Kajaanin Grillit!

Trashfood

Mantan Grilli ei ole enää auki 02.00 asti vaan sulkeutuu jo ennen puoltayötä?
Sekös sai minut suuttumaan eilen illalla, kun teki niin paljon mieli grillimättöä. Sen jälkeen pyörähdin grillipuodilla, eikä sekään ollut auki.
Ei kiinnostanut lähteä enää pizza- ja kebabpaikkoihin, joten lähdin surullisena kotiin ja söin näkkileipää.

Mantan Grilli oli ennen kunnon paikka syödä. Asiakaspalvelukin OLI kohdillaan, nykyään siellä on vaan ilkeitä eukkoja jotka vittuilevat, eikä heiltä paljon hymyä irtoa.

Mitä muut mieltä asiasta?

92

6622

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ma ottaa kedab

      Ja mantalla on sitä hirveetä valkosipulia joka muuttuu annoksessa vihreen siniseks!!

      • Normaali reaktio

        Se kuule ihan normaali ilmiö. Niin käy kun tilaat vaikka pizzan jossa on valkosipulia päällä, kotona kun avaat laatikon, on valkosipuli muuttunut sinertäväksi..


      • Ma ottaa kedab
        Normaali reaktio kirjoitti:

        Se kuule ihan normaali ilmiö. Niin käy kun tilaat vaikka pizzan jossa on valkosipulia päällä, kotona kun avaat laatikon, on valkosipuli muuttunut sinertäväksi..

        No ei kyllä kuule todellakaan ole normaali reaktio! Mistä ihmeestä se sinäkin pizzas oikeen tilaat..


      • kokkipete:::

        Tuore valkosipuli muuttuu siniseksi kun sen kuumentaa, keittää tai paistaa. Eli kun se lapetaan sinne luokaan, se kuumenee ja muuttaa siksi väriä. Tämä siis vain jos valkosipuli on tuoretta. Eli Mantalla on aina tuoretta sipulia.


      • kokanderi.......
        kokkipete::: kirjoitti:

        Tuore valkosipuli muuttuu siniseksi kun sen kuumentaa, keittää tai paistaa. Eli kun se lapetaan sinne luokaan, se kuumenee ja muuttaa siksi väriä. Tämä siis vain jos valkosipuli on tuoretta. Eli Mantalla on aina tuoretta sipulia.

        Tuore valkosipuli käyttäytyy juurikin näin. Tuoretta sipulia käytetään vähemmän hintansa puolesta, Manta näyttää satsanneen siihen. HYVÄ!


      • kokkipekkaj
        kokkipete::: kirjoitti:

        Tuore valkosipuli muuttuu siniseksi kun sen kuumentaa, keittää tai paistaa. Eli kun se lapetaan sinne luokaan, se kuumenee ja muuttaa siksi väriä. Tämä siis vain jos valkosipuli on tuoretta. Eli Mantalla on aina tuoretta sipulia.

        Onko pakko ottaa sitä valkosipulia ????
        Oikeastaan en ole syönyt grilliruokia n.10 vuoteen, joskus tekee mieli roskaruokaa, sitähän grilliruoka on, viimeisestä mieliteosta on kullunut jo 10 vuotta....se oli silloin se.


      • Diiipppadaa

        joo ooko nää pölijä? tuorevalkosipuli muuttuu sinertäväksi ollenssa lämmön kanssa tekemisissä! ja se ei oo vaarallista :DD


      • Matti Myöhäinen
        Diiipppadaa kirjoitti:

        joo ooko nää pölijä? tuorevalkosipuli muuttuu sinertäväksi ollenssa lämmön kanssa tekemisissä! ja se ei oo vaarallista :DD

        Kyllä valkosipulin voi lisätä vasta ruoan valmistuksen jälkeen annokseen.
        Silloin sen väri säilyy ja makukin on raikas.


    • näin se on nähtävä

      Baareissa oli 90-luvulla keskiviikkoisin jopa paljonkin porukkaa - ei ole enää.

