yllätin pikkuveljeni

kysymysmerkkiävain

Eli mä oon 19-vuotias. Tulin kotiin käymään, kun on muutaman päivän vapaa töistä. no tarkotuksena oli tänään mennä, yhden entisen koulukaverin luo aamupäivällä, mutta kaveri joutui aamuvuoroon ja kysyi voisinko illalla vasta poiketa.
Lupauduin ja lähdin kahden maissa viemään koirani pitkälle kävelylle, veljeni joka on 14-vuotias, oli tullut sillä välin kotiin ja päätti minun läppärilläni mennä tietyille sivuille, no tulin siinä neljän maissa koiran kanssa kotiin ja menin huoneeseeni, jossa tämä pikkuveikka runkkas.

Veljeni tietenkin säikähti ja minä pyysin anteeksi ja poistuin huoneesta.
Ku syötiin sit perheen kesken ruokaa, ni veli kattoi mua jotenki oudosti.
Mutta meillä ei oo koskaan ollut mitenkään läheiset välit.

Se selkeesti odottaa kauhulla millon mä kerron porukoille.
Mutta miten saisin neutraalisti sanottua, etten aio kertoa.

14

5443

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • unohda se

      Ensinnäkin runkkauksessa ei ole mitään pahaa, ja sitä tekee kaikki. Eikä siinä ole pahaa että satuit näkemään. Paras tapa suhtautua olisi ottaa asia huumorilla ja unohtaa. Jos täytyy ilmaista että et aio ottaa asiaa esille, voit viitata siihen jotenkin hyväntahtoisesti, silmää iskien ja ilmaista että ei se ollut mikään iso asia ja sattuuhan sitä.

      • wankwankwank

        Minä en kyllä runkkaa koskaan! Etenkään nyt!


    • nuuurse

      Käy sääliksi veljeäsi, raukka on varmaan ihan häpeissään. Älä naura veljelle, vaan tokaise jossain arkipäivän tilanteessa, että et aio kertoa näkemästäsi kellekään. Jos et kehtaa sanoa, voithan vaikka lähettää tekstarin hänelle. Tsemppiä!

    • nuuurse

      Lisäisin vielä, että minusta ei kannata iskeä silmää, tai viljellä huumoria asiasta. Toinen vaan nolostuu lisää... neutraali suhtautuminen olisi mielestäni parasta.

    • koputa ensin

      Anna pimppiä sille niin lakkaa runkkaamasta.

    • ahhah

      kuittia vain =D

    • äiti murkuille

      Normaali asia ja sitä tekevät kaikki pojat ja tytöt eli masturboivat.Laita viesti ja sano että hänen puuhansa ovat ok ja asiasta ei puhuta.Miksi siitä nyt pitäisi kertoa perheelle? Herkkä asia tuo seksuaaliuuden kehittyminen,

    • JKKL

      NIINKÖ

    • Sisko anna pildee

      Opeta veljesi nussimaan. Anna sille märkää tiukkaa pikku teinipimppaasi, niin se ei tarvi runkata.

      • nyt 40+

        Harvalla on tiukka.

        Serkkuni mut opetti kun olin 16 ja se oli 17.

        Tänäänkin nähtiin, vaikka se on naimisissa. Itseäni vaan harmittaa, että kun laukean häneen aina parissa minuutissa, muitten kanssa menee jopa vartti. Mutta kun on tiukka ja herkku niin minkäs teet. Kohta uusi kierros:)


      • aloitan nyt.
        nyt 40+ kirjoitti:

        Harvalla on tiukka.

        Serkkuni mut opetti kun olin 16 ja se oli 17.

        Tänäänkin nähtiin, vaikka se on naimisissa. Itseäni vaan harmittaa, että kun laukean häneen aina parissa minuutissa, muitten kanssa menee jopa vartti. Mutta kun on tiukka ja herkku niin minkäs teet. Kohta uusi kierros:)

        klikkaan tän näkyviin kun huvittelu sekkuni kanssa alkaa :)


      • hoidettu :)
        aloitan nyt. kirjoitti:

        klikkaan tän näkyviin kun huvittelu sekkuni kanssa alkaa :)

        Homma


    • määmy

      Ku kone o oma, kandee pistää salasana koneel ja ylimääräiset ei pääse koneelles.
      Ja voit infoo tekstaril, ettet jaa muille näkemääs.

    • MrLoveDoctor

      Niin neutraalisti kuin voit niin riisu itsesi alasti ja sano (edelleen neutraalisti), että et kerro kenellekään jos hän panee sinua peppuun.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      75
      3414
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      562
      3210
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      41
      2822
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      49
      2072
    5. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      315
      1876
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      120
      1855
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      12
      1835
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      140
      1460
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      26
      1281
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      65
      1260
    Aihe