuitenkin syömällä monivitamiinitabletin päivässä ja terveellisen monipuolisesti saa kaikken tarvitsemansa. Eläköön kuispäät ja huijari! :-D

    • miina20

      3 kuukauden tuotteet maksaa 298;- Ei 360,-
      Käytän, en lopeta koskaan.

    • muija4

      En suosittele kyseisiä jauheita kellekkään! saman asian ajaa se että syö terveellisesti kasviksia marjoja yms..yksi purkki jauhetta ja 2pullo "mehua"tuli maksamaan 150e! eikä mitään vaikutuksia..ainut että kynnet kasvoi hieman nopeemmin. Ja mun sukulainen viellä kaupittelee liiankin inokkaasti näitä tuotteita ihmisille..humpuukkia ja rahastusta koko homma! =D

    • alalinjapyramidi

      --150e--

      Tuolla rahalla saa aikamoisen kasan kotimaisia marjoja.

    • Molemmista kokemusta

      Minulle 3 kk arginiini tuotteet maksaa alle 100 €. Vähintään yhtä hyvä tuote kuin ProArgi9 ellei jopa parempi. Ja paremman makuinen.

    • alessana
      • Pikkuvikoja.

        --Tuotteen sisältämä askorbiinihappo ja natriumbentsoaatti voivat olla yhteisvaikutukseltaan todella vaarallisia ja aiheuttaa mm. syöpää! --

        Juu, mutta eihän tuo mitään haittaa kunhan vaan saadaan verkostokusetustuotetta myytyä kaikille kavereille


    • Nainen 55 v.

      Olen käyttänyt Synergyn tuotteita runsaan vuoden. Hyvivointini on parasta mitä ikinä. Muuten en ole elintapojani muuttanut. Todella ala-arvoista kirjoittelua ja kritiikkiä tällä palstalla henkilöiltä, jotka eivät ole tutustuneet koko asiaan. Mustamaalaaminen ja kateus on suomalaisen perisynti. Kannattaisi vain kannustaa ihmisiä kokeilemaan Synergyn tuotteita riittävän pitkään saadakseen vasteen, eipä jäisi sitten kaduttamaan ettei ole edes kokeillut.

      Ei kannata irvailla hinnasta jos samalla syyllistyy hakemään karkkia, kossua, kaljaa ja sipsiä - selkeästi kalliimpaa kuin Synergy.
      On maita , jossa innolla odotetaan Synergyn rantautumista - kateelliset ja tyhmät kirjoittelijat tällä palstalla näyttäävät jyräävän kaiken hyvän alleen. Saisitte olla ylpeitä, että Suomi on Synergyn oranisaatiossa arvostettu maa.

      • urstupid

        Ja höpö höpö, herää jo unesta.
        " Hyvivointini on parasta mitä ikinä...".
        "On maita , jossa innolla odotetaan Synergyn rantautumista",
        "Saisitte olla ylpeitä, että Suomi on Synergyn oranisaatiossa arvostettu maa"
        Täyttä tuubaa koko Synergy-sössötys, kyse ei ole mistään muusta kuin pyramidin yläpäässä olevien lompakon lihottaminen.
        Näitä on nähty ennenkin: acn, wincapita jne.
        Ai niin, opettele oikeinkirjoitus...


    • hlk

      höpöhöpö hommaa. Pyramidin yläpäästä näyttää löytyvän wincapitasta tuttuja koijareita kun vähän kaivelee.

      Ja tuotteet täyttä kuraa, näyttäkää yksikin tutkimus

    • Synergy------

      En voi olla kertomatta kokemuksia. Olin uhri puhuttiin ympäri ja ostin. Ajattelin nyt alkaa uusi elämä kun verenpainekin laskee ym. Aloin käyttämään joka kerta ilmavaivat vatsakivut. Tuotteella ei ollut mitään vaikusta paineisiin eikä muuhunkaan. Voin kertoa hyvin epämääräistä kusetusta. Kuten muukin verkostomarkkinointi näihin pitäsi puuttua kuluttaja lautakunta ja Evira. Nämä jotka kehuvat tuotetta ovat markkinoinin myyjiä! Yksi myyjä kertoi että tietää mitä humpuukkia on, mutta hän myy mitä ihmiset ostaa. Jos välttämättä haluaa käyttää,niin samoja tuotteita saa luontaistuotekaupasta voi itse sekoittaa mehuun. Synergy sekoitettu ihmelitkuun arvatkaa kuinka vanhoja ovat. Ja mikä hinta! Kaupasta ostettu on vain murto-osa ja on jopa kotimaassa valmistettu. Jos on aivoja ajatelkaa!!! Täysin kusetusta Synergy.

