E-kontakti

Mies X

Ajattelin kirjoittaa tänne oman kokemukseni, kysynkin että minkälaisia kokemuksia muilla on?. Minulla ainakaan ei kovin hyvä kokemus ole. Olen ollut muutaman kuukauden jäsenenä, viimeiseen kuukauteen en ole saanut yhtäkään yhteydenottoa, yksilläkään treffeillä en ole käynyt, jos naisia pyytikin aikaisemmin treffeille niin oli sitä ja tätä ja seli seli seli. Sitten kuitenkin ne roikkuu siellä viikosta toiseen etsimässä "herra oikeaa" ja "herra täydellistä". Tuntuu että koko sivusto on täysin kuihtunut paikka, ainakin sitä lujaa mainostetaan. Enää en maksa, se on varma.

199

50962

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • naiset on vekkulia

      Sun pitäis kuunnella pekka poutaa milloin kannattaa se profiili tehdä ja milloin lukea vain kirjaa.Jos on sateita tulossa niin vastauksia ei tule mutta jos aurinko paistaa ja hyvää keliä tulossa niin ei ehdi kaikille vastaamaan kun käyvät niin kiihkeänä.
      Toinen seikka on se kun saat tietää monenko kuukauden jäsenyyden naiset ovat ostaneet niin siitäkin tiedät kannattaako jatkaa pidempään.Jos nainen on ostanut puolen vuoden jäsenyyden niin on turha odottaa että se lakkauttaa jäsenyyden yhden tai kahdenkaan miehen takia.Eli silloin käyt kiinni kun tiedät milloin jäsenyys on loppumassa.
      Kolmas hyvä merkki on seurata miten ne siellä on kirjautuneena.Jos ovat viikonloput pois niin eivät käy koukkuun.

      • miesvm1967

        Sinähän vasta venkula olet :D Todella tarkkoja analyyseja naisten käyttäytymisestä ja varmasti pitkälti osuvia.


      • treffeillä

        Kyllä on uskomaton asenne kumppanin hakuun. Kuin kyttäisi kaupassa, milloin vanheneva jauheliha tulee tarjoukseen.


      • miees kaks-kasi
        miesvm1967 kirjoitti:

        Sinähän vasta venkula olet :D Todella tarkkoja analyyseja naisten käyttäytymisestä ja varmasti pitkälti osuvia.

        Niin, ongelmana taitaa olla ylipäätään ihmisten asenteet nettideitissä eikä niinkään millä sivustolla on.Eikä hommaa erottele mitenkään maksullisuus tai että on ilmainen.
        Itse olen miettinyt miksi näin ja päätynyt siihen tulokseen että, tietynlaiset ihmiset hakeutuvat nettiin hakemaan seuraa. Toisena syynä homma toimimattomuuten on mies - nainen tasapaino; Miehiä varmasti 2-3 kertaa enemmän kuin naisia joten, lopputuloksena on se mikä on.


      • mukiinmenevä

        Sinulla yksi ovela huomio, juttu, jota en olisi edes hoksannut käyttää, tuo, kun ei vastauksia viikonloppuna tule.
        Ei tule , jos on jossain kaukana toista nettimiestä tapaamassa, tai vain muuten on tyytymätön jatkuviin ramppaajiin oven takana.

        Naisilla on kuulkaas miehet kotihommat, on hoidettavia, lapsia, vanhus jossain ja muut sukulaiset, et ole ainoa, joka olisit osaasi ottamassa.

        No, kyllä täältä kavereita löytyy, ihan monivuotisiksi tuttavuuksiksis saakka.
        Kannattaa ottaa rauhallisesti, joohan?


      • huomioidaan

        Ja jos näin tarkkaan analysoi niin varmasti ei ole muuta elämää kuin kyseinen reitti ja siellä notkuminen.


      • Catsy

        Nämä on niitä laita kolikko automaattiin voitat ehkä jotain😂


      • Anonyymi
        miees kaks-kasi kirjoitti:

        Niin, ongelmana taitaa olla ylipäätään ihmisten asenteet nettideitissä eikä niinkään millä sivustolla on.Eikä hommaa erottele mitenkään maksullisuus tai että on ilmainen.
        Itse olen miettinyt miksi näin ja päätynyt siihen tulokseen että, tietynlaiset ihmiset hakeutuvat nettiin hakemaan seuraa. Toisena syynä homma toimimattomuuten on mies - nainen tasapaino; Miehiä varmasti 2-3 kertaa enemmän kuin naisia joten, lopputuloksena on se mikä on.

        Ja ukkomiehiä jotka etsii vain panoseuraa.......


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja ukkomiehiä jotka etsii vain panoseuraa.......

        Luultavasti just noin,tuskin aviokumppania löytyy. Tyhjänpäiväisiä taulapäitä löytyy kyllä muualtakin.Jokainen toivoo aitoa rakkautta elämäänsä mutta tuskin tuolta sitä löytyy .


      • Anonyymi

        Hyvä deittisivusto - https://hespac.com/datefi.htm
        Liittyminen on ilmaista ja suurinta osaa sivuston ominaisuuksista pääsee käyttämään ilmaiseksi.Täysjäsenyys ei ole ehkä ihan markkinoiden edullisin, mutta seuranhaussa laadusta kannattaa maksaa.


    • ex-sinkku

      Minäkin olin aikoinani jäsen..kai lähes vuoden. Tilaisuuksia treffeihin oli usein, mutta rimakauhu iski. Niin kauan oli hauskaa kun kirjoiteltiin, mutta vetäydyin muutaman kerran heti kun olisi pitänyt uskaltaa ottaa riski. Tapasin toki joitakin, jotka olivat kirjoitustyylillään tehneet vaikutuksen, mutta sen suurempaa "klick"iä ei kuulunut ja jutut jäivät siihen. Kyllä sen jo ensitapaamisella aistii, onko kemiat kohdallaan. Vinkkinä sinulle annan; ole oma itsesi kirjoittaessasi, älä heittäydy liian romanttiseksi tai liian innokkaaksi. Ole enemmän kiinnostunut vastapelurin kuulumisista kuin omistasi ja panosta ulkoiseen habitukseesi. Se on kuitenkin sitten se käyntikorttisi kun silmäkkäin tavataan tai kuvia vaihdellaan. Päivitä vaatekaappisi, tukkamallisi ja käytöstavat.. myös profiiliteksti. Vanha ei herätä enää mielenkiintoa, uusiudu! Aidot harrastukset plussaa, liikunnallisuus ja omasta itsestä huolehtiminen tärkeitä avuja. Voisin vielä jatkaa listaa, sillä monikaan ei tule ajatelleeksi miten saisi itsestään parhaat puolet esille.

      Minä en sitten loppujen lopuksi tarvinnut kuin ajanvietteeksi deittipalstoja. Kun lähdin ihmisten ilmoille koneen äärestä, minut poimittiin kolmannella tanssireissulla. Tuli vain vastaan mies, joka sanoi haluavansa tutustua juuri minuun. Kun hän oli toisen tapaamiskerran jälkeen entistä vahvemmin sitä mieltä, minua vietiin.

      • Hei Ex-sinkku, kirjoitat "Naiset on vekkulia" -nimimerkille hyviä neuvoja.

        Sinulla on hyviä vinkkejä:

        - Älä ole liian romanttinen ja innokas, vaan etene sen mukaan miltä nainen kuulostaa. Usein nainen haluaa kirjoitella jopa viikkoja ennen kuin on valmis tapaamiseen: miehet usein ovat valmiita tapaamaan vaikka samana päivänä!

        - Ole aidosti kiinnostunut naisesta ja kysy/kuuntele paljon.

        - Päivitä aktiivisesti profiilitekstiäsi ja kuviasi

        - Ole itse aktiivinen sivustolla ja anna itsestäsi: jaa kuva-albumin kuvia, lähetä flirttejä, käytä Sinulle sopiva -konetta, chattaile...

        Tuohon aloittajan kirjoitukseen siitä, että naiset käyttävät nettideittisivustoja ja E-kontakti.fitä "herra oikean" etsimiseen en oikein osaa vastata muuta kuin että olen kuitenkin varma, että näitä "täydellisen" metsästäjiä ei ole sivustomme naisista kuin osa: usein se rakkaus löytyykin juuri sieltä mistä vähiten odottaa, joten älä anna periksi!

        Keskimäärin on laskettu, että viidet deitit ja 7 h viikossa nettideittisivustolla tuo hyvän tuloksen. Aika kuulostaa hurjan suurelta, tiedän, mutta tämä oli tällainen tutkimuksen keskiarvo jolla se kumppani löytyi nettideittisivustolta. Tiedän tapauksia, jossa on menty naimisiin ihan ensimmäisen ihmisen kanssa joka laittoi viestiä E-kontakti.fissä :D

        Ystävällisin terveisin,
        Heli E-kontakti.fistä
        www.e-kontakti.fi

        PS: Jos vastaat meille tähän viestiin, käytäthän @e-kontakti.fi niin löydämme viestisi helposti ja pääsemme vastaamaan sinulle


      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi

        Ystävä liittyi e- kontaktiin viime vuonna.
        Oli jos jonkinlaista tarinaa, mutta eniten hämmästyin kun hän kertoi kysyneensä useammalta" seurusteletko, oletko naimisissa vai muuten parisuhteessa..
        Arvatkaas mitä:.
        Moni myönsi seurustelevansa ja muutama oli avoliitossa.
        Oli ollut samat miehet näkyvissä ja keskusteluissa joka päivä ja yön seituun varsinkin.
        Ystävä oli jutellut kahden miehen kanssa , oli tavannut toisen ensin, Mutta, mies jatkoi edelleen e-kontaktin käyttöä.
        No, aikaa kului, ystävä tapasi toisen miehen. Heillä oli paljon yhteistä ja ystäväni ei enää käynyt sivulla.
        Kun hän aikoi poistaa sivun, niin eikös vaan jutut olikin jatkunut tälläkin miehellä..😅
        Sellainen kokemus...Monikohan kokee samaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ystävä liittyi e- kontaktiin viime vuonna.
        Oli jos jonkinlaista tarinaa, mutta eniten hämmästyin kun hän kertoi kysyneensä useammalta" seurusteletko, oletko naimisissa vai muuten parisuhteessa..
        Arvatkaas mitä:.
        Moni myönsi seurustelevansa ja muutama oli avoliitossa.
        Oli ollut samat miehet näkyvissä ja keskusteluissa joka päivä ja yön seituun varsinkin.
        Ystävä oli jutellut kahden miehen kanssa , oli tavannut toisen ensin, Mutta, mies jatkoi edelleen e-kontaktin käyttöä.
        No, aikaa kului, ystävä tapasi toisen miehen. Heillä oli paljon yhteistä ja ystäväni ei enää käynyt sivulla.
        Kun hän aikoi poistaa sivun, niin eikös vaan jutut olikin jatkunut tälläkin miehellä..😅
        Sellainen kokemus...Monikohan kokee samaa?

        Niin ja minä olen seurustellut 11 v miehen kanssa joka toistuvasti roikkuu sivustolla. Ja tapailee muita. Meillä on etäsuhde joten onnistuu. Taidanpa liittyä joukkoon..


      • Anonyymi

        aika hyvin kiteytetty naisten toiminta näillä sivustoilla...
        Taitaapi olla vain hyvä tapa palveluntarjoajan rahastaa epätoivoisia miehiä.


    • aqswdeftrg

      Se on ihan ajanhukkaa ja hölynpölyä. Kuten itsekin totesit, et päässyt edes yksille treffeillekään asti. Joten älä nyt hakkaa päätäsi seinään.

      Eikä ne useimmat naiset sieltä mitään edes etsi.

      • Nainen21

        Minä ainakin etsin vakituista elämänkumppania. Kirjauduin e-kontaktiin, mutta
        ärsyttää, kun ei mitään voi siellä tehdä ilman kukkaronavausta. Olen juuri maksanut toiselle deittisivustolle, enkä viitsisi koko kesää viettää virtuaalitodellisuudessa. Kiinnostavia miehiä siellä kyllä näytti olevan :D

        Ei muuta kuin rohkeasti kirjoittelemaan ja ottamaan yhteyksiä Aloittelija. Jossain vaiheessa tärppää. Lainasin juuri kirjastosta kirjan Nätdejting, siinä oli jotkut ihmiset netitelleet useamman vuoden, ennen kuin elämänkumppani oli löytynyt.


      • Hugo68

        Itse saan yhteydenottoja vain juuri eronneilta ja varatuilta naisilta, jotka vielä naimisissa, mutta harkitsee eroa ja avioeroa laittaa vireille. Teen varmaan virheen, kun kerron alani eli juristi. Kun sanon, että en ala antamaan neuvoja ilmaiseksi yhteydenoton loppuvat.

        Ei anna kovin hyvää kuvaa naisista ja todella moni nainen kertoo pahoinpitelystä suhteesta ja lähettävät miehen sähköpostiviestejä, jotta voisin neuvoa, että mitä teen.

        Koska kunnioitan kirjesalaisuutta, niin ilmoitan ko. miehille ex-naisten käytöksen.

        Eräs nainen siellä oli, joka todella kiinnosti, mutta valitettavasit hän oli todella monta miestä jo tavannut parin päivän sisällä ja hänkin oli vasta eronnut. Kaunis ja itsenäinen ja teki arvokasta työtä Afrikassa, jossa myös asui. Puhelimessa sitten sanoi, että ei haluakaan tavata, vaikka ensin halusi.

        Itse olen mielestäni puhtaalla pöydällä siellä, sillä viime suhteesta on jo 9 vuotta ja avoliitoista parikymmentä vuotta.

        T. Jos nainen haluaa vain hyötyä ja on yh ja varaton, niin ei kannata kokemukseni mukaan edes yrittää sellaista, vaikka olisi kuinka mukava. Jatkuvasti kuitenkin puhuvat vielä ex-miehestään.


      • Anonyymi

        Kyllä etsii,ainakin minä ja varmaan moni muukin.Tosin ei se oikea etsimällä löydy.Tosin ei elämä ole nytkään tylsää,ihan tasavertaista kumppania toivon.


    • aptullah

      kYLLÄ NE ETSII, LERSSIÄ NIMITTÄIN! Mitä paksumpi, sen parempi, tuli testattua useamman "siveyden sipulin kanssa"... Soomi naine olla helpo nakki"!!!!

      • jäken adonis

        samat kokemukset mulla. melkeinpä jokainen lyyli avaa reitensä jo ekoilla treffeillä. mulla on ollu profiili (kuvaton ja valmiilla tekstimalleilla) siellä tammikuusta asti ja tähän mennessä olen kaatanut e-kontaktin naisista jo monta kymmentä. helppoja ovat, mutta ei voi valittaa. P****a on tarjolla niin paljon kuin haluaa ja jaksaa. ja meikäpoika jaksaa!


      • Anonyymi

        Joo ei ne miehetkään kädestä pitäjää etsi, mutta eivät ole kykeneviä niihin hommiin ei seiso eikä ota eteen. Ja luonnollisesti naisen vika


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo ei ne miehetkään kädestä pitäjää etsi, mutta eivät ole kykeneviä niihin hommiin ei seiso eikä ota eteen. Ja luonnollisesti naisen vika

        Hehe! Eipä niistä miehistä ole mihinkään. Mä ostin kk:n jäsenyyden eikä ole mitään syytä sitä jatkaa. Ikäiseni miehet ovat lyhyitä papparaisia ja käyvät ainoastaan klikkailemassa profiilissani monen monta kertaa, mutta eivät osaa kirjoittaa mitään. Nuoremmat miehet ovat enimmäkseen varattuja ja hakevat panoseuraa "kypsistä" naisista. Ei jatkoon!


    • SiipeensäSaanut

      Moikka. Mä ollut ko. palvelussa vuoden? ja voi pyhä lehmä sentään....saan kiinnostuksen osoituksia miehiltä jotka kaukaa omasta paikkakunnaltani ja hyvin pian tulee selväksi etteivät aio matkustaa mihinkään edes tapaamaan minua saatikka sitten muuttavansa tänne/tännepäin.
      Kukaan ei ole muuttamisesta puhunut kun tämä tulee ilmi ekassa viestissä.! Miksi lähtisin tapaamaan täysin aloitekyvytöntä pinttynyttä poikamiestä?? Asiasta kieltäydyttyäni kuulen olen itsekäs naikkonen tms.
      Ja ne kuvat.... tiedän olevani söpö useimpien mielestä jne mutta...ihan kamalia minua 20-30 vuotta vanhempia epäsiistejä jne. Olen itse yli 40 niin jokainen voi miettiä mikä on taso. Ilmoituksen hyvän näköiset naiset ja miehet on suoraa kusetusta.

    • Samat ukot siellä roikkuu kuin muillakin saiteilla. Tosin sieltä tulee vähempi näitä tilapäisen seksin tarjouksia. En ole nyt siellä jäsenenä kun kyllästyin.

      • eleo.nora

        samat sanat!


    • perkeleenperse

      Ihan saa'tanan tyhmä saitti. Eka kontakti lähetä kuva, vaikka itellä ei ole
      albumia, puhumattakoon profiili kuvasta.

      Jos ei ole muuta puhuttavaa, kuin kuva-kuva, niiin helvettiin koko sakki.
      sitä paitsi ihan apinan näköisiä nuo itseään mainostavat muutenkin.

      • saitti1

        Joo perhanan kusetusta koko homma ekana pyydetään maksu kuukaudesta/sista
        sit tulee että maksa lisää niin saat sen ja sen osion auki ja mikä pahinta maksoin sen niin ei pääse kirjautumaan edes koko paskaan:(


    • Vanessa Cardun

      Minä olin kai onnekas - löysin eestä mukavan miehen, joka ei juopottele eikä polta eikä halunnut pelkkää seksiä.

      Tapasin viisi eri miestä ja viidennen jälkeen lopetin jäsenyyden. No, kyllähän siellä kaikkia oli, ja kokemus opetti, että tietyntyyppiset miehet sai heivata heti. Sanoisin, että välttäkää seuraavanlaisia miehiä ja naisia, erityisesti, jos etsit elämänkumppania:
      - asumuserossa oleva; vanha suhde on vielä kesken - petaa vanhaa suhdetta uudella, saattaa hakea myös suhdetta säännöllistä seksiä varten.
      - exälle tulossa vielä lapsi; ero erittäin kesken
      - naimissa ja muussa suhteessa olevat; viestit tulevat yleensä yöllä; haetaan salasuhdetta
      - saman katon alla entisen kanssa asuvat
      - myöntänyt olevansa väkivaltainen puolisolleen; saattaa lyödä myös uutta puolisoa
      - on heti alussa omistushaluinen ja mustasukkainen
      - kehuu vain ulkonäköäsi; ei ole kiinnostunut välttämättä luonteestasi, latelee turhanpäiväistä liirumlaarumia.
      - profiilissa kuvia materiaalisesta omaisuudesta; uskoo sen riittävän kumppaniehdokkalle (Se ei kuitenkaan ole yhtä kuin hyvä elämä.)

      Törmäsin nettideittailussa noihin kaikkiin piirteisiin, kunnes löysin viidennen miehen. Olin jo hyvää vauhtia turhautumassa koko touhuun. Jo alussa laitoin itselleni säännön, että tätä peliä käydään minun ehdoillani, ei miesten.
      Huomasin myös, että nettideittailussa jotkut eivät hae ihmistä, jota rakastaa, vaan uhria, sillä narsistit ovat löytäneet apajat myös sieltä.

      Kyllä niillä treffeillä voi käydä, mutta, jos ei ihminen kiinnosta, niin ei sen kanssa mihinkään tarvitse ryhtyäkään. Parempi viheltää peli poikki samantien.

      • Hugo68.

        Puhut osittain asiaa, mutta narsistilta tunnut osittain itsekin. Jännä, että vaadin muilta enemmän kuin itselläsi on antaa. Itse en ainakaan kiinnostuisi noin laskelmoivasta, mutta tietenkin järkeä pitää olla, jota kirjoitat myös.


      • Anonyymi

        Hyvin kirjoitettu.👍


    • ewewrtrt

      Narsistiin törmäsin minäkin E-kontaktissa, siinä menikin sitten kolme vuotta elämästäni tutustuessa ja selvitessä tästä miehestä.

      Nyt hänellä on taas verkot vesillä e-kontaktissa nimimerkillä K...K...
      Sääliksi käy seuraavaa uhria.

      • ERÄS ???????????????

        Minun tapaamani mies on vapaamuurari,narsisti ja avioliitossa.Kauhea ihminen, yritti saada pankkitilini käyttöönsä.Hän on e-kontaktissa nimimerkillä Joakchim. Varo!!!!!!


      • Tuulia
        ERÄS ??????????????? kirjoitti:

        Minun tapaamani mies on vapaamuurari,narsisti ja avioliitossa.Kauhea ihminen, yritti saada pankkitilini käyttöönsä.Hän on e-kontaktissa nimimerkillä Joakchim. Varo!!!!!!

        Minulla on kokemuksia samasta miehestä mutta olet kirjoittanut nimimerkin väärin.
        Se on Joachim.Kertoi olevansa vapaamuurari ja oli alkuun ihan asiallinen kunnes sai puhelinnumeroni.Sai näin tietää osoitteeni ja olipa jo oven takana potenssipillereineen.Hyi,kauhea ukko!!!!


      • ffggww

        Mistäpäin tämä nimim.K...K...ikä,ulkonäkö..


      • Anonyymi
        ffggww kirjoitti:

        Mistäpäin tämä nimim.K...K...ikä,ulkonäkö..

        Ohkolasta.


    • eksynyt

      Yhdyn edellisiin. Mitä lipevämpi mies on puheiltaan, sitä enemmän pitää varoa, jos ei halua tulla yhdeksi matkarakastajan rakastetuista. Pelimiehet osaavat hurmata naista vain seksisuhteen vuoksi. Jos etsit pysyvää suhdetta ja rehellistä kumppania, kuuntele tarkkaan ja käytä järkeäsi, niin et haavoitu.

      • tulipa kokeiltua

        heh... kokemuksien joukoon voi sitten laittaa tämänkin.... olin ollut viikon palveluksessa... ja toisena päivänä kun sain kuvan enkä kommentoinut ...heitti mies minulle että voit painua hiiteen ..muut on täällä tositarkoituksella. seuraava alkoi heti vahtimaa milloin olen linjoilla. kolmas tarttui heti asiaan et seksiä haluais ...huom oli 20v nuorempi ja neljäs lähetti heti omankuvansa ja seisokissa olevan veitikkansa kuvan...aukoen päätään....niin että.. hoh hoijakkaa.... et lyhyen kokemuksen tulokseksi voisin sanoa että kaikkea se maa päällään kantaa... empä ihmettele jos ne miehet ilman naista sitten kärvistelevät...


      • 99999
        tulipa kokeiltua kirjoitti:

        heh... kokemuksien joukoon voi sitten laittaa tämänkin.... olin ollut viikon palveluksessa... ja toisena päivänä kun sain kuvan enkä kommentoinut ...heitti mies minulle että voit painua hiiteen ..muut on täällä tositarkoituksella. seuraava alkoi heti vahtimaa milloin olen linjoilla. kolmas tarttui heti asiaan et seksiä haluais ...huom oli 20v nuorempi ja neljäs lähetti heti omankuvansa ja seisokissa olevan veitikkansa kuvan...aukoen päätään....niin että.. hoh hoijakkaa.... et lyhyen kokemuksen tulokseksi voisin sanoa että kaikkea se maa päällään kantaa... empä ihmettele jos ne miehet ilman naista sitten kärvistelevät...

        Hui kauheaa....Enpä taida uskaltaa ilmoitusta laittaa....Minkäikäiset miehet noin käyttäytyy, tai minkäikäinen itse olet, 40 vai 60 , jos 20v. nuoremmat vastailee....??


    • minja4

      Minulta e-kontakti vei rahat, mutta ei edelleenkään anna avata viestejä. Mietin tässä, mitä pitäisi tehdä. Poliisin puheille?

    • löyty jo

      Minä löysin sieltä omani 4 kuukaudessa ja pari vuotta on jo oltu kimpassa. Muitakin palveluja kokeilin, maksullisia ja maksuttomia, mutta ei mitään muuta kuin tyhjiä lupauksia. Miehiä joteka eivät uskalla sitoutua.

      Jokaisella palstalla on seksiseuranhakijat, mitäs niistä, viestit vaan roskiin ja profiili kiellettyjen listalle jos häiritsee.

      Ehdottomasti paras ja asiallisin kaikista palveluista nelikymppisen koulutetun naisen kannalta.

    • Rikasrakasköyhävaras

      Teknisesti E-kontakti toimii paljon paremmin kuin Suomi24:n treffit. Se on ihan eri asia millaista porukkaa siellä pyörii ja pääseekö niitten kanssa treffeille saati sitten ovatko potentiaalisia kumppaneita. Suomi24:n treffit houkuttelee varmasti enemmän porukkaa, koska viestittely on ilmainen. Tämä aiheuttaa myös sen, että häiriköitä ja feikkejä on Suomi24:ssa enemmän. Väitän, että E-kontaktissa on enemmän tositarkoituksella ja vakavissaan suhdetta etsiviä, mutta tarjontaa ja valinnanvaraa on vähemmän. Monien "ikisinkkujen" profiilit löytyvät molemmista palveluista.

