Jakakaa nettideittikokemuksia

Muiden kokemuksia?

Olisi varmaan hyvä tehdä jonkinlaista tutkimusta millaisia nettikokemuksia kullakin on takana.

Mielellään vapaasti kertoen enkä puhu vain siitä mitä olette kohdanneet vaan ihan miten usein treffeillä olette käyneet ja miten pitkään olette hommaa harrastaneet?

Olen mies 30 ja pohjois-pohjanmaalta.
Itse lopetin kun viime vuoden puolella tulin täyttäneeksi 30 ja huomasin että varsinkin nuoremmat naiset lakkasivat vastailemasta kun rajapyykki oli ylitetty.
Omanikäiset tuntuvat itseeni nähden suhteellisen vanhoilta ja monella on sen kaltaista elettyä elämää takana (mm. lapsia, avioliittoja) että tuntuu vaikealta sovittaa elämää yhteen äkkiseltään. Moni olettaa että ollaan perheen perustamisiässä hyvin pian.

Toisaalta kuvattomalla profiililla ollessa huomasi sen rajoitteet että pakit tuli usein sitten kuvia vaihdettaessa vaikka profiili teksti ja viestit olivat tehneet naiseen jonkinlaisen vaikutuksen. Profiiliin en kuvaani kuitenkaan yksityissyydensuojan ja kaverien kettuilun yms. takia halunnut koskaan laittaa. Kuvani oli ihan perusasiallinen jonka lähetin, ei huippu, mutta hyvä ottaen huomioon naamatauluni.

Yhteydenottoja sain todella vähän parin vuoden aikana ja lähinnä tulivat naisilta jotka eivät sopineet hakukriteereihini esim. lapsen omaavat, ylipainoiset jne.
Joitakin tuli myös kauempaa kuin pohjoisesta, mutta pian huomattiin että yhteistä ei paljon jaettu joten välimatkankin ollessa suuri oli aika turha jatkaa.

Muutamilla treffeillä kävin joista parit oli ihan mukavat sokkotreffit ja sen lisäksi jotain kaveritreffejä. Pari kertaa kävin myös niiden kanssa jotka eivät sopineet hakuihini ihan vain katsomassa, mutta totesin ettei se toimi sillä tavoin.

Saldo aika vähäinen kaiken kaikkiaan ja huomasin ainakin ettei nettideitti ole lainkaan minun homma. En pysty statuksellani tai kuvallani tekemään vaikutusta mihin monet miehet pystyy ja naisten markkinoilla he määräävät miten mennään. Eniten ehkä jäi harmittamaan treffien vähäinen määrä, mutta toisaalta edes ilmoitusten perusteella ei kukaan nainen todella kolahtanut.

Ainoastaan joskus hamaassa tulevaisuudessa tuleva paikkakunnanvaihdos ehkä saisi kokeiltua asiaa uudestaan, mutta epäilen.

Kiitos tarinoistanne etukäteen.

29

2299

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Muiden kokemuksia?

      Pyydän että tässä ketjussa ei sitten arvostella toisten kokemuksia yms.
      Ilmoittakaa väärä toiminta ylläpidolle.

    • 27 + 13

      Ihan mielenkiintoista ollut, mutta kamalan hitaasti täällä mikään asia hoituu. Ei ole löytynyt ketään, jonka kanssa haluaisin olla lopun iän, eikä sellaistakaan, joka haluaisi olla mun kanssa lopun iän.

      Kaikki täällä haluaa jollain tavalla itseään paremman, niin mäkin. Jotkut etsii ihan kaikella tavalla itseään haluttavampia, jotka sitten taas luultavasti etsii joitain vielä haluttavampia.

      Jotkut luulee, että haluavat ihan edes jonkun vaan, ei niin väliä kenet, mutta ei se toimi semmoinenkaan.

      • Muiden kokemuksia?

        Haluaisitko kertoa enemmän itsestäsi ja kommentoida ehkä sitä miksi asia täällä niin hitaasti hoituu?
        Johtuuko se välimatkoista vai mistä?

        Varmaan nettideitissä tuo "lopun ikääni" on aika hankalaa kun kuitenkin jokainen tahtoo tuloksia aika nopeasti.


      • 27 + 13
        Muiden kokemuksia? kirjoitti:

        Haluaisitko kertoa enemmän itsestäsi ja kommentoida ehkä sitä miksi asia täällä niin hitaasti hoituu?
        Johtuuko se välimatkoista vai mistä?

        Varmaan nettideitissä tuo "lopun ikääni" on aika hankalaa kun kuitenkin jokainen tahtoo tuloksia aika nopeasti.

