Sisäinen kauneus

Mieluummin ilman

Onko olemassa enää naisia, jotka olisivat kauniita muutenkin kun ulkonäöltään? Minua on aina kiehtonut naisen sisäinen kauneus ja tietenkin se ulkoinenkin, mutta annan enemmän painoarvoa sisäiselle kauneudelle. Sisäisesti kaunis nainen on tässä.

Ei kiroile, ei käyttäydy sopimattomasti, ei juo itseään humalaan, ei tupakoi, ei puhu pahaa muista, ei ole kateellinen, tai juoruile. Sisäinen kauneus on minusta myös sitä, että on ns. kunnollinen nainen, eikä mikään monen miehen kiertopalkinto. Ei suostu sänkyyn ensi treffeillä, tai ennen kuin ollaan tutustuttu kunnolla. Sisäisestä kauneudesta voi kertoa myös se, että rakastaa aidosti ja on kasvanut henkisesti aikuiseksi, eikä ole menossa pää kolmantena jalkana… baariin, ystävien seuraan, harrastukiin, tai vaikka lomalle(yksin), vaan on kiinnostunut ennemminkin omasta kumppanistaan ja lapsistaan. Sisäisesti kaunis nainen on avoin, aurinkoinen, ihana, kiltti ja ystävällinen, eikä se tarkoita sitä, että olisi joka hetki tätä kaikkea. Jokaisella on huonojakin hetkiä, mutta että pohjalla olisi tällainen vire, niin siinä on sitä jotain, joka ainakin minut sytyttää.

Naiset joita tapaan, ovat ihan kaikkea muuta kuin kuvaamani kaltaisia. En kerta kaikkiaan ole löytänyt yhtään kuvaamani kaltaista naista, en vaikka karsisin puolet noista ominaisuuksista pois ja joustaisin lopuissakin hyvin pitkälle. Ikääkin alkaa jo olla ja todella monia naisia on ollut kierrossa, mutta ei ole osunut kohdalle sellaista, josta olisi vaimo ainesta. Ei minua sytytä nainen, jonka ulkoinen olemus jo kertoo siitä, että elämä on potkinut päähän ja kokemusta on jo vaikka muille jakaa joka sektorilla. Haistan tällaiset naiset kilometrin päähän. Nykyään naiset ovat sellaisia heti valmiita, kuten saunan kiukaat. Avaat vain kannen ja alat heittä löylyä. En halua sellaista elämänkumppania, joka on noin helppo ja muutenkin… naiset kiroilevat, juovat ja käyttäytyvät epäsopivasti nykyään. Ei ole enää aidosti hienoja naisia, vaan kaikki toimivat jollain sektorilla kunniattomasti. Eletään itselle ja perhe arvot ovat sitä sun tätä jne.

Missä ovat ne ihanat naiset, jotka ovat kohteliaita, kilttejä, ihania, aurinkoisia ja suorastaan valloittavia pakkauksia. Ei taida enää löytyä, vaan kaikki tyynni pilalla, tavalla taikka toisella. Mieluummin olen ilman ja käytän naisia hyväkseni, kun jaan elämäni jonkun idiootin kanssa.

68

2775

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • parhaat parhaille

      Ehkä kohdallesi ei ole osunut sellaista naista, jos et itse ole sellaisen arvoinen. Kyllä tuollaisia naisia on, mutta tasoisensa miehet ovat ehtineet heidät jo napata.

    • vanhakoira

      Sulle ei kelpaa tavalliset ihmiset siis? Haluat kotona päivystävän tahdottoman hissukan? Tervetuloa tähän päivään, ei naiset ole enää tuollaisia (jos ovat edes koskaan olleetkaan). Kyllä multa jonkin asteinen ymmärrys löytyy tuohon juttuusi toki.. Tuota se on tänäpäivänä naiset ryyppää, räyhää, tappelee ja nai kuin "miehet" Ne on vaan huomannut, että niin voi tehdä ja se on kivaa! (kai?!) Sisäisesti kauniit naiset on katoava luonnonvara. Ennen pidettiin hyvänä ominasuutena, jos nainen hieman "säästi" itseään, nykyään on omituinen jos ei ole runsaasti seksikokemuksia jo 13 vuotiaana!! Kaikesta on älytön kilpailu käynnissä jatkuvasti: kuka nai eniten, kuka juo eniten, kuka sekoilee eniten jne. Tuollaisia ne ihmiset vaan nykypäivänä ovat, ei voi mitään.

    • bingo - tai ei

      "Mieluummin olen ilman ja käytän naisia hyväkseni, kun jaan elämäni jonkun idiootin kanssa."

      Valitettavasti tämän takia sinä et minulle kelpaa. Minä kelpuutan itselleni vain hyväsydämisen ihmisen, joka ei käytä hyväksi muita - ja sinä et selvästi ole sellainen.

    • +30single

      Vaadit liikaa. Ei toista voi nin omistaa.

    • Vaimo.,-,.

      ovat kaikki naimisissa fiksujen, sisäisesti kauniiden (ja usein ulkosestikin komeiden) miesten kanssa.

    • ....................

      Ei kuvailemasi kaltainen nainen halua miestä, jolla on omien sanojesi mukaan ollut todella monia naisia kierrossa ja joka käyttää heitä hyväkseen. Onko sinulla mitään annettavaa tuollaiselle naiselle? Annat ymmärtää, ettet ole kohdellut kohtaamiasi naisia kovinkaan hyvin (käytät heitä hyväksi, halveksit heidän valmiuttaan hypätä sänkyyn, mutta lyön vaikka vetoa, että olet itse yhtä helppo), kertooko se muka kunnollisesta miehestä? Millä logiikalla lutkamies ansaitsee kunnollisen naisen?

      • lutka-vosu-mieskö

        Juuri näin. Mikä on niin likaista kuin mies, joka halveksii omaa toimintaansa... naisia, joita itse käy nusaisemassa, joita vielä halveksii päälle... ihminen, joka halveksii ihmisiä, kaltaisiaan ihmisiä joiden kanssa itse hyppää sänkyyn aina kun jollekin vaan kelpaa...


      • Mieluummin ilman

        No, nainenhan sen päättää, että saako mies seksiä, vai ei. Silloin jos nainen on pidättyväinen, minun kiinnostukseni herää ja jos aistin, että hän on lutkanainen, otan vain sen, mitä hän tarjoaa, mutta en mitään muuta. Mikä siinä on naiselle niin vaikeeta, ymmärtää, että mies etsii siveää naista, eikä mitään heti valmista / yleistä tapausta. Oikeesti, mikään ei kuvota niin paljoa, kun se, että nainen on helppo. Voi kun edes joskus tulisi pientä vastarintaa, kun lähestyn naista, mutta ei koskaan, vaan heti pääsee läpi. Tiedän monia miehiä, jotka ovat vakiintuneet vasta, kun ovat löytäneet naisen, joka ei antanutkaan heti ensitapaamisella. Miehet ovat ylpeitä näistä naisista, mutta vaikka mimmi olisi hyvän näkönen ja kaikin puolin vetävä pakkaus, ei se kertakaikkiaan sytytä miestä, jos mies tajuaa, että nainen on helppo. Moni mies jopa pettää vaimoaankin siitä syystä, ettei vain yksinkertaisesti kunnioita lutkavaimoaan, joka on jakanut itseään ja ollut heti valmis kaikille halukkaille.


      • dfghjkl
        Mieluummin ilman kirjoitti:

        No, nainenhan sen päättää, että saako mies seksiä, vai ei. Silloin jos nainen on pidättyväinen, minun kiinnostukseni herää ja jos aistin, että hän on lutkanainen, otan vain sen, mitä hän tarjoaa, mutta en mitään muuta. Mikä siinä on naiselle niin vaikeeta, ymmärtää, että mies etsii siveää naista, eikä mitään heti valmista / yleistä tapausta. Oikeesti, mikään ei kuvota niin paljoa, kun se, että nainen on helppo. Voi kun edes joskus tulisi pientä vastarintaa, kun lähestyn naista, mutta ei koskaan, vaan heti pääsee läpi. Tiedän monia miehiä, jotka ovat vakiintuneet vasta, kun ovat löytäneet naisen, joka ei antanutkaan heti ensitapaamisella. Miehet ovat ylpeitä näistä naisista, mutta vaikka mimmi olisi hyvän näkönen ja kaikin puolin vetävä pakkaus, ei se kertakaikkiaan sytytä miestä, jos mies tajuaa, että nainen on helppo. Moni mies jopa pettää vaimoaankin siitä syystä, ettei vain yksinkertaisesti kunnioita lutkavaimoaan, joka on jakanut itseään ja ollut heti valmis kaikille halukkaille.

        Huoraavat miehet ovat vastenmielisiä. Heidän vastenmielisyyttään nostaa se kuinka he usein tuovat esiin sen kuinka eivät arvosta kaltaisiaan naisia.


      • Mieluummin ilman
        dfghjkl kirjoitti:

        Huoraavat miehet ovat vastenmielisiä. Heidän vastenmielisyyttään nostaa se kuinka he usein tuovat esiin sen kuinka eivät arvosta kaltaisiaan naisia.

        Nainen päättää, mitä mies saa, eikö se jo ala tulla selväksi. Mies ei huoraa yhtään sen enempää, kun mitä nainen antaa ja jostain syystä nainen luulee, että mies pitää antavista naisista. Kyllä pitääkin, mutta vain lutkanaan, ei muuten ja vasta se nainen, joka ymmärtää, ettei saa olla helppo, on miehen mieleen. Mitä hemmetin itua siinä on, jos naisen saa poimia kuin kukan. Sehän on sitten ihan sama, kun ottaa maksullisen, niin ei tarvi tarjota juomaa baarissa ja saa varmasti sitä mitä haluu. Ei mies aina ole etsimässä panokaveria, vaan tutkii myös sitä, että olisko siitä mimmistä johonkin muuhunkin, kun leivttämään jalkojaan. Koita hiffata.


      • miehessä vikaa
        Mieluummin ilman kirjoitti:

        Nainen päättää, mitä mies saa, eikö se jo ala tulla selväksi. Mies ei huoraa yhtään sen enempää, kun mitä nainen antaa ja jostain syystä nainen luulee, että mies pitää antavista naisista. Kyllä pitääkin, mutta vain lutkanaan, ei muuten ja vasta se nainen, joka ymmärtää, ettei saa olla helppo, on miehen mieleen. Mitä hemmetin itua siinä on, jos naisen saa poimia kuin kukan. Sehän on sitten ihan sama, kun ottaa maksullisen, niin ei tarvi tarjota juomaa baarissa ja saa varmasti sitä mitä haluu. Ei mies aina ole etsimässä panokaveria, vaan tutkii myös sitä, että olisko siitä mimmistä johonkin muuhunkin, kun leivttämään jalkojaan. Koita hiffata.

        Huoran se tekee miehestäkin tuo käytös. Turha on yrittää vastuutaa ulkoistaa: sinähän tässä olet rikoksen tehnyt houkuttelemalla naista huonouteen. Vai onko tyypillistä, että nainen ihan vaan väkisin on taluttanut sinut peniksestä panolle?

        Miehessä on oikeastaan se suurempi syy. Ellei mies vokottelisi ja antaisi ymmärtää, että tässä voisi olla parisuhteenkin mahdollisuus, nainen ei antaisi seksiä ensitapaamisella.

        Mikä siinä on niin vaikeaa käyttäytyä ja olla tyrkyttämättä ja uittamatta sitä munaansa joka paikassa? Täh?


      • tetetettet
        miehessä vikaa kirjoitti:

        Huoran se tekee miehestäkin tuo käytös. Turha on yrittää vastuutaa ulkoistaa: sinähän tässä olet rikoksen tehnyt houkuttelemalla naista huonouteen. Vai onko tyypillistä, että nainen ihan vaan väkisin on taluttanut sinut peniksestä panolle?

        Miehessä on oikeastaan se suurempi syy. Ellei mies vokottelisi ja antaisi ymmärtää, että tässä voisi olla parisuhteenkin mahdollisuus, nainen ei antaisi seksiä ensitapaamisella.

        Mikä siinä on niin vaikeaa käyttäytyä ja olla tyrkyttämättä ja uittamatta sitä munaansa joka paikassa? Täh?

        "houkuttelemalla naista huonouteen" Ovatko naiset jotain harkintakyvyttömiä ja helposti houkuteltavissa panopuuksi? Ovatko naiset tyhmiä heikkopäitä? Ilmeisesti ovat. Kyllähän miehet panee, jos nainen antaa. Tyhmä antaa kaikille, jotka tajuavat vain pyytää.


      • miehessä vikaa
        tetetettet kirjoitti:

        "houkuttelemalla naista huonouteen" Ovatko naiset jotain harkintakyvyttömiä ja helposti houkuteltavissa panopuuksi? Ovatko naiset tyhmiä heikkopäitä? Ilmeisesti ovat. Kyllähän miehet panee, jos nainen antaa. Tyhmä antaa kaikille, jotka tajuavat vain pyytää.

        Jos toinen on tyhmä, se ei anna viisaammalle oikeutta käyttää tätä hyväksi. Itse asiassa hyväsydäminen ihminen ajattelisi päinvastoin: tyhmää pitää suojella, koska hän ei itse sitä välttämättä osaa. Hyväsydämisen ihmisen ensimmäinen ajatus EI ole käyttää ketään hyväkseen.

        Siksihän vanhemmat suojelevat lapsiaan, kehitysvammaisista huolehditaan hoitokodeissa ja poliisit suojelevat huijareilta.

        Siksi myös rikokseen yllyttäminen on jo rikos sinänsä. Ilman yllytystä mitään rikosta ei olisi edes tapahtunut.

        Vai mitä?

        P.S. Ja kyllä, JOTKUT naiset ovat harkintakyvyttömiä. He rassukat luulevat pääsevänsä parisuhteeseen miellyttämällä miestä. Heidän sydämensä myös särkyy, kun yhden yön jälkeen sitä parisuhdetta ei taaskaan muodostunut.


      • 77777777777777777
        miehessä vikaa kirjoitti:

        Jos toinen on tyhmä, se ei anna viisaammalle oikeutta käyttää tätä hyväksi. Itse asiassa hyväsydäminen ihminen ajattelisi päinvastoin: tyhmää pitää suojella, koska hän ei itse sitä välttämättä osaa. Hyväsydämisen ihmisen ensimmäinen ajatus EI ole käyttää ketään hyväkseen.

        Siksihän vanhemmat suojelevat lapsiaan, kehitysvammaisista huolehditaan hoitokodeissa ja poliisit suojelevat huijareilta.

        Siksi myös rikokseen yllyttäminen on jo rikos sinänsä. Ilman yllytystä mitään rikosta ei olisi edes tapahtunut.

        Vai mitä?

        P.S. Ja kyllä, JOTKUT naiset ovat harkintakyvyttömiä. He rassukat luulevat pääsevänsä parisuhteeseen miellyttämällä miestä. Heidän sydämensä myös särkyy, kun yhden yön jälkeen sitä parisuhdetta ei taaskaan muodostunut.

        ei tyhmän naisen paneminen ole rikos. Vai mitä? Voiko terveitä naisia verrata kehitysvammaisiin ja lapsiin?! Täysi-ikäinen (ei kehitysvammainen) nainen tekee itse päätöksensä kuinka toimii esim. seksin suhteen, ei ole miesten tehtävä holhota aikuisia naisia päätösten tekemisessä.


      • miehessä vikaa
        77777777777777777 kirjoitti:

        ei tyhmän naisen paneminen ole rikos. Vai mitä? Voiko terveitä naisia verrata kehitysvammaisiin ja lapsiin?! Täysi-ikäinen (ei kehitysvammainen) nainen tekee itse päätöksensä kuinka toimii esim. seksin suhteen, ei ole miesten tehtävä holhota aikuisia naisia päätösten tekemisessä.

        Siinä tapauksessa tyhmän naisen paneminen ei ole rikos, JOS tyhmyrille on selvästi ilmaistu, että
        - parisuhdetta on turha odottaa
        - kyseessä on pelkkä pano
        - ei tartte soitella jälkikäteen
        - halveksit häntä heti panon jälkeen

        Sitten molemmat tietävät, missä mennään. Reilua, eikö? Mitä? Eikö nainen enää lähtisikään matkaan, kun suoraan sanotaan, että pelkkää pimperoa olet vailla, eikä sen enempi taatusti tule kysymykseen.

        Mitä luulet, olisiko flaksi yhtä hyvä kuin nyt?

        Harhaan johdattaminen on epäeettistä toimintaa, vaikkei (valitettavasti) tässä tapauksessa rikos olekaan.


      • miehessä vikaa
        miehessä vikaa kirjoitti:

        Siinä tapauksessa tyhmän naisen paneminen ei ole rikos, JOS tyhmyrille on selvästi ilmaistu, että
        - parisuhdetta on turha odottaa
        - kyseessä on pelkkä pano
        - ei tartte soitella jälkikäteen
        - halveksit häntä heti panon jälkeen

        Sitten molemmat tietävät, missä mennään. Reilua, eikö? Mitä? Eikö nainen enää lähtisikään matkaan, kun suoraan sanotaan, että pelkkää pimperoa olet vailla, eikä sen enempi taatusti tule kysymykseen.

        Mitä luulet, olisiko flaksi yhtä hyvä kuin nyt?

        Harhaan johdattaminen on epäeettistä toimintaa, vaikkei (valitettavasti) tässä tapauksessa rikos olekaan.

        Siis virallinen rikos, piti sanomani. Eettinen rikos kyllä.


      • Mieluummin ilman
        miehessä vikaa kirjoitti:

        Siinä tapauksessa tyhmän naisen paneminen ei ole rikos, JOS tyhmyrille on selvästi ilmaistu, että
        - parisuhdetta on turha odottaa
        - kyseessä on pelkkä pano
        - ei tartte soitella jälkikäteen
        - halveksit häntä heti panon jälkeen

        Sitten molemmat tietävät, missä mennään. Reilua, eikö? Mitä? Eikö nainen enää lähtisikään matkaan, kun suoraan sanotaan, että pelkkää pimperoa olet vailla, eikä sen enempi taatusti tule kysymykseen.

        Mitä luulet, olisiko flaksi yhtä hyvä kuin nyt?

        Harhaan johdattaminen on epäeettistä toimintaa, vaikkei (valitettavasti) tässä tapauksessa rikos olekaan.

        Höpö höpö. Mimmi menee kymmenettä kertaa samaan halpaan, niin ei sitä enää tyhmyyden piikkiin voi laittaa, vaan kyse on lumppuilusta. Ihan harkittu juttu ja kyllä tietää, ettei jätkää aamulla näy. Hyvä yritys kuitenkin selitellä lumppuilua parhain päin ja laittaa miehen syyksi


      • miehessä vikaa
        Mieluummin ilman kirjoitti:

        Höpö höpö. Mimmi menee kymmenettä kertaa samaan halpaan, niin ei sitä enää tyhmyyden piikkiin voi laittaa, vaan kyse on lumppuilusta. Ihan harkittu juttu ja kyllä tietää, ettei jätkää aamulla näy. Hyvä yritys kuitenkin selitellä lumppuilua parhain päin ja laittaa miehen syyksi

        Jos huijarit osaavat huijata uhreilta rahaa, onko se uhrin syy? Jos ihminen on tyhjä, onko oikeutta kääntää uhrin pankkitili tyhjäksi pöllimällä luottokortti ja väijymällä tunnusluku. Eikö? Miksi sitten miehen huijaus piparin saamiseksi olisi yhtään hyväksyttävää? Tunteisiin vetoamalla on helppoa vedättää ihmisiä. Siksi auervaarat ja idän nettihuijarit menestyvät.

        Palataanpa Suomeen.

        Sorry to say, mutta valitettavasti epätoivoiset (tällä saralla yksinkertaiset) naiset päätyvät samaan halpaan. He HALUAVAT uskoa siihen, että mies on kiinnostunut heistä. Aidosti. Vaikka he alitajuisesti ymmärtävät, ettei niin ehkä käy, mutta he tarttuvat kiinni siihen pienimpäänkin toivonkipinään.

        Typeräähän se on, mutta näitä riittää. Riittää, vaikka heitä kuinka yrittää asiasta valistaa.


      • tyhmyysgeeni
        miehessä vikaa kirjoitti:

        Jos huijarit osaavat huijata uhreilta rahaa, onko se uhrin syy? Jos ihminen on tyhjä, onko oikeutta kääntää uhrin pankkitili tyhjäksi pöllimällä luottokortti ja väijymällä tunnusluku. Eikö? Miksi sitten miehen huijaus piparin saamiseksi olisi yhtään hyväksyttävää? Tunteisiin vetoamalla on helppoa vedättää ihmisiä. Siksi auervaarat ja idän nettihuijarit menestyvät.

        Palataanpa Suomeen.

        Sorry to say, mutta valitettavasti epätoivoiset (tällä saralla yksinkertaiset) naiset päätyvät samaan halpaan. He HALUAVAT uskoa siihen, että mies on kiinnostunut heistä. Aidosti. Vaikka he alitajuisesti ymmärtävät, ettei niin ehkä käy, mutta he tarttuvat kiinni siihen pienimpäänkin toivonkipinään.

        Typeräähän se on, mutta näitä riittää. Riittää, vaikka heitä kuinka yrittää asiasta valistaa.

        "Typeräähän se on" Myönnät siis että naiset ovat typeriä. Mistähän niille saisi lisää järkeä, kun kyllähän nämä ko. kuviot jo nykypäivänä tiedetään. Joka tuutistahan näitä juttuja tulee jatkuvasti. Kyllä se vaan olis myönnettävä, että naiset itse haluavat toimia niinkuin toimivat, ei heitä siihen kukaan pakota jne.


      • miehessä vikaa
        tyhmyysgeeni kirjoitti:

        "Typeräähän se on" Myönnät siis että naiset ovat typeriä. Mistähän niille saisi lisää järkeä, kun kyllähän nämä ko. kuviot jo nykypäivänä tiedetään. Joka tuutistahan näitä juttuja tulee jatkuvasti. Kyllä se vaan olis myönnettävä, että naiset itse haluavat toimia niinkuin toimivat, ei heitä siihen kukaan pakota jne.

        En myönnä naisten olevan typeriä. JOTKUT naiset ovat, aivan kuten jotkut miehetkin. Typeryys ei ole sukupuolikysymys.

        Mielestäni on eettisesti väärin johtaa hyväuskoisia harhaan. Tiedän tapauksia, joissa nainen on luonteensa vastaisesti, tuntien huonoa omaa tuntoa, mennyt sänkyyn miehen "suostutellessa".

        Jokainenhan saa kuitenkin tehdä elämällään mitä haluaa niin kauan, kun ei toiminnallaan satuta muita. Pelimiesten panovonkaukset eivät oikein enää täytä tuota määritelmää.

        Joka tapauksessa kaksinaismoralismi tekee sen harrastajasta idiootin. Miksi irtoseksin harrastaminen olisi miehelle sallitumpaa kuin naiselle? Ei miksikään.

        Eipä silti, ei tämä asia minua kosketa, kun en koskaan harrasta yhden yön pysäkkejä. Ei sovi minulle. Silti minulle tekee pahaa katsoa ihastuneita naisia, jotka ovat miehen vietävissä, eivätkä ymmärrä joutuvansa vain hyväksikäytetyksi.


    • Wandering man

      Ite lähestyn kohta 30 vuotta ja oon päätynyt aika lailla samoihin ajatuksiin kuin aloittaja, mutta en nyt ihan noin vaativaa listaa laita. Tosin monet kohdat on itsellänikin kriteerilistalla.
      Ongelmaksi tässä on myös se, että monet naiset yrittävät pitää julkisivun puhtaana, vaikka todellisuus onkin toista.
      Esimerkiksi viime tyttöystävän tapasin baarissa ja pyysin häneltä puhelinnumeron.
      Hän kertoi olevansa vanhanaikainen, eikä harrasta yhdenyön juttuja.
      Kuitenkin hän meni tästä puolen tunnin sisällä toisen miehen kanssa sänkyyn.

      • Mieluummin ilman

        Just noin... "meni puolen tunnin sisällä miehen kanssa sänkyyn"

        Seksi on ilmeisesti naiselle vähän sama, kun jos antaisi pusun poskelle, tai sanoisi kädestä päivää. Mä olen nähnyt ton jutun niin monta kertaa ja oikeesti, ei miehen, jolla yhtään on pelisilmää, tarvi koskaan pettyä seksin suhteen. Sitä saa aina, kun haluaa ja naiset ei tosiaan paljon huutele siitä, mitä on saanu. Moni mies erehtyy naisen menneisyyden suhteen pahemman kerran. Sieltä voi löytyä ihan mitä vaan ja eipä niistä vaan paljon huudella. Julkisivu tosiaan näyttää puhtaalta, mutta totuus on tarua ihmeellisempää. Baarista on aivan turha etsiä siveää naista. Siellä ei ole yhtään ainutta sellaista, ainakaan itse en ole löytänyt, vaan luokittelen heidät kaikki jakorasioiksi, joita voi halutessaan käyttää vain hyväkseen. Moraalin suhteen en edes näe kovin suurta eroa makullisen ja baari tytön välillä. Baari tyttö antaa joka reissun jälkeen eri pojalle ja lähtee lähes tuntemattomien matkaa. Sekoilee ja on aina valmis hyväksikäytettäväksi. Ties kuinka monen miehen veheet ovat uineet sisällä ja ties missä. Siinä sitten jollekin vaimo ja sitten tämä nainen tekeytyy joksikin siveyden sipuliksi ja on olevinaan niin hieno ja konservatiivinen. Voi helvett i, että voi olla kaksi naamaista touhua.


      • vanhakoira
        Mieluummin ilman kirjoitti:

        Just noin... "meni puolen tunnin sisällä miehen kanssa sänkyyn"

        Seksi on ilmeisesti naiselle vähän sama, kun jos antaisi pusun poskelle, tai sanoisi kädestä päivää. Mä olen nähnyt ton jutun niin monta kertaa ja oikeesti, ei miehen, jolla yhtään on pelisilmää, tarvi koskaan pettyä seksin suhteen. Sitä saa aina, kun haluaa ja naiset ei tosiaan paljon huutele siitä, mitä on saanu. Moni mies erehtyy naisen menneisyyden suhteen pahemman kerran. Sieltä voi löytyä ihan mitä vaan ja eipä niistä vaan paljon huudella. Julkisivu tosiaan näyttää puhtaalta, mutta totuus on tarua ihmeellisempää. Baarista on aivan turha etsiä siveää naista. Siellä ei ole yhtään ainutta sellaista, ainakaan itse en ole löytänyt, vaan luokittelen heidät kaikki jakorasioiksi, joita voi halutessaan käyttää vain hyväkseen. Moraalin suhteen en edes näe kovin suurta eroa makullisen ja baari tytön välillä. Baari tyttö antaa joka reissun jälkeen eri pojalle ja lähtee lähes tuntemattomien matkaa. Sekoilee ja on aina valmis hyväksikäytettäväksi. Ties kuinka monen miehen veheet ovat uineet sisällä ja ties missä. Siinä sitten jollekin vaimo ja sitten tämä nainen tekeytyy joksikin siveyden sipuliksi ja on olevinaan niin hieno ja konservatiivinen. Voi helvett i, että voi olla kaksi naamaista touhua.

        joo, moni miesparka taluttaa tietämättään ylpeänä jotakin entistä runkkupussia. Runkkupussia, joka on päättänyt vaihtaa irstailun yllättäen perhe-elämään. Ne on ikäviä hetkiä, kun hyvät arvot omaavalle miehelle alkaa paljastua kaikenlaisia "hauskoja" juttuja omasta vaimokullasta, jota on arvostanut korkealle ja kohdellut sen mukaan.


      • Mieluummin ilman
        vanhakoira kirjoitti:

        joo, moni miesparka taluttaa tietämättään ylpeänä jotakin entistä runkkupussia. Runkkupussia, joka on päättänyt vaihtaa irstailun yllättäen perhe-elämään. Ne on ikäviä hetkiä, kun hyvät arvot omaavalle miehelle alkaa paljastua kaikenlaisia "hauskoja" juttuja omasta vaimokullasta, jota on arvostanut korkealle ja kohdellut sen mukaan.

        Sano kuule muuta. Ne on niitä elämän juhlahetkiä, kun karvas totuus iskee vasten kasvoja. Ei tarvi, kun yksi ikävä juttu paljastua, niin sen jälkeen miettii, että tää on vain jäävuoren huippu. Sen verran tullut nähtyä naisten retkiä, että voi ihan suurella varmuudella sanoa ihan joka jätkälle, että et tiedä puoliakaan siitä, mitä sun tyttö on ehtinyt tehdä. Saisin tähän aika moisen kokoelman hauskoja juttuja tyttösistä, jotka ovat nykyään perheellisiä, hyvissä viroissa ym. ja kuitenkin ihan täysverisiä lumppuja. Jos kertoisin totuuden ystävilleni / tuttavilleni heidän naisistaan, voisi olla monen perheen elämä pilalla. Moni kakku päältä kaunis.


      • Anti-trend
        Mieluummin ilman kirjoitti:

        Just noin... "meni puolen tunnin sisällä miehen kanssa sänkyyn"

        Seksi on ilmeisesti naiselle vähän sama, kun jos antaisi pusun poskelle, tai sanoisi kädestä päivää. Mä olen nähnyt ton jutun niin monta kertaa ja oikeesti, ei miehen, jolla yhtään on pelisilmää, tarvi koskaan pettyä seksin suhteen. Sitä saa aina, kun haluaa ja naiset ei tosiaan paljon huutele siitä, mitä on saanu. Moni mies erehtyy naisen menneisyyden suhteen pahemman kerran. Sieltä voi löytyä ihan mitä vaan ja eipä niistä vaan paljon huudella. Julkisivu tosiaan näyttää puhtaalta, mutta totuus on tarua ihmeellisempää. Baarista on aivan turha etsiä siveää naista. Siellä ei ole yhtään ainutta sellaista, ainakaan itse en ole löytänyt, vaan luokittelen heidät kaikki jakorasioiksi, joita voi halutessaan käyttää vain hyväkseen. Moraalin suhteen en edes näe kovin suurta eroa makullisen ja baari tytön välillä. Baari tyttö antaa joka reissun jälkeen eri pojalle ja lähtee lähes tuntemattomien matkaa. Sekoilee ja on aina valmis hyväksikäytettäväksi. Ties kuinka monen miehen veheet ovat uineet sisällä ja ties missä. Siinä sitten jollekin vaimo ja sitten tämä nainen tekeytyy joksikin siveyden sipuliksi ja on olevinaan niin hieno ja konservatiivinen. Voi helvett i, että voi olla kaksi naamaista touhua.

        "Baarista on aivan turha etsiä siveää naista. Siellä ei ole yhtään ainutta sellaista, ainakaan itse en ole löytänyt, vaan luokittelen heidät kaikki jakorasioiksi, joita voi halutessaan käyttää vain hyväkseen."

        Niin, tarkoitat kai yökerhoja, jonne meneekin juuri nimenomaan suurimmalta osin kaikki lutkat ja panomiehet, koska sinnehän niiden onkin juuri tarkoitus mennä hakemaan panoseuraa dorka!


      • yöllisiä ajatuksia
        Mieluummin ilman kirjoitti:

        Sano kuule muuta. Ne on niitä elämän juhlahetkiä, kun karvas totuus iskee vasten kasvoja. Ei tarvi, kun yksi ikävä juttu paljastua, niin sen jälkeen miettii, että tää on vain jäävuoren huippu. Sen verran tullut nähtyä naisten retkiä, että voi ihan suurella varmuudella sanoa ihan joka jätkälle, että et tiedä puoliakaan siitä, mitä sun tyttö on ehtinyt tehdä. Saisin tähän aika moisen kokoelman hauskoja juttuja tyttösistä, jotka ovat nykyään perheellisiä, hyvissä viroissa ym. ja kuitenkin ihan täysverisiä lumppuja. Jos kertoisin totuuden ystävilleni / tuttavilleni heidän naisistaan, voisi olla monen perheen elämä pilalla. Moni kakku päältä kaunis.

        Mä en kyllä ymmärrä mitä ikävää on siinä, että naisella on ollut seksielämää ennen sitoutumista yhteen mieheen. Mun kokemusten mukaan tuo on ongelma lähinnä huonoitsetuntoisille miehille, joilla on vääristynyt kuva seksuaalisuudesta ja sen merkitysestä normaalielämässä. Seksi on täysin luonnollinen osa mielekästä ja täysipainoista elämää, eikä sen harrastaminen sinkkuna useidenkaan miesten kanssa tee naisesta yhtään sen huonompaa kuin miestä, joka tekee samaa useiden naisten kanssa.

        Toki myönnän, että on myös huonoitsetuntoisia naisia, jotka yrittävät "ostaa" miehiltä hyväksyntää ja jopa rakkautta alistumalla seksiin liian pian heidän kanssaan. Se ei ole oikea lähtökohta seksin harrastamiselle. Mutta ei sekään naisesta huonoa tai lumppua tai tee. Sellainen nainen on todennäköisesti omien taustojensa johdosta jollakin tasolla henkisesti rikki. Se on inhimillistä ja surullista. Mutta yhtä arvokas ihminen sellainen nainen on kuin muutkin. En ymmärrä tällaista naisten arvottamista eri kasteihin heidän seksihistoriansa perusteella. Toisaalta fakta on se, että henkisesti rikki oleva ihminen ei todennäköisesti pysty tasapainoiseen parisuhteeseen. Mutta se koskee sekä miehiä että naisia, eikä ole pelkästään seksuaalikäytökseen kietoutunut asia. Ja henkisesti rikki olevakin voi eheytyä, ja olla kykenevä parisuhteeseen myöhemmässä vaiheessa elämää.

        Henkisesti terveen ja tasapainoisen naisen kohdalla vilkas seksielämä ennen sitoutumista kertoo lähinnä siitä, että nainen on seksuaalinen ja toteuttaa seksuaalisuuttaan sillä vapaudella, mikä hänellä sinkkuna ollessa on. Siinä ei todellakaan ole mitään väärää, eikä mitään sellaista, mikä tekisi naisen jotenkin huonommaksi tai kelvottomammaksi. Sellainen nainen on aivan yhtä parisuhdekelpoinen kuin kokemattomampikin nainen. Tosin päätyy parisuhteeseen todennäköisesti erilaisen miehen kanssa kuin kokemattomampi nainen. Mutta tietenkin muutkin tekijät kuin seksuaalisuus ja seksikokemus määrittävät minkälaisen kumppanin kanssa ihminen päätyy yhteen. Tää ketju nyt tuntuukin olevan lähinnä miehisen putkiaivoajattelun tulosta, jossa näiden parisuhdeasioiden monimuotoisuutta ei ymmärretä.

        Tuokin on ihan vanhakantainen näkemys, että nainen antaa ja mies saa. Kyllä se vaan niin on nykyään, että vahvatahtoinen, seksuaalinen, hyvän itsetunnon omaava nainen ottaa ja saa. Ja miehiltähän siis saa. Ei tarvitse valita kuin paras päältä, jolta haluaa ottaa ja saada. Ja tuohan on se pointti, mitä huonoitsetuntoiset naisen seksuaalisuutta pelkäävät miehet eivät kestä. Toisaalta eipä tarvitse kestääkään, koska sellaiselle naiselle sopii paremmin kumppaniksi hyvän itsetunnon omaava nykyaikainen mies, joka ei laskeskele naisen aiempia seksikumppaneita ja märehdi epävarmuudessa siitä, että olenkohan nyt riittävän hyvä naiselle, jolla on ollut seksielämää ennen häntä. Ja joka ymmärtää, että naisen arvo ei ole yhtä kuin hänen mennyt seksielämänsä.

        Ihmiset on ihmisiä, seksi on osa ihmisyyttä, jotkut ovat seksuaalisempia kuin toiset, joillakin on enemmän seksikokemuksia kuin toisilla jne. Se on elämää. Ja nuo on täysin sukupuolesta riippumattomia asioita. Parisuhdenäkökulmasta ajateltuna kumppaniksi kannattaa tietenkin valita (sikäli kuin se nyt edes on mikään puhdas valintakysymys) sellainen ihminen, jonka kanssa ajatukset seksuaalisuudesta käy yksiin. Kaksi äärilaitaa tuossa asiassa - kuten missä tahansa muussakin asiassa - ei todennäköisesti ole se toimivin yhdistelmä. Seksuaalisuudeltaan ja seksikokemuksiltaan erilaisten ihmisten tuomitseminen on silti mielestäni tuomittavampaa kuin ne jonkun ihmisen aiemmat seksikokemukset. Ja kertoo tästä tuomitsijasta enemmän kuin tuomitsemisen kohteista.

        Ja niin kuin tässä ketjussa on jo useat todenneet, niin tuollainen nainen, jota aloittaja peräänkuuluttaa, tuskin valitsisi kumppanikseen aloittajan ajatus- ja kokemusmaailman omaavaa miestä.


      • edellinen
        yöllisiä ajatuksia kirjoitti:

        Mä en kyllä ymmärrä mitä ikävää on siinä, että naisella on ollut seksielämää ennen sitoutumista yhteen mieheen. Mun kokemusten mukaan tuo on ongelma lähinnä huonoitsetuntoisille miehille, joilla on vääristynyt kuva seksuaalisuudesta ja sen merkitysestä normaalielämässä. Seksi on täysin luonnollinen osa mielekästä ja täysipainoista elämää, eikä sen harrastaminen sinkkuna useidenkaan miesten kanssa tee naisesta yhtään sen huonompaa kuin miestä, joka tekee samaa useiden naisten kanssa.

        Toki myönnän, että on myös huonoitsetuntoisia naisia, jotka yrittävät "ostaa" miehiltä hyväksyntää ja jopa rakkautta alistumalla seksiin liian pian heidän kanssaan. Se ei ole oikea lähtökohta seksin harrastamiselle. Mutta ei sekään naisesta huonoa tai lumppua tai tee. Sellainen nainen on todennäköisesti omien taustojensa johdosta jollakin tasolla henkisesti rikki. Se on inhimillistä ja surullista. Mutta yhtä arvokas ihminen sellainen nainen on kuin muutkin. En ymmärrä tällaista naisten arvottamista eri kasteihin heidän seksihistoriansa perusteella. Toisaalta fakta on se, että henkisesti rikki oleva ihminen ei todennäköisesti pysty tasapainoiseen parisuhteeseen. Mutta se koskee sekä miehiä että naisia, eikä ole pelkästään seksuaalikäytökseen kietoutunut asia. Ja henkisesti rikki olevakin voi eheytyä, ja olla kykenevä parisuhteeseen myöhemmässä vaiheessa elämää.

        Henkisesti terveen ja tasapainoisen naisen kohdalla vilkas seksielämä ennen sitoutumista kertoo lähinnä siitä, että nainen on seksuaalinen ja toteuttaa seksuaalisuuttaan sillä vapaudella, mikä hänellä sinkkuna ollessa on. Siinä ei todellakaan ole mitään väärää, eikä mitään sellaista, mikä tekisi naisen jotenkin huonommaksi tai kelvottomammaksi. Sellainen nainen on aivan yhtä parisuhdekelpoinen kuin kokemattomampikin nainen. Tosin päätyy parisuhteeseen todennäköisesti erilaisen miehen kanssa kuin kokemattomampi nainen. Mutta tietenkin muutkin tekijät kuin seksuaalisuus ja seksikokemus määrittävät minkälaisen kumppanin kanssa ihminen päätyy yhteen. Tää ketju nyt tuntuukin olevan lähinnä miehisen putkiaivoajattelun tulosta, jossa näiden parisuhdeasioiden monimuotoisuutta ei ymmärretä.

        Tuokin on ihan vanhakantainen näkemys, että nainen antaa ja mies saa. Kyllä se vaan niin on nykyään, että vahvatahtoinen, seksuaalinen, hyvän itsetunnon omaava nainen ottaa ja saa. Ja miehiltähän siis saa. Ei tarvitse valita kuin paras päältä, jolta haluaa ottaa ja saada. Ja tuohan on se pointti, mitä huonoitsetuntoiset naisen seksuaalisuutta pelkäävät miehet eivät kestä. Toisaalta eipä tarvitse kestääkään, koska sellaiselle naiselle sopii paremmin kumppaniksi hyvän itsetunnon omaava nykyaikainen mies, joka ei laskeskele naisen aiempia seksikumppaneita ja märehdi epävarmuudessa siitä, että olenkohan nyt riittävän hyvä naiselle, jolla on ollut seksielämää ennen häntä. Ja joka ymmärtää, että naisen arvo ei ole yhtä kuin hänen mennyt seksielämänsä.

        Ihmiset on ihmisiä, seksi on osa ihmisyyttä, jotkut ovat seksuaalisempia kuin toiset, joillakin on enemmän seksikokemuksia kuin toisilla jne. Se on elämää. Ja nuo on täysin sukupuolesta riippumattomia asioita. Parisuhdenäkökulmasta ajateltuna kumppaniksi kannattaa tietenkin valita (sikäli kuin se nyt edes on mikään puhdas valintakysymys) sellainen ihminen, jonka kanssa ajatukset seksuaalisuudesta käy yksiin. Kaksi äärilaitaa tuossa asiassa - kuten missä tahansa muussakin asiassa - ei todennäköisesti ole se toimivin yhdistelmä. Seksuaalisuudeltaan ja seksikokemuksiltaan erilaisten ihmisten tuomitseminen on silti mielestäni tuomittavampaa kuin ne jonkun ihmisen aiemmat seksikokemukset. Ja kertoo tästä tuomitsijasta enemmän kuin tuomitsemisen kohteista.

        Ja niin kuin tässä ketjussa on jo useat todenneet, niin tuollainen nainen, jota aloittaja peräänkuuluttaa, tuskin valitsisi kumppanikseen aloittajan ajatus- ja kokemusmaailman omaavaa miestä.

        Se piti vielä sanoa, että seksuaalinen ja vilkkaan seksielämän omaava nainen voi olla myös sellainen, joka "ei kiroile, ei käyttäydy sopimattomasti, ei juo itseään humalaan, ei tupakoi, ei puhu pahaa muista, ei ole kateellinen, tai juoruile". Aiemmat seksikokemukset eivät myöskään vie naiselta kykyä rakastaa aidosti sitä miestä, jonka kanssa hän parisuhteeseen päätyy, eikä kykyä keskittyä kumppaniin ja lapsiin, kun hän siihen elämäntilanteeseen päätyy. Ja jos nainen on "avoin, aurinkoinen, ihana, kiltti ja ystävällinen", niin vilkas seksielämä ei noita ominaisuuksia naisesta tuhoa. Päinvastoin, seksuaalinen tyytyväisyyshän yleensä näkyy ihmisestä ulospäin monenlaisena positiivisuutena.

        Niin ja seksuaalisesti kokematonkin voi ryypätä ja tupakoida, elää epäterveellisesti, olla katkera, juoruta, puhua pahaa selän takana, olla kykenemätön rakastamaan ja huomioimaan toisia, ja olla ylipäänsä kaikella tavalla vittumainen akka.

        En siis kertakaikkiaan käsitä tuota asennetta mikä miehillä on naisista, joilla on seksikokemuksia. Ihan kuin se tuhoaisi naisesta kaiken hyvän. Mutta silloin kun ei ole kyse seksuaalisesta hyväksikäytöstä, niin eihän se niin ole. Ja jos ottaa ne laput pois silmiltään ja tarkastelee maailmaa muustakin näkövinkkelistä kuin sieltä ahtaasta omastaan, niin sen voi jopa nähdäkin.


      • Wandering man
        edellinen kirjoitti:

        Se piti vielä sanoa, että seksuaalinen ja vilkkaan seksielämän omaava nainen voi olla myös sellainen, joka "ei kiroile, ei käyttäydy sopimattomasti, ei juo itseään humalaan, ei tupakoi, ei puhu pahaa muista, ei ole kateellinen, tai juoruile". Aiemmat seksikokemukset eivät myöskään vie naiselta kykyä rakastaa aidosti sitä miestä, jonka kanssa hän parisuhteeseen päätyy, eikä kykyä keskittyä kumppaniin ja lapsiin, kun hän siihen elämäntilanteeseen päätyy. Ja jos nainen on "avoin, aurinkoinen, ihana, kiltti ja ystävällinen", niin vilkas seksielämä ei noita ominaisuuksia naisesta tuhoa. Päinvastoin, seksuaalinen tyytyväisyyshän yleensä näkyy ihmisestä ulospäin monenlaisena positiivisuutena.

        Niin ja seksuaalisesti kokematonkin voi ryypätä ja tupakoida, elää epäterveellisesti, olla katkera, juoruta, puhua pahaa selän takana, olla kykenemätön rakastamaan ja huomioimaan toisia, ja olla ylipäänsä kaikella tavalla vittumainen akka.

        En siis kertakaikkiaan käsitä tuota asennetta mikä miehillä on naisista, joilla on seksikokemuksia. Ihan kuin se tuhoaisi naisesta kaiken hyvän. Mutta silloin kun ei ole kyse seksuaalisesta hyväksikäytöstä, niin eihän se niin ole. Ja jos ottaa ne laput pois silmiltään ja tarkastelee maailmaa muustakin näkövinkkelistä kuin sieltä ahtaasta omastaan, niin sen voi jopa nähdäkin.

        Itselle naisen seksikumppanien määrä ei ole merkitsevä tekiä, kunhan niitä on kohtuuden rajoissa. Itse tuijotan ennemmin aiempien parisuhteiden määrää ja kestoa. Jos naisella on paljon lyhyitä suhteita takanaan, kertoo se kyvyttömyydestä kiintyä ja sitoutua toiseen ihmiseen. Sama varmaan koskee miehiäkin.

        Se mikä joissain naisissa ärsyttää on se, että yritetään jotenkin antaa itsestään parempi kuva, mitä todellisuus on. Mielestäni olisi reilua kertoa aiemmasta historiasta reilusti ja antaa toiselle mahdollisuus hyväksyä se sellaisenaan kuin se on. Itse ainakin pystyn kertomaan kumppanieni määrän (10 ) tuntematta asiasta sen enmpää häpeää tai ylpeyttä. Sitä odotan naiselta, että on elänyt elämänsä niin, että sitä ei tarvitse peitellä eikä salata toiselta kumppaniltani.
        Itse ainakin haluan tietää, minkälaisen kumppanin olen saanut.


      • Wandering man
        Wandering man kirjoitti:

        Itselle naisen seksikumppanien määrä ei ole merkitsevä tekiä, kunhan niitä on kohtuuden rajoissa. Itse tuijotan ennemmin aiempien parisuhteiden määrää ja kestoa. Jos naisella on paljon lyhyitä suhteita takanaan, kertoo se kyvyttömyydestä kiintyä ja sitoutua toiseen ihmiseen. Sama varmaan koskee miehiäkin.

        Se mikä joissain naisissa ärsyttää on se, että yritetään jotenkin antaa itsestään parempi kuva, mitä todellisuus on. Mielestäni olisi reilua kertoa aiemmasta historiasta reilusti ja antaa toiselle mahdollisuus hyväksyä se sellaisenaan kuin se on. Itse ainakin pystyn kertomaan kumppanieni määrän (10 ) tuntematta asiasta sen enmpää häpeää tai ylpeyttä. Sitä odotan naiselta, että on elänyt elämänsä niin, että sitä ei tarvitse peitellä eikä salata toiselta kumppaniltani.
        Itse ainakin haluan tietää, minkälaisen kumppanin olen saanut.

        Tais tulla ajatuskatkos kirjoittaessani. Piti siis kirjoittaa, että odotan sitä naiseltani, että on elänyt elämänsä niin, että sitä ei tartte peitellä.
        Ei mulla mitään muita kumppaneita ole:D


      • tuo sama taas
        Wandering man kirjoitti:

        Itselle naisen seksikumppanien määrä ei ole merkitsevä tekiä, kunhan niitä on kohtuuden rajoissa. Itse tuijotan ennemmin aiempien parisuhteiden määrää ja kestoa. Jos naisella on paljon lyhyitä suhteita takanaan, kertoo se kyvyttömyydestä kiintyä ja sitoutua toiseen ihmiseen. Sama varmaan koskee miehiäkin.

        Se mikä joissain naisissa ärsyttää on se, että yritetään jotenkin antaa itsestään parempi kuva, mitä todellisuus on. Mielestäni olisi reilua kertoa aiemmasta historiasta reilusti ja antaa toiselle mahdollisuus hyväksyä se sellaisenaan kuin se on. Itse ainakin pystyn kertomaan kumppanieni määrän (10 ) tuntematta asiasta sen enmpää häpeää tai ylpeyttä. Sitä odotan naiselta, että on elänyt elämänsä niin, että sitä ei tarvitse peitellä eikä salata toiselta kumppaniltani.
        Itse ainakin haluan tietää, minkälaisen kumppanin olen saanut.

        Minulla näin:

        Yksi lähes 10 vuoden suhde/avioliitto. Sitä ennen yksi puolen vuoden suhde saman kaveriporukan pojan/miehen kanssa, jolle menetin neitsyyteni 18-vuotiaana. Tuon 10 vuoden minulle seksuaalisesti erittäin epätyydyttävän suhteen jälkeen 3 villiä sinkkuvuotta, jonka aikana lukuisia seksisuhteita kertaluonteisista kokeiluista vähän säännöllisempiin säätöihin, jotkut lyhyempiä, jotkut pidempiä. Tarkkaa kumppanien lukumäärää en tiedä, kun en tullut pitäneeksi kirjaa niistä, mutta pienen matemaattisen päättelyn jälkeen lukumäärä saattaisi olla jotain 30:n luokkaa. Sitten tutustuminen ja rakastuminen kuntosalilla ihanaan mieheen, jonka kanssa ollaan edelleen onnellisesti yhdessä. Hän tietää suhdehistoriani, ja että avioeroni jälkeen elin aktiivista ja kokeilunhaluista elämää seksuaalisesti, mutta ei hän kyllä ole kysellyt minulta kumppaneiden lukumäärää.

        Olen siis erittäin seksuaalinen, mutta olen paljon muutakin, ja tähän koko pakettiin kumppanini on rakastunut. Seksikokemuksistani huolimatta minussa on paljon niitä hyviä ominaisuuksia, mitä tuossa aloitusviestissäkin on mainittu. Niiden lisäksi on vähemmän hyviä ominaisuuksia myös. Ja sitten sellaisia positiivisia juttuja, mitä siinä ei mainittu. Kaikki tähänastiset elämänkokemukseni ovat kasvattaneet minua ihmisenä ja vieneet minua elämässä eteenpäin. Niin myös ne sinkkuvuosieni seksikokemukset.

        Tällaisen elämän minä olen elänyt ja olen siihen tyytyväinen. Minulla ei ole mitään, mitä minun pitäisi hävetä tai katua. Ja kumppanini hyväksyy minut ja rakastaa minua juuri tällaisena. Kuten minäkin häntä. Minun kokemukseni näistä kahdesta viimeisimmästä parisuhteesta (se eka oli sellaista jotain uutuuden haparointia) on se, että niillä toisen aiemmilla seksikokemuksilla ei hyvässä suhteessa ole mitään käytännön merkitystä. Terve suhde kun perustuu ihan muihin juttuihin. Tiedän kyllä niitä juttuja, että toisen menneisyydestä saadaan ihan järjettömiä mustasukkaisuuskilareita, mutta se nyt ei olekaan kovin tervettä.

        Mulla alkaa pointti nyt katoamaan, kun olen niin väsynyt, kun äsken kirjoitin jättipitkän tilityksen suhdehistoriastani ja näihin juttuihin liittyvistä elämänkokemuksista, mutta kun se ylitti tuon 5000 merkkiä, enkä saanut sitä lähetettyä, niin poistin koko stoorin ja tiivistin tähän. Eipä sitä kukaan kai olisi jaksanut lukeakaan, ja enemmän siitä tulikin sellainen itselle terapeuttinen vuodatus ja tilinpäätös lähes koko elämästä. Tein nyt tällaisen jonkunlaisen tiivistyksen omista suhdekokemuksistani, jotka ovat aiemmin kirjoittamani mielipiteen taustalla.


      • voi olla näkin
        Wandering man kirjoitti:

        Itselle naisen seksikumppanien määrä ei ole merkitsevä tekiä, kunhan niitä on kohtuuden rajoissa. Itse tuijotan ennemmin aiempien parisuhteiden määrää ja kestoa. Jos naisella on paljon lyhyitä suhteita takanaan, kertoo se kyvyttömyydestä kiintyä ja sitoutua toiseen ihmiseen. Sama varmaan koskee miehiäkin.

        Se mikä joissain naisissa ärsyttää on se, että yritetään jotenkin antaa itsestään parempi kuva, mitä todellisuus on. Mielestäni olisi reilua kertoa aiemmasta historiasta reilusti ja antaa toiselle mahdollisuus hyväksyä se sellaisenaan kuin se on. Itse ainakin pystyn kertomaan kumppanieni määrän (10 ) tuntematta asiasta sen enmpää häpeää tai ylpeyttä. Sitä odotan naiselta, että on elänyt elämänsä niin, että sitä ei tarvitse peitellä eikä salata toiselta kumppaniltani.
        Itse ainakin haluan tietää, minkälaisen kumppanin olen saanut.

        " Jos naisella on paljon lyhyitä suhteita takanaan, kertoo se kyvyttömyydestä kiintyä ja sitoutua toiseen ihmiseen."

        Ei välttämättä. Itselläni on ollut paljon lyhyitä suhteita (minulle paljon on 0-3 vuodessa) pidempien rupeamien lisäksi. Suhteiden päättyminen ei ole johtunut minun kyvyttömyydestäni sitoutua, vaan erilaisista tarpeista.

        Niin, ja tietysti siitä, että miehet eivät halua lapsetonta naista. Asian paljastuttua lähtevät pääsääntöisesti hakemaan toista sikiönkantotelinettä.


      • pallokorva
        yöllisiä ajatuksia kirjoitti:

        Mä en kyllä ymmärrä mitä ikävää on siinä, että naisella on ollut seksielämää ennen sitoutumista yhteen mieheen. Mun kokemusten mukaan tuo on ongelma lähinnä huonoitsetuntoisille miehille, joilla on vääristynyt kuva seksuaalisuudesta ja sen merkitysestä normaalielämässä. Seksi on täysin luonnollinen osa mielekästä ja täysipainoista elämää, eikä sen harrastaminen sinkkuna useidenkaan miesten kanssa tee naisesta yhtään sen huonompaa kuin miestä, joka tekee samaa useiden naisten kanssa.

        Toki myönnän, että on myös huonoitsetuntoisia naisia, jotka yrittävät "ostaa" miehiltä hyväksyntää ja jopa rakkautta alistumalla seksiin liian pian heidän kanssaan. Se ei ole oikea lähtökohta seksin harrastamiselle. Mutta ei sekään naisesta huonoa tai lumppua tai tee. Sellainen nainen on todennäköisesti omien taustojensa johdosta jollakin tasolla henkisesti rikki. Se on inhimillistä ja surullista. Mutta yhtä arvokas ihminen sellainen nainen on kuin muutkin. En ymmärrä tällaista naisten arvottamista eri kasteihin heidän seksihistoriansa perusteella. Toisaalta fakta on se, että henkisesti rikki oleva ihminen ei todennäköisesti pysty tasapainoiseen parisuhteeseen. Mutta se koskee sekä miehiä että naisia, eikä ole pelkästään seksuaalikäytökseen kietoutunut asia. Ja henkisesti rikki olevakin voi eheytyä, ja olla kykenevä parisuhteeseen myöhemmässä vaiheessa elämää.

        Henkisesti terveen ja tasapainoisen naisen kohdalla vilkas seksielämä ennen sitoutumista kertoo lähinnä siitä, että nainen on seksuaalinen ja toteuttaa seksuaalisuuttaan sillä vapaudella, mikä hänellä sinkkuna ollessa on. Siinä ei todellakaan ole mitään väärää, eikä mitään sellaista, mikä tekisi naisen jotenkin huonommaksi tai kelvottomammaksi. Sellainen nainen on aivan yhtä parisuhdekelpoinen kuin kokemattomampikin nainen. Tosin päätyy parisuhteeseen todennäköisesti erilaisen miehen kanssa kuin kokemattomampi nainen. Mutta tietenkin muutkin tekijät kuin seksuaalisuus ja seksikokemus määrittävät minkälaisen kumppanin kanssa ihminen päätyy yhteen. Tää ketju nyt tuntuukin olevan lähinnä miehisen putkiaivoajattelun tulosta, jossa näiden parisuhdeasioiden monimuotoisuutta ei ymmärretä.

        Tuokin on ihan vanhakantainen näkemys, että nainen antaa ja mies saa. Kyllä se vaan niin on nykyään, että vahvatahtoinen, seksuaalinen, hyvän itsetunnon omaava nainen ottaa ja saa. Ja miehiltähän siis saa. Ei tarvitse valita kuin paras päältä, jolta haluaa ottaa ja saada. Ja tuohan on se pointti, mitä huonoitsetuntoiset naisen seksuaalisuutta pelkäävät miehet eivät kestä. Toisaalta eipä tarvitse kestääkään, koska sellaiselle naiselle sopii paremmin kumppaniksi hyvän itsetunnon omaava nykyaikainen mies, joka ei laskeskele naisen aiempia seksikumppaneita ja märehdi epävarmuudessa siitä, että olenkohan nyt riittävän hyvä naiselle, jolla on ollut seksielämää ennen häntä. Ja joka ymmärtää, että naisen arvo ei ole yhtä kuin hänen mennyt seksielämänsä.

        Ihmiset on ihmisiä, seksi on osa ihmisyyttä, jotkut ovat seksuaalisempia kuin toiset, joillakin on enemmän seksikokemuksia kuin toisilla jne. Se on elämää. Ja nuo on täysin sukupuolesta riippumattomia asioita. Parisuhdenäkökulmasta ajateltuna kumppaniksi kannattaa tietenkin valita (sikäli kuin se nyt edes on mikään puhdas valintakysymys) sellainen ihminen, jonka kanssa ajatukset seksuaalisuudesta käy yksiin. Kaksi äärilaitaa tuossa asiassa - kuten missä tahansa muussakin asiassa - ei todennäköisesti ole se toimivin yhdistelmä. Seksuaalisuudeltaan ja seksikokemuksiltaan erilaisten ihmisten tuomitseminen on silti mielestäni tuomittavampaa kuin ne jonkun ihmisen aiemmat seksikokemukset. Ja kertoo tästä tuomitsijasta enemmän kuin tuomitsemisen kohteista.

        Ja niin kuin tässä ketjussa on jo useat todenneet, niin tuollainen nainen, jota aloittaja peräänkuuluttaa, tuskin valitsisi kumppanikseen aloittajan ajatus- ja kokemusmaailman omaavaa miestä.

        "Toisaalta fakta on se, että henkisesti rikki oleva ihminen ei todennäköisesti pysty tasapainoiseen parisuhteeseen."

        Tuossa on yksi olennainen juttu. Jos otetaan tunne-elämältään keskimääräinen nainen, montako nautittavuudeltaan ja toisen kunnioittamisen kannalta vaihtelevaa yhdenyön juttua se voi käydä läpi, ennen kuin henkisellä puolella alkaa tulla damagea?


    • vähän pipo tiukalla

      Minä olen kohtelias, kiltti, hyväntahtoinen, avarakatseinen, ymmärtäväinen, rehellinen, terävä ja hauska. Omatuntoni on vahva, olen ajattelevainen, mietin asioiden seuraamuksia ja otan muut ihmiset aina huomioon. Pinnalliset asiat ei kiinnosta, olen huolissani maailman tilasta ja pyrin vaikuttamaan asioihin hyvällä tavalla. Huolehdin sekä henkisestä että fyysisestä terveydestäni. En tuhlaa aikaani kadehtimiseen tai pahansuopuuteen. Minulla on hyvä olo itseni kanssa. Niin, ja olen fyysisesti myös kuulemma kaunis.

      Mutta. Minä käyn juhlimassa ystävieni kanssa, sillä pidän tanssimisesta ja iloisesta sosialisoinnista. Minä myös nautin seksistä. En hae yhden illan juttuja, mutta syvin ihmissuhteeni alkoi siitä että päädyimme sänkyyn. Enkä näe siinä mitään pahaa. Joskus vain synkkaa heti.

      • Mieluummin ilman

        Tässä mitään koskematonta olla etsimässä, mutta kyllä nyt joku moraalinen selkäranka täytyy ihmiseltä löytyä. Onko se kunniallista elämää ja itsensä arvostamista, jos on ikää 35 ja takana on yhtä monta suhdetta, joista enimmät puolet ovat vain satunnaisia sekoiluja lähes tuntemattomien ihmisten kanssa. Mukaan mahtuu juttuja, joita katuu itsekin pahemman kerran jne. Kyllä sisäiseen kauneuteen kuulu minusta myös siveellisyys. Niin ja kyllä niitä selityksiä kuulee sitten laidasta laitaan. Olen sosiaalinen, nautin seksistä, joskus vain synkkaa heti jne... Tolla logiikallahan sitä voi naida joka toisen ihmisen kanssa.


    • L&L

      Mikä oikeus sinulla on kokeilla, etsiä, käyttää hyväksi ja halveksia, jos et sitä suo naisille? Ehkä nämä naiset myös etsivät sitä oikeaa (sisäisesti kaunista), mutta haistavat heti, että sinä olet paljon kyntänyt hyväksikäyttäjä, jolta ei kannata odottaa muuta kuin yhden illan iloa.

      Kukaan, joka on sisäisesti niin kaunis kuin toivot, ei ole niin tyhmä, ettei ymmärtäisi miten ruma sinun sisimpäsi on.

      • Mieluummin ilman

        Haistavat heti, kuka on hyväksi käyttäjä. Älä valehtele. Nainen ei vähääkään välitä siitä, kuka on hyväksikäyttäjä ja kuka ei, vaan antaa auliisti kaikille, vaikka tietää miehen häipyvän saman tien. Tämä tässä juuri ärsyttääkin. Ei miestä ja naista muutenkaan voi ihan samalle viivalle asettaa, kun on kyse seksistä. Nainen saa aina halutessaan, mutta mies on se, joka pyytää. Ei nainen yleesä miestä vie, vaan mies naisen ja nainen viime kädessä aina päättää, saako mies seksiä vai ei. Se on vähän niin kuin tanssissa, että mies vie ja nainen myötää, eli kyse on rooleista, mutta sinä femmarina et tätä voi hyväksyä.


      • o m g
        Mieluummin ilman kirjoitti:

        Haistavat heti, kuka on hyväksi käyttäjä. Älä valehtele. Nainen ei vähääkään välitä siitä, kuka on hyväksikäyttäjä ja kuka ei, vaan antaa auliisti kaikille, vaikka tietää miehen häipyvän saman tien. Tämä tässä juuri ärsyttääkin. Ei miestä ja naista muutenkaan voi ihan samalle viivalle asettaa, kun on kyse seksistä. Nainen saa aina halutessaan, mutta mies on se, joka pyytää. Ei nainen yleesä miestä vie, vaan mies naisen ja nainen viime kädessä aina päättää, saako mies seksiä vai ei. Se on vähän niin kuin tanssissa, että mies vie ja nainen myötää, eli kyse on rooleista, mutta sinä femmarina et tätä voi hyväksyä.

        Et vastannut kysymykseen. Älä vaahtoa siellä, vaan vastaa kun kysytään. Ootkohan sä edes saanu niin paljon ku mainostat. Vähän epäilen. Oot vaan kuullu isojen poikien juttuja.


      • otan mitä haluan
        Mieluummin ilman kirjoitti:

        Haistavat heti, kuka on hyväksi käyttäjä. Älä valehtele. Nainen ei vähääkään välitä siitä, kuka on hyväksikäyttäjä ja kuka ei, vaan antaa auliisti kaikille, vaikka tietää miehen häipyvän saman tien. Tämä tässä juuri ärsyttääkin. Ei miestä ja naista muutenkaan voi ihan samalle viivalle asettaa, kun on kyse seksistä. Nainen saa aina halutessaan, mutta mies on se, joka pyytää. Ei nainen yleesä miestä vie, vaan mies naisen ja nainen viime kädessä aina päättää, saako mies seksiä vai ei. Se on vähän niin kuin tanssissa, että mies vie ja nainen myötää, eli kyse on rooleista, mutta sinä femmarina et tätä voi hyväksyä.

        Minä kyllä olen useimmiten itse naisena iskenyt sen haluamani miehen ja ottanut sen mitä halunnutkin. Ja aina olen saanut, ei ole ollut vaikeata. Harvoin kiinnostaa antaa sellaiselle, joka tulee "pyytämään". Toki sellaisenkin kanssa voi päätyä harrastamaan yhteistä kivaa, jos tyyppi vaikuttaa hyvältä. Mutta meni miten päin tahansa, niin kyllä se valinta on mun, että haluanko mä sitä miestä vai en. Ja kumpikin antaa ja saa.


      • otan mitä haluan
        otan mitä haluan kirjoitti:

        Minä kyllä olen useimmiten itse naisena iskenyt sen haluamani miehen ja ottanut sen mitä halunnutkin. Ja aina olen saanut, ei ole ollut vaikeata. Harvoin kiinnostaa antaa sellaiselle, joka tulee "pyytämään". Toki sellaisenkin kanssa voi päätyä harrastamaan yhteistä kivaa, jos tyyppi vaikuttaa hyvältä. Mutta meni miten päin tahansa, niin kyllä se valinta on mun, että haluanko mä sitä miestä vai en. Ja kumpikin antaa ja saa.

        Selvennän vielä, että tuota on tapahtunut harvojen ja valittujen kanssa sinkkuaikoinani, kun on tehnyt mieli vipinää ja seksiä. Ei joka viikonloppu, eikä edes joka kuukausi.


    • Yöäk !

      Jokin tässä jutussa haisee, ja pahalle. Ettei vain aloittajan mädäntynyt ajatusmaailma, joka panee yöäkkimään perusteellisesti.

    • Ei suomesta löydä

      No Suomesta mitään tuollaisia oikeita ladyja on turha hakea.

      Jos ei muuten niin viimeistään ne terveelliset elämäntavat ovat unohtuneet ja nainen pyrkii sisäiseen kauneuteen sen takia koska on niin masentavan ylipainoinen ettei voi vedota ulkoiseen kauneeteen.

      Kaikkea aloituksestasi en allekirjoita, mutta sanotaan nyt suoraan että aika paljon naisissa on ulkokoreita ihmisiä joilla pyörii lähinnä mielessä sosiaalinen hyväksyvyys ja status sekä minkälaisen kuvan antaa ulospäin.

      Sitten on tosiaan näitä jotka "Nauttivat seksistä" mikä tarkoittaa sitä että se ulkoisesti komea tai sopivan lipevä kolli houkuttelee naisen sänkyyn ja ei naista silloin kiinnosta heidän oma arvonsa.
      Koska sehän on sitä "seksuaalisuutta" se.

      Oikeasti, jos etsit oikeita arvokkaita ladyja niin joudut etsimään niitä ulkomailta.

      Vakavaan suhteeseen ei Suomessa kannata pyrkiä koska yleensä sieltä paljastuu näitä asioita naisesta ja se on jo niin yleistä että siitä on tullut enemmän normi kuin poikkeus.

      Sitten kuulemma on seksuaalisesti epävarma tai ajatusmaailma on sairas jos ei pidä siitä että nainen hakee baareista seksiä ja juoksee reidet avoimena ympäri kaupunkia.

      Kertoo kaiken tarpeellisen suomalaisista naisista.

      • otan mitä haluan

        Niin sinä et löydä jostain syystä. Ja se syy saattaa löytyä ihan omasta itsestäsi. Fakta kuitenkin on se, että Suomesta löytyy kunnon naisia, jotka sinun kannaltasi valitettavasti on jo poimittu vapailta markkinoilta kunnon miesten toimesta. Ja kun et jostain syystä ole kelvannut niille kunnollisille suomalaisille naisille, niin miksi ansaitsisit kunnollista ulkomaalaista naistakaan. Säälittää ne kunnon ulkomaalaiset naiset, jotka päätyvät suomalaisille naisille kelpaamattomien miesten seksileluiksi, kotiorjiksi ja näyttelyesineiksi.


      • Ei suomesta löydä
        otan mitä haluan kirjoitti:

        Niin sinä et löydä jostain syystä. Ja se syy saattaa löytyä ihan omasta itsestäsi. Fakta kuitenkin on se, että Suomesta löytyy kunnon naisia, jotka sinun kannaltasi valitettavasti on jo poimittu vapailta markkinoilta kunnon miesten toimesta. Ja kun et jostain syystä ole kelvannut niille kunnollisille suomalaisille naisille, niin miksi ansaitsisit kunnollista ulkomaalaista naistakaan. Säälittää ne kunnon ulkomaalaiset naiset, jotka päätyvät suomalaisille naisille kelpaamattomien miesten seksileluiksi, kotiorjiksi ja näyttelyesineiksi.

        "Niin sinä et löydä jostain syystä. Ja se syy saattaa löytyä ihan omasta itsestäsi. "
        Kyllä, koska en huoli ihan ketä tahansa.

        "Fakta kuitenkin on se, että Suomesta löytyy kunnon naisia, jotka sinun kannaltasi valitettavasti on jo poimittu vapailta markkinoilta kunnon miesten toimesta."

        Tuo juttu jäi tosiaan mainitsematta, mutta fakta on se että vapailla markkinoilla heitä on vähän.

        "Ja kun et jostain syystä ole kelvannut niille kunnollisille suomalaisille naisille, niin miksi ansaitsisit kunnollista ulkomaalaista naistakaan."

        Voi tyttönen sentään kun kyse ei ole siitä mitä kukin ansaitsee.

        "Säälittää ne kunnon ulkomaalaiset naiset, jotka päätyvät suomalaisille naisille kelpaamattomien miesten seksileluiksi, kotiorjiksi ja näyttelyesineiksi. "

        Onpas ankea kommenti. Mikset suoraan sanonut että etsin thaihuoraa anteeksi thaivaimoa tai "idän tyttöä" niin asia ei jäisi epäselväksi?

        Miksi jos mies sanoo että Suomessa ei ole noita ladyja yksinkertaisesti tarpeeksi meille gentlemanneille saa kuulla että "mene vain etsimään sitä pokaalivaimoa ja huoraa ulkomailta?"

        Mistä moinen viha suomalaista miestä ja ulkomaalaista naista kohtaan?

        Oletko kade?

        Miksi säälisit heitä jos ulkomaalainen lady saa kunnollisen suomalaisen miehen vai onko tuo suomalaisuus se joka sinua inhottaa?

        Mitä jos etsit sen nigerin rannan kamelikikkelin itsellesi ja jätät meidät suomalaiset kunnon miehet ja gentlemannit rauhaan?

        "suomalaisille naisille kelpaamattomien "

        Niin ja ei vaan minä en huoli suomalaista huo-raa.


      • Mieluummin ilman
        Ei suomesta löydä kirjoitti:

        "Niin sinä et löydä jostain syystä. Ja se syy saattaa löytyä ihan omasta itsestäsi. "
        Kyllä, koska en huoli ihan ketä tahansa.

        "Fakta kuitenkin on se, että Suomesta löytyy kunnon naisia, jotka sinun kannaltasi valitettavasti on jo poimittu vapailta markkinoilta kunnon miesten toimesta."

        Tuo juttu jäi tosiaan mainitsematta, mutta fakta on se että vapailla markkinoilla heitä on vähän.

        "Ja kun et jostain syystä ole kelvannut niille kunnollisille suomalaisille naisille, niin miksi ansaitsisit kunnollista ulkomaalaista naistakaan."

        Voi tyttönen sentään kun kyse ei ole siitä mitä kukin ansaitsee.

        "Säälittää ne kunnon ulkomaalaiset naiset, jotka päätyvät suomalaisille naisille kelpaamattomien miesten seksileluiksi, kotiorjiksi ja näyttelyesineiksi. "

        Onpas ankea kommenti. Mikset suoraan sanonut että etsin thaihuoraa anteeksi thaivaimoa tai "idän tyttöä" niin asia ei jäisi epäselväksi?

        Miksi jos mies sanoo että Suomessa ei ole noita ladyja yksinkertaisesti tarpeeksi meille gentlemanneille saa kuulla että "mene vain etsimään sitä pokaalivaimoa ja huoraa ulkomailta?"

        Mistä moinen viha suomalaista miestä ja ulkomaalaista naista kohtaan?

        Oletko kade?

        Miksi säälisit heitä jos ulkomaalainen lady saa kunnollisen suomalaisen miehen vai onko tuo suomalaisuus se joka sinua inhottaa?

        Mitä jos etsit sen nigerin rannan kamelikikkelin itsellesi ja jätät meidät suomalaiset kunnon miehet ja gentlemannit rauhaan?

        "suomalaisille naisille kelpaamattomien "

        Niin ja ei vaan minä en huoli suomalaista huo-raa.

        Nuoret naiset aloittavat seksin paljon varhaisemmassa vaiheessa, kun mies keskimäärin. Siinä vaiheessa, kun mies alkaa miettiä tyttöjä tosi mielessä, on yleensä heille karttunut kokemusta jo aika paljon enemmän kuin pojille. On siinä pojilla sitten valinnan varaa, kun pitää miettiä, että ottasikohan tuon, jolla on 10 suhdetta takana, vai tuon, jolla niitä on 15. Siinä naiset sitten vanhetessa yleensä viisastuvat ja alkavat etsiä vakkari miestä. Mies puolestaan siinä vaiheessa, alkaa ottaa naisia kiinni partnereiden määrässä ja mistähän tämä johtuu. Siitä, ettei sitä sopivaa osunut kohdalle, vaan etsintä jatkuu. Minuakin ovat jotkut sellaiset naiset halunneet vakavaan suhteeseen, joista olin vakavasti kiinnostunut heidän nuoruudessaan. Kiinnostukseeni nykyään kuitenkin vaikuttaa oleellisesti se, että tyttäret ehtivät koluta kaikki kylän kollit läpi. Se siitä, joten edelleen olen mieluummin ilman, kun ota kunniattoman naisen. En toki etsi neitsyttä, mutta joku roti siinä pitää olla.


      • otan mitä haluan
        Ei suomesta löydä kirjoitti:

        "Niin sinä et löydä jostain syystä. Ja se syy saattaa löytyä ihan omasta itsestäsi. "
        Kyllä, koska en huoli ihan ketä tahansa.

        "Fakta kuitenkin on se, että Suomesta löytyy kunnon naisia, jotka sinun kannaltasi valitettavasti on jo poimittu vapailta markkinoilta kunnon miesten toimesta."

        Tuo juttu jäi tosiaan mainitsematta, mutta fakta on se että vapailla markkinoilla heitä on vähän.

        "Ja kun et jostain syystä ole kelvannut niille kunnollisille suomalaisille naisille, niin miksi ansaitsisit kunnollista ulkomaalaista naistakaan."

        Voi tyttönen sentään kun kyse ei ole siitä mitä kukin ansaitsee.

        "Säälittää ne kunnon ulkomaalaiset naiset, jotka päätyvät suomalaisille naisille kelpaamattomien miesten seksileluiksi, kotiorjiksi ja näyttelyesineiksi. "

        Onpas ankea kommenti. Mikset suoraan sanonut että etsin thaihuoraa anteeksi thaivaimoa tai "idän tyttöä" niin asia ei jäisi epäselväksi?

        Miksi jos mies sanoo että Suomessa ei ole noita ladyja yksinkertaisesti tarpeeksi meille gentlemanneille saa kuulla että "mene vain etsimään sitä pokaalivaimoa ja huoraa ulkomailta?"

        Mistä moinen viha suomalaista miestä ja ulkomaalaista naista kohtaan?

        Oletko kade?

        Miksi säälisit heitä jos ulkomaalainen lady saa kunnollisen suomalaisen miehen vai onko tuo suomalaisuus se joka sinua inhottaa?

        Mitä jos etsit sen nigerin rannan kamelikikkelin itsellesi ja jätät meidät suomalaiset kunnon miehet ja gentlemannit rauhaan?

        "suomalaisille naisille kelpaamattomien "

        Niin ja ei vaan minä en huoli suomalaista huo-raa.

        Joo se on kyllä totta, että parisuhteen muodostaminen ei ole sen kummemmin ansainta- kuin valintakysymyskään. Ilmaisin itseäni ajattelemattomasti. Ainoa selkeä valinta, minkä ihminen ihmissuhdeasioissa voi tehdä, on olla yksin. Ja se on aina parempi vaihtoehto kuin olla suhteessa sellaisen kanssa, jota ei pysty kunnioittamaan.

        Kommenttini ulkomaalaisten naisten päätymisestä suomalaisten miesten seksileluksi ym. saattoi olla ankea, mutta kun se on ihan todellisuutta joissakin tapauksissa. Ja usein niissä tapauksissa on kysymyksessä thaimaalaiset ym. vastaavista kulttuureista tulevat naiset, jotka kai ihan mielelläänkin alistuvat tuollaiseen osaan saavuttaakseen paremman elintason ja päästäkseen elämään vapaammassa länsimaisessa kulttuurissa. Ja niissä tapauksissa mies on usein kotimaisilla parisuhdemarkkinoilla vaille menestystä jäänyt mies, minkä suoraan sanottuna näkee jo naamasta ja olemuksesta. Eipä juuri kateutta herätä. Siitähän niissä jutuissa usein on kysymys, ja se on käsittääkseni ihan yleisemminkin tunnettu ilmiö kuin vain minun näkemykseni. Tietenkään kaikissa noissa tapauksissa niitä ulkomaalaisia vaimoja ei kohdella täällä huonosti, mutta valitettavasti on niitä toisenlaisiakin tapauksia. Ja en mahda mitään, että kovin surullinen olen sellaisten naisten puolesta heidän osastaan, eivätkä heidän suomalaiset miehensa minussa kunnioituksen tai ihailun tunteita herätä. Eikä tosiaan kateuskaan ole tunne, joka silloin tulisi mieleen.

        Juu ja ei kiitos ulkomaalaista miestä minulle. Pitäydyn mieluummin tutussa ja turvallisessa suomalaisessa miehessä, joille olen kelvannut omiin tarpeisiini riittävästi. Omat elämäni miehet ovat olleet ihan kunnollisia suomalaisia miehiä (ei siis sellaisia "kunnollisia" jotka kategorisoivat kaikki suomalaiset naiset selkärangattomiksi huoriksi ja jakorasioiksi). Minulla on kaksi lastakin yhden vaalean sinisilmäisen viikingin kanssa, jonka kanssa hurahti vuosikymmen yhdessä. Tällä hetkellä olen viihtynyt joitakin kuukausia yhdessä toisen suomalaisen miehen kanssa. Vaalea hänkin (jostain syystä tunnen vetoa nimenomaan vaaleisiin, atleettisiin suomalaisiin), ja kaikin puolin kunnioitettava ja ihailtava mies. Jos en sellaista löytäisi, olisin mieluummin yksin.

        Sellaista suomalaista miestä en huolisi mistään hinnasta, joka katkeroituneena huonosta menestyksestään ihmissuhdemarkkinoilla haukkuu keskustelupalstalla suomalaiset naiset huoriksi ym, kun jotenkin täytyy yrittää korottaa itsensä heidän yläpuolelleen, vaikka käytännössä jo ne vuodatukset täällä paljastavat tuollaisen miehen olevan juuri sitä samaa tasoa kuin haukkumansa naiset.

        Eli tervemenoa vaan hakemaan ne naisenne sieltä ulkomailta, älkääkä täällä ruikuttako. Mutta tuskinpa esim. keskieurooppalaiset laatu-ladyt kelpuuttavat teitä sen kummemmin kuin suomalaiset kanssasisarensakaan.


      • Ei suomesta löydä
        otan mitä haluan kirjoitti:

        Joo se on kyllä totta, että parisuhteen muodostaminen ei ole sen kummemmin ansainta- kuin valintakysymyskään. Ilmaisin itseäni ajattelemattomasti. Ainoa selkeä valinta, minkä ihminen ihmissuhdeasioissa voi tehdä, on olla yksin. Ja se on aina parempi vaihtoehto kuin olla suhteessa sellaisen kanssa, jota ei pysty kunnioittamaan.

        Kommenttini ulkomaalaisten naisten päätymisestä suomalaisten miesten seksileluksi ym. saattoi olla ankea, mutta kun se on ihan todellisuutta joissakin tapauksissa. Ja usein niissä tapauksissa on kysymyksessä thaimaalaiset ym. vastaavista kulttuureista tulevat naiset, jotka kai ihan mielelläänkin alistuvat tuollaiseen osaan saavuttaakseen paremman elintason ja päästäkseen elämään vapaammassa länsimaisessa kulttuurissa. Ja niissä tapauksissa mies on usein kotimaisilla parisuhdemarkkinoilla vaille menestystä jäänyt mies, minkä suoraan sanottuna näkee jo naamasta ja olemuksesta. Eipä juuri kateutta herätä. Siitähän niissä jutuissa usein on kysymys, ja se on käsittääkseni ihan yleisemminkin tunnettu ilmiö kuin vain minun näkemykseni. Tietenkään kaikissa noissa tapauksissa niitä ulkomaalaisia vaimoja ei kohdella täällä huonosti, mutta valitettavasti on niitä toisenlaisiakin tapauksia. Ja en mahda mitään, että kovin surullinen olen sellaisten naisten puolesta heidän osastaan, eivätkä heidän suomalaiset miehensa minussa kunnioituksen tai ihailun tunteita herätä. Eikä tosiaan kateuskaan ole tunne, joka silloin tulisi mieleen.

        Juu ja ei kiitos ulkomaalaista miestä minulle. Pitäydyn mieluummin tutussa ja turvallisessa suomalaisessa miehessä, joille olen kelvannut omiin tarpeisiini riittävästi. Omat elämäni miehet ovat olleet ihan kunnollisia suomalaisia miehiä (ei siis sellaisia "kunnollisia" jotka kategorisoivat kaikki suomalaiset naiset selkärangattomiksi huoriksi ja jakorasioiksi). Minulla on kaksi lastakin yhden vaalean sinisilmäisen viikingin kanssa, jonka kanssa hurahti vuosikymmen yhdessä. Tällä hetkellä olen viihtynyt joitakin kuukausia yhdessä toisen suomalaisen miehen kanssa. Vaalea hänkin (jostain syystä tunnen vetoa nimenomaan vaaleisiin, atleettisiin suomalaisiin), ja kaikin puolin kunnioitettava ja ihailtava mies. Jos en sellaista löytäisi, olisin mieluummin yksin.

        Sellaista suomalaista miestä en huolisi mistään hinnasta, joka katkeroituneena huonosta menestyksestään ihmissuhdemarkkinoilla haukkuu keskustelupalstalla suomalaiset naiset huoriksi ym, kun jotenkin täytyy yrittää korottaa itsensä heidän yläpuolelleen, vaikka käytännössä jo ne vuodatukset täällä paljastavat tuollaisen miehen olevan juuri sitä samaa tasoa kuin haukkumansa naiset.

        Eli tervemenoa vaan hakemaan ne naisenne sieltä ulkomailta, älkääkä täällä ruikuttako. Mutta tuskinpa esim. keskieurooppalaiset laatu-ladyt kelpuuttavat teitä sen kummemmin kuin suomalaiset kanssasisarensakaan.

        En ainakaan ala kenenkään toisen miehen pentuja hoitamaan, se nyt on ainakin varma juttu.

        "Eli tervemenoa vaan hakemaan ne naisenne sieltä ulkomailta, älkääkä täällä ruikuttako. Mutta tuskinpa esim. keskieurooppalaiset laatu-ladyt kelpuuttavat teitä sen kummemmin kuin suomalaiset kanssasisarensakaan. "

        En ruikutukkaan totesin vain tosiasian että naiset ovat jakorasioita ja rasiasta on usealla jo tupsahtunut ulos "yhteinen hedelmä".

        Kummasti noiden laatuladyjen kanssa tulee paremmin juttuun kuin Suomessa. En tiedä mistä johtuu, mutat ehkä siitä että naiset osaavat muualla arvostaa erilaisia piirteitä miehessä kuin Suomessa sekä pikkaisen kattovat jakavatko kenelle ja milloin sekä myös miettivät tarkemmin kenen kanssa hankkivat lapsia.

        Yksin- ja yhteishuoltajiahan Suomessa riittää eikä se ole mikään yllätys.

        Kiitos, tulen nauttimaan paremmasta seurasta muualla.


      • otan mitä haluan
        Ei suomesta löydä kirjoitti:

        En ainakaan ala kenenkään toisen miehen pentuja hoitamaan, se nyt on ainakin varma juttu.

        "Eli tervemenoa vaan hakemaan ne naisenne sieltä ulkomailta, älkääkä täällä ruikuttako. Mutta tuskinpa esim. keskieurooppalaiset laatu-ladyt kelpuuttavat teitä sen kummemmin kuin suomalaiset kanssasisarensakaan. "

        En ruikutukkaan totesin vain tosiasian että naiset ovat jakorasioita ja rasiasta on usealla jo tupsahtunut ulos "yhteinen hedelmä".

        Kummasti noiden laatuladyjen kanssa tulee paremmin juttuun kuin Suomessa. En tiedä mistä johtuu, mutat ehkä siitä että naiset osaavat muualla arvostaa erilaisia piirteitä miehessä kuin Suomessa sekä pikkaisen kattovat jakavatko kenelle ja milloin sekä myös miettivät tarkemmin kenen kanssa hankkivat lapsia.

        Yksin- ja yhteishuoltajiahan Suomessa riittää eikä se ole mikään yllätys.

        Kiitos, tulen nauttimaan paremmasta seurasta muualla.

        Minulla ei ainakaan ole katumista siinä, kenen kanssa lapseni hankin. Tai siis yhteisestihän me ne hankimme. Meidän lapsemme ovat molempien vanhempiensa toivomat rakkauslapset, ja edelleen olen onnellinen siitä, että juuri kyseinen mies on lasteni isä, vaikka olemmekin sittemmin eronneet. Ja yhteisesti jaamme vanhemmuutemme vastuun edelleen, niin kuin vastuulliset vanhemmat ja ihmiset tekevät.

        Ja jostain syystä olen kuitenkin kelvannut tälle nykyiselle kumppanilleni lapsineni kaikkineni, vaikkei hänellä itsellään ole lapsia. Ennen hänen tapaamistaan olin avioerostani huolimatta mielestäni onnekkaassa asemassa lapset jo saaneena 3-kymppisenä eronneena, verrattuna lapsettomaan lasta toivovaan jo melko epätoivoiseen 3-kymppiseen sinkkuun, joka ei meinaa löytää sopivaa kumppania, jonka kanssa lapsia voisi tehdä.

        Ja sellainen jakorasia lapset saadessani olin, että ennen lasteni isää minulla oli ollut yksi kumppani, jonka kanssa menetin neitsyyteni 18-vuotiaana. Ja lasteni isän kanssa elin lähes 10 vuotta täysin yksiavioisessa suhteessa.

        Tervemenoa vaan nauttimaan paremmasta seurasta jostain muualla. Jos sitä nyt sitten jostain löydät, kun et ole tähän mennessäkään löytänyt, jota ei ole jostain syystä vaikea ymmärtää. En jää kaipaamaan.

        Sen verran täytyy sanoa sattumalta tänne palstalle eksyneenä, että turha kai tällaisella palstalla on tällä tavalla avautua omasta elämästään ja kokemuksistaan, kun silminnähden umpimieliset ja katkeroituneet miehet näkevät rumuutta kaikessa mihin katsovat, ja mahdollisen kauniinkin pystyvät kääntämään rumaksi. Mikä minusta kertoo sisäisen kauneuden puuttumisesta omalla kohdallaan, jota kuitenkin kehtaavat naiselta vaatia.

        Tuon otsikon takia tämän ketjun itse asiassa avasin, kun sattumalta tänne päädyin etsiessäni tietoa toisesta asiasta toisella palstalla. Ajattelin täällä olevan keskustelua kauniista asioista, mutta tällaista täällä sitten olikin. Onneksi omassa elämässä on omiksi tarpeiksi kauniita asioita ja onnen aiheita. Ehkä opin tästä sen, että tällaisille törkypalstoille on turha tulla aikaansa viettämään. Jatkakaa te, jotka täällä viihdytte.


      • Ei suomesta löydä
        otan mitä haluan kirjoitti:

        Minulla ei ainakaan ole katumista siinä, kenen kanssa lapseni hankin. Tai siis yhteisestihän me ne hankimme. Meidän lapsemme ovat molempien vanhempiensa toivomat rakkauslapset, ja edelleen olen onnellinen siitä, että juuri kyseinen mies on lasteni isä, vaikka olemmekin sittemmin eronneet. Ja yhteisesti jaamme vanhemmuutemme vastuun edelleen, niin kuin vastuulliset vanhemmat ja ihmiset tekevät.

        Ja jostain syystä olen kuitenkin kelvannut tälle nykyiselle kumppanilleni lapsineni kaikkineni, vaikkei hänellä itsellään ole lapsia. Ennen hänen tapaamistaan olin avioerostani huolimatta mielestäni onnekkaassa asemassa lapset jo saaneena 3-kymppisenä eronneena, verrattuna lapsettomaan lasta toivovaan jo melko epätoivoiseen 3-kymppiseen sinkkuun, joka ei meinaa löytää sopivaa kumppania, jonka kanssa lapsia voisi tehdä.

        Ja sellainen jakorasia lapset saadessani olin, että ennen lasteni isää minulla oli ollut yksi kumppani, jonka kanssa menetin neitsyyteni 18-vuotiaana. Ja lasteni isän kanssa elin lähes 10 vuotta täysin yksiavioisessa suhteessa.

        Tervemenoa vaan nauttimaan paremmasta seurasta jostain muualla. Jos sitä nyt sitten jostain löydät, kun et ole tähän mennessäkään löytänyt, jota ei ole jostain syystä vaikea ymmärtää. En jää kaipaamaan.

        Sen verran täytyy sanoa sattumalta tänne palstalle eksyneenä, että turha kai tällaisella palstalla on tällä tavalla avautua omasta elämästään ja kokemuksistaan, kun silminnähden umpimieliset ja katkeroituneet miehet näkevät rumuutta kaikessa mihin katsovat, ja mahdollisen kauniinkin pystyvät kääntämään rumaksi. Mikä minusta kertoo sisäisen kauneuden puuttumisesta omalla kohdallaan, jota kuitenkin kehtaavat naiselta vaatia.

        Tuon otsikon takia tämän ketjun itse asiassa avasin, kun sattumalta tänne päädyin etsiessäni tietoa toisesta asiasta toisella palstalla. Ajattelin täällä olevan keskustelua kauniista asioista, mutta tällaista täällä sitten olikin. Onneksi omassa elämässä on omiksi tarpeiksi kauniita asioita ja onnen aiheita. Ehkä opin tästä sen, että tällaisille törkypalstoille on turha tulla aikaansa viettämään. Jatkakaa te, jotka täällä viihdytte.

        Kuule, onnea vaan henkilökohtaiseen elämääsi.

        Ihmettelen vain suuresti tapaasi kommentoida aivan kuin olisit viaton aiheessa koska itse sanoit että tervemenoa etsimään ulkomaille ja kerroit kuinka en tule noille naisille kelpaamaan jne.

        "Jos sitä nyt sitten jostain löydät, kun et ole tähän mennessäkään löytänyt, jota ei ole jostain syystä vaikea ymmärtää."

        Olen kyllä löytänyt seuraa Suomestakin, mutta kun ihan kaikki ei vain minulle kelpaa. Esimerkiksi toisten taaperoita ei ole halua alkaa hoitamaan olipa ne hankittu minkä ikäisinä neitsyinä hyvänsä.

        "En jää kaipaamaan."

        Miksi jäisit kaipaamaan tuntematon ihmistä jos vielä kaiken lisäksi olet onnellisesti suhteessa?

        "Ehkä opin tästä sen, että tällaisille törkypalstoille on turha tulla aikaansa viettämään. Jatkakaa te, jotka täällä viihdytte. "

        Ei kannatakkaan.
        Kuvitteletko että meno on sen kauniimpaa kun totuus suomalaisista naisista (joka ei koske ihan joka ikistä mutta suurta osaa) ei saa sanoa ääneen ja käytännössä jokainen mies joka sanoo että ulkomailla on parempi tarjonta vain yksinkertaisesti sekä suopeammat naiset saa kuulla kuinka mies etsii jotain ostovaimoa itselleen?

        Mikä siinä on että toisten puolesta ei voi olla onnellisia ja sitä pakoillaan että esimerkiksi irtosuhteet Suomessa ovat hyvin yleisiä ja naiset jakavat avuliaasti itseään vähän vaikka missä eikä miehessä joka siitä ei tykkää ole mitään todellista vikaa välttämättä?

        Minne ne hyvät tavat ja se sisäinen kauneus on oikein hävinnyt teistä suomalaiset naiset?

        Vai johtuuko se siitä että kun itsellä menee hyvin ja saa vapaasti toteuttaa itseään seksuaalisesti niin sitten miehiä saa arvostella ihan joka ikisestä asiasta sekä jokainen gentlemanni joka ei pidä irtosuhteista on jotenkin hirveä ihminen?

        En minä sille mitään mahda että paremmin pärjään ulkomaalaisten naisten kanssa ja he arvostavat minua enemmän kuin suomalaiset naiset ja että ihan jokaikinen suomalainen nainen mielestäni nyt vain ei ole kiinnostava lainkaan.

        Kun joku on eri mieltä kanssasi ja omaa erilaisia kokemuksia niin on sinun mielestä "umpimielinen ja katkeroitunut".

        Mitenkähän tilanne olisi jos et olisikaan löytänyt noiden kahden lapsen jälkeen kumppania ja elelisit yksin ehkä etsien sitten miestä ulkomaitla todeten ettei Suomesta löydy sopivaa.

        Mikä ääni silloin olisi sinulla kellossa? Ehkä samanlainen kuin minulla?

        Mutta ehkä kuljet ravihevosen laput silmillä ja näet vain oman elämäsi etkä mitään muuta.


      • toimii se näinkipäin
        Ei suomesta löydä kirjoitti:

        "Niin sinä et löydä jostain syystä. Ja se syy saattaa löytyä ihan omasta itsestäsi. "
        Kyllä, koska en huoli ihan ketä tahansa.

        "Fakta kuitenkin on se, että Suomesta löytyy kunnon naisia, jotka sinun kannaltasi valitettavasti on jo poimittu vapailta markkinoilta kunnon miesten toimesta."

        Tuo juttu jäi tosiaan mainitsematta, mutta fakta on se että vapailla markkinoilla heitä on vähän.

        "Ja kun et jostain syystä ole kelvannut niille kunnollisille suomalaisille naisille, niin miksi ansaitsisit kunnollista ulkomaalaista naistakaan."

        Voi tyttönen sentään kun kyse ei ole siitä mitä kukin ansaitsee.

        "Säälittää ne kunnon ulkomaalaiset naiset, jotka päätyvät suomalaisille naisille kelpaamattomien miesten seksileluiksi, kotiorjiksi ja näyttelyesineiksi. "

        Onpas ankea kommenti. Mikset suoraan sanonut että etsin thaihuoraa anteeksi thaivaimoa tai "idän tyttöä" niin asia ei jäisi epäselväksi?

        Miksi jos mies sanoo että Suomessa ei ole noita ladyja yksinkertaisesti tarpeeksi meille gentlemanneille saa kuulla että "mene vain etsimään sitä pokaalivaimoa ja huoraa ulkomailta?"

        Mistä moinen viha suomalaista miestä ja ulkomaalaista naista kohtaan?

        Oletko kade?

        Miksi säälisit heitä jos ulkomaalainen lady saa kunnollisen suomalaisen miehen vai onko tuo suomalaisuus se joka sinua inhottaa?

        Mitä jos etsit sen nigerin rannan kamelikikkelin itsellesi ja jätät meidät suomalaiset kunnon miehet ja gentlemannit rauhaan?

        "suomalaisille naisille kelpaamattomien "

        Niin ja ei vaan minä en huoli suomalaista huo-raa.

        mistäs moinen viha tummaihoisia miehiä kohtaan? Ettet vain olisi kateellinen...


    • Noir

      Itse olen omasta mielestäni kuvailemasi kaltainen nainen. Kyllä meitä on.

    • häh

      Siis kiinnostaako jotain miestä naisen sielu?!
      Luulin että miehet on kiinnostuneita vaan nettipornosta, pornolehdistä, eri pornoasennoista, porno...porno...porno...

      • Ei Suomesta löydä

        Kyllä kiinnostaa kunhan keho on kuosissa. Monella vain tuppaa se unohtumaan ja sen jälkeen painotetaan "sielua" ja sitä että miehet etsivät vain pornohtavia missejä ja malleja.

        Terve sielu terveessä ruumiissa. Sisäinen kauneus ratkaisee.

        Sisäistä kauneutta ei ole se että on jakorasia ja piilottelee asiaa tai nainen on pinnallinen pissis, mutta kuvittelee olevansa viaton enkeli.


    • lenkkari

      Taidat liikkua vain väärissä paikoissa kun moisia röllejä tapaat.
      Aurinkoisia naisia on mutta me ollaan päivät töissä ja illat lenkillä eikä notkuta baareissa ja kaduilla.

    • sisäisesti kaunis

      Sisäistä kauneutta on antaa arvo myös sellaisille ihmiselle, joiden elämäntapaa ei voi ymmärtää tai hyväksyä. Ja se ei luonnollisestikaan tarkoita, että sellaisen ihmisen kanssa täytyisi väkisin suhteeseen ryhtyä.

      Tähän aloitukseen vastanneiden miesten sisäisestä kauneudesta voi olla montaa mieltä. Erilaisten ihmisten elämäntilanteiden tuomitseminen ja varsinkin jakorasiaksi sun muuksi ala-arvoiseksi nimitteleminen on kaukana sisäisestä kauneudesta. Kannattaisi kaunistaa se oma sisimpänsä ennen kuin alkaa vaatia tulevalta kumppaniltaan vastaavaa.

      • Ei Suomesta löydä

        Lässynlässyn.

        Sisäistä kauneutta ei todellakaan ole mikään "antaa kaikkien kukkien kukkia ja kaikki ovat erilaisia joten kaikki tulee hyväksyä" tyyppinen diipadaapa.

        Jakorasia on jakorasia. Ei se ole nimittelyä vaan ihan tosiasia.


    • Sisäisesti kaunis

      Ei kaikki naiset ole mainitsemiasi huonoja naisia. On meitä toisenlaisiakin, mutta kuten joku jo mainitsikin, niin ei meitä löydä baareista ja kaduilta. Pystytkö itse kohtaamaan vastakkaisen sukupuolen selvinpäin, vai onko niin, että kohtaat naisia vain viikonloppuisin humalassa. Itse en käytä alkoholia lainkaan ja minulla on useita ystäviä, jotka eivät myöskään ota yhtään. Minä tapasin oman mieheni kristillisissä piireissä ja vaikka olin jo aiemmin seurustellutkin, niin olin silti neitsyt. Moni ystävänikin seurusteli nuorena, eikä kuitenkaan maannut poikien kanssa. Koskemattomuus on arvo ja jos noille arvoille annat suuren painoarvon, etsi niitä arvoja sieltä, missä niitä tunnetusti vaalitaan. Baari on se kaikkein huonoin paikka, niiden arvojen suhteen. Toisaalta minua itseäni hieman harmitti, kun mieheni ei ollut koskematon, vaan oli jo ehtinyt antaa poikuutensa jollekin toiselle. Ei se minulle ollut mikään iso asia, enkä enää sitä mieti, mutta silloin kun seurustelin hänen kanssaan, mietin, että valitsenko sittenkin toisen,onneksi en kuitenkaan valinnut. Sain maailman parhaan miehen ja tästä voisit sinäkin ottaa mallia. Ei se toisen koskemattomuus aina tarvitse olla se prioriteetti, vaan on muitakin arvoja, joita voi puntaroida. Lisäksi oma esimerkkini on osoitus siitä, että moni nainenkin voi etsiä sitä sisäisesti kaunista miestä, joka ei mieti naista vain seksi objektinaan.

      • Ei Suomesta löydä

        "Ei kaikki naiset ole mainitsemiasi huonoja naisia. "

        Ei varmaan, mutat he ovat yleensä varattuja tai heitä ei löydä mistään. Suomessa on myös vähän ihmisiä, poikkeukset ovat harvassa.

        "On meitä toisenlaisiakin, mutta kuten joku jo mainitsikin, niin ei meitä löydä baareista ja kaduilta."

        Niinpä, eli heidät "löytää" lenkkipolulta tai kotoaan. Yritä siinä sitten heitä tavoittaa.

        "Pystytkö itse kohtaamaan vastakkaisen sukupuolen selvinpäin, vai onko niin, että kohtaat naisia vain viikonloppuisin humalassa."

        Pystynkö?
        Ihme kysymys. Viime aikoina kun olen baarissa alkanut käymään niin siellä heitä nimenomaan on kohdannut koska Suomessa naisia on vaikea iskeä muualta kuin juuri tuolta yöelämästä.
        Jos olen vähänkään humalassa niin yleensä sitten en naisia lähesty.

        "Minä tapasin oman mieheni kristillisissä piireissä ja vaikka olin jo aiemmin seurustellutkin, niin olin silti neitsyt."

        Kristillisisitä piireistä varmaan löytääkin. Harmi kun en usko jumalaan ja olen eronnut kirkosta ja uskoisin että naisen hengellisyydestä tulisi suhteen jossakin vaiheessa jommalle kummalle ongelma.

        "Koskemattomuus on arvo ja jos noille arvoille annat suuren painoarvon, etsi niitä arvoja sieltä, missä niitä tunnetusti vaalitaan. "

        Nykyään se taitaa kuule olla lähinnä nuo kirkonpiirit tai sitten pitää naisen olla hyvin nuori ja ehkä naiivi.
        Koskematonta naista eli neitsyttä en ole koskaan etsinyt eikä yksikään aikaisempi tyttöystävä ole ollut neitsyt. Olisihan se typerää kun itse olen menettänyt poikuuteni jo nuorena että vaatisin aikuiselta nuorelta naiselta sellaista.

        "Baari on se kaikkein huonoin paikka, niiden arvojen suhteen."

        Kyllä varmasti arvojen suhteen, mutta ei tuolta muualta oikein ketään löydä jos ei ole a. komea b. statusta.

        "Sain maailman parhaan miehen ja tästä voisit sinäkin ottaa mallia. Ei se toisen koskemattomuus aina tarvitse olla se prioriteetti, vaan on muitakin arvoja, joita voi puntaroida."

        Entäs jos se "ei-koskemattomuus" tarkoittaa 5-10 suhdetta tai irtosuhdetta? Entäs jos se tarkoittaa sitä että nainen menee ekoilla tai tokilla treffeillä aina sänkyyn jos mies vain haluaa?

        Miltäs se kuulostaa sinun kaltaiselta konservatiiville?
        Itse en ole muilla tavoin konservatiivi, mutta kyllä noita jakorasioita on vähän joka puolella ja seksi on monille naisille nykyään vain seksiä.
        En ole hirvittävän innostunut rakentamaan suhdetta a. pintakoreudelle b. seksille.

        Pintakoreudella ajan sitä takaa että esitetään jotain teatterimallista mies/nainen rooliparia, jossa sitten esimerkiksi voi nainen odottaa että mies on esimerkiksi korkeasti koulutettu jotta sopisi naisen "arvoihin". Mies voi olla tyhmä kuin saapas tai sivistymätön kaupunkilaisjuntti mutta kunhan miehen tulotaso/koulutus ovat kohdillaan niin naisella "natsaa" hänen kanssaan.

        "Lisäksi oma esimerkkini on osoitus siitä, että moni nainenkin voi etsiä sitä sisäisesti kaunista miestä, joka ei mieti naista vain seksi objektinaan. "

        Sinun esimerkkisi ei todellakaan todista että "moni nainenkin". Se todistaa vain että yksi nainen eli sinä joka todennäköisesti vielä omistaa suhteellisen konservatiiviset arvot Suomen mittapuulla on kristillisissä piireissä etsinyt massasta poikkeavaa sisäisesti kaunista miestä.

        Ei sinunkaltaisia kuule ole niin paljon olemassa tässä maassa ja jos on aikuisikänsä eli 10 vuotta jo etsinyt niin sen takia nimimerkkini on "Ei Suomesta löydä".

        Itseä ei paljon innosta alkaa suhteeseen kristillisen naisen kanssa, mutta ei myöskään kiinnosta nämä jakorasiat eikä pinnalliset pissikset tai juntit joita tässä maassa on lähes kaikki vapaana olevat naiset.

        Anteeksi suorapuheisuuteni, mutta jos tutustuu naiseen ja hän ei ole varattu niin yleensä sieltä alta paljastuu ties mitä epämääräisyyksiä. Lisäksi tietysti osa naisita alkaa olla liian nuoriakin minulle elämäntilanteiden myötä.

        Monesti esimerkiksi empaattisilta vaikuttavien mm. taiteellisten naisten takaa paljastuu hyvin pinnallisia piirteitä. Samoin pirteät liikunnalliset naiset voivat olla toisissa tilanteissa aivan muuta kuin antavat ymmärtää.

        Tärkeintä on mm. status, ulkonäkö, kaikenlainen pinnallisuus, se että "menee lujaa", hyvät seksikemiat, se että on "hauskaa" (alkoholilla tai ilman) eikä muulla ole mitään väliä.

        Siitä on kovin vaikea etsiä mitään "sisäisesti kaunista" naista. Varsinkaan koska Suomessa on kuitenkin valitettavan vähän tuohon kuvaukseen sopivia naisia jo muutenkin väkiluvusta johtuen.


      • Ei Suomesta löydä
        Ei Suomesta löydä kirjoitti:

        "Ei kaikki naiset ole mainitsemiasi huonoja naisia. "

        Ei varmaan, mutat he ovat yleensä varattuja tai heitä ei löydä mistään. Suomessa on myös vähän ihmisiä, poikkeukset ovat harvassa.

        "On meitä toisenlaisiakin, mutta kuten joku jo mainitsikin, niin ei meitä löydä baareista ja kaduilta."

        Niinpä, eli heidät "löytää" lenkkipolulta tai kotoaan. Yritä siinä sitten heitä tavoittaa.

        "Pystytkö itse kohtaamaan vastakkaisen sukupuolen selvinpäin, vai onko niin, että kohtaat naisia vain viikonloppuisin humalassa."

        Pystynkö?
        Ihme kysymys. Viime aikoina kun olen baarissa alkanut käymään niin siellä heitä nimenomaan on kohdannut koska Suomessa naisia on vaikea iskeä muualta kuin juuri tuolta yöelämästä.
        Jos olen vähänkään humalassa niin yleensä sitten en naisia lähesty.

        "Minä tapasin oman mieheni kristillisissä piireissä ja vaikka olin jo aiemmin seurustellutkin, niin olin silti neitsyt."

        Kristillisisitä piireistä varmaan löytääkin. Harmi kun en usko jumalaan ja olen eronnut kirkosta ja uskoisin että naisen hengellisyydestä tulisi suhteen jossakin vaiheessa jommalle kummalle ongelma.

        "Koskemattomuus on arvo ja jos noille arvoille annat suuren painoarvon, etsi niitä arvoja sieltä, missä niitä tunnetusti vaalitaan. "

        Nykyään se taitaa kuule olla lähinnä nuo kirkonpiirit tai sitten pitää naisen olla hyvin nuori ja ehkä naiivi.
        Koskematonta naista eli neitsyttä en ole koskaan etsinyt eikä yksikään aikaisempi tyttöystävä ole ollut neitsyt. Olisihan se typerää kun itse olen menettänyt poikuuteni jo nuorena että vaatisin aikuiselta nuorelta naiselta sellaista.

        "Baari on se kaikkein huonoin paikka, niiden arvojen suhteen."

        Kyllä varmasti arvojen suhteen, mutta ei tuolta muualta oikein ketään löydä jos ei ole a. komea b. statusta.

        "Sain maailman parhaan miehen ja tästä voisit sinäkin ottaa mallia. Ei se toisen koskemattomuus aina tarvitse olla se prioriteetti, vaan on muitakin arvoja, joita voi puntaroida."

        Entäs jos se "ei-koskemattomuus" tarkoittaa 5-10 suhdetta tai irtosuhdetta? Entäs jos se tarkoittaa sitä että nainen menee ekoilla tai tokilla treffeillä aina sänkyyn jos mies vain haluaa?

        Miltäs se kuulostaa sinun kaltaiselta konservatiiville?
        Itse en ole muilla tavoin konservatiivi, mutta kyllä noita jakorasioita on vähän joka puolella ja seksi on monille naisille nykyään vain seksiä.
        En ole hirvittävän innostunut rakentamaan suhdetta a. pintakoreudelle b. seksille.

        Pintakoreudella ajan sitä takaa että esitetään jotain teatterimallista mies/nainen rooliparia, jossa sitten esimerkiksi voi nainen odottaa että mies on esimerkiksi korkeasti koulutettu jotta sopisi naisen "arvoihin". Mies voi olla tyhmä kuin saapas tai sivistymätön kaupunkilaisjuntti mutta kunhan miehen tulotaso/koulutus ovat kohdillaan niin naisella "natsaa" hänen kanssaan.

        "Lisäksi oma esimerkkini on osoitus siitä, että moni nainenkin voi etsiä sitä sisäisesti kaunista miestä, joka ei mieti naista vain seksi objektinaan. "

        Sinun esimerkkisi ei todellakaan todista että "moni nainenkin". Se todistaa vain että yksi nainen eli sinä joka todennäköisesti vielä omistaa suhteellisen konservatiiviset arvot Suomen mittapuulla on kristillisissä piireissä etsinyt massasta poikkeavaa sisäisesti kaunista miestä.

        Ei sinunkaltaisia kuule ole niin paljon olemassa tässä maassa ja jos on aikuisikänsä eli 10 vuotta jo etsinyt niin sen takia nimimerkkini on "Ei Suomesta löydä".

        Itseä ei paljon innosta alkaa suhteeseen kristillisen naisen kanssa, mutta ei myöskään kiinnosta nämä jakorasiat eikä pinnalliset pissikset tai juntit joita tässä maassa on lähes kaikki vapaana olevat naiset.

        Anteeksi suorapuheisuuteni, mutta jos tutustuu naiseen ja hän ei ole varattu niin yleensä sieltä alta paljastuu ties mitä epämääräisyyksiä. Lisäksi tietysti osa naisita alkaa olla liian nuoriakin minulle elämäntilanteiden myötä.

        Monesti esimerkiksi empaattisilta vaikuttavien mm. taiteellisten naisten takaa paljastuu hyvin pinnallisia piirteitä. Samoin pirteät liikunnalliset naiset voivat olla toisissa tilanteissa aivan muuta kuin antavat ymmärtää.

        Tärkeintä on mm. status, ulkonäkö, kaikenlainen pinnallisuus, se että "menee lujaa", hyvät seksikemiat, se että on "hauskaa" (alkoholilla tai ilman) eikä muulla ole mitään väliä.

        Siitä on kovin vaikea etsiä mitään "sisäisesti kaunista" naista. Varsinkaan koska Suomessa on kuitenkin valitettavan vähän tuohon kuvaukseen sopivia naisia jo muutenkin väkiluvusta johtuen.

        Kaunottaria en ole erityisesti koskaan etsinyt koska mielestäni kyse on ihmisen sisäisistä asioista.
        Mutta en näe mitään syytä myöskään katsella naisia, jotka ovat jättäneet kehon huollon toissijaiseksi asiaksi ja pyöreys kukoistaa.

        Edellisten tyttöystävien kanssa oli se ongelma että yhteistä ei vain tarpeeksi ollut ja se oli suoraan sanottuna typeryyttä omalta puoleltani.
        Se on asia jonka tietysti pitää olla kunnossa koska eka tyttöystäväni oli todellakin sisäisesti kaunis, empaattinen suorastaan ihana olento, mutta se ettemme jakaneet kovinkaan paljon yhteistä olisi pakottanut suhteen lopettamiseen kuitenkin lopulta.

        Hänen kaltaisiaan Suomessa vain ei ole. Jakorasioita ja pintakoreita toisaalta mm. riittää vapaana.


    • byygf

      Voi kristus mitä keskustelua, nainen antaa ja mies ottaa, ajatus on jo lähtökohtaisesti ihan nurinkurinen. Jos minä päätän harrastaa seksia yhden illan tuttavuuden kanssa, minä tasan tarkkaan otan seksiä, enkä jaa yhtään mitään.

      • Ei Suomesta löydä

        Ei tähän kristusta tarvitse sekoittaa.

        Ei siinä ole mitään nurinkurista jos ei pidä naisista jotka harrastaa yhden illan juttuja.

        Ota vain seksiä, "jakorasia" on vain termi jota käytetään. En tiedä onko "ottoautomaatti" sen ihmeellisempi. ;)


      • Mieluummin ilman

        "Enkä jaa yhtään mitään".........Sano tyttö, kun sadatta kertaa meni sänkyyn eri miehen kanssa.


      • Antaminen = saamista
        Mieluummin ilman kirjoitti:

        "Enkä jaa yhtään mitään".........Sano tyttö, kun sadatta kertaa meni sänkyyn eri miehen kanssa.

        Yeap. "Kaikkea muuta jaetaan, rakkaudella kerrotaan."


    • Ihan ok

      Ihan asiallinen lista. Tuota samaa voisi toivoa mieheltäkin.
      Nuo ovat perusasioita ihmisessä. Ennenvanhaan ihmiset olviat enemmän tuollaisia.

      Saattaa olla niin, että näet vain tämän ajan tuotoksia, eli niitä vapaita sieluja. Kuvailemiasi on edelleen olemassa, mutta miten löydät sellaisen? Miten haet sellaista? Missä sellaiset naiset liikkuvat, mistä tavoitat?

      Luulet että kuvailemasi henkilö on jo ikäkkäämpi kuin 20v, mutta toki poikkeuksiakin on.

    • Vain etsivä löytää

      Sisäisesti kaunis mies ei käytä naisia hyväkseen missään tilanteessa. Mitä jos se sinun sisäisesti kaunis nainen on todennut saman miehissä eli että ei sellaisia ole ja nyt hän on todennut että mielummin käytän sitten miehiä vain hyväkseni ? Se kiroileva kiertopalkinto johon törmäät voi olla juurikin se sinun sisäisesti kaunis naisesi. Sisäinen kauneus löytyy kun se kaivetaan esille. Oikeat ihmiset kohdatessaan toisensa saavat ne esille. Toiset taas saavat vain ne huonot puolet esille. Mieti sitä. Jos sinä tapaat vain kaikkea muuta kuin sisäisesti kauniita on sinulla selvästi kyky nähdä vain sitä rumuutta? Opettele löytämään se kauneus äläkä tuomitse ensivaikutelman pohjalta sillä muuten et tule sitä koskaan löytämäänkään. Sisäisen kauneuden löytyminen vaatii argeologisia haluja kaivella ja tutkia ja olla kiinnostunut niistä syvimmistäkin kerroksista ja epätäydellisyyden takaa löytyvästä täydellisyydestä.

    • Kysyn vaan?

      Miksi kuitenkin kaikki miehet kuolaa niiden pinnalliseten pornahtavien seksimimmien perään? Sitä saa mitä tilaa ja näillä tytöillä on enemmän vientiä.
      Nytkö joku sitten haluaakin sisäistä kauneutta kun kaikkialla huudetaan vaan ulkokuoren perään??? Miehet pisteyttää persseitä ei älykkyyttä tai aurinkoisuutta.

    • <heheh

      Oivoi kun naurattaa tää ketju, provoltahan vaikuttaa mutta kuitenkin.

      Jos ei ole provo niin kyllä on ihme ja kumma että aloittaja on tollasilla jutuilla sinkku... :D

    • voi poikaparkaa

      Jo on kaikinpuolin ihmeellistä sekoilua. Ehdotan aseksuaalia. Tällainen ei ole harrastanut yhden illan juttuja mutta ei ole niitä "sitoutumiskyvyttömyydestä kertovia" lyhyitä suhteitakaan joita saattaa seksuaalisille olennoille syntyä jos on pakko tapailla puoli vuotta ennen kuin edes pussaa. Ei seksuaalista halukkuutta ja ei ongelmia, siinäpä oiva morsio.

      Jos löydät sen ulkoisesti (sitähän tässä otsikosta huolimatta on lähinnä painotettu) hienon leidin jostain niin yksi ominaisuus listassasi jäi uupumaan: Leidillä pitää olla hoksottimet ikiroudassa jos ei koskaan ymmärrä mikä sinä olet miehiäsi ja kelpuuttaa sinut tai sitten leidin pitää oikeasti olla tyhmä kuin vasemman jalan saapas tai varsin kilpailuhenkinen jos jaksaa leijua vaan sillä perusteella että on sinulle jotain erityistä ja parempaa kuin kaikki muut yhteensä. Miksi sisäisesti kauniit haluaisivat rinnalleen ihmisen joiden oma sisus on sitä ihtiään? Aika paljon joudut itsekin kaunistelemaan mutta väistämättä jäät kiinni suhtautumisesta muihin ihmisiin jossain vaiheessa jos morsion ÄO on normaalin rajoissa.

    • Anonyymi

      Järkyttävää tuommoinen naisen etsintä. Ei mitään vaatimuksia älystä, koulutuksesta, keskustelutaidosta, mielipiteistä politiikasta! Ja maailman parantamisesta! Herrajumala mikä aasi on tämä sisäisesti kauniin naisen metsästäjä. Kukaan omilla aivoillaan ajatteleva ja omillaan toimeentuleva ei viitsi vilkaistakaan tuota ajastaan jälkeen jäänyttä typerystä. Huh!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1555
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      15
      1384
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1331
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      31
      1285
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      33
      1248
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1166
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1106
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1106
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1094
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1072
    Aihe