      Väitän myös, ettei kukaan pysty näyttämään toteen jotain tilastollista eroa sen oikean löytämisestä eri palveluista. Loppujen lopuksi siinä on kyse omasta aktiivisuudesta, asenteesta ja tuurista. Sääliksi käy niitä, jotka treffailevat kymmeniä tyyppejä ja tuskailevat, kun se oikea ei löydy ja laittavat sen vielä treffipalvelun syyksi. Ikäänkuin he olisivat päättäneet, että nyt sen oikean on heti löydyttävä ja sen on pakko löytyä nettitreffipalvelusta. Siellä sen on pakko olla, se vaan ei tajua ottaa yhteyttä ja ihastua muhun! Typerä palvelu, täynnä typeriä tyyppejä! ;)

      Itse selailin aikoinaan E-kontaktin tarjontaa ja ostin jäsenyyden, kun löysin yhden mielenkiintoisen jolle halusin lähettää viestin. Tämän tyypin kanssa sitten olinkin kiihkeästi kimpassa muutaman kuukauden, kunnes huomasimme ettemme sovikaan toisillemme. Sittemmin olen toistanut saman kaavan sekä E-kontaktissa uudelleen että Suomi24:ssa. Mutta sitä oikeaa en itsekään ole vielä löytänyt, ehkä se kävelee tänään mua vastaan tuossa kadulla. :)

      • miesvm1967

        "Monien "ikisinkkujen" profiilit löytyvät molemmista palveluista"

        Huomasin saman sillä minullakin oli aikanaan profiili siellä. Samat tyypit pyörii siellä sekä täällä S24:ssä. Osa samoilla profiilikuvillakin. Mitäpä siitä, olihan mullakin profiilit sekä siellä että täällä mutta en kopioinut profiileja vaan olivat hieman erilaisia jos asialla nyt mitään merkitystä on. Eestä löysin yhden lyhyen suhteen joka kaatui omaan mahdottomuuteensa. Palvelu on kuitenkin fiksumpi kuin S24 ja maksullisuus takaa sen ettei ole ihan nin paljon luuseri rettelöitsijöitä, kait.


    • ei sujunu

      kuukauden oli mulla e-skeida-kontakti,oli järkevä profiili ja noin 30 naiselle kirjotin pienen esittelyn ittestä ja kyselin ja vähän keskusteluu yritin avata liittyen hänen kirjotukseen ja mitä oli etsimässä jne, ja laitoin komeen miehenkuvan kylkiäiseks muutamalle..siis ittestäni.kukaan ei vastannu,siis ei ykskään!!!!!yks anto kattoo kuviaan,ei kannata tuhlata rahaa eikä varsikaan aikaa tommoseen pelleily touhuun....................................................

      • kysynvaan_

        No sujuuko Suomi24:n treffeissä tai jossain muussa palvelussa paremmin? ;)


    • ei sujunu

      ei,parille kirjotin ja sama juttu.ilmeisesti jutut ei kiinnosta tai sit on ylitarjontaa.ajanhaaskausta.oon poistanu kaikki profiilit jokaselt typerält sivustolt ja todennu et kaupan kassalla saa jo paremman kontaktin vastakkaiseen sukupuoleen!

    • gynther2

      Toimii todella hyvin ko sivusto.. 34 kaatoa 4kk ... ja kaikki naiset hakevat sitä oikeeta :D. Munaa ne sieltä hakevat :D

      • MARU4

        No kuuleppas, ei todella pidä paikkaansa toi väittämä ainakaan omalta kohdaltani, enkä usko että monen muunkaan kohdalla. Itse en etsi sänky enkä sexi seuraa vaan ystävää ja ehkä jossainvaiheessa vakavampaa suhdetta. Ei niinku kiinnosta tollaset tyypit jotka vaan kehuskelee ja on siellä SILLÄ TARKOTUKSELLA.


      • Anonyymi
        MARU4 kirjoitti:

        No kuuleppas, ei todella pidä paikkaansa toi väittämä ainakaan omalta kohdaltani, enkä usko että monen muunkaan kohdalla. Itse en etsi sänky enkä sexi seuraa vaan ystävää ja ehkä jossainvaiheessa vakavampaa suhdetta. Ei niinku kiinnosta tollaset tyypit jotka vaan kehuskelee ja on siellä SILLÄ TARKOTUKSELLA.

        Järkipuhetta.


    • 6+2

      Jännä juttu, etteivät ilmaiset kelpaa kaikille. Esimerkiksi Deitille.fi, Happypancake.fi, Romanssi.fi ja muilla niiden kaltaisilla hyvät ominaisuudet omaavilla sivuilla profiilin luominen on keskimäärin yhtä vaivatonta kuin E-kontaktissa.

      E-kontaktissa voi ilmaiseksi vain luoda profiilin ja lähetellä flirttejä ilman mitään järkevää sisältöä. Hyvää on se, että moderointi on keskivertoa parempaa ja profiilin inaktivointi on todella helppoa.

      Ilmaisiakin kannattaa kokeilla. Valeprofiileja saattaa löytyä mistä vaan, mutta nykyään ihmisille on sentään opetettu, kuinka oman yksityisyyden varjeleminen onnistuu netissä luontevimmin.

    • yksinäinen.-

      Kaikki treffi sivustot on ihan turhia. En ole ikinä saanut mistään yhtään vastausta naiselta takas.

    • Pro-deittailija

      Tuo on vaativa taitolaji tuo nettitreffailu.

      Sinun pitää ensinnäkin tietää mitä kukakin nainen etsii ja haluaa eli sinulla pitää olla naistuntemusta ja sen jälkeen funtsia olisiko sinusta toteuttamaan niitä toiveita.
      ...ja sitten tulee se vaikein osuus eli sinun pitää herättää naisen mielenkiinto ilman lapsellisuuksia, idioottimaisuuksia, et saa edetä liian nopeasti ja seksistä ei saa puhua ennenkuin nainen tekee sen. Kohteliasta läppää pitää heittää ettei sinua luulla tosikoksi.

      Naisten ulkonäkömaku vaihtelee rajusti. Esimerkiksi omasta pärstästäni jotkut naiset sanovat että "syötävän komee mies" ja jotkut toiset ei sano mitään vaan katoaa.
      Yksi on muistaakseni sanonut suoraan etten ole hänen tyyppiänsä.
      Hyvä järjestys on herättää ensin vahva keskusteluyhteys ja paljastaa vasta myöhemmin se kuva joka on otettu edullisesta kuvakulmasta eikä sen tarvi olla ihan tuorekaan.
      Ei ne naistenkaan kuvat vastaa oikeastaan ikinä todellisuutta.

      Puhelinnumeroa ei pidä pyytää ellei nainen sitä ehdota. Ne ei halua stalkeria peräänsä kyttäämään ikkunan taakse ennenkuin ovat varmoja että se on turvallista antaa se numero. Sama tietty pätee osoitteessa ja työpaikassa.

      Nuo kun muistat ja hallitset niin kyllä sieltä naisia löytyy. Itse olen lähestynyt noin sataa naista joista noin joka neljännen kanssa päässyt meilinvaihtoyhteyteen ja noin kahdenkymmenen kanssa jutellut puhelimessa ja noin neljätoista olen tavannut joista noin yhdentoista kanssa mennyt sänkyyn ja noin viiden kanssa viritellyt suhdetta ja yhden kanssa ollut naimisissa.

      Mutta kuten sanottu. Se on taitolaji. Vaatii työtä, kärsivällisyyttä ja tahdikkuutta.

    • Mä taidan olla poikkeus kun kirjauduin kuukaudeksi e-kontakteihin, viestejä tuli ihan hirveästi ja oikeastaan poimin sieltä vain ne potentiaaliset. Muita kiitin yhteydenotoista ja kerroin syynkin miksi ei nappaa; asuivat liian kaukana tai sitten keksin jotakin muuta kilttiä jos ei ulkonäkö oikein sytyttänyt. Viikon siellä olleenani sitten tärppäsi kaikin puolin, 3 viikon viestittelyn ja soittelun jälkeen nähtiin (kuvaakaan en ollut hänestä nähnyt ennen tapaamista) ja sillä tiellä ollaan. yhteistä tietä jo 2.5 vuotta ja yhdessä asuttu kohta vuosi.

      Mutta pienenä vinkkinä, kirjoittakaa ihan omin sanoin mitä haluatte, ajattelette jne älkääkä käyttäkö valmista profiilia. Älkääkä olko epätoivoisia laastarisuhteen hakijoita, niitä oli luvattoman paljon tyyliin: Olen hellä, tunnollinen ja luotettava, kiltti mies :(

      • Torastai

        Entäs kun oikeasti on hellä, tunnollinen, luotettava ja kiltti mies? Pitääkö kirjoittaa olevansa useita kertoja väkivaltarikoksista linnassa istunut vaimonhakkaaja? Renttuihinhan naiset tosiaan rakastuvat, mutta voiko ja pitääkö sanoa suoraan olevansa sellainen?


      • Yölintu

        ....tuo oli hauska....!


    • olinjaläksin

      Tuo sivusto toimii maksun kannalta hyvin, mutta ja mutta, sitten tyssääkin
      tarjokkaiden kohdalla, jotka asuisivat samalla suunnalla, eikä missään
      nevadassa.

      Enkä halua mitään nuoruuttaan etsivää miestä, tosin eivät hekään
      halua ikäistään naista. Joten eipä kohtaa toiveet millään ilveellä.

    • Jippii-nainen

      Älkää naukuko, kaikki on itsestä kiinni; metsä vastaa niin kuin sinne huudetaan!

      Pari kuukautta saitilla pyörittyäni ja tollot pois potkittuani löysin tosi yes-tyypin. Poistin profiilin ja nyt vietämme mukavaa kesää......

      Täysillä kehiin, avoimin ja REHELLISIN mielin, tollot voi jättää omaan arvoonsa.

      Tsemppiä teille siellä saitilla vielä pyöriville!!!!!!!!

      • akrihiipii

        Just just, nettiseura ei vaan tahdo olla pysyvää, joten hehkuta ihan rauhassa
        kun vielä voit..


      • ,,,...

        huokaus,,,hohhoijaa...


    • dettineitti

      Maksulliset palvelut on ehkä siitä hyviä, että tyhjätaskut elättäjää hakevat ei sinne tule. Samoin Suomi 24:ltä tutut selvät huijausviestit puuttuvat, tyyliin venäläinen nuori kaunotar, joka haluaa luoksesi Suomeen muutaman viikon päästä.

      Eliittikumppaneissa naiset jopa vastaavat viesteihin, samoin kuin ottavat itse kontaktia. E-kontaktissa ja Match.comissa oli paljon hiljaisempaa ja sai jonkun kontaktin ainoastaan omalla aktiivisuudella.

      Monilla naisilla ilmoitus on jopa vuosikausia ja sama naama monella palstalla. Eiväthän nämä kuningattaret muuta tee, kuin kalastelevat että josko se unelmien prinssi sieltä vastaan tulisi. Jota ei ikinä sieltä vastaan tule.

    • einimimerkkiä

      Olin e-kontaktissa noin vuoudenverran (olen nainen). Erittäin pettynyt, koska
      taas näin naisen kannalta katsoen miehet on niin ronkeleita, että on oltava
      missi 25v, että kelpaa. Kaikki poikseutta hakee juuri puolta nuorempaa.
      No itse oon kohta 50v....HUOM. jotka tapasin, niin oli noin omaa ikäluokkaa.

      Itse olin kuvan kanssa liikkeellää ja sain aika paljonkinkin yhteydenottoja, sekä
      vastauksia omiin viesteihini, mutta mitä hyötyä vatvoa ja vetvoa asioita, kun
      treffit, joko ihan läpinäkyviin seli-seli, tai jos tultiin, niin puheet
      ihan puuta-heinää, siis ihan paskat kokemukset.

      YKSI asia teille- e-kontaktin jäsenille, olette miehiä, tai naisia, niin jättäkää vallehtelu poliitiikoille, he sen sentään osaa kirkkain silmin, ilman synnin
      tuskia.

      KIITOS !

    • ladyinred2

      Todella surkee toi e-kontakti, omituisia miehiä siellä, samalta voi tulla 10 viestiä päivässä mutta ikinä ei ehdi treffeille-en liity enää ikinä.

    • niinpäs

      E-kontaktissa on sitoutumiskammoisia ihmisiä..Jaaritellaan ja kun pitäisi
      tavata, niin on sitä ja tätä menoa.

      Kuka keski ikäinen haluaa mitään kirjeenvaihtokaveria.

      • Anonyymi

        Ei kukaan.


    • Tyhmää

      En ymmärrä E-kontaktin tapaisia sivustoja, joilla tehdään ihmisuhteilla bisnestä. Pitää maksaa, jos lukee tai lähettää viestin. En varmasti maksa. Ihminen ei ole kauppatavaraa.

    • ilmaiseksikin löytyy

      No onhan noita ilmaisia sivustoja vaikka kuinka paljon, miksi maksaa ?... ihan huvikseen pistin ilmoituksen iskuriin vaikka en pelkkää seksiseuraa ollut etsimässä.
      Pari outoa viestiä sain sitä kautta mutta yhden ihan asiallisenkin vastauksen... josta on seuraanut jo yli 2 kk jatkunut suhde...
      Keväällä tapailin myös suomi treffien kautta löytämääni miestä ...se suhde kaatui välimatkaan ja työkuvioiden muutoksiin.

    • Deittinetti

      Idea on siinä että EI SUOMINAINEN tee aloitetta.
      Miehen on tehtävä aloite.
      Miehen on annattava ensin p.numero ja osoite.
      Miehen on oltava komea, ei naisen.

      Vain näillä ehdoilla saat kontaktin SUOMInaiseen. Miehen on olavat koira.

      E-kontakit on sitä samaa kuin muutkin, rumia ja itsekkäitä naisia.

    • meiju_13

      Olen maksanut elokuusta 2013 jäsenyyden alla näkyvällä nimimerkillä 9 KUUKAUDEKSI!.
      Seuraa rikosilmoitus, koska en pääse maksamilleni sivuille!!!

    • outoa todella on.

      Miksi heli ei vastaa mitään, eikös hän ole täällä juuri e-kontaktia mainostamassa.

      Omasta puolestani voin sanoa e-kokemuksena, että hiljaista siellä sivustolla on kuin hupatossutehtaalla, tätä päivittelevät miehetkin "parrasvaloissa"

      Ja yli puolet miehistä "ei kirjautuneita viimeisen kuukauden aikana".En maksa jäsenyyttä moiseen .

    • miesvaanoon1

      Kattokaapa niitä naisia e kontaktissa! Samat naamat vuosikausia! Nikki vaihtuu ja joskus kuva. Itestään jopa lähes 10-20 kuvaa laittavat. Profiiliteksti "täydellinen". Absolutisti on täysjuoppo.jne. Ne keski-suomen naiset ei ainakaan ikinä miestä löydä. Aamusta iltaan roikkuvat siellä jatkuvasti.

    • Samoin kaikki

      miehet. Kuvat 10v. vanhoja. Kertokaa mikä on se ikuisen nuoruuden salaisuus ?
      Paljon harrastuksia. Löytyy veneitä, moottoripyöriä, autoja ja mökkikin jossain ?
      Puhumattakaan varatuista, seurustelevista miehistä. Miten ne voi etsiä seuraa ?
      Yök. Monella miehellä monta nikkiä.

    • kaikkimahdollista1

      Tiiänpä naisenkin joka esiintynyt miehen nikillä ja kirjoitteli miehenä....olikin sitten ex:n naisystävä sairaine temppuineen.

    • raha raha rahaa

      Saakelin kallis sivusto. Jännää miten noita ilmaisia forumeita löytyy politiikasta uskontoon mutta ei ihan tavalliseen kanssakäymiseen ja ihmisten tapaamiseen.

    • zxcv1

      Olin e-kontaktin jäsen 1kk verran. Sain jo ensimmäisen 2h aikana yli 100 viestiä ja kuukuden aikana minulle kirjoitti satoja miehiä. Moni mies lähetti vain silmän iskuja tai muuta roskaa ja useamman viestin ennen kuin ehdin avaamaan ensimmäistäkään. Ennätys taisi olla 10 viestiä samalta tyypiltä muutaman minuutin sisään. Todella pelottavaa ja epätoivoista porukkaa: vanhempia, jostain kaukaa, ei mitään yhteistä. Yksillekään deiteille en mennyt, koska pommitus oli niin ahdistavaa.

    • Sirkku7

      Ihan tuoreita kokemuksia E-kontaktista. Sinne voi liittyä ilmaiseksi, mutta jos haluaa flirttiä enemmän viestitellä, pitää maksaa. Mainostavat olevansa suosituimpia, mutta eivät pysty vastaamaan, kuinka paljon on samanlaisia kuin minä eli ihmiset ovat olemassa, mutta eivät pysty maksamattomuuden vuoksi viestittelemään. Löytyi useita mielenkiintoisia ihmisiä, mutta kuka heistä on maksanut, kenelle viestini menisi perille? Ei kuulemma näy mistään.

      Tuli viesti, jossa annettiin lupa kuva-albumiin. Lokista näkyy, että olisin pyytänyt. En varmasti ole. Miksi pyytäisin, koska minulla itselläni ei ole vastaavasti kuvaa ja toiseksi kun en voi vastata mitään, miksi lähestyisin? Vahingossako olen kuvan pyytänyt? Enpä usko. Kyllä minä itse haluan päättää, ketä lähestyn.

      Parin päivän jälkeen tuli tarjous 10 €/kk. Kun klikkasin tarjousta, eipä kympin tarjousta ollut missään muodossa. Jos sivusto ylläpitäjän puolelta olisi asiallinen, olisin voinut liittyä normaalilla hinnallakin, mutta on liian monta asiaa, jotka ovat hämärän peitossa.

      Kaksnelosesta olen löytänyt kahdesti pidempiaikaisen kumppanin. Viimeisen puolen vuoden aikana on ollut vähemmän mielenkiintoisia ihmisiä. Kai hajaantuneet moniin eri palveluihin. 24 on konstailematon ja on mitä näyttää olevan. Harmi, jos sille on tullut junttimaine. Toivottavasti väki palaa rehellisen palvelun piiriin.

      • Sirkku7

        Ja nyt yritin poistaa profiilin, mutta ei poistunut, vaikka mitä tein. Eli tuo 200.000 jäsentä on täysi floppi, jos jäsenyyksiä ei voi käytännössä poistaa.


      • tuuriapeliin

        S24 treffit on paras siinä mielessä, että ei huijata ja pois pääsee milloin vaan halutessaan (profiili pois tai näkymättömiin). Selvästi kerrotaan maksullisella puolella mitä mikin palvelu maksaa ja mitä se sisältää.

        Sillähän ei väliä onko palvelu maksullinen vai ilmainen. Mutta sillä on, että jossain kerrotaan SELVÄSTI palveluiden hinnat, mitä pitävät sisällään, miten palvelun voi lopettaa (irtisanomisaika y,m.), missä vaiheessa ilmainen palvelu (esim.profiilin luominen) muuttuu maksulliseksi eli jos haluaa ottaa yhteyttä muihin jne.

        Tilausta on tälläiselle REHELLISELLE deittipalvelulle. Maksan mukisematta kohtuuhinnan palvelusta jos saan mitä haluan ja selkeästi ilmoitetaan hinnat ym. Eikä mikään palvelu voi antaa 100% varmuutta kumppanin löytymisestä. Sitä on turha olettaakaan. Aina tarvitaan sitä kuuluisaa hyvää tuuria myös. Tuuria tosin voi edistää eri tavoin mutta lopulta se on siitä kiinni aika pitkälti.


      • tuuriapeliin kirjoitti:

        S24 treffit on paras siinä mielessä, että ei huijata ja pois pääsee milloin vaan halutessaan (profiili pois tai näkymättömiin). Selvästi kerrotaan maksullisella puolella mitä mikin palvelu maksaa ja mitä se sisältää.

        Sillähän ei väliä onko palvelu maksullinen vai ilmainen. Mutta sillä on, että jossain kerrotaan SELVÄSTI palveluiden hinnat, mitä pitävät sisällään, miten palvelun voi lopettaa (irtisanomisaika y,m.), missä vaiheessa ilmainen palvelu (esim.profiilin luominen) muuttuu maksulliseksi eli jos haluaa ottaa yhteyttä muihin jne.

        Tilausta on tälläiselle REHELLISELLE deittipalvelulle. Maksan mukisematta kohtuuhinnan palvelusta jos saan mitä haluan ja selkeästi ilmoitetaan hinnat ym. Eikä mikään palvelu voi antaa 100% varmuutta kumppanin löytymisestä. Sitä on turha olettaakaan. Aina tarvitaan sitä kuuluisaa hyvää tuuria myös. Tuuria tosin voi edistää eri tavoin mutta lopulta se on siitä kiinni aika pitkälti.

        Hei Tuuria peliin ja Sirkku 7,

        meillä E-kontakti.fissä oman profiilinsa ja sähköpostiin tulevat uutiskirjeet voi poistaa itse Asetukset-sivuilta. Jos ei löydy, niin asiakaspalvelu auttaa aina.

        Me emme mainosta että sivustomme on ilmainen tai maksuton kuten kilpailijamme, sillä sivuston ydintoiminnot ovat maksullisia. Itse asiassa tämä on Kuluttajaviraston ohjeissa kiellettyä ja silti kilpailijamme tuota tyyliä jatkavat.

        Palvelumme hinnat löytyvät sivuston alakerrasta, kohdassa "Jäsenyys". Meillä voi olla myös ilmaisjäsenenä ja silloin voi tutkia muiden profiileita ja lähettää esimerkiksi flirttiviestejä.

        Me emme takaa 100 % kumppanin löytymistä ja mikä tahansa sivusto näin tekee, ei ole rehellinen sivuston. Tutkimuksemme mukaan 60 % jäsenistämme löytää sivustomme kautta seutaa.

        t: Heli E-kontakti.fistä
        www.e-kontakti.fi


    • Dirlandaaa

      Samaa mieltä "tuuriapeliin" kanssa. Palvelun oltava läpinäkyvää, rehellistä ja säännöt selvät. Missään ei tarvitse olla eikä voi olla takuita, että ketään löytää, ei edes sitä, että kukaan vastaa.

      Olen kokeillut kolme ilmaista deittipalvelua ja kyllä Suomi24 on näistä paras tekniikaltaan ja sivut näyttävätkin parhailta. Tietää tarkasti jo liittyessään, mikä on ilmaista ja mikä maksaa. Ei ollenkaan vedätyksen makua. Vuosia sitten yhteydet tökkivät jatkuvasti, mutta nyt näyttää nämä ongelmat olevan historiaa. Kunhan saisi vain porukan takaisin.

    • Risto2

      Hei, mähän liityn välittömästi tohon E-kontaktiin, koska suurin osa tähän
      keskusteluun osallistuneista tuntuu olevan katkeroituneita ,kyllästyneitä,
      nuorenakin elonsa viimeisiä veteleviä luusereita.
      Itse olen kaikkea muuta. En vähääkään epäile onnistumistani. Minua jos
      ketä kaivataan näköjään kipeästi. Ja minä tulen. Malttakaa 10 päivää
      hyvät Ladyt, ja sorry, vain yhden teistä teen onnelliseksi yhdessä
      kanssani.
      62v. olen paremmassa trimmissä kuin useimmat 30set, fyysisesti ynnä
      psyykkisesti. Olen pitkä, treenattu, älykäs. Ompi myös........
      Löytyykö riman ylitttäjää?
      Kyllä, olen jo sen verran testannut, että löytyy....
      Risto P. Espoo

    • No mutta Risto

      hyvä...tuollaisia miehiä siellä on pilvin pimein. Ainakin tekstin puolesta. Nuorekkaita, 50 siis melkein 30v :) Hah, anna mun kaikki kestää. Päivän paras Risto REIPAS :D

    • -Riesasesi-

      Hei.
      Mä en aio siellä olla kuin kuukauden. Paljon olen viestejä saanut, joista yksi on ylitse muiden.. Otin itse yhteyttä tuohon ihanaan mieheen ja saas nähdä, mitä tulevaisuus tuo tullessaan. Ihan ok sivusto.. Muualla en ole edes käynyt, enkä käy..
      Ja joo, kaipaan seksiä, mutta en sitä tuolta sivustolta hakenut, vaan kumppania ja sen ehkä löysin.
      Asiallinen sivusto.

    • Hyväuskoinen hölmökö

      Tapasin mukavan miehen tanssiravintolassa. Hän saatteli minut taksille ja vaihdoimme puhelinnumeroita. Seuraavan kk:n aikana vaihdettiin muutamia tekstareita, kunnes hän kysyi haluanko tavata uudelleen. Suostuin ja siitä asti on seurusteltu ja vietetty vapaa-aika yhdessä.
      Uskoin olevani onnentyttö kunnes .......
      Luin miesystäväni koneelta ihan luvan kanssa omaa meiliboxiani ja iltalehteä, kun huomasin, että historiatiedoista kone tarjoaa e-kontaktin osoitetta. Eräs vaihtoehtodoista oli se flirtinlähetys linkki.
      Järkytyin. Näinkö minua petetään?
      Kotiin päästyäni loin feikkiprofiilin ja maksoin kk:n maksun päästäkseni varmistumaan siitä, mitä rakkaani puuhastelee selkäni takana. Laitoin hänelle flirtin ja heti tärppäsi. Hän lähetti sydämenkuvan ja kyseli, että haluanko jutella enemmän. Hän kertoi toisessa viestissään, että on vapaa ja sinkku ja eronnut vuosi sitten pitkästä suhteesta. Aika on mennyt töitä tehden, mutta nyt hän "on huomannut kaipaavansa läheisyyttä".
      Antakaas nyt hyvät siskot ja veljet minulle neuvot. Miten toimin. Minuahan vedetään on on vedetty varmaankin koko "surustelun" ajan kuus nolla alta lipan.

    • Sekalaista sakkia

      Suomi24:n treffeissä taas.........vaikka hakee pelkkää keskusteluseuraa ja on selvästi laittanut ikähaarukkaa, saa jopa nuorilta pojilta kuvan kanssa viestiä, haluaako häneltä seksiä. Jos sinne naisena erehtyy profiilia tekemään, saa mitä kummallisempia viestejä. Jos profiilissa on selvät kriteerit miksi niihin ei uskota? Kokeileeko miehet jokaista naista?
      Juuri tämä tekee naiset epäluuloiseksi ja varovaiseksi vastaamaan. Jos ihmisiin voisikin luottaa olisi tilanne aivan toinen. On myös niitä miehiä jotka tekee useita eri profiileita ja kyttää vastaako joku tietty nainen jokaiselle joka yhteyttä ottaa. Lisänä ne lukemattomat miehet jotka ovat varattuja, avioliittoon kyllästyneitä seikkailijoita. Kohteliaisuudesta voi vastata kerran tai pari, mutta ei kenenkään aika riitä ottamaan monta kaveria joille kirjoittaa. Menee pian puurot ja vellit sekaisin.

    • Hyödytön palvelu

      Kamala kokemus ja ei enää ikinä e-kontaktiin. Valtavva massa viestejä, jo ensimmäisten tuntien aikana >100 viestiä. Viestejä yhteensä n. 1500 ja yhdenkään kanssa en mennyt treffeille. Epätoivoisimmat ja sekopäisimmät miehet laittoivat monta viestiä peräkanaa ennen kuin olin edes ensimmäistä avannut. Sisältö tyyppiin silmänisku tai sitten jotain runoilua.

      Tuli joiltain järkeviltäkin viestejä 1kk jäsenyyden aikana, mutta sitten muut jutut eivät matchanneet. Asuivat kaukana tms. Tuli myös uupumus ja en enää osannut miettiä, kuka olisi ehkä oikeasti potentiaalinen. Profiilia sieltä ei saa poistettua, joten poistin sisällön ja muutin syntymävuodeksi 1917. Siinähän sitten leijuvat suurilla sinkkumäärillä.

    • Lisa2

      Itse suhtauduin skeptisesti koko nettitreffailuun, mutta ostinpa kuukauden e-kontaktista kun ajattelin että kokeillaanpa huvikseen. Heitin flirtin ekana päivänä miellyttävän näköiselle ja tuntuiselle miehelle ja se oli siinä! Aivan ihana tapaus, nyt ollaan tapailtu aktiivisesti ja hyvältä tuntuu, molemmista. Enpä todella olisi näin osannut uskoakaan! Muutaman muunkin hyvältä tuntuvan miehen kanssa chattailin, mutta yksi vei voiton enkä muita treffannutkaan!
      Eli itsellä kyllä erittäin hyvä kokemus :)

    • IHmeee

      Vaikka yksi kaverini löysi naisen E-kontaktin kautta, niin en itse suostuisi maksamaa mitään kyseiselle firmalle. Minusta on väärin, että siitä joutuu maksamaan, että yrittää hankkia elämänkumppanin.
      E- kontaktissa, Twossa, Badoossa ja vastaavissa on myös paljon kylmiä jääsydämmiä. Sellaisia ihmisiä, jotka eivät välitä ruusuista ja kauniista sanoista. Muka jokainen mies osaa tuoda kukkia ja paskat,
      Twoossa kohtasin myös valesinkun. Hän piti peliä myös toisten miesten kanssa samaan aikaan, kun olimme sopineet treffit vapun aikaan. Löysin sitten hänen Facebook profiilinsa. Hetkessä hän olikin mennyt parisuhteeseen, eikä maininnut asiasta minulle mitään. Pian mies vaihtui toiseen ja tämänkin suhde loppui. Nyt elelee sinkkuna.
      En ymmärrä miksi hän pelasi pelejään, eikä ollut rehellinen?

    • Mulla on E-kontaktissa hyvä kuva ja ikä on 29v ja viestejä ei tule.
      Ja en pelaa mitään pelejä naisten kanssa, en edes tv-pelejä tai jalkapalloa. (huono vitsi) Olenko liian komea kun kuvani on lähes mainoskuvan veroinen?
      Lisäksi olen täysin raitis. Pitäiskö luoda hieman rustiikimman oloinen ilmoitus?

    • tosihauskaa

      Saan hyvät naurut, kun käyn katsomassa mies tarjontaa 50 sarjassa.

      Eikö mitenkään voisi siistiytyä, ennen kuvan ottoa, no ei näemmä,
      kun ihan hirveitä peikkoja, tukka pystyssä (jos sitä on) ja parin viikon
      parran sänki rehottaa naamassa.

      Tälläisille sitten pitäisi vastata, tai jopa itse ottaa yhteyttä.

      • miisa2

        Ja mistä helkkarista ne repii niitä toinen toistaan kammottavimpia lippahattuja päähänsä? ;-)


    • miisa2

      E-kontaktissa hinta halpenee (eli 10 e kuussa..) vain jos ostat puolen vuoden jäsenyyden.eli se 1 kk on sen 29,90 jos haluaa vain kokeilla...mielestäni aika suolainen hinta siihen nähden, mitä sieltä saa. Itse olin siellä muutamaan otteeseen sen 1 kk:n ajan. Muutamat treffit, ei napannut.Minkäs teet.
      Mulla on profiili vieläkin siellä, tosin inaktivoituneena ja joskus käyn vilkuilemassa huvikseni. Samat naamat siellä pyöriii edelleen kuin vuosi sitten.....ja niihin samoihin olen "törmännyt" myös S24:lla. Siellä näitä "huvittaisiko sinua jutella lisää" flirttejä tuli kymmenittäin päivässä ja mielenkiintoisimmille vastasin, että ilman muuta, jutellaan vaan....No juteltiinko? Ei! Ei ne nahjukset sanut mitään aikaiseksi kumminkaan.

      • samaa ...

        Aivan samat kokemukset! Todellakaan eivät osaa jutela vaikka sitä itse ehdottavata, vai ieneekö syy että flirttikone automaattisesti flirttikuvan mukana laittaa tuon "huvittaislo sinua jutella lisää" teksti ellei itse siihen vaihda tekstiä.

        Joka tapauksessa, typerän tuntuisia ja epäsiistejä olivat keski-ikäiset miehet.Vailla koulutustakin, tai pelkkä peruskoulu lähes kaikilla. Täysin keskustelu taidottomia.Kuvaa kyllä osaavat pyytää, vaikka itsellään ei olllut edes albumissa kuvia.Kyllä Suomi-mies on saamaton vätys, naisten ja miesten välillä on valtava kuilu, varsinkin keski-ikäisillä.


    • Minä

      Täysin rahankeruupalsta! Ei saa julkaista omia yhteystietojaan, onhan se jokaisen oma asia jos haluaa yhteystietonsa jakaa. Säännöt ovat ja toiminta ovat ristiriidassa keskenään!!!

    • en mene retkuun

      Jäsenyyden loputtua alkaa pommitus, joka viikko pukkaa viestiä uusilta sinkuilta.
      Tulee tunne, että ylläpidon puolesta laitetaan näitä "houkutusviestejä", että vielä tilaisit jakson.
      Enpä tilaa enää. Kumppanikin löytyi ihan elävässä elämässä.

      • haistakaa vittu

        Jos ruutuunne ilmestyy joku pikkuruutu,missä pyydetään parantamaan
        koneen nopeutta tai lataamaan ajureita,älkää klikatko MITÄÄN siitä ruudusta !!!!!


      • haistakaa vittu
        haistakaa vittu kirjoitti:

        Jos ruutuunne ilmestyy joku pikkuruutu,missä pyydetään parantamaan
        koneen nopeutta tai lataamaan ajureita,älkää klikatko MITÄÄN siitä ruudusta !!!!!

        Toivon,että nettipoliisit puuttuisivat herkemmin kaikkiin hack/crack-yrityksiin !!!
        Varma tietoni on,että eräässä ammattioppilaitoksessa on useita ohjelmointi-
        taitoisia,crackkaavat toisten oppilaiden koneita,jopa 16 vuotiaina, SE ON tätä
        nykypäivää .....!!!!!!!!!!!!!!!!!


    • Täyttäpaskaa

      Kusetusta.

    • JaMaksoinkinSentään

      Kun sopimuskausi päättyy, niin johan alkaa pukata flirttejä ja viestejä, joihin ei "sattumalta" pääse käsiksi kuin maksamalla. Profiilitekstien sisällön sensurointi on vähintään mielenkiintoista. Verrattuna esim S24:n treffipalveluun e-kontakti on ala-arvoinen rahastuskone.

    • kaarina123

      PohjanPoika1, kaksi naista hänen mukaan hänen takiaan "tappanut itsensä", miehellä vahvat hermolääkkeet päällä ja kun hänet tapaa enemmän kuin pari kertaa, alkaa naista lätkimään .. enemmän kuin narsisti, alistaa naista ja pitää useampaa suhdetta yllä. Tuhlaa muiden ihmisten aikaa ja elämää.

      • Anonyymi

        Järkyttävää.


    • Maksuakin_kokeiltu

      Maksullisten palvelujen kautta en ole päässyt ketään tapaamaan. Jotenkin epäilyttää ovatko viestit edes menneet perille. Minusta on täysin edesvastuutonta olla mahdollisuus lähettää viestejä, jos ei voi olla varma pystyykö vastaanottaja niitä lukemaan ja lähettämään tarvittaessa vastauksia.

      Nyt liityin kokeilumielessä yhteen palveluun (ilmaiseksi). Ei taida onnistua eroaminenkaan. Päivittäin tulee sähköposti-ilmoituksia: "Ehdokas nn on lähettänyt sinulle henkilökohtaisen viestn". En pysty niitä lukemaan ellen maksa. Lisäsin profiilitekstiin tiedon, että en voi lukea viestejänne. Auttoiko? Ei, ilmoituksia tulee edelleen yhtä usein, joskus useita muutaman minuutin välein. Olenko tyhmä kun en liity jäseneksi? Profiiliteksteissä ei ole riittävästi mielenkiintoa herättävää.

    • gillie-

      Kauhea vaiva rekisteröityä, liikaa kysymyksiä.

    • Hiton pitkä rekisteröotymis kaavake :(

    • vaikeeliittyyon

      liian vaikee liittyy

    • dirlydirlydee

      Olen mies ja ''testannut'' E-kontaktia jo joulukuusta asti ja aika harvassa ovat ne naiset jotka oikeasti viitsivät edes vastailla viesteihin. Testaankin aina että alkaako niitä viestejä tulla takaisinpäin jos on itse vähänaikaa kirjoittelematta. Harvemminpa ne vastailee jos ei itse satu mitään kyselemään. Jotenkin vaikuttaa että sellanen spontaani viestittely tuntuu hankalalta joittenkin mielestä. Olkaapa naiset vähä enempi kiinnostuneita miehistä jos satutte viestejä saamaan. Sentään maksullinen palvelu. Tietenkin roskaviestit ja kaikki tällaset ''lähetäänkö naimaan'' tyyliset viestit on sitten asia erikseen. Mää pyrin kyllä aina olemaan asiallinen kaikille.

      • eisoviminulle

        Myös minä olin pari kuukautta palvelussa. Kiinnostaa mitä tarkoittaa vähänaikaa kirjoittelematta? Itsellä on tapana vuoroperään kirjoittaa, jos olen viimeksi viestin laittanut eikä mitään kuulu en myöskään uutta viestiä laita. Oletan silloin ettei toista kiinnosta.
        Jossain vaiheessa alkoi tympäisemään koko juttu kun viestiä tulee miehiltä jotka eivät mitenkään sovi hakuuni. Onneksi siellä on se estopalvelu, äkkiä sinne pari sivua täyteen tulee.
        Itse en saanut kuin pari pidempää mielenkiintoista viestiketjua aikaiseksi parin kuukauden kuluessa että liian kallis paikka tulokseen verrattuna. Nämäkin molemmat "katosivat" eli ei sovi minulle, koen vaikeutena kirjoittaa täysin tuntemattomille ihmisille luontevasti.


      • Anonyymi
        eisoviminulle kirjoitti:

        Myös minä olin pari kuukautta palvelussa. Kiinnostaa mitä tarkoittaa vähänaikaa kirjoittelematta? Itsellä on tapana vuoroperään kirjoittaa, jos olen viimeksi viestin laittanut eikä mitään kuulu en myöskään uutta viestiä laita. Oletan silloin ettei toista kiinnosta.
        Jossain vaiheessa alkoi tympäisemään koko juttu kun viestiä tulee miehiltä jotka eivät mitenkään sovi hakuuni. Onneksi siellä on se estopalvelu, äkkiä sinne pari sivua täyteen tulee.
        Itse en saanut kuin pari pidempää mielenkiintoista viestiketjua aikaiseksi parin kuukauden kuluessa että liian kallis paikka tulokseen verrattuna. Nämäkin molemmat "katosivat" eli ei sovi minulle, koen vaikeutena kirjoittaa täysin tuntemattomille ihmisille luontevasti.

        Tämä pätee täysin naisiinkin. Otetaan jopa yhteyttä ja homma lopahtaa muutaman päivän jälkeen. Ilmeisesti multideittailun tuloksena.

