putkiremontti

Olen muuttamassa Järvenpäähän ostamaani rintamamiestaloon. Tarvitsen luotettavan putkimiehen remonttia varten. Minulle suositeltiin Caves Oy:tä onko kellään kokemuksia tästä firmasta?

17

2797

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Heikki55

      Itselläni hyviä kokemuksia. Osaava kaveri ja myös edullinen tuntityöhinta

    • .
    • mir5

      Suosittelen todella saa hyvää palvelua, omistaja kävi tekemässä putkityöt ja rassasi samalla muutkin röörit :)

    • Putket kuntoon

      Putki-Pena tekee tuohon verrattuna kolmasosa hinnalla ja muutenkin parempaa jälkeä.

    • Kotirouva 2

      Huonoja kokemuksia Caves Oy:stä. Sikakallis ja putket ihan solmussa. Lisäksi vuotaa liitoksista.

    • hemmo8

      Onko Helmisellä rahat ja työt loppu, kun täällä mainostaa ? Hanskat tiskiin vaan hemmo, on ne muutkin konkursseja tehneet !

    • mummo58

      Älä ainakaan ota VRJ yritystä. Eivät välitä työn lopputuloksesta pätkääkään,,,rahankiilto ainut mielessä oleva ajatus. On kokemusta tästä firmasta.

    • norojavielälöytyy

      Oli tosi nerokasta kysyä täältä putkimiehestä.

    • urakoitsijaTMI

      On kokemusta, eivät vastaa yhteydenottoihin. 2 kertaa olen eri urakoissa tilannut kaverin työmaalle, kumpanakaan kertana ei ole näkynyt eikä kuulunut. Pitäkää tunkkinne jos ei hommat kiinnosta.

    • Enolevirolainenjuoppo

      Minä voin tehdä homman, päiväpalkka on 1 kossupullo ja 6 lonkeroa 64 euroa. Työllä on takuu.

      • Anonyymi

        Putkifirmoille jää satoja euroja urakoista jäken alueella.herätkää taloyhtiöt.laskekaa tai pitäkää tunnit ylhäällä ja kerrotte sen tuntiveloituksella niin huomaatte.ei ihme että vuokrat ja vastikkeet nousevat vuosi vuodelta.taloyhtiön kokouksissa vain puhutaan että kun kulut nousee.ei ihme.herätkää.asioista tietävä en muuten sitten kirjoittele täällä turhaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Putkifirmoille jää satoja euroja urakoista jäken alueella.herätkää taloyhtiöt.laskekaa tai pitäkää tunnit ylhäällä ja kerrotte sen tuntiveloituksella niin huomaatte.ei ihme että vuokrat ja vastikkeet nousevat vuosi vuodelta.taloyhtiön kokouksissa vain puhutaan että kun kulut nousee.ei ihme.herätkää.asioista tietävä en muuten sitten kirjoittele täällä turhaan.

        Siis tarkoitan satoja euroja tunnille jos joku ei ymmärtänyt


    • Anonyymi

      Pakko sanoa, että mistään Cavesista ole koskaan kuullutkaan, mutta enpä ole etsinytkään.
      Vesijohtoliike Thomander on ollut Järvenpään vesijohtotietäjä jo vuosikymmeniä ja ei nyt ihan heti tulisi mieleen vaihtaa muuhun, jos on hyväksi todettu.
      Hinnan kanssa tietty voi skabailla vaikka maailman tappiin, mutta kaikki tietää että jossain se tinkimisen hinta alkaa sitten näkymäänkin.

    • Anonyymi

      Haluatko ymmärtää Järvenpään remontit
      Järvenpäässä tapahtuu
      Yritäjä remonttireiska Jorma Piisinen ja ylilääkäri Heikki pakkoruotsi pois Tala
      Järvenpään kärkiehdokkaat PS

    • Anonyymi

      No miten meni,tuliko vesivahinko. Täytyy kaikkien pitää mielessä että tällä palstalla neuvot ovat ilmaisia ja myös sen arvoisia.

    • Anonyymi

      älkää ainakaan https://pakki.fi/ tätä firmaa hankkiko! menivät kerrostaloon alentamaan ilmanvaihdon ja sulkivat kokonaan ilmanvaihdon putkiremontin ajaksi (3 kk)ilman ennakko ilmoitusta,ei mitään kerrottu asukkaille siis menivät omin lupinensa sörkkimään huippuimuria ja jättivät sen semmoisekseen ja keräsivät kamansa ja häipyivät eikä antaneet kunnon selvitystä asukkaille kun sitä kysyivät

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      412
      4205
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      235
      2078
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      68
      1540
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      157
      1357
    5. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      66
      1029
    6. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      167
      1015
    7. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      131
      988
    8. Hallitus korottaa yleisen arvonlisäveron 25,5 prosenttiin

      Yleisen arvonlisäveron kiristäminen 1,5 prosenttiyksiköllä on hallituksen järein toimi kehysriihessä. Se voi tuoda valti
      Perussuomalaiset
      232
      967
    9. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      923
    10. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      51
      898
    Aihe