Miehen paneminen pyllyyn.

ms. XXX

Olisin kysynyt ihan mielenkiinnosta kuinka moni naisista panisi miestään peppuun jos mies pyytäisi. (Strap-on dildolla tms.)
Ja mitä mieltä olette yleensäkin tästä asiasta?
Itselläni on henk.koht. kokemuksia. Onko muilla?

Mielellään asiallisia kommentteja. Kiitos.

179

24626

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mies isolla M kirjai

      Ei kai mies nyt sellaista pyydä jos ei homo ole. Ja Mieshän ei ole homo!! Jos joku minun peräpäähäni menee häärimään, vedän turpaan heti oli sitten mies tai nainen kyseessä

      • Homot suohon

        Homojahan ne ovat jos akan antavat panna tai edes koskea pyllyynsä. Ihme miehiä. Ovatkohan jotain näitä nuoremman sukupolven jonneja?


      • kqnki 1978

        Mies isolla kirjaimella, sä olet just se läski lande homo lippis päässä. Aina salassa toivot saavasi hanuriin.


      • Saunakauhaa

        Koitin itsekin alkaa kuntoutua työntämällä saunakauhaa peräsuoleen, mutta kauhassa on niin ohut kahva, että katsoin paremmaksi mennä ostamaan oikein pitkän ja paksun tekokullin.

        Pitkä ja paksu tekokulli peräsuolessa moninkertaistaa kuntoutumisen tehon.

        Ajatelkaapa itsekin, mitä suurempaa kokoa tai määrää, on se enemmän tehoa.

        Kuntoutusohjelmaa tulee nyt toteutettua ihan viikottain.

        Kuntoutuisikohan paremmin jos työntelisi sisään ihan päivittäin?


      • Anonyymi
        Saunakauhaa kirjoitti:

        Koitin itsekin alkaa kuntoutua työntämällä saunakauhaa peräsuoleen, mutta kauhassa on niin ohut kahva, että katsoin paremmaksi mennä ostamaan oikein pitkän ja paksun tekokullin.

        Pitkä ja paksu tekokulli peräsuolessa moninkertaistaa kuntoutumisen tehon.

        Ajatelkaapa itsekin, mitä suurempaa kokoa tai määrää, on se enemmän tehoa.

        Kuntoutusohjelmaa tulee nyt toteutettua ihan viikottain.

        Kuntoutuisikohan paremmin jos työntelisi sisään ihan päivittäin?

        päivittäin pysyy nautinto mielessä eikä oo vibra turhaan ostettu


      • Anonyymi

        kyllä jäät seksissä jostain paitsi


    • Max-Ppppppp

      Meillä Nainen pani kun pyydettiin. Ei tarvinnut suostutella yhtään vaikka oikean ja kalliin panovyön sijaan ekalla kerralla oli vain dildo ja nappifarkut.

      • Hieno nainen sulla, mistähän minä löytäsen sellaisen ?


    • ms. XXX

      Kyllä jotkut miehet voi pyytää tai ehdotella sellaista.
      Jos et tiennyt ni mies saa todella hyvät kiksit peppupanosta vaikka ei olekaa HOMO!
      Kannattais ehkä testaa ni tietäisit mistä puhut. (Mies isolla M)

      • strapattu

        Pyysin ja sain haluamaani. Onneksi on naisia, joilla ei pipo kiristä liikaa.


      • Onnekas mies...

        Ette todellakaan ole ainoa pariskunta joka tätä todella kiihottavaa seksin osa-aluetta ovat harrastaneet ja harrastavat edelleen ;)

        Ensinnäkin, tuossa ei ole mitään homostuttavaa, koska se miehen peppuun panija on NAINEN eikä mies...

        Toisekseen, mikäpäs sen kiihottavampaa kun olla nelinkontin oman, ihanan seksikkäästi pukeutuneen, kullan edessä ja tämä asettuu taaksesi, asetellen liukkarista kiiltelevän strapin peppusi (myös hyvin rasvatun) aukolle, painaen sen hitaasti ja nautinnollisesti peppuusi, alkaen hetken totuttelemisen jälkeen sua naimaan niin että litinä ja lätinä vain käy =))

        Hetken aikaa kun on näin nainut mua takaapäin, käännyn selälleni, nostan jalkani hänen olkapäilleen ja taas hän työntyy hellän hitaasti sisääni, jatkaen ihanaa naimista...
        Kyllä siinä spermat lentää ilman, että tarttee edes kaluun koskea :)

        Suosittelen kokeilemaan, tulette varmasti yllättymään sen vaikutuksesta seksielämäänne ;-)


      • womann
        strapattu kirjoitti:

        Pyysin ja sain haluamaani. Onneksi on naisia, joilla ei pipo kiristä liikaa.

        Minua kiihottaa hirveästi dominoida miestä leikeissä. Ja kun ajattelenkin että panen strap-on vyöllä miestä rajusti niin kiihotun! Löytäisimpä jonkun miehen joka alistuisi minulle


      • haluan7
        womann kirjoitti:

        Minua kiihottaa hirveästi dominoida miestä leikeissä. Ja kun ajattelenkin että panen strap-on vyöllä miestä rajusti niin kiihotun! Löytäisimpä jonkun miehen joka alistuisi minulle

        onhan tääl sellaisia jotka tosiaan nauttii kun nainen panee starap-on vyöllä kokemusta on ja on ihanaa !


      • womann kirjoitti:

        Minua kiihottaa hirveästi dominoida miestä leikeissä. Ja kun ajattelenkin että panen strap-on vyöllä miestä rajusti niin kiihotun! Löytäisimpä jonkun miehen joka alistuisi minulle

        Oudon kiihottava fantasia, voisi jopa kokeilla?


      • Avoin dominalle
        womann kirjoitti:

        Minua kiihottaa hirveästi dominoida miestä leikeissä. Ja kun ajattelenkin että panen strap-on vyöllä miestä rajusti niin kiihotun! Löytäisimpä jonkun miehen joka alistuisi minulle

        Voi kun vaimoni ajattelisi noin.


      • kiinnostaa
        womann kirjoitti:

        Minua kiihottaa hirveästi dominoida miestä leikeissä. Ja kun ajattelenkin että panen strap-on vyöllä miestä rajusti niin kiihotun! Löytäisimpä jonkun miehen joka alistuisi minulle

        täällä olis


      • Tahtoo naista vyöllä
        kiinnostaa kirjoitti:

        täällä olis

        Mikä olisi? Mies vai?


      • Blackout82
        womann kirjoitti:

        Minua kiihottaa hirveästi dominoida miestä leikeissä. Ja kun ajattelenkin että panen strap-on vyöllä miestä rajusti niin kiihotun! Löytäisimpä jonkun miehen joka alistuisi minulle

        Morjensta nimimerkki womann.
        Tuollainen strap-on -toiminta voisi olla mielenkiintoista ja olisin kyllä valmis kokeilemaan. Tuollaista harrastellaan kaiketi kuitenkin niin vähän, että hankala löytää seuraa...? Vastaisitko tähän ketjuun niin voisimme viestitellä enemmän...?


      • mikko00001
        womann kirjoitti:

        Minua kiihottaa hirveästi dominoida miestä leikeissä. Ja kun ajattelenkin että panen strap-on vyöllä miestä rajusti niin kiihotun! Löytäisimpä jonkun miehen joka alistuisi minulle

        nai ja alista mua. num.0468983737.


      • mat-ti
        womann kirjoitti:

        Minua kiihottaa hirveästi dominoida miestä leikeissä. Ja kun ajattelenkin että panen strap-on vyöllä miestä rajusti niin kiihotun! Löytäisimpä jonkun miehen joka alistuisi minulle

        Olen heikkovoimainen ja kiihottaa, kun nainen vahvempana fyysisesti alistaa ja nöyryyttää ja panee strap-onilla, olen 180cm 75kg hauiksen ympärys n.24cm, jännitettynä sama, olen siisti sympaattinen vanhempi mies,.


      • Anonyymi
        womann kirjoitti:

        Minua kiihottaa hirveästi dominoida miestä leikeissä. Ja kun ajattelenkin että panen strap-on vyöllä miestä rajusti niin kiihotun! Löytäisimpä jonkun miehen joka alistuisi minulle

        täällä olis mies leikkimään kanssasi :)


      • Anonyymi

        vaikka runkatessa 30cm vibra tuntuu hyvältä kannattaa kokeilla


      • Anonyymi
        Onnekas mies... kirjoitti:

        Ette todellakaan ole ainoa pariskunta joka tätä todella kiihottavaa seksin osa-aluetta ovat harrastaneet ja harrastavat edelleen ;)

        Ensinnäkin, tuossa ei ole mitään homostuttavaa, koska se miehen peppuun panija on NAINEN eikä mies...

        Toisekseen, mikäpäs sen kiihottavampaa kun olla nelinkontin oman, ihanan seksikkäästi pukeutuneen, kullan edessä ja tämä asettuu taaksesi, asetellen liukkarista kiiltelevän strapin peppusi (myös hyvin rasvatun) aukolle, painaen sen hitaasti ja nautinnollisesti peppuusi, alkaen hetken totuttelemisen jälkeen sua naimaan niin että litinä ja lätinä vain käy =))

        Hetken aikaa kun on näin nainut mua takaapäin, käännyn selälleni, nostan jalkani hänen olkapäilleen ja taas hän työntyy hellän hitaasti sisääni, jatkaen ihanaa naimista...
        Kyllä siinä spermat lentää ilman, että tarttee edes kaluun koskea :)

        Suosittelen kokeilemaan, tulette varmasti yllättymään sen vaikutuksesta seksielämäänne ;-)

        samaa mieltä myös useampi kerta peräkkäin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        vaikka runkatessa 30cm vibra tuntuu hyvältä kannattaa kokeilla

        joo kullikin kasvaa lisää mittaa kun iso vibra täysillä pepussa kyllä tulee


      • Anonyymi
        womann kirjoitti:

        Minua kiihottaa hirveästi dominoida miestä leikeissä. Ja kun ajattelenkin että panen strap-on vyöllä miestä rajusti niin kiihotun! Löytäisimpä jonkun miehen joka alistuisi minulle

        täällä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        samaa mieltä myös useampi kerta peräkkäin

        jätän orkun jälkeen syvälle pian kovenee uudestaan


      • Anonyymi
        haluan7 kirjoitti:

        onhan tääl sellaisia jotka tosiaan nauttii kun nainen panee starap-on vyöllä kokemusta on ja on ihanaa !

        Kyllä vaan meitä sellaisia miehiä löytyy jotka nauttivat siitä kun alistuvat Naisen naitavaksi saaden sträppiä pebaansa ;)


      • Anonyymi
        hybrid70 kirjoitti:

        Oudon kiihottava fantasia, voisi jopa kokeilla?

        Kokeile ihmeessä ;)


      • Anonyymi
        Blackout82 kirjoitti:

        Morjensta nimimerkki womann.
        Tuollainen strap-on -toiminta voisi olla mielenkiintoista ja olisin kyllä valmis kokeilemaan. Tuollaista harrastellaan kaiketi kuitenkin niin vähän, että hankala löytää seuraa...? Vastaisitko tähän ketjuun niin voisimme viestitellä enemmän...?

        Randomiseuraa voi olla hieman hankalampaa löytää mutta kait niitä sellaisiakin naisia on jotka haluavat miestä siten sträpillä naida... anonyymitreffit jonnekin metsään, housut kinttuihin ja sträppiä vastaanottamaan ;)


      • Anonyymi
        Onnekas mies... kirjoitti:

        Ette todellakaan ole ainoa pariskunta joka tätä todella kiihottavaa seksin osa-aluetta ovat harrastaneet ja harrastavat edelleen ;)

        Ensinnäkin, tuossa ei ole mitään homostuttavaa, koska se miehen peppuun panija on NAINEN eikä mies...

        Toisekseen, mikäpäs sen kiihottavampaa kun olla nelinkontin oman, ihanan seksikkäästi pukeutuneen, kullan edessä ja tämä asettuu taaksesi, asetellen liukkarista kiiltelevän strapin peppusi (myös hyvin rasvatun) aukolle, painaen sen hitaasti ja nautinnollisesti peppuusi, alkaen hetken totuttelemisen jälkeen sua naimaan niin että litinä ja lätinä vain käy =))

        Hetken aikaa kun on näin nainut mua takaapäin, käännyn selälleni, nostan jalkani hänen olkapäilleen ja taas hän työntyy hellän hitaasti sisääni, jatkaen ihanaa naimista...
        Kyllä siinä spermat lentää ilman, että tarttee edes kaluun koskea :)

        Suosittelen kokeilemaan, tulette varmasti yllättymään sen vaikutuksesta seksielämäänne ;-)

        käy myös iso strapon ratsastamalla saa itte säädellä vauhdin ja milloin ottaa pohjaan asti monta kertaa illassa kyllä kovenee helposti jaksaa antaa vaimolle orkut kun herkkyys on pois


      • Anonyymi
        womann kirjoitti:

        Minua kiihottaa hirveästi dominoida miestä leikeissä. Ja kun ajattelenkin että panen strap-on vyöllä miestä rajusti niin kiihotun! Löytäisimpä jonkun miehen joka alistuisi minulle

        kyllä halukkaita löytyy


      • Anonyymi
        haluan7 kirjoitti:

        onhan tääl sellaisia jotka tosiaan nauttii kun nainen panee starap-on vyöllä kokemusta on ja on ihanaa !

        kolmannen orkun jälkeen lähtee taju


      • Anonyymi
        haluan7 kirjoitti:

        onhan tääl sellaisia jotka tosiaan nauttii kun nainen panee starap-on vyöllä kokemusta on ja on ihanaa !

        myös miestä voi kiihottaa olla naisen vallassa ja samalla nauttia


      • Anonyymi
        hybrid70 kirjoitti:

        Oudon kiihottava fantasia, voisi jopa kokeilla?

        Suosittelen kokeilemaan ;)
        Pervo-mies


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        myös miestä voi kiihottaa olla naisen vallassa ja samalla nauttia

        Juuri näin ;)
        Pervo-mies


      • Anonyymi
        Onnekas mies... kirjoitti:

        Ette todellakaan ole ainoa pariskunta joka tätä todella kiihottavaa seksin osa-aluetta ovat harrastaneet ja harrastavat edelleen ;)

        Ensinnäkin, tuossa ei ole mitään homostuttavaa, koska se miehen peppuun panija on NAINEN eikä mies...

        Toisekseen, mikäpäs sen kiihottavampaa kun olla nelinkontin oman, ihanan seksikkäästi pukeutuneen, kullan edessä ja tämä asettuu taaksesi, asetellen liukkarista kiiltelevän strapin peppusi (myös hyvin rasvatun) aukolle, painaen sen hitaasti ja nautinnollisesti peppuusi, alkaen hetken totuttelemisen jälkeen sua naimaan niin että litinä ja lätinä vain käy =))

        Hetken aikaa kun on näin nainut mua takaapäin, käännyn selälleni, nostan jalkani hänen olkapäilleen ja taas hän työntyy hellän hitaasti sisääni, jatkaen ihanaa naimista...
        Kyllä siinä spermat lentää ilman, että tarttee edes kaluun koskea :)

        Suosittelen kokeilemaan, tulette varmasti yllättymään sen vaikutuksesta seksielämäänne ;-)

        Just noin!!!Upeaa!!


    • Älä vaan

      kokeile siihen jää koukkuun. Tekee jotenki kummasti erikoisen hyvää, mutta nainen täytyy olla kaverina se on fakta.

      • ms. XXX

        Älä vaan:lle
        Miks naisen pitää olla kaveri?
        Ja olen vähän eri mieltä siitä että se olisi fakta.
        Kyllä tyttöystäväkin osaa hoitaa homman samalla tavalla kuin kaverikin. :)


      • Anonyymi
        ms. XXX kirjoitti:

        Älä vaan:lle
        Miks naisen pitää olla kaveri?
        Ja olen vähän eri mieltä siitä että se olisi fakta.
        Kyllä tyttöystäväkin osaa hoitaa homman samalla tavalla kuin kaverikin. :)

        Tarkoittikin varmaan sitä, että haluaa olla Naisen naitavana, saada sträppiä peppuunsa mutta ei halua miehen naitavaksi... voisi sen siis noinkin tulkita tuon "nainen täytyy olla kaverina" osan...


    • Antaisin!!!
    • ms. XXX

      George Clooney:lle. On sullakin ajattelu tapa. Tolla ajattelu tavalla et tuu toivottavasti saamaan naista. En ihmettele yhtää jos naises tai tulevanaises ei suostu tekemää sulle mitää tai edes antamaan sulle.
      Jos mies on tota mieltä et nainen on vaan kodinhoitaja ni voin olla varma että tämän
      ihmisen nainen käy vieraissa.
      Ja jos on tarpeeksi mielikuvitusta sängyssä ja terve parisuhde ni ei tarvitse lähteä hakemaan muualta seksiä.
      Hyvällä mielikuvituksella saa paljon aikaseks sängyssä ;)
      KOKEMUSTA ON :D ;)

      • ms. XXX

        Hups tuli kaks kertaa. :)


      • George Clooney
        ms. XXX kirjoitti:

        Hups tuli kaks kertaa. :)

        Multa ei tullu kun yhen kerran. Mutta no oonkin mies.
        Onneksi täällä foorumillakin pääsee käyttämään mielikuvitusta ja kokeilemaan uusia juttuja niin ei tartte vieraisiin lähteä.


      • ms. XXX
        George Clooney kirjoitti:

        Multa ei tullu kun yhen kerran. Mutta no oonkin mies.
        Onneksi täällä foorumillakin pääsee käyttämään mielikuvitusta ja kokeilemaan uusia juttuja niin ei tartte vieraisiin lähteä.

        :D


      • olet rikollinen!
        George Clooney kirjoitti:

        Multa ei tullu kun yhen kerran. Mutta no oonkin mies.
        Onneksi täällä foorumillakin pääsee käyttämään mielikuvitusta ja kokeilemaan uusia juttuja niin ei tartte vieraisiin lähteä.

        Toisen nimellä esiintyminen on identiteettivarkaus eli RIKOS!!! Olen ottanut yhteyttä OIKEAN George Clooneyn lakimieheen tämän viestisi johdosta ja uskon, että IP-osoitteesi selvitetään ja joudut rikosoikeudelliseen vastuuseen kirjoitteluistasi toisen identiteetillä. Kannattaa vähän miettiä mitä tekee, vaikka netissä ollaankin niin se ei tarkoita sitä että voi tehdä ihan mitä itse haluaa!


    • Haaveilla aina saa

      Kyllä ilman muuta panisin miestä peppuun ja innolla! Voi kun jostain löytäisikin miehen, jolla ei pipo kiristä liikaa...

      • Mieli avoin

        Antaisin naisen kyllä painaa peppuun ihan jo uteliaisuuden vuoksi.

        Se on kuitenkin fakta että kyllä sieltä jotain kivoja tuntemuksia olisi mahdollista saada.

        Joten miksipä ei.


      • ms. XXX

        Kyllä niitä miehiä on, mutta harvassa :D
        Toivottavasti löydät viel jonkun jonka kanssa pääset kokoilemaan^^ ;)


      • ms. XXX
        Mieli avoin kirjoitti:

        Antaisin naisen kyllä painaa peppuun ihan jo uteliaisuuden vuoksi.

        Se on kuitenkin fakta että kyllä sieltä jotain kivoja tuntemuksia olisi mahdollista saada.

        Joten miksipä ei.

        Just tällänen ajattelu tapa pitäisi olla miehillä :)
        Onneks oma mieheni on yks harvoista joka tykkää kokeilla kaikkea uutta ja jännää :D


      • ms. XXX

        Kyllä niitä miehiä on, mutta harvassa :D
        Toivottavasti löydät viel jonkun jonka kanssa pääset kokoilemaan^^ ;)


      • ms. XXX
        ms. XXX kirjoitti:

        Kyllä niitä miehiä on, mutta harvassa :D
        Toivottavasti löydät viel jonkun jonka kanssa pääset kokoilemaan^^ ;)

        Perkele!!! ku tulee aina kaks kertaa.


      • mies

        kyllähän meitä on jotka haluisi ... löytäis vaan sopivan kumppanin


      • Anonyymi

        Kyllähän meitä sellaisia miehiä on jotka haluavat naiselta sträppiä... ei nyt ihan jonoksi asti varmaankaan mutta enemmän kuin luullaan tai uskotaan ;)


      • Anonyymi
        ms. XXX kirjoitti:

        Just tällänen ajattelu tapa pitäisi olla miehillä :)
        Onneks oma mieheni on yks harvoista joka tykkää kokeilla kaikkea uutta ja jännää :D

        jokaisen miehen joka haluaa vaimolta anaalia pitää myös kokeilla antaa naisen kokeilla tietää sitten miltä tuntuu ja ymmärtää vauhdin alussa


    • LypsySonni

      Se on se eturauhasen stimulointi joka sen tajunnanräjäyttävän fiiliksen tekee,miehen g-piste..

      • mr46

        Kun vaimo hieroo anaalin kautta eturauhasta , niin se on kertakaikkiaan taivaallista..orkku kestää ja kestää...kokeilkaa :)


    • EI SAATANA ! Mun perseeseen ei kosketa!

      • ms. XXX

        Ei kannattais olla noin jyrkkä asialle ku et oo kerta testannu.
        Et tiiäkkää mistä jäät paitsi :D


      • Hetskut

        Hetero "miehii" näillä palstoilla tekee niilläkin mieli näköjään mun luona käyny monta ns.täys hetskuu nussinu kymmenii kundei jotka ei sitte oo tuntevinaan ku nähdään täs jyväskylässä tiedän yhdenkin miehen meidän duuniporukan sauna illassa ku naitavana käyny jätkä haukkui mollasi kaikki homot alempaa helvettiin mut seuraavalla viikolla jo panin sitä paljaalla perseeseen et tälläsii umpi hetskuja jyväskylässä jos joke näät tän txttin ni minä se olen t.TONI


      • Pyllypanoja harrasta
        ms. XXX kirjoitti:

        Ei kannattais olla noin jyrkkä asialle ku et oo kerta testannu.
        Et tiiäkkää mistä jäät paitsi :D

        Olin kans kirjoittamassa et mr.thompson ei tiijä mistä jää paitsi!!!!
        Siihen jää melkeimpä koukkuun, tuntuu niiiin hyvältä.


      • mr.XXXX
        Pyllypanoja harrasta kirjoitti:

        Olin kans kirjoittamassa et mr.thompson ei tiijä mistä jää paitsi!!!!
        Siihen jää melkeimpä koukkuun, tuntuu niiiin hyvältä.

        mr.T tietää mutta ei vaan tunnusta pitävänsä :)


      • kanki 78

        Elä sitten yksin sä olet just sellainen ikuinen poikamies. Kaikki me ollaan enämpi lespoja ja homoja vaikka muuta väitetään. Mä olen sellainen naistenmies ollut aina ja nytvitsi kun saiskin kyrpää? Wauh


      • ksnki 1978 amd
        Hetskut kirjoitti:

        Hetero "miehii" näillä palstoilla tekee niilläkin mieli näköjään mun luona käyny monta ns.täys hetskuu nussinu kymmenii kundei jotka ei sitte oo tuntevinaan ku nähdään täs jyväskylässä tiedän yhdenkin miehen meidän duuniporukan sauna illassa ku naitavana käyny jätkä haukkui mollasi kaikki homot alempaa helvettiin mut seuraavalla viikolla jo panin sitä paljaalla perseeseen et tälläsii umpi hetskuja jyväskylässä jos joke näät tän txttin ni minä se olen t.TONI

        Toi oli hyvä. Minäkin ennen haukuin homoja ja sitten hoksasin, että mullahan on munanhimot aivan kamala.


      • Pullosta
        ksnki 1978 amd kirjoitti:

        Toi oli hyvä. Minäkin ennen haukuin homoja ja sitten hoksasin, että mullahan on munanhimot aivan kamala.

        Nuorena tuli ukoille pyllistettyä kun sai vaan viinapullon. Joskus rahasta namusetien kanssa. En pidä homona itseäni kun annan vain suihin ja takaapäin miesten nauttia.


      • Anonyymi
        Pyllypanoja harrasta kirjoitti:

        Olin kans kirjoittamassa et mr.thompson ei tiijä mistä jää paitsi!!!!
        Siihen jää melkeimpä koukkuun, tuntuu niiiin hyvältä.

        vieläkö sais isoo ja aitoo


      • Anonyymi
        ms. XXX kirjoitti:

        Ei kannattais olla noin jyrkkä asialle ku et oo kerta testannu.
        Et tiiäkkää mistä jäät paitsi :D

        Ei oo pakko jos ei taho... eikös sitä ole sellainenkin "sanonta" tai jotain... mutta tossakin todettu, aikas paljosta jäät paitsi ;)


    • CamLun!!

      Itsellä upee kokemus kun naisystävä hieroi öljynkanssa selkää ja siirtyi pakaroihin niin tuntui niin hyvältä että kohotin lantioita ja ei sitten muuta tarvittu kun alko käsi hamuta pyllynreikää.
      Ja kuinka ollakaan kun en kieltänyt niin ujutti sormi kerrallaan hitaasti
      jumpaten koko käden suoleen.....on sanottava että se oli kokemus joka
      on jokaisen hyvästä seksistä nauttivan koettava.Nyt sitä kaipailee aika usein mut harmi kun ei enään ole sellaista mahdollisuutta.
      Nauttikaa toisistanne pariskunnat!!!!!!!!

      • Rouva-

        Mul on nuori salarakas minkä luo meen kun haluttaa seksiä. Antaa puristella muniaan ja runkata, naida saa miten haluaa. Kun rasvaa pyllyn niin isokin dildo mahtuu takapuoleen pojalle. Jos ei heti ota suihin multa ym, annan piiskaa että on pakarat punasena. Kannattaa nauttia kun saa nuorta.


      • CamLun!!
        Rouva- kirjoitti:

        Mul on nuori salarakas minkä luo meen kun haluttaa seksiä. Antaa puristella muniaan ja runkata, naida saa miten haluaa. Kun rasvaa pyllyn niin isokin dildo mahtuu takapuoleen pojalle. Jos ei heti ota suihin multa ym, annan piiskaa että on pakarat punasena. Kannattaa nauttia kun saa nuorta.

        Sinunlaisia pitäis olla enemmän niin muutkin miehet pääsis nautiskelemaan ;)


    • Umpitero

      Onhan se näin heterona vähän noloa myöntää, mutta hyvältä se tuntuu... En antaisi miehen koskea anukseeni, mutta naisen kanssa homma on varsin ok, vaikka vähän nolottaakin. Kokeilkaa kaikki miehet rohkeasti, voitte kokea mukavan yllätyksen.

      • uskva

        onko näin


      • Anonyymi
        uskva kirjoitti:

        onko näin

        On se näin ;)


    • 54645321

      Poikaystäväni ehotti että laittaisin sen peppuun pienen dildon samalla kun otan suihin/runkaan. Teen sen erittäin mielelläni tyydyttääkseni miestäni, vaikka hieman se ihmetytti aluks. Kiitos teille kun ootte kertonut kokemuksistanne tähän asiaan liittyen, nyt vain odotellaan pakettia aikuistenkaupasta ja sitten ei muuta kun testaamaan :)

      • CamLun!!

        Asiaa,,nauttikaa toisistanne!!!!!!!


      • ms. XXX

        Nii sitä pitää :) Nauttikaa ihmeessä :D


      • Nainen 29v

        Olipa kiihottavaa. Minäkin tykkäisin hieroa mieheni peppua. Pikku hiljaa työntää pehmeän dildon sisään ja katsella kun nauttii.


    • josef fritzl

      munaa pyllyyni

    • strapattu
    • Kyllä mullekin kelpaisi, kun vaan jostain löytyisi nainen, joka sen tekisi. Omalta vaimolta olen pyytänyt, mutta hän ei missään nimessä halua laittaa edes sormea, saatika sitten strappia :(

      • ms. XXX

        Voi harmi :/ On se ikävä homma jos nainen on tota mieltä. Jotkut vaan ei ole yhtä avonaisia seksin suhteen ku toiset :D Kyllä mun mielestä vois ees kokeillla eikä heti tyssätä ajatusta ilman että on ees kokemusta.


      • ms. XXX kirjoitti:

        Voi harmi :/ On se ikävä homma jos nainen on tota mieltä. Jotkut vaan ei ole yhtä avonaisia seksin suhteen ku toiset :D Kyllä mun mielestä vois ees kokeillla eikä heti tyssätä ajatusta ilman että on ees kokemusta.

        Olen kyllä ihan samaa mieltä, että olisi voinut edes kokeilla, mutta rouvalle on tuo pepun puoli täysin exit only, meidän molempien kohdalla. No, aina ei voi voittaa :/


    • maletus27

      Uskalsin tätä taannoin tyttöystävälleni ehdottaa ja hän suostui :)
      Alkuun oli tottakai vähän arastelua puolin jos toisin, mutta suunta näyttäisi siltä että on paljon hyvää aikaa edessäpäin...
      Monet jää paljosta paitsi

      • ms. XXX

        Voikun kiva kuulla :D


      • CamLun
        ms. XXX kirjoitti:

        Voikun kiva kuulla :D

        Ja varmaan myös kokea:D luulisin


      • maletus27
        CamLun kirjoitti:

        Ja varmaan myös kokea:D luulisin

        Onhan se :)
        Tosin tuo vaatii harjoittelua ennenkö osaa nauttia ja rentoutua toisen kanssa.
        Yksikseen kun on jotain touhuillut niin on oppinut jo mutta toisen kanssa jännitys on alkuunsa melko suuri...

        Yhtenä mukavana plussana nyt on myös naisen puolelta pikkuhiljaa alkanut kiinnostus herätä peppuseksiin vaikka ennen oli ehdoton exit-only :)
        Mukavaa kun voi toista opastaa omasta kokemuksesta ja tietää itse että mikä tekee hyvää ja mikä ei.


    • Anaaliseksiorja

      Mua on pantu tapeilla ja dildoilla monestikin. Sitten hankin strap onin jolla yks muija tykkää panna. Hän kiihottuu itsekin siitä. Nyt on laitettu geishapallot hänelle ja homma on todella kiihkeetä.

      Sulkialihaksen tottuessa dildoon on anukseeni laitettu isompia ja taas isompia dilsoja. Kun Dominattaren pieni nyrkki alkaa mahtua sisään on minut vielä fistattu.
      Kun sormet hieroo eturauhasta "takakautta" alkaa pitelemätön orgasmi.

      • Hei hei...

        "Olen vast 17v"

        Sinä et alle 18-vuotiaaana edes saisi olla Seksi-palstalla.


    • mm

      sain tuntea ensimmäistä kertaa straponia kun sain vaimon yli-puhuttua siihen hommaan!mutta en saanut nauttia kauaa kun vaimoa ei innostanut kauaa naida sillä,joten en saanut paljoa siitä irti! ehkä vielä joku kerta saan kokea miltä tuntuu kun naidaan kunnolla.joten sitä odotellessa.

      • Onnekas mies...

        Todella harmillista kuulla, että nyt kun olet vaimosi saanut ensimmäistä kertaa tuota kokeilemaan, niin hän ei ole malttanut sitä kanssasi ajan kanssa harjoitella...

        Koska sitä se tosiaankin vaatii, harjoittelua ja taas harjoittelua...
        mutta se opiskelu(kin) on eri kivaa =))

        Itse sain juuri eilen viimeksi ihanalta naiseltani strappia ihanan hitaasti ja nautinnollisesti ensin, sitten kunnon nainnilla... =O)


      • hyhhyhhyhhyh
        Onnekas mies... kirjoitti:

        Todella harmillista kuulla, että nyt kun olet vaimosi saanut ensimmäistä kertaa tuota kokeilemaan, niin hän ei ole malttanut sitä kanssasi ajan kanssa harjoitella...

        Koska sitä se tosiaankin vaatii, harjoittelua ja taas harjoittelua...
        mutta se opiskelu(kin) on eri kivaa =))

        Itse sain juuri eilen viimeksi ihanalta naiseltani strappia ihanan hitaasti ja nautinnollisesti ensin, sitten kunnon nainnilla... =O)

        Onneksi on olemassa ihmisiä, jotka eivät innostu pösilöitten touhuista. Säälittävää tuommonen persehomma.


      • ____________________
        hyhhyhhyhhyh kirjoitti:

        Onneksi on olemassa ihmisiä, jotka eivät innostu pösilöitten touhuista. Säälittävää tuommonen persehomma.

        No se on sulta vaan pois.
        Tosin eihän tietenkään tarvitse tehdä mitä ei halua.
        Mistä sitä toisaalta tietää, mitä haluat vaikkapa kymmenen tai kahdenkymmenen vuoden kuluttua.


      • Pilluonparasta
        ____________________ kirjoitti:

        No se on sulta vaan pois.
        Tosin eihän tietenkään tarvitse tehdä mitä ei halua.
        Mistä sitä toisaalta tietää, mitä haluat vaikkapa kymmenen tai kahdenkymmenen vuoden kuluttua.

        Eihän kaikilla tarvitse olla jotakin identiteettikriisiä. Toiset vaan tietää jo luonnostaan mikä on tervepäistä hommaa. Viemärin tonkiminen ei ole ihan tervettä, puhumattakaan sen tuotoksien naamaansa lappamisesta. Hyisaatana!!


      • Anonyymi
        Onnekas mies... kirjoitti:

        Todella harmillista kuulla, että nyt kun olet vaimosi saanut ensimmäistä kertaa tuota kokeilemaan, niin hän ei ole malttanut sitä kanssasi ajan kanssa harjoitella...

        Koska sitä se tosiaankin vaatii, harjoittelua ja taas harjoittelua...
        mutta se opiskelu(kin) on eri kivaa =))

        Itse sain juuri eilen viimeksi ihanalta naiseltani strappia ihanan hitaasti ja nautinnollisesti ensin, sitten kunnon nainnilla... =O)

        onko strapon suurentunut vuosien aikaan


    • bisse mies

      Meitsi on bi-mies ja olen monta kertaa saanut aivan tajuttomat orkut kun peppuni on ollut pelissä mukana jollain tavalla. Ensin jotain sormea ja sen sellaista sinne sain. Sittemmin dildoa, sträppäriä ja ihan ehtaoikeaa munaakin.

      Pari kertaa saanut orkut täysin ilman, että kosken kaluun. Ylivoimaisesti kovimmat orkut on tullut kyllä niissä tilanteissa, joissa on jotain laitettu peppuun ja samalla vaikka joku ottaa multa suihin.

      Vaikka alkuun oon tykännyt peuhata myös kundien kanssa, niin nyttemmin en enää oikein innostu niistä. Olen ehkä sittenkin liian hetero homosteluun, vaikkakin edelleen se kova kyrpä kiihottaa ja kiinnostaa. Siinä kiinni oleva kundi ei niinkään.
      Nainen ja sträppäri taas toimii ihan hyvin. Ainoa ongelma siinä on se, ettei se sträppäri ole sama asia kuin oikea kulli. Ja sitten on tietty se, että nainen ei fyysisesti nauti siitä panemisesta samalla tavalla kuin nainen sträppärin kanssa. Tosi kiihottavaa kun mies laukeaa perseeseeni.

      Olen tässä harkinnut, että pitäisikö kokeilla sellaista shemalea? Ei siis mitään perustransua, joka on vain naiseksi pukeutunut mies. Vaan sellainen leikkaukset läpikäynyt todella aidon näköinen kaunis nainen, jolla nyt sitten sattuu olemaan kulli haaroissa. Olisi sitten jäätävän kiihottavaa kun se panisi ja laukeasi jne. Ja sitähän voisi panna myös.

      • Homona

        Onneksi olen gay ja saan oikeeta munaa anukseen siinä ei tartte mitään dildoja yms tekokulleja puhumattakaan naikkosista mies kaveri tykkää nussia mua..tänä iltanakin saan ja paljaalla munalla ja liemet nielen ni asun keskisuomessa ps.homona tulen olemaan aina..!


      • w34ys5trg7w45gvtgf
        Homona kirjoitti:

        Onneksi olen gay ja saan oikeeta munaa anukseen siinä ei tartte mitään dildoja yms tekokulleja puhumattakaan naikkosista mies kaveri tykkää nussia mua..tänä iltanakin saan ja paljaalla munalla ja liemet nielen ni asun keskisuomessa ps.homona tulen olemaan aina..!

        Sing if you're glad to be gay..

        Minä haluaisin myös oikeaa munaa anukseen. Pitää vaan vielä löytää sopiva(t) kimppakaveri(t), eli miehiä minulle ja naiselleni.

        Kaikesta huolimatta olen hetero.


      • homohalut
        Homona kirjoitti:

        Onneksi olen gay ja saan oikeeta munaa anukseen siinä ei tartte mitään dildoja yms tekokulleja puhumattakaan naikkosista mies kaveri tykkää nussia mua..tänä iltanakin saan ja paljaalla munalla ja liemet nielen ni asun keskisuomessa ps.homona tulen olemaan aina..!

        Oikeaa puhetta! Mitä ihmettä siinä peppupanossa naisella tehdään? Jos mies haluaa jotain peppuunsa, niin sen pitää olla oikea kalu! Mä haluan miehen kalua ja laukemista peppuuni, enkä mitään kumikalua.


    • cuckold55665

      Seurustelin aikoinaan itseani päätä pidemmän ja fyysisesti vahvemman, tiukan ja kauniin naisen kanssa joka kaappasi minut syliinsä kevyesti. Pidimme molemmat leikistä jossa hän sitoi minut naruilla tai vöillä , sen jälkeen käytti hyväkseen straponilla ja muilla leluilla. Muistelen kaiholla noita aikoja , harmi että hän vaihtoi minut vielä isoaseisempaan mustaan mieheen.

    • Ansku35!

      En ole koskaan sitä miehelle tehnyt. Strap on ei välttämättä olisi mun mielestä niin kiihottava, kun se on jotenkin liian maskuliinista hommaa se "paneminen". Jos olis dildo kädessä, niin voisin sillä miehelle hyvää tehdäkin. Olen nykyiseltä mieheltäni kysynyt, että haluaako kokeilla mokomaa, mutta vastaus oli jyrkkä ei. Eli en sitten koskaan pääse testaamaan miltä se tuntuu, mutta ei mulla mitän erityistä tarvetta onneksi olekaan. Tekisin, jos mies haluaisi ja varmaan siitä kiihottuisinkin, mutta näin pelkkänä ajatuksena se on mulle sellainen melko neutraali asia. Ei vastenmielinen millään muotoa, mutta ei mikään fantasiakaan.

    • kysyvä84

      Miten ottaa vaimon kanssa tämä puheeksi?

      • peppuilija

        Jos te harrastatte anaaliseksiä muuten, niin voisit joskus vienosti mainita, että ehkä itsekin haluaisin kokeilla miltä se tuntuu. Näin minä tein ja nykyään vaimo välillä dildottaa ja pitääkin siitä.


      • DocRocket

        Kokeilee jäätä raakasti silleen "mietiskelemällä" että miltähän sormi anuksessa tuntuisi kun siellä on kuitenkin miehen gpiste.

        Siitäpä sitten on luonnollista lähtä etenemään.

        Toivottavasti emäntäsi ei ole kovin estynyt asian suhteen koska kyseessä on kivat leikit.


    • Strappidude

      Kokemuksia täälläkin. Meillä on käytössä paristokäyttöinen värisevä strap on, jolla vaimo aina välillä nai minua peppuun. On vain aika kookas kalu, ja melkeinpä sattuu, mutta vaimoni osaa onneksi olla riittävän hellä. Nautimme anaaliseksistä puolin ja toisin.

      Asian esille ottaminen oli luonnollista, sillä emme ole kovin estyneitä muutenkaan.

      Yksi hyvä tapa kartoittaa toisen seksuaalista makua on poimia vaikka netistä kaavake, johon voi merkitä valmiista vaihtoehdoista ne, jotka kiinnostavat paljon, ne jotka kiinnostavat vähän, ne joita voisi kokeilla ja ne jotka eivät kiinnosta lainkaan. Siinäpä näkee, mistä toinen nauttii ja mistä ei.

      • olisi käyttöä

        mistäs näitä löytyy? en pika googletuksella löytänyt..


      • anurator
        olisi käyttöä kirjoitti:

        mistäs näitä löytyy? en pika googletuksella löytänyt..

        Redtube.com


    • elämä on juhla

      Pyysin ex-tyttöystävääni työntelemään peräaukkooni tyhjää viinipulloa samalla kun rakastelin häntä "lähetys-saarnaajassa", olin pikku kännissä. Teki muuten aika höpöö. Suorastaan ihanan tuntoista hommaa. Sain aivan uskomattoman mahtavan orkun!!! Suosittelen miehiä kokeilemaan ennakkoluulottomasti pyllyn mukanaan tuomaa nautintoa. Miehen g-piste on kulemani mukaan juuri siellä suklaasilmässä. Voin taata että ette pety. Aloitelkaa varovasti liukuvoiteen kanssa pienillä jutuilla Esim. sormella. Nälkä kasvaa syödessä, kohta on joka ukolla dildo aina messissä kun vaikkapa runkkailee.

    • Pyllerö

      Vähän on poikaystävä osoittanut kiinnostusta peppuhommiin puolin ja toisin, hieman ollaan jo kokeiltukkin. Olisi kyllä tosi kiihottavaa päästä häntä "tuuppaamaan" vaika sellaisella straponilla, jossa ei ole remmejä vaan toinen pää tulee naisen sisälle ja samalla siis hieroo myös naisen g-pistettä :P

      • Olen itsekin

        katsellut tuota mallia, jossa toinen pää tulee naisen sisälle. Onko tästä kokemuksia? Vaimo on hieman innostunut kokeilemaan tätä straponia, mutta mietin itse yhtenä vaihtoehtona tätä kaksisuuntaista?


      • kokemusta v:sta -08
        Olen itsekin kirjoitti:

        katsellut tuota mallia, jossa toinen pää tulee naisen sisälle. Onko tästä kokemuksia? Vaimo on hieman innostunut kokeilemaan tätä straponia, mutta mietin itse yhtenä vaihtoehtona tätä kaksisuuntaista?

        Varovaiseen nylkytykseen käy tuo hihnaton malli, mutta rajuun runttaukseen ehdottomasti hihnat.


    • salatuthalut

      Ehdota poikaystävällesi varovasti straponia. Ei hän kuitenkaan kehtaa sinulta sitä itse suoraan pyytää. Miehelle on vaikea myöntää naiselleen että pepun hyväily tuntuu hyvältä. Voit yrittää hieroa poikaystäväsi eturauhasta niin voit nähdä kuinka häneltä tulee ilman munaan koskemista. Uskon että poikaystäväsi kyllä lipsuttelee vaginaasi kiitokseksi.

    • sainpas

      Hehee!
      Sain kerran yhden tyttöystävän nalkkiin kun olin kovasti ehdotellut hänelle, että voisin panna häntä pyllyyn. Hän sitten tokaisi, että "saat samantien panna mua sinne kuin paljon lystäät, jos annat mun panna sua eka." Hän oletti luonnollisesti, että olisin kieltäytynyt. Kun sanoin samantien, että kiinni veti, niin meni jauhot melkolailla suuhun.
      Homma johti kuitenkin keskustelun kautta ihan toimintaan. Vähän piti neuvotella siitä minkäkokoisella dildolla panisi minua, mutta sen jälkeen pääsi hänkin sitten kokemaan anaaliyhdynnän ja ennakkoluuloista huolimatta jopa nautti siitä kunhan edettiin hitaasti ja rauhallisesti.

      • Tähän tyyliin

        kävi meilläkin. Tosin niin, että vaimo ei halunnut huonon, aiemman kokemuksensa vuoksi pantavan itseään. Lupasi kuitenkin panna minua millä haluan, mutta on nyt näköjään syömässä sanojaan :( Haluaisin kuitenkin, että pyllyyni pantaisiin!


      • straaaponpoju

        Voikun tuollasen naisen löytäiskin :)


      • Onnekas mies...
        Tähän tyyliin kirjoitti:

        kävi meilläkin. Tosin niin, että vaimo ei halunnut huonon, aiemman kokemuksensa vuoksi pantavan itseään. Lupasi kuitenkin panna minua millä haluan, mutta on nyt näköjään syömässä sanojaan :( Haluaisin kuitenkin, että pyllyyni pantaisiin!

        Toivottavasti saat vaimosi mielen vielä muuttumaan, mutta painostaa ei tietenkään kannata, koska voi olla että hän silloin menettäisi lopullisesti mielenkiintonsa koko touhuun...
        Mutta josko saat hänet edes kokeilemaan niin voihan olla, että hän siitä totaalisesti innostuu ja tulet saamaan strappia peppuusi oikein kunnolla =)


    • Heterot tykkää...

      En jaksanut lukea koko topiccia mutta kyllä se peppueksi meille HETERO miehillekkin kelpaa... Nykyinen naisystävä tykkää sormettaa peppuani ja löytää eturauhasen nykyään helposti. Eturauhasta hieromalla laitetaan kiimatipat valumaan joita emäntä sitten tykkää lipoa kullinpäästä. Mahtaviin orkkuihin olen tällä tavalla päässyt, onneksi myös naiseni pitää peppuleikeistä joten pääsemme kumpikin nauttimaan hyvästä ja KIIREETTÖMÄSTÄ anaaliseksistä.

    • eturauhasta etsimäss

      uskalsin eilen pyytää vaimolta että työntäisi sormen mun peppuun samalla kun hän imee/runkkaa mun kalua ja yllätys yllätys hän innostui asiasta ,piti jopa hieman rauhoitella kun sormi alkoi työntyä liian syvälle mun neitsyt peppuun.olen hämilläni nyt kun uskoin että en olisi tykännyt ja paskat tuohan tuntui hyvältä jopa liian hyvältä,olen nyt haaveillut että vaimoni yllätäisi minyt pienellä dildolla ja haluaisin myös joskus että vaimoni panisi mua vyödildolla pyllyyn tosin hieman pelottaa että olenko liian tiukka moiseen .mutta halua olisi :)

      • Anonyymi

        pienellä alotettiin vaimon kanssa mutta kysyikin kuinkahan suuri mahtuis vastasin voit kokeilla nyt on tosi suuri strapon 32cm hitaasti pohjaan vaimo osaa


    • zax

      Anus on todellakin hyvin erogeeninen alue niin naisilla kuin miehilläkin, sitä on turha kenenkään vastaan väittää.
      Nykyinen naisystäväni ei ole innostunut asiaan, mutta on tietoinen mieltymyksestäni eikä paheksu dildon käyttöä omine aikoineni. Muutamassa aiemmassa naissuhteessa on anaaliseksi ollut molemminpuolista.

    • :::::::::::::::::

      En suostuisi. Ei kyllä oma kundi sellaista haluakaan, on kerran kokeillut dildon kanssa jonkun eksän toiveesta, muttei tykännyt.

      • zax

        Niin, makuasia vaikka ei maistuisikaan. Meitä nyt on vaan niin moneksi :)


    • petsku69

      Taas tekee niin mieli...

    • maletus27

      Lisätään nyt vielä... Itse olen siis ympärileikattu ja mua on haitannut siitä seurannut terskan tunnottomuus. Eli normaali seksi kyllä toimii, ei ongelmaa orgasmin saannissa mutta se terävin herkkyys on kateissa. Ilmeisesti tästä johtuen on sitten alkanut tehdä mieli kokeilla kaikkea muuta kivaa, ikäänkuin korvikkeeksi :)
      Luojan kiitos kun ei oma korvienväli laita tässä kohtaa hanttiin, muuten harmittaisi isosti.

    • nyrkkeilyreeniä

      ihan normaaliin miehen ja naisen väliseen seksiin kuuluu myös se että nainen fistaa miestään tai nai sträppärillä. Itse tykkään kun vaimo antaa nyrkkiä ja samalla ottaa poskeen.

    • Kyllä panen ja mielelläni... Enemmän kyllä mun juttu oraalifetistinä on suihinotto ja samalla eturauhasen hierominen sisäkautta

      • Anonyymi

        nimimerkin perusteella onnistuu syväkurkku vaimoni opetti minullekkin sauvalla sitten olen ottanut samalla hänen veljeltään kun vaimo imenyt minua juhlat useasti


    • HaluaN

      Asia kiinnostaa tosi paljon...
      Kertokaa minulle kuinka olette hoitaneet noi hygienia-asat?
      Kannattaako ottaa peräruiske ennen kunnon touhuiluja?
      Mieleni tekisi tehdä yllärinä nyt alkneessa suhteesa, on niin namunen mies ;))

      • Anonyymi

        suihkusta pää irti peppuun vettä ja vessaan 2kertaa yleensä riittää


    • Ihan normi suolihuuhtelu ensin. Ja saippuapesu ulkopuolelta, ainakin jos kielen kanssa sinne menee :)
      Aika monella miehellä on hyvin karvainen takapuoli, joten niiden sheivaus/lyhennys ainakin auttaa asiaa :D

      • Anonyymi

        vaimoni sheivas peppuni nuoleskeli kyllä kovetuin heti


    • Henkkari1

      Minua on nainen muutaman kerran nainut peppureikään strap-on -dildolla, ja se on ollut hieno kokemus. Kyllä on nainen joka kerran saanut superkyydit minulta.

      • anurator

        Kaksi naista jotka ovat olleet leikissä mukana aivan omasta halustaan, itsekin siitä nauttien. Nykyinen tyttöystävä, ei puhettakaan. Yksityisen yksinäinen harraste siis dildoilla hekumointi, mutta nautinnollista näinkin :)


      • Hi - Bi
        anurator kirjoitti:

        Kaksi naista jotka ovat olleet leikissä mukana aivan omasta halustaan, itsekin siitä nauttien. Nykyinen tyttöystävä, ei puhettakaan. Yksityisen yksinäinen harraste siis dildoilla hekumointi, mutta nautinnollista näinkin :)

        Aikalailla samoin kulkenut täälläkin, soolona menee ...


      • anu5
        Hi - Bi kirjoitti:

        Aikalailla samoin kulkenut täälläkin, soolona menee ...

        Nyt runkkausta dildo anuksessa, yksin myös ....


      • Hi - Bi
        anu5 kirjoitti:

        Nyt runkkausta dildo anuksessa, yksin myös ....

        Reilun tunnin kestänyt sessio itseni kanssa, ihmeen tyydytetty olo. Hetken päästä uusintaan ...


    • mies isolla M kirjai

      Minun perseeseeni ei kyllä koske ei äijät eikä muijat. Itse panen vain akkoja pilluun. Annan luuvitosta jos joku käy perseselle oli sitten äijä tai muija.

      Miehet jotka tykkäävät persereijän hiplailusta ovat homoja. Vaikka sitten olevinaan "heteroita",naisen kanssa.

      • :))))))))))))

        Kyllä sua kiinnostaa kun luet näitä. Tuu kaapista vaan.


      • mies--------86
        :)))))))))))) kirjoitti:

        Kyllä sua kiinnostaa kun luet näitä. Tuu kaapista vaan.

        Onko muut miehet jääneet koukkuun anaali tyydytykseen. Mun on pakko ainaki neljä kertaa viikossa työntää dildoa anukseen samal vetää kätee.


      • anu5
        mies--------86 kirjoitti:

        Onko muut miehet jääneet koukkuun anaali tyydytykseen. Mun on pakko ainaki neljä kertaa viikossa työntää dildoa anukseen samal vetää kätee.

        Samat, nytkin alkoi tehdä mieli. Pientä esivalmistelua ja sitten nauttimaan ...


      • Anonyymi
        :)))))))))))) kirjoitti:

        Kyllä sua kiinnostaa kun luet näitä. Tuu kaapista vaan.

        kaikki tykkää jos vaan eka kerta tarpeeks hellä


      • Anonyymi
        mies--------86 kirjoitti:

        Onko muut miehet jääneet koukkuun anaali tyydytykseen. Mun on pakko ainaki neljä kertaa viikossa työntää dildoa anukseen samal vetää kätee.

        kyllä dildo kivaa on mutta vaimon strapon on ihanampaa molemmille vaimoni saa jonku henkisen tyydytyksen nussiessaan peppuani ihanaa


    • zax

      anu5 on mies ...

    • jeaman

      Hehe sain hyvät naurut ku nää "tosi miehet" sanoo kaikki miehiä homoiks jos nainen koskee niitten peppuun. Ite oon ainaki kuullu että se tuntuu aika hyvältä jos nainen panee miestä anaalii mut itse en kyl anna kenenkää tunkee mitään perseeseeni :>

    • menkää thaimaaseen

      Onhan se vaan niin että jos mies haluaa että nainen panee sitä dildolla perseeseen niin jätkä on vähintäänkin bi.. Mieti jos se ite sais panna transua..ja jos nainen panee miestä takaapäin niin se on ihan sama sille onko se mies vai nainen..piilo homoja kaikki tollaset..

      • Max-Ppppppp

        "ja jos nainen panee miestä takaapäin niin se on ihan sama sille onko se mies vai nainen."

        Ja sulle vissiin on ihan sama saada suuseksiä mieheltä tai naiselta jos omat silmäsi vain ovat kiinni? Itse seksitoimitus tuntuu suunnilleen samalta tekijästä riippumatta mutta hetero ei sitä halua harrastaa kuin vastakkaista sukupuolta olevan kanssa. Kaikki suuseksiä haluavat olisivat sinun epälogiikallasi homoja ja lesboja.

        Yläasteen välitunnilla kuulemasi piilohomojutut saisit kyllä pitää omana tietonasi. Lasket provojen tasoa turhanpäiväisellä länkytykselläsi, joka ilmaantuu palstalle vähän erilaisin sanamuodoin vähintään noin kerran viikossa.


      • WAU!!!

        Hyvin päätelty! Paitsi, että olet päätellyt täysin väärin ja jopa järjenvastaisesti.
        Teoriasi ontuu pahemman kerran...

        Missään seksuaalisuuden muodossa ei ole kyse pelkästään fyysisistä/seksuaalisista mieltymyksistä vaan MYÖS siitä henkisestä puolesta.
        Miten siis mies, joka rakastaa naistaan voi olla homo tai edes bi jos ja kun ei suostuisi minkäänmoiseen seksitoimintaan toisen miehen kanssa, puhumattakaan että olisi haluaisi parisuhteeseen toisen miehen kanssa?
        Olkoonkin, että antaa oman naisensa hoidella peppuaan.

        Jos et sattunut tietämään, niin Guuglaapa netistä ihmisen erogeenisten alueiden sijainnit.
        Tai no... Autetaan tämän kerran. Voin kertoa, että anus, eli peppureikä kuuluu ihmisen erogeenisiin alueisiin sekä naisillä, ETTÄ miehillä.
        Eli mielestäsi on siis hintahtavaa saada nautintoa niistä erogeenisistä alueista jotka luoja on meille luonut?
        Ei se, että tykkää omia herkkiä alueitaan käsiteltävän, tee kenestäkään homoa, lesboa tai bi-seksuaalia vaan se, KUKA sen tekee ja mitä itse tunnet sitä tekijää kohtaan.


    • peppuleikitonjees

      peppuseksi stimuloi miehen eturauhasta, jolla voi saada järisyttäbät orkut. ei mies ole homo ellei pidä MIEHISTÄ, penis pyllyssä on eri asia. nimimerkillä mies joka ei miehistä tykkää, mutte peppujutuista kyllä

    • HYIHYI

      OKSENSIN ¨, KUN LUIN NÄITÄ TEIDÄN JUTTUJA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      • Anonyymi

        ei oo pakko lue vaikka aku ankkaa on siinäkin paljasta persettä


    • М-Kar

      Minä ainakin tykkään saada kakkoseen, mielellään ihan ehtaa nahkafagottia.

    • tracked down

      ootteko koskaan kiinnittänyt huomiota näihin viesteihin jotka ihannoivat näit mies ottaa peppuun leikkejä? ne on kaikki kirjoitettu samalla tyylillä, hieman sisältöä muutellen. aloin kiinnitämään huomiota ite tähän kun selailin palstaa, ja kas kummaa, tarkemmin ku selvitteli ,niin selvis että on tasan yks ja sama miespuolinen henkilö. =D selailkaapa muutkin noita vanhempia viestejä, huomaatte saman.

    • kinkygames

      mikäs sen mukavampaa kun saada strappia,dildoa,sormia ja nyrkkiä pyllyyn, harvemmin vaan sellaisiin törmää..

    • Mr BDSM

      Roolienvaihto kiihottaa aina. Löytäisikin jostain sellaisen strap-on naisen. Voisi vuorotella panohommissa.

      • zax

        EX-tyttöystäväni oli juuri sellainen, valitettavasti nykyinen ei :(
        Siispä, käytän silloin tällöin dildoa ja fantasioin ...


      • anurator
        zax kirjoitti:

        EX-tyttöystäväni oli juuri sellainen, valitettavasti nykyinen ei :(
        Siispä, käytän silloin tällöin dildoa ja fantasioin ...

        Samat täällä :/ Itse on homma hoidettava.


    • hmm..

      Hanuri löystynee aika lailla, jos miehen panee pyllyyn!

      • anurator

        ;D


    • Mullakin oli, kerran sellanen nainen, joka painoi mua pyllyyn straponilla.... Häntä kiihotti tilanne suunnattomasti. Hän oli aivan märkä kun vihdosta viimein laukesin. Ajattelin, että nuolen hänelle orgasmin, mutta en kerinnyt kuin vähän kielellä koskea niin hän laukesi, uskomattomaan orgasmiin.....

      • anurator

        Hoideltava se homma edelleen omatoimisesti. Nämä jutut alkoivat kiihoittaa, toimin siis. Suihkuun ja sänkyyn hekumoimaan :)


    • sormianaali

      Emäntä sormella laittelee vaa pyllyyn ja sekin jo tuntuu uskomattomalta.
      Ja emäntä on ihan liti märkä ku huomaa että nautin. Suosittelen kokeilemaan :)

    • Minä ainakin haluaisin että pantas, mutta mistä sellaisen naisen löytäsi joka panis vyö dildolla. ????

    • 300670

      Minä ainakin panen kun mieheni haluaa, käytetään semmoista EROS voidetta (runsaasti) niin homma toimii hyvin ja kun mieheni ratsastaa päälläni ja saan runkattua häntä samalla, lentää spermat tosi jysäyksellä hiuksiini ja ylikin sängynpäätyyn ja sitä tulee paljon, nieltäväksi asti.

    • loversofsex

      Omakohtainen ensi kokemus anaaliin tuli siitä kun avokkini sitä ehdotti ja toteuttikin sen taidokkaasti.
      Enkä olisi siihen suostunut mutta kuin että luottamuksemme on sillä tasolla että kaikkea kokeillaan ja jos tykätään niin jatketaan.
      Kokemus oli positiivinen ja jatkossakin tulemme naimaan toisiamme anaaliin vuorotellen . Sexielämämme on hyvin tyydyttävää joka tavalla ja suosittelen homo foopikoillekkin sillä itse en antaisi miehen sitä tehdä mutta rakkaani joka on nainen ja pitää siitä itsekkin .
      Anaaliorgasmi on ihan eri kuin mitenkään muuten toteutettu.

      Suosittelen kaikille.

      • Anonyymi

        Peppuseksiä puolin toisin meilläkin, sauvaa saadaan anaaliin ja sitä annetaan ja tietenkin ihan persepanoja. Naisystävä tulee nopeimmin sauvan ja kalun yhteispelillä, toista toiseen ja toista toiseen, sama kumpi kumpaan mutta laukeaminen on alle minuutin juttu. Se ensimmäinen ja tykkäänpä iskekin kun saan sauvaa perseeseen.


    • Anonyymi

      Itse olen saanut anaaliorgasmin ratsastaessani dildolla. Orgasmi tuli ilman, että koskin siitintäni, ja spermaa tuli uskomaton määrä. Dildo oli 8 tuuman kokoinen.

    • voi kun löytäs seinäjoen seudultakin strapon naisen

    • Minua ei pannut straponilla mutta kylläkin hieronnan lopuksi ujuttamalla kuin varkain sai työnnettyä kätensä sisään,oli uskomaton kokemus ja siitä lähtiuen on anaali kiinnostanut........

    • Anonyymi

      ihan mahtavia nämä vaimot jotka kysyvät mieheltään.
      et kai sinä jorma ole niitä miehiä jotka haluavat että annan sinulle munaa perseeseen.ei meidän mies halua.
      ja mies tietysti kysyy irmeli et kai sinä nyt siellä risteilyllä mustaa munaa perseeseesi ota, vastaa rouva otan kai, vai mitä sä kysyit.....
      kokeile ensikerralla pienessä hiprakassa voidella pyssyreikää 69 otteessa ja kysymättä avitat dildoa perseeseen hiljaa, kysy sitten lopuksi, jorma miksi et ole kertonut että pidät tälläisistä leikeistä.
      ei kaupassakaan kauppa käy tuotteesta jota ei tarjota valikoimissa.

    • Anonyymi

      Itse olen peppuleikkejö itseni kanssa pienestä pitäen harrastanut.

      En tiedä millä tempulla saan nykyisen tyttöystäväni siihen mukaan kun ei ehdotukset ja käsien siirto peppualeelle mene perille :/ Sanoi että on hitaasti vapautivaa sorttia vaikka kuukausia ollaan oltu jo kimpassa. En ole tyytyväinen seksi elämääni..

      Myös ikinä hän ei tee aloitetta seksihommissa ja sanoi ettei nauti peniksen imenmisestä, tuntuu kuin sormea imisi.. Onko hän niin itsekäs ettei tunne iloa toisen mielihyvästä? Itse en sinäsä pidä pimpan lipituksestä mutta teen sitä toisen nautinnon vuoksi ja itse silloin nautin myös.

      • Anonyymi

        Vaihtamalla paranee. Jätä Maija ja ota Matti.


    • Anonyymi

      Olen mies ja onnellisesti naimisissa, haluasin kokeilla trappäriä siten että vaimoni panisi sillä. En vain kehtaa ehdottaa kun tiedän että on hieman varautunut asiaan. Miten voi ehdottaa??
      Kyllä kokemuksen takia voisin ainakin kerran kokeilla

    • Anonyymi

      Mikä vitun kasvatus teilläpäin helsingissä on? Ihan hävettää tuollaiset suvakit jotka toivoo suomeen enemmän homoja ja somaleita.

    • Aika moni nainen tässä ketjussa kertoo haluavansa naida miestä strapilla, mutta ei kohtaa sopivaa kohdetta. Ja vielä useampi mies kertoo halikkuutensa tulla naiduksi naisen toimesta. Kysyntä ja tarjonta ei selvästikään kohtaa.

      Mulla on kokemusta strapista sekä oikeastakin kalusta. Oikea tuntuu fyysisesti paremmalta, mutta strapin saaminen kutkuttaa enemmin mieltä. Molempi parempi siis :) Jos täytyisi valita vain yksi, olisi hän nainen. Ja toivottavasti innokas strappaamaan.

      Mulla on tällainen. Tosi kiva molemmille.
      https://www.kaalimato.com/catalog/Fun Factory - Share tupladildo_p_37511.html

    • Anonyymi

      Olisi ihana olla naisen pantavana. M37 hki

      • Anonyymi

        Niin todellakin olisi ;)


    • Anonyymi

      meillä vaimo huomas että tykkäsin sormesta pepussa kaivo sauvansa liukasti ja painoi helposti sisään kysyi kuinka suuri pitäs ostaa vastasin niin suuren kun löytää nyt n.30cm vaimo tykkää leikkiä pepullani on puhunut mys straponista no kait se päivä koittaa

    • Anonyymi

      Kyllä se on upeeta kun vaimo ensin laittaa mut kontalleen ja nuolee pyllyreiän kunnolla, sen jälkeen sovittelee strappia aukolle ja hissukseen työntää sisään..

      • Anonyymi

        Juurikin näin... ihanat Naiset tekevät juurikin näin miehelleen ;)
        Pervo-mies


    • Anonyymi

      H­ei! Ku­tsum­me sinu­­t kä­­ym­ään u­­ude­ss­­a cha­­tis­­sa! Mei­­tä on yli mil­­jo­­ona! 👉 http://2422333.com/H/5mHnl 👈

    Ketjusta on poistettu 54 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      90
      3910
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      604
      3717
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      43
      3702
    4. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      13
      2351
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      63
      2291
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      327
      1988
    7. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      123
      1967
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      187
      1806
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      28
      1479
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1372
    Aihe