        Hinta tuosta täysin toimiattomasta deittipaikasta on älyttömän korkea.

        En aio itse ainakaan liittyä kyseiseen paikkaan enää koskaan.


    • huijaustaon

      Voi sieltä miehen löytää jonka profiilissa lukee et käyttää alkoholia sillointällöin?
      Oikeasti juo joka päivä,ja viikonloput kaksinkertaisesti vetää viinaa.

    • mies0987654321

      Pelkästään huonoja kokemuksia. Ostin jäsenyyden kuukaudeksi ihan piruuttani, että näen mikä tämä juttu on.

      Nyt jäsenyyden lopetettuani (viime vuonna) nämä läskipäät eivät edes hyväksy samaa profiilikuvaa joka oli silloin kun olin maksanut 30 euroa (?) kuukaudesta.

      Ilmeisesti ajattelevat, että kun tämä tyyppi nyt ei näköjään uusi jäsenyyttään, niin eipä hyväksytä kuvaakaan.

      Siis ihan täyttä sontaa jos suoraan sanotaan.

      • samalsaalla

        Sama täällä. Luulisi että edes jotain moraalia löytyisi, mutta ei...


    • Janne-Tiainen

      Hölmöläiset pistää rahaa näihin huijauksiin, hohhhoijaa

    • alussaosasnäytellä

      yksikin oli niin itsevarma et luuli löytävänsä aina uuden sieltä, jos ei sen elämäntapaa nainen kestä...nyt on yksin..

    • NykyäänLiveDeittaaja

      Ikävä totuus on se, etteivät kaikki löydä kumppania - tekivät he mitä vaan.
      Nettideitti on vain YKSI TAPA tutustua ihmisiin. Sanoisin, että paremmat mahdollisuudet löytä kumppani kuin kadulla.

      Totuus 2: se että liityt nettideittiin ei takaa että pääset deitille tai löydät kumppanin. Se on vain paikka tavata uusia ihmisiä.
      Enemmän siitä kiinni mitä haluat löytää :-)

      Kokeillut muutamaa nettideitti sivustoa. Minusta e-kontakti taas oli se suoraselkäisin. Tiesin koko ajan mitä maksaa ja milloin sopimus loppuu.
      Jokaisesta nettipalvelusta olen löytänyt kivoja ja fiksuja miehiä- eli kyllä treffeillekin olen päässyt. Välillä treffailu kestänyt puoli vuotta :-)

      Itse taas totesin, että oli parasta vaan ottaa aina kuukausi - siinä ajassa ehti hyvin nähdä ja tutustua mielenkiintoisiin henkilöihin. Pidemmillä rupeamilla loppui vähän niin kun jäsenet.
      Jaon jälkeen sitten taas uudestaan.

    • ihantäyttäpaskaa

      Voi vittu mitä paskaa.

      Voi vittu mitä paskaa.

      Voi vittu mitä paskaa.

      e kontakti

      paskaa

    • dirlydirlydee

      Niin. Kaikki eivät toki löydä kumppania deittisivuilta mutta se se on kyllä kumma että ihan normaali keskustelukaan kaikenlaisista asioista ei tunnu kelpaavan. Tämähän on sentään vain netti joka on täysin eri juttu kuin livenä tapaaminen. Eihän sitä välttämättä tarvitse tavata koskaan.

      Siinä sen näkee miten sitä lokeroidaan toiset ihmiset. Kyllä sitä töissäkin rupeaisi äkkiä vituttamaan jos työkaverit vain kohauttelisi olkapäitä eivätkä sanoisi sanaakaan.
      Kyllä kaikenlaisten ihmisten kanssa pitäisi pystyä keskustelemaan.

      • ei.montaa

        Minä en ainakaan kykene kaikkien kanssa keskustelemaankaan, ei aika riittäisi moiseen, kerralla korkeintaa 2-3 keskustelua käynnissä. Haluan keskittyä kunnolla tutustumiseen.


    • Jaralee

      höpö höpö ammu ittes,sinussa se vika on.Fiksuja ihmisiä täällä on,mullaki 500 ukkoa ja nätisti torjun ellei miellytä.Eihän kukaan haluakaan tuommosta huonosta itsetunnosta kärsivää vinkujaa.Naiset tietää kyllä,ellei miehestä löydy seksiä ja sitä kiihottavaa jotakin.mee ittees jos mahut..

    • deitti101

      Tässä on yksi aika kattava näkemys ja arvio E-kontaktista: http://www.nettideittailu.com/e-kontakti-arvostelu/

      Mitä näitä deittisivustoihin liittyvi juttuja on lukenut, niin sivustosta riippumatta löytyy usein samantaisia kokemuksia. On se pieni, mutta äänekäs porukka, joka ei saa koskaan viesteihinsä vastauksia. He ovat sitten päätelleet, että sivusto ja sen muut käyttäjät ovat huonoja. Loput nettideittailijoista sitten tapaavat ihmisia ja käyvät treffeillä vaihtelevalla menestyksellä. Toiset löytävät elämänsä rakkauden ja toiset kyllästyvät etsimiseen. Eiköhän se seuran löytyminen ole kuitenkin loppujen lopuksi enemmän itsestä kuin siitä sivustosta kiinni. ;)

    • deitti101

      Tässä on yksi aika kattava näkemys ja arvio E-kontaktista: http://www.nettideittailu.com/e-kontakti-arvostelu/

      Mitä näitä deittisivustoihin liittyvi juttuja on lukenut, niin sivustosta riippumatta löytyy usein samantaisia kokemuksia. On se pieni, mutta äänekäs porukka, joka ei saa koskaan viesteihinsä vastauksia. He ovat sitten päätelleet, että sivusto ja sen muut käyttäjät ovat huonoja. Loput nettideittailijoista sitten tapaavat ihmisia ja käyvät treffeillä vaihtelevalla menestyksellä. Toiset löytävät elämänsä rakkauden ja toiset kyllästyvät etsimiseen. Eiköhän se seuran löytyminen ole kuitenkin loppujen lopuksi enemmän itsestä kuin siitä sivustosta kiinni. ;)

    • möröttävä

      Ei jotenkin innosta maksaa siitä että saa oikeuden lukea jonkun kontaktin lähettämän viesti. No, onhan se tapa koukuttaa maksamaan palvelusta kun et ilman vähimmäistä kuukausimaksua maksa niin haaveeksi jää kontaktit koska minkäänlaista yhteyttä tai yhteystietojen vaihtoa ei ole mahdollista tehdä ilman maksua.

      Kaikkein törkeintä on se, että mainostetaan kuukausimaksuja mutta kuitenkin heti alusta pitäen vaaditaan maksettavaksi koko haluttu aika olipa se sitten kuukausi tai vuosi. Miksi kukaan ei tarjoa vaikka 1 euron päivämaksulla toimivaa yhteyttä niille jotka ei tarvitse yhteyttä jatkuvasti 24/ 7 vaan haluaisivat vaan kerran pari kuussa päivittää kontaktit.

      vähän on rosvoamisen maku kok hommasa

    • älä missään nimessä , täydellinen huiaussivusto samat naiset pyörivät muissa treffeillä...tule mieleen anttila kuvasto käyt katsomassa mutta tilaus jää tekemättä.. viesteihin ei vastata hyvä jos edes käyvät sun prof. katsomaan...tilausmaksu kyllä kelpaa ja osta vaan lisää tarjouksia tulee vaan lisää...mutta jos haluat niin heität kyllä rahat rosvoille

    • kumppaninsaailmaiseksi

      Miehiä on noissa treffipalveluissa yleensä kymmeniä kertoja enemmän kuin naisia. Vaikka olisikin puolet ja puolet pareja ei syntyisi sittenkään koska ihmisillä on epärealistiset odotukset kumppaninsa suhteen. Totuus on ettei kaikki ihmiset edes koskaan kykene pariutumaan. Heille ei mikään treffipalvelu voi järjestää suhdetta. Treffipalveluilla ainoastaan pyritään nyhtämään heiltä rahatkin.

      Härskeimmillä sivuilla henkilökunta vastailee viesteihin tökeröillä konekäännetyillä viesteillä. Rahastusta ihmisen pariutumisvietin kustannuksella.

    • Lali

      En saanut positiivisia kokemuksia. Olen venäläinen nainen, ja meille heti panetaan hu****an leima otsaan.....mutta se on heidän ongelma.Suomalaisilla edelleenkin "russofobia" pyörii päässä.
      Olen vuosia sitten e-kontaktissa, nyt olen vapaa ja erittäin onnellinen ja tyytyväinen omaan elämään. Parempi yksin olla ja tuntea itseä huipulla kuin jonkun kanssa joka ihan "sokea" tässä elämässä
      Terv.kaikille hyville ihmisille

      • nuoremillakysyntää

        Ei se välttämättä ole "russofobia" vaan ihan netissä ja live-elämässäkin koettu ja nähty että itä-euroopan naiset hakee sitä turvattua tulevaisuutta ja melkein elättäjää itselleen ja naisen arvo haetaan miehen ammatinkin mukaan ja talot, autot ja omaisuuskin pitää olla miehellä sen mukainen.

        Itse olen saanut monta viestiä virolaisilta ja venäläisiltä missä ensi tervehdysten jälkeen on ranskalaisilla viivoilla:
        - ammatti
        -vuosansiot
        -tulevaisuuden näkymät töissä
        -omaisuus
        .....
        Ja tätä voi jatkaa mutta naisella ei ole esittää vastaavaa mutta kun sitä ikääkin on oikeasti tullut niin laitetaan 10-15v vanhoja kuvia missä vähän reittä näytetään....
        ja nämä samaiset naiset on vuosia nettisaiteilla.....


    • Lali

      Olen itse asunut Suomessa 16 vuotta. On ihana työ, oma asunto, hieno auto.
      Ei kiinnosta miehen omaisuutta ollenkaan.
      Vaikka ollaan samasta maasta kotoisin, mutta ollaan erilaisia.
      En ikinä halunnut istua kotona työttömänä, päin vastoin yritti työhön ja olla riipumatommana miehestä

      • nuoremillakysyntää

        En tarkoittanut viestilläni halveraa teikäläistä vaan olen nähnyt ihan työpaikallani vastaavia vuosia olleita itä-euroopan naisia kun hakevat turvallisuuden tunnetta ihan taloudellisesti ja siinä merkitsee mammona ja näyttämisen paikka entiselle kotimaalle.
        ja olen tästä rehellisesti puhunut työpaikallanikin ja on se kulttuuriero...ei hetkauta jos mies on selkeästi vanhempi ja naiset on naisia ja miehet miehiä ja tämä ns. tasa-arvo hömppä on mennyt överiksi suomessa...

        kyllä se suominainenkin ulkoistaa nopeasti miehen ja hommaa eron jos mies joutuu työttömäksi että toimii se suominaisellakin....

        Se mitä kerrot "... meille heti panetaan hu****an leima otsaan...." on varmasti suominaiselta live-elämästä kun moni ns. ulkomaalainennainen (ihonväri tai aksentti...) saa kokea suominaisen sanaisen arkun etenkin ravintolamaailmassa se rasismi nostaa päätään suominaisella ja alkaa se ns. arvostelu hu****lu ja melkein "te viette meidän miehet..." ja täma on faktaa ja realismia.

        En usko että suomimies tekee vastavaa tai edes julkisesti uskaltaa näyttää....mutta nyt on kyse netissä missä on paljon ns. maksullisia naisia ja etenkin itä-euroopasta ja ihan tavallisilla netti-sivustoilla ovatkin ja tästä on kyse ns. sinunkin tapauksessa....mistä olen pahoillani.


    • Lali

      Kiitos keskustelusta Sinulle.
      Haluan sanoa vain, ettei kukaan vie miestä, jos hän itse ei halua sitä.
      Totta kai, on maksullisia naisia, mutta niitä on silti vähän muiden naisten verattuna.
      Kyllä, meidän kultuurit on erilaiset, ja sanoit oikein. MIES pitää olla miehenä ja NAINEN naisena.
      Tästä on paljon sanomista ja jos haluat jatkaa keskustelua tässä on minun s.posti.
      [email protected]
      Kiitos Sinun mielenpiteesta.

      • nuoremillakysyntää

        Kiitän myös keskustelusta ja varmasti olet enemmänkin tutustumisen arvoinen mutta en laita sähköpostia eli jos saat niin on huijareita.

        Olin sen parivuotta vuosia sitten E-kontaktissa mutta kun tarpeeksi monta kertaa löin päätäni siihen kuuluisaan "tiiliseinään" ja tuon netti-deitin mahdottomuuteen tutustua oikein ja oikealla tavalla poistuin ikuisesti noilta ja vastaavilta sivuilta.
        Nyt keskityn ns. live-maailmaan ja elämään.....

        Ja toivon kaikkea hyvää elämässäsi ja "russofobiat" voit heittää unholaan.


    • Kuha_kokeilin

      Juu, samaa mieltä, mitä yllä keskustelussa. Nettideittailu ON vaativaa. Todellakin.

