Naiset eivät kiinnostu, tässäkö syy?

muuttumisleikki

Keskusteltiin kaverini naisystävän kanssa siitä, että millainen nainen minulle sopisi ja miten sellaisen saisin. Hän tokaisi, että minun pitää muuttaa olemustani rennommaksi ja rentummaksi, jotta naiset kiinnostuisivat. Olen vähän "alkukankea" näissä asioissa, mutta renttumainen tyyli ei kuitenkaan sovi minulle. En siis lähde heittämään ventovieraalle naiselle mitään rietasta läppää, vaan ihan kohteliaasti kysyn vaikka kuulumisia ja katson johtaako se pidemmälle. Ehkäpä kaverini puoliso vaan tykkää sellaisista miehistä ja yrittää saada minuakin muuttumaan sellaiseksi, jotta löytäisin naisen joka on hänen makuunsa. Itsellenihän minä sitä naista kuitenkin etsin :) Tosin sekin on mahdollista, että toinen näkee paremmin, millainen minä pohjimmiltani olen. Sanotaan että pitää pistää itsensä likoon, jotta saavuttaisi jotain, mutta onko siitä pidemmän päälle hyötyä, jos ei saa olla oma itsensä?

27

8428

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Bfhgjkl

      Ole oma itsesi äläkä sitä sen monimutkaisemmin mieti.

    • 11 + 12

      On aika turha kysyä naisongelmista apua naisilta, niiltä vasta kunnon settiä tuleekin, harmi vaan että ne on pitkälti tuulesta temmattuja ''ole oma ittesi''-tyyliin ympäripyöreitä neuvoja.
      Syy tähän on se että useimmat naiset eivät itsekään tiedä mikä heistä kiinnostaa miehissä, kaverisi nainen saattaa siis itse pitää rentummista nulikoista, mutta yleisesti ei voi olettaa että kaikki naiset lämpenisi sellaiselle.

    • pilke silmäkulmassa

      "Tosin sekin on mahdollista, että toinen näkee paremmin, millainen minä pohjimmiltani olen"

      Tässä totuus:

      Ei ole olemassa mitään "pohjimmaista sinua".

      On vain sinä juuri nyt ja ne vaikutelmat jotka toiset ihmiset saavat sinusta ajan kuluessa joka tekee vaikutuksen tai ei tee. Jos se vaikutelma on sellainen joka ei sytytä naisia niin silloin sitä ei voi tehdä muuta kuin muuttaa.

      "oleminen itsensä" yleensä tarkoittaa sitä että antaa kaiken olla ja antaa kaiken herran (sattuman) haltuun.
      Se on tavallaan sellaista paijausta jolla yritetään ajatella että "jokainen löytää ottajansa kunhan on oma itsensä ja kaikkia rakastetaan yhtä paljon" -paskat rakastetaan. Osa nussii monelta naiselta aivot pellolle ja osa kuolee yksin kylmään hautaan koskaan kokematta yhdenkään naisen kosketusta koska kukaan ei vittuakaan välittänyt siitä miehestä vaikka kuinka hän oli "oma itsensä".

      Naiset eivät ymmärrä tuota koska he voivatkin olla "omia itsejään" (siis olla yrittämättä tehdä mitään) sekä onnistua miehen iskemisessä, mutta mies harvemmin.
      Eri asia on tietysti jos yrität esittää jotakin johon sinulla ei ole kykyjä jolloin on ristiriita sen luonteesi ja näyttelemäsi roolin välillä.

      Oikeastaan on kolme roolia joka naisia nykyaikana kiehtoo:

      Renttu tai rokahtava äijä
      Boheemi rento loikoilija tyyppi
      Sliipattu menevä mahdollisesti sporttinen lipemys

      Sun täytyy vain valita noista se joka parhaiten soveltuu sinulle ja sen mukaan valita se kohderyhmä naisia.

      valitettavasti sen tylsän rehellisen herrasmiehen esittäminen ei toimi kuin parhaansa vuotensa jo nähdeillä naisilla paitsi ehkä Suomen ulkopuolella jossa edelleen arvostetaan noita juttuja, Suomessa ei ellet ole hyvän näköinen tai varakas.

      Onnea, koska sitä tulet tarvitsemaan.

      • muuttumisleikki

        "Onnea, koska sitä tulet tarvitsemaan. "
        Ottaisiko tuon nyt piilokettuiluna vai rohkaisuna? Joka tapauksessa en lähde tekemään itsestäni renttua, mutta ehkä vieläkin rennompi voisin olla. Ulkonäölleni en voi mitään, eli en tätä komeammaksi enää muutu, päin vastoin.


      • Haudankaivaja2

        Oma itsensä oleminen on paras mitä voi olla, tä taas että verrataan panemisen määrää ihmistä alkaa pistää mut tas voimaan pahoin..


    • .......,.,

      Kyllä se tavallinen kunnon mies kiinnostaa enemmän naisia,sellainen rehti ei renttumainen,joka ei örvellä esim.baarissa vaan on kohtelias ja aidosti kiinnostunut toisesta ja näyttää myös sen. Eiköhän jokainen nainen ole saanut rentuista tarpeekseen ,niistä ei tule kuin mieliharmia.
      Ja jos osaa olla oma itsensä eikä vain esitä vielä parempi. Jos jotain rietasta läppää alkaa juttelemaan niin kyllä unta saa nähdä ,että nainen kiinnostuu.

      • blöblöböböb

        Voin sanoa miehenä, että tarkoitit varmasti hyvää, mutta tästä(kään) ei ole naisettomille miehille juuri mitään hyötyä.


    • ruohonvarsi

      Ok, ei kannata alkaa itteä muuttaamaan, mutta älä ole niin ''kaveri'' naiselle kuin sanot. Ja älä todellakaan ala mitään irstasta läppää heittämään, tulee vaan vaikutus että olet pervo.

      Millainen sinä sitten olet? Esimerkiksi kun mainitsit että saatat kysyä naisen kuulumisia niin en usko että nainen tuosta kauheasti innostuu, toki riippuu minkäluontoinen nainen on, mutta itseäni ei pahemmin innostaisi jos nainen tulisi puhumaan minulle noin. Tämä on siis vain minun mielipide, että se niistä miinuksista! Puhun itse mieluummin asioista mitkä kiinnostavat minua; musiikki, tanssiminen jne.

      Kun puhut naiselle niin flirttaile, ota häntä kädestä, kehu jotain hänen koruaan hienoksi ja kysy vaikka että voitko katsoa lähempää ja saat taas syyn koskettaa häntä. Lopulta et edes tarvitse syytä, vaan voit vetää hänet itseesi kiinni ja suudella. Toki jos hän piti siitä että flirttailet ja näin. Siis näin ainaki baareissa.

    • muuttumisleikki

      Olen aika ujo kaveri muuten, elikkä on iso kynnys lähteä jutskaamaan tuntemattomalle naiselle. Yleensä kun olen saanut kerättyä rohkeutta ja mennyt juttusille, niin keskustelu tahtoo jäädä yksipuoleiseksi. Harvoin on heti löytynyt se asia, mistä keskustelu lähtee liikkeelle. En osaa mitään lipeviä kommentteja tms., jota jotkut flirttailijat vetävät tuosta vaan. Esim. nuo pervot heitot ovat just semmosia. Jos pääsee katsekontaktiin, eli molemmilla on viipyilevä katse, niin sitten on jo helpompi mennä juttelemaan. En ehkä ole tuon koskettelun kannalla.

    • expimp

      Niin. Jokainen nainen on saanut renttua, eli ne ovat kiinnostaneet. Olen kuullut tuon monesti. Tottakai naisillakin järki juoksee ja he haluavat kunnon miehen.

      Mutta kun perjantai koittaa, niin se on se itsevarma, naisesta välittämätön mäntti, joka saa naisen fiiliksiin ja mitkään netissä funtsitut jutut eivät tule sitä muuttamaan.

      Jos naiset haluaisivat kunnon miehiä, kunnon miehet eivät olisi täällä valittamassa. Ja ikinä ei näkisi baarissa kuinka kikatellaan kovaäänisen urpon jutuille.

      Jokainen mies voi harjoituksella kehittää itseään miehekkäämpään suuntaan. Sosiaalisia tapoja voi muuttaa, ellei ole neuroosia. Lakatkaa jo miettimästä tätä asiaa ja kyselyjankutus naisilta. Mallioppiminen on ihmisen tehokkaimpia ja prmitiivisimpiä tapoja saavuttaa toivottuja taitoja.

    • jiekekek

      Älä niitä bimboja yritä, vaan kunnon naisia. He arvostat sitä, ettei mies ole renttu!

    • Rai rai rai

      Itse löysin baarista silloisen tyttöystäväni kun tupakkakopissa hän tuli kysymään tulta niin siihenhän piti pikkupäissään todeta

      "Ota huora siitä" ja heitin tikkuaskin maahan.

      Itsekkin tuli nuorempana tota "muuttumusleikkiä" kokeiltua mutta eipä se toimi kun näille nykyajan suominaisille pitää olla se prinssi jostain kauniista ja rohkeista tasoa.

      No tuossa tikkuaskin heitosta on jo 6 vuotta aikaa ja kihloihin on jo menty.
      Mutta aloittajalle sen verran. Älä ole liian kiltti naisille niin silloin sulla on varma pääsy Friend Zonelle ja siihen se jää sitten...
      Eli liian kiltti = tylsä mies

      Mut kesä on tulossa :)

      • pikunalle

        Ja toi friendzone homma ihmetyttää, että jos on niinsanottu kilttimies niin että sinne siis joutuu heti ja sieltä ei pois päästä. Ehkä sitten kun nainen on yli 25 eikös silloin ihmiset yleensä ala rauhoittua ja miettiä perhe elämää jo...Mutta luulisi että jos tämä kilttimies yrittää olla jotain muuta kuin on niin nainen huomaa että tämä esittää nyt jotain olevinaan kovempaa miestä kuin on... Ja mikä on sitä kovempaa miestä en itse edes tajua miten voi olla jotenkin kova jätkä mitä se pitää sisällään, mitä selainen mies on mistä naiset tykkää... Luulis ainakin että yli 25v naiset ei enää ole kiinnostuneita sellaisista härskeistä heitoista mitä kuuli joskus yläasteella... en sitten tiedä... valaiskaa pahan pojan ominaisuuksiin ja tosta et miten ollaan aukinen mies, mutta ei kiltti naiselle, kuulostaa hassulle... valaiskaa


      • Khghkkkhj

        Täytyy ottaa huomioon että naiset on erilaisia, liian kiltteys ei oo vastaus. Ja si vielä naisen logiikka. Joillekin kai toimii siististi pukeutunu ja tyylikäs mies. Flirtti si taas voi olla että nainen unelmoi kohteesta ja antaa merkkejä kohteelle. Iskuihin ei kannata hurahtaa miehen jos joku nainen iskee.


    • pikunalle

      Tätä en vieläkään käsitä en nyt lukenut oliko täällä niitä ihmettelijöitä että miksi joku on ikuisesti yksin. Itse en ihmettele tätä mitenkään, jos oot vaan kaveri johon kukaan nainen ei halua edes ottaa vasta katsekontaktia, jutella eikä koskea edes pitkällä tikulla niin miten tällainen kaveri koskaan voisi olla kenenkään kanssa, jos ei edes katse ole sallittua. en tiedä mikä meissä tällaisissa miehissä on vikana, mutta jos tuntuu siltä että katsekontaktin yrittäminenkään ei ole sallittua niin... miten voi tehdä jonkun aloitteen mennä juttelemaan... kyllä kai se tarkoittaa että nainen ei ole kiinnostunut jos ei luo katsettakaan jos yrittää ottaa katsekontaktia... Että jos lähtökohdat jo tähän peliin on joillakin se ettei saa edes yrittää ottaa kontaktia ja se toinen ääripää ettei tarvitse kuin astua paikkaan niin kaikki ihmiset ovat kiinnostuneita sinusta tai esim että baarissa vain menet naisen luokse ja tarraat kiinni ja hyvin käy, tällaisiakin tapauksia olen baarissa nähnyt... Älkää nyt enää ihmetelkö siis miksi jotkut ovat ikuisesti yksin tuntuu ainakin itsestä että ei se välttämättä koskaan muutu vaikka yrittäisi kehittää itseään, sosiaalisesti, kokeilisi hieman vaihtaa vaate hius tyyliä ja niinpois päin olla muutenkin positiivisen oloinen....

      • pikunalle

        Ja esim itselleni on käynyt seuraavanlaista, eli ollaan festivaaleilla ja siinä ollaan kavereiden kanssa ja muutamia naisia joita kaverit tuntee no kaverit lähtee hakemaan jotain... ja kaikki muut naiset myös jään yksin yhden naisen kanssa odottelemaan muita noh aikaisemmin on keskusteltu minua kiinnostavasta asiasta johon en vielä ole kerennyt kommentoimaan ja päätän kysellä tältä naiselta ihan oikeasti kiinnostuneen ilman mitään taka-ajatuksia, ihan vain kun sama matka kohde kiinnosti halusin tietää paikasta lisää ja jotain siinä yritin kysellä niin heti huomasin, että naista ei voisi edes vähempää kiinnostaa vastata minulle vaikka äsken oli todella kiinnostuneena selittämässä muille asiasta... en sitten tiedä mikä minussa on vikana tai mitä viestitän muille ihmiselle mitä en edes huomaa mutta vannon että halusin vain keskustella meitä tämän naisen kanssa yhdessä kiinnostavasta aiheesta ilman mitään taka-ajatuksia... mutta ei edes tämä ei ollut suotuisaa ja noh päätin sitten pitää turpani kiinni. Niin en itse ainakaan ihmettele jos näin käy miehille ja heistä tulee näitä anteeksi olen olemassa tyyppejä, koska itselleni on aina oikeastaan käyny tuntemattomien naispuolisten henkilöiden kanssa näin kun olen vain yrittänyt jutella mukavia ettei tule hiljaista hetkeä kunne kiinnostavat ihmiset on esim menneet juuri hakemaan juomia lisää tai jotain... Ja tämä ei todellakaan ollut itselleni ensimmäinen kerta vaan esim baareissa monesti käynyt näin että alan kysellä ja olla oikeasti kiinnostunut mutta saan katseella, eleillä ja äänensävystä viestin että en halua jutella sinun kanssasi, noh sitten olen perusbaari illoissa sitten vaan se kuuntelija, kun yritän kommentoida tuntuu kuin olisin jokin haamu siinä pöydässä, aina... ketään ei kiinnosta...Olisi kiva tietää onko miulla ollut tällaisia kokemuksia ja että "kaveritkin" sanovat päin naama siinä pöydässä että ole hiljaa ja jatkavat tarnoitansa...


      • babyface_X
        pikunalle kirjoitti:

        Ja esim itselleni on käynyt seuraavanlaista, eli ollaan festivaaleilla ja siinä ollaan kavereiden kanssa ja muutamia naisia joita kaverit tuntee no kaverit lähtee hakemaan jotain... ja kaikki muut naiset myös jään yksin yhden naisen kanssa odottelemaan muita noh aikaisemmin on keskusteltu minua kiinnostavasta asiasta johon en vielä ole kerennyt kommentoimaan ja päätän kysellä tältä naiselta ihan oikeasti kiinnostuneen ilman mitään taka-ajatuksia, ihan vain kun sama matka kohde kiinnosti halusin tietää paikasta lisää ja jotain siinä yritin kysellä niin heti huomasin, että naista ei voisi edes vähempää kiinnostaa vastata minulle vaikka äsken oli todella kiinnostuneena selittämässä muille asiasta... en sitten tiedä mikä minussa on vikana tai mitä viestitän muille ihmiselle mitä en edes huomaa mutta vannon että halusin vain keskustella meitä tämän naisen kanssa yhdessä kiinnostavasta aiheesta ilman mitään taka-ajatuksia... mutta ei edes tämä ei ollut suotuisaa ja noh päätin sitten pitää turpani kiinni. Niin en itse ainakaan ihmettele jos näin käy miehille ja heistä tulee näitä anteeksi olen olemassa tyyppejä, koska itselleni on aina oikeastaan käyny tuntemattomien naispuolisten henkilöiden kanssa näin kun olen vain yrittänyt jutella mukavia ettei tule hiljaista hetkeä kunne kiinnostavat ihmiset on esim menneet juuri hakemaan juomia lisää tai jotain... Ja tämä ei todellakaan ollut itselleni ensimmäinen kerta vaan esim baareissa monesti käynyt näin että alan kysellä ja olla oikeasti kiinnostunut mutta saan katseella, eleillä ja äänensävystä viestin että en halua jutella sinun kanssasi, noh sitten olen perusbaari illoissa sitten vaan se kuuntelija, kun yritän kommentoida tuntuu kuin olisin jokin haamu siinä pöydässä, aina... ketään ei kiinnosta...Olisi kiva tietää onko miulla ollut tällaisia kokemuksia ja että "kaveritkin" sanovat päin naama siinä pöydässä että ole hiljaa ja jatkavat tarnoitansa...

        Sulla on selvästi ilmaisutaidossa vikaa. Koita saada karismaa, asennetta ja muuta itsetunnosta viestivää tapaasi sanoa asiat. Samoin ilmaise asiat hauskalla tavalla. Käytä raflaavia sanontoja, mitä ne sitten ovatkaan omalla murrealueellasi. Läpän sisältöä voit kehittää tiiviimmäksi niin, että jätät hauskat asiat ja poistat jaarittelun. Ihmiset pitävät yllättävistä tosielämän kaskuista. Jos sinulla ei ole mitään kerrottavaa, niin ala liikkua paikoilla missä tapahtuu ja kerro niistä. Samoin kavereiden juttuja voi linkittää omiin vaikkapa ihan perinteisesti "mul on yks frendi, joka...".

        Tärkeintä on, että kaikki tulee luonnostaan. Et voi opetella ulkoa läppää ja sitten vääntää niitä nihkeillen. Joku toinen voi heittää jotain täysin merkityksentä skeidaa ja saada ihmiset hurmioon ympärillään. Rentoudu siis jotenkin. Hyppää vaikka benji-hyppy, jotta saat adrenaliinilla poistettua jännityksen ja juo sitten pari kaljaa, mutta älä liikaa.

        Toisiakin tapoja on. Jotkut kertovat runoja, harrastavat turkisaktivismia tai käyvät joogassa. Nekin varmaan toimivat monilla naisten saannissa, mutta niistä kertominen on jonkun toisen juttu.


      • Khghkkkhj

        Täälä on toisaalta ihme neuvoja, mihin en usko tippaakaan?


    • Eihän sitä omaa itseään tarvitse muuttaa, kunhan ei läväytä liikaa tavaraa pöytään. Eikö olisi lystimpi leikki? Jos oletaan luomaan paineita jo heti tutustuessa, se on varma karkottaja, asennoidu alkuun vaihtamaan vain muutama lause ja KUUNTELE. Tee itsestäsi hieman mystinen. Kannattaa myös jättää tilaa sanattomalle viestinnälle, kokeile pientä ovelaa hymyä. Naiset kyllä arvostavat hyvin käyttäytyvää rehellistä miestä, mutta myös mies voi olla "liian helppo". Vaikka itse tekisit aloitteen mennessäsi juttelemaan jollekkin, voit kuitenkin olla mystisempi joittenkin juttujen suhteen, kehua naista, koskettaa ohi mennessäsi. Ja baarissa, jos nainen näyttää vähänkin siltä ettei tahtoisi olla siinä, liikkua eteenpäin. Saatat myöhemmin tavata saman ihmisen illan aikana ja tämä muistaa sinut salaperäisesti hymyilevänä miehenä, jolla varmasti on jotain annettavaa, koska se ei ole kuin muut, se mies ei ole helppo. Minusta se ei ole itsensä muuttamista, vaan filtteröintiä. Ethän sä mummon synttäreilläkään vetäisi perseitä olalle ja keskustelisi kuulumisista ruumiin kanssa hautajaisissa. Vähän liioitellusti sanottuna. Etkö sä ole sen velkaa itsellesikin? Oikeanlaista mainostusta vaan. Mitä enemmän juttelet ihmisille, sen paremmin totut siihen ja todennäköisyys löytää jotain hienoa kasvaa.

      Mun neuvot saattaa johtua siitä, että itse en pidä "helpoista" miehistä. Tietenkin ennen tuota vaihetta kannattaa tarkistaa että "muuttumisleikki"-seikat on kunnossa, henkilökohtainen hygienia hoidossa, kynnen alusissa ei liikaa napanöyhtää, siistit ehjät vaatteet ym. Onnea yrityksiin! :)

    • Olmi100

      naiset Etsivät esittelykelpoista miestä.Voiko hänet esitellä tuttaville,ystäville,sukulaisille?Kaikki lähtee pärstäkertoimesta.Pieni käytännön neuvo:
      Hankkiudu eroon vahvoista silmälaseista.

    • Pariton mies

      Tämäpäs oli mielenkiintoinen luokittelu miehistä ylenpänä:
      Renttu tai rokahtava äijä
      Boheemi rento loikoilija tyyppi
      Sliipattu menevä mahdollisesti sporttinen lipemys

      En missään tapauksessa ole kumpikaan kahdesta ensimmäisestä. Tuo kolmas on ehkä lähinnä. Mutta sekin pikkasen tökkii, koska sliipattu olen vain töissä. menevä kyllä ehdottomasti, mutta mikä tuo lipemys oikein on? Tuota en oo kuullu aiemmin. Mielenkiintoista.

      Mihin te muut luokitelisitte mut kun:
      - töissä olen puku päällä, jos on asiakastilaisuus, ja niitä on aika usein. Pieniä ja tosi isoja
      - matkustan töiden puolesta paljon ja tienaan oikein hyvin
      - mutta viihdyn töissäkin kuitenkin parhaiten farkuissa ja fleesessä
      - ja vapaa-ajalla yleensä enemmän tai vähemmän rikkinäisissä vaatteissa
      - ja vapaa-ajalla joko urheilen, teen erilaisia pihatöitä tai suunnittelen sijoituksia

      Eli mihin kategoriaan putoan? Ja on mahdollista saada vielä parisuhdetta aikaan lapsen tekoikäisen ja -haluisen nätin ja iloisen naisen kanssa?

      Niin juu olen siis 45v, juuri eronnut.

      • ebeliinasto

        Putoat kategoriaan juntti, jolle puku ei istu. Sori.


      • Totuussattuumutteinyt

        Väärin.. kuulut kategoriaan menestynyt mies joka on liian tasokas typeryksien sekaan, kuten edellisestä postauksesta näit👍Sinun tasoiset naiset ovat muualla kuin kaljakuppiloissa..


    • 0letSontaseppo

      Jos olet "oma itsesi" niin silloin kaikki huomaan että olet munaton nynny, mamari.
      Tuo taktiikka ei pure naisiin, teeskentely auttaa.

    • Anonyymi

      Haistakaa Suomi vosut perse.Onneksi ei tarvinnut teidän varassa olla.

    • Anonyymi

      Sama juttu,ei voi muuta kuin ihmetellä näiden bimbojen miesmakua.Mitä sekompi niin sen parempi.. Ilmeisesti tykkäävät kun mies käyttää jalkarättinä ja eteisen mattona💫💦 Välillä soitellaan poliisia,vedetään nappeja tai leikitään hamppukeisaria ja sitten kävellään käsi kädessä.Luokatonta trashia.Ulkomailta löysin itsekin oikean naisen enkä kiroilevaa piikkisikaa kuten kuulette välillä kaduilla.Sääliksi läy tuollaisten lapsia.

    • Anonyymi

      Nainen on sinun kunnes paikalle ilmestyy isompi kokoisempi,pitempi,tuuheatukkainennjykeväleukainen ,isompi kaluinen,menestyneempi alfampi mies. Onnea&Menestystä kuitenkin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      14
      1402
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1275
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1182
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1062
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1016
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1005
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1003
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe