Naiset kelpaako lyhyt mies?

pienimiessss

Hei naiset, kelpaako teille muuten ihan ok hyvännäkönen nuori mies, mutta vain 175cm pitkä? Onko se teistä ihan ok pituus vai pitäiskö olla pidempi? :/

78

7567

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 8+1

      makuja on monia.itse olen sitä mieltä ,että miehen täytyy olla ainakin saman pituinen kuin nainen.ei siis itseäni lyhyempi tai hintelämpi mies kiinnosta.
      eli minun mielestäni olet ok pituuden suhteen.

    • pitkä lady

      Eihän sun pituudessa ole mitään huomauttamista:)

    • Pyhhh

      Ei kelpaa, pitää olla 3 m vähintään.

    • alwaysalways

      Mikä "vain"? Itse olen i62 cm pitkä nainen,joten olet mua selvästi pitempi.Joo,ainakin pituuden puolesta kelpais.

    • pienimiessss

      No se on kiva kuulla et 175 pitunenki mies kelpaa. Itse vaa koen itseni niin pieneksi muide miesten rinnalla :/

    • asian ydin

      Tärkeintä on, että mies on naista pidempi. Lyhyitäkin naisia on onneksi paljon olemassa.

    • 18+6

      Niin ongelmahan ei ole se, etteikö 175cm olisi valtaosalle naisista tarpeeksi pitkä. Ongelma on miten erottua edukseen ja luoda se tutustumiseen johtava alkukiinnostus.

      Kylmä tosiasia on, että jos olet itseäsi raamikkaamman miehen vieressä ja muuten ulkoasultasi about samaa "tasoa", todennäköisesti se nainen huomioi sen raamikkaamman miehen ensin, eikä ole kiinnostunut sinusta, ellet tuo itseäsi esille jotenkin muuten.

    • w4t6jy

      "kelpaako teille" :D
      Onhan tuolla paljon lyhyempiäkin miehiä naisten seurana.

      Eihän tuo ole edes lyhyt.
      Taitaa olla itsetunto-ongelmia poitsulla.

    • vb78nm+9oac,

      Sun kannattaa aina ilmoittaa iäksesi 180cm. Olen huomannut että jopa 170cm mittaiset naiset eivät huomaa eroa. Itse olen 176 ja minua on luultu useamman kerran yli 180cm pitkäksi. Vain silloin sillä on väliä jos muija on oikeasti itse tuon 175 tai yli.

      Naisille se 180cm on vaan päähänpinttymä mutta oikeasti naiset ei erota. Fiilis on tärkeämpää.

      • vb78uijp

        "iäksesi" pitäisi olla "pituudeksesi" X{


      • 157cm

        tai sattavat huomatakin, mutta sillä ei ole niin merkitystä, että viitsisi puheeksi ottaa. onhan se hiukan hassua huomta, että joku niin tekee, vaikkei syytä olisi. 175 on täysin riittävä olomuoto :)


    • tosipienimies

      Vittu mitä lässytystä! Itse olen vain 164cm mies.
      Mikä helvetti teitä oikein vaivaa ? 175cm pituus riittää taatusti kenelle tahansa naiselle.

      • Anonyymi

        ei ny ihan kaikille, ei ainakaan pitkän kansan keskuudessa


    • chola86

      huhhuh, eihän tuossa pituudessa ole mitään vikaa. lähes aina löytyy itseä pienempi nainen.

    • 1+19

      mun miesten pituusskaala on ollut 173-183. tykkään noista kompakteista 170 paketeista.

    • jjj88

      minä olen 172 cm mies ja olen seurustellut elämäni aikana kolmen naisen kanssa ja jokainen on ollut minua pidempi. Pisin taisi olla 181 cm.

      Mikä hauskinta. Nyt on taas peliä uuden naisen kanssa (emme seurustele). Myös tämä daami on minua pidempi. En tiedä tarkkaa pituutta, mutta pituusero on ehkä 5-10 cm. Ei tästä välttämättä mitään tule, mutta minua ei hänen pituutensa haittaa lainkaan.

      Tutut varmaan tunnistivat minut tästä, mutta ei se on sen ajan murhe. Tuskin ovat tällä palstalla.

    • tosipienimies

      Helppohan se on naisia pokata päälle 170 cm pitkänä. Itseäni pistää kyllä suututtamaan, kun tuon mittaiset alkaa vähättelemään pituuttansa.
      Oikeasti lyhyt mies kuten minä, ei saa naisilta minkäänlaista huomiota, enkä ole eläissäni seurustellut.
      Nykyään mä vihaan jokaista vastaan tulevaa naista. Tunne on myös varmasti molemminpuolinen : )

    • pienimiessss

      Hei olen aloittelija. Uuden mittauksen mukaan olen 177cm eli siis 2 cm ilmoittamani tulostani pitempi. Silti tunnen itseni todella pieneksi :/

      • 16-vuotias

        175 on sopiva, 170-180 on hyvä pituus miehelle.


    • 172cm kukkakeppi

      täällä 172cm ja aika kukkakeppi vartalolta

      • Mies

        Mie oon 158 cm pitkä ja sain naisen. Naiseni on 149 pitkä.


    • 187

      175cm (tai siis ilmeisesti 177cm?) olisi omasta mielestäni aika bueno, vaikka olen itse 176 cm pitkä. Oon vaan aina jotenkin viehtynyt suunnilleen itseni pituisiin. :3
      Enemmän kyllä sitä pituutta/pätkyyttä, laihuutta tai lihavuutta tärkeämpää olisi se, että on tyytyväinen siihen mitä on. Se tekee ihmisestä kiinnostavan, ei pelkästään eikä ainakaan ulkoiset avut.

    • The tappi

      Olen mies ja on pituutta minulla on 162 cm. Olen ehkä lajissani poikkeus mutta minulla on hyvä itsetunto ja olen (jostain syystä) aina ollut täysin sinut fyysisen olemukseni kanssa. En koskaan ole kokenut lyhytkasvuisuuttani ongelmaksi. En niin kauan kuin toimin MIESTEN keskuudessa. Kykenen henkisillä voimavaroillani selättämään kaksimetrisen karpaasin milloin tahansa. Ja jos oikein fyysiseksi mennään, minulla on niin kova ääni että ikkunalasit helisevät kun alan huutamaan.

      Päällisin puolin siis olen samalla viivalla kuin muutkin miehet? Ja paskat. Eihän tällä mitalla minulla ole mitään mahdollisuuksia naismarkkinoilla. Ja sitä enemmän ottaa pannuun parjaus siitä kuinka miehet kiinnittävät huomionsa naisissa vain heidän fyysisiin ominaisuuksiin. Lautarinnoilla ja rumiluksilla ei ole chansseja? Höh, tervetuloa kokeilemaan romanttisia menestystarinoita olemalla meikäläisen mittainen mies.

      Pientä tasoitusta antaa se että päällisin puolin en asian anna häiritä hittojakaan. Mutta ladies, please, don't give me that bullshit että "luonne ratkaisee". Olen ulkona ennen kuin olen ehtinyt sanoa sanaakaan. Olen yhtä varteenotettava seuralaisehdokas kuin vesiposti. Käytännössä vain mikäli nainen itse on alle 160 cm on minulla edes jotain mahdollisuuksia.

      Tosiasia on että naisten silmissä fyysiset asiat ratkaisevat jos keiden!

      • Anonyymi

        eivätkö aasialaiset naiset kiinnosta?


    • mies32

      Mikä olisi se miehen pituus, jossa kohtaa tälläinen kysymys muuttuu absurdin naurettavaksi? 176? 179? 181? 183?

      Mielestäni se on jo tässä avauksessa ylitetty. Muita mielipiteitä?

    • 178cmies

      Ei se pituudesta ole kiinni. Opiskelukaverini hädin tuskin yli 170cm on seurustellut jo yli 10v ja kaksi mukulaa, minä 178cm mies vain sinkkuna tässä kärvistelen.

      • JiiJiiJaa

        Olen 181 cm nainen, eikä minulle ole mitään väliä minkä pituinen mies on. Jos kemiat loksahtaa kohdalleen niin ei kehon pituus merkitse. itse asiassa olen ihastunut useasti itseäni lyhyempiin miehiin, ne ovat sellaisia nopealiikkeisiä kärppiä :)) Lyhyin seuralainen taisi olla parikymmentä senttiä itseäni kompaktimpi. Hyvin toimi... kaikki. Mutta voi voi, tällainen hoikka pitkä blondikin joutuu usein pettymään, kun monelle miehelle itselleen pituus on ongelma. Vaaka-asennossahan pituuseroa tuskin huomaa.