      Vinkkilistojakin on vaikka kuinka ja vaikka kenelle jakaa. Itse kuitenkin löysin tämän http://blog.fi.happypancake.com/nain-onnistut-nettideittailussa/ ohjeen ja sitä kautta myös sit lopulta seuraa... :D

      Seurasin noita ohjeita osittain ja annoin vinkkilistasta innostuneena exän kirjoittaa profiilin. Vaikutti hasardilta idealta, MUTTA se toimi sittenkin. Toki ollaan siis exän kanssa väleissä. :D E-kontaktista sinänsä ei kokemusta, mutta tuota ilmaista "onnellista pannukakkua" kokeilin. :D

    • Petula

      Itse löysin e-kontaktista elämäni miehen❤️ Kihloihin mennään ystävänpäivänä 2017😊

      • 12plus11

        Tämä nyt varmaan oli E-Kontaktin oma mainos...

        Jos ei niin onnea vaan sitten


    • Lali

      Onneksi olkoon🤗🤗🤗🤗❤❤❤❤

    • Skunkkixxxx

      Miehet on perseestä

    • Lali

      Minäkin toivon sinulle kaikkea hyvää ja onnea!!!!🐈😊

    • MyösSiisteysTärkeää

      Ehkä suurimmalla osalla deiteistä seuraa etsivistä on ylipainoa. Kannattaa ensin jumpata/terveellisesti syöden laittaa roppakaupalla kuntoon. Pääkin paranee siinä samalla. (jos on liikkumista estävä sairaus vaiva, ei koske heitä). Ja kun roppa on kunnossa, ihminen voi paremmin. Sitten ei tarvitse enää kuluttaa aikaa deiteistä vaan se oikea todennäköisesti löytyy vaikkapa lähikaupan kassajonosta.

    • Bachelordi

      Bachelordi-nimimerkki on huijari, on ikuinen 48-vuotias.

    • Entinennettideittailija

      E-kontakti voisi antaa naisille alennusta maksuista, niin ehkä saataisiin sinne enemmän tarjontaa. Toiminnallisesti paras nykyisistä nettideittisivustoista.

    • 3986549

      E-kontaktia on mahdoton tilata maksullisena. Eli lukea viestejä. Verkkopankki ilmoittaa, etteivät palveluntarjoajan maksutiedot ole kunnossa. E-kontakti ei vastaa, vaikka olen ilmoittanut useita kertoja. Sieltä tulee vain maksamisen ohje, jota olen toki useasti jo noudattanut tuloksetta. Aina sama vastaus verkkopankissa: palveluntarjoassa vika. No, siinäpä sitten .. eivät saa maksuja. Enkä minä käytä palvelua, jossa viestitys ei pelaa-

    • Artour82

      Et voi tehdä siellä ilmaiseksi -mitään- muuta kuin katsella muita deittailijoita ja lähettää heille turhanpäiväisiä esivalmiita jäänmurtajia ja/tai flirttejä. Viestien lähettäminen? Maksaa. Viestien lukeminen? Maksaa. Et edes näe kuka sinulle on lähettänyt viestejä ellei sinulla ole voimassa olevaa tilausta. Näet toki, että viesti saapunut.

      E-kontakti ei ole sinkkuja varten. E-kontakti on vain E-kontaktia varten. Käyttäkää mieluummin Happy Pancakea tai Suomi24 Treffejä. Ainakin ne ovat aidosti ilmaisia :)

    • 666mies

      Itse tykkäsin E-kontaktin sivustosta sinänsä. Kaikki toimi hyvin jne. Ongelma oli vaan sama kuin muillakin deittipalstoilla: yhtään kiinnostavat naiset on todella harvassa, eikä heihin saa kontaktia, tai sitten vastaavat jotain "ei kiitos".... Kuukauden kokeilin maksullisena. Enää en mene sinne koskaan. Maksullisuus oikeastaan hämää, sitä helposti luulee että jos palvelu on maksullinen niin se on parempi. Oikeastaan asia on päinvastoin.

    • nämäalkuun

      1.Etsikää samalta paikkakunnalta missä asutte.kukaan ei halua lähteä kauas tapaamiseen eikä aikuisilla ole tarvetta muuttaa toiselle paikkakunnalle. 2. Ensin kirjoittelette ja tutustutte siten vai luuletteko et naiset lähtee heti tapaamiseen. Ensin pitää tietää toisesta mitä on hakemassa mitkä suunnitelmat tulevaisuudessa on sillä on turha tavata jos mies haluaa pilettää ja nainen perheen.3. Moni nainen haluaa tietää myös onko miehellä parta,kalju tai hirveästi elopainoa.Itse en lähde kaljun, partaisen tai ylipainoisen ihmisen kanssa tapaamiseen koska en siedä edellä mainittuja asioita.4. Opetelkaa tanssimaan se on mukavaa hyötyliikuntaa. 5. Seksi kuuluu kuvioihin vasta kun toiseen on kunnolla tutustunut ja luottamus kunnossa.Toki on naisia jotka haluaa vain seksiä ihmettelen vaan miksi eivät voi suoraan laittaa et hakevat vain seksikumppania.

    • Funsiva

      Kokenut saman moista venkoilua, ote heillä kait rahastus ja tehtailtuja profeleit myöten.Useat laitaneet toispuolen suomea olevansa ja murre päin vastoin tois suunas

      • oikeestikkosuosittu

        Samoja kokemuksia täälläkin. Kuvattomilta mutta asiallisesti kirjoitetuilta profiileilta tulee flirttiä ja jäänsärkijä viestiä ja päivässä tai parissa häviää koko profiili kuin pieru saharaan. En kyllä moisten takia oo viittinyt ruveta maksamaan jäsenyydestä


    • xOuEx

      e-kontaktissa sopimusajan myötä ikään kuin "yhteydenotot" vähenevät. Jotenkin se viittaa siihen että rahastuksesta on silloin saatu heidän osaltaan sopivin tuotto.

      Heillä on omat bloginsa siitä miten muka saadaan hyvin vipinää nettideittailuun mutta kun ne jutut on aivan jokaisen päässä jo perusjärjellä ajateltuja eivätkä ne sisällä yhtään mitään uutta.

      Itse luulen että Alma-medialla on siellä oma jenginsä pyörittämässä koko kuviota.

    • Ipa1

      Itselläni on toisenlainen asenne. Olen kenties niitä joka on pitkään täällä ollut. On ollut kaukosuhde joka vielä sen päätyttyäkin on hyvä ystävyyssuhde. On ollut 2 vuotta toinen suhde itseäni 13 vuotta nuoremman kanssa. Tuo kaukosuhde 6 vuotta vanhemman kanssa.
      Minusta on kuitenkin outoa että omanikäiseni miehet etsivät 25-40 vuotiasta seuraa. Siinä tapauksessa Thaimaa olisi oikeampi paikka. Ja pitäisi kenties se pankkitilin saldokin mainita. Itse olen 73 vuotias.
      Eiköhän tässäkin ole hiukan peiliin katsomisen paikka monilla.
      Mielestäni pitää noiden kemioiden olla kohdallaan iästä viis.
      Ja monastihan se on niin että itse pitäisit jostakin hän ei kuitenkaan sinusta ja sehän on vaan elämää joka pitää hyväksyä.

      • "Minusta on kuitenkin outoa että omanikäiseni miehet etsivät 25-40 vuotiasta seuraa."

        Mitäs outoa siinä on, jos haluaa nuorta ja kaunista. Tosin nelikymppinen ei ole enää niin nuori, mutta 70-vuotiaaseen verrattuna on.


    • Roope-Setä

      E-Kontakti = Alma Media Huikee rahastusfirma. liikevaihto n 50 miljoonaa euroa. sinne vaan rahat suoraan tilille.

      • Anonyymi

        Älä vitussa maksa niille. Tuloksia ei tuu


    • Raakel-E

      Olen joskus, en edes muista milloin, rekisteröitynyt E-kontaktiin. Maksamatta siis mitään. Jostain syystä nyt on alkanut tulla kumppaniehdotuksia. Jostain syystä kaikki minua noin 5-10 vuotta vanhempia miehiä? Siis mitä tämä on? Miehen pitää olla nuorempi. Itse olen 67-vuotias, täysin terve nainen. Miksi minä ottaisin itseäni vanhemman miehen, joka on koko ikänsä polttanut itseään molemmista päistä? Yksinkin voi onneksi elää.

    • Anonyymi

      Erittäin huono sivusto ja vielä huonompi hakupalvelu. About 10 v turhaa hommaa. Puoliso löytyi vanhanaikaisella eli törmäämällä.

    • Anonyymi

      Kallista tuo e kontakti. Ei ole mulla varaa lukea viestejä.

      • Anonyymi

        Tänään sitten E-kontakti veti pohjat. Oli tullu mainosta viestinä... ensitreffit alttarilla ohjelmasta.

        "Onko Ensitreffit Alttarilla sinulle tuttu ohjelma? Raflaavasta nimestään huolimatta ohjelma on yksi tämän hetken sydämellisimpiä rakkausohjelmia. Tarkoituksena on asiantuntijoiden, tieteellisten testien ja haastatteluiden kautta löytää kaksi juuri toisilleen sopivaa ihmistä ja saattaa heidät yhteen. Meillä on hakuprosessi jo melko pitkällä," viesti kyllä jatkui...

        Eli kenenkään en suosittele maksamaan tuonne senttiäkään enkä aio enää ikinä maksaa. En rekisteröitynyt tuonne mainosten perään.


      • Anonyymi

        et saa kertoa oletko ilmais jäsen vaan sinun ja muiden pitää arvailla lukiko joku viestin.et näe mistään onko toinen maksava vai ilmais jäsen joka tahtomattaan aiheuttaa mieli pahaa josta tullaan tänne itkemään.ja kun kukaan ei vastaa ja muuta kivaa xd.ja yleinsä ne viestit ja hymyt tulee just kun tilaus kausi on loppu aika jännää joka palvelussa.omat kokemukset ja muilla on varmasti paremmat muistetaan että ei yleistetä aina kaikkea eikö.muuten ihan hyvä valmiit flirtti jutut ja näkee kuka ja mitä ainut huono puoli on arvailu .ja muistakaa poistaa ne helvatan profiilit jos ette käytä palvelua.paras on kun menet uudelle sivulle niin poista kaikki mitä sieltä löytyy niin pitäis tulla sitten ne jotka oikeasti on edes leikkimässä


    • Anonyymi

      Affinityllä, joko ensimmäisen viestin lähettäminen, tai vastaanottaminen jokaiselle / jokaiselta jäseneltä on maksutonta!

      Jos haluat sen jälkeen olla yhteyksissä toisiin jäseniin, sinun on tehtävä tilaus. Voi siis olla niin, että viestisi on lukematon, koska toisella jäsenellä ei ole tilausta. tämä summaa melkein kaikki palvelut ja et saa kertoa profiilissasi että olet ilmais jäsen xd,,menny jo 6 profiilia sensuuriin xd .no katsotaan meneekö niiden omat eulat,,eikä edes puhuta vielä yksityis suojasta ja tietojen myynnistä.kandee lukee ne käyttö ehdot nyt kun on aikaa.ps. ei mainontaa vaan tiedon jakoa!!!vähän niinku iltalehdessä

      • Anonyymi

        testi tehty ja et saa edes niiden omia käyttö ehtoja laittaa profiiliin xd aika jännä vaik näkishän ne että äijä on työtön niin ei sitä edes kukaan clikkaa tai vieraile xd.no meniskö seksityölainen läpi kun yksi mesta yrittää sitä aina väkisin laittaa vaikka yritän laittaa sekatyö


    • Anonyymi

      ilmais palvelu suuri osa hakee vain chat seuraa .samalla kun palvelu kerää kaikki tiedot huom.myös yksityis viesteistä ja repii rahat sit jostain oli se sit tiedustelu/markkinoiti/poliittiset järjestöt mitä väliä.pieni muistutus että menneisyydellä on väliä joskus.

    • Anonyymi

      ja myös minä en lukenut ketjua alusta asti,,xd vaan olettin että jostain puhutaan.mut nää todistaa hyvin kuinka nää jutut voi jatkua vuosi kausia.

    • Anonyymi

      On utelias, että menestyksen saaneiden kommentit ovat naisilta, ja niiden jotka eivät onnistuneet ja ovat turhautuneita, ovat miehiä. Näen selvä kuvion.

    • Anonyymi

      Ei tosiaan kovin usein treffi pyyntöjä tule, vaikka on profiilia paljon, ja suurin osa ilman kuvaa ja vielä minkalaista seuraa hakee puuttuu kokonaan, josta sais suuntaa antavaa alkaako suunnittelemaan treffi pyyntöä, siellä on myös paljon pelkän seksin hakijoita ja avioliiton / avoliiton arkeen piristystä, on hetken huuma joka kuihtuu jo muutaman viikon kuluttua pikku hiljaa, sen jälkeen häviää teille tietämättömälle, joka jättää petetyksi tulemisen tuskan. Maksaminen loppuu siihen , kun aika tulee täyteen,

    • Anonyymi

      Miks ei aukea

    • Anonyymi

      Onpas vanha ketju!

      Ekontaktissa on kuolleita profiileja läjäpäin.
      Aktiinen viimeksi: 5 tai 7 vuotta sitten.

      Miten maksullinen palvelu voi tarjota tällästä paskaa.

      Muutenkin sama nihilistinen tunnelma eli kysymys-vastauskuvio ei toimi.

    • Anonyymi

      Sama. Hyviä miehiä ois tarjolla nii ei kelpaa. Sama ongelma varmasti muissakin sivustoissa.

    • Anonyymi

      Joo e-kontaktissa ei tapahdu mitään.

    • Anonyymi

      menin uteliaisuuttani e-kontaktiin. Kamalia ukkeleita ja hirveitä profiilikuvia. Seksihoroskooppeja ja kuppikoon kyselijöitä. Jos annoin kuva-albumin avaimen ei kuulunut mitään kommenttia vaikka en ole mitenkään ruma nainen. Viestittely kankeaa ja hidasta. Kohta aika ( kk ) loppuu enkä varmaan aio jatkaa siellä. Alunperin olin epäoleväinen ja se vahvistui.

    • Anonyymi

      kyllä se vanhanajan systeemi on paras eli kumppani voi tulla vastaan missä vain kunhan on avoimin mielin liikkeellä itse...

    • Anonyymi

      Itse en suosi tuota palvelua! Suosittelen okcupid tai suomi24 palvelua. Vaikka en itse käytä tällähetkellä suomi24:sta... Okcupid on mennyt huonommaksi vuoden aikana mutta kuitenkin vaikuttaa parhaimmalta näiden kaikkien p..kojen joukossa.

    • Anonyymi

      Etsin miestä, mielellään ei polta, tissutella voi, kuten minäkin... vaikea löytää... ikää jo 68...

    • Anonyymi

      E-kontaktissa on profiileja jotka ovat 3-5 v vanhoja.
      Siis täydellistä kusetusta

    • Anonyymi

      Kyllä aivan sama kokemus miesten kanssa ei olla tosi tarkoituksella.pettämässä ja muuta kieroa mielessä.

      • Anonyymi

        Tosi paljon naisia joilla tila "asumuserossa".
        Eli heti vaan muka uutta etsimään kun lain mukaan ei olla edes erottu entisestä.

        Kerran tälläseen naiseen törmäsin. Ei ikinä enää tuollasern tapaukseen mukaan.


    • Anonyymi

      Aika laarinpohjaa näkyy olevan. Profiilikuvat vuosia vanhoja ja kun pyytää päivitetyn version niin huh huh! Ja mikä siinä on että samat naamat laittelee viestejä vaikka eivät edes vieraile profiilissani? Robottiko?

    • Anonyymi

      Ko. Viestiketju on jo 10v vanha mutta asia yhä tapetilla: e-kontakti on paska paikka!
      Ihmettelen että miksi AlmaMedia pitää noin paskaa deittipalvelua pystyssä. Jokaisella palvelulla on AlmaMedian kaltaisessa yrityksessä palvelupäällikkö tai vastaava.
      Kenkää ko henkilölle ja uudet tyypit ja uusistus palveluun.

    • Anonyymi

      www.e-kontakti.com

      • Anonyymi

        Ja osoitekin on väärä eli on .fi päätteinen
        En suosittele maksullista jäsenyyttä. Paikka on täysin kuollut.

        Oma jäsenyyteni loppuu onneksi kohta ja en ikinä enää maksa tosta paikasta senttiäkään.

        Täynnä profiilejä jotka ovat käyneet siellä viimeksi 0.5 - 1 v sitten.


    • Anonyymi

      Olen todella pettynyt tähän mommaan en ole saanut yhtäön yhteven ottoa moni nainen estää että ei voi lähettää heille viestiä. Monilla ei ole etes kuvaa. Ja pyytävät minulta kuvija katsottamista.

      • Anonyymi

        E-kontakti on tänä päivänä täysin kuollut.
        Jäsenyyttä ei sinne kannata maksaa.

        Samaa sanoneet sekä miehet että naiset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        E-kontakti on tänä päivänä täysin kuollut.
        Jäsenyyttä ei sinne kannata maksaa.

        Samaa sanoneet sekä miehet että naiset.

        Sama koskee be2:sta. Naiset ilman profiilikuvaa tai profiilikuva piilotettu. Hinta kyseinen paikka osaa kyniä, mutta mitään ei ole tarjolla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        E-kontakti on tänä päivänä täysin kuollut.
        Jäsenyyttä ei sinne kannata maksaa.

        Samaa sanoneet sekä miehet että naiset.

        Samaa mieltä, ei kannata maksaa, kuollut paikka.


    • Anonyymi

      Samaa mieltä

    • Anonyymi

      E-kontakti kokemuksestani. Ulkomaalaiset miehet laittaa viestiä, kun toiseksi kielekseni olen laittanut englanninkielen. Olen ihan suomalainen. viestiä tulee ulkomaalaisilta etupäässä, jotkut asuvatkin kai suomessa. Kun vastaan, profiili on kadonnut. Sitten sama henkilö laittaa viestiä uudella profiililla ja taas puhelinnumerolla, niin on taas kadonnut. Kun siellä voi surfailla anonyymisti, ovat just näitä tyyppejä joiden viestini ovat poistaneet, kun en heti soittanut heidän puhelinnumeroonsa tai anna omaa numeroani, niin heitä ei sitten tavoita. Koskee myös joitakin suomalaisia miehiä, harvemmin. MIELESTÄNI ON KOHTUUTONTA; ETTÄ E-KONTAKTISSA voi surffailla näin anonyymisti. Ei näy profiilia kuin kerta iltaan, sitten sama henkilö samoilla tiedoilla taas lähestyy minua. Tosi huijareita ja E- kontakti sen sallii!!

      • Anonyymi

        E-kontakti on täysin järjetön mesta jonka omistaa Almamedia.
        Miehenä huomasin että siellä on useamman vuoden vanhoja profiileja naisista jotka eivät ole käyttäneet "palvelua" enää vuosiin. Ilmoitin asiasta ja vastauksena tuli että säilyttävät profiileja ainakin 3 vuotta viimeisen kirjautumisen jälkeen.

        Samoin se että siellä oli naisprofiileja muka Suomesta jotka usein johtivatkin Siperian suuntaan kun ko henkilöt halusivat email-osoitteen keskustelua jatkaakseen.

        Totesin että täysin käyttökelvoton paikka etenkin miehille. En ikinä enää osta aikaa tuosta palvelusta. Ylläpidolle pistin viestiä mutta se ei heitä kiinnostanut.


    • Anonyymi

      Naisena samat sanat. Tarjouksia, että etsii suhdetta, ei kuitenkaan 24/7, vaan silloin kuin molemmille sopii. No en itsekkään etsi ainakaan heti sellaista suhdetta. Laitoin yhdelle yhdelle vastauksen, että sellaisia löytyy ikkunassa "OPEN" välkkyy, kun sopii. Tulee vielä tosi halvaksi verrattuna kunnolliseen naisystävään.

      • Anonyymi

        Näin taitaa olla, että Almamedia on täysin vastuuton sivuston pitäjä. En itsekkään ole enää ikinä siinä sivuilla. Eikö riitä, että lopettaa jäsenyyden? Kirjautuu ulos? Voiko vielä pitää profiilia näkyvissä? Eikö se ole rikollista?


    • Anonyymi

      Juu viittaus alkuperäiseen tekstiin ja vastaukseeni. Eikö se ole rikollista Almamedialta pitää profiileja, jotka on jo poistettu? Siis henkilö on jo poistanut profiilinsa?

      • Anonyymi

        E-kontaktissa on vuosia vanhoja profiileja.
        Missään tapauksessa siitä paikasta ei kannata maksaa.


    • Anonyymi

      Älkää vaan missään nimessä menkö maksamaan E-kontaktista. Lupaavat mainoksessa mm. plussapakettia kaupan päälle(15€). Maksoin kolmesta kuukaudesta vaan eipä näy , ei kuulu kaupanpäällistä..
      Maksamalla tuon 15€ toki saan sen plussan.
      Ja niikuin arvasitte.. Reklamoin asiasta 3pv sitten ja tiette varmaan, että onko asiakaspalvelu vastannut mitään.

      • Anonyymi

        Tämä keskustelu on yli 10v vanha ja jo silloin koko e-kontaktiin on oltu tyytymättömiä.

        Nyt heillä pyörii tv mainos parhaillaan.

        E-kontaktissa ei ole jäseniä. Eli siellä on profiileja jotka ovat kolmekin vuotta vanhoja. Espoon tai Vantaan kokoisista paikoista löytyy ehkä max 15 tietyn ikähaitarisi käyttäjää per kaupunki. Olen antanut heille palautetta "kuolleiden" profiilien käyttämisestä mutta en ole saanut vastausta.

        Siis koko paikka on kuollut jo vuosia sitten eli sinne on aivan turha tehdä ja maksaa mitään profiileja.

        Almamedia ei ole tehnyt ohjelmaan yli 10v aikana mitään parannuksia ja muuten näyttää että ton kaltaset deittipaikat kuolevat pois.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä keskustelu on yli 10v vanha ja jo silloin koko e-kontaktiin on oltu tyytymättömiä.

        Nyt heillä pyörii tv mainos parhaillaan.

        E-kontaktissa ei ole jäseniä. Eli siellä on profiileja jotka ovat kolmekin vuotta vanhoja. Espoon tai Vantaan kokoisista paikoista löytyy ehkä max 15 tietyn ikähaitarisi käyttäjää per kaupunki. Olen antanut heille palautetta "kuolleiden" profiilien käyttämisestä mutta en ole saanut vastausta.

        Siis koko paikka on kuollut jo vuosia sitten eli sinne on aivan turha tehdä ja maksaa mitään profiileja.

        Almamedia ei ole tehnyt ohjelmaan yli 10v aikana mitään parannuksia ja muuten näyttää että ton kaltaset deittipaikat kuolevat pois.

        E-kontaktissa naiset roikkuu kuvineen ilman jäsenyyttä eivätkä vastaile tai maksa jäsenyyttä ennen kuin on tarpeeksi monta kiinnostujaa käynyt kurkkaamassa ja kirjoittelemassa.Sen takia tulee viestejä e-kontaktistakin että ladatkaa kuvia. Naiset siellä elää nuoruuttaan ja meikeillä nuorrutaan eikä kenenkään iäkkään meikittömän miehen kuvat kelpaa treffeille asti.
        Viestikenttäkin siellä on niin pieni ettei näe tullutta viestiä jota voi käyttää vastatessa pohjana mitä kirjoittaa.


    • Anonyymi

      Kokemukseni mukaan E-kontaktiin liittyy rikollista toimintaa. Kuvani laitettiin tekaistuun FB profiiliin ja sain myös tekaistuja vastauksia viesteihini. Kehottaisin varovaisuuteen tämän sivuston kanssa.

    • Anonyymi

      Tää on aivan ala arvoista rahat viedään ja juoppoja seksitautisia naisia,..koettu on

    • Anonyymi

      Samaa mieltä

    • Anonyymi

      Olen samaa mieltä. ,vasta alussa

    • Anonyymi

      Samaa ajattelen,mikään ei toimi,luulin .että kun olen jäsen että se auttaisi vähän ,esm salasana katoaa,mutta mikään ei kelpaa,sanovat ryhdy joksikin en muista nimeä , mutta kun maksaa saa kuulema parenpaa palvelua,höpö höpö hommaa raha kelpaa

    • Anonyymi

      Pakenin ja raha meni hukkaan, oli niitä samoja tyyppejä joita oli jo kymmenen vuotta sitten, eräskin varmaan tarkoituksella kuvassa kuin sarjasta me hirviöt, olis halunnu läheisyyttä ja suutelua 😳

      • Anonyymi

        Olin eka kerran sivustolla v.2013 ja onnisti löytymään hyvä ja fiksu kaveri.
        Nyt kirjauduin sitten uudestaan kun elämäntilanne muuttui.
        Taitaakin olla eri meininki , eipä näytä lupaavalta.
        No onneksi otin lyhyen jakson, kts hetken ja pois.


    • Anonyymi

      Kerran "onnisti", otin jopa kotiini asumaan. Hampaat irvessä odotin, miten pääsisin eroon oli päihteidenkäyttäjä, vaikka alussa antoi muuta ymmärtää. Meni ex- puolison kans takas yhteen, onneksi ettei jääny vaivaksemi.

    • Anonyymi

      Huijarisivustolta vaikuttaa tämäkin kun sivustolle on palkattu työntekijöitä viestittelemään ilman aikomustakaan tavata.

      Minkä ihmeen takia nämä sivustot saavat jatkaa toimintaansa?

      Eikö tuosta voisi tehdä rikosilmoituksen?

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      2387
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1958
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1938
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1730
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1520
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1296
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1190
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1188
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1183
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe