Paras ripsienpidennys?

Ripsetön

Mistä löytyisi Kuopion paras ripsien laittaja?
Kuinka pitkä huoltoväli hänen töillään on ollut?

15

2948

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jekkujebulisjee

      Ehdottomasti Ilmeessä, huonoin huolto oli Sokoksella. Sokoksella teetetyn huollon jälkeen tuntui, että ripset oikein rapisivat pois...
      Ilmeessä huoltoväli on huoletta voinut olla kolme viikkoa ilman, että ripset on huomattavasti harventuneet tai muuten kamalan näköiset. Molemmilla laittajilla olen käynyt ja molempiin tosi tyytyväinen. Ja hintakin on kohtuullinen, lisäksi huoltoihin erivaihtoehtoja.
      Alla kuva noin viikon olleista ripsisti Ilmeen huollon jälkeen.
      http://aijaa.com/004789980174

      • ei jummarra

        Miks ihmeessä naiset halajaa silmiinsä rivin hämähäkinkoipia??


    • OMG1001

      Noi ripset tuossa kuvassa on tosi epäammattimaisesti tehty. Sori vaan! Ihan kamalat. Olipa tehty missä tahansa...

    • puoskareita paljon

      puoskareilla ei kannata teettää. Ammattilaiset vain osaa.

    • Carlsonin asiakas

      Carlson on paras. Ja suhteellisen edullinenkin. Osaavat tehdä luonnolliset, mutta näyttävät ripset.
      Ilmeessä otetut eivät kestäneet minulla kuin kaksi viikkoa.

      • Qwertyio

        Minäkin suosittelen Carlsonia, todella laadukkaat ja kestävät pidennykset :)


    • ripsenpisto

      Olisko oma äiti ja isä ja "huolto" loppuu tuolla hautuusmualla.

    • batler1

      Jos naiset laitatte ensin kroppanne kuntoon,sitten tulee muut vasta.

      • Qwertyio

        jos sä itse laittaisit itses kuntoon kaljamaha :) olen samaa mieltä kuin räps räps jamä ainakin olen timmissäkunnossa, en ainoastaan itseni mielestä ;D


    • räps räps

      Ja millä perusteella tuollasta vaadit? Jokaisen kroppa on sellainen kuin on syystä tai toisesta. Luojan luomia ollaan kaikki.
      Ja ukoilla saa kaljamaha riippua polvissa, mutta naisen "kropan"pitää olla" timmissä kunnossa"
      Haistaa nyt jotain oikein pahaa!

    • Kantapaikka

      Paras ripsienpidentäjä löytyykin Siilinjärveltä Studio Mari-Anniina
      On erittäin tarkka ja ammattitaitoinen laittaja, minä olen käynyt siellä ja kuullut paljon kehuja muiltakin.

    • Anonyymi

      Kävin Kuopiossa ottamassa ripsienpidennykset itselle ennestään tuntemattoman tekijän luona kotona. Lopputuloksena lähes kaikki ripset irronneet vajaassa viikossa ja ärhäkkä silmätulehdus! En suosittele! Rahastaa kyllä osasi...

    • Anonyymi

      Moikkamoi. Missähän Kuopiossa kannattaisi käydä laittamassa ripset. Missä hinta-laatu suhde olisi mahd. hyvä t. opiskelija :D Olen ajatellut että toisi silmiin semmoista kissamaista lookkia jos nyt jollain tavalla tämä vaikuttaa, entiedä help.
      Kiitos paljon etukäteen!<3

    • Anonyymi

      Oli ihan oikea aika tällä kertaa ripsienpidennyksillä Kuopio- palstaa aktivoida!

    • Anonyymi

      Joko tekoripset ovat löytyneet?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      281
      4702
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2508
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2181
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2176
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      129
      1817
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      26
      1472
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      16
      1452
    8. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      344
      1430
    9. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1367
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1257
    Aihe