Pirkko Jaakkolan hinnat?

Katastrofitukka

Mitä maksaa hiusten leikkaus Pirkko Jaakkolalla? Tai osaako joku vinkata jonkin toisen Helsingissä sijaitsevan kampaamon, jossa osataan oikeasti käsitellä paksua ja kuohkeaa tukkaa? Mulla on tällä hetkellä vähän yli olkapäiden ulottuvat hiukset, joissa rumasti tehty kerrostus. Pitäisi saada se kuntoon ja haluaisin myös otsatukan.

22

2739

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • anale

      Viime vuonna maksoi 150 e,en ole nyt käynyt juuri hinnan takia.Pirkon veroista en ole löytänyt

      • sandara1

        Hei

        Olen itse menossa Pirkolle ensi viikolle ensi kertaa. Olet siis ollut häneen tyytyväinen? Yllättävän vähän netistä löytyy häntä suosittelevia, toisaalta ei täällä näy häntä moittiviakaan...


      • asiakaas
        sandara1 kirjoitti:

        Hei

        Olen itse menossa Pirkolle ensi viikolle ensi kertaa. Olet siis ollut häneen tyytyväinen? Yllättävän vähän netistä löytyy häntä suosittelevia, toisaalta ei täällä näy häntä moittiviakaan...

        Hei. Laadusta kannattaa maksaa. Tässä on nettisivu www.pirkkojaakkola.fi


      • Huojentunu
        asiakaas kirjoitti:

        Hei. Laadusta kannattaa maksaa. Tässä on nettisivu www.pirkkojaakkola.fi

        Joo laadusta kannattaa maksaa mutta haloo jos 500€-1000€ ja yliki! menee kampaaja käyntiin ni huhhuh... :D on halsingissa muitakin hyviä sassoon kampaamoja
        No jos on niin paljon ylimäärästä nii toki


      • Missä?
        Huojentunu kirjoitti:

        Joo laadusta kannattaa maksaa mutta haloo jos 500€-1000€ ja yliki! menee kampaaja käyntiin ni huhhuh... :D on halsingissa muitakin hyviä sassoon kampaamoja
        No jos on niin paljon ylimäärästä nii toki

        Mut missä hinnat näkyy,en löytänyt!


      • en maksaenään
        Huojentunu kirjoitti:

        Joo laadusta kannattaa maksaa mutta haloo jos 500€-1000€ ja yliki! menee kampaaja käyntiin ni huhhuh... :D on halsingissa muitakin hyviä sassoon kampaamoja
        No jos on niin paljon ylimäärästä nii toki

        Ei se nyt niin paljon voi parempi olla kun muut ,että kantsis maksaa puolet enempi, kun muilla.
        En ainakaan itse huomannut mitään eroa muiden kampaamoiden leikkauksiin, muuta kun hinnan.


      • eliisahelsingistä
        en maksaenään kirjoitti:

        Ei se nyt niin paljon voi parempi olla kun muut ,että kantsis maksaa puolet enempi, kun muilla.
        En ainakaan itse huomannut mitään eroa muiden kampaamoiden leikkauksiin, muuta kun hinnan.

        Minä kävin Pirkko Jaakkolalla ottamassa uuden värin ja uuden leikkauksen tukkaani ja ei se maksanu kuin 300 ja risat , ei kolmeepuolta ainakaan enempää. Olen tosi tyytyväinen kun sain mahtavan tukan , ihan uudenlaisen ja kaikki kehuu, on niin hyvä ollakin. Täältä idean löysin mennä ja pitkään on pitänyt jo mennä aikasemmin kun Pirkkoa on kiitetty joka paikassa missä palstoilla olen käynyt vaan.


      • vitsit vähissä tukas
        Huojentunu kirjoitti:

        Joo laadusta kannattaa maksaa mutta haloo jos 500€-1000€ ja yliki! menee kampaaja käyntiin ni huhhuh... :D on halsingissa muitakin hyviä sassoon kampaamoja
        No jos on niin paljon ylimäärästä nii toki

        Kävin Pirkolla vuosia ja aina tuli hyvä malli ja tuuhea tästä hiirestä ja nyt menen Pirkko Jaakkolalle takaisin, parempaa ei ole tukastani kukaan muu saanut. Noi Sassoon kampaamot on ihan vitsi nyt olen sitten niissä kiertänyt nyt jo monta vuotta ja halpaan oon mennyt joka kerta mennyt, tajusin kun ei mitään osaa ei hintaakaan voi ottaa, kusetusta suomeksi.


    • klani tuli

      ... ja hinta oli: 245 e leikkaus ja hiushoito.

    • klani tuli

      niin vaan varasin uutta aikaa Pirkolle, kun kampaus osoittautui aikaa kestäväksi, 3 kk leikkausväli on bueno!

    • tyytyväinen aina

      Minä suosittelen mitä läpimimmin Pirkko Jaakkolaa. Asuin monet vuodet lontoossa ja kävin siellä Sassoonin kampaamossa monellakin senior stylistillä, enkä ollut läheskään aina ollenkaan tyytyväinen malliin enkä väriin. Palasin suomeen ja olen kokeillut noita itseänsä sassoon leikkauksen osaajiksi mainostavia kampaamoja ja tulos on ollut aivan mitätön. Menin Pirkolle korjauttamaan värin ja saamaan taas kunnon ammattilaisen tekemän leikkauksen. Olen erityisen tyytyväinen ja ympristökin on noteerannut positiivisesti pitkästä aikaa. Tehtiin poistoväri ja sitten vielä toinen väri päälle ja leikkaus, maksoi 345 euroa. Monta tuntia meni, yli kolme reilusti. Pirkko on todella osaava ammattilainen, ylivertainen kaikkiin muihin nähden, kokemuksistani ja aikaansa seuraava. Sen näkee kaikesta tietämyksestä ja osaamisesta, aidosta kiinnostuksesta minun tukastani.

    • nähdään

      Hei Pirkko! Pitkästä aikaa haluaisin tulla sinun taikakäsiesi käsittelyyn.

    • Maariah1

      Hinnat on ihan pilvissä ,minulla maksoi pelkkä leikkaus n.170 e ja hän ei kuunnellut toiveitani. Híukset leikattu sinällään ihan ok, vaikka ei juuri ollenkaan siten kun toivoin . Nyt kasvatan tukkaa takaisin.
      Aikaa leikkauksesta n. kuukausi. Palvelu on todella töykeää ja painostavaa. En mene toista kertaa.

    • eläkeläismummo

      Ajattelin kerrankin mennä hyvälle kampaajalla vaikka vähän maksaisikin. Tilatessani aikaa, hän varoitti, että kannattaa varata 4-5 tuntia aikaa, jos suunnitellaan muutos ja myös toteutetaan malli samalla kerralla.
      Sunnittelu, värjäys ja leikkaus 525 euroa plus hoitoaineet päälle.
      Värjättiin, ensimmäisen, toinen ja kolmannenkin kerran, silti lopputulos huono.
      Leikkauksestakaan ei mitään hyvää sanottavaa, puhumattakaan kampauksesta.
      Aikaa tähän meni runsaat kahdeksan tuntia!!!
      Läheiseni luulivat, et olin joutunut kovaan sateeseen ja tuuleen kotimatkalla nähdessään kampauksen. 😂
      Tämä tapahtui lokakuun alkupuolella 2016.
      Nyt vain odotan, että tukka toipuu kokemuksesta.

    • kiharaa

      VOI TEITÄ.
      Hertsikassa on PÄÄJUTTU.

    • Jeoulis

      Ei sen kummemmin leikkaa kuin muutkaan. On todella hidas ja sen maksattaa asiakkaalla. Paremmin on leikattu muualla ainakin minun paksu tukka. Pesu, leikkaus, eikä minkäänlaista kampausta/föönäysta. Ihan hävetti lähteä sieltä kävelemään sillä päällä.

    • Anonyymi

      Nettisivulla on perushinnasto. Minun
      täytyy myös kehua Pirkkoa, elämäni parhaat hiustenleikkuut ja mallit olen hänen käsittelyssään saanut. Kukaan muu ei ole osannut lasimaista, piikkisuoraa hiuslaatuani yhtä hyvin käsitellä.

    Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      239
      3706
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      27
      2264
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2111
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      2005
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      92
      1685
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1391
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1291
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1277
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1208
    Aihe