kampaamot

kesäkuntoon

Olen muuttanut paikkakunnalle,niin kyselisin missä on hyvä kampaamo.
Hinnalla ei niin väliä kun sais sellaiset kivat ja pirteät hiukset. Suositelkaa.

114

10436

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Takkutukka

      Punaparta ja blonde on mun vakipaikat. Olen tyytyväinen.
      Hinta ei tosin ole sitten halvin,mutta sama minulla että hinnasta viis,kunhan saa hyvän leikkauksen ja kivan palvelun.

      • nakkitakki

        Ei ole


    • tukka hyvin

      Parturi-Kampaamo K-M on hyvä.

    • phkjfdk

      Edna Torikadulla, pari kertaa leikkasi minulle lyhyemmät hiukset kuin alunperin ajattelin, mutta sitten tykkäsinkin niistä tosi paljon!

    • fsfsfs

      Inka-Tuulia on mielestäni paras :) Siellä on halpaa, ja työntekijät ovat ammattilaisia :) Osoite on Keskuskatu 17-19, siinä työvoimatoimiston vieressä.

    • Kokeilija

      Käyn yleensä eri kampaamoissa,mihin nyt satun osumaan kun tuo kuontalo leikkausta vaatii.
      Permanentin olen ottanut muutaman kerran, parhaiten se onnistui mielestäni Punaparrassa.
      Citymarketin kampaamossa en ole vielä kertaakaan käynyt,voisi poiketa sinne seuraavaksi.

      • eisinne

        No sinne en veis edes koiraani koko ajan vain harjottelijoita ja täys velotus


      • useastik
        eisinne kirjoitti:

        No sinne en veis edes koiraani koko ajan vain harjottelijoita ja täys velotus

        Ei pidä paikkaansa. Opiskelija alennus on aina tullut jos opiskelija on leikannut hiukset. Jokainen saa päättää tietysti missä käy, mutta jos ei tiedä asiasta mitään ja luulee, niin kannattaa ehkä olla hiljaa.


      • paskan.saa.pyytämättäkin

        Kyllä sen olen päättänyt että sen liikkeen ovea en aukaise tukka on kuin turrella ei minkään tasoista ammattiylpeyttä omasta työstään.


    • !!!

      Paras on Sabella :)

      • :))

        sabella on paras!!!


      • vertailtu
        :)) kirjoitti:

        sabella on paras!!!

        Ei ole. Tyly asiakaspalvelu ja KALLISTA


      • Ope67

        Suomen kieli


      • 193

        samaa mieltä.Nitalla käyn en muualla.loistava asiakaspalvelu


    • littis

      Kuhan Nitan kiertää kaukaa. Muut on hyviä.

      • ILOINEN ASIAKAS.

        PIEKSÄMÄN EDULLISIN JA PARHAIN KAMPAAMO ON NITA. SIL ON MIELETÖN TAITO KÄSITELLÄ SAKSIA. JA KOKEMUSTA HÄLL ON. OLLU TJENKEISSÄ, ITALIASSA,MEKSIKOSSA TÖISSÄ. JA HÄLL ON TODISTUKSET PAIKOISTA. KUN MEETTE HÄNEN LUO, NI KATTOKAA HÄNEN MAALAAMIAAN TAULUJAAN,, HÄNEN TEKNIIKKA JA VÄRISILMÄNSÄ ON MAHTAVA.EIKÄ SIEL HAISE KEMIKAALIT. KÄYTTÄÄ VAIN LUONNONMUKAISIA TUOTTEITA. MENKÄÄ JA TODETKAA ITSE.


    • Paras Suhonen

    • -.-

      Eiköhän kaikki kampaajat ole ammattitaitoisia.

    • KlK79

      Ehdottomasti Hiushuone Heidi&Kaisu! Nuoria, freesejä ja muuallakin käyneitä kampaajia; tosi pirteitä ideoita ja selkeästi halu kehittyä. Paikka ei ole permanenttimummoille ja kantiksina taitaa olla 20-30-vuotiaita uusiinkin ideoihin valmiita naisia. Tällä hetkellä Heidin äitiyslomansijaisena toimii Ninni, joka on tuonut kampaamoon oman pirteän lisänsä.

      Äitini tykkää kyllä Blondesta tai Punaparrasta... pääasia varmaankin, että tosiaan kiertää Nitan tai erään "missiemon" kaukaa.

      • Miugu93

        Ja mikähän mainostus tämä on?
        Jos kampaaja osaa tehtävänsä,tarvitseeko mediassa tuolla tavalla sanoa,että
        kiertäkää kaukaa.
        Tuskin nämä kampaamot olisi toiminnassa,jos eivät osaisi asiaansa.
        Nitalla edullinen permanentti otettu(päättäjäisiin) ja hyvä lopputulos.


      • Vetyperoksidiblondi

        Mikähän Nitassa on vikana?
        Tämä toinen kampaamo tekee omaperäisiä kampauksia,en pidä sellaisesta,mutta
        Nita kyllä leikkaa ja laittaa toiveiden mukaan.


    • PUNAPARTAvakiasiakas

      Mainoskampanjaa (mainoskampaajaa)
      Toisia moititaan ja toisia kehutaan.
      Maksetaanko tästä provikoita

    • Bike

      Mervillä olen käynyt Metsämiehentiellä.

      On kyllä taitava leikkaaja ja kampaaja / parturi.

      • Anonyymi

        Onko vielä olemassa ,olis kiva tietää, jos pääsis koti kampaajalle.


    • lsdkvnjtrh

      Itse olen aina käynyt blondessa, mutta nyt halusin kokeilla ihan toisenlaista parturia . joten kävin kampaamo paris paikassa. ja voin sanoa että on ensimmäinen ja viimeinen kerta kun siellä käyn!! tämä sirkka henkilö kysyi kokoajan mistä leikkaan ja mihin teen raitoja! minulla oli kuva mukana mallista jonka halusin ja ei kyllä tullut todellakaan semmosta mitä piti (blondessa ollu sama kuva mukana ja aina on onnistunut). maksoikin niin perkuleesti. yleensä blondessa joku 75€ mutta paris ottikin 110€.. eli en suosittele..

      • ei enää pariisiin...

        Samanlainen kokemus täälläkin Parisista. Joka välissä kampaaja kysyi millaista tyyliä haluan ja mistä leikataan, eikä mennyt perille vaikka kuinka yritin selittää. Kerroksittain leikattua toivoin, että olisi hieman kevyemmän näköinen kampaus. Sainkin tasamittaisen ja noin 7cm suunniteltua lyhyemmän tukan, vaikka sanoin että olisi tarkoitus kasvattaa pituutta. Kaikki hiukset lyhennettiin siihen mittaan, missä ihan lyhyimpien kerrosten piti olla... Hintakin hipoi neljääkymppiä, huolimatta siitä ettei lopputulos ollut toivotunlainen. Teki kyllä mieli itkeä. :(


      • kauhia

        Kerran olen Parisissa käynyt ja toista kertaa en mene.Oli niin karmea tulos.


    • tyytyväinen

      Danny & Lucy

    • titta

      Kukkaromäessä on hyvä ja edellinen .

      • Anonyymi

        Vieläkö Kukkaromäessä on kotikampaaja/parturi, voi kun tietäis missä ja hintakin olisi kiva tietää, edes noin hinta.


    • permanentti

      City Marketin City Kutri hyvä. Sain sellasen permanentin kun halusin. Heti ymmärsi millasta permanenttia halusin..

    • TyytyväinenAsiakas

      Tulin uutena pmäelle ja kyselin samaa.. Kokeeksi menin Hiushuonelle ja kyllä kannatti. Kävin kerran Citykutrissa sekä jossain toisessa, minkä nimeä en edes muista. Sen muistan, että Citykutrissa ei tehty hiuksille mitään ja tuolta toisesta tulin itkien takaisin :D Mutta Kaisulta ei koskaan tule itkien eikä kiukkuisena pois!! En vaihda kampaajaa enää koskaan vaikka muuttaisin 100km toiselle paikkakunnalle. Leikkaa ja laittaa aina toiveiden mukaisesti. Ei utele asiakkaan omia juttuja. Siis juttelee juurikin sen verran kun jaksan. Laittaa kulmat samaan hintaan pesupaikalla. Hiustyyli ei ole paljon muuttunut kolmen vuoden aikana, mutta joka kerta on tullut maksettua ammattitaitoiselle kampaajalle.

      • Antakaakansapäättää

        Nyt pois mainostamasta itseään täällä kampaajat.


    • ....

      joo joo

    • Tinttana

      pieneksi paikkakunnaksi valinnanvaraa on kyllä riittävästi

    • minnevaan

      ON valinnanvaraa ja tuskin elämää suurempi kysymys on missä päänsä karvat laitattaa!

    • Jepjep

      Danny ja Lucy on ainakin aivan paska, en mene enää koskaan enkä kenellekään suosittele.
      Opiskelijat siellä leikkaa ja värjää, tai no poltti koko tukan ja joutui sitten lyhentämään reilusti, silti täyden hinnan otti,
      Toinen opiskelija ilmestyi sinne aamulla, tuli meikkaamaan ja laittelemaan omia hiuksiaan ja keskenään juoruilivat ryyppyreissuistaan sun muista.
      Todella ala-arvoista menoa kyseisessä puljussa. Thyi.

    • Kehus

      Sanoisin että se henkilökemia tekee enemmän kun se prikulleen onnistuminen

    • Je.anS

      Että henkilökemiat jos pelaa,ei haittaa vaikka mikä kananperse tulis leikkauksesta

    • ....

      Citykutria en suosittele! Nuori kampaaja pilasi siellä hiukseni totaalisesti, ja kyse oli vain latvojen tasaamisesta!

      • Mullakiharakanpesä:(

        Kh,no kauhiaks kyl oli leikannu:/ otan osaa.kyl ne kasvaa.


    • .:.

      Mistä saa parhaan suihkurusketuksen? :) onko kokemuksia punaparran suihkurusketuksesta?

      • kesäQ

        kukkaromäessä paras! Testattu on monia..


    • kokeilemalla selviää

      Itselläni on kokemusta City-Kutrista ja Houkutuksesta ja molempia voin suositella. Jälkimmäinen on hyvä etenkin jos haluaa vähemmän hajustettuja tuotteita.

    • kokemuksenRintaÄäni

      Se on mustaa valkoisella tutkittu että jos henkilökemia pelaa,niin pieni moka ei ole katastrofi.
      Mutta mikäli henkilökemia ei pelaa tippaakaan niin menetkö mielelläsi kampaajalle ?...rentoutumaan....juttelemaan.
      Kaikille ei nimittäin ole Pääasia se että letti on täydellinen.osalle on.

    • Senijor~

      Jossain kampaajalla sai kahvia odotellessa.
      En muista missä,mutta sellainen olisi kiva missä vaan.

    • Keisar1

      Ehdottomasti paras on parturi-kampaamo Suhonen Sibelius-puiston vieressä yksisuuntaisella. Mäen ainoa mies-parturi osaa hommansa paremmin kuin kollega-siskonsa.

    • Nice

      Harvinaista herkkua että on myös miesparturi :)

    • =)))

      Paris!

    • vaativa asiakas

      Ehdottomasti paras ja käymisen arvoinen on Kauppakadun Kaisu ja Ninni, palvelu ensiluokkaista ja lopputulos ei petä koskaan - työtä tehdään sydämellä ja ammattitaidolla ja työn jälki onkin aina sen mukaista. Täältä et lähde koskaan tyytymättömänä. Hinta on hieman joitain paikkoja suolaisempi, mutta tästä laadusta kyllä mielellään maksaa, kun tietää saavansa täyden kympin palvelua ja upeat hiukset. Hyvän mielen parturi-kampaamo!
      Toinen suosittelemisen arvoinen paikka on Danny&Lucy Keskuskadulla. Siellä rautaisia ammattilaisia Tanja ja Jenna, molemmilla on hyvää näkemystä (toisinsanoen lukevat melkein ajatuksia) ja lopputulos aina kiitettävä. Myös palvelu todella ystävällistä sekä edulliset hinnat. Jos ripsiä kaipaat, niin Danny&Lucy:ssa saat kaupungin parhaat, kestävimmät ja näyttävimmät. Tekijällä on silmää näille ja homma hanskassa!
      Paljon jaksetaan purnata, mutta nyt kun itselle on kertynyt positiivisia kokemuksia Pieksämäen "kauneuspalveluista" niin nämä ovat kyllä arvostuksensa ansainneet. Toivottavasti nämä ammattilaiset pysyvät paikkakunnalla, itse ainakin tulen jatkossa pysymään asiakkaana ja suosittelen lämpimästi myös muille!

    • PBFK

      Kyllä Parturi-kampaamo Sami Suhonen Käenkujalla on yksi kulmakunnan parhaimpia! Leikkaa taidolla, suunnittelee kivan näköisiä uusia, nuorekkaita hius tyylejä ja palvelu asiallista ja muutenkin mukavan rentoa!!! Aina on onnistunut permikset, värit, leikkaukset ja juhla kampaukset. Meidän huushollista siellä käypi niin aikuiset, teinit kuin pienemmätkin lapset. Kiitos Sami ja terveisiä Irmalle!

      • Tuulitukka

        Nyt puhut vähän, mutta asiaa. Ooon ihan samaa mieltä sun kanssas!!!!


      • semppiä

        Sami lopetti liikkeensä Pieksämäellä, muutti Nokialle,


      • Anonyymi

        Jooo Sami Suhonen on hyvä ja Kampaamo Nita menee samalla linjalla. Paha sanoo, että Pariisiin putiikkiin en menis ....ku muija ei tiedä hevon paskaa työstä, mitö tekee????


    • Seikku on paras!

      Ehdottomasti Naarajärvellä sijaitseva Seikku! Olen käynyt siellä lapsesta saakka ja vaikka nykyisin asun Kontiopuistossa niin menen silti sinne. Kerran erehdyin käymään keskustassa sijaitsevalla parturilla ja sanon suoraan, että tuntui kun kyseinen kampaaja (vanha nainen) olisi repinyt hiusten lisäksi päänahkaani irti ja jälkikin oli kyllä ihan päinvastainen, kuin piti.

      Seikulla kannattaa käydä jos haluaa ystävällistä ja hyvää palvelua. Kysyy aina kuulumisia ja juttelee kaikenlaisia mukavia samalla kun lempein, mutta varmoin ottein leikkaa hiuksia. Maksaa minulle hiusten lyhyeksi leikkaus 20-24e. Miehet saa ilmaisen parran ja viiksien ajonkin jos haluaa. Aikakaan ei käy pitkäksi hiljaisina hetkinä sillä Seikulla on lukemista varattuna asiakkaille mm. Aku Ankkoja, lehtiä ja kirjoja joista voi selata naisten ja miesten kampauksia lyhyistä pitkiin.

      • montavuottakäyny

        Seikku on ehdottomasti paras


      • Siilipää

        Varmaa ja vakuuttavaa osaamista. Ehdottomasti paras.


      • Anonyymi

        varmast7 kyselee ja juoruaa


      • Anonyymi

        varmast7 kyselee ja juoruaa


    • Roope

      Onko täällä Pieksämäellä sellaista kampaamoa jossa osataan myös tehdä miehille erilaisia kampauksia? Ajattelin vihdoin kokeilla jotain pitkää hiustyyliä tän lyhkäsen sijaa.

      • Anonyymi

        ei ole


      • Anonyymi

        ei ole


    • tiivaa1

      Itse tykkään Sabellasta ja miehellenikin siellä on hiukset osattu leikata just eikä melkein :)

    • mauu1

      Paris on ihan perseestÄ

    • viivi2

      se missi emo on se huonoin tekee ihan mitä lystää ja koko ajan kysyy että mistä leikataan .ammattitaidoton ja luulee että on muka paras alan ammattilainen

      • seliseliseli

        Kerran käynyt Parisissa ja se taisi olla viimeinenki. Hiusten värjäyksen jälkeen ne olivat kirkkaan oranssin punaiset. Toinen kampaaja niitä sitten sävytteli sopivamman värisiksi, kun valitin lopputuloksesta syy olikin minussa, kun olin ottanut kalkkitabletin aamulla.:D


      • Anonyymi
        seliseliseli kirjoitti:

        Kerran käynyt Parisissa ja se taisi olla viimeinenki. Hiusten värjäyksen jälkeen ne olivat kirkkaan oranssin punaiset. Toinen kampaaja niitä sitten sävytteli sopivamman värisiksi, kun valitin lopputuloksesta syy olikin minussa, kun olin ottanut kalkkitabletin aamulla.:D

        Voi hitto MIKÄ selitys.....D-vitamiini?


    • hoitaja1

      HOUKUTUS, halpa ja osaa hommansa. Olen erittäin tyytyväinen.

    • jaana2

      Ihana kampaamo Marika.Äitini kanssa saimme samaan aikaan ihanaa palvelua,vaikka olikin vain yksi kampaaja.Marika osasi laittaa hiuksemme hienosti,ehdotti uutta ja tulos oli tosi hyvä.Suosittelen.

      • Ekajavika

        Ihan kamala paikka, valittaa ja juoruaa koko ajan. Ei jatkoon.


    • savolainennainen

      Imagessa semmoinen nuori vaalea tyttö leikkasi ja värjäsi hiukseni, tyytyväinen olin! :)

      • K1harrin

        Siis Imagen omistaja Ninni <3 Hän työskenteli ennen Hiushuone Kaisussa & Ninnissä, mutta nyt on oma kampaamo pystyssä Lidlin tien toisella puolen.

        Pieksämäen paras!


      • omituinenhopötin

        omituinen höpöttäjä on


    • pottapois

      Mihinkähän kampaamoon uskaltaisin lähettää miesystäväni? Viime kerrasta on jo lähes vuosi, hiukset siis luonnollisesti täysin muodottomat ja kamalat. Nyt vaivautuisi vihdoin parturiin menemään, mutta kukkaro on kevyt. Eli mistähän saataisiin halvalla ja lyhyellä varoitusajalla luovaa silmää ja ammattitaitoista leikkaamista, jotta saataisiin tämän herran paksut kutrit viimein kynittyä kuriin ennen kuin taas innostus lakkaa ja lompakossa ulvoo vain tuuli..?

      • mitenjaksattejauhaa

        Helppo juttu. Kaikilla miehillä joilla parta kasvaa luulisi olevan myös sen kunnostamiseen välineet, joten kotiparturointi hoituu helposti.


    • 65230340

      Mene ihmeessä Nitalle, hällä aina uusia ideoita pää täynnä ja muutenkin hiton luova ja taiteelinen nainen. jaksaa kuunnelle ja ottaa asiakkaan toiveet huomioon. HÄN ON TÄYDELLINEN KAMPAAJA JA ASIAKAS PALVELIJA.

      • noniinpäonkin

        Nitalla IDEOITA aina pää täynnä..joo


    • monethiukset

      Kampaamo Rosette. Ihanasti leikkaa ja oman mielensä mukaan(kysyy mielipidettä, minkä mukaan.) Laittaa lähtiäisiksi hyvän kampauksen. Tulee hyvä mieli itselle. Olen ollut monien vuosien asiakas.

    • funktu44

      Kotiparturi iivari

    • oiuytrt

      Pariz

    • Merjukka

      Merjukka Naaralla

    • uudisasukas

      Kun muutin tänne 2010 mietin samaa et mikä kampaamo ois hyvä? Punapartaan tuli mentyä ja tosi ihana ihminen oli siellä ja pitkät hiukseni tuli laitettua hyvin.

    • Hdhjisoejsbs

      älä mene Nitalle. Varaat ajan ja ovet on kiinni. Suosittelen Sabellaa!

      • raivostuttavaa

        Joo kannattaa mennä Sabellaan mikäli haluaa epäystävällistä, kallista ja hidasta palvelua ! Omistaja koppava ja utelias. Pyysin kerrostetun leikkauksen kahdella värillä ja kumpikaan ei onnistunut. En mene ikinä enää siihen paikkaan ! Kamala kokemus kaikenkaikkiaan.


    • kikiolli

      Tomminparturi on paras

      • matamikella

        Just mietinkin sitä Tommin parturia ainakintulisi selvää jälkeä.


      • ryynihyyvi

        Veikee


    • kampaajasiko

      Etsi itsellesi sopiva, makukysymys!!

    • Kampaamotyttö

      Paris on kyllä paras! Käyn siellä aina

    • r4556juio

      Tommi on paras muista en tiedä

    • tklvchnnn

      Paris paras ehdottomasti

    • kerranvainkerran

      Juu tuo Tommin kuulostaa hyvälle. Käynnin jälkeen voi olla huoletta, hiukset aina kunnossa.

    • eftrvihainen

      Marja Romo on huono palvelu.

      • Nuorekastajamuodikasta

        Eipä taida parturi olla?!?


    • Muori65

      Apua! Kuontaloni kaipaa siistimistä, mutta mihin uskallan mennä. Kahden vuoden aikana olen testannut kolmea paikkaa, enkä ole ollut tyytyväinen mihinkään. Olen joutunut käymään Kuopiossa luottokampaajalla, mutta haluaisin lähempää taitavan saksienkäyttäjän. Kukaan näistä kolmesta ei ole suostunut pesemään hiuksia, vaikka ne on olleet likaiset kampaajalle mennessä ja olen pesua itse pyytänyt. Suihkepullosta vettä päähän, leikkaus ja pikainen kuivaus. Punaparrasta läksin sen näköisenä, että hävetti astua ovesta ulos, tukkaa ei mitenkään laitettu. Koen, että olen liikkeen käyntikortti kun tulen tukka nättinä kampaamosta ulos. Kuka uskaltaa sinne mennä, jos edelliset tulee pelättimen näköisenä ulos. Minulla on lyhyet hiukset ja ne kaipaa muotoleikkausta, jotenkin on jäänyt semmoinen kuva, että kaikki on oppineet vain pitkien hiusten tasausleikkausen. Miettikää tätä kampaajat, asiakas on liikkeenne käyntikortti.

      • Nuorekastajamuodikasta

        Oletko kokeillut Ainoaa Keskuskadulla?


    • yläylä

      Ylä bup

    • 4h42dfghvx

      .,.,.,.,.,.,.,

    • Tuupasuuri

      T pariz

    • KuontaloKunnossa

      Image Keskuskadulla Lidlin vastapäätä. Hyvä palvelu ja osaamista löytyy (Ninni & Tiia). Suosittelen!

      • Anonyymi

        Palvelu ala-arvoista omistaja merkitsee varatun ajan itselleen toisin kuin antaa asiakkaalle mutta kun asiakas tulee lähes syyllistää asiakkaan ja apulainen odotuttaa ja kiirehtii kun pitää ehtiä syömään. Ei ikinä ko. kampaamoon.


    • Ekopekka

      Halvin ja paras miesten tukanleikkaus löytyy Tallinnasta . Eläkeläinen 6-8 e , muilta 10 e . Leikkuu saksilla . Suomessa parturien tuntihinta on enemmän kuin monen autokorjaamon veloitus. Hullua , mutta totta.

    • Anonyymi

      Tullikatu suomen kallein

      • Anonyymi

        Tallikatu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tallikatu

        Huono kokemus Tallikatu Tarja Anita. Halusin pöyhkeyttä sivuille ja taakse. En ole koskaan niin lyhyttä tukkaa saanut. Itkettää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huono kokemus Tallikatu Tarja Anita. Halusin pöyhkeyttä sivuille ja taakse. En ole koskaan niin lyhyttä tukkaa saanut. Itkettää.

        Älä kehtaa. Se on paras. Ei sun vähistä karvoista saa mitään.


    • Anonyymi

      Mä olen myäs muuttanut juuri tänne Pieksämäelle, mikähän olis paras hautaustoimisto?

    • Anonyymi

      nita paras

      • Anonyymi

        EI jatkoon.


      • Anonyymi

        Itse käyn Nitalla ja muualle en mee. Suosittelen häntä lämpimästi.


    • Anonyymi

      Nita on vaan paras.Et pety.En mee muualle.

    • Anonyymi

      Nita on huippu. Suosittelen lämpimästi.

      • Anonyymi

        Nita on taitavin käsistään.


    • Anonyymi

      Kaikki surkeita ja töykeitä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      373
      4714
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      86
      1904
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      67
      1631
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1566
    5. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      229
      1463
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1410
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      60
      1386
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      54
      1367
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1245
    10. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      11
      1234
    Aihe