    • kokeillu2

      Sama täällä vatsakipuja ja ilmavaivaa jätin syömättä kallis kokeilu!

      • molliollililii

        kysyppäs keltä ostit/tilasit 90 päivän rahattakas takuu muistaakeseni??


      • kokeillu2
        molliollililii kirjoitti:

        kysyppäs keltä ostit/tilasit 90 päivän rahattakas takuu muistaakeseni??

        Kun paketti avattu ei makseta on vastaus!


    • tutustunut

      Ottakaa hyvät ihmiset järki käteen! Miettikää mitä ostatte. Mitä turvaa teillä on kun huomaatte tulleenne petetyksi. Synergy suuri amerikkalainen pyrämiidi ketju joka rahastaa kauniilla purkeilla. tuote ei missään vaiheessa vastaa myyjä lupauksia. Harkitkaa. Jos on vahva usko tuntuuhan vesikin olevan parantavaa.

    • joki

      Suomen Synergyn yhteystiedot ovat Jonköping Ruotsi... ?!!!!

    • käyttäjä

      Tottakai aluksi tulee mahakipuja yms, koska keho alkaa puhdistautumaan. Kai te muistitte juoda tarpeeksi, jotta kuona-aineet pääsee pihallekin kehosta.

      • synergy ossi

        Kokeiltu on, ei ole ihan puhdas kusetus mutta maahantuojien "loistavaa" "ihanaa" "mahtavaa" menestyksen kehoitukset kuultavat läpi. Kukaan muu ei tässä menesty kuin ne vajaa 10 yläpään tyyppiä.
        Aloituspaketti 300€ on ihan sika kallis juttu!
        Ja miksi menee vatsa sekaisin, no siksi kun tuotteessa on xylitolia tuomassa makeutta, pikkuisen laksatiivinen vaikutus monelle. :)
        En jaksa enempää edes kommentoida mutta näkisitte millaisia ihmisiä on mukana touhussa, aivan epätoivoisia. Vaikka saisi terveyttäkin niin kyllä on ylihintaisia tuotteita.


    • Mustikkasuux

      Mihin muuhun voit varmasti uskoa kuin omaan kokemukseen. Olen tyytyväinen Synergyn tuotteiden käyttäjä. Synergn arginiini on lääkäreiden käyttämässä pdr-kirjassa mukana. Luotettavuuden takeena parhaimmat sertifikaatit valmistajalla, se on myös valittu USAn 100 parhaimman yrityksen joukkoon.

      • selaamaan joutunut

        Eihän pdr-kirja ole mikään sen enempää lääkäreiden kuin muidenkaan käyttämä kirja. Se on kirja jossa on markkinoilla olevia ravinto-lisiä ja aineita.
        Kirjaa ei ole tarkoitettu diagnoosin tai lääkkeen määrämistä varten-. sitä ei missään nimessä kehoiteta käyttämään siihen tarkoitukseen.Tästä kehoituksesta löytyy infoa.
        Se on aivan sama kuin mikä luettelo.
        Lääkärit ja apteekit eivät käytä kirjaa siihen tarkoitukseen mitä Suomen Synergy antaa ymmärtää. Siihen on muut kirjat.
        Se on kirja josta voi katsoa että tälläinen lisäravinne on markkinoilla , Siitä nähdään esim. mitä yhteisvaikutuksia sillä on esim. asiakkaan lääkitykseen, etenkin kuin oireilua tulee.


      • Ja minä uskon ylä...
        selaamaan joutunut kirjoitti:

        Eihän pdr-kirja ole mikään sen enempää lääkäreiden kuin muidenkaan käyttämä kirja. Se on kirja jossa on markkinoilla olevia ravinto-lisiä ja aineita.
        Kirjaa ei ole tarkoitettu diagnoosin tai lääkkeen määrämistä varten-. sitä ei missään nimessä kehoiteta käyttämään siihen tarkoitukseen.Tästä kehoituksesta löytyy infoa.
        Se on aivan sama kuin mikä luettelo.
        Lääkärit ja apteekit eivät käytä kirjaa siihen tarkoitukseen mitä Suomen Synergy antaa ymmärtää. Siihen on muut kirjat.
        Se on kirja josta voi katsoa että tälläinen lisäravinne on markkinoilla , Siitä nähdään esim. mitä yhteisvaikutuksia sillä on esim. asiakkaan lääkitykseen, etenkin kuin oireilua tulee.

