TISSIEN KASVATUS

grgrrr

halusin vaa kysyy et tietäiskö joku miten tissei vois vähän kasvattaa ilman mitää leikkauksii tai e-pillereitä ? ois nimittäin kiva saada nää ees vähän kasvamaa niinku et näyttäis hyvältä bikineissä ja muutenki ilman rintsikoit , eli oisko kellää mitää vinkkei miten vois vaik treenaa noit rintalihaksii esim jollai liikkeil tai jotai . rintsikois käytän kokoo 75B

30

2854

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oikeesti!

      tunge pien kivi tissiin ni kasvaa vuodes koon verra

    • grgrrr

      kato ku kasvaaki :Dd

    • shiit

      sanon vaan mut ne tissit kasvaa ihan omaa vauhtiaa! :D:)

    • en oo varma,,

      joku joskus kerto et laittaa voita tisseihin ja menee saunaa.. jotain tollasta

    • 1) Kaada rintojesi päälle reiluhkosti suolaa.
      2) Aseta noin astia, jossa on vettä n. 10-15cm päähän rinnoistasi.
      3) Rinnoille "tulee jano", joten ne kurottautuvat vesiastiaa kohti.

      Tieteellisesti tutkittu ja toimivaksi todistettu, ei mulla muuta ;)

    • hahaha0934

      ei jumalauta mä sanon :D odota että ne kasvaa? ei siihen muu auta... lihota ittees? sillon ne ainakin kasvaa.. jos et sattunut tietämään niin rinnat ovat rasvakudosta.. eli täyttä läskiä!!! joten lihota.. etsä niitä isommaks saa jos rintalihaksia reenaat...voi näitä pieniä tytöntylleröitä :P

    • nykyään suurempi

      otat ruiskun kätöseen ja mobilattia panet nännin kautta nii ei jää arpea ja kasvaa :) ite laitoin sen verran että a75 d75 :)

      • liian pienet :(

        Ei kai siitä tule haittavaikutuksia? Myrkkyjä kehoon tai muita terveys haittoja? Pelkään tollasii kosk en haluu mun pienten rintojen takii vaarantaa mun terveyttä.


      • uibj
        liian pienet :( kirjoitti:

        Ei kai siitä tule haittavaikutuksia? Myrkkyjä kehoon tai muita terveys haittoja? Pelkään tollasii kosk en haluu mun pienten rintojen takii vaarantaa mun terveyttä.

        Ei varmaan kannata uskoa sellasia henkilöitä, jotka eivät edes tiedä, miten rintaliivien koko merkitään.

        Jos nyt ei kuitenkaan ruiskuta elimistöön ainetta, jota ei ole tarkoitettu sisäisesti elimistöön ruiskutettavaksi. Järki käteen!


    • Aikuinen mies

      Minä tiedän: odota, että kasvat naiseksi!

    • gtkrstarstrs

      HYIII vittu mitää mobilattii saa rintoihi työntää:PP YÖK..Venaa vaa et ne kasvaa, varsinki jos oot nuori nii venaa ainki et oot yli 20..mä oon 14 ja mul on saman kokoset

    • Hei olen ihminen

      No ei nyt treenaamaan kannata ku sillonha laihtuu,ja rinnat pienenee ; )) ku ootsä huomannu et ... lihavimmilla naisilla on isommat rinnat :D ite oon iha luikku ja mul on aika pikkuset tissit... mut oottelen vaa et ne kasvaa (: LIHOTA ITTEES, no emmätiä................. ;))

    • babygirl1996

      kasvaa ihan itestään:) mul oli seiskal 75A ja nyt si ysil 70E!

    • asdomgf

      minä ainaki katoin jotain galluppeja et miehille on tärkeempi perse ku rinnat! mutta ihan jos ittesi vuoksi haluat isommat, niin eihän niille oikeestaan voi mitään tehdä. 20-vuotiaaks asti ne tissit kehittyy. onko sulla muutenkaan rasvaa kehossa, vai ootko sitten tosi hoikka ja näin ? nimittäin oon vaan huomioinu, et eri naisilla rasva kiteytyy eri paikkoihin. itelläni esim. on tisseissä, ei ne kovin isot oo, ja sitten on lantiossaki. kaverilla taas ei oo lantiota oikein olemassakaan, mutta kyllä sillä isot tissit on. joillaki taas rasva menee johonkin reisiin tai perseeseen /: ja joillaki on rasvaa kehossa enemmän, joillaki vähemmän. kantee funtsia mikä on oma juttu

      • elmeren

        Joo kyllä mullekin on perse tärkeämpi kun tisst, siis oon mies.


    • Että nii

      Jos lihottaa itteesä, rinnat on se viimene paikka minne se rasva kertyy.

    • tidie

      Olen kuullut että tissit kasvaa bentheenilla? kokeilin sitä itse vaan ei hirveänä kasvanut...

    • lifemocker

      syöt terveellisesti kunnon kotiruokaa, nukut riittävästi ja pidät huolen että saat myös vitamiineja

      eli pidät kehittyvästä kropastasi hyvää huolta

    • ikävä tosikko

      Maalaisjärki käteen: kotikonsteja ei ole, koska jos jokin olisi, kaikki olisivat jo ehtineet kuulla siitä.

    • CaCca

      Ohjeet tissien kasvatukseen:

      Varaa jokin huonohko ämpäri / muovikuppi. Laita sinne:

      Kuumaa vettä
      maitoa
      siirappia
      teetä
      rosmariinia
      kanelia
      voita (ei margariinia vaan ihan oikeaa voita)
      suolaa
      kaakaota
      korppujauhoja
      hunajaa
      kahvia
      manteleita
      strösseleitä
      kardemummaa
      vaniljasokeria
      vaniliinisokeria
      elintarvikeväriä

      Jos et löydä kaikkia aineita kotoasi, jätä jotain väliin. Kasta vanupuikko koko seokseen. Levitä sitä rintojesi päälle. Odota hetki, pyyhi neste ja laita paita takaisin. Odota n. 1h kasvaa 1-4 cm!

      • Järkikäteenhyväuskoiset

        Mitäs mä just luin... joku laulaa kohta trololololollololollololoo.


    • Apuuuu

      Minkä väristä elintarvike väriä ja toimiiko oikeest

      • Naamapalmu


    • piparminttuteee

      Piparminttuteen ja viherminttuteen on todettu kasvattavan rintoja, sillä se vähentää testosteronia, eli "mieshormonia", jolloin estrogeenin "naishormonin" osuus nousee. Toinen vaihtoehto on soijavalmisteet, sillä soijassa on aineita, jotka käyttäytyvät estrogeenin tavoin.

      Myös laventeliöljy (lavender oil) kasvattaa rintojen kokoa, sitä voi lisätä muutaman pisaran vaikka maitoon. Sitä voi myös hieroa rintoihin teeöljyn (tea tree oil) kanssa, joka myös auttaa.

      Ja tietenkin pitää syödä paljon rasvaa.

      • alvari-t

        Tytöt tytöt! Turhaa te niistä rinnoista huolta kannatte. Perse on tärkein.


    • Hjcggjbl

      Treenaa rintalihaksia. En takaa kasvua, mutta ainakin tekee paremman muotoiset.

    • oon kuullu et jos nuuskaat horsepoweria nii nönnit ainakin kasvaa

    • tuuuuvaa

      Tuu puhuu wap tai snp iljaroudak02 tai 0458060388

    • Anonyymi

      myö

    • Anonyymi

      notta tissit suapi kasvamahan ku hankiipi rikkaan isännyyden viämään viron muovi tissili nikalle ja pyyvät jonku muuvan tonnin / 2 tonnia rahnaa. sanot kotta notta äi jänkäppänä myäppä sinä vuaikka huariin tai buariin ni minä pä otan täytettä rinnuksiin.. bueno

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1878
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1818
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      1799
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      70
      1577
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      60
      1432
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1246
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1132
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1128
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe