lumia 800

nokia123123

kuinka yhdistää tietokoneen nettiin lumian kautta?? E7lla se onnistui pc-suiten kanssa..

16

1362

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • no can do

      Ei onnistu, vielä. Nokia on vahvistanut että ainakin wlan-yhteyden jako tulee lumiaan päivityksenäjossain vaiheessa.

    • nokia123123

      voi hitto.. hain kaupasta lumian tänään, en olis kyll ostanu jos oisin tienny että ei saa läppäriä nettiin senkautta.. mitä toi wlan-yhteyden jako tarkoittaa?

      • hot spot

        Se wlan-yhteyden jako tulee Lumiaan ihan kohta.


    • Wlan yhteyden jako tarkoittaa sitä että puhelimesta tehdään wlan tukiasema ja kaikki wlan laitteet voivat käyttää sen nettiyhteyttä langattomasti jopa 10-30 metrin etäisyydellä. ( Kuten läppärit, toiset kännykät). Kaikissa pöytäkoneissa ei ole wlania joten silloin pitää ostaa erillinen wlan tikku tai kortti.

    • Kohta onkin valinnanvaraa jos aikoo ostaa Wp7 puhelimen. Aloitun juuri neljän Nokia 500 mallin päivittämisen Belleen.

      • vaippahousunen

        Jaa, mun kissa kävi metsässä ja löysi kuolleen rotan. Naapurini aukoi kaappeja ja minä päästin Benin ulos. Arvaas kumpi kiinnostaa enemmän?


    • Lumikola800

      Kyselin Nokialta tuota wlan-jakoa. Aika ylimalkaisen vastauksen sain.

      Olis jäänyt Lumia hyllylle jos olisin osannut varautua ettei läppäriä saa verkkoon puhelimen kautta. Perusominaisuus kun ollut Nokian luureissa ja nykyisin ja melkein halvimmatkin tuohon kykenevät. Mutta ei Lumia. Ainakaan 800 ja 710 malleista puuttuu, mutta tulevassa halpismallissa, oliko nyt 610 tai jotain, voi jo yhteyden jonkun tiedon mukaan jakaa jopa viidelle laitteelle.

      Kyselkää nyt muutkin samaa asiaa kyllästymiseen asti tuolta jos vaikka nopeuttais päivityksen julkaisua.



      Kiitos yhteydenotostasi Nokia Care-asiakastukeen.

      Harmillista kuulla ettet ole täysin tyytyväinen puhelimesi kaikkiin ominaisuuksiin.

      Tällä hetkellä meillä ei valitettavasti ole vielä tietoa tulevien päivitysten sisällöstä, joten valitettavasti osaa antaa lisätietoja mahdollisesti aikataulusta mikäli ominaisuus on tulevaisuudessa tulossa.

      Pahoittelen asian mahdollisesti aiheuttamaa mielipahaa, mutta toivotaan että tämäkin ominaisuus tulevaisuudessa saataisiin käyttöön.

      Kiitos asiakaspalautteestasi! Mukavaa päivänjatkoa!

      Toivottavasti näistä ohjeista on sinulle hyötyä! Mukavaa päivänjatkoa!

      Jos sinulla on lisää kysyttävää, älä epäröi ottaa meihin uudestaan yhteyttä vastaamalla tähän viestiin tai soittamalla asiakaspalveluumme (0303 8286 Avoinna arkisin klo 9-17, puhelun hinta lankapuhelimesta soitettaessa 0,0821 EUR/puhelu 0,032 EUR/min. Matkapuhelimesta soitettaessa 0,19 EUR/min).
      Ystävällisin terveisin,


      Nokia Care
      Service Professional
      Finnish Team
      Nokia Care Asiakaspalvelu

    • olishanla se kiva jos pystyis lumia 800:lla jakamaan verkon..samsung galaxi vanhempi versio oli siitä just hyvä kun ei tarvinnut laittaa kun mobiilitukiaseman päälle ni pystyi menemään nettii missä vain..en tiennyt että nokiassani ei ole tätä ominaisuutta..viellä ku toi kortti ei käy mokkulaan..;(

      • huhu kertoo

        Eipä tarvitse kauaa odotella, että se verkonjako tulee Lumia 800:een...


    • myöhmyö

      2 vuotta myöhässä

    • jrbihjyb

      mietin vaa et ku oon ostamassa tiettyä puhelinta nii kannattaako se muuten ostaa ku en käytä tätä wlan jakoa

      • voiurpo

        Ei sun kannata ostaa sitä tiettyä puhelinta jos et kerra wlan jakoa käytä


    • asdasdasdlasd

      Nonni, onkos ihmisillä tietoa, onko tuo wlan-jako tullut vieläkään Lumia800:aan??
      :-)

      • kfhfcvgf

        On kyllä hidasta, minä maksaa, tuota olis tarvinnut jo monta kertaa. Piru vie Nokia. Ja kohta jää voi heittää roskikseen kun tulee wp8 ja wp7 on heti ms:n mielestä vanhaa hspatusta.


      • Pentti 4
        kfhfcvgf kirjoitti:

        On kyllä hidasta, minä maksaa, tuota olis tarvinnut jo monta kertaa. Piru vie Nokia. Ja kohta jää voi heittää roskikseen kun tulee wp8 ja wp7 on heti ms:n mielestä vanhaa hspatusta.

        Joo hidasta on. Microsoftilla testataan, että myös toimii eikä aiheuta muita ongelmia, toisin kuin linuxmaailmassa. Kaikkee sontaa lisätään ja toivotaan, että toimii.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      375
      4819
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      86
      1924
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      68
      1662
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1576
    5. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      257
      1510
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1420
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      60
      1396
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      54
      1387
    9. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      11
      1274
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1245
    Aihe