        Juu, mutta kun ylälinjan jantteri sanoi aivopesutilaisuudessa että lääkärit käyttää sitä.


    • Suosittelen!

      Ottakka hyvät ihmiset itse selvää ennekuin kirjoitatte tänne puuta heinää,kai teillä on selkä rankaa ja olette oman laivan kapteeni?? Minä itse otin selvää ja voin sanoa että minä ja moni muu "uskovainen ja aivopesty" ollaan paljon paremmassa kunnossa kuin ennen tuotteiden käyttöä,ja sitäpaitsi nämä on halpoja käyttää koska moni muuasia jää ostamatta,esim makean nälkä on kadonnut,jne. kyllä joillaki on vain varaa mennää pe ilta ryyppäämään 4-500e edestä yksi ainoa ilta? tai ostaa 1000e uudet renkaat ja vanteet autoon tai huoltotoimenpide,muttei ole varaa 3 kk kokeilla voisinko paremmin kun kokeilen tuotteita,hei pahvit käyttäkää oikeasti niitä aivonnystyröjä jos niitä on edes?? ja älkää olettako,vaan kokeilkaa sillä se selvää,miettikää jos niistä olisikin apua jos niitä käytetään oikein? kirjoituksista päätellen käyttöohjeistus ainakin ollut osilla virheellistä! antakaa itsellenn mahdollisuus eikä anneta vain sen kateuden kiusata meitä eikä niitä jotka muuten olisi kokeillut ilman että jotkut ns tietävät täällä ala arvoisesti täällä arvostelevat kuntekstistä paljastuu oma katkeruus siitä ettei ole päässyt tai antanut itselleen lupaa edes kokeilla tuotteita oikein! Voin vain sanoa puhtaasti kaikille että suosittelen ja kokeilemalla selviää!

    • Jesjesje

      Hahaha, miten noita idiootteja voi riittää.....voiha vitamiini!!!no voihan nuo rahansa huonompaakin tunkea....seuraavana varmaankin ruetaan myymään pyhäävettä niin saa paremman taivaspaikan jos juo riittävästi

    • kokeilija69

      Yhden kerran kokeilin.
      Heräsin aamulla hirveeseen stondi**een.
      Falloksen mitta oli pidentynyt vähintään 10cm:llä.
      Loppuviikosta ei enää mahtunut vaimon trumpettiin..
      Oli pakko lopettaa yllä mainittujen sivuvaikutusten takia.
      Verenpaine tosiaan laski enkä tarvinnut enää lääkkeitä.

    • Santzi77

      Joka kerta joudun pettymään kun lähden suomi24 keskustelupalstalta hakemaan mielipiteitä ja vastauksia haluamaani aiheeseen. Löytyi täältä joitain vastauksiakin, mutta valtaosa kommentoijista on varmaankin vielä puberteetti iässä kun ei pystytä asiallisesti esittämään mielipiteitä. Turhaa tappelemista julkisella palstalla. Kiitos kuitenkin heille, jotka pysyivät asialinjalla ilman turhaa kinastelua.

    • Synerginen elämä

      Epäilin tuotteita erittäin kovasti mutta uskalsin lähteä kokeilemaan koska voin kolme kuukautta käyttää tuotteita ja jos en ole tyytyväinen niin saan rahat pois! MUTTA jo ensimäinen kuukausi osoitti että tuotteet toimii ja nyt yhdeksän kuukauden käytön jälkeen olen erittäin onnellinen että olen löytänyt SYNERGYN. Monet sairaudet ovat parantuneet ja virtaa on nyt kuin pienessä kylässä. Elämä maistuu taas.SUOSITTELEN!!!!!!!!

      • ei enää

        Epätoivoiset kusettajamyyjät täällä toisilleen kirjottelevat! Paska tuote kokeiltu on :-)


      • Florrie_Capp
        ei enää kirjoitti:

        Epätoivoiset kusettajamyyjät täällä toisilleen kirjottelevat! Paska tuote kokeiltu on :-)

        En ole myyjä, olen ostaja ja erittäin tyytyväinen Synergyn tuotteisiin, joita käytän.


    • Kokeiltu on

      Synergyn ProArgi9 on hyvä tuote, jota käytin ja olin suhteellisen tyytyväinen.
      Sitten löysin toisen vastaavan tuotteen, jossa on enemmän positiivisesti vaikuttavia ainesosia ja on huomattavasti paljon halvempi. Nyt ole paljon tyytyväisempi.

      • Sininen 57

        Minkä aineen löysit ja mistä.olen käyttänyt proargi 9 ja Mistify juomaa.olen ollut tyytyväinen.


    • Kokeiltu on

      Proargi 9 tuotetta käytin noin 20 purkkia ja Mistify juomaa 4 pulloa.
      Sanotaan näin, että Mistify ei syrjäyttänyt sitä, mitä käytin jo paljon aikaisemmin.
      Proargi 9 :n tilalle löysin vastaavan l-arginiini tuotteen, josta löytyy monipuolisemmat ravinteet ja 10mg annoksessa suurempina määrinä paljon edullisempaan hintaan. Kyseessä ei ole verkostomarkkinointituote, joten en mainosta sitä tällä palsatalla.

    • mustikka13

      Paljonkohan 10 mg annoksessa on arginiinia. Synergyllä on 5 g ja vaikutusaika 24 tuntia.

      • 3-1=19

        onkos tämä jotain verkostomatematiikkaa ?

        10mg annoksessa on arginiinia 5g, heh heh.


      • mustikka13
        3-1=19 kirjoitti:

        onkos tämä jotain verkostomatematiikkaa ?

        10mg annoksessa on arginiinia 5g, heh heh.

        Tarkoitinkin tuota aikaisempaa viestiä, missä kehutaan valmistetta, missä yhden annoksen koko on 10 mg. Ei siis voi millään olla samaa määrää arginiinia kuin Synergyn ProArgissa, missä on yhdessä annoksessa 5 g arginiinia.


      • Kokeiltu on
        mustikka13 kirjoitti:

        Tarkoitinkin tuota aikaisempaa viestiä, missä kehutaan valmistetta, missä yhden annoksen koko on 10 mg. Ei siis voi millään olla samaa määrää arginiinia kuin Synergyn ProArgissa, missä on yhdessä annoksessa 5 g arginiinia.

        L-arginiinia on sama määrä eli 5 g ja L-sitruliinia on enemmän kuin Synergyn tuotteissa. Huomioitavaa on myös se, että siinä on samat turvallisuus- ja laatuluokitukset kuin Synergyn tuotteissa. Lisäksi käyttämässäni tuotteessa on muita terveydelle hyödyllisiä ainesosia, joita Synergyn tuotteissa myydään erikseen muissa tuotteissa tai ne puuttuvat kokonaan. Ei ollut vaikea valinta tuotemerkkiä vaihtaa kun vielä hintakin on paljon edullisempi.
        ProArgi 9 on erittäin hyvä tuote, siinä ei vaan ole hintalaatusuhde asiakkaille järkevä. Edustajan näkökulmasta hinta on ok, jotta rahaa virtaa palkkijärjestelmään.


      • Savuporo
        3-1=19 kirjoitti:

        onkos tämä jotain verkostomatematiikkaa ?

        10mg annoksessa on arginiinia 5g, heh heh.

        "onkos tämä jotain verkostomatematiikkaa ?
        10mg annoksessa on arginiinia 5g, heh heh."

        Tuossa se ihmisten tyhmyys, tietämättömyys ja ymmärtämättömyys paljastuu.
        Käys ny katselee ihan tavallisessa marketissa erilaisten tuotteiden ainesosa luetteloita.
        Katso nyt esimerkiksi tuotetta "Savuporo levitettä". Siinä on poronlihaa alle 1% ja savumaku tehty kemiallisella aromilla. Savustettua poronlihaa siinä on 0%.


      • sune ossi
        Kokeiltu on kirjoitti:

        L-arginiinia on sama määrä eli 5 g ja L-sitruliinia on enemmän kuin Synergyn tuotteissa. Huomioitavaa on myös se, että siinä on samat turvallisuus- ja laatuluokitukset kuin Synergyn tuotteissa. Lisäksi käyttämässäni tuotteessa on muita terveydelle hyödyllisiä ainesosia, joita Synergyn tuotteissa myydään erikseen muissa tuotteissa tai ne puuttuvat kokonaan. Ei ollut vaikea valinta tuotemerkkiä vaihtaa kun vielä hintakin on paljon edullisempi.
        ProArgi 9 on erittäin hyvä tuote, siinä ei vaan ole hintalaatusuhde asiakkaille järkevä. Edustajan näkökulmasta hinta on ok, jotta rahaa virtaa palkkijärjestelmään.

        just noin, pitää täysin paikkaansa!!!


    • Terve järki kunniaan

      Tässä tutkittua puolueetonta infoa L-arginiinista , joka isoina määrinä pitkään käytettynä on jopa haitallinen. Valmistajafirmojen omat tutkimukset ovat yleensä puolueellisia, koska pyritään voiton maksimointiin usein varsin epäeettisesti. Arginiinia mainostetaan mm. potenssin lisääjänä ja sydän- ja verisuonitautien ehkäisijänä. Kehon kyky hyödyntää arginiinia kuitenkin heikkenee käytettäessä yksipuolisia isoja lisiä yli 3 kk:n ajan.Sydäninfarktipotilaiden testiryhmässä isojen annosten pitkäaikainen käyttö voi lisätä infarkteja. Monipuolinen ravinto ja monipuolisesti eri aineita sisältävät ravintolisät ovat yksittäisiä aineita suositeltavampi vaihtoehto joitakin erityistapauksia lukuunottamatta. Varsinkin aminohappojen kohdalla yhden yksittäisen aminohapon lisä voi häiritä muiden aminohappojen imeytymistä. Arginiini voi myös laukaista herpesvirusten aktiivisuutta. Kohtuullisina annoksina satunnaiskäytössä arginiinilisät voivat olla ok. Toisaalta arginiinia saa reilusti monipuolisesta ravinnosta. Kannattaa tutustua seuraavaan artikkeliin ja sen linkkeihin:

      http://www.pronutritionist.net/l-arginiini/

      • resepti

        Tiedätkö minkälaista suhmurointia nykyinen lääketiede on. Sen rinnalla arginiinin liikakäyttö on kuin pieru saharassa. Kolmanneksi yleisin kuolinsyy..... LÄÄKKEET


      • Voi Synergy!

        Siis kuukausi sitten lähdin tähän "humpuukiin" mukaan, koska en ystävälleni ilennyt sanoa, etten tarvi tätä tuotetta. Minulla on yritys, joten yrityksen nimissä eka tilauksen tein, "päällikkö" lupasi Amerikkaan scannata Y-tunnukseni ja puhua alvit pois! Kuitenkin maksoin tasan sen summan 528 eur, joka hinnastossa on näkyvissä myös loppukuluttaja-asiakkaallekin (alveineen). En oikeastaan ymmärrä, mitä järkeä tässä on kun kaikki voivat verkosta tilata samoilla hinnoilla, siis miksi yleensä rekrytoidaan jos ilmoittaa, ettei ryhdy verkostoa tekemään ollenkaan? Eikö kannattaisi vain myydä tuotteet niitä tarvitseville ilman mitään sitoumuksia? :( Kaiken lisäksi tuossa ekassa (ainoaksi jäävässä) liiketoimintaesittelyssä kehuttiin tuotteita aivan liikaa, niin kun tehdään, tulee epäilys, miksi?? Kun kerroin, että minulla ei ole mitään terveydellisiä ongelmia johtuen hyvistä ja terveellisistä elintavoistani, tuli heti kova vastaus: Siksi sun pitääkin näitä nauttia, että pysyisi terveys kunnossa!!! Siis vaikka olen jo yli 60 v, ei mitään lääkkeitä milloinkaan ole tarvinnut nauttia, en edes särkylääkkeitä, koska ei mitään vikaa, ei päänsärkyä, ei kohonnutta verenpainetta, ei ylipainoa! Samassa tilaisuudessa siis kehuttiin näitä tuotteita niin monen ihmisen voimalla, että monessa yrityksessä ja myyntityössä mukana olleena ihmettelin, että päästäänköhän tässä ollenkaan allekirjoittamaan sopimusta vai onko vain tarkoitus kehua toisilleen, miten esim. tietty tuote auttaa krapulaan ym. Siis miksi yleensä hankitaan krapulaa? Ja sitten yhdessä pohditaan "lääkettä" siihen, voi että voi olla tyhmää porukkaa ... niin olen siis kokeillut nyt näitä tuotteita, en ole kyllä mitään eroa huomannut verrattuna aikaisempaan käytäntöön eli kyllä totuus on terveellisissä elintavoissa, pois tupakat, viinat, kaljat, liika makea ja rasvainen ruoka, ja syöt vain sen minkä kulutat, se riittää! Nyt vaan taitaa vuosi mennä, ennen kuin nuo turhat kalliit "vitamiinit" on nautittu, osan olen kyllä jo lahjoittanut kavereilleni, mutta en todellakaan tähän "toimintaan" aio kysellä enkä näitä tyrkyttää, mutta onnea heille jotka näistä avun saavat!!!


    • ikijöpötys

      Hieno on juoma, join tätä purkillisen ja on jöpöttänyt jo 2 vuotta putkeen!

    • Dddooo

      Tänään sain mainospuheen tuotteesta ja koemaistiaiset. Kyllä jää ottamatta. Mistä näitä ns pelastavia sekoituksia oikein keksitään ja missä on tutkimukset? Siis oikeet tutkimukset, kaksoissokko ja isolla populalla? Jos viitataan tutkimuksiin niin muutaman henkilön kokemukset on enemmän sattumaa ja kun tiedetään että nyt saadaan ihmeainetta niin kyllä se ihminen alkaa tuntea energian virtaavan, siis placebovaikutus.
      Nää tuotteet on turhia jos syöt monipuolisesti ja ja nappaat välillä jonkun monivitamiini tabun siis apteekin myymän, tulee paljon halvemmaks ja on vielä jonkinlainen tuotevastuu ja kuluttajansuoja. Miten joku viittii vielä puhua kalliista lääkkeistä jos samalla laittaa poskettomat summat tällaiseen kuraan?

      • Tiikerin penisluu.

        Nää höpötuotteet uppoaa vaihtoehtohoitojen kannattajiin kuin häkä, niitä voi ku settaa lähes rajattomasti.


    • millaisia kokemuksia on Slimistä ,laihduitteko ,entä se maito proteeni,,mulle ei käynnyt ,teki limaa joka paikkaan,ja käskettiin vain jatkaa kun puhdistus on tapahtumassa,,siis lääkäriin ja kova kuuri antibiootteja,,,,,

      • No joo

        Slimillä en laihtunut yhtään, sitä suositeltiin minulle Cambridgen sijaan. Slimissä puolet enemmän kaloreita annoksessa ja liian makeata ... näin meitä höynäytetään. Eikä tämä voi olla mitenkään tuottavaa liiketoimintaa, koska kaikki saavat samalla hinnalla verkosta ostaa, miksi siis ostaa joltain kaverilta? Käyttämättä jäivät!


      • tyytyväinen

        Itse olen tyytyväinen. 7 kg ja 15 cm lähtenyt tähän mennessä ja aion jatkaa! Palauta ihmeessä, jos et ole tyytyväinen ja olet uusi käyttäjä, saat rahasi takaisin! Ensimmäisellä tilauksella aina 90 päivän tyytyväisyystakuu! Ole yhteydessä Synergyyn tai henkilöön, jolta sait tiedon tuotteesta.


    • Argi9.info
    • Anonyymi

      Kyseinen tuote ei ole aiheuttanut mitään sivuvaikutuksia. On vahvistanut jaksamista, Sydämen hyvinvointia. lopetin käytön kalliin hinnan takia. Saattaa olla kyseessä veriryhmästä, sopiiko ko. tuote henkilölle. minulla on O rh .

    • Anonyymi

      Onpassivelle on myös tulossa samanlainen tuote. Kannattaa ostaa. Maksaa ensin satasen liittymismaksu ja sitten kun tuote julkistetaan niin hinta selviää.

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      272
      2733
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      74
      1460
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      40
      1433
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      31
      1211
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1164
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1163
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      45
      1151
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1151
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1099
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      10
      1080
    Aihe