GRAND DINK

kyselevä

Moi onks kellään kokemusta grand dinkistä,
olen ostamassa sellasta ja ois kiva kuulla mitä sitä on ostamassa.

15

4043

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Otso

      Katsomassa liikkeessä, ja meinasin kuolla nauruun.

      • grand dink

        Otso oletko joku persaukinen vähä-älyinen?


      • Otso
        grand dink kirjoitti:

        Otso oletko joku persaukinen vähä-älyinen?

        Mutta itse taidat olla viimosen päälle gayboy, joka saa fiilareita jostain ihmemerkistä. Oletko takuulla ottanut ne pillerit, mitä lääkäritäti antoi???


      • kymcorider

        Otso raukka on vähä-älyinen.Minkäs se sille voi.


    • justerman

      Dinkki on ihan pätevä skootteri, jos et tarvitse
      kahdelle isolle ihmiselle tiloja.
      Turhat karsittu pois tästä pyörästä.
      Mutta hinta/laatusuhde paras skoottereista
      turhaa aliarvioidaan, toimittaa osia mm. hondalle
      varaosien saanti voi kestää joskus pitkään

    • make

      Olen jo ostanut Grad Dinkin. Piti saada se tänään mutta saankin sen vasta maanantaina. Ajokokemusta ei ole mutta muiden kokemuksista päätellen teet hyvän valinnan.

      • Joiku

        Yksi onneton heitti rahat kankkulan kaivoon. Muista kysyä kylkiäisenä koirafilettä 1/2 kiloa.


    • make

      Olen nyt pari päivää nautiskellut Grand Dinkin kyydistä. Kyllä on mukava ajaa. Kiihtyy erittäin hyvin, eikä satasen vauhti tunnu sillä missään. Huippuja en vielä ole saanut kokeiltua kun 125km/h vauhdissa tulivat autot perä edellä vastaan. Olen erittäin tyytyväinen valintaani.

      • kyselevä

        joo ostin nyt lauantaina 1900 km ajetun vm 2003 ja olen myös tosi tyytyväinen ostokseeni. ja sain vanhan kymconi annettua vaihdossa(spacer125)ja siintä sopivasti välirahaa.
        Ajellu oon noin 150 kilsaa ja hyvältä tuntuu.


      • make
        kyselevä kirjoitti:

        joo ostin nyt lauantaina 1900 km ajetun vm 2003 ja olen myös tosi tyytyväinen ostokseeni. ja sain vanhan kymconi annettua vaihdossa(spacer125)ja siintä sopivasti välirahaa.
        Ajellu oon noin 150 kilsaa ja hyvältä tuntuu.

        Kävimme Grand Dinkillä vaimon kanssa Salossa. Yhdellä suoralla kokeilin vauhtia, 130km/h otti kaksi päällä. Riittää tässä vaiheessa.


      • kyselevä
        make kirjoitti:

        Kävimme Grand Dinkillä vaimon kanssa Salossa. Yhdellä suoralla kokeilin vauhtia, 130km/h otti kaksi päällä. Riittää tässä vaiheessa.

        Joo olen kanssa ajellu mitä on keleiltä antanu myöden.huippuja menee ton saman verran se riittää mulle ainaki komeesti.Mulle iski toi mopoikä 20 vuotta myöhässä ehkä parempi niin.


      • Hese
        kyselevä kirjoitti:

        Joo olen kanssa ajellu mitä on keleiltä antanu myöden.huippuja menee ton saman verran se riittää mulle ainaki komeesti.Mulle iski toi mopoikä 20 vuotta myöhässä ehkä parempi niin.

        Joo, hyvin kulkee, melkein 140km/h.Paljon on ajeltu.Viimenen reissu 540 km, ja yli puolet matkasta sateessa.Mitä olette mitanneet kulutukseksi....


      • kyselevä
        Hese kirjoitti:

        Joo, hyvin kulkee, melkein 140km/h.Paljon on ajeltu.Viimenen reissu 540 km, ja yli puolet matkasta sateessa.Mitä olette mitanneet kulutukseksi....

        Joo ei oo ihan tarkkaan tullu katottuu mitä vie, mutku vika palkki vilkkuu ni ei mee ku joku 6-7 litraa. Oon ollu tosi tyytyväinen peliin kaikin puolin hyvät tilat/ei kastu ku sataa ja kiva ajaa.kiristin vähän jousia ja musta vaikuttaa paremmalta.Edellinen omistaja on vissiin kantannu joskus vähän enemmän ku huomasin että variaattoriboksissa on pieni jälki alhaalla mut ei haittaa se ei näy. Mut pistää miettii et paljo uskaltaa.......


      • terhi
        kyselevä kirjoitti:

        Joo ei oo ihan tarkkaan tullu katottuu mitä vie, mutku vika palkki vilkkuu ni ei mee ku joku 6-7 litraa. Oon ollu tosi tyytyväinen peliin kaikin puolin hyvät tilat/ei kastu ku sataa ja kiva ajaa.kiristin vähän jousia ja musta vaikuttaa paremmalta.Edellinen omistaja on vissiin kantannu joskus vähän enemmän ku huomasin että variaattoriboksissa on pieni jälki alhaalla mut ei haittaa se ei näy. Mut pistää miettii et paljo uskaltaa.......

        Sopiiko naiselle jolla ei kokemusta mopoista eikä mottoripyöristä? Moposkootterilla olen ajanut ja siitä tykkäsin. Onko tietoa paljonko kuluttaa?


    • GrandDink

      Seuraillut kesän mittaan kulutuksia ja noin 3,5 l/100 km on ollut parhaimmillaan

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      56
      2979
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      543
      2818
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      34
      1977
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      49
      1922
    5. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      119
      1778
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      304
      1727
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      9
      1432
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      93
      1200
    9. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      63
      1178
    10. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      22
      1142
    Aihe