        Hitaus ei johdu välimatkoista, isossa kaupungissa kun olen. Mäkin haluaisin oikein kovasti tietää, mistä se johtuu! Mun mielestä tietysti MIEHISTÄ. Ehkä olen kaikille vasta se 200. vaihtoehto, ehkä muuten vain en ole niin mielenkiintoinen, että mitään alkaisi tapahtua, ehkä kaikki odottaaa sitä nuorempaa, kauniimpaa rikkaampaa, herttaisempaa jne. Mun kotikaupungissa myös asuu paljon enemmän nuoria sinkkunaisia kuin miehiä, joten voi olla, että joku parempi aina myös löytyy.

        Ehkä tänne on valikoitunut saamatonta sakkia, ehkä kukaan ei ole tosissaan.

        Ei siinä loppuiässä mitään vikaa ole, se on ainoa vaihtoehto ja lähtökohta. Mitään hätävararatkaisua vain toistaiseksi en hae. Tietty ei se loppuikä aina toteudu, mutta se on taas ihan eri juttu.


    • turjakkeelle

      "Omanikäiset tuntuvat itseen nähden suhteellisen vanhoilta".
      Voi kulta olet itsekin jo suhteellisen vanha. Minullakin vanhapiialla oli ikäisenäsi jo lasten isä katsottuna ja lapsi syntyi ollessani 32-vuotias. Sen sijaan, että kyyläät virheitä ikäisissäsi naisissa, jotka aivan ymmärrettävästi ovat useimmat jo jotakin kokeneita (eronneita, äitejä), voisit miettiä omia vikojasi rakentavasti. Onko sinulla lainkaan kokemusta naisista/parisuhteesta? Jos ei niin kehottaisin alas sieltä korskeista pilvilinnoista. Nöyryyttä peliin ja ole iloinen jos jollekulle kelpaat.
      Naiselle, järkevälle kunnon sellaiselle, on ihan luonnollista olettaa yli kolmekymmenvuotiaan miehen pyrkivän muuhunkin kuin hengailuun, hauskanpitoon ja teiniseurusteluun. Kenessähän se vika nyt lopulta onkaan, ja onkohan joku liian vaatilias. Alat olla jo kohta paritonta ongelmajätettä seurustelumarkkinoilla, siis vanhapoika viiksillä tai ilman. Hanki kokemusta ja opi elämän realiteetteja. Ja lähde keväällä lavatansseihin.

      • Muiden kokemuksia?

        Jaaha, ylläpito ei sitten halunnut reagoida tällaiseen turhakeviestiin millään tavalla jossa haukutaan aloittajaa.

        Onpa turha keskustelupalsta tällainen.


      • kokemuksiapajust
        Muiden kokemuksia? kirjoitti:

        Jaaha, ylläpito ei sitten halunnut reagoida tällaiseen turhakeviestiin millään tavalla jossa haukutaan aloittajaa.

        Onpa turha keskustelupalsta tällainen.

        Jos 48-vuotias äiti-ihminen haluaa auttaa kolmikymppistä Pohjanmaan poikaa pariutumaan, niin mikä osa tässä oli turhaketta? Vai että elävästä elämästä opitut "ikuiset totuudet" ovat turhaketta?
        Keep on dreaming, boys, siellä poikamieskammioissanne. Ja muistakaa että katkeruus ei kaunista vanhemmallakaan iällä.


    • nainnen

      Minun nettideittiurani kesti noin kuukauden. Vaihdoin viestejä deitissä noin 10 kanssa, sähköpostilla noin 5 kanssa, vaihdon puhelinnumeron kolmen kanssa, kävin treffeillä kahdesti ja toinen tärppäsi. Olemme seurustelleet nyt 1,5 vuotta.

      Kriteerini olivat aika korkealla ja ihmettelen suuresti miten minulla kävi näin hyvä tuuri kun kokemuksia on kuitenkin monenlaisia. Treffipyyntöjä tuli enemmänkin mutta en lähtenyt jos vähänkin epäilytti. Löysin juuri sellaisen mitä etsin ja molemmilla kolahti heti kuin metrinen halko.

      Etenemme hitaanlaisesti, seurustelemme, emme asu yhdessä. Olemme viikonloput yhdessä ja parina iltana viikossa. Ehkä ensi kesänä hän muuttaa meille.

      Olen nainen, 29 v ja kerran ollut naimissa 7 vuotta, kouluikäisen pojan äiti. Miehellä ei ole lapsia eikä hän omia haluakaan. Se sopii minulle.

      • Muiden kokemuksia?

        Kiitos positiivisen kokemuksen jakamisesta.
        Tahdoin ketjuun erilaisia kokemuksia ja tarinoita joissa oltaisiin rehellisiä sekä itselle että muille ilman negatiivissävytteistä kommentointia niitä kohtaan jotka kertovat miten on käynyt tai kävi.

        Vilpittömästi onnea teille!


      • 2+2 on jotain muuta
        Muiden kokemuksia? kirjoitti:

        Kiitos positiivisen kokemuksen jakamisesta.
        Tahdoin ketjuun erilaisia kokemuksia ja tarinoita joissa oltaisiin rehellisiä sekä itselle että muille ilman negatiivissävytteistä kommentointia niitä kohtaan jotka kertovat miten on käynyt tai kävi.

        Vilpittömästi onnea teille!

        Kaikki lähti kokeilusta. Oli profiili kuvalla jossa kerroin rehellisesti itsestäni. Olen suht kivannäköinen mies. Sain kohtalaisesti vastauksia omatoimisuudesta riippuen. Kuitenkin aika laiskanlaisesti. Sitten minuun meni piru. Päätin kokeilla toisella jossa esiinnyn komeana, ulkomaalaistaustaisena, pk-seutulaisena, yli 50 000e ansaitsevana miehenä. Profiili on myös hyvin hauska ja omaperäinen.

        Seuraus : Naiset hullaantuivat. Jopa tyrkyttivät itseään. Menin vielä pitemmälle. Kerroin että meidän kulttuurissa on tapana että naiset lähettää alastonkuvansa miehelle. Ette varmaan usko mutta moni suostuikin ja ällistykseni vain kasvoi. Kuvan jälkeen kerroin tavallisesti että olen alkanut seurustella ja tämä on tässä. Onko suomalaiset naiset oikeasti noin kanoja. Vastaus : Ovat

        Tämä tarina on tosi.


      • "Pastakone"????
        2+2 on jotain muuta kirjoitti:

        Kaikki lähti kokeilusta. Oli profiili kuvalla jossa kerroin rehellisesti itsestäni. Olen suht kivannäköinen mies. Sain kohtalaisesti vastauksia omatoimisuudesta riippuen. Kuitenkin aika laiskanlaisesti. Sitten minuun meni piru. Päätin kokeilla toisella jossa esiinnyn komeana, ulkomaalaistaustaisena, pk-seutulaisena, yli 50 000e ansaitsevana miehenä. Profiili on myös hyvin hauska ja omaperäinen.

        Seuraus : Naiset hullaantuivat. Jopa tyrkyttivät itseään. Menin vielä pitemmälle. Kerroin että meidän kulttuurissa on tapana että naiset lähettää alastonkuvansa miehelle. Ette varmaan usko mutta moni suostuikin ja ällistykseni vain kasvoi. Kuvan jälkeen kerroin tavallisesti että olen alkanut seurustella ja tämä on tässä. Onko suomalaiset naiset oikeasti noin kanoja. Vastaus : Ovat

        Tämä tarina on tosi.

        Heh, olet aivan taatusti nimimerkki Pastakone, jonka kanssa vaihdoin pari viestiä. Voin sanoa sinulle että tajusin valheesi jo ilmoitustasi lukiessa, ja ekojen viestien sisällöstä. Muka asut Napolissa, ja voisimme siellä seilata yhdessä auringonlaskuun purjeveneellä. Lähetit pari kuvaa muka itsestäsi, joissa jokaisessa oli eri ihminen, muka sinä, mistä facebookista varastit ne? Mutta tiedätkö mitä? Annoin sinun pelata peliäsi vähän aikaa, jotta saisin maksaa takaisin. Pyysit tosiaan alastonkuvia koska muka italiassa naiset lähettävät perseestään kuvia miehille. Tiesin että tämä on täyttä pas**aa, koska Italia on erittäin vanhoillinen maa, olen käynyt siellä ja tunnen kulttuurin hyvin, joten ihan turhaan siinä elvistelet että muka naiset ei tajua, he kyllä tajuaa että olet huijari, mutta kivahan se on vähän leikkiäkkin kaltaisesi kanssa!


    • Onnekas mies

      Nettideittiurani kesti alle kuukauden. Kirjoittelua noin kymmenen naisen kanssa. Viidet treffit. Kahdesta treffikumppanista tuli ystäväni, mutta yksi oli ylitse muiden. En voi sanoa, että olisi kolissut kummallakaan heti, mutta kun viihdyimme hyvin yhdessä ja kaikki tuntui mätsäävän paremmin kuin hyvin, niin päätettiin katsoa, mihin tapailu johtaa. Toiset treffit päätyivät samaan sänkyyn, mutta rakastuminen tuli sitten pikkuhiljaa. Yhdessä ollaan oltu puolitoista vuotta ja kumppanuus syvenee koko ajan.

      Onhan tämä vähän outo tapa tutustua, kun kiinnostus herää ensin muihin asioihin kuin ulkoiseen olemukseen. Vaikka kumppanini on kaunis nainen, hän ei ollut sellainen, johon olisin ihastunut esimerkiksi baarissa. Tässä jutussa ulkonäkö ei ollut ratkaiseva tekijä vaan arvot, ajatukset, elämäntilanne ja huumori.

    • Onnstnt

      Olen löytänyt seuraa nettitreffeiltä hyvin. Ensimmäinen kerta oli erottuani pitkästä avioliitosta -03. Tein profiilin lokakuussa -04. Tapasin kymmenkunta naista ja yksi niistä oli sitten kanssani melkein vuoden.

      Etsin pääasiassa ajatukseni herättävää naista, jolla on lapsi(a). Itsellänikin on, ja toisen on ymmärrettävä omien lasten aina olemassa oleva etuoikeus vanhempiinsa. Ulkonäkö ei ole tärkeä, vaan se mitä hänen kanssaan voi tehdä, kuinka hän on lähellä ja millaista hänen kanssaan on jutella.

      Totesin että netti on minulle sopiva tapa saada uusia tuttavuuksia. Osaan tehdä profiilin, jossa kerrotaan rehellisesti mitä on tarjolla ja mitä etsin. Osaan myös kirjoittaa itsestäni ja minulle tärkeistä asioista totuudenmukaisesti. Nämä selvästi auttavat kun ollaan tapaamisasteella tai tulossa sille.

      Nykyinen netissä alkanut suhde on kestänyt yli kolme vuotta ja tuntuu tähänastisista suhteista parhaalta. Elämänkokemus näköjään auttaa arvioimisessa. Tällä kertaa profiili oli esillä alle viikon, treffejä kolmet. Tämä kolmas kirjoitteli kanssani tosi paljon ja siitä oli helppo aloittaa sitten tavatessa.

    • Ms Talvitakki

      Hyvä ketju. Lisää hyviä (tai huonojakin) kokemuksia?

    • miksi

      Minua ihmetyttää, miksi omanikäiset naiset eivät monelle miehelle kelpaa. Itselläni esimerkiksi ei ole lapsia, enkä niitä halua. En ole myöskään aiemmin ollut naimisissa. Ainoastaan yhden seurustelukumppanin kanssa olen asunut yhdessä. Mielestäni en ole mitenkään "pilalla", enkä todellakaan ole rupsahtanut tai ikäistäni miestä vanhemman näköinen, useimmiten paremminkin päinvastoin. Baarissa saisin kyllä seuraa, useimmiten itseäni nuorempaa, mutta laatu ei yleensä vastaa kriteereitäni. Netissä juuri kukaan ikäiseni mies ei ota yhteyttä tai ole kiinnostunut. Ne ikäiseni miehet, joihin itse otan yhteyttä eivät myöskään kiinnostu. Miksi? Nuoremmille tai vanhemmille kelpaisin, mutta haluaisin itseni ikäisen /- 3 vuotta. Liikaa vaadittu?

    • onnenpotkuja sattuu

      Aika nuori taidan olla muihin kommentoijiin verrattuna mutta kerronpa oman kokemukseni nettideittailusta. Olen vajaa 24 vuotias nyt, mutta tosielämässä ujo enkä käy ulkona joten netin kautta on aina pitänyt miehiä etsiä. Elin tosin uskossa että suomi24 treffit on ihan huuhaa sivu. Pidin siellä profiilia muutama vuosi sitten yhden päivän, kuvallisena, ja viestitulva oli kamala jo ensimmäinen viesti ihmisiltä sekä kriteereistä piittaamattomuus sai minut piilottamaan profiilini. Miksi ihmeessä pitää heti alkaa ehdotella tapaamista tai muutenvaan olla täysin tahditon? Myös se että 20 vuotta vanhemmat miehet hyökkää heti viestittelemään.

      Laitoin profiilin näkyviin toistamiseen viime vuonna ja viestittelinkin parin miehen kanssa mutta kumpikaan ei liiemmin sitten iskenyt, enkä tavannut kumpaakaan. Loppuvuodesta taas laitoin profiilin näkyviin ja poistin siitä kuvani. Parissa päivässä sain viestiä ikäiseltäni mieheltä jonka silmiin oli iskenyt etten myöskään käytä alkoholia, mikä tuntuu olevan nykyään harvinaista. Tuosta hetkestä on nyt aikaa 2,5kk ja asumme jo yhdessä, ja tuntuu siltä että paremmin itselleni sopivaa kumppania tuskin voi maailmasta löytyä. Siinä vaan tärppäsi kaikki luonteesta ja sijainnista lähtien :)

      Lykkyä vaan kaikille nettideittailijoille ikään katsomatta!

