Miten lisää muistia

awdsda

Mite saa pleikkaa lisää muistii jos o loppumassa ja sonyn sivuilta ei saa mitää vastauksia. Pitääkö olla joku ps 2 muistikortti, joku usbitikku vai joku iha randomi laite?

26

5659

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Latenssimies

      Valitettavasti Ps3 järjestelmää ei ole rakennettu laajennettavaksi lisämuistilla ja vaikka olisikin ei sitä pelit tue, se muisti on mikä on, Ps4 saattaa omata jo enemmän muistia.
      Miksi edes tarttisit lisämuistia kun pelit ei tehdä kuin nykyiselle muistimäärälle sopivaksi.

    • ygkuhblji

      Vittu kun konsolia ei ylipäätään ole edes tarkoitettu raudan päivittämiseen oli se sitten konsoli mikä tahansa, tietokone erikseen.

    • hm?

      Tarkoitatko, että pitäisi saada lisää tilaa ps3:een? Silloin voit vaihtaa pleikan kiinto-/kovalevyn isompaan gigaseen.

      • Latenssimies

        Muistista oli kyse aloittajan viestin mukaan, ei kiintolevyn vaihdosta.
        Toki moni jostakin kumman syystä saattaa väittää kiintolevyä muistiksi.


      • ...
        Latenssimies kirjoitti:

        Muistista oli kyse aloittajan viestin mukaan, ei kiintolevyn vaihdosta.
        Toki moni jostakin kumman syystä saattaa väittää kiintolevyä muistiksi.

        Ei näistä tenaveista tiedä mitä aina tarkoittavat. Voi mennä jauhot ja oreganot helposti sekaisin.


      • Jonttuzuu

        Mistäs tollasen uuden kovalwvyn siihen sais?


      • Tietotekniikkaa
        Jonttuzuu kirjoitti:

        Mistäs tollasen uuden kovalwvyn siihen sais?

        Tietotekniikkaa myyvistä kaupoista.


      • Anonyymi
        Jonttuzuu kirjoitti:

        Mistäs tollasen uuden kovalwvyn siihen sais?

        Mun on 388,2 Gt/408,5Gt nyt kun ostin uuden pelin nii se ei toimi


    • semmone

      Joo vasta tajusin että kovalevyssä se muisti onkin (joo oon aika retu :D) nii tuliha sitä sitte tilattua semmone 320GB kovalevy rankan kyselyn jälkee ja täsä nyt oottelen että pääsisin ite vaihtaa kovalevyn...
      oon siis ketjun aloittaja

      • Latenssimies

        Ei kovalevyssä mitää muistia ole.


      • .--.,-.
        Latenssimies kirjoitti:

        Ei kovalevyssä mitää muistia ole.

        Ne oreganot ja jauhot.....

        Muutta hyvä aloittajalle että sai hommattua isompaa tavaraa.
        Kannattaa kyllä hommata mieluiten vaikka 500gb:sta ja siitä ylöspäin, koska 320:sta lähtee aina heti jonkun verran pois kun rullaa itse järjestelmää pleikassa jo olevia sisältöjä.


    • 80's kid

      Ilmeisesti nykyisin koulujen ATK opetus on todella heikolla tolalla jos ei eroteta edes niinkin perusasioita kuin kiintolevyä ja muistia toisistaan.

      • W_(-.-)_.I.

        Niin noh, kovalevyn tallennus kapasiteetti on X: Gigatavua. Kiintolevy on muistia, joskin ROM muistia (Read only memory). Tämä muisti jolla viittaat toden näköisesti muisti kampoihin on RAM muistia eli (Random access memory).

        Ja kun ajatellaan että RAM muisti vain kierrättää hetkellisesti tietoja jotka on tallennettu ROM muistiin, on oikestaan kiintolevy enemmän verrattavissa termiin: muisti.


      • Anonyymi
        W_(-.-)_.I. kirjoitti:

        Niin noh, kovalevyn tallennus kapasiteetti on X: Gigatavua. Kiintolevy on muistia, joskin ROM muistia (Read only memory). Tämä muisti jolla viittaat toden näköisesti muisti kampoihin on RAM muistia eli (Random access memory).

        Ja kun ajatellaan että RAM muisti vain kierrättää hetkellisesti tietoja jotka on tallennettu ROM muistiin, on oikestaan kiintolevy enemmän verrattavissa termiin: muisti.

        Kiintolevy ei todellakaan ole sama kuin ROM -muisti, eikä edes RAM -muisti, vaikka tietokoneet saattavat joskus kiintolevyä käyttääkin virtuaalisena RAM -muistina, mutta se on hidasta.
        Ei pojat, ei noin heikoilla tietotekniikan termien osaamisella Suomi pysy tietoyhteiskuntana!
        Olen pettynyt nykykoulujen tietotekniikan opetuksen tasoon!
        Kyllä 80-luvulla kaikki oli paremmin.


    • ???????????

      mistä tilasit ton kovalevyn laita linkki

      • Taskustudio

        Tietokonetarvikkeita myyvistä kaupoista tai ihan kodinkone liikkeistä tai suuremmista tavarataloista.


    • asmkjd

      Mä ostin 12gb pleikka kolmosen nii se myyjä sano et siihe pystyy ostaa lisää muistia. Ja multa loppu muisti siit enkä löydä mistää sitä lisä muistii.

      • Kippari Erkki

        No kiintolevytilaa voit ostaa, ihan kannettavan levy passaa ja telakkahan kanssa on syytä hommata.


      • Puuhispu
        Kippari Erkki kirjoitti:

        No kiintolevytilaa voit ostaa, ihan kannettavan levy passaa ja telakkahan kanssa on syytä hommata.

        Mitä ihmettä teen tällaisella, jos olen tekemisissä playstationin kanssa: http://static.toinenlinja.fi/web/00/00521_Hietalahden_telakka.jpg

        Jos tarkoitit kiinnityskannatinta, kannattaisi varmaan puhua siitä eikä mistään telakoista.


    • jrj102r

      Mulla on kans toi 12GB nii miten siihen sais lisää muistii ko mulla gta v ja mw3 nii muisti täynnä ja viel pitäs bf4 saada siihe mutku ei muisti riitä..?

      • es es

        Joo'o itelläki sellane 12 giganen paska joka ei edes riitä gta v onlineen :D


      • robokooppi

    • Vallu3

      Ite mietin et miten vois lisätä muistia ps4 koska yritin jo laittaa muistin usbilla mutta ei tapahtunut mitään

    • hlg

      En tiä

    • Jorma69575

      Miten saa lisää muistii

    • Anonyymi

      Mistä muuten saa lisää tilaa mun ps3 on aivan täys ei mahu enää mitää

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6123
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3886
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      253
      2254
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1880
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1333
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1286
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1067
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1020
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      959
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      36
      901
    Aihe