      • MAKaaleppiHo

        Jep ja Autogrililä käytiin hakee mättöö. Tai Taxigrillliltä. Tosin kaikki annokset oli sitä samaa :)


      • hfghdfghdfghfghdfgh

        Nykyisin mesetetään youtubessa. Ei nykynuoret poistu kotoa muuta kun karenssin uhalla työkkäriin.


      • wgs

        se vaan kertoo että ihmisillä on tullut älyä päähän.


      • hfghdfghdfghfghdfgh
        wgs kirjoitti:

        se vaan kertoo että ihmisillä on tullut älyä päähän.

        Kommenttisi antaa ymmärtää toista..


    • nöyhätätäällä

      Hyi, ei kait sitä mättörasvaroskapas-k-aa kukaan enää viitti syödä!! Vähemmästäkin suonet tukkeutuu ja sydäri odotettavissa tuollaisten rasvamättöjen syönnistä!

      • MAKaaleppiHo

        Siihen on ne kolesterolilääkkeet :)
        Ja viime kädessä Deffa..Ei kun vaan burgeria naamaan ja maailma olet onnellinen :)


    • lihislenkillä

      Mantan grillillä muutenkin ruoat huonontuneet kympillä. En älyä kuka siellä enää ees käy...ei Kajaanista enää saa kunnon grilliruokaa mistään!

      • kolesteroli koholla

        Grillipuoti Korttelista saa kunnon eväät, esim. korttelin erikoinen. Nam!


      • Kohtaentinenasiakas?

        Manta on kieltämättä mennyt alaspäin. Ruoka on kyllä edelleen hyvää, mutta hinnat nousee vähän väliä ja muutama uudempi työntekijä painaa palvelullaan yleisvaikutelmaan huonompaan suuntaan. Itse olen jopa muutaman kerran jättänyt menemättä kun on tietty naama lasin takana näkynyt. Huonon kielitaidon aiheuttamia ongelmia ei paranneta kauhealla hössöttämisellä!


      • Pieneneeee
        kolesteroli koholla kirjoitti:

        Grillipuoti Korttelista saa kunnon eväät, esim. korttelin erikoinen. Nam!

        Kummasti sielläkin jo annokset pienentyneet, tai sitten se riippuu eri tekijästä..


      • Höyrylihiksen ystävä
        Pieneneeee kirjoitti:

        Kummasti sielläkin jo annokset pienentyneet, tai sitten se riippuu eri tekijästä..

        Annokset ei ole pienentyneet riippuu varmaan tekijästä, omistaja kyllä opastaa työntekijöitä, hyvin olen nähnyt. Hän on herttainen työnantaja, pitää työntekijöitä arvossa. Toki joskus voi mokia tulla itse kullakin kun on kiire.


      • tyytyväinen asiakas
        Höyrylihiksen ystävä kirjoitti:

        Annokset ei ole pienentyneet riippuu varmaan tekijästä, omistaja kyllä opastaa työntekijöitä, hyvin olen nähnyt. Hän on herttainen työnantaja, pitää työntekijöitä arvossa. Toki joskus voi mokia tulla itse kullakin kun on kiire.

        Jos omistaja on se noin keski-ikäinen vaaleatukkainen nainen, niin hänelle lämmin kiitos loistavista grillisafkoista. Eväät on aina maukkaita. Harmi, ettei kärsi syödä kovin usein, jos meinaa pitää linjat kunnossa.


      • Missä Grillipuoti
        kolesteroli koholla kirjoitti:

        Grillipuoti Korttelista saa kunnon eväät, esim. korttelin erikoinen. Nam!

        Missä sijaitsee Grillipuoti Kortteli?


      • Missä Grillipuoti
        Missä Grillipuoti kirjoitti:

        Missä sijaitsee Grillipuoti Kortteli?

