Kuinka kauan kirjoittelette ennen treffejä?

jokuiii

Mielestäni olisi parasta kirjoitella melko vähän ja sopia treffit aika nopeasti. Treffit voisi kestää 5 minuuttia jossain kadun kulmassa. Kumpikin pääsisi karkuun jos ei toinen miellytä.

Myöhemmin saa aina yhteyden jos toinen kiinnostaakin.

En ymmärrä että treffikaverista pitää kaivaa kaikki mahdolliset tiedot esiin ja sitten mennä kunnon treffeille syömään pitkän kaavan kautta ja sitten pettyä.

28

3742

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jokuiii

      Vai mitä olitte mieltä?

    • meitsiii

      Ei nyt ihan noin hätäistä touhua. Viis minuuttia jossain "kadunkulmassa",
      eihän siinä ehdi muuta, kuin nähdä ulkoisen olemuksen. Heti kun avaa
      suunsa, niin toinen jo huitelee menemään.

      Tätä olen mieltä !.

    • Muutama viesti ja sitten kahville tai kaljalle. Ennen tapaamista (tai useampaakin) ei henkillökohtaista puhelinnumeroa, koko nimeä ja osoitetta tai hyväksymistä ystäväksi FB:ssä.

    • Minä olen kuullut sanottavan että miehet arvostavat naisia joita on "vaikea saada".
      Siksi heitin muutamalle treffitarjokkaalle ajatuksen että ehkä pari vuotta vaihdettuamme viestejä netissä voisimme tavata. Miehet häipyivät sen jälkeen nopeasti takavasemmalle.

      • mies+-50

        Tuo on hyvä! Ja mihin mies jolla on kaksi tervettä kättä naista oikein tarvitsee?


      • Iso varjo
        mies+-50 kirjoitti:

        Tuo on hyvä! Ja mihin mies jolla on kaksi tervettä kättä naista oikein tarvitsee?

        Kaksi kättä.... sulla on, olet siis mielenkiintoinen.


    • nikilibido

      Ei varmaan liian kauan kannata harrastaa nettikirjoittelua ennen varsinaista tapaamista, sillä kirjoitetun tekstin lukeminen on kuitenkin hyvin yksiulotteista, kun ihmisillä on monasti vääristynyt kuva itsestään. Liian pitkäaikaisen kirjoittelun tuloksena syntyy monesti liian vahvoja mielikuvia, joihin on helppo ihastua.

      Toki ennen kohtaamista olis hyvä saada jonkinlaista luotettavaa tietoa tyypistä, ettei ole ihan hulttio.

      • 76568

        Olen samaa mieltä. Pari viestiä voi vaihtaa, minkä jälkeen haluaisin ainakin tavata jos jonkinlaista kiinnostusta on. Teksi voi tosiaan rakentaa ihan eri kuvan päähän kuin millaisen saa todellisuudessa. Esimerkiksi yhdessä amerikkalaisessa reality-ohjelmassa näin kerran, kun monta vuotta netissä jutellut pari tapasi ensimmäisen kerran. He olivat etukäteishaastatteluissa todella rakastuneen oloisia, mutta itse tapaaminen oli täysi katastrofi: juttu ei luistanut pätkääkään (mikä on aika jännä, koska he olivat ilmeisesti jutelleet mm. Skypessa). Lyhyesti siis: koska todellisuudessa kuitenkin eletään, olen mahdollisimman pikaisen tapaamisen kannalla. Ei siinä häviä kuin sen tunnin pari, jos käy tapaamassa jonkun ja siitä ei synnyu mitään.


      • 2+7
        76568 kirjoitti:

        Olen samaa mieltä. Pari viestiä voi vaihtaa, minkä jälkeen haluaisin ainakin tavata jos jonkinlaista kiinnostusta on. Teksi voi tosiaan rakentaa ihan eri kuvan päähän kuin millaisen saa todellisuudessa. Esimerkiksi yhdessä amerikkalaisessa reality-ohjelmassa näin kerran, kun monta vuotta netissä jutellut pari tapasi ensimmäisen kerran. He olivat etukäteishaastatteluissa todella rakastuneen oloisia, mutta itse tapaaminen oli täysi katastrofi: juttu ei luistanut pätkääkään (mikä on aika jännä, koska he olivat ilmeisesti jutelleet mm. Skypessa). Lyhyesti siis: koska todellisuudessa kuitenkin eletään, olen mahdollisimman pikaisen tapaamisen kannalla. Ei siinä häviä kuin sen tunnin pari, jos käy tapaamassa jonkun ja siitä ei synnyu mitään.

        Itse olen täsmälleen samaa mieltä. Moni voisi suhtautua tähän deittailuun hieman kevyemmin ja spontaanisi tavata ihmisiä eikä märehtiä jokaisen kohdalla onko se nyt ruudulla olevien tieotjen perusteella sopiva. Toki jos on havaittavissa selkeitä eroja, niin päätöksiä voi tehdä, mutta jos löytyy samanlaisia asioita eikä mitään selkeitä no-no -juttuja, niin ei kun tapaamaan. Siinä häviää ainoastaan sen tunnin pari. Monesti sitä aikaa voi mennä periaatteessa paljon enemmän, jos jatkaa kirjoittelua pitkään ja muinakin aikoina pohtii onko toinen kiinnostava vai ei. Tosiasia kun on kuitenkin, että se kiinnostus syntyy elävään ihmiseen lopulta eikä jonkun kirjekurssin kautta.

        Tapaan mieluiten muutaman viestin jälkeen, jos yhteistä löytyy ja kuvat on vaihdettu eikä niiltä osin ilmene mitään täysin omasta mieltymyksestäni poikkeavaa. Kuva vaikuttaa jotain tietyissä tapauksissa, mutta ei ole ehdoton. Ihminen on livenä paljon enemmän kuin jossain vaivaisessa kuvassa, joka ei välttämättä tuo ihmistä edullisesti esille. Tämä on myös hyvä tiedostaa.


    • wtybnqyetn

      Samaa mieltä.
      Viikon max,,,kirjoittelua ja sitten treffit.
      Jos tuntuu siltä, että jutusta tulee jotain samalla voi vaihtaa puh,numerot ja meilit

    • Mies 33v

      Mahdollisuuksien mukaan nopeasti treffeille. Ei nyt ihan ekan viestin jälkeen, mutta jos toinen tuntuu kiinnostavalta, niin miksi viivyttää tapaamistä turhaan?

      Livenä sen kuitenkin vasta huomaa, synkkaako toisen kanssa oikeasti. Olen joskus kirjoitellut naisen kanssa kuukausia ennen tapaamista mutta livenä ei vaan jommasta kummasta tuntunut siltä, että suhteella olisi tulevaisuutta. Jäätiin siis kaveritasolle, vaikka kirjoitellessa oli kiinnostusta muuhunkin.

      Tämän vuoksi siis menen mielellään treffeille kohtalaisen pian. Pienempi pettymys, kun se tulee heti, eikä kuukausien kuluttua, kun on jo ehtinyt elätellä ties mitä toiveita.

    • eikiits

      JUU,vaan tapaamaan ja sit pahnoille hommiin,jos on huono sänkyssä,sit voi sanoo ei kiinnosta,yleensä naiset kun näkee naaman,siinähän se sitten oli,oli kyse suomi24 treffeistä tai livetreffeistä,suomalaisilla naisilla,tuo kommunikointi tökkii aika pahasti,varsinkin yh-lla,ulkomaalaisista,kannattaisi ottaa opiksi,he osaavat kommunikoida,ja ovat avoimempia tutustumaan.

    • essi

      Itselläni ainakin vaihdellut tosi paljon, millä aikataululla olen treffeille lähtenyt. Jos joku mies vaikuttaa heti erittäin mielenkiintoiselta niin miksipä ei nopeastikin :) Joistakin haluan ensin saada enemmän tietoa ja sitten päättää lähdenkö treffeille ollenkaan. Mutta toki jos ei aseta mitään paineita vaan lähtee mielenkiinnosta katsomaan niin samahan se on mennä nopeastikin :)

      - essi / http://deittitreffit.fi/treffit/treffiprofiili/essi/

    • ooxx OOXX jne

      Jos ihmiset asuvat suht lähellä toisiaan, on varmaan hyvä nähdä aika pian. Tapaaminen tuo kriittistä tietoa jatkoa ajatellen. Kaikkein hankalinta on mielestäni löytää ihminen, johon tuntee vetoa. Sen aistimiseksi pitää nähdä.

    • Pari viikkoa

      Eiköhän kaikki ole yksilöllistä ja tilanteen mukaan syntyvää. Mutta siinä olen samaa mieltä, ettei liian kauan kannata kirjoitella, siinä tulee kyllästyminen vastaan, eikä mitään todellista synny.

      itse olen tavannut n. 40 naista netin kautta ja kaikkea on tullut koettua. On niitä jotka nauttii huijaamisesta eikä tule tapaamiseen, joku haluaa heti asumaan yhteen, joku heti seksiä (ennätys on 3 tuntia profiiliin vastaamisesta ja 20 min tapaamisesta), joku nauttii kun saa kertoa itsestään tuntikausia ja joku ei saa sanaa suustaan.

      Itse en ole koskaan kaivanut toisesta mitään tietoja koska hän kertoo mitä kokee tärkeäksi ja kaikki selviää aikanaan jos niin halutaan. Kaikki perustuu kuitenkin aina aikuisten ihmisten omaan haluun rakentaa luottamuksellisesti jotain yhteistä. Aina olen jaksanut keskustella ja kuunnella treffikaveria eikä kummallakaan ole ollut mitään paniikkia poistua paikalta.

      Ja kuten arvata saattaa niin vaimoni löysin myös netistä.

    • deft

      Suurin osa naisista joiden kanssa on ylipäänsä ollut yhteydessä (ei lasketa tervehdystä tai yhtä kommenttia profiilista) ovat sellaisia, jotka eivät oikein tiedä mitä tahtovat nettideiteiltä, joten omien kokemusten mukaan noin 20 viestiä tulee vaihdettua ennen kuin voi tavata IRL.
      Tiedä sitten miten otanta hajaantuisi, jos heti "synkkaisi".

    • ujer340

      Pari viestiparia siihen menee. Aloitusviestissä kerron antavani prepaid numeroni jos vastaanottaja haluaa. Vastauksessa saan usein hänen puhelinnumeronsa ja siihen vastaan numerollani. Sitten ollaan jo puhelimessa ja riippuen tapauksesta sovitaan treffit joko heti tai muutaman puhelun jälkeen. Tässä kohden voi olla tarpeen toistaa tapaamisen detaljeja viesteillä.

    • feromoni_

      Ei helkkari voi muutaman viestin jälkeen lähteä tapaamaan ketään! Sitä saisi jalat ruvella rampata kahvilla eikä kenenkään vatsa sitä kestä. Kuitenkin juttelee muutaman sanan aika monen kanssa. Ja töissäkin pitää käydä. Vähän tutustumista ensi kiitos niin, että on jotain ajatusta siitä, ettei ruutiaan tuhlaa.

    • nuorillaeri

      Aika jännä että noin pian olette tavanneet. Nuorempia naisia on todella vaikea saada tapaamaan livenä. Itse olen 22-vuotias sinkkumies ja ikäiseni naiset on todella vaikea houkutella ulos. Nykyisen kanssa olen viestityllet messengerin kautta jo yli kuukauden päivittäin eikä olla vieläkään nähty, lisäksi hänellä on tiedämme toistemme puhelinnumerot ja osoitteet. Tapaamista olen ehdottanut useita kertoja, mutta aina on jotain kiirettä tai muuta. Sama ongelma on oikeastaa kaikilla tuon ikäisillä naisilla. Netin kautta kirjoitellaan jatkuvasti, mutta itse tapaamista ei sitten tapahu koskaa. Kuitenkin livenä oppii tuntemaan ihmisen paljon paremmin ja netissä sosiaalinen ihminen voikin olla hiljainen hiirulainen. Ihme touhua sanon minä.

    • 28

      Nyt keksit jonkin täkyn, vaikka kaksi lippua hänen fanittamansa bändin konserttiin tms. Tai uhkaat että jos ei kahden viikon sisällä tavata, katkaiset välit. Joko ujo tyttö tai ??

      • 4+14

        No jos ei sitä tapaamista saa sovittua useammista ehdotuksista huolimatta, niin eiköhän siinä vaiheessa kannata unohtaa. Jotkut haluavat olla vaikeita ja hakekoot he sitten seuransa muualta tai olkoot yksin. Luultavasti ei vain kiinnosta tarpeeksi, koska miksi ihmeessä toisesta kiinnostunut ei haluaisi tavata ja löytäisi siihen aikaa? Itse lähden siitä, että jos sitä aikaa ei löydy ehdottamaani tapaamiseen, niin sitten oletan vastapuolen tulevan vastaan ja ehdottavan sitten hänelle sopivaa aikaa. Niin ihmiset sopivat asioista, jos kummallakin on tahtotila tavata. En ala kenenkään perään jankkaamaan. Korkeintaan parisen kertaa voin asiaa kysyä tapauskohtaisesti. En hae mitään leikkimistä ja pelleilyä.


      • nuorillaeri
        4+14 kirjoitti:

        No jos ei sitä tapaamista saa sovittua useammista ehdotuksista huolimatta, niin eiköhän siinä vaiheessa kannata unohtaa. Jotkut haluavat olla vaikeita ja hakekoot he sitten seuransa muualta tai olkoot yksin. Luultavasti ei vain kiinnosta tarpeeksi, koska miksi ihmeessä toisesta kiinnostunut ei haluaisi tavata ja löytäisi siihen aikaa? Itse lähden siitä, että jos sitä aikaa ei löydy ehdottamaani tapaamiseen, niin sitten oletan vastapuolen tulevan vastaan ja ehdottavan sitten hänelle sopivaa aikaa. Niin ihmiset sopivat asioista, jos kummallakin on tahtotila tavata. En ala kenenkään perään jankkaamaan. Korkeintaan parisen kertaa voin asiaa kysyä tapauskohtaisesti. En hae mitään leikkimistä ja pelleilyä.

        Niin, mutta kun nainen aloittaa välittömästi puhumaan kun kirjaudun sisään esim messengeriin. Lisäksi hän laittaa useasti tekstiviestejä viikossa milloin mistäkin aiheesta. En usko että hän hakee vain juttelukaveria, koska ystäviäkin hänellä on paljon


      • naikkonen
        nuorillaeri kirjoitti:

        Niin, mutta kun nainen aloittaa välittömästi puhumaan kun kirjaudun sisään esim messengeriin. Lisäksi hän laittaa useasti tekstiviestejä viikossa milloin mistäkin aiheesta. En usko että hän hakee vain juttelukaveria, koska ystäviäkin hänellä on paljon

        Kuukausi on lyhyt aika, en olisi vielä yhtään huolissaan. Naisen voi olla vaikea päättää uskaltaako luottaa mieheen. Tapaamisen jankkaaminen etäännyttää naisen ja antaa miehestä epätoivoisen ja pelottavan kuvan, viestittele vielä vähän aikaa ilman että ehdotat tapaamista ollenkaan.


    • rektfhguosugrz

      Kokemukseni mukaan parhaat treffit on tapahtuneet nopeasti. Esimerkkinä 5min juttelua chatissä -1.5h juttelua ja sitten kahville tai kaljalle.

      Isoimmat tunnepohjaiset rakastumiset taas tapahtuneet pitkän tutustumisen kautta. Mutta silloin tutustuminen on tapahtunut yhdessävietettyjen hetkien kautta ei netissä tai puhelimella.

      Jos tapaaminen venyy tai siirtyy niin siitä tuskin tulee mitään. Tulee odotuksia ja toiveita. Jotka kasvavat sellaiseen mittakaavaan joita ei mikään oikeasti tapahtuva voi kattaa. Väistämätön pettymyshän siitä seuraa.

      Eli jos tapaamista ei ala järjestymään niin uutta deittiä etsimään vaan rohkeasti. Jospa se että sinullakin on muuta vipinää saa naisenkin yllättäen kiinnostumaan.

    • jepswef

      Tämähän nyt on ihan jokaisen oma valinta et miten pitkään haluaa kirjotella ennen tapaamista :D

    • Barbartu Fileas Phog

      joku 4-5 vuotta. Sitten anna äijän muiskauttaa poskelle. Noin 10 vuoden päästä saa jo vähän koskea.

    • neon

      itse olen kaksi miestä tavannut livenä netissäjuttelun jälkeen. molemmat tapasin livenä kahden päivän sisällä nettitapaamisesta. ensimmäisen kanssa ollaan nykyään hyviä kavereita satunnaisella seksillä, toisesta en tiedä, livetapaamisemme oli eilen, mutta mukavasti meni :)

    • kaukanatäydellisestä

      Jos on välimatkaa niin silloin tapaaminen voi mielestäni mennä 1-2 viikkoon muttei kauemmin. On aika kallista lähteä yli 100 kilometrin päähän tapaamaan parin viestin jälkeen. Jos on lähempänä niin silloin mutta muuten aikataulut täytyy katsoa sopiviksi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      141
      2052
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1928
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1868
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1680
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1478
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1170
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1168
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1147
    Aihe