    • Mies 30

      No minä voin ainakin sanoa sen verran että nettideitti on täyttä ajan haaskausta. Olen tullut siihen tulokseen että ei siellä osa naisista edes oikeasti etsi miestä vaan se on heille vain ajanvietettä työn tai perhe-elämän vastapainoksi. Sitten ihan oma lukunsa on nämä täydelliset naiset jotka etsii täydellistä miestä, niille ei kelpaa oikein kukaan, toisaalta, eihän epätäydellinen ihminen voi tulla toimeen täydellisen ihmisen kanssa. Yksi ryhmä on sitten vielä nämä naamataulun tuijottajat, jotka valitsee sen perusteella että vastaako edes viestiin. Niitä ei taidaa montaa olla jotka oikeasti miestä etsii. Eli lopputulemana on että ajan haaskausta. On meinaan useamman kuukauden kokemus. Sanonpa vain että kannattaa miehet ennemmin lähteä vaikka kävelylenkille, sekin antaa paljon enemmän kuin istua turhaan tietokoneen ääressä.

      • Morjens...

        Täällä ihan samanlaiset kokemukset, mutta miehistä. Suomi24:n äijät hakevat jotain omia unelmiaan, eivätkä tavalliset naiset kiinnosta pätkääkään. Kun lähettää kuvan, ei tule enää mitään vastausta. Onneksi olen jättäytynyt täältä pois jo ajat sitten ja löytänyt miehiä ihan muualta. Nämä nettihaaveilijat ja käsityöläiset saavat jatkaa loputonta hakuaan. Hyvää onnea vaan. :D


    • täydellinen nainen27

      Oma rakas löytyi vuosien offline-sinkkuilun jälkeen suomi24:n treffeiltä viime talvena, vain noin kuukauden sisään profiilin luomisesta.
      Käytin sitä ennen hyvän tovin itsetutkiskeluun, jotta sain profiiliini ytimekkäästi olennaisimmat (niin pinnalliset kuin henkimaailman) asiat itsestäni, sekä siitä, millaisen kumppanin kanssa uskon tulevani toimeen, ja laitoin kuvan, josta minua ei suoraan tunnistanut, mutta joka kuvasti sitä millainen olen.
      Ignoorasin turhanpäiväiset ehdotteluviestit, ja kirjoittelin enemmän ehkä seitsemälle oikeasti kiinnostavan oloiselle miehelle, joista kolmen kanssa päädyin treffeille.
      Ensimmäinen oli kaikkea muuta, kuin mitä viesteissä antoi ymmärtää, toisessa ei ollut mitään vikaa ja treffit oli huippukivat, mutta ei vaan sytyttänyt erityisemmin, ja kolmas (joka jo profiilin perusteella vaikutti "liian hyvältä ollakseen totta" - minulle siis) sai perhoset lentelemään vatsassa viimeistään siinä vaiheessa, kun ensimmäistä kertaa puhuimme puhelimessa. Nyt vajaan puolen vuoden deittailun/yhdessäolon jälkeen vaikuttaa päivä päivältä yhä enemmän siltä, että me ollaan juuri täydellisiä toisillemme - myös niiden pienten vikojemme kanssa.
      Täten haluankin julistaa nettideittailun ilosanomaa, ja uskallan väittää, että kun on itse päässyt jyvälle siitä, mitä haluaa, on helpompi löytää se toinen, jonka kanssa lähtee haluamaansa etsimään. (:

      • Viuluileva kirjailija

        Eipä oo tälläpalstalla tullut ilmoiteltua (sattuneesta syystä) Mutta joskus aikoja sitten vastasin "Sinkut-Nettiin" ilman omaa profiilia aluksi 5:lle ihan kokeeksi ja viesteissä vinoilin/haukuin naiset ruokamieltymyksistä hiustyyliin saakka. Ajattelin että kyllä edes yhden pitää vastata, kaks on jo loistavaa, niin heti vastas 3 ja vähän myöhemmin vielä 1 ;) pitkiä viestien vaihtoja parit tapaamiset kaks olis vielä tahtonu tavata, mutta naimisissa olevat ei kiinnostaneet mua. Myöhemmin sitten kirjoittelin muutamalle, joista yhden kans päivittäin minä illalla/yöllä töiden jälkeen ja tämä vastas aamulla 5:ltä ennen duuniin menoa.
        Nyt vähän reilu 8-vuotta avossa, vaikka sanoin jo ekalla tapaamisella että 6v piisaa ei mua oo kukaan 6-7-vuotta kauempaa ennenkään kestäny ;)


    • 40+ N turku

      Olen 40 nainen, profiili ollut nyt pari kuukautta. Yhteyttä ovat ottaneet lähes pelkästään vain ulkomaalaiset (joille en vastaa ollenkaan) ja hörhöt, jotka eivät täytä yhtäkään kriteeriäni vaan ilmeisesti copy-pastettavat kaikille naisille samat panemisviestinsä.

      Yksi asiallinen viesti tuli mieheltä, joka sopi kriteereihini mutta paljon muuta profiilista ei irronnutkaan. Kirjoitin takaisin, vaihdettiin kuvat, kaikki ok joten ehdotin kahvikupillista seuraavana viikonloppuna (asumme samassa kaupungissa). Hän vastasi että ei itse asiassa olekaan sellainen kuin profiilissaan kertoi. Ei kiinnostanyt jatkaa sen jälkeen.

      Omiin aloitteisiini hyvin harva on vastannut mitään, joku on kiittänyt ja toivottanut hyvää jatkoa ja kahden kanssa on vaihdettu pari viestiä kunnes he ovat kadonneet.

      Eli aika turhaa touhua naiselle.

      • N 42v Hki

        Ihan samanlaiset kokemukset täältä pk-seudulta. Turhaa touhua.


    • 3977

      Oon 30v nainen tällä hetkellä ja nettideittaillut varmaan 5 vuotta :D Kaksi vakavampaa eksää sieltä on löytynyt. Toisen kanssa riiattiin lähes 2 vuotta ja toisen kanssa vuoden. Väleihin mahtuu treffejä ja lyhyempiä viritelmiä sekalaisesti. Monen monta viestiä olen kirjoittanut ja vielä enemmän vastaanottanut, monia olen tavannut. Lopulta on aina löytynyt sellainen, josta saa iskun heti ja se on sitten hän, johon alan panostaa enemmän.

      Tällä hetkellä jälleen sinkkuna ja etsintä päällä. Yhteydenottojen määrä on vähentynyt dramaattisesti samalla hetkellä, kun maaginen vuosikymmen vaihtui, mutta en vaivu epätoivoon. Oma sulhoni on tuolla jossakin ja se vaan antaa odottaa se onni...Hiukan pienempi vaihde on päällä kuin nuorempana ja elelen elämääni mukavasti nautiskellen. Tavoitteeni perustaa perhe ennen kolmeakymppiä epäonnistui roimasti, joten kiire loppui jo vuosia sitten :D

      Tällä erää olen tavannut kaksi miestä. Toinen oli vastikään eronnut pitkästä suhteesta, joten se siitä sitten. En ymmärrä, miksei voi jo viestien tasolla olla avoin tällaisissa asioissa...tuhlasin aikaani.

      Toinen mies viesteili innokkaasti ja eloisasti pitkiä viestejä päivittäin kunnes viimein saimme tapaamisen aikaiseksi. Tämä osui kiireiseen aikaan ja sitten lähdin matkalle, jolloin edelleen soittelimme pitkiä puheluita joka ilta. Matkalta palattuani kävin pikimmin kahvilla hänen tykönään, kun ei sen enempää hänellä aikaa minulle ollut, ja seuraavasta tapaamisesta ei ollut tietoa. Eräänä iltana sain pahoitteluviestin, että hän on lopultakin aika p*ska jätkä, ja homma loppui siihen. Missä on tämän logiikka? Mitä hän tällä kusetuksella itse kostui? Ei ymmärrä naisimmeinen ei.

      Lähes kaikki miehet vastaavat sitten edes kielteisesti, harva jättää täysin vastaamatta. Joittenkin kanssa vaihdan vain pari viestiä. Kuvan haluan aina ennemmin tai myöhemmin ennen tapaamista. Omassa ilmoituksessani on kuva.

      Koukku on vedessä kokoajan ja seuraavaa kohonkatoamista odottelen ;)

      • yks huomio

        "D Kaksi vakavampaa eksää sieltä on löytynyt. Toisen kanssa riiattiin lähes 2 vuotta ja toisen kanssa vuoden. Väleihin mahtuu treffejä ja lyhyempiä viritelmiä sekalaisesti. Monen monta viestiä olen kirjoittanut ja vielä enemmän vastaanottanut, monia olen tavannut. Lopulta on aina löytynyt sellainen, josta saa iskun heti ja se on sitten hän, johon alan panostaa enemmän."

        Kuulostaa huorahtavalta elämältä.


      • ei ymmärräää
        yks huomio kirjoitti:

        "D Kaksi vakavampaa eksää sieltä on löytynyt. Toisen kanssa riiattiin lähes 2 vuotta ja toisen kanssa vuoden. Väleihin mahtuu treffejä ja lyhyempiä viritelmiä sekalaisesti. Monen monta viestiä olen kirjoittanut ja vielä enemmän vastaanottanut, monia olen tavannut. Lopulta on aina löytynyt sellainen, josta saa iskun heti ja se on sitten hän, johon alan panostaa enemmän."

        Kuulostaa huorahtavalta elämältä.

        "yks huomio"

        Luin ketjua, mutta en ymmärrä kommenttiasi, koska tässä kerrotaan deittikokemuksista.

        Kuinka voit sanoa, että kuullostaa huorahtavalta elämältä, jos ihminen on löytänyt ja seurustellut pari kertaa???

        Olet väärällä areenalla, mene uskonlahko keskustelupalstalle.


      • Toinen huomio
        yks huomio kirjoitti:

        "D Kaksi vakavampaa eksää sieltä on löytynyt. Toisen kanssa riiattiin lähes 2 vuotta ja toisen kanssa vuoden. Väleihin mahtuu treffejä ja lyhyempiä viritelmiä sekalaisesti. Monen monta viestiä olen kirjoittanut ja vielä enemmän vastaanottanut, monia olen tavannut. Lopulta on aina löytynyt sellainen, josta saa iskun heti ja se on sitten hän, johon alan panostaa enemmän."

        Kuulostaa huorahtavalta elämältä.

        "Kuulostaa huorahtavalta elämältä."

        Kuulostaa kateellisen urputukselta.


    • TiiTuuuuu

      Itsellä oli pari vuotta kolmisen sitten kolmisen viikkoa kuvallinen profiili suomi24 treffeissä. Todella paljon tuli viestejä ja treffipyyntöjä. Uskalsin kuitenkin tavata vain 2 henkilöä. Molemmat olivat todella onnistuneet, rennot treffit. Toisen kanssa ollaan vieläkin satunnaisesti yhteydessä. Poistin profiilin, kun en jaksanut keskittyä touhuun. En siis kovin vakavalla mielellä profiilia luonut.

      Mutta kaikenkaikkiaan mielestäni hyvä tapa tavata nopeastikin uusia omanlaisia ihmisiä. Ainahan ei kaikki ole sitä mitä kuvassa näkyy tai mitä on kerrottu. Mutta itse ainakin osaan jotakuinkin seuloa epäilyttävät pois joukosta.

    • Hraithre

      Olen harrastanut nettideittejä on ja off noin vuoden ajan. Välillä lopetin kun näytti että homma alkaa luistamaan ilmankin, sitten taas hetkeksi palasin taas kun hommat eivät menneetkään toivotusti, sitten häivyin taas kun kiinnostus lopahti.

      Saldo? Viestejä olen lähettänyt n. 60:elle. Vastauksia olen saanut takaisin noin 35:eltä. Viisi osoittautui maksullisiksi naisiksi (hinta ei sopinut budjettiin), toiset viisi huijareiksi. Tapaamaan olen viestittelyn perusteella päätynyt ainakin kerran 15:sta, näistä 10:n kanssa useammin, 8:n kanssa olen edelleen yhteydessä. Näistä 5:den kanssa olen ystävystynyt, 3:n kanssa tilanne on vielä auki koska ovat niin tuoreita tuttavuuksia. Parisuhdetta ei ole muodustunut kenenkään kanssa eikä sänkyynkään olla päädytty, tosin tulevaisuus näyttää mitä tapahtuu.

      Vertailun vuoksi: baareissa ei energiani yleensä riitä muuhun kuin mököttämiseen, mutta samana ajanjaksona olen 10:tä naista yrittänyt. 3 kanssa syntyi treffit, 2:n kanssa useammat, 1:n kanssa olen jonkinmoisissa väleissä. Suhteita tai seksiä ei seurannut näistäkään. Yksi yrityksistäni osoittautui lesboksi, joten emme ikinä varsinaisesti treffailleet, mutta huvittavan tilanteen seurauksena meistä tuli ystäviä.

      Suomi24:ssä kokeilin viestittelyn sijaan myös flirttejä. Ihan kokeen vuoksi lähetin niitä järjestelmällisesti jokaiselle seudullani asuvalle naiselle, alkaen 18 vuotiasta ja päätyen 22 vuotiaisiin kunnes kyllästyin. Saldo: 50:stä flirtistä vain kaksi hyväksyttiin. Vain toinen näistä johti viestien vaihtoon, tuloksetta. Flirttejä hylättiin noin kymmenkunta. Paradoksaalisesti näistä flirtin hylänneistä löytyi se ainoa nainen, joka vastaukseksi itse kirjoitti viestin ja jonka tapasin. Loput? Niitä ei sen paremmin hylätty tai hyväksytty. Ne roikkuivat listallani viikkokausia kunnes itse poistin ne. Flirtin vastaanottajat havaittavasti kirjautuivat sisään tänä aikana, mutta he eivät edes käyneet lukemassa profiiliani!

      Itse olen saanut viestiä 7:lta naiselta. Kaksi näistä asuivat niin kaukana, ettei suhde olisi tullut kysymykseenkään. Tapaamiseen johti vain yksi, ja tarkoitus ei koskaan ollutkaan tapailla romanttisessa mielessä, vaan hän tunsi minut koulusta ja ajatteli että meistä tulisi hyviä kavereita. Ei tullut, hän lakkasi pitämästä yhteyttä - syytä en voi kuin arvailla. Loput olivat feikkejä, hyvin läpinäkyviä sellaisia.

      • Hraithre

        Millainen itse sitten olen? Aloittaessani 21, nyt 22 vuotias mies, pitkä, hoikka, silmälasipäinen. Harrastan kamppailulajeja, kuntoilua, partiota ja roolipelaamista. Olin lähes koko hakuaikani työtön. Tapaamani naiset ovat kuvailleet minua seuraavin sanoin: nörtti, ruma, ärsyttävä, pimeä, outo, perverssi, kovaääninen, söpö, komea, kaunis, kiltti, ritarillinen, antelias, puhelias, älykäs, rohkea, hyvä tanssija. Profiilini ovat aina olleet kuvallisia. Suomi24:ssä kaikista naisista huimat kolme vaivautui arvioimaan profiilini - keskiarvoksi jäi 4,25 tähteä.

        Olen myös ilmeisesti totaalisen seksitön; joku älypää varmaan leimaa nettideittailun turhaksi touhuksi tämän perusteella. Ei pidä paikkaansa - tuttavapiirini on varovasti arvioiden kolminkertaistunut sen seurauksena. Itsevarmuuteni ja sosiaaliset taitoni ovat myös kohentuneet huomattavasti. Jos tarvitsen halia tai olkapäätä jota vasten itkeä, minulla on nyt muitakin vaihtoehtoja kuin veljeni.

        Ehkä olen liian kohtelias tai en vonkaa tarpeeksi vakuuttavasti, mutta todennäköisin syy lienee ihan yrityksen puute - muut pojat aloittivat tyttöjen piirittämisen 15, minä 21 vuotiaana.

        Millaisiin naisiin sitten törmäsin? No, vastasin kaikenlaisiin profiileihin. Ensimmäisellä ja yhdellä pitkäaikaisemmista treffikumppaneistani oli profiilissaan vain kuva, hymiö ja perustiedot. Erittäin mukava tapaus, sääli ettei meistä tullut mitään. Noista kahdeksasta joiden kanssa olen väleissä vain kahdella oli kuvallinen profiili - molemmat erittäin kauniita naisia. Mutta ei niistä kuvattomistakaan mitään hirviöitä paljastunut, päin vastoin - kolme tavanomaista ja kolme syötävän hyvän näköistä, kummastakin kategoriasta löytyi ihastus vaikkeivat ne mihinkään johtaneetkaan (ainakaan vielä). Tekstien taso oli hyvin vaihtelevaa, samoin koulutus ja työtilanne - löytyy lukiolaisia, korkeakoulutettuja, ammattikoululaisia, työttömiä ja työllisiä. Ikähaitari oli 17 - 24 vuotta.

        Johtopäätöksiä:

        - viestejä kannattaa lähettää paljon ja monenlaisille profiileille. Kuvattamon parin rivin profiilin takaa saattaa paljastua kaunis ja tapaamisen arvoinen ihminen. Ensivaikutelmalle annetaan netissä kohtuuttoman suuri painoarvo - oikeasti kannattaisi mennä edes sille yhdelle treffille.

        - deittiprofiilin luominen on suurin aloitekyvyn osoitus johon valtaosa nuorista naiseläjistä kykenee. En perusta näkemystäni vain nettiin - kysyin tapaamiltani naisilta myös miten he käyttäytyvät ns. tosielämässä, ja yleensä he vain odottavat kavereidensa seurassa josko joku osoittaisi huomiota heille. Useampi on jopa voivotellut omaa aloitekykynsä puutetta, ja deittiprofiilinkin syyksi paljastui usein kavereiden painostus ja paritusvimma.

        - suoraan sanoen, miesten on turha odottaa passiivisena viestejä naisilta. Yllätys.

        - naisille, ehkä te voisitte nähdä vähän enemmän vaivaa? :P

        - Suomi24:n flirttinappula on huono vitsi. Kukaan ei kiinnitä siihen huomiota tai ota sitä vakavissaan. Turhan ominaisuuden voisi poistaa.

        - Samaa voi sanoa vieraskirjasta. Sain yhden viestin siihen koko hakuaikanani. Naisten kirjat lähinnä täyttyvät parin sanan kuolauskommenteista.

        - Myös arviointiosuuden voi poistaa, sitä ei oikeasti käytä niin moni ihminen että siitä olisi hyötyä. Kevyesti sadasta naisesta kolme arvioi profiilini - itse arvioin kymmenen heistä.

        - Netin kautta voi tavata tasapainoisia, niinsanotusti "tavallisia" ihmisiä. Tapaamistani naisista kukaan ei ollut häiriintynyt tai erityisen epätoivoinen. Unohtakaa stereotypiat siitä että nettideittailu on vain elämättömille olmeille, hei.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1418
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1271
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1215
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1165
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      29
      1164
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1067
    7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      13
      1063
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      33
      1048
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1043
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1032
    Aihe