        Grilli Puoti Kortteli on Hoikankatu 35 Kainuun Keskussairaalan vastapäätä. Leipomo Leipäidean takana:Eli siis Sairaalanristeyksen tuntumassa.


      • Hotten totti

        Käväse Grillipuodissa sieltä saa kunnon grilliruokaa.


      • Ed
        Missä Grillipuoti kirjoitti:

        Grilli Puoti Kortteli on Hoikankatu 35 Kainuun Keskussairaalan vastapäätä. Leipomo Leipäidean takana:Eli siis Sairaalanristeyksen tuntumassa.

        Kiitti tiedosta.
        Käyn testaa kun seuraavan kerran satun paikkakunnalle.


      • Manta on paras
        kolesteroli koholla kirjoitti:

        Grillipuoti Korttelista saa kunnon eväät, esim. korttelin erikoinen. Nam!

        Mainostamista- huono yritys tällainen mainos.


    • voi kauheaa

      voi kauheata, mikä surkeus! Kuis nyt pärjätään?? onko pakko muuttaa Helsinkiin, siellä sentään saa asemalta lihapiirakoita.

    • Timmi-Timo

      Lopettakaa hyvät ihmiset sen roskaruuan mättäminen. Kuolette nuorena poijes. Ruvetkaa elämään terveellisesti ja urheilkaa ja vaikkapa naija naksautelkaa enempi. On paljon terveellisempää kuin notkuminen roskaruokagrillien luukuilla.

    • lenkkiäjaolutta

      Kannattaa kyllä elää terveellisesti ja jäädä sitten kaljarekan alle ja kuolla :)
      Kukin tavallaan...ei kaikki halua tylsää porkkanansyöntiä ja lenkkeilyä...vaikka kuolis nuorempana mutta on ollu hauskaa!

    • Herkuttelia

      Mitä sitä Helsinkiin muuttamaan, kun tosi hyviä lihapiirakoita saa Ämmänsaaren autogrillistä. Ja Kemppainen on yks parhaimpia, jossa käytetään lihapiirakkaa asiakkaan toivomalla tavalla.

    • kahella nakilla

      Oikein, hyvä lihapiirakka snageilla hakkaa nämä kepatit ja burkerit mennen tullen. Ne tehdään sianpaskasta ja muusta jätteestä. Lihiksessa on rehdisti rasvaa ja kuona-aineita. nälkä lähtee eikä tarte teeskennellä että onko terveelistä. Ei oo ,mut helvetin hyvveä.

      • LIHISLENKILLÄ

        Ja se joka tykkää lihiksestä höyrysssä lämmitettynä aidoilla hk napsahtavilla nakeilla tai hk lenkillä.Saa Kajaanissa Grillipuoti Korttelista Nam Nam ! HK käyttävät Makkaraperunoissa ja muissa makkaraherkuissa ! Laatua Laatua sen olla pitää! Hyvä tekevät kunnon raakaaineista kaikki ruuat,esim Korttelin Erikoinenkin on hitsin hyvä. Vaikka Lihiksen ystävä oon ollu melkein aina!


    • Tönkerö Tankero

      Kävin tuossa Tampereella työmatkalla ja parina iltana kävin Pispalassa Vaakun nakissa syömässä Suomen parhaan lihapiirakan.

    • Kebabin ystävä

      Kävin grillipuodissa eilen.Paljon oli porukkaa, pöytäpaikkoja on lisätty ja lisäävät vielä. Asiakas vessakin valmistuu kesäksi se on . Kyllä täytyy sanoa että Grilli Puoti on Kajaanin paras Grilli.Isoimmat ja makoisat annokset koko kaupungissa kebab erikoisen hyvää ja laaja valikoima. Nyt sieltä saa kebab ja kanarulliakin. Asiakaspalvelu aina ystävällistä,hyvä Grillipuodin väki!

      • vakkari perhe

        Samaa mieltä hyvät ja isot annokset,hinta ja laatu kohdallaan.Hyvä palvelu aina kiva henkilökunta. ja se on auki pe la aina yö 2.Hattua täytyy nostaa grillipuodin yrittäjänaiselle, jaksaa ahertaa aamusta iltaan ja yöhönkin vaikka on kuulema yksinhuoltaja äiti.


      • 13
        vakkari perhe kirjoitti:

        Samaa mieltä hyvät ja isot annokset,hinta ja laatu kohdallaan.Hyvä palvelu aina kiva henkilökunta. ja se on auki pe la aina yö 2.Hattua täytyy nostaa grillipuodin yrittäjänaiselle, jaksaa ahertaa aamusta iltaan ja yöhönkin vaikka on kuulema yksinhuoltaja äiti.

        Kohtuullisen läpinäkyvää itsensämainostamista nämä yrittäjän itsenäs kirjoittamat viestit! Sääli vaan että kirjoitusvirheet ja läpipaistava tekopirteä omakehu (NAM!) vievät uskottavuuden nollille..


      • hähhähhähhäh?

        Mä olen kuvitellut nimen perusteella että grillipuoti on grillejä ja tarvikkeita myyvä yritys?


      • 100%
        13 kirjoitti:

        Kohtuullisen läpinäkyvää itsensämainostamista nämä yrittäjän itsenäs kirjoittamat viestit! Sääli vaan että kirjoitusvirheet ja läpipaistava tekopirteä omakehu (NAM!) vievät uskottavuuden nollille..

        Katso mitä kirjoitat puhumattakaan kirjoitusvirheistä paskanjauhaja. Jos itse olet sellainen mainostaja itsestäsi niin älä toisia mollaa. Puskaradio on paras mainonta. Hyvästä paikasta puhutaan paljon hyvää
        kuten Grilli Puodista ! Uskottavuus 100. Eli älä yritä mollata!


      • Risteilijä
        13 kirjoitti:

        Kohtuullisen läpinäkyvää itsensämainostamista nämä yrittäjän itsenäs kirjoittamat viestit! Sääli vaan että kirjoitusvirheet ja läpipaistava tekopirteä omakehu (NAM!) vievät uskottavuuden nollille..

        Ei tuolla yrittäjällä ole aikaa enää netissä kirjoitella. Sillähän menee kaikki aika tehdessä töitä yrityksessään,ja kotona kotitöitä ja lapsia hoitaissa.Eikä varmaan tiedä mitä siitä ja Grilli Puodista kirjoitetaan.Eli ei kannata mollata ja kadehtia.Kukin taaplatkoon tyylillään.Mutta parhaat Grilliruuat sieltä kyllä saa,hinta on halvempi kuin esim Mantalla ja annoksetkin ovat isompia.


    • Suolamies

      Grillipuodista tykkään kovasti ruoan osalta. Omistajasta on sanottava sen verran, että hienoahan se on jos jaksaa tehdä töitä noin paljon, mutta se näkyy sitten annoksissa. En tiedä onko hän opastanut työntekijät toimeen, mutta minun mielestäni työntekijät tekevät huomattavasti parempaa työtä niin annoksen syötävyyden, kuin myös maun suhteen. Esimerkkinä vaikka kebabsämpylä. Omistaja läträä kaikki kastikkeet annokseen päällimmäiseksi ja lopun arvaa jokainen miten siinä käy. Työntekijät puolestaan tekevät annoksista huomattavasti helpompia syödä.
      Näin lopuksi kuitenkin on todettava, että Grillipuoti Kortteli on minun mielestäni tällä hetkellä KAJAANIN PARAS GRILLI. Siitä ei pääse yli eikä ympäri. Käyn usein syömässä heillä.

      • Frittimuikun ystävä

        Toiset tykkää maustamisella toisella tavalla, makuasioista ei voi kiistellä. kastikkeet alla tai päällä tai sekä että.Hyvää on ollut aina. Olen ehdottomasti samaa mieltä että on Kajaanin Paras Grilli kaikinpuolin on GRILLIPUOTI KORTTELI!


    • TerveSlim

      Tehkää kotiruokaa hei immeiset! Älytöntä mättää rasvaisia grilliruokia,hyi.
      Se näkyy vuosien päästä ylilihavuutena ja se kaikki rasva kerääntyy sisäelinten ympärille pikkuhiljaa! Tuloksena diabetes, rasvamaksa, sydän-ja verisuonisairaudet,ja kaikkea muuta mitä rasva keholle tekee.
      Paljon halvempaa ostaa kunnon tarpeet kaupasta ja kokata itse :)

      • Täh

        Eikköön tuota kannattaisi itse viljellä omat potut ja makkarat eikä kaupasta ostaa. Sehän kauppias ottaa niistä enemmän hintaa mitä on itse maksanut.


      • N ormaali

        Ei ne vaihtoehdot ole mättöä jatkuvasti tai terveellistä. Itse syön kerran kuussa hyvällä omalla tunnolla kunnon annoksen pitsaa tai mättöä - ja niihinkin otan vihanneksia sekaan. Eipä ole ylipainoa. Yleensä viikonloppuisin, milloin lenkkeillään muutenkin enemmän kuin arkean. En usko, että elän kovin kauan jos koko ajan mietin mikä on terveellistä, vaan välillä pitää antaa terveellsestäkin ruuasta itselle vapautus.


      • 45y45y45
        N ormaali kirjoitti:

        Ei ne vaihtoehdot ole mättöä jatkuvasti tai terveellistä. Itse syön kerran kuussa hyvällä omalla tunnolla kunnon annoksen pitsaa tai mättöä - ja niihinkin otan vihanneksia sekaan. Eipä ole ylipainoa. Yleensä viikonloppuisin, milloin lenkkeillään muutenkin enemmän kuin arkean. En usko, että elän kovin kauan jos koko ajan mietin mikä on terveellistä, vaan välillä pitää antaa terveellsestäkin ruuasta itselle vapautus.

        Näin minäkin ajattelen!


    • mättöö

      Perunoita viljelen, mutta makkarat haen kaupasta. Itse kokkaan perheen suhteellisen terveellisen ruoan, mutta toki välillä pitää syödä grilliruokaakin ilman, että pitää pelätä mahdollista alkavaa diabetestä, rasvamaksaa tms. Ja noi taudit on mahdollista saada kotiruokaa tekemälläkin. Ja saapahan kokkikin joskus valmiin ruoan!

    • hgfhdgdh

      Näkkileipä terveellisempää, on varmaan 7 vuotta aikaa, kun kävin mantalla, lihapiirakka lenkillä, ai että oli hyvää, eipä nykyään tule ostettua grilliruokia, kerkesin 3 vuotta asua sudenpolulla, eipähän tullut silloinkaan, kun kaksi kertaa ostettua lihapiirakka lenkillä....silloin se oli ainakin hyvää, nythän tuo on sama !

    • kehkehkehkehk

      Kuka syö selvinpäin grillimättöä keskellä yötä? Joku ylipainoinen nörtti?

      • köh köh :)

        Minä syön ja painoa vain 58 kg pituutta 160 cm, kiva mennä nukkumaan kun vatsa ei huuda ruokaa :) keh keh :)))


      • kasvisrasva
        köh köh :) kirjoitti:

        Minä syön ja painoa vain 58 kg pituutta 160 cm, kiva mennä nukkumaan kun vatsa ei huuda ruokaa :) keh keh :)))

        Grilliruoka voi olla terveellisempää, kuin kotona lämmitettävät kaupasta ostetut valmisruuat. Annokset ovat monipuolisia ja sisältävät salaatit sun muut jos vain tahtoo. Syön useita kertoja viikossa grilliruokaa panoa vain 60kg ja pituutta 168cm. mutta olen kyllä kova liiiiiiiiiiiiiiiiiiiikumaan.


    • velttona

      minulla vain 17 senttiä.joskus käyn mantan luona.

    • läskikasat

      rapamahoja olette kaikki, paska lentää kun ei ole kuituja,

    • Reilupeli

      Onko kaupanteko enää reilua. Kilpailevan yrityksen nainen kävi ottamassa kameralla kuvia Grillipuodin annoksista ja hinnoista yöllä joskus ennen 02 tässä joku aika sitten. Satuin olemaan valveilla ja katselin kerrostalokotini ikkunasta ulos.Millanen moraali on kilpailevalla yrityksellä. Hävetkää!

    • Lihislenkillä!

      Kajaanissa ei ole enää yhtään oikeeta Grilliä....!!!!

      • MantaGr

        onhan manta!!


    • totta se on

      Grillipuoti vs Manta. grillipuoti vie 100-0 !! monesti hyvät krapula mätöt hakenut.....mantalla ihan varmasti annoskoot pienentynyt ja kallista!

      esim:

      grillipuodin kebab ranskalaisilla paljon enemmän kebabbia ja kastiketta, ainakin mieto kastike on täysin samaa kuin mantalla

    • joku vaan

      hei tähän oli pakko laittaa kommenttia vaikka on viime vuoden puolella julkasitu elkää suositelko koskaan kellekkään sitä grillipuoti korttella kun sen pitäjää valehtelee työntekijöistään ja sit puhuu paskaa selän takana minkä kerkee ja sit vielä irtisanoo työntekijöitään sen takii kun muka olivat varastaneet sieltä kaikenlaisii juomia ja sit tupakkia ja ruokaa. ja jos ihmettelette mistä mä tuon tiiän nii minä olin siellä kuukauden töissä ja heti kun työsopimus loppui nii ilmoitin että en jatka sopimusta enään olenkaan siellä paikassa en siedä selän takana paskan puhujia en ole sellaisessa paikkaa olenkaan koskaan töissä. hyi helvetti mitä touhua se oli siellä.

      • neito2

        jeps.....minulla saman tapaisia kokemuksia kyseisestä työnantajasta......kyllä olisi saanut mennä koulun penkille ennen kuin yrittäjäksi ja työantajaksi. Mutta onneksi kajaanissa riittää työnantajia jotka arvostavat työntekijöitä. Eikä hänen asiakas palvelunsa aina ole kohdillaan......olen vieressä hävennyt kun on ladellut törkeyksiä asiakkaalle.


      • joku likka vaan
        neito2 kirjoitti:

        jeps.....minulla saman tapaisia kokemuksia kyseisestä työnantajasta......kyllä olisi saanut mennä koulun penkille ennen kuin yrittäjäksi ja työantajaksi. Mutta onneksi kajaanissa riittää työnantajia jotka arvostavat työntekijöitä. Eikä hänen asiakas palvelunsa aina ole kohdillaan......olen vieressä hävennyt kun on ladellut törkeyksiä asiakkaalle.

        Juu. Kävin sielä eilen pitkästä aikaa niin sain kuulla että se myy firman pois onneks joutuu myymään toivottavasti siihen tulee jotku kivat uudet omistajat että paranee ruuat ja muutenkin asiakaspalvelu. Ei kukaan jaksa vittuilevaa myyjää kovin kauan katella ja heti antaa potkut jos ei työntekijä mielytä sitä.


    • It's a gas

      kerran haisi pierun siinä luukulla. en ole varma tuliko sisältä vai siitä viereisestä akasta.

    • Mantalla.........

      olen käynyt viimeksi vuonna 2007, hyvää oli lihapiirakka makkaralla....muistaakseni....nykyään aivan sama vaikka menisi konkurssiin kaikki, aikoinaan tuli käytyä paljonkin.....liian paljon (:

    • nykyään uudet omista

      Mantan grillillä nykyään uudet omistajat, Lestadiolaisia

      • Höh..

        Olkoonkin vaikka ukkomulatteja, ihan sama. Kuhan tekevät hyvää evästä :p! mistä nä tiiät , mihin uskontoon kuuluva on kasvattanu sen sonnin, josta on tehty se kebabbi?


      • stadilaiska

        Mitäs ne entiset oli ?


      • nukkumaan 21.00
        stadilaiska kirjoitti:

        Mitäs ne entiset oli ?

        oikeesti? ei lestit sovi grillimyyjäksi....sori vaan


    • Griiliruokahan ei...

      ole normaaliruokaa, olen ennen käynyt syömässä grilliruokaa kun olen ollut viihteellä, nykyään en syö grilliruokaa silloinkaan......grilliruokahan on roskaruokaa, nykyään taitaa suurin osa ihmisistä syödä pelkästään grilliruokaa :(

    • jaska.

      Maku ja laatu ratkaisee. Mantan voittanutta ei ole.

    • Minäpämin

      Eilen kävin mantalla ja eipä tosiaan kovin ystävällinen asiakaspalvelija ollut nainen joka minua palveli. Nuori tyttö oli vähän iloisempi.

    • VAIHTELUN VUOKSI

      No onko pakko ängätä grillille, jos mikään ei käy.... ei ole kunnon ruokaa, ei kunnon asiakaspalvelua... voi voi. itse olen saanut tarvitsemani annoksen, ilman sen kummempaa... ja hyvältä on maistunut. PITÄÄ VARMAAN OPETELLA ITSE LAITTAMAAN RUOKAA, JOS PITÄÄ JOKA-ASIASTA MOITTIA

    • upporasva

      jep mantalta tappovehkeet iltapalaks ja suonet paukkuu.

    • Rahaa on ja se näkyy

      Viimeksi otin täyslihapurilaisen ja hyvälle maistui. Hinta vähän korkea, mutta köyhästä voisi tuntua kalliilta.

    • Mantalla

      Lämmitetään kebabit mikrossa!! kovia käppyröitä ovat.

    • kajjaanilainen1

      Juu ei ole kyllä tehnyt enään mieli mennä mantalle, ku sieltä saa vaan vittumaisia katseita tummatukkasilta työntekijöiltä. Myöskin kauheessa hulinassa kuittailevat ja nälviivät toisiaan, kun ovat itse tekevinään parhaiten kaikki asiat. Hinnat ovat jumalattoman korkeat ja kebabit, muussit, yms. kaikki tulee mikron kautta. JA siitä paskastako pitäis maksaa 7-10€? En maksa.

      Grillipuodissa omistajalla taaskaan ei tainnut olla ihan kaikki muumit laaksossa. Heitteli sopimattomia asioita asikkaille ja vittuilut perässä. Yritti palkata henkilökuntaa laittomasti ja naurettavaan palkkaankin vielä. Onneks en itse olekkaan perso grilliruoalle, osaan itekki sitä tehä KOTONA.

      • töttöörröööö

        mitä oikeastaan tuosta voi päätellä? Ei ole helppoa pitää grilliä Kajaanissa.

        Oma lukunsa on vielä sitten karvakädet, joiden touhuista voi olla montaa mieltä.


    • Olisi aikakin

      aukeaakohan puistolanpuolelle uusi grilli?

      • pienikylä

        Eikö se purola riitä? Onhan noita ruoka-paikkoja jo.


    • Haukkasen silmätön

      On puistolan puolelle siihen palaneen talon tontille joku myyntikojun näköinen möksä raahattu.
      Puistolassahan on jo oma jäätelökioskikin, ilman minkään valtakunnan pysäköintipaikkaa.

    • leipä

      Näkkileipä on hyvää!

    • ei hyvä

      Jep, mantalla ratsastetaan vieläkin sillä että jengillä olis mielikuva että "suomen paras grilli". Totuuden mukaan A. Annokset on kallistuneet erittäin paljon. B. Myös pienentyneet samalla. Se mikä myös on silmiinpistävää, että lähes kaikki mahdollinen lämmitetään mikrossa!

    • juuuu

      Kajaaniin pitäs saada mäkkäri et sais euron jyystöjä.

    • NÄLKÄ!

      Onko kellään tietoa Puistolan grillistä.
      Milloin avataan ja kuka sitä pitää?

    • Puistolanlikka

      Ohikulkiessani seurannut tuota Puistolan grillin "syntymistä". Ensin oli siinä entisen rengasliikkeen pihassa. Nyt sitten erittäin ankeassa ympäristössä kivijalan vieressä. Kukka-amppelit siinä jo roikkuu ja hinnastot ikkunassa. Jospa pitää räväkät avajaiset. Silti kyllä aika oudossa paikassa, syrjässä Mainuantiestä. Saa kyllä mainoskyltit laittaa, että ohikulkevat osaa paikalle.

    • grilli-maisteri

      Purolan grilli on lopettanut toimintansa. Ikkunassa on lappu, jossa kiinteistön omistaja etsii uutta vuokralaista tai ostajaa. Myös Kaisun Kahveri on sulkenut ovensa.

      Nyt tämä samainen Kaisu askartelee paskartelee uutta grilliä Puistolan puolelle. Tämän leikkimökin kokoisen paikan varustaminen onkin kestänyt jo kuukauden päivät. Toisaalta kestihän sen Kahverin remontointikin yli kaksi vuotta.

      Kukka-amppelit eivät paljon auta, jos sijainti on huono, parkkipaikka ahdas ja palvelu huonoa.

    • l a a a ardia

      syökää läskit grilliruokaa ja kuolkaa versuonitautiin, olette laiskoja plösöjä ettekä osaa kokata. pieruverkkareissa kuljette muka urheilusillina mutta totuus on että
      mikään muu ei mahdu koska kroppa on hyllyvää laardia ja traania

    • Ei läski

      epäsiistin näkönen se Kaisun uus grilli,hyi... en kyl käy :( Subway paras!

    • NÄKKILEIPÄKÖ ?

      Onko Näkkileipä ainoa, jota pidät kotona, grilliruuan syönnin lopetin vuosia sitten ?
      Mantalla olen käynyt kaksi kertaa, vaikka asuin palokankaalla kolmisen vuotta lihapiirakka makkaralla oli hyvää, mutta eihän sellaista ruokaa joka päivä tai edes joka viikko tarvitse syödä ?????
      Kyllä jos minun syömisestä olisi kiinni, konkurssiin menisi grillitkin !

    • turvanerkitty

      Onko Kekun grilli vielä voimissaan siinä lehtikankaalla?

      • vesisukset

        On joo, just joku viikko sitten kävin Kekun erikoisen syömässä ja jälkiruuaksi Kiukkosen kioskista jäätelön hain


      • Voort1

        Autogrilli ja Kekun koppi Kajaanin parhaat olivat aikoinaan ainakin.


    • jep112

      Manta on varjo entisestä. Annokset pienentyneet ja lähes kaikki pl. juomat tulee MIKRON kautta!

    • Toukokuus

      Tuolla Purolan grillillä on karmeita juoruakkoja töissä
      Juoruavat tuttujen asiakkaidensa (juoruakka kavereidensa) kanssa niin että takana ei jaksa odottaa. Keväällä oli juoruakka-asiakas ja sen ukko, joku odottava asiakas ja minä jonossa. Meni 15 minuuttia juoruamista kuunnellessa. No ei se mitään,
      Mutta sinä aikana ei kopista tullut yhtään annosta valmiiksi. Juoruakka-asiakkaan ukkokin kypsy ja meni autoon oottamasn. Minäkin lähdin paremman palvelun ruokapaikkaan. Tämän jälkeen en ole käynyt Purolassa enkä käy.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      92
      4350
    2. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      44
      4275
    3. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      612
      4006
    4. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      2877
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      79
      2551
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      128
      2118
    7. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      340
      2104
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      195
      2023
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      29
      1675
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1442
    Aihe