      • Anonyymi
        JiiJiiJaa kirjoitti:

        Olen 181 cm nainen, eikä minulle ole mitään väliä minkä pituinen mies on. Jos kemiat loksahtaa kohdalleen niin ei kehon pituus merkitse. itse asiassa olen ihastunut useasti itseäni lyhyempiin miehiin, ne ovat sellaisia nopealiikkeisiä kärppiä :)) Lyhyin seuralainen taisi olla parikymmentä senttiä itseäni kompaktimpi. Hyvin toimi... kaikki. Mutta voi voi, tällainen hoikka pitkä blondikin joutuu usein pettymään, kun monelle miehelle itselleen pituus on ongelma. Vaaka-asennossahan pituuseroa tuskin huomaa.

        Kuulostaa tutulta. Itse hieman alle 170 cm ja ihmeekseni monet paljon pitemmät (180 cm ylöspäin) naiset osoittaneet kiinnostusta. En vaan millään meinaa uskoa todeksi, joten seurustelut jääneet aika vähiin. Erikoisinta, että suurin osa minusta kiinnostuneista naisists ovat olleet pitkiä. Huom! En ole varakas tai julkkis, enkä edes haluaisi olla.


    • Minimipituus

      Olen 175 cm ja harkitsen sinun pituista miestä vaan, jos hyvännäköinen. Sillon voi antaa aika paljon anteeksi. Mikäli 180 cm ja huononnäkönen, en harkitse ollenkaan. Ihanne on min. 186 ja hyvännäkönen, mutta tosi harvinaista. Yleensä on kyllä sellasia.

    • tyttönen

      Minä olen 174cm pitkä nainen ja minulle kelpaa kaikki 160-200cm väliltä!

      Sellaiset naiset jotka valikoivat miehen pituuden perusteella, kannattaa unohtaa. Ei se pituus ole olennaista vaan itse persoona! :) Minua on tullut iskemään lyhimmillään 165cm mies ja pisimmillään 190cm. Molemmat olivat ihan yhtä mahtavia ihmisiä!

      • fdsfdsfdsfdsfd

        Eli sinä annat kaikille.


    • Fairytale

      Kelpashan sille entiselle Lumikillekin, kääpiöt. Ja vieläpä peräti 7 kappaletta!
      Ja eikös sitä kauniiksi kehuttu?
      No, prinssi uljas satumaan sen sitten lopulta vei, mutta se on sitten toinen tarina...

      • dgjdjw

        Ei ne kääpiöt sille kelvannut.
        Sehän se koko tarinan opetus oli, että talo on täynnä miehiä, mutta kukaan niistä ei kelpaa kuin ystäväksi. Vasta kun paikalle tulee pitkä mies niin Lumikki on heti saman tien edes mieheen tutustumatta valmis menemään tämän kanssa naimisiin.


    • eiväliä :)

      175 cm on ihan normi mun mielestä. Itse olen 168 cm nainen. Exä valehteli olevansa 170 pitkä, mutta silti jostain syystä olin häntä muutaman sentin (5?) pidempi. Älkää miehet valehdelko. Valheella on lyhyet jäljet.

      • kuronia

        "Exä valehteli olevansa 170 pitkä...... Valheella on lyhyet jäljet."

        Tää pelasti mun päivän! =D


    • Johanna, 24v.

      Minä olen aina ajatellut pitäväni pitkistä miehistä, mutta tänä talvena sain huomata olevani hyvin viehättynyt itseni mittaiseen (162cm) yksilöön. Hauskinta oli, etten edes huomannut koko pituus/lyhyys-asiaa ennen kuin joku sitä ääneen kommentoi. Että näin voi yllättää itsensäkin, eikä haittaa yhtään :)

      Syitä tähän ovat varmaankin tapaamani miehen itseluottamus ja se että pituudesta huolimatta hän on hyvinkin maskuliininen. (Toki myös älykäs jne., mutta haluan korostaa tuntemaani fyysistä vetovoimaa, joka ei tällä kertaa liity millään tavalla syvällisiin keskusteluihin.)

      Uskoisin että kannattaa vaan olla mitä on. Se on ensinnäkin ainut tapa toimia, ja toisekseen se myös tuottaa tulosta.

    • Pieni mies

      (Säv. & san. Jukka Kuoppamäki)

      Pieni mies, sinä naurat aina niin.
      Pieni mies, unohdu et kyyneliin.
      Pieni mies, sua kauan odotin.
      Pieni mies, sinut viimein omistin.
      Pieni mies, pieni mies, pieni mies.

      Pieni mies, sinun katson kasvavan.
      Pieni mies, näen päivän koittavan.
      Pieni mies, jolloin seuraani sut saan.
      Pieni mies, rinnalleni kulkemaan.
      Pieni mies, pieni mies, pieni mies.

      Pieni mies, sitä vielä tiedä et.
      Pieni mies, miten paljon merkitset.
      Pieni mies, olet tärkein päällä maan.
      Pieni mies, maailmain saat kukkimaan.
      Pieni mies, pieni mies, pieni mies.

      Pieni mies, sinun katson kasvavan.
      Find More lyrics at www.sweetslyrics.com
      Pieni mies, näen päivän koittavan.
      Pieni mies, jolloin jatkat työtä mun.
      Pieni mies, jätän kaiken käsiis’ sun.
      Pieni mies, pieni mies, pieni mies.

      Pieni mies, kun sä kerran vanhenet.
      Pieni mies, silloin yksin ole et,
      Pieni mies, omat pojat sulla on.
      Pieni mies, tiedät mitä onni on.
      Pieni mies, pieni mies, pieni mies.

      Pieni mies, sinun katson kasvavan.
      Pieni mies, näen päivän koittavan.
      Pieni mies, jolloin suuri olet niin.
      Pieni mies, kasvat isän haaveisiin.
      Pieni mies, pieni mies, pieni mies.

    • Vieraana.,

      Itse 185 nainen, niin mulle minimi ois sellane 180. Mutta loppupeleissä ei sillä ole mitään väliä (:

    • eipä tuolla pituudella niin suurta merkitystä ole mikäli muuten kemiat pelaa. Ehkä en hirveästi korkokenkiä käyttäisi jos oma mies olisi samanpituinen tai lyhyempi mutta eipä tuo nyt mikään kynnyskysymys olisi. (Muutenkin viihdyn paremmin lenkkareissa kuin korkkareissa :D)

    • Kyllä!

      Kelpais! Itse olen lyhyt nainen, enkä ees haluais pitkää miestä, montaa atmosfäärikerrosta kasvojemme väliin.

    • yleistietoutta

      Tieteellisten tutkimusten mukaan nainen on tyytyväisin, kun kumppani on vähintään 20-30 cm pitempi. Toisaalta tieteellisten tutkimusten mukaan miehen elimen pituus on naiselle sitä merkittävämpi, mitä pitempi mies.

      • jhfrujvfdyhc

        Mä oon 160 cm nainen ja mä tykkään et ylettää halaan ja pussaan varvistamatta. Eli korkeintaan 175 pitkä saa mies olla.


    • jaako.kelho

      Tuo on kyllä paska puhetta, että lyhyet miehet eivät muka saa naisia. Tuttava on 168cm pitkä ellei lyhyempikin ja juuri erosi 3 vuotta kestävästä suhteesta ja nainen oli häntä noin puoli päätä pidempikin, ja muutenkin hänellä menee nais rintamalla hyvin, kun on vain tarpeeksi itseluottamusta. Toinen tuttava on sen 170cm hän on juuri myös eronnut pitkästä suhteesta ja lapsenkin jopa saattanut tähän maailmaan, mutta muutenkin naisia hänellä riittää yleensä itseään pidempiä tai saman pituisia. Veljeni on 172cm hänkin on juuri eronnut 4 vuotta kestävästä suhteesta, mutta sen jälkeen jo tuupannut 8 eri naista ja nyt sai jopa uuden heilan itselleen, joten enpä usko, että lyhyen miehen elämä, muka on niin alakuloista. Itse olen sen 175cm ja nais rintamalla ei mene hyvin, koska en uskalla naisille edes puhua.

      • liljailona

        Mitä merkitystä on ulkoisilla asioilla, eikö sisältä tulevat asiat ole tärkeimpiä. Entä jos on pituutta ja komeutta, mutta jutut maan alta, mitä virkaa sellaisella on? Jotenkin sydämen tila ja asenne ratkaisee. Mikä tässä elämässä kantaa, joku ulkoinenko, eipä tosiaankaan. Jos liidellään pinnalla, se ei kestä, nähty on. Tietenkin, jos on sekä/että mukavan näköistä ja kuuloista, sehän olisi loistavaa, mutta.... silloin sellaisesta on kiinnostunut monet muutkin ja tyrkyttävät seuraansa... ja siitä voi tulla turhaa harmia elämään. Kannatan henkisesti täyteen mittaan kasvanutta miestä, se vasta olisi jotain. Etsin, en ole tavannut vielä vapaana sellaista, varattuja kyllä. Ovat myös uskollisiakin, se on loistavaa ja turvallista.


    • Tanssiva Anssi

      Oletko lukenut Pleieri blogia? Sieltä tulee ilmi, että miehellä on huomattavasti paremmat mahdollisuudet kun mies lähestyy itseään lyhyempiä naisia tai noin samanpituisia. Jos lähestyt siis naisia, jotka ovat 165cm esimerkiksi olet "pitkä" koska olet kyseisiä naisia pidempi. Jos taas haluat lähestyä 185cm naisia, jotka vielä pitävät korkokenkiä mahdollisuutesi ovat huomattavasti pienemmät kuin miehillä, jotka ovat 190cm pitkiä. Tietysti voit saada pidemmän naisenkin mutta todennäköisyytesi laskevat.. Mitä siis tehdä? Mene puhumaan ensisijaisesti lyhyemmille naisille..

      Puhu myös pidemmälle naiselle, jos hän on kiehtova ja selvitä onko hän "Kyllä" "Ei" vai "Ehkä" kategoriassa. Lue enemmän tuolta blogista välittömästi ja ymmärrät asian selkeästi.

    • tumppi18

      Joo, on tullut huomattua että naisille kelpaa lähinnä ulkonäkö. Pituus ja lihakset ensimmäisenä. Ite oon baareissa pyörinyt jonkin verran kavereiden kanssa ja ollut aina joukon lyhin. Naiset jotka tulevat pöytään jossa istumme kysyvät aina muita kuin minua tanssimaan tai hakemaan juotavaa jne. Tossa jokin aika sittenkin tuli törmättyä yhteen naiseen joka oli kaverille tuumannut: tuu mun kans tanssimaan, en halua tanssia ton pikkumiehen kanssa. Huuhaa puhetta että luonne ratkaisee. En ole vielä tähän mennessä nähnyt naista joka edes olisi katsonut pitkään minuun päin. Olen siis 163 cm pitkä, tai lyhyt.

    • joopkla

      ei se pituus haittaa, paitsi jos mies pitää siitä haloota. Tai jos mies yrittää kontrolloida naisen pituutta, ja tällä tarkoitan nyt sitä, että esim syleillessä naisen pitää sitten epämukavasti seisoa vähän lyhentävästi toisella jalalla tms, miehillä on paha tapa yrittää sovittaa toinen just omaan syliinsä sopivaks.

      Olen tapaillut omanpituisiani, ja huomasin että oli tosi vaikeaa välillä ihan vaan istua vierekkäin, kun piti itse ryhtiä huonontaa, että mahtuisi toisen käden alle.
      Ei enää alle 172-senttisiä mulle, kiitos :P Se on ihan yksinkertaisesti mukavampaa, jos on semmoinen 5 cm pituusero.

    • perusmies1

      Itse on n.175cm pitkä mies, ja eipä ole asia kamalasti koskaan vaivannut. Mutta huomannut olen kuinka pitkä mies astuessa paikalle saa katseita ja supinaakin aikaan. Eli ei ihan tuulesta temmattu juttu tämä ikuis aihe.

      Tunnen kavereina pitkiä ja pätkiä sekä itseni mittaisia "normaaleita". Kaikilla meillä on omat nais seikkailut ollut.. joskus myös samankin naisen kanssa. =)

      Hyvä ryhti auttaa aina jokaista miestä/naista näyttämään terveeltä ja menestyvältä, mutta etenkin lyhyemmille kavereille suosittelen opettelemaan hyvää ryhtiä ja sitä kautta itsevarmaa olemusta. Sen pään ja selän kun nostaa pystyyn ja vetää hartioita vähän taakse niin saa koko kroppansa pituuden näkyviin/käyttöön.

    • pitköäsääri xx

      En viitsi kiinnostua yhtään jos mies on allle 190cm,

    • mieltiäp

      sehän riippuu jos nainen on 150cm niin 160cm mies ei oo ongelma..luulisin? ei varmaan sen 160cm kannata tavoitella sellaista 176cm korkokantakengillä tepsuttelevaa naista..
      Itse 165cm ja kyllä miehen pitää olla se 170cm. Vähintään..En lyhyempää ottais..ja sitten jos makuasioihin mennään niin tykkään niistä 180cm ja hoikista..Sanotaan suoraan..kukkakepeistä..Ei mistään nallekarhuista vaan ihan hoikista ja pitkistä..No mutta jos se 170cm ja ihan pikkasen alle olisi todella ihana pakkaus..ja rakkautta niin tuskin sanosin että kasva vähän niin katellaan..sama kun mies sanoo että laihuta vähä niin katellaan..

    • ddwdwdw

      meillä oli intissä 168cm pitkä kadetti ja helvetti näytti sellaselta pedolta että kaatais 2m jannunkin :D

    • asenne ratkaisee

      Lyhyissä miehissä on usein ongelmana se, että näkee pituuden olevan heille itselleen ongelma. Monet kompensoivat senttien puuttumista esim. kukkoilevalla käytöksellä ja leuhkimisella.

      Mua piiritti aikanaan sellanen itseäni(161 cm) pari senttiä pidempi poika. Oli rasittavaa, kun se esim. tutkaili minkä korkuiset kengät mulla oli jalassa. En suostunut lähtemään sen kanssa kahville, mutta ongelmana ei ollut pituus vaan se, että mikään ei napannut. Ulkonäkö muuten (karmeet viikset), luonne ja periaatteet & ideologia. Tyyppi taisi jäädä siihen luuloon, että pituus olisi ollut the issue.

      Olen kyllä tuntenut hottiksiakin alle 170 cm miehiä. Sen huomaa kyllä aika nopeasti miehen olemuksesta, onko hän itse sinut senttiensä kanssa.

      • rgbthrb

        "Tyyppi taisi jäädä siihen luuloon, että pituus olisi ollut the issue."

        Mikä ihme teitä naisia vaivaa? Jos kerran tutuu siltä että mies jäi väärään luuloon, niin miksi ihmeessä et korjannut sitä käsitystä?

        Itse haluan aina kertoa naiselle totuuden jos en syystä tai toisesta ole kiinnostunut.Miksi naisilla on niin mahdottomia ongelmia totuuden kanssa?

        Nyt huononsit tuonkin miehen itseluottamusta pituutensa suhteen entisestään ihan turhaan, sen sijaan että olisit antanut hänelle rakentavaa palautetta kummallisten periaatteiden ja kamalien viiksien suhteen.


      • asenne ratkaisee
        rgbthrb kirjoitti:

        "Tyyppi taisi jäädä siihen luuloon, että pituus olisi ollut the issue."

        Mikä ihme teitä naisia vaivaa? Jos kerran tutuu siltä että mies jäi väärään luuloon, niin miksi ihmeessä et korjannut sitä käsitystä?

        Itse haluan aina kertoa naiselle totuuden jos en syystä tai toisesta ole kiinnostunut.Miksi naisilla on niin mahdottomia ongelmia totuuden kanssa?

        Nyt huononsit tuonkin miehen itseluottamusta pituutensa suhteen entisestään ihan turhaan, sen sijaan että olisit antanut hänelle rakentavaa palautetta kummallisten periaatteiden ja kamalien viiksien suhteen.

        Hän ei kysynyt miksi en ole kiinnostunut. Ei ole "mahdottomia ongelmia totuuden kanssa", jos en ala luettelemaan miehelle päin näköä pitkää listaa niistä asioista, jotka hänessä ovat turn off. Esim. pelkkä viiksien ajelu ei todellakaan olisi tehnyt hänestä kiinnostavaa seurustelukumppania.

        Jos palaute kiinnostaa, sitä voi kysyä. Jos kysyisin jotain miestä ulos, niin itse en kyllä haluaisi, että tämä kieltäydyttyään alkaisi luettelemaan minussa pielessä olevia asioita ilman, että olisin itse kysynyt "miksi ei".

        Tuo poika saattoi kyllä kysyä, miksi en halua lähteä kahville. Tähän vastasin, jotain sinne päin, että vaikka kahville mentäisiinkin, en kuitenkaan haluaisi jatkaa siitä eteenpäin hänen kanssaan. Tähän hän ei esittänyt mitään lisäkysymyksiä ja hänelle varmaan parempi niin, sillä jos olisin kertonut kaikki, tai edes puolet siitä listasta, miksi ei kiinnosta, niin tuskin hänen itsetuntonsa olisi ollut sen jälkeen yhtään paremmalla mallilla.


    • semmostajoo

      Naisilla ei ole tapana kertoa miehille mistään mitään. Jos miehessä on jotain vikaa hänelle ei yksinkertaisesti vaan puhuta ja hänet suljetaan joukon ulkopuolelle.

      Selän takana sitten supistaan ja naureskellaan urpolle ja nautitaan hänen tuskastaan.

    • Lyhyt_mies

      Olen ollut Naisten pituusrasismin kohteena jo yli 20 vuotta. Tämä ilmenee välinpitämättömyydellä, pois sulkemisella ja että olen vain pelkää ilmaa hänen näkökentänsään. Ainoa Naisryhmä, joka noteeraa minut edes ihmiseksi ovat ne Naiset joiden elämässä on suuri kriisi, esimerkkeinä edellinen mies on tappanut itsensä tai mies hakannut Naisen henkihieveriin. Olen nostanut yhden Naisen elämän suosta ylös ja saanut kiitokseksi ruven persuksiin.

      Nyt sinkkuna yritän hakea uutta Naista elämääni, niin historia toistaa itseään.

      • Ma355

        Pituudella ei ole väliä vaan miten luut ovat geneettisesti muodostuneet. Tom Cruise lyhyt mutta varmasti miellytti monia naisia.


    • Näinkinpäin

      Mä olen 163cm. Kerran ollut jutta pari senttiä lyhemmän kanssa (tää jätkä jätti mut joten ei ollut mikään mun osalta tullut pituuden takia "poissulkeminen"), eikä se koskaan häirinnyt. Jps ideaalia miettii, varmaan joku 5-15cm pidempi ois semmonen unelmapituus. Eli aikalailla se 168-178. Harvemmin tulee kovin paljoa pidemmistä sit kiinnostuttuakaan.

      Jotenkin mulle tulee hölmö olo jos mies on 190cm ja itte siinä vieressä sit kolkyt senttiä pienempi :)

      • Anonyymi

        Isä pikkutytön kanssa asioilla.


    • Pätkismimmi

      Olen 160 cm ja siitä vähänkin pidempi riittää koska omaan silmään toinen näyttää silloin lyhyemmältä jostain syystä. Ei mitään väliä jos on muuten ihana. Pitkistä en tosin pidä kun en tykkää huudella sinne ylös korkeuksiin vaan mieluummin pussaan ja kuiskuttelen samalla tasolla :) Tanssiminenkin parasta vain pikkuisen pidemmän kanssa. MUTTA. Niin katkerilta jotkut esim. 163 senttiset tässä ketjussa kuulostavat että SE on se turn off. Katkeruus, viha ja pessimismi. EI. kiitos.

      • Pätkismimmi

        Kirjoitinpa hullusti siis samanmittainen näyttää lyhyemmältä omaan silmään niin vähän pidempi saisi olla :) Mutta ei ole kynnyskysymys jos mies on muuten ihana :)


    • Mielipiteeni

      Lyhyt mies ei kelpaa niin kauan kuin miehellä on itseluottamuksen puutetta pituutensa suhteen. Itsevarmuus viehättää. Oli piirre mikä tahansa, niin jos mies on sinut sen kanssa ja arvostaa itseään oikeasti sellaisena kuin on, niin kyllä nainen silloin on kiinnostunut jos mies muilta ominaisuuksiltaan vaan on naiselle sopiva eli jos kemiaa löytyy ja molemmat kokevat että synkkaa. Nauti elämästä, opettele uusia juttuja, harrasta, matkustele, urheile, ym. äläkä mieti pituutta tai muuta lopulta melko yhdentekevää ulkonäköseikkaa.

      • Mistä sitä itseluottamusta pitäisi naisten suhteen saada jos olen automaattisesti heidän mielestään oksettava tai saan friendzone luokituksen? Viimeisen kerran kun vuosia sitten pääsin juttukontaktiin naisen kanssa netissä, niin hän ilmoitti että olen liian lyhyt hänelle mutta voidaanhan olla ystäviä?
        Kerran hymyilin vastaantulevalle naiselle kadulla niin se sai raivokohtauksen ja alkoi huutamaan mulle.

        Ei se miehen pituus ole lähtökohtaisesti tärkeää miehelle vaan naisille, jonka myötä siitä tulee elämää rajoittava tekijä miehelle.


    • Oletehkäliianpitkä

      Oletko koskaan miettinyt millaista on rakastella kun suuhunsa saa vaan miehen rintakarvoja? Minulla on pituuta vain 162 ja olen koko ajan etsinyt miestä, joka ei ole montaa senttiä minua pidempi. Ihanaa suudella suulle tai edes kaulalle rakastellessa, kun mies ei ole liian pitkä. Tanssiessa lyhytmies ei myöskään nosta kättään niin, että olkapääni hajoaa ja miestä ei tarvitse kiivetä suutelemaan tikkaiden kanssa. Pitkiä miehiä ei tarvita kuin katon maalaukseen ja ikuunaverhojen ripustukseen -fiksut lyhyet miehet selviävät niistäkin apuvälineillä.

      • hmm___

        2m. pitkä mmmm ihanaaa sylissä istuminen


      • Anonyymi
        hmm___ kirjoitti:

        2m. pitkä mmmm ihanaaa sylissä istuminen

        Isin sylissä.....


    • 152nainen

      lyhyt olet
      199 cm on minulle ok

    • Hukassa2016

      Yksissä juhlissa kiinnitin huomiota kolmeen pariskuntaan jossa oli selvästi lyhyempi mies naisen rinnalla. Ne ihmiset olikin vielä ihan ok normaalin hyvänäköisiä ja normaali tuloisia. Todella harvoin olen nähnyt sellaista, vielä samassa paikkaa.

    • Lisääpituutta

      Huvittaa nämä pituuskeskustelut, kyllähän kaikenmittaiset seurustelevat vaikka tietty "vakio" siis keskipituusryhmä ihmisissä tapaa ehkä toisensa helpommin ilman ennakkoluuloja toisesta.

    • eivalittamista

      Mitäh, 175 on just hyvä!

    • Nainen158cm

      Mun mielestä n. 175cm on juuri ihannepituus miehelle. Eihän sen mittainen edes ole lyhyt, lähellä miesten keskipituuttahan tuo on.

    • Jonttu1958

      Niin se on ja on aina oleva, media ihannoi sitä että miehen pitää olla pitempi kuin nainen. Samoin muotimaailma. Mutta loppupeleissähän on niin että " kemiat " ne ratkaisee onko pari yhteen sopivat. Niin minä olen ajatellut, eipä ole sattunut kohdalle vielä sitä oikeaa. Olen varmaan liian lyhyt, n. 165 cm pätkä mies 60- vuotias.

    • eikylläoikein

      Hmm, ei. Olen itse 179-180 cm.

    • Anonyymi

      Tunnen erään 164 cm pituisen miehen joka saa naisen kuin naisen, on niin sosiaalinen ja huumorintajuinen rento tyyppi jonka seurassa viihtyy miten kauan vaan. Kelpais mulle kyllä.

    • Anonyymi

      Ehkä se on sitäkin, kun mies on naista pidempi, tuntee olevansa jotenkin miehisempi? Eli miestä häiritsee naisen pituus.

    • Anonyymi

      Siis: lyhyempää miestä häiritsee naisen pituus

    • Anonyymi

      Yhtä paljon kuin lyhyt hamekin.

    • Anonyymi

      Ehdottomasti on ok pituus. En pidä pitkistä miehistä. Oikeastaan kaikilla yli 180 senttisillä alkaa olla huono ryhtikin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      271
      2466
    2. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      38
      1399
    3. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      60
      1368
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1156
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1144
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1136
    7. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      26
      1123
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1101
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1073
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      6
